Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 52

Discussie: Anna (Wit Rusland )

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Anna (Wit Rusland )

    Naam : Anna

    Haarkleur/-lengte : Donker zwart halflang haar

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal Slank zeer goed figuur, C - Cup ( sliconen)

    Nationaliteit/Taal : Witrussisch, Engels

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings : nee

    Service : Zeer goed, Zoenen, PZC etc

    Bijzonderheden : Ze is er vaak maar drie weken en dan weer terug. Ze kondigt wel haar komst en afscheid aan. Heeft een hele supportersgroep.

    Extra : Aanvulling van ijsberen volgt weldra....

    Laatst Gezien : Oktober 2005
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 oktober 2007 om 16:51
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    21 Oktober 2004

    Donderdag, wat later op de avond werd ik aangesproken door Anna, een donkerharige schoonheid uit Wit-Rusland. Ze spreekt geen duits maar engels.
    Op haar uitnodiging om even te gaan praten op de bank ben ik ingegaan omdat ik van Willi69 een tip had gekregen dat ze wel goed is op de kamer.

    Anna is een meisje voor een GFE, ze houdt van teder en strelen. Heb er ook wel van genoten, ze zoent lekker en pijpt ook goed. Wilde het toch niet met een FT afmaken en toen overgegaan op cowgirl... na flink te zijn bereden wilde ze missionaris maar toch gekozen voor doggy-style.

    Ze is nog tot 30 oktober in de PHG en dan gaat ze weer naar huis... wanneer ze terugkeert weet ze nog niet.

    27 Oktober 2004

    Afgelopen zaterdagavond nog naar wat op een duits forum een 'Familientreffen' genoemd werd... Vele bekende forumleden van Rheinforum en Hookers troffen elkaar weer. Het was niet echt gepland onze inval in de PHG door JackD, Willem2 en Winex69 getuige ook het late tijdstip van binnenkomst (net voor het eten). Maar het was het voorlopig laatste optreden van Nina en dat wilden we niet missen.

    Mijn aanwezigheid aldaar werd echter al meteen opgemerkt door de vriendelijke en verleidelijke Anna die vervolgens weinig moeite hoefte te doen om Horny over de streep te trekken.
    Het was weer genieten met deze dame.... Ze zoent mij heerlijk en gaat over in het pijpen. Op bed liggend wordt pijpen regelmatig afgewisseld met trekken maar op zo'n manier dat je je uiterste best moet doen om niet het plafond te witten.
    Ze ging lekker op me zitten en het cowgirl afgemaakt. Toen nog lekker wat gekletst en terplekke het tweede halfuur aangevangen met een herhaling van het eerste half uur.

    Anna doet trouwens niet aan FT.

    Ze bleef me verder die avond voortdurend verleidelijk aankijken maar mij niet alleen, collega JackD wist ze ook te vervoeren en voor anderhalf uur op de kamer te houden.

    Ze staat voor vrijdag weer op het programma, helaas vertrekt ze na zaterdag weer naar het Oosten.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Op Vrijdag zat ik vlak voor het eten buiten bij de deuren naar het nachtcafe toen ik een donkerharig meisje binnen zag staan voor de sauna. Willem zei meteen: Hé, is dat niet Anna? En het was inderdaad de Anna die ik al bijna een jaar niet meer gezien had.
    Ze was wel enkele keren teruggeweest afgelopen zomer maar ik liep haar telkens mis. Uiteraard afgesproken met haar voor direct na het eten. 30 minuten later liepen we naar een huisje waar we in 2,5 uur het wederzien vierden.

    Ik had later weer afgesproken met haar maar ik had gemerkt dat andere ijsberen haar intussen ook hebben ontdekt. Het tweede treffen die avond liep daardoor mis. Ik moet dit nog maar inhalen voordat ze weer naar haar vaderland vertrekt.

    Groeten, Horny_one

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Anna, 19 januari 2006

    Zo halverwege de lange PHG dag begon ik een beetje in te kakken. Mischien een beetje te veel dames de laatste tijd. Zo ijsberend door de bar werd mij door Willem2 deze Anna in armen gedrukt, onder het motto, hij wil ook wel met jouw. Nou daar stond ik dan, ik dacht laten we er toch wat van maken, even kort met haar gechat, echter het klikte nog niet. Ik probeerde haar nog een kus op de mond te geven in de bar, maar die wimpelde ze af, ik dacht dat gaat lekker.Haar toch het voordeel van de twijfel gegeven en haar een sleutel laten halen.

    Toen de deur eenmaal achter ons in het slot viel, ontpopte zich een totaal ander meisje. We hebben ongeveer 15 minuten staand naast het bed mekaar lekker op staan warmen, De afgewimpelde kus werdt ruimschoots goedgemaakt met een huigbehandeling. Ze vroeg mij om haar te ontdoen van kleren, want dat hoorder zo volgens haar. Ze kust je werkelijk overal, waarbij zij nu en dan ook van onderen de aanwezige delen van aandacht voorzag. Vond wel dat Anna een beetje slordig met de veiligheid omgaat. Ze doet graag piemwrijven op de momenten dat er nog geen condoom om zit. Ik heb haar toch even uit haar concentratie moeten halen, en gevraagd er een condoom omheen te doen. Ik heb Anna in vele standjes kunnen n*****. Pijpen doet ze ook heel fijn, afwisselend met heel langzaam piemmasseren. FT doet Anna niet.

    Al met al toch een uurtje vol kunnen maken.

    Ik begrepen van Bredero dat ik nu ook een lidmaatschaps pas van haar club krijg. Dus vol verwachting klopt mijn hart.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 20 januari 2006 om 15:56

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ben ik ook weer een uurtje met Anna geweest. Ik tracht het echt te beperken want zij werkt als een verslaving. Met haar geile oogopslag en haar handen die over je heen gaan als ze met je aan het praten is. Je bent zo weer verkocht. Wat de vorige schrijvers zeggen klopt allemaal wel. Ze glijdt geil over je heen op de kamer en zoent je overal. Ik vind wel dat ze alles hygiënisch doet. Voor de rest is het een slimme meid. Morgen is al weer de laatste dag dat ze er is en dan gaat ze dinsdag weer terug naar Wit-Rusland met de bus. Maar over 3 maanden is ze er weer. In de tussentijd gaan wij dan maar andere spelletjes doen of in winterslaap

    Babbel

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Zaterdag Anna na een afwezigheid weer tegen het lijf gelopen. De fanclub was in geen wegen te bekennen dus rustig even bijgekletst over de politiek (goed voor je ontwikkeling ). Was het niet van plan maar ben toen toch maar even met haar naar de schrootjes van een tuinhuisje gaan kijken. Ze ging er weer voor en het was zeker aangenaam te noemen maar ik heb de 'begeisterung' niet die de fanclub heeft. Maar goed, ik weet nu weer wie ze is dus afvinken...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Dienstag, der 13.2.2007:

    Gestern war ich mal spontan im PHG, um lecker zu essen und mit Manni1A & Co. zu quatschen. Aber weit und breit keine Spur von der PHG-SHG, dafür war Anna (Weißrussland) wieder da und langweilte sich zu Tode . Die Forums-Ehre rettete schließlich Horny_one, der spät am Abend erschien und glaubhaft versicherte, rein "zufällig" in der Nähe gewesen zu sein...



    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Ausrufezeichen Anna aus Weißrussland jetzt im LIVING-ROOM

    hallo zusammen,

    ich war gestern und am freitag in livingroom in kaarst und habe dort zu meiner großen freude anna (weissrussland) angetroffen. sie ist dort seit freitag und es gefällt ihr dort sehr gut.......
    mir hat es dort mit anna auch sehr gut gefallen :D

    ich hoffe sie bleibt dort noch etwas....

    gruß vom

    rheinschwimmer

  9. #9
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert
    Zondag was ze inderdaad in PHG...voor de liefhebbers :D
    Dank u voor de tip Scoobert Heb er nog eens van genoten voor ze de terugreis aanvatte Zeer positieve ervaring. Wilde op z'n hondjes hard in der billen geknepen worden :teuflisch
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  10. #10
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard Anna aus Weißrussland

    hallo zusammen,

    ich komme gerade vom oktoberfest im happy garden. es war sehr schön dort, vom ambiente fast so wie im letzten jahr. das essen war ok. der alte koch kommt halt aus bayern und dem das wasser zu reichen ist nicht ganz einfach.

    aber das ist nicht der grund warum ich hier schreibe!!!!

    sie ist zurück!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANNA ist wieder da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    es war wieder sehr schön mit anna. etwas verändert, aber nur positiv, hat sie sich auch. aber ihr service ist immer noch hammer gut!!

    leider bleibt sie nur ca. 2 wochen. schade......

    aber die zeit wo sie da ist müssen wir halt nutzen.

    bis bald und schöne grüße vom

    rheinschwimmer

  11. #11
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard nieuwe tietjes

    Was weer eens een goede aanleiding om richting Oedt te gaan. Geweldige "boobjob" perfect in verhouding met de rest van haar lichaam. Service als vanouds, op en top edoch inmiddels herkenbaar..

  12. #12
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Gisteren weer een paar heerlijke zwakke momenten gehad terwijl ik de kamer deelde met Anna. Wat een heerlijke meid is dit toch. Inderdaad Frits, een mooie "boobjob" gedaan, en zeker niet "overdone". Dit was ook de (hoofd)reden dat ze langere tijd niet aanwezig was.

    Liefhebbers van Anna: ze is van plan nog tot ongeveer 15/16 oktober te blijven, en dan weer even terug naar huis.

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Voor haar fans! Kreeg vanavond tijdens het voetballen een SMS'je van een IJsbeertje die in Happy was en zei "guess who 's back?".

    Dacht eerst dat de Sint zijn vervroegde intrede deed :D, maar schijnt dat Anna back is in Happy Town .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #14
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    7 februari 2024 @ 17:30
    Locatie
    Between Antwerp, Brussels, Gent
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag (25/6) een extra dagje verlof ingeplant omdat ik de dag voordien al even had mogen kennismaken met Villa Vertigo. Omdat ik toen maar tot 15 uur kon blijven dacht ik de volgende dag 's avonds terug te gaan, maar eerst 'even' bij PHG binnen te wippen (yep, ik ben er de ganse dag en avond gebleven wat maar weer bevestigd hoe goed ik de sfeer daar vind. Al moet ik toegeven dat ik de avondsfeer van Villa Vertigo nog niet heb mogen meemaken (on my list :thefinger)).

    Omdat ik altijd eerst even 'op adem' wil komen na een rit van 2 uur installeer ik me meestal aan de bar om enkele koffie'tjes binnen te spelen en ondertussen de dames gaade te slaan. Vele bekende dames zoals Chris uit Roemenie (en vriendinnen) maar toch ook wat nieuwe gezichten. Althans voor mij omdat ik gemiddeld slechts om de drie maanden kan langsgaan.
    Rond 16 uur viel mijn ook op een, qua uiterlijk, oost europees meisje met lange zwarte haren en een rood lingeriesetje (vrij gewoon) maar op een of andere manier intrigeerde ze me. Na een uurtje ongeveer kwam ik haar weer tegen in het nachtcafé en nam ik strategisch plaats buiten aan de schuifdeur op het terras voor het nachtcafé. De manier waarop ze daar haar blik gebruikt om de mannen 'warm' te maken vind ik zalig. Zelf speel ik dit spelletje ook graag mee om de reacties van de dames te zien en een 'inschatting' te kunnen maken (die trouwens nog niet op punt staat ). Sommigen komen plagend voorbij geparadeerd, anderen stappen resoluut op je af. Anna, want dat bleek haar naam te zijn, hield het goed vol om vanop haar plaats me regelmatig een indringende, doch subtiele, blik toe te werpen. Die ik speels beantwoorde met 'toevallig' oogcontact van mezelf. Uiteindelijk ging zij voor de bijl en kwam ze mijn richting uit. Na het uitwisselen van onze namen spraken we nog wat over 'vanalles en nog wat' op een vlotte en aangename manier. Op de een of andere manier zaten we dan ook ineens in kamer 11 . Zoals hierboven reeds vermeld heeft ze inderdaad graag dat je haar ontdoet van haar weinige stukjes textiel om dan een super GFE ervaring mee te mogen maken!!
    Ze neemt haar tijd en geeft je (en alles van je) voldoende aandacht. Achteraf nog wat bijgekletst met een Pilsner en een Salitas voor de lady waardoor de klik alleen maar groter werd. Gevolg een tweede sessie die nog beter was dan de eerste.
    Enigste minpuntje, maar daar moet IK nog aan werken :p , is dat ze een beetje triestig was dat ik het niet langer volhield. Ik kan je zeggen dat als ik het langer kon volhouden ik het met plezier had gedaan, maar met zo'n meisje bij je die er helemaal voor gaat, moet je je kopje er wel héél goed bijhouden om dat te kunnen verwezenlijken.

    1 record heb ik voor mezelf met haar zeker verbroken! Meer dan 2 uur met één meisje op de kamer (ik schat zelfs dat het 2.30u was) en ik had er een zalig gevoel bij.

    Achteraf bijgekomen aan de bar en genoten van de barbecue om haar hopelijk snel weer zien rond te dartelen, maar blijkbaar lager er reeds een paar andere jagers op de loer want ze was nog nauwelijks te spotten.

    Mjamjie, een van m'n beste ervaringen ooit en ik was zelfs cvan plan om speciaal voor haar volgende week terug te gaan maar ik heb ergens gelezen dat ze weer zou vertrokken zijn naar huis (vrijdag). Ze had me ook verteld dat ze weer terug ging maar ik wist niet dat het zo snel zou zijn. Dus ik denk dat ik volgend week eerst even ga informeren en indien ze niet aanwezig is mijn inhaalactie bij Villa Vertigo ga verzilveren.

  15. #15
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zo zo, nu je ziet hoe weinig ze er maar is, was dat effe geluk hebben .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super

    Vanavond na even buiten op het bed geslapen te hebben werd ik wakker en keek in de ogen van deze dame die mij aan het bestuderen was vanachter het raam.
    Ik dacht dat is een bekend gezicht maar omdat ik al bijna drie maanden niet meer in PHG geweest was kon ik niet direct meer op haar naam komen.
    Binnen gelopen via de anderezijde kwam ze toch vrij direct naar me toe gelopen en stelde haar voor.
    Haar zeer mooie lach deed wonderen en na een klein gesprek hebben we plaats genomen beneden op de bank.
    Big30 kwam net binnen en vertelde dat dit de Anna was waar zeer goed over werd geschreven.
    Ze kuste me diep in het nachtcafe en zei dat ze zin had om met mij gewoon eens flink sex te hebben.
    Ik wou dan wel kamer 14,15 of 17 dat moest ze dan maar regelen met Tanja.
    Toen ze terug kwam en ik even bij Big30 plaats had genomen kwam ook Tanja mee die na haar vraag over de beste kamer voor een bekende Hollander meteen wist om wie het ging.
    Tanja begroete me met ook wat kussen op de wang en was blij mij weer eens te mogen ontvangen.
    Op de kamer hebben we dan ook ruim een uur heftige sex gehad en ze explodeerde zelfs omdat ze eerst dacht dat ik passief zou zijn ,maar na drie kwartier alles met haar gedaan te hebben en zelfs haar zo hard te moeten nemen waar ze om vroeg om boven op mij diep te penetreren en tegelijk haar billen vast te knijpen afgewisseld met andere standjes met ook een hoogtepunt van beide dat tegelijk viel.
    Ja deze dame heeft vandaag voor mij een 10.
    en herhaling vatbaar volgende week.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 juni 2008 om 00:47

  17. #17
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Na 4 jaar uitsluitend goedkeurend en bewonderend naar Anna gekeken te hebben zijn we gisteren voor elkaar gevallen.Naar mijn smaak heeft ze het afgelopen jaar iets van haar magische glans verloren. Iets van dat aura is weg. Haar billen zijn ook niet meer helemaal zo strak als vroeger.
    Wat niet betekent dat er niet genoeg over blijft ! Au contraire zou ik willen zeggen.
    Wat mij al die jaren weerhouden heeft? Ik denk dat ik bij haar bewust ervoor gekozen heb om mij niet in haar te verliezen.Zij zou wel eens teveel in mijn koppie kunnen gaan zitten.
    Ik voelde dat en ik wilde het risiko niet nemen.Zij is op het toneel een voorbeeld in sierlijkheid en gratie .Daar ligt nou net mijn gevoelige plek.Ook Melanie en Lisa (VV) heb ik om deze reden bewust nooit benaderd.
    Ik was eerlijk gezegd overrompeld daar haar slagvaardigheid op de kamer.Ik heb de gewoonte om met een voor mij onbekende dame eerst altijd wat te babbelen voordat het vuurwerk wordt ontstoken.Bij Anna kreeg ik hier de kans niet voor.
    Het vuurwerk begon meteen, ging maar door, en wilde maar niet doven....
    Het overrompelde mij .Ik was meteen na de start voor de eerste bocht al verslagen.
    Ik had gedacht dat zij haar kaarten en troeven wat langzamer zou prijsgeven.
    Ik vond dit toch een beetje jammer omdat het" vieren en trekken" mij in haar geval meer boeiend had geleken. Het was alsof zij te snel uit haar imago van onbereikbare nympf was getreden .Enfin, ik weet nu hoe ze is...Ik zal mijn instellingen aanpassen.
    Ik was uitgeput om 01.10 uur.De volgende keer zal ik er wel voor waken om niet topfit en uitgerust aan de start te verschijnen.....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  18. #18
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    vandaag, na het inwisselen van mijn vrijkaartje voor Happy Garden, terwijl ik zat te genieten van het ontbijt, viel mijn oog op een verrukkelijke dame in een rood setje: ANNA. Niet veel later ben ik dan ook met haar naar de kamer getogen. Wat daar volgde was wederom van grote klasse. Ze blijft je heerlijk bespelen met die geweldige ogen, en kijkt volgens mij soms dwars door je heen. Ze had gekozen voor kamer 14, met een dubbel bed. "Dat gaan we nodig hebben" was haar verklaring. En ja, de kamer had zelfs groter mogen zijn, en zeker niet omdat we verder bij elkaar uit de buurt zouden willen blijven, integendeel!!

    Tot ziens Anna..

  19. #19
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Anna, een Witrussische. Prachtlichaam, onctueus, lange ravenzwarte haren. Mysterieus type. Volgens de recensies een dame met een hele schare trouwe fans. Kwam in de bar naar mij toe geslopen als een kat. Geplastificeerde glimlach die bij mij enige weerzin opwekte. Liet de kans op een sprookjesachtig samenzijn liggen door niet in te gaan op mijn aanzoek om ergens rustig apart te gaan zitten en te onderhandelen over kamergang. Ik haak af bij vrouwen die gehaast zijn, hoe fascinerend ook.

    Mooi omschreven Jetliner...Die "geplastificeerde glimlach"
    Ik ben gisteren voor de 2e maal met haar op reis geweest.Met veel moeite heb ik geprobeerd haar sluier te lichten. Meer dan een tipje zat er niet in. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik graag met een "iemand" deze trip wilde maken en niet met een "iets".Ze is ongrijpbaar en onbereikbaar..Ze gaf nauwelijks een krimp.Elke vraag werd met een wedervraag beantwoord proberend een antwoord van mijn kant te ontlokken in plaats van zelf iets prijs te geven. Ze heeft "Witchcraft".Toveren kan zij met haar prachtige lichaam en met haar scherpe geest.
    Ik verscheen ditmaal uitgerust aan de start. Een 2 uur durende reis die vermoeiend was voor lichaam en geest werd tot een goed einde gebracht.Ik weet niet of er nog een 3e akte komt van dit stuk.Ik denk dat ik uitzie naar een iets luchtiger stuk.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  20. #20
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Anna is weer te bewonderen in de tuin van geluk

  21. #21
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Anna is weer te bewonderen in de tuin van geluk
    Ook goede morgen zeg.....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  22. #22
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard de metamorfose van "hostess" Anna ...

    Over mijn samenzijn met Anna zou ik het volle uur kunnen schrijven, ofschoon wat ik hieronder staat al meer dan twee weken geleden is. De prikkels zijn in mijn zenuwbanen gebrand. Al mijn zintuigen werden verwend als nooit voorheen....
    Lang heeft het me weerhouden om dit neer te pennen omdat dit zo intiem en intens was, dat het openbaren ervan onze beleving zou ontluisteren. Tevens heb ik ook al geconstateerd dat ik sommige ervaringen , door anderen neer geschreven, niet kon beamen : chemie tussen 2 mensen is zeer verschillend van de combinatie van 2 menselijke elementen en het ogenblik, ook in de betaalde liefde ...
    Maar om mij terug bewust te worden van deze voor mij “best of all time ervaring”, neem ik toch even de tijd en doe mijn verhaal, als zijsprong van deze recentie in Populaire Horny Gebeurtenissen. Dan snap je helemaal het predicaat "hostess"....

    Al kan ik enkel voor mezelf spreken, maar dat zij ook genoot was duidelijk. Enkel toen ik met haar aan de lockers stond om haar te belonen, kwam ik tot de werkelijkheid terug dat dit betaalde liefde was. Ik hou het op pure klasse en een perfecte illusie...
    Zoals ik al schreef komt ze afstandelijk , doch niet hautain en intrigerend-charmant doch niet lief over in de publieke ruimtes. Ze boeit niet door gebruik van haar charmes, maar door haar zijn.
    Eens binnen de intimiteit van de kamer ontpopt ze zich echter als een echte minnares : alsof we van elke seconde moeten genieten van een heimelijk weerzien na een lange scheiding.
    Ze draait de kamerdeur op slot en wandelt traag en verleidend op me af... Kust me vol op de mond en zet dit kracht bij door haar armen om me heen te slaan en haar dicht tegen me aan te wrijven. Al rechtstaande verkennen we elkaars lichaam en is ze op zoek naar signalen van mijn lichaam die een antwoord zijn op haar sensuele uitnodiging...
    Daarbij slaat ze haar been om mij heen zodat onze bekkens elkaar enkel nog gescheiden weten door wat textiel. Ze opent mijn badjas om de intensiteit van dit gevoel nog te versterken en wilder verstrengelen onze tongen...
    Dan draait ze zich om en wrijft haar kontje wulps tegen mijn penseel. Als ze voorover buigt springt die al cordaat omhoog en laat ze mijn lid traag tussen haar bilnaden glijden. Wow... wat een intro !!! Ik ben reeds weg uit deze wereld en vergeet uur en oord. Ze nodigt mij uit haar uit te kleden en de volle pracht van haar vormen openbaart zich...
    Vervolgens belanden we op bed. Liefdevol sluit ze me in de armen en hernemen we onze innige zoenpartij, waarbij ze me heel indringend een liefdevol in de ogen kijkt. Lang kan ik dit niet volhouden want ik dreig erin te verdrinken....
    We wisselen vaak van houding, terwijl we strelen , likken en diep zoenen. Op die manier gaat onze ontdekkingstocht verder.
    Langzaam rijdt ze over mijn buik en duwt haar poesje dicht tegen mijn huid. Ik voel de warmte wanneer ze er plagend mee over mijn pik glijdt. Ze buigt zich over mij en fluistert in mijn oor : “I always do it with condom”. Al leek ze zich te willen verontschuldigen, maar uiteraard verwachtte en wilde ik niet anders. Al leek de illusie wel in die richting te sturen....
    Ik geniet er steeds van wanneer ik de dame met wie ik samen ben zo kan verkennen : alle zenuwpunten op mijn lichaam stimuleren mij tot de finale climax. Skin to skin, the ultimate desire !
    Traag beweegt ze zich naar mijn onderbuik, daarbij alle plekjes onderweg zoenend of zuigend.
    Haar borsten omsluiten mijn kloppende paal, ze kijkt me diep in de ogen ,daalt verder af en neemt hem diep in de mond. Ohh my goddd !!! Diepe halen wisselt ze af met het omklemmen van mijn eikel. Dan weer likt ze hem vol of met het puntje van haar tong, likt mij verder tot echt diep onder mijn ballen. Pijpt weer vol overgave. Geil kijkt ze me aan , stopt even alsof ze verwacht dat ik reeds capituleer, maar ik geniet ten volle, maar wil dat dit eeuwig duurt.
    Na een poosje vind ik dat het mijn beurt is om haar te oraal te verwennen. Een glimlach en een fluisterend “Oh yes, please” is haar goedkeuring hiervoor.
    Ze ruikt en smaakt heerlijk fris al is ze al behoorlijk nat : ons lange voorspel heeft duidelijk zijn effect niet gemist.
    Ik doe wat ik kan, het ritme van haar ademhaling verhoogt simultaan met het tempo van mijn befwerk.
    Ik vraag waar ze het meest van geniet. Ze geeft me fluisterend aanwijzingen. Ohh yesssss ! We don't have sex, we make love ...
    Mijn tong doet overuren, maar ik krijg haar toch niet klaar, ze kent duidelijk haar grenzen , wanneer ze mijn hoofd lichtjes wegduwt als teken dat ze niet wil dat ik verderga.
    Ik glijdt dan maar terug over haar lichaam, elkaar intens beroerend. Weer ontmoet mijn penis de warmte van haar dijen. Al zoenend over haar buik en mooie borsten bereik ik weer haar mond die weer versmelt met de mijne. Ik kus haar in de nek en ze fluistert : “I take a condom now ...”
    De apotheose komt eraan. Ze pijpt me eerst nog eens lekker diep en brengt dan het jasje aan.
    Langzaam schuift ze zich op mij , wisselt het rijden af met hurkzit en laat zich vol op mijn bekken ploffen. Steeds met vurig oogcontact . Ik draai haar om en neem haar doggy. Lang kan ik dit immers niet meer volhouden. Mijn pik zindert diep in haar. Ze spreidt haar benen wijd open zodat haar kutje zich uitnodigend aandient voor mijn harde paal. Langzaam bouwen we het ritme op.
    Ze voelt perfect aan wanneer ik ga exploderen. Het geluid van tegen elkaar kletsende billen en onderbuik vullen de kamer wanneer ik finaal klaarkom , diep in haar .
    We blijven nog even in die houding. Ze trekt haar kutspieren samen om er werkelijk alles uit te persen. En moe maar uiterst voldaan vlij ik mij neer naast haar.
    We kussen opnieuw en met opengesperde monden, onze tongen dansen tegen elkaar.
    Langzaam remmen we af, een tedere kus op de lippen sluit dit zinderend gebeuren af.
    Ik wissel nog wat tedere woorden met haar. We keuvelen nog wat en het besef dat de tijd om is maakt een abrupt einde aan dit wervelend samenzijn, mijn meest intense sessie ooit ...
    Zoals ik hierboven reeds schreef : enkel bij de lockers kwam het besef van het betaalde aspect van ons samenzijn.
    Heel apart detail daarbij : ze raakte het geld niet aan, ik moest het in haar tasje stoppen.
    Als leek ze te willen aangeven dat ik haar niet in de hand betaalde voor diensten , maar haar gewoon geld toestopte.... Intrigerende dame, aparte klasse ...

    Later in de namiddag kwam er nog een vervolg aan dit verhaal. Alles hierboven beschreven herhaalde zich opnieuw. We “kenden” elkaar al, dus werd het nog intenser , en had ze een paar extraatjes in petto : ze sprenkelde zich vol met eucalyptus-olie die ik body to body openwreef. Ze houdt van knedende handen op haar lichaam :
    “Hostess” Anna heeft zich helemaal geopenbaard aan mij...
    Laatst gewijzigd door onzo; 18 februari 2009 om 03:32

  23. #23
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Mooi verhaal....

    ....Echter vergeet niet, ...het blijft een illusie, deze dame beheerst het vak als weinig ander. Heb ook menig keer met Anna een setje mogen spelen in het verleden, waarbij jouw verhaal op wat puntjes en komma's na, 1 op 1 overeenkomt met haar gemiddelde behandeling....

    Misschien moet ik toch maar weer een keer terug naar PHG om deze bijna perfecte illusie weer een keer meetemaken..

  24. #24
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    ....Echter vergeet niet, ...het blijft een illusie, deze dame beheerst het vak als weinig ander. Heb ook menig keer met Anna een setje mogen spelen in het verleden, waarbij jouw verhaal op wat puntjes en komma's na, 1 op 1 overeenkomt met haar gemiddelde behandeling....

    Misschien moet ik toch maar weer een keer terug naar PHG om deze bijna perfecte illusie weer een keer meetemaken..
    Ik besef dit en schreef dit ook : "pure klasse, de perfect illusie" ...
    misschien goed dat ik haar sindsdien nog niet trof. Anders wordt het misschien emotioneel gevaarlijk. Ze is er blijkbaar heel onregelmatig, want ik belde 2 x naar PHG en ze was er niet en ook afgelopen zondag was ze niet aanwezig...

    voor mij is dergelijke ervaring minstens even belangrijk dan de "ontlading",
    en nuchter ben ik genoeg te beseffen dat het daarbij ophoudt, maar niemand kan mij de illusie van het moment ontnemen.

  25. #25
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:31
    Berichten
    94
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    40 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onzo Bekijk bericht
    Ik besef dit en schreef dit ook : "pure klasse, de perfect illusie" ...
    misschien goed dat ik haar sindsdien nog niet trof. Anders wordt het misschien emotioneel gevaarlijk. Ze is er blijkbaar heel onregelmatig, want ik belde 2 x naar PHG en ze was er niet en ook afgelopen zondag was ze niet aanwezig...

    voor mij is dergelijke ervaring minstens even belangrijk dan de "ontlading",
    en nuchter ben ik genoeg te beseffen dat het daarbij ophoudt, maar niemand kan mij de illusie van het moment ontnemen.
    Zeker! Maar je hebt wel al twee keer gebeld naar PHG of ze er was. 'De perfecte illusie' of de 'gedroomde werkelijkheid'?

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Diamond 468*60