Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard Utrecht, Zandpad 140/4, Nathalia (russische) (voorheen Schippersstraat 39/2)

    Naam : Nathalie

    Nationaliteit/ Taal : russische /engels /....

    Haarkleur /lengte : Blond lang

    Postuur / Cupmaat : Slank/normaal / B-cup

    Lengte dame : 1.75m

    Tatoeage/Piercing : ja

    Service :




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    She is back

    Nathalie, die als laatst bekende werkadres Verversrui 08 had, is terug, en volgens haar eigen woorden, I'm back to stay, again.

    Ze stond deze avond op Vingerlingstraat 12/1, morgen gaat ze naar een andere kamer. Ik was echter zo overdonderd haar te zien, dat ik helemaal vergeten ben om haar het juiste adres te vragen. Ze knikte echter met haar mooie hoofdje richting Verversrui. Ik kon zo snel nog geen topic van haar vinden, vandaar dat ik het hier schrijf.

    Grz Sub
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belladonna
    Vanavond liep ik langs haar,compleet in de war ,wat een bekend gezicht:wink: ,maar heur haar een stuk korter,ik kon het bijna niet geloven ;ben nog even terug gelopen om te kijken of ik haar befaamde''playboy-tattoo'' zag:deze echter niet gezien!Ze lijkt me ook iets forser in de heupen geworden.....toen liep ze naar achteren en ben ik maar verder gerend...
    Zou ze het echt zijn? ...een favorietje terug??:wink:

    Grtz
    B.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Het is de vrij lang ogende en slanke, blonde Nathalie, die eerst op de Verversrui 05/2 werkte en later aande overkant op nummer 8. ze heeft tussendoor ook nog een paar dagen op Verversrui 11 gewerkt. Ze is russische. Ze is het lievelingsvriendinnetje van Mascotte. Als je haar ziet, zul je haar naar alle waarschijnlijkheid wel herkennen. Ik vermoed dat ze ook op één van bovenstaande adressen aan het werk gaat morgen, ofwel op Verversrui 5 of op nummer 8. Dit laatste is slechts een vermoeden, ben hier echter niet zeker van.

    Grz Sub
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage We zijn blij dat de mooie geodlachse Nathalie terug in skw is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Nathalie stond vandaag weer in de Schippersstraat 39/2.Een duidelijk opgefriste look,met kort gefriseerd haar. Gezien de kalme tijd was ze wat gaan relaxen in Duitsland;maar ze verwelkomde mij vriendelijk.:wink:
    Op SS 39/3 staat zij al sinds donderdag, maar ben je dan ook binnen geweest bij haar Coco?

    Anvers :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Shit!

    Vanmiddag even een praatje wezen maken met haar,ze ziet er gezond uit,met zelfs een beetje babyvet om haar heupen
    Mijn aankomst was enigzins spectaculair... één of andere ...hond(Mascotte?):angryfire had z'n dampende behoefte nét voor haar raam gedeponeerd,en ik die alleen maar oog voor háár had , glibberde er natuurlijk zó doorheen :D
    Gátverdamme!
    Mocht ik het ook nog even opkuisen,kreeg wat papier van haar
    ''Mja;leuk om je weer ééns te zien''
    Nou ja,goed,ze is er weer;''in for bussiness'' volgens haar

    Tis dat ik net bij Sonja vandaan kwam,anders ...''for old time's sake'' ....

    Grtz.
    B.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belladonna
    Mijn aankomst was enigzins spectaculair... één of andere ...hond(Mascotte?):angryfire had z'n dampende behoefte nét voor haar raam gedeponeerd,en ik die alleen maar oog voor háár had , glibberde er natuurlijk zó doorheen :D
    Gátverdamme!

    Grtz.
    B.
    Dat is laster en eerroof, onze Mascotte wordt netjes aan de leiband gehouden door Anvers, en de behoeften worden opgekuisd door ondergetekende

    Maar inderdaad, Nathalie ziet er zeer zeer goed uit.
    En Sonja, tja, we zullen het geweten hebben dat ze terug is, ik hoor of zie Fluitje ook nergens meer, die zal ook al in Turbovaart onderweg zijn :teuflisch

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Mmm...

    Wat is het soms leuk om ergens naar uit te kijken..in dit geval had ik een bezoekje gepland aan Natalia,en vooropgesteld dat ze er was kon ik mij met dat vooruitzicht de gehele dag uitermate goed vermaken,zucht…dagdromen mét…
    Het was weer véél te lang geleden dat ik haar bezocht,maar ze blijft altijd vriendelijk ;no hard feelings..

    Haar nieuwe kamer is jammer genoeg wat donker(geen raam)gelijkvloers,wéér geen kans achter die mooie Poep naar boven te klimmen(haar vorige kamer had een lift… )Aldus m’n beklag gedaan…het ijs was weer gebroken
    Na wat te hebben bijgekletst (tot m’n verbazing wist ze zelfs nog kleine details uit m’n privé-leven)op bed wat liggen stoeien;ik die haar op haar knieën wil om haar stringetje af te stropen,zij die niet gecommandeerd wil worden ;compromis:terwijl ze het zelf uitdeed mocht ik er met m’n neus bovenop zitten kijken;hoofdschuddend noemt ze me ‘’Horny guy’’,haha.:wink:

    Dan mocht/moest ik gaan liggen en begon ze me over m’n hele lijf te strelen en kriebelen,wat een aangename verassing was;ze is wat intiemer geworden,wat meer betrokken,ze ‘’gebruikt’’haar lichaam nu om te verleiden,mee te teasen,i.p.v. zich alleen maar te laten ‘’berijden’’..

    Pijpen doet ze altijd goed,ze ging op haar knieën met haar prachtderrière naar me toe zitten,zodat ik van het uitzicht kon genieten…alleen lieverd,(ik durf het haar zelf niet te zeggen ) het overdadige gekreun;daar zal ik nooit aan wennen…maarja…soit.
    Tijdens de Daad weet ze precies in welke poses ze zich moet wentelen om mij helemaal doldriest te krijgen;zo brengt ze liggend op haar rug haar benen hoog in de lucht samen,mij zo een uitzicht gevend op dat wonderschone poesje,met mijzelf daarin.. :wink: ,en komt er weer veel te snel een einde aan alles…

    Ze heeft zich trouwens in een jaar tijd ,van een Lolitameisje,ontpopt tot een hele mooie vrouw,een echte ‘’Femme Fatale’’,zoals ze daar op haar kruk zit .
    Haar gevoel voor humor is ze gelukkig ook niet kwijtgeraakt;daar is ze te intelligent voor…

    Alla prossima!

    Grtz.

    B.

  6. #6
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch Nathalia verhuisd naar Utrecht

    Vrijdagavond deze Dame na lange tijd eens bezocht. Ben er echter wel helemaal voor naar Utrecht gereden. Toen Nathalia, want zo heet ze nu weer terug, in skw werkte liet ik haar altijd links liggen, maar nu in Utrecht was mijn keus snel gemaakt, en na lang wachten tot ze uitgebeld was naar binnen. Nathalia werkt nu op het Zandpad op 140/4.

    Bij binnenkomst en tijdens het uitkleden, wat over van alles en nog wat gesproken, maar hoofdzakelijk over skw.

    Op bed liggend begon ze eerst wat met kleine Sub te spelen om hem wakker te schudden. Toen hij al aardig op oorlogssterkte stond bracht ze een condoom met haar mond aan, en begon ze redelijk stevig en gevarieerd te pijpen. Hierna in missionarishouding verder gegaan, en afgemaakt. Tijdens het neuken kreunt ze lekker mee, zonder het te overdrijven. Enig nadeeltje is dat ze haar slip niet uitdoet, maar alleen opzij trekt.

    Na afloop nog wat nagebabbeld, en uit dat gesprek blijkt dat je voor veel zaken bij Nathalia terecht kan. Ze doet ook aan domination, dit had ik nooit achter haar gezocht, en moet ik naar Utrecht rijden om dat te horen. Bovendien weet ik niet of ze dit in Utrecht ook gaat doen, want in Antwerpen deed ze dit meestal in een studio buiten skw. Je kan ook voor anaal bij haar terecht vertelde ze. Alle extra's moeten wel apart bijbetaald worden, en er zit niets in de standaard uurtarieven. Voor die anaalsessie zal ik toch nog eens terug moeten rijden, want daar houd ik van tijd tot tijd wel van, bovendien heb ik iets op haar kamer laten liggen wat ik terug wil gaan halen.

    Kort samengevat een aanwinst voor het Zandpad en een gemis voor skw, en voor mij een reden om frequenter naar Utrecht te komen.

    Grz Sub

  7. #7
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Naamswijziging

    Beste moderator, wil je haar naam ook wijzigen in Nathalia Dit is namelijk zoals ze zich tegenwoordig terug noemt.

    Grz Sub

  8. #8
    Geregistreerd
    2 januari 2010
    Last Online
    16 november 2010 @ 11:31
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nathalia is sinds 2 januari weer terug op het Zandpad, op nr.116-5. Het blijft een schatje ;-)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Freude 468*60