Pagina 58 van 159 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.450 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #1426
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Op dinsdagavond kreeg ik opeens een pop-up toen ik ijsberenforum opende: gratuliere.... een kortingskaart voor Babylon. En dat terwijl ik juist de volgende dag een bezoekje had gepland. Zou Willem@ telepathische gaven hebben, vroeg ik mij nog even af. Met het vrijkaartje de volgende dag op tijd vertrokken alsof ik bijna gewoon naar het werk ging. Rond 11 uur kwam ik in Elsdorf aan, waar het nog rustig was. Ik was de eerste auto op de parkeerplaats. Wat had ik naar deze dag uitgekeken. Hard gewerkt en geen tijd gehad voor ontspanning.
    Omgekleed, gedoucht en een bakje koffie. Ik heb het al eens eerder gezegd: de koffie uit de linkermachine is lekkerder dan die uit de rechter. Veel meiden waren zich nog aan het 'omkleden', ontkleden is eigenlijk passender.
    Ik liet mij in het warme water van de jacuzzi glijden als eerste ontspanning. Heerlijk, die wellness in Babylon. Nog geen weer om buiten te zitten, helaas. Na het eerste rondje wellness maar eens door de club gelopen. Ik de kino zag ik Sarah en dat leek mij wel wat voor een eerste rondje op de kamer. Ze wilde eerst in de kino blijven, maar dat wilde ik niet. Sarah is een lieve meid, eigenlijk verbazend dat ik nog niet eerder met haar gekamerd heb. Ze zoent goed en pijpt nog beter. Mooie naturelle borsten, heel mooi. We lagen in kamer 4, dat is de kamer waar een ander setje aan de andere kant van het schot ligt. Soms ben ik wel benieuwd wie dat dan zijn. De geluiden vind ik ergens wel opwindend. Veel extra opwinding had ik niet nodig: het is heerlijk neuken met Sarah, ze genoot er erg van zei ze. Prima kamergang, lieve meid, beetje plichtmatig.
    Met een nieuw kopje koffie naar de wellness vertrokken. Eigenlijk zijn daar alleen plastic bekertjes toegestaan. Vanuit de jacuzzi eens naar de nieuwe stoomsauna gekeken. een collega beer kwam er behoorlijk rood aangelopen uit en zei dat het lekker was. Mmm, gezien zijn kleur had ik mijn twijfel, maar ik nam mij voor het later op de dag ook eens te proberen.
    Het eten was het gebruikelijke in Babylon. Voor mij prima, een ster zullen ze er niet meer krijgen. Nog een tijdje met Dolli gepraat. Ze zit inleider geval wat beter in haar vel dan een tijdje terug. Toen zat ze daar zwaar tegen haar zin. Inmiddels zie ik haar niet meer op de AWL staan. Iemand een idee waar ze is gebleven? Niet met haar gekamerd.

    Ik zag Denisa binnenkomen en zij zag mij. Het werd een hartelijke begroeting. Ze zei dat ze er zo aan kwam. Maar dat duurde dan toch nog wel even. Douchen, opmaken, zo een half uur. Een tijdje bijgepraat voordat we naar de kamer gingen. Als gebruikelijk was het een spetterende sessie. We zij al wat vaker naar de kamer geweest en dan wordt de sex op de een of andere manier ook lekkerder. OP de langere termijn is dat overigens weer niet zo....Prima service, echt heel lief meisje. Beetje veel tattoos, maar ik vind dat niet storend of zo.

    Toen ik voor de derde keer in de jacuzzi wilde stappen, was die opeens veel kouder dan de voorgaande keren. Niet meer lekker. ER zat wel een andere beer in, maar die zat zo ongeveer met kippenvel. Dan maar in de dampfsauna. Gelukkig zat ik er alleen in: als alle zeven stoeltjes bezet zijn lijkt het mij niet fijn meer. Een beetje het gevoel van een amsterdamse stadsbus in de ochtendspits. Heet was het in ieder geval ook. Ik hield het maar kort vol, doe mij maar een gewone sauna. Ik was gelukkig niet zo rood geworden als die beer van vanmorgen.
    In de gewone sauna was het beter voor mij. Ook daar zat ik alleen totdat er een meisje binnenkwam die het koud had en even kwam opwarmen. Het was Roberta en ik zei dat ik straks haar zou opzoeken. Na het douchen zat ze al klaar in het loungedeel. Ook zij is al langer in Babylon en heb ik nog nooit met haar gekamerd. Die dag wel dus. Ook goede service, lieve meid. Heel goed pijpen en ik heb haar eens flink gebeft. Voor de derde keer heerlijk klaargekomen.
    Als afsluiting van de dag een leffe 'dunken' gedronken. Toch wel fijn dat ze daar dat bier hebben. Aan het eind van de middag weer omgekleed en naar Nederland terug. Twee uur rijden, maar het was een echt fijne dag daar in Elsdorf. En nog bedankt voor de kortingkaart.

  2. Onderstaande 19 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 april 2019),biged (20 april 2019),cheasehead (19 april 2019),Das (19 april 2019),Elmo3108 (19 april 2019),forgetskinnyletsgetfatty (19 april 2019),gignnl (20 april 2019),Giodude (19 april 2019),le_belge (19 april 2019),man (19 april 2019),mechelen (19 april 2019),noglangnietuitgewandeld (19 april 2019),pret (19 april 2019),RobOpzoek (20 april 2019),swazontneuf (19 april 2019),waterrat (20 april 2019),Wijze grijze (19 april 2019),xLicker (19 april 2019),yylover (19 april 2019)

  3. #1427
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard Donderdag 18 april, 2 dvps uit mijn to-do-list gedaan en een mysterieuze dvp?

    Donderdag 18 april

    Aankomsttijd 12:30u.

    Hele dag verspreid:
    -dames aantal geschat op 35-40
    -heren aantal geschat op 30-35

    Zoals gewoonlijk meteen naar de eettafel met drinken erbij. Mariana kwam langs en herkende mij nog. Met haar even gebabbeld. Daarna kwam Mickey langs en ook die herkende mij meteen. Ze ging haar maag vullen en hierbij ontstonden er lange gesprekken. Helaas stond zij niet op mijn wish list, alhoewel ik tegen haar zei dat ze vandaag op plek 6 stond en dat de kans uit misschien bestond. Ze bleef toen vragen stellen....bla bla bla....uiteindelijk vertrok ik. Kort daarna gebied verkennen...hmmm....zag er voor vandaag niet goed uit. Ontzettend rustig! Opvallend en schokkend was dat 4 uit mijn top 5 lijst van today-to-do afwezig waren. Namelijk: Franceska (shit, vergeten dat zij op vakantie was), Lora, Alexis en Daria. Slecht nieuws: nr 1 tot nr 4 niet aanwezig.

    Ongeveer rond 14:00u, Mariana opgezocht en naast haar genesteld. Ontzettend lang elkaar leren kennen qua persoon en service gecontroleerd. Op naar de kamer.

    Kamer 1, Mariana
    Kussen en tz waren van de hoge service. Vooral tz, waar zij haar ogen helemaal dicht hield. Pijpgedeelte vond ik matig, waar zij af en toe te hard erop zoog en niet tot de bodem ging. Seks zelf was goed. Hier nog paar complimenten gekregen, wat ik zeker kon waarderen. Schade 100 euro.

    Daarna wat kleins gegeten en na het eten in de tuin liggen zonnen. Het was tenslotte redelijk mooi weer. Wel voelde de wind koud aan. Hier verbleef ik best lang. Vond wel aan de saaie kant, totaal geen sfeer en alleen maar mannen buiten. Maar goed dat ik niet alleen was. Daarna weer Mariana opgezocht en weer naast haar genesteld. Hier ging ik spoedcursus namen bij haar volgen, wat mij ontzettend geholpen had. Want Daria bleek toch aanwezig te zijn. Plotseling was ze weg en zag ik haar niet meer. Dan maar samen eten met Mariana. Tijdens eten kwam ze terug en meteen haar gevraagd voor een kamer, zodra ik klaar was met eten. Ze zei is goed, ik wacht wel op je. Ze zat gewoon 1 bank verderop naast ons. Er ontstonden toen korte schreeuwende Roemeense taalgebruik, .o.a. Michelle (uit Roemenië en niet uit Polen, bevestigd door uiterst betrouwbare bronnen), Kellie (mooie koppie, maar gedrag is slecht en die vriend van mij zei slechte service), Sascha (mooie onschuldige blik, waar ik heel veel interesse had), Daria en Mariana. Dit is een nadeel als er zoveel van dezelfde soort zitten en alle zich verveelde. Afijn....

    Kamer 2, Daria
    Netals Mariana was kussen en tz op een hoge niveau. Ook zij hield haar ogen continue gesloten. Ook bij haar was pijpwerk te veel kracht. Pluspunt, gaat helemaal tot de bodem. Seks super uitstekend, omdat zij de initiatief nam. Orgasme, check....door mijn mondelinge werkzaamheden kwam ze klaar. Minpunt, meteen vragen hoelang ik wil en nauwkeurig op de tijd letten. Ga je kleine 5 min voorbij, dan kom je in de problemen. Ook hier compliment gekregen. En deze geloof ik meteen, vanwege schokkende bewegingen bij haar.
    Helaas hier veel te lang gebleven, maar goed. Schade 150 euro.

    Natuurlijk moest ik bijkomen en dus eten zoeken. Na het eten weer genesteld naast....je raadt het al...Mariana. Vond wel zielig voor haar, dat ze geen klanten had, behalve ik. Dus tegen haar gezegd 20:00u gaan we. We hadden nog ruim half uur te gaan. Dus zij ging roken en ik ging staren.

    Kamer 3, Mariana
    We wisten allebei al wat we van elkaar leuk vinden, dus kort na tz, meteen overgegaan naar seks. Binnen enkele minuten rubber gevuld. Toen zei ze...so quick this time. Hierna ging ik met haar poes spelen. Wat nieuws geleerd van haar. Houd ik voor mezelf. En weer een compliment gekregen.
    Betaald 50 euro.

    Inmiddels was het 20:45u en aardig leeg aan het lopen. Aan de eettafel zag ik mijn vriend zitten eten, ik dan maar ook. Ik had bijna de hele kom friet opgegeten. Wou wel nog 1 kamer doen. Samen met mijn buddy gingen wij op jacht. Helaas zagen wij niks interessant. lk wou wel Sascha doen, helaas niet meer gezien. Toen kwamen wij Mirella tegen bij de gokmachine. Haar had ik ook wel interesse. We verbleven in de buurt bij haar en hield de buurt in de gaten, in de hoop dat er wat leuks voorbij zou rondlopen. Zij had wel door, dat wij interesse in haar hadden. Terug naar de eettafel en praten met paar Belgen. Die vriend van mij ging toen elders verkassen. Kort hierna ik ook. Ik ging naar de kino en zag Mirella, maar ook die vriend van mij. Ze waren al bezig....godverdomme zeg. Ok, geen probleem ik ging terug naar beneden zitten. Dit keer Mariana niet opgezocht, omdat zij naast teveel dvps zat. Wel leuke en grappige momenten beleefd hier. Plotseling kwam er een onbekende dvp precies naast mij zitten. Er waren behoorlijk wat lege plekken, maar zij dacht even cashen bij mij.

    Deze nieuwe dvp deed heel erg mysterieus. Bijna alles wat ik aan haar vroeg, wou ze niet beantwoorden of zei ze, je mag zelf raden. Dit moest eigenlijk al signalen zijn van een rode vlag. Maar haar gezicht was ontzettend mooi. Voor mij in de top 3. Ze is half Bulgaars en half Spaans. Toen ze Spaans zei, wou ik haar perse en had ik alle rode signalen uit mijn hoofd gezet. Foute boel misschien. Ze werkte pas 2 dagen in Babylon. Hiervoor wat ze deed wou ze niet zeggen. Normaal ga ik nooit met een dvp die pas pas werkt.
    Ze was i.i.g. niet opdringerig en liet mij de touwtjes in handen nemen. Voor de zekerheid vroeg ik haar of ze pzc deed en ze zei rustig ja. Uiteindelijk een kamer opgezocht.

    Kamer 4, Jes.....sica of jes.....nog wat.
    Kussen en tz waren ver te zoeken. Kussen nauwelijks en tz kan je vergeten. Dit waren geen goed teken. Pijpwerk zonder cd, was wel van niveau, met veel variaties. Maar soms net iets te hard voor mij. Aangezien zij voor mij de 4e kamer was, had ik moeite met mijn kleine vriend en dit had ik vooraf ook aan haar medegedeeld. Ook door haar houding en hoe zij positioneerde kon ik geen openingen vinden. Later vroeg zij mij of ik xtc of marihuana had ingenomen. Wtffff, nee niks, nooit gedaan. Ok, maar je pupillen zijn heel groot en zwart???? Uhhhhhhh......waaaaattt??? Eigenlijk moest ik hier STOP zeggen en de kamer verlaten. Pijpen lukte niet. Ze ging mijn kleine vriend toen strelen en tot mijn verbazing lukte het wel?!?! Toen nam zij de initiatief en wou perse op mij zitten. Maar ik wou dat niet en mijn kleine vriend ook niet. Zij weer mijn paal strelen en het is haar weer gelukt?! Snel condoom en in missio gedaan. Eindelijk iets positiefs gevonden. Ik kwam heel snel klaar, omdat ik z.s.m. weg wou gaan, ook i.v.m. de terugreis. Kamer snel verlaten en 50 betaald.

    Voordat ik weg ging Mariana goodbye kisses gegeven en van afstand nog gedag zwaaien.

    22:05u club verlaten.


    Weet niet hoe je een nieuwe paspoort moet aanmaken, dus dan maar even zo.

    Wat informatie over die nieuwe dvp Jes....nog wat.
    -half Bulgaars/Spaans
    -22-30 jaar
    -spreekt vloeiend Engels, Duits, Bulgaars, Spaans en misschien nog meer
    -super mooi gezicht met grote ogen en uitstekende lach
    -tattoo ja, enkele kleine en grote
    -hangtieten Bcup
    -buik los hangend, komt door geboorte van haar kind
    -mooie grote volle kont
    -ze komt heel zelfverzekerd en rustig over
    -lengte 165 cm -170cm
    -ze jaagt veel en is erg mysterious

    kamerprestatie
    Tz: 0
    Kussen: 1
    Pzc: 8
    Poes spelen: 0
    Seks: 7
    Gfe: 1
    Pse: 1
    Ik kreeg 10 min extra zonder bij betaling
    HHG: 10% voor seks, 90% voor gezicht

  4. Onderstaande 13 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 april 2019),biged (20 april 2019),cheasehead (19 april 2019),duivenmelker (22 april 2019),Elmo3108 (19 april 2019),fervent (19 april 2019),gignnl (20 april 2019),Giodude (19 april 2019),le_belge (19 april 2019),RobOpzoek (22 april 2019),swazontneuf (19 april 2019),waterrat (19 april 2019),Wijze grijze (20 april 2019)

  5. #1428
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Op dinsdagavond kreeg ik opeens een pop-up toen ik ijsberenforum opende: gratuliere.... een kortingskaart voor Babylon. En dat terwijl ik juist de volgende dag een bezoekje had gepland. Zou Willem@ telepathische gaven hebben, vroeg ik mij nog even af. Met het vrijkaartje de volgende dag op tijd vertrokken alsof ik bijna gewoon naar het werk ging. Rond 11 uur kwam ik in Elsdorf aan, waar het nog rustig was. Ik was de eerste auto op de parkeerplaats. Wat had ik naar deze dag uitgekeken. Hard gewerkt en geen tijd gehad voor ontspanning.
    Omgekleed, gedoucht en een bakje koffie. Ik heb het al eens eerder gezegd: de koffie uit de linkermachine is lekkerder dan die uit de rechter. Veel meiden waren zich nog aan het 'omkleden', ontkleden is eigenlijk passender.
    Ik liet mij in het warme water van de jacuzzi glijden als eerste ontspanning. Heerlijk, die wellness in Babylon. Nog geen weer om buiten te zitten, helaas. Na het eerste rondje wellness maar eens door de club gelopen. Ik de kino zag ik Sarah en dat leek mij wel wat voor een eerste rondje op de kamer. Ze wilde eerst in de kino blijven, maar dat wilde ik niet. Sarah is een lieve meid, eigenlijk verbazend dat ik nog niet eerder met haar gekamerd heb. Ze zoent goed en pijpt nog beter. Mooie naturelle borsten, heel mooi. We lagen in kamer 4, dat is de kamer waar een ander setje aan de andere kant van het schot ligt. Soms ben ik wel benieuwd wie dat dan zijn. De geluiden vind ik ergens wel opwindend. Veel extra opwinding had ik niet nodig: het is heerlijk neuken met Sarah, ze genoot er erg van zei ze. Prima kamergang, lieve meid, beetje plichtmatig.
    Met een nieuw kopje koffie naar de wellness vertrokken. Eigenlijk zijn daar alleen plastic bekertjes toegestaan. Vanuit de jacuzzi eens naar de nieuwe stoomsauna gekeken. een collega beer kwam er behoorlijk rood aangelopen uit en zei dat het lekker was. Mmm, gezien zijn kleur had ik mijn twijfel, maar ik nam mij voor het later op de dag ook eens te proberen.
    Het eten was het gebruikelijke in Babylon. Voor mij prima, een ster zullen ze er niet meer krijgen. Nog een tijdje met Dolli gepraat. Ze zit inleider geval wat beter in haar vel dan een tijdje terug. Toen zat ze daar zwaar tegen haar zin. Inmiddels zie ik haar niet meer op de AWL staan. Iemand een idee waar ze is gebleven? Niet met haar gekamerd.

    Ik zag Denisa binnenkomen en zij zag mij. Het werd een hartelijke begroeting. Ze zei dat ze er zo aan kwam. Maar dat duurde dan toch nog wel even. Douchen, opmaken, zo een half uur. Een tijdje bijgepraat voordat we naar de kamer gingen. Als gebruikelijk was het een spetterende sessie. We zij al wat vaker naar de kamer geweest en dan wordt de sex op de een of andere manier ook lekkerder. OP de langere termijn is dat overigens weer niet zo....Prima service, echt heel lief meisje. Beetje veel tattoos, maar ik vind dat niet storend of zo.

    Toen ik voor de derde keer in de jacuzzi wilde stappen, was die opeens veel kouder dan de voorgaande keren. Niet meer lekker. ER zat wel een andere beer in, maar die zat zo ongeveer met kippenvel. Dan maar in de dampfsauna. Gelukkig zat ik er alleen in: als alle zeven stoeltjes bezet zijn lijkt het mij niet fijn meer. Een beetje het gevoel van een amsterdamse stadsbus in de ochtendspits. Heet was het in ieder geval ook. Ik hield het maar kort vol, doe mij maar een gewone sauna. Ik was gelukkig niet zo rood geworden als die beer van vanmorgen.
    In de gewone sauna was het beter voor mij. Ook daar zat ik alleen totdat er een meisje binnenkwam die het koud had en even kwam opwarmen. Het was Roberta en ik zei dat ik straks haar zou opzoeken. Na het douchen zat ze al klaar in het loungedeel. Ook zij is al langer in Babylon en heb ik nog nooit met haar gekamerd. Die dag wel dus. Ook goede service, lieve meid. Heel goed pijpen en ik heb haar eens flink gebeft. Voor de derde keer heerlijk klaargekomen.
    Als afsluiting van de dag een leffe 'dunken' gedronken. Toch wel fijn dat ze daar dat bier hebben. Aan het eind van de middag weer omgekleed en naar Nederland terug. Twee uur rijden, maar het was een echt fijne dag daar in Elsdorf. En nog bedankt voor de kortingkaart.
    Leuk die telepathie van Willem. I keep my firngers crossed dat hij ook voor mijn intentie om volgende week naar Babylon te trekken eenzelfde telepatische gave zal hebben :-) :-). Met Sarah & roberta heb ik al liggen rollebollen en ja sarah doet het wel graag in de kino ;-) Denisa staat nu dus op mijn lijstje. Ben niet zo een fan van die vele tattoos, maar jouw recensie over haar service doet mij nu wel uitkijken naar volgende week om met Denisa eens nader kennis te gaan maken ;-)

  6. #1429
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:06
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    Leuk die telepathie van Willem. I keep my firngers crossed dat hij ook voor mijn intentie om volgende week naar Babylon te trekken eenzelfde telepatische gave zal hebben :-) :-). Met Sarah & roberta heb ik al liggen rollebollen en ja sarah doet het wel graag in de kino ;-) Denisa staat nu dus op mijn lijstje. Ben niet zo een fan van die vele tattoos, maar jouw recensie over haar service doet mij nu wel uitkijken naar volgende week om met Denisa eens nader kennis te gaan maken ;-)
    Telepathie werkt alleen zonder voor aankondiging. Met dit bericht heb je je kans verspeeld.

  7. #1430
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Eens met Pret. Telepathie is iets anders dan een verzoek vooraf.

  8. #1431
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard Zaterdag 20 april, De gekheid met de Roemeense dvps!

    Zaterdag 20 april, De gekheid met de Roemeense dvps!

    Aankomsttijd: 13:00 uur

    Hele dag verspreid
    Dames: 35-40
    Heren: 40-45
    Weer: 25c +/-


    Zoals altijd eerst op zoek naar eten. Al gauw kwam Gina naast mij staan, waar ik afgelopen donderdag belangstelling had, maar tjaaaaa….ze durfde niet met mij te praten omdat ik vrijwel continue met een dvp was, voornamelijk Mariana, maar Mariana had ik nauwelijks aangeraakt. We verbleven wel vaak en lang samen. Het grappige was dat haar eerste openingszin was, Franceska is not here. Omg, ze wist het nog. Yes, I know...on holiday for 3 weeks. Daarna haar tweede openingszin was... Soooo, which girl are you going to take today . Tjahh, ik kon alleen haar lachend aankijken. Waarop zij antwoordde, I want you today. I hope you have time for me. Ik reageerde terug...I will do my best. Afijn, na eten een quick scan gedaan. Extreem rustig. We besloten maar naar buiten te gaan...zonnen. Redelijk lang hier vertoefd. Na een tijdje, gingen we terug de bar in, waar het nog steeds extreem rustig was. Hier nog Mariana begroet.

    Het was al rond 14:30 uur. Veel beren gingen voetbal kijken en ik deed alsof ik naar voetbal ging kijken, omdat ik niks te doen had en niet in de stemming was. Ondertussen die Jessie (Thanks Giodude) met een beer in de kamer gezien en 20 min later, de kamer verlaten. Als je dit al erg vond, dan weet je zeker niet wie Michelle is. Die verliet na 10 min de kamer al. Wel zielig voor die beer. Waarom ik zo nauwkeurig de kamertijden wist, was dat voetbal gaande was.

    Een dvp had mij begroet. Eerlijk gezegd zag ik niet eens wie het was. Maar ze gaf mij een volle zoen en dan ga je natuurlijk mee. Achteraf was het dus Daria..Haha. Kort hierna een wandeling gemaakt, maar niks bijzonders gezien. Dan maar richting buiten op die ligbanken gaan nestelen. En daar zag ik Daria met een dvp (naam vergeten) op de ligbanken. Ik positioneerde mij naast Daria. Een tijdje later kwamen de andere Roemeense groep erbij. Uhmm, Michelle, Mariana, Sascha, Claire en nog 1 dvp. Ik werd hier bijna levend opgegeten. Tot details gaan duurt helaas te lang, dus hier stop ik dan ook.

    Kamer 1, Daria
    De gekheid van deze dvp, mag ik wel. Lekker speels en wild tegelijkertijd. In tegenstelling tot de vorige keer, vond ik haar dit keer een beetje terughoudend. Weinig kussen en tz. Wel jammer van haar opgespoten lippen, die ze afgelopen maandag had laten doen. Seks weer uitstekend. Rubber vullen is dan ook niet moeilijk bij haar. Wederom te lang gebleven. Damage: 100 euro.

    Bekende ritueel geworden. Na elke kamer is standaard eten zoeken. Na het eten, intiem naast Mariana genesteld met bijna een live optreden gegeven. Ze ging even roken en als ze terug kwam, zouden we naar de kamer gaan. In die tussentijd, een staarwedstijd met Claire gehouden. 1 ding had ik ontdekt en dat was dat je altijd gaat verliezen met staren. Sterker nog, je kan dat beter niet doen...ze lusten je rauw.

    Kamer 2, Mariana
    Voordat we naar de kamer gingen, kwam Claire achter ons aan. Ze vroeg aan mij of ik hierna met haar op kamer wou gaan....als Mariana dat goed vond. Waaaaattt, waarom vroeg je toestemming aan haar. Er werd toen in het Roemeens gesproken, wat ik zoooo ontzettend irritant vond.

    Dit keer was de seks super vurig, waar zij aangaf dat ze 2 keer was klaargekomen. We hadden nog 20 min over en knuffelen had ik geen zin meer in. Want ze had mij kapot gemaakt. Dus dan maar geschiedenis en Roemeense taal lessen volgen. Damage: 100 euro. Tijd: 1 uur en 10 min.

    Ritueel uitgevoerd en Gina kwam langs. Hier kort gesproken, ze was niet blij...ja en ik ook niet. Na het eten verbleef ik op die grote ronde bank tegenover de bar. En vanaf hier was het een Roemeense gekkenhuis geworden. Michelle ging Roemeense muziek zetten, dat de hele zaal wakker maakte. Op zich wel leuke muziek, vooral die beat, maar vooral ook dat de sfeer wat levendig werd, waar veel dvps erop los gingen dansen. Toen kwam Daria langs en zij ging kattenkwaad met mij uit halen. Eigenlijk had ik geen zin in haar, maar opeens besprong zij mij. En daar lagen wij samen droog te neuken. Het was zo tering geil, dat zij met de beat van de muziek op mij ging bewegen en dat ik wou zeggen. Ik was zo in de stemming, dat ik vergat dat er publiek om ons heen waren. Want ze drukte haar lichaam volop tegen de mijne aan en begon me droog te rijden. Ik plaatste mijn vingers dan ook op haar knobbeltje. En toen hoorde ik schreeuwende Roemeense geluiden komen. Die kwamen van de tribune, waar Sascha (nr.1 qua humor, wordt mijn 1ste slachtoffer voor volgende keer), Justina (Top 5 lichaam, beetje bang voor haar), Denisa (top 10 to-do, altijd bezet), Mirella (top 10 to-do, communicatie problemen), Julia (top 10 to-do, altijd humorvol), Roxane (top 5 pretty face, volgens mij de jongste van alle dvps) en Michelle (top 10 geen interesse, zal ook nooit gebeuren). Later vroeg zij aan mij of ik naar de kamer wilde. Ja en nee had ik in mijn hoofd. Ja, omdat het Daria was. Nee, omdat ik Roxane niet kende en haar mooie gezicht had mij verleid. Uiteindelijk met Roxane naar de kamer. Wellicht ook spijt. Wie niet waagt, wie niet wint.

    Kamer 3, Roxane
    Met wat kusjes begonnen en daarna tz. Beide terughoudend en dus matig. Pijpwerk was op niveau. Tijdens het pijpen zei ik wel tegen haar dat ik misschien moeite kan hebben. Ze begreep dat en deed het rustig aan. Ik zei daarna snel only half hour, omdat ik voelde dat dit niks zou worden en misschien zou gaan eindigen in een discussie of teleurstelling. Van pijpen alleen, kon mijn kleine vriend dat niet waarderen, dus op zoek naar streling. Ik raakte haar tepels aan met mijn vingers. Ze pakte snel mijn hand en legde die op haar borst. Geen goed teken dus. Mijn kleine werd wakker en begon in missio te stoten. Waar ik hier totaal niet tegen kon, waren die fakegeluiden maken en zogenaamd geil aankijken, terwijl ze daar als een dode lijk liggen. Uiteindelijk niet kunnen klaarkomen. Verdere details sla ik over. Damage 50.

    Tuurlijk kwam Daria vragen hoe het was. Hier was ik dan ook eerlijk tegen haar. Later trok zij zich terug in de welness gedeelte, omdat ze het saai vond en dus wou gaan slapen. Ik kwam later polshoogte nemen, kijken of ze nog daar was. Ze lag daar letterlijk te slapen. Dus ik besprong haar terug en ze greep mij stevig vast en beet hard in mijn nek. Terug naar de bargedeelte, naar de kino (continue live optredens werden er hier gegeven) en naar de Roemeense groepen. Kellie zat daar alleen te eten. Dit was mijn kans om met haar te praten. Eerste indruk was, uiterlijk wel mooi, innerlijk was niet echt top. Mariana kwam naast mij zitten en later ook Sascha. Die Sascha is echt wauwwwwww, hoe ze praatte en wat ze allemaal zei..... Eerste indruk van haar, uiterlijk was wel ok, ze heeft wel wat, maar innerlijk superrrrr top met overdosis humor waar zij jij kapot maakt.

    Kamer 4, Mariana
    Wou voor een zekerheid gaan. Aangezien de vorige dramatisch afliep. Ze liet mij dingen zien, waar ik hoopte dat het nooit zou gaan eindigen. Deze Mariana staat officieel in mijn top 10 lijst. Schade 50 euro. Tijd:40 min.


    00:30 uur club verlaten.

  9. Onderstaande 14 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 april 2019),biged (22 april 2019),ButtinSky (22 april 2019),duivenmelker (22 april 2019),Elmo3108 (22 april 2019),forgetskinnyletsgetfatty (22 april 2019),Giodude (22 april 2019),Husky (22 april 2019),Kwant (22 april 2019),le_belge (22 april 2019),mentholbear (27 april 2019),RobOpzoek (22 april 2019),swazontneuf (22 april 2019),Wijze grijze (22 april 2019)

  10. #1432
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Telepathie werkt alleen zonder voor aankondiging. Met dit bericht heb je je kans verspeeld.
    :-) :-) Klopt helemaal Pret ;-) Ten minste dat van de definitie van telepathie.
    Er blijft echter wel nog een waterkansje - met dergelijk weer is dat zelfs toepasselijk als ik aan dat mooi zwembad van Babylon denk - op telepathie en het niet verspeeld hebben van mijn kans, namelijk: stel dat Willem dit bericht niet gelezen heeft :-)

    Ik geef toe, deze kans is natuurlijk heeeeeeeeeeeeel klein ;-) maar "hoop doet leven" :-)

  11. #1433
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    :-) :-) Klopt helemaal Pret ;-) Ten minste dat van de definitie van telepathie.
    Er blijft echter wel nog een waterkansje - met dergelijk weer is dat zelfs toepasselijk als ik aan dat mooi zwembad van Babylon denk - op telepathie en het niet verspeeld hebben van mijn kans, namelijk: stel dat Willem dit bericht niet gelezen heeft :-)

    Ik geef toe, deze kans is natuurlijk heeeeeeeeeeeeel klein ;-) maar "hoop doet leven" :-)
    Tip;

    MOUWVEGEN bij jury brvdm helpt makkelijker!

  12. #1434
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Tip;

    MOUWVEGEN bij jury brvdm helpt makkelijker!
    ken jammer genoeg brvdm niet ;-( :-(
    Zal vrijdag dan maar mouwvegen bij de dames zelve, al hoop ik dat ook dit niet kan door gaan omdat de dames er hopelijk zonder mouwen bij lopen :-) ;-)

  13. #1435
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Het was voor mij zo wat 4 maanden gelden dat ik in Babylon was geweest en had een
    Vrijkaartje gewonnen in de tombola daar moet ik willen 2en het form nog even voor bedanken
    Dus besloot ik maar een op woensdag richting elsdorf te rijden meestal wel een goede dag om
    Daar heen tegaan niet te druk en genoeg vrouwen om 11 uur kwam ik aan op de parkeerplaats
    En hetwas nog erg rustig toen me maar eens gemeld daar en mij vrijkaartje werd zonder problemen
    Aan genomen en zonder te vragen kreeg ik een groot kluisje jaja de wonderen zijn de wereld nog
    Niet uit eerst maar eens wat gaan eten en drinken het was nog rustig
    Toen ik een rondje ging lopen zag ik tot mijn verbazing lulu bij de balie staan en dacht
    Die is er toch uit gegooid een tijd geleden maar later hoorde ik dat ze toch niet welkom was
    Daar en ze toch haar heil ergens anders moest gaan zoeken



    toen ik eigenlijk naar de wellness
    Wilde gaan kwam ik nora tegen dus eerst even met haar wat zitten praten en even wat gerookt
    En vroeg als ik al naar de kamer wilde ik zij ik ga eerst even naar de wellness maar ze begon
    Me wat op te geilen en dacht dat kan later ook nog wel dus ik zij ja dat is goed maar eerst even
    Vlug douchen en dan ben ik er klaar voor een maal op de kamer kreeg ik de kans nog niet om
    Mijn handdoek af te doen een maal op bed kon het beginnen en kon merken dat ze er zin in had
    Eerst wat tongen en ik met haar poesje spelen en mekte al wel dat het een natte bedoeling
    Was daar onder toen een goede pijp beurt en werd me vriendelijk verzocht om haar ook
    Even te verwennen dus een duik vlucht naar beneden na een tijd was het tijd voor de seks
    Wat ook weer leuk was met veel verschillende standjes en na een tijd hield ik het niet meer
    En zeer tevreden de kamer verlaten

    Toen was het wel tijd om een de wellness op te zoeken en eens het nieuwe Turks stoom bad uit te testen en die is goed gekeurd met genoeg zitplaatsen denk 8 stuks als ik het goed heb maar moest
    Eerst die sproeier zoeken maar had op het form gelezen een tijd geleden waar die hangt maar anders zoek je dat ding wel en hangt er tussen en ja ook opletten als je die kraan aan zet anders krijg je zelf
    De volle lading water voor de rest is die prima en goed op tempratuur
    Toen ik even na de lockers liep kwam ik tot mij Groote verbazing brombeerzuid tegen
    Ik had hem al een tijd niet gezien en maar eens gezellig samen wat bij zitten praten
    Over van alles en nog wat en even wat samen eten en
    Toen was het toch wel tijd om weer eens een kamer op te zoeken en had al wel een idee
    Wie dat zou worden in de morgen al even met Sarah gepraat en ooit een keer eerder
    Mee geweest en ze komt toch altijd even een praatje maken en dacht dat is wel weer een
    Keer leuk om met haar een kamertje te doen dus ik zocht haar achter in de club op
    En ging naast haar zitten en zij niks waar op zij moest lachen en wat zitten flauwe kullen
    Toen maar eens wat gaan roken en naar een tijd na de kamer en dat was ook prima
    Met goed pijpen en er werd niks over geslagen en maakte goed gebruik van haar heerlijke tieten daar na nog even haar verwend en toen was het tijd voor de seks en dat was ook goed
    Ik moet zeggen ik vond het beter als de eerste keer met haar en had er de hand rem er nu echt niet opstaan naar mij zin en na een uur tevreden de kamer verlaten

    Was er nog meer nieuws niet echt alleen dat ze de intree toch echt gaan verhogen per 1 mei
    En de reden ik weet het niet wel wat gehoord maar weet ook niet als het waar is dus
    Dat laat ik maar in het midden en de dames die ik gesproken had zeggen ook dat het
    Te veel is en dat ze het wel gaan zien hoe het verloopt zo was ik ook benieuwd naar
    Wat de dames met de prijs gaan doen als die dan ook om hoog ging of gewoon het zelfde bleef
    En dat blijft wel het zelfden
    Toen was het weer tijd om naar huis te gaan en bbz en ik gingen het pand maar eens verlaten
    Want het was mooi geweest

  14. Onderstaande 20 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 april 2019),bart_007 (22 april 2019),brombeerzuid (22 april 2019),cheasehead (22 april 2019),Devante (24 april 2019),duivenmelker (22 april 2019),Firehawk (25 april 2019),Giodude (23 april 2019),Husky (22 april 2019),hvdk52 (22 april 2019),Meme Moo (24 april 2019),molaar (22 april 2019),PNM (22 april 2019),pret (22 april 2019),RobOpzoek (22 april 2019),Sjeufke (22 april 2019),swazontneuf (22 april 2019),VAZKOR (22 april 2019),waterrat (23 april 2019),yylover (22 april 2019)

  15. #1436
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Tip;

    MOUWVEGEN bij jury brvdm helpt makkelijker!
    Dat waterkansje blijkt voor vrijdag ook wel in het water te gaan vallen als ik het weerbericht voor NRW bekijk :-( :-( Er zal vrijdag niet veel geplonst moeten worden in het zwembad van Babylon. Dan maar plonsen in de jacuzzi ;-)

  16. #1437
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    ken jammer genoeg brvdm niet ;-( :-(
    Zal vrijdag dan maar mouwvegen bij de dames zelve, al hoop ik dat ook dit niet kan door gaan omdat de dames er hopelijk zonder mouwen bij lopen :-) ;-)
    @Bart
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...(jury-Giodude)

  17. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    bart_007 (23 april 2019)

  18. #1438
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen runter Vunzig

    Was zaterdag vanwege het mooie weer een dagje naar Babylon. Vroeg in de middag gearriveerd en een ligstoel genomen. Biertje gedronken, rondkijken en bij het halen van een volgend biertje kijken of je de juiste dame treft.

    Er werd 's middags bij de pool een wippie gemaakt. De ijsbeer kwam uiteindelijk schreeuwend als een oude beer klaar en spoot al het sperma over de buik en borsten van de dame. Gelukkig hoefde ik dit niet allemaal te aanschouwen (hun ligstoel stond niet naar de pool gericht en ook niet direct in mijn zicht). Helaas zag ik wel dat de dame zich vervolgens in het zwembad liet glijden om het sperma van zich af te spoelen. Een Duitse ijsbeer schreeuwde de dame toe dit niet te doen, maar de vunzigheid was al geschied ....ik heb niet gezwommen die zaterdag

    Nee collega ijsberen u hoeft hierop niet te reageren! Sommige vinden dit misschien allemaal prachtig, ik echter niet (en dat is mijn persoonlijke mening).

    Ik kon Jenny niet boeken, die had het 's middags te druk (lange kamergang en vervolgens alleen maar dollen met een andere dame in een hoekje in de kelder). Daarom maar voor een nieuwe dame gegaan (komt uit Yin Yang werkt er nu 2 weken), Dora genaamd. Dat had ik beter niet kunnen doen, service was beneden pijl, en zat alleen maar te zeuren over haar in haar anus te nemen of in haar mondje te spuiten (upsell noemen we dat), nee is beide niet mijn ding.

    Eten was goed aan het buffet, geen BBQ deze keer (waarom niet??), er was ook a la carte bestellen mogelijk (geen gebruik van gemaakt).

    Jenny was even weggeweest en vervolgens bijna niet te boeken. Dan maar 2e ronde gemaakt met een 'oude bekende', niet de knapste maar wel erg geil op de kamer. Dat maakte dan de dag nog een beetje goed.

    Was van plan mijn verjaardag te gaan vieren bij deze club, maar daar zie ik toch maar van af.

    PS
    Ik houd ook niet van die lange recensies met al die prietpraat, kom gewoon 'to the point'! Hiermee zal ik dan maar geen nominatie/vrijkaartje voor de beste recensie vd maand ontvangen, dat is dan maar zo (nee geen reacties svp, is gewoon mijn persoonlijke mening, hahaha).
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 23 april 2019 om 21:57 Reden: PS toegevoegd

  19. Onderstaande 30 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2019),bart_007 (23 april 2019),Bluebear (24 april 2019),brombeerzuid (23 april 2019),cheasehead (24 april 2019),Das (24 april 2019),dennisw ( 4 mei 2019),Devante (24 april 2019),e-is-mc-2 (24 april 2019),Eddy_V (25 april 2019),Elmo3108 (24 april 2019),Giodude (23 april 2019),hvdk52 (23 april 2019),jansenroy (25 april 2019),Jooploop (23 april 2019),Klatergoud (24 april 2019),Kwant (25 april 2019),le_belge (23 april 2019),Manureva (28 april 2019),mechelen (24 april 2019),mentholbear (24 april 2019),noglangnietuitgewandeld (24 april 2019),pret (23 april 2019),RobOpzoek (24 april 2019),Sjeufke (23 april 2019),swazontneuf (23 april 2019),Viscamessi (24 april 2019),waterrat (24 april 2019),Wijze grijze (23 april 2019),yylover (23 april 2019)

  20. #1439
    Geregistreerd
    4 april 2019
    Last Online
    3 oktober 2019 @ 23:58
    Berichten
    9
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked 9 Times in 1 Post

    Standaard 24 april

    Ik hoorde en las hier veel leuke verhalen over deze club. Zelf was ik nog nooit hierheen geweest tot vandaag dan. Ik was hier tegen 12 uur middag aangekomen en bleef tot 5 uur.

    Het eerste wat mij opviel was dat het niet zo groot was. Zowel boven als beneden was er weinig te zoeken. Dus was er eigenlijk maar 1 plek om te verblijven. De tweede wat mij opviel was dat de soort van kantineplek ontzettend klein was. Namelijk maar 1 tafel en beperkte zitplaatsen. Voor een echte fkk club, had ik het wel veel drukker verwacht. Naar ruwe schatting totaal 40 mensen. Qua dames zag ik maar 2 mooie tussen. Veelal waren niet mijn types. Ook jammer dat er geen variaties zijn qua nationaliteiten. En ook jammer dat ik geen leuke ervaring had ervaren zoals hierboven zijn beschreven. Wel moet ik erbij zeggen dat de dames hier wel leuke karakters hebben. Althans ze hebben veel lol met elkaar. Dat zie je in andere clubs niet zo snel of veel daarvan. Kortom mijn verwachtingen kwamen niet overeen. Of ik hier nog een keer terug kom? Misschien wel, misschien niet.

  21. Onderstaande 9 leden hebben KpopX bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2019),cheasehead (25 april 2019),Elmo3108 (26 april 2019),Firehawk (25 april 2019),Giodude (25 april 2019),hotrod68 (28 april 2019),jansenroy (25 april 2019),ju52 (25 april 2019),mentholbear (27 april 2019)

  22. #1440
    Geregistreerd
    24 augustus 2018
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:37
    Berichten
    267
    Discussies
    5
    Thanks
    1.254
    Thanked
    386 in 133 posts

    Standaard

    Vandaag afgereisd vanuit de Randstad naar Babylon ( 237 km) om mijn kortingskaartje - nogmaals dank Willem2- te verzilveren. De normale weg is afgezet maar de routeplanner hielp goed. Ik was iets te vroeg en dan vereer ik het iets verderop gelegen winkelcentrum even met een bezoek. Met 3 nieuwe t-shirts in de achterbak de parkeerplaats opgezocht om 11.05. Gebeld. Grote deceptie. Blijkbaar konden de installaties niet starten en werden de klanten weggestuurd. Ik was de 2e klant. Vriendelijk verzocht over 2 uur terug te komen. Maar omdat ik maar speeltijd heb tot een uur of 15.00 gauw doorgereden naar GT. dat ligt al weer 40 km op de weg naar huis en de laatste keer was mij het goed bevallen. In een ongelofelijke file beland op weg naar Viersen. Routeplanner volledig van slag en dan ben ik geen postduif! Maar doorgezet en om 12.20 was ik er. Verdere recensie over GT avontuur van vandaag op GT forum. Nog even Babylon: het ligt net te ver weg voor dit soort missers. Na 240 km ben je al behoorlijk gaar. De opgebroken route terug helpt ook niet. Voorlopig maar even wat anders, beslis volgende maand of ik wat met het kortingskaartje kan.

  23. Onderstaande 12 leden hebben RobOpzoek bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2019),ButtinSky ( 1 mei 2019),cheasehead (25 april 2019),Elmo3108 (26 april 2019),Firehawk (25 april 2019),hotrod68 (28 april 2019),jansenroy (25 april 2019),ju52 (25 april 2019),mentholbear (27 april 2019),Mooiejoke (26 april 2019),Sjeufke (25 april 2019),swazontneuf (25 april 2019)

  24. #1441
    Geregistreerd
    20 maart 2019
    Last Online
    21 maart 2024 @ 11:52
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    104 in 16 posts

    Standaard

    Een kortingskaartje gekregen voor Babylon, en club waar ik veel mooie berichten over gelezen heb. Ik ben sowieso nog een relatief groen beertje wat betreft saunaclubs, want dit was mijn 6e saunabezoek in totaal. Ik ben sinds begin dit jaar dit circuit binnengerold en ik moet zeggen dat ik dit een erg charmante manier vind om met dames in contact te komen. Je kan even rustig de kat uit de boom kijken, ondertussen wat lekkers eten of drinken en tussen 2 dames door ook nog lekker relaxen, kortom ideaal voor mijn wensen.
    Maar goed Babylon, veel van gehoord en ik moet zeggen een nette club, leuke dames, leuk personeel, prima voorzieningen en eten.
    Ik kwam gisteren laat in de middag aan, gaf mijn kortingskaartje af en werd naar de kleedkamers verwezen met 2 handdoekjes. Ik maakte mijn rondje om de sfeer in de club te proeven en dat was prima, ik at iets en het eten kan gewaardeerd worden als van goede kwaliteit en voldoende gevarieerd.

    Na ruim een uur binnen geweest te zijn, benaderde de iets oudere maar uiterst charmante Moldavische Nora mij. Afgesproken om een half uurtje plezier te hebben. Ik was uiterst tevreden met haar kwaliteiten en haar performance toen na ongeveer 15 minuten, een oudere dame de kamer binnen gestormd kwam, geheel gekleed en voorzien van de tekst "Ordnungsambt" op haar jas; allemaal naar onderen was het Befehl. Van bijna climax naar volledige anti-climax in 10 seconden. Het was een gezamenlijke controle van belastingdienst en politie op de papieren van de dames. De beren werden verder helemaal met rust gelaten en konden doen en laten wat ze wilden.

    Wat echter gebeurde is dat de controle natuurlijk de hele sfeer kapot maakte, daar kan Babylon ook niets aan doen, dat is hun vergeven. Ook na 1 1/2 uur wachten was er bijna nog geen dame terug te zien en die er waren, hadden alles behalve zin om plezier te maken. Dat waren namelijk de Duitse dames, hun controle was zo gebeurd maar zij maakten zich weer druk om het thuisfront of zij hier iets van zouden merken.

    Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik 3 weken geleden bij Heaven7 een zelfde controle meegemaakt heb, m.a.w. ga niet met mij mee naar een club, want je hebt een kans van 1 op 3 dat er controle is. Bij Heaven7 gebeurde het echter net voordat ik wilde gaan, dus toen was de schade voor mij persoonlijk beperkt.

    Omdat ik niet zag dat er nog veel plezier te beleven viel ben ik na 2 uur wachten me maar gaan omkleden. Wat er in die 2 uur en bij mijn vertrek gebeurde was erg teleurstellend en geeft voor mij aan dat niet de klant op de eerste plaats komt bij Babylon. Nieuwe gasten werden namelijk wel gewezen op de controle maar men vroeg het volle pond entree-geld. Men gaf ook niet aan de nieuwe gasten aan dat de dames in de kelder zaten en dat de sfeer in mineur was. Bij mijn vertrek gaf ik de sleutel af en kwam zoals bij elke club de vraag; "of ik me geamuseerd had". En als je mij die vraag stelt ben ik ook altijd zo netjes om de gevraagde feedback te geven.
    Ik zij dus uiterst netjes dat ik alles behalve tevreden was. Dat ik circa 3 uur geleden binnengekomen ben, entree betaald heb, van mijn kamer gerukt ben door het Ordnungsambt, vervolgens 2 uur heb gewacht en de sfeer helemaal minimaal is. Het weerwoord was dat hun er ook niets aan konden doen. Ik gaf aan dat dat klopte en dat ik ze dat ook niet kwalijk neem maar vroeg hun tevens of volgens hun hier de kous mee af was of dat er een soort compensatie zou komen. Toen werd ik aangekeken of ze water zagen branden.

    Zoals eerder vermeld heb ik 3 weken geleden een vergelijkbare controle meegemaakt bij Heaven7. Daar kreeg ik zelfs zonder te vragen bij het uitgaan een vrijkaartje aangeboden met de verontschuldigingen erbij van de baas. Daar voelde ik me meteen koning klant.

    Ik begreep dat gisteren de eigenaar van Babylon zelf er niet was. Ik weet niet of hij dit soort fora leest, maar zo ja dan hoop,ik dat die daar een goede les uit haalt en inziet dat zijn personeel niet bepaald klantvriendelijk gereageerd heeft gisteren.

    De conclusie voor mij dus in een notendop, tombola gewonnen---> joepie, 300 km gereden, 30 euro entree betaald en een onprettige coïtus interruptus, maar het ergste wellicht dat Babylon een potentiële erg goede klant meteen teleursteld.

  25. Onderstaande 36 leden hebben Tomkat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2019),bart_007 (29 april 2019),biged (26 april 2019),Das (25 april 2019),dennisw ( 4 mei 2019),e-is-mc-2 (26 april 2019),Eddy_V (26 april 2019),Elmo3108 (26 april 2019),firstme (26 april 2019),gignnl (29 april 2019),Giodude (25 april 2019),Graagneuker (20 mei 2019),hasta la pasta (26 april 2019),hotrod68 (28 april 2019),Johnsonxxx (26 april 2019),ju52 (30 april 2019),Klatergoud (26 april 2019),Kwant (26 april 2019),Laatbloeier (26 april 2019),man (26 april 2019),Manureva (28 april 2019),mentholbear (26 april 2019),Mooiejoke (26 april 2019),noglangnietuitgewandeld (30 april 2019),PNM (26 april 2019),pret (26 april 2019),RobOpzoek (26 april 2019),Sjeufke (25 april 2019),Sphinx (26 april 2019),stimpy3 (26 april 2019),swazontneuf (25 april 2019),Viscamessi (25 april 2019),vrije jongen (25 april 2019),waterrat (25 april 2019),Wijze grijze (25 april 2019),yylover (25 april 2019)

  26. #1442
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Misschien hadden ze daar zoiets van dat jij al erg goedkoop (voor de helft van de prijs) binnen was gekomen. Het ruikt een beetje naar "het onderste uit de kan..." .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    claudius (30 april 2019),Eddy_V (29 april 2019),Sjeufke (29 april 2019)

  28. #1443
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Den "Kortingskaartje-Bericht" stellt man auch nicht in mehrere andere Foren ein. Ist auch sicherlich in den FAQ's nachzulesen.

    vanKees

  29. #1444
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Karfreitag im "Sündenpfuhl"

    Vorsommerliche Wettervorhersage für das lange Osternwochenende, was gibt es da besseres als einen 'Abstecher' nach Elsdorf ins Babylon zu machen. Pünktlich um 11.00 mit einem herzlichen 'Guten Morgen' begrüßt und mit den Clubutensilien und einem 'Viel Spaß' in den Club entlassen.
    Kurz an den Spind und gleich raus an den Pool um die morgentliche Ruhe dort zu geniessen und zu lesen. Barbie kam auch kurz zu mir um mich auf später zu vertrösten, da schon einige Gäste sie nach Termine gebeten haben. Mir recht, so konnte ich mit zwei Bekannten die sonnigen Stunden im Garten mit guten Gesprächen verbringen. Am frühen Nachmittag kam Barbie zurück um einige Minuten in der Sonne zu entspannen.
    Dann flüsterte Sie mir ins Ohr: Ich will Dich. Jetzt! O.k.
    Barbie schaute nach einem UG Zimmer während ich mich duschte um frisch für unsere Liebesstunde zu sein. Zu ihrer/unserer Performance gibt es nichts hinzuzufügen. Wie immer den 'Hunni' wert.
    Den restlichen Nachmittag in der Sonne verbracht, abends gab es dem Osterfest angemessen ruhige Partymusik. Gute Gesellschaft, ein gelungener Babylonbesuch.
    Die nächsten Tage soll es wettermäßig so weitergehen, was mache ich bloß?

    vanKees

  30. Onderstaande 9 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 mei 2019),biged ( 1 mei 2019),brombeerzuid (30 april 2019),Elmo3108 ( 1 mei 2019),Giodude ( 3 mei 2019),le_belge ( 1 mei 2019),Manureva ( 1 mei 2019),Sjeufke (30 april 2019),swazontneuf (30 april 2019)

  31. #1445
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Zo'n twee weken geleden voor de eerste keer naar een sauna club gegaan. Als je dan toch gaat dan ook maar meteen naar eentje waar je gelijk kunt zien wat voor vlees er in de kuip zit. Vol goede moed en toch wel een beetje zenuwachtig richting de voordeur gelopen. Er werd vlotjes opengedaan en ik meldde me aan de balie. De dame had al snel door dat ik me op onbekend terrein begaf en riep een dame om mij wegwijs te maken.

    Natuurlijk kwam de kleedkamer als eerste aan bod en nadat ik me in een handdoek had gewikkeld werd ik op sleeptouw genomen door .... (naam is me ontschoten door alle indrukken). Toen we langs de banken achterin liepen voelde ik mijn handdoek losschieten. Gelukkig kon ik hem nog net vastgrijpen zodat ik daar niet te kijk stond. Een dame sprong van haar bankje en gaf me in samenwerking met mijn gids een snelcursus handdoek om je middel wikkelen.

    Na de rondleiding heb ik gezien het mooie weer een tijdje aan het zwembad verpoost. Een tweetal beren en een tweetal dames hielden er hun eigen swingersparty door in wisselende samenstelling hun lusten op elkaar bot te vieren. Het tafereel zorgde voor een stijgend libido en ik ging binnen eens kijken of ik een kandidate kon vinden voor iets soortgelijks. Met een colaatje plaatsgenomen op een bankje en al snel kreeg ik gezelschap van Dora. Mooie meid om te zien maar ik voelde geen klik. Toen ik zei dat ik geen interesse had kwam ze op de proppen als de eerste de beste pooister met de mogelijk om kennis te maken met haar zusje. Ik had niet het idee dat dit dan wel tot een succes zou leiden en bedankte haar vriendelijk voor het aanbod maar dat ik nog even rustig verder wilde kijken.

    Ik ging een kijkje nemen in de Kino. Daar lagen twee blonde dames en één van hen vroeg of ik haar een massage kon geven. Ik zei haar dat ik het wel wilde proberen maar dat ze mij er niet op mocht afrekenen. Blijkbaar beviel het haar goed, want na de achterzijde wilde ze ook dat ik de voorzijde onder handen nam. Met al haar ervaring had ze al snel door dat ik inmiddels behoorlijk geil was geworden en Nora stelde voor om dit ter plekke verder te behandelen. Dit was voor mij net een stapje te ver en opperde om een kamer op te zoeken. Een kamer in het achterste gedeelte viel ons ten deel en ze bouwde de spanning beetje bij beetje op alvorens ze begon te pijpen. Dit deed ze rustig met veel variaties met haar tong en af en toe af te wisselen met haar hand. Net voor er een uur voorbij was volgde mijn orgasme. De kop en spanning was eraf dankzij deze zeer vakkundige dame die haar vak verstaat en gedurende de rest van mijn aanwezigheid ook geregeld een praatje kwam maken.

    Hierna gebruik gemaakt van de wellness die zeer goed was en op het terras in gesprek geraakt met drie Franstalige Belgen die frequente bezoekers waren. Ik kreeg de nodige tips over de dames en kon hierdoor de nodige namen op de naakte lijfjes plakken. Mirella kwam bij ons staan en zij bleek een favorietje van een van hen te zijn. Mooie meid met een brutale oogopslag en na de overtuigende geloofsbrieven een optie om later kennis mee te maken.

    Het was inmiddels etenstijd volgens mijn buikje en hoewel er van alles wat in de bakken lag kon dit me maar matig bekoren. Hierna op een bankje gaan zitten om het eten te laten zakken en al snel kwam Michelle polshoogte nemen of er een kamergang inzat. Haar gezegd dat ik eerst mijn eten wilde laten zakken en weg was ze. Kort daarop kwamen Tanja en Diana kijken of ze er een trio konden uitslepen. Natuurlijk droomt iedere man er wel eens van om door twee dames tegelijkertijd te worden verwend, maar de simpele rekensom is twee keer zoveel betalen voor de helft. Dan kies ik er toch voor om twee afzonderlijke sessies te doen.

    Gedurende de dag was ik al een paar keer in bijna botsing gekomen met een imposante boezem. Telkens een vriendelijke glimlach van het bijbehorende gezichtje. Ditmaal liep ze mij voorbij op weg naar buiten om een sigaretje te roken. Toen ze terugkwam was mijn blik in haar richting voldoende voor haar om naast mij plaats te nemen. Er volgde een gesprekje met Barbie en we kozen ervoor om het een vervolg te geven op een kamer. Ik had een porno sessie verwacht maar het werd een liefdevol en aangenaam uurtje met een leuke meid.

    Nog een hele tijd daarna met één van de Franstalige Belgen zitten praten. In ons gezichtsveld zaten Claire en Kellie. Twee van de mooiste dames in de club. Volgens hem was Claire op de kamer een scheetje in tegenstelling tot haar ietwat norse en ongeïnteresseerde houding in de club. Mijn voorkeur qua uiterlijk neigde echter meer naar Kellie maar gedurende de dag had ik her en der al opgevangen dat haar kamerprestaties niet in de categorie hoogvlieger zou vallen. De Belg hield het voor gezien en ik zat er ook aan te denken om naar huis te gaan. Ik ging beneden naar de wc en beleefde een schrikmomentje toen vanuit het niets plotseling Jenny voor mijn neus opdoemde. Geen idee waar ze ineens vandaan kwam maar ze deed haar bijnaam als fantoom die mijn gesprekspartners haar hadden gegeven alle eer aan.

    Terug boven wilde ik nog iets drinken alvorens ik naar huis zou gaan. Op weg naar de bar werd mijn doorgang geblokkeerd door een lange zeer slanke dame. Gedurende dag had ik haar steeds in gezelschap gezien van dezelfde heer. Ik wilde haar passeren toen ze zei dat mijn wachten en smachten naar haar eindelijk voorbij was en ze nu alle tijd voor mij had om er aan toe te voegen dat het een grapje was maar dat ze graag nader kennis met mij wilde maken. Ze stelde zich voor als Gabriella en al snel bleek ze een zeer sympathieke en spraakzame dame te zijn die rustig de tijd nam elkaar een beetje beter te leren kennen. Het voelde goed en na een tijdje zochten we een kamer op. Daar bleek al snel dat ze meerdere vaardigheden met haar mond had dan praten. Heerlijk tongzoenen en toen ze afdaalde naar beneden bleek ook dat pijpen een onderdeel was dat ze goed beheerst. Veel variatie en diepte waarbij alles werd meegenomen. Ze kwam on top op mij en ondertussen bleven we aan het tongzoenen. Dit voelde zo lekker dat we zo door zijn blijven gaan totdat het orgasme erop volgde. De resterende tijd gaf ze nog een massage en heb dan ook volledig ontspannen de kamer verlaten.

    Het was inmiddels al veel later dan ik voor ogen had en besloot dan ook om na het douchen me aan te kleden en te gaan. De dame achter de balie vroeg nog of alles naar wens was geweest en kon dit alleen maar volmondig beamen. Mijn eerste ervaring met een sauna club is me uitstekend bevallen en smaakt duidelijk naar meer. Op een mooie zonnige dag zal ik zeker terugkeren in Babylon en ga ook een aantal andere clubs proberen.

  32. Onderstaande 24 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 2 mei 2019),claudius ( 1 mei 2019),Das ( 9 mei 2019),Devante ( 2 mei 2019),duivenmelker ( 2 mei 2019),Elmo3108 ( 2 mei 2019),fg22 ( 5 mei 2019),Firehawk ( 2 mei 2019),gignnl ( 2 mei 2019),Giodude ( 3 mei 2019),HellaHolla ( 1 mei 2019),hvdk52 ( 2 mei 2019),Klatergoud ( 1 mei 2019),le_belge ( 2 mei 2019),man ( 1 mei 2019),mechelen ( 5 mei 2019),mentholbear ( 3 mei 2019),Patjax ( 3 mei 2019),pret ( 1 mei 2019),RobOpzoek ( 2 mei 2019),swazontneuf ( 2 mei 2019),Wentelt Eefje ( 2 mei 2019),Wijze grijze ( 1 mei 2019),yylover ( 2 mei 2019)

  33. #1446
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:55
    Berichten
    110
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    72 in 23 posts

    Standaard

    De AWL laat niet veel goeds zien voor deze week.
    Rond 24 berinnen.......te weing voor deze club. Vakantietijd of naweeen van controle?

  34. #1447
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1313 Bekijk bericht
    De AWL laat niet veel goeds zien voor deze week.
    Rond 24 berinnen.......te weing voor deze club. Vakantietijd of naweeen van controle?
    Is 24 zo weinig ? Er is nog wel een beetje vakantie.

    Maar ik denk dat de prijsverhoging ook wel eens door kan werken in eerste instantie voor de dames.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. #1448
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Is een mooie optelsom. Naar huis voor Pasen, weten dat de prijs een stukje hoger is bij terugkomst...dus maar uitstellen.

    Daarbij zal de controle ook wat effect kunnen hebben gehad. Binnen zonder kloppen en klanten die een boete gaan ontvangen...is op zijn minst iets nieuws.

    Aftellen tot de bezem...

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  36. #1449
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomkat Bekijk bericht
    Het was een gezamenlijke controle van belastingdienst en politie op de papieren van de dames. De beren werden verder helemaal met rust gelaten en konden doen en laten wat ze wilden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Daarbij zal de controle ook wat effect kunnen hebben gehad. Binnen zonder kloppen en klanten die een boete gaan ontvangen...is op zijn minst iets nieuws.
    tegenstrijdig niet????

  37. #1450
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Iedere vakantieperiode hetzelfde liedje, een paar weken een legere AWL en meteen berichten van leegstand achteruitgang en einde zaak suggesties.
    Ik was toevallig deze en vorige week in SKW en dat gaf hetzelfde beeld, wat een rust.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 58 van 159 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

  Babylon 468*60