Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : slank-normaal/B (echt)
Nationaliteit/Taal : Jamaicaanse/Engels
Leeftijd : 22 ongeveer
Tatoeages/Piercings : een kleine (enkele streepjes tussen haar borsten)/ ?
Service: alles behalve FT. Tongzoenen voorzichtig
Voordelen: lief en speels
Nadelen: niet met volle overgave tongzoenen, minimale na service


In de kino ben ik naast haar gaan liggen. Met toch een kleine afstand maar toch met de bedoeling om sebiet af te tasten wat het zou kunnen worden.
Na twee keer andere meiden afgewimpeld te hebben omdat ik haar wou aftasten, ben ik een gesprekje met haar begonnen. Sonja was een klein beetje verbouwereerd dat ik haar vrij cordaat afwimpelde voor Letitia. Al snel wat dichter bij haar geschoven en al snel waren we aan het knuffelen, strelen, zoenen en op ondeugende plaasten verplaatsten onze handen zich.
Tijd om naar de kamer te gaan.
In de kinokamertjes, vroeg ze, of boven? Ik koos voor boven, dan heb je wat meer privé. Ze dacht er hetzelfde over maar sommige mannen geeft het een kick dat ze bekeken worden, zei ze.
Op de kamer gingen we samen onder de douche. Daarna eerst mekaar wat gestreeld, terwijl Letitia op mijn schoot kwam zitten. Zo kon ik haar hele mooie borsten niet alleen bewonderen maar ook goed verwennen. Ze liet mijn edele delen ondertussen ook niet onberoerd en wist op fijnzinnige, buitengewone, prikkelende manier alles op kruissnelheid te brengen. En zo gebeurde het dat ik uiteindelijk tot een orgasme kwam.
Nadien nog lekker even nageknuffeld.

Al bij al een sessie die de moeite waard was. Het niet volluit tongzoenen bleef ik een gemis vinden bij haar en maakt dat ik allicht niet meer voor herhaling zal gaan met haar. Maar zeg nooit, nooit .