Pagina 4 van 159 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #76
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst een FKK bezocht. Wat een ervaring was dat bij Babylon. Bij saunaclubs en de Pauschalclub in Munster glipte ik vrij discreet naar binnen, om me vervolgens tot ijsbeer om te toveren. Niet bij Babylon! Er ging nog net geen Aziatisch gong af, maar het blijkt dat bij het afgaan van de deurbel alle vrije dames zich present melden bij de receptie.

    Stond ik daar met m'n rooie oortjes, geen raad wetende hoe ik m'n blik moest afwenden van al dat schoons... Ik dacht eerst dat alle vrije dames de hele tijd rond de trap stonden. Kwam pas later achter die 'gong'. Best wel grappig, een keer in een restaurant meegemaakt dat het voltallige personeel (tientallen medewerkers) allemaal luid Namaste!! riepen wanneer nieuwe gasten binnenkwamen. Hele aparte ervaring, net als deze dus.

    Ben behoorlijk bekaf na zo een lange dag, maar heb me heerlijk vermaakt. Leuke club en helemaal goeie eerste ervaring met een FKK. De dames vind ik er fraai. En ideaal dat je gelijk ziet waar je voor betaalt. Minder vond ik dat sommige kamers gedeeltelijk open zijn. Soort van scheidingswanden met openingen aan boven en of onderzijde van de wanden. Zou het trouwens fijn vinden als ze standaard handdoek of badjas aan zouden bieden, omdat ik het toch wat fris had tussen de kamergangen door.
    Verder deed de whirlpool deed het niet, die zou vervangen gaan worden. Aan de sauna ben ik er niet aan toe gekomen worden. Moest nog wat werk doen. En dat vond ik ook prettig bij Babylon. Hoewel ze geen tafeltjes of lounge ruimte hebben waar je even wat werk kunt doen, hebben ze wel wifi en een kino en kelder waar het fraai rustig was.
    Verder ook fijn dat ze net als saunaclubs het gemak van een buffet hebben. Kan ik eten en drinken halen wanneer het me uit komt en hoef ik niet op een bezorger ofzo te wachten. Ik heb niet zo hoge eisen voor het eten bij clubs. En als ik wat moest laten bezorgen, dan zou het ook snackbar, pizza ofzo zijn. Dus prima dat ze buffet hebben.

    Zeker voor herhaling vatbaar, alleen balen dat ze zo ver weg zitten. Nou ja gelukkig maar, anders zat ik er elke dag

  2. Onderstaande 14 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 maart 2017),cheasehead ( 2 maart 2017),Eddy_V ( 4 maart 2017),Elmo3108 ( 2 maart 2017),fg22 ( 5 maart 2017),Firehawk ( 2 maart 2017),GrandCru ( 2 maart 2017),Klatergoud ( 2 maart 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 2 maart 2017),Nedlovefkk ( 2 maart 2017),Piet Plezier (12 maart 2017),Sjeufke ( 2 maart 2017)

  3. #77
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zeker voor herhaling vatbaar, alleen balen dat ze zo ver weg zitten. Nou ja gelukkig maar, anders zat ik er elke dag

    Haha, story of my life... Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  4. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 maart 2017)

  5. #78
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ben behoorlijk bekaf na zo een lange dag, maar heb me heerlijk vermaakt.
    Welke dames hebben jou leeg gemangeld?

  6. #79
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

  7. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 2 maart 2017),Sjeufke ( 2 maart 2017)

  8. #80
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:27
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Stond ik daar met m'n rooie oortjes, geen raad wetende hoe ik m'n blik moest afwenden van al dat schoons...
    Dat is nu net het mooie - dat je je blik niet hoeft af te wenden. In tegendeel volop genieten van het zicht

  9. #81
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foempje2 Bekijk bericht
    Dat is nu net het mooie - dat je je blik niet hoeft af te wenden. In tegendeel volop genieten van het zicht
    Tja, na de FKK ontmaagding ging het wel. Maar als je voor het eerst bij een FKK binnenkomt en dan zo een ontvangst krijgt...

    Daarna wat je zegt:

  10. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 4 maart 2017)

  11. #82
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 3 maart afgereisd naar de tempel der Lusten in Elsdorf.
    Om half 1 verwelkomd door een aantal Imps én door een onverwacht aanwezige bekende en gezellige ijsbeer. Verrassing! In de bar trof ik ook nog een ander lid aan van het forum en een Limbo: Oonder Us!
    Twee en veertig hertjes in een grote ruimte op deze vrijdag. Smullen geblazen. Een paar nieuwe 18 en 19 jarige......... . De line-up wordt elke week optisch gezien zeker niet minder. Een paar noemenswaardige afwijkingen van de AWL. Geen Victoria en Mona, maar wel aanwezig: Jeanette!

    Na de algemene verwelkoming en douche was het toch Delia die me weer innig omhelsde! Het blijft een lekker ding! Maar voorlopig even een 'no go'.
    Het werd gezellige dag. De sfeer was uitstekend, veel dansende hertjes. En er was genoeg te ouwehoeren met medeplegers en de naakte vrouwtjes van Eddy.

    Al dat ouwehoeren neemt veel tijd in beslag. Ik besloot te wachten tot Jeanette binnen zou komen rond half 3. Ik had wel zin in een herhaling van de vorige week.
    En daarmee begon naast een hele gezellig dag, ook een opvallende dag.

    Jeanette bleek net als vorige week al veel eerder binnen te zijn. Ik ging rond half 3 douchen en liep aansluitend een rondje door de bar. Blijkt Jeanette met een kerel aan de (vermeende) presales zitten. Meteen ff een date geregeld voor een later tijdstip.
    Met de wetenschap dat Jeanette nog wel ff bezig was, besloot ik alvast een voorgerecht te nemen. Veel keus op kaart. Koude en warme voorgerechten. Ook een aantal trio-voorstellen gehad: Georgiana/Denisa, Tina/Violetta en Claudia/Georgiana.
    Het werd toch 'maar' een soloact met tattoo babe:

    recensie CLAUDIA
    Nog niet eerder met deze dame gekamerd, maar stond wel al langer op mijn netvlies. Een langbenige deerne met alleen 'stadslicht' qua borsten. Claudia beperkt zich tijdens de presales niet alleen tot een goed gesprek. Binnen no time had ze mijn 'brains' op volle sterkte. Ik had al het vermoeden dat Claudia niet van de rustige GFE kant zou zijn. Dat bleek deels ook te kloppen. Op de kamer bij aanvang ging het er nog redelijk rustig aan toe. Echter, in de tweede helft van de wedstrijd kwam madame flink los. Alsof ze al een maand geen seks meer had gehad. Uitstekende Babylon service. Ze loopt er ook al bijna 3 jaar rond, dus weet ze wel hoe het functioneert in Bab.

    Schermafbeelding 2017-03-05 om 00.02.46.jpg

    Terug van de kamer hoorde ik van een bekende dat Jeanette naar mij op zoek was geweest. Die bleek dus helemaal niet met die gast, waarmee ze in de vermeende presales zat, naar de kamer te zijn geweest. Later trof ik Jeanette. Dan gaan we nu maar kameren, alhoewel ik nog geen uur van de kamer met Claudia was. Ze was echter op zoek naar een andere klant. Dus, slecht kwam het me niet uit.

    Vervolgens komt Aranca in beeld. Ook zo een die al heel lang op mijn snoeplijstje staat, net als Jeanette een onneembare vesting. Ik dacht haar eindelijk te hebben gekaapt. Zat gezellig 10 minuten te presalen met Aranca, toen ze ineens haar tasje pakte: "Ich bin so zurück!" Wat schetst mijn lodderig oog......zie ik haar 5 minuten later met een klant naar beneden gaan.

    Ruim een half uur gewacht. Ik dacht, wie het eerst terug in de bar is (Jeanette of Aranca) wint de bonus van de dag. Beiden kwamen maar niet in beeld. So what….er loopt nog genoeg rond………douchen om vervolgens de jacht op die andere 40 Imps te openen.
    Tijdens het douchen komt mijn stapmaat met Aranca onder luid gegiechel de douche binnenwandelen. . Ze vroeg wel netjes of ik nog interesse had. Nou, dat had ik wel. Terug in de bar Aranca meteen meegenomen naar de kamer. Veronderstel dat ze weer zegt: "Ich bin so zurück!"

    recensie ARANCA
    Wat een prettig gestoorde Imp is dat zeg. GFE bij aanvang, maar toen ze los kwam was er geen houden meer aan. Een kamer waar de vonken er vanaf vlogen op een gegeven moment. Die is gewoon van nature geil, nymfomane. Gesloopt van de kamer gekomen. Na de kamer samen gegeten en nog een half uurtje zitten kletsen met die hete en vooral humoristische doos!

    Schermafbeelding 2017-03-05 om 00.03.50.jpg

    Tegen vertrek nog ff gesproken met Jeanette. Haar dag zat er ook weer op. De 11e is ze ook op de verjaardag van Vazkor. Ik sta al op de aanbodslijst.........voor wat het waard is.

    Na maanden met mijn sergeant-majoor achter Jeanette en Aranca te hebben aangelopen, is aan deze missie ineens na twee bezoekjes een eind 'gekomen'.

    Illusion Plopp!

  12. Onderstaande 18 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),Agronymus1 ( 5 maart 2017),biged ( 5 maart 2017),Bosco ( 5 maart 2017),duivenmelker ( 5 maart 2017),Elmo3108 ( 5 maart 2017),fg22 ( 5 maart 2017),Firehawk ( 6 maart 2017),hasta la pasta ( 5 maart 2017),Latiga ( 5 maart 2017),Lesyeux ( 5 maart 2017),lustman ( 8 maart 2017),Meme Moo ( 5 maart 2017),Nedlovefkk ( 5 maart 2017),noglangnietuitgewandeld ( 5 maart 2017),Patjax ( 5 maart 2017),Reagen ( 5 maart 2017),rmjhexe ( 5 maart 2017)

  13. #83
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Babylon 26 februari


    Totaal onverwacht dient zich een vrije zondag aan en dan is dus de vraag: welke club? Een vrijkaartje van Yin Yang ligt al een paar weken klaar alleen is die club op zondag pas vanaf 13:00 uur open, voor het mooie te laat in verband met mijn alibi. Uiteraard twijfel ik over een ritje naar Babylon die "gewoon" om 11:00 uur opengaan, na aftrek van de reistijd kan ik er zo'n zes uur doorbrengen zo bereken ik. Een blik op AWL op de site van Babylon geeft de doorslag (Kelly!!) en dus vertrek ik zondagochtend even na negenen vanuit het Rotterdamse richting de heimat...
    De autorit verloopt uitermate voorspoedig en nog voor half twaalf parkeer ik mijn auto achter het pand van FKK Babylon. Het ontvangstcomité bestaat uit slechts twee naakte schoonheden terwijl een derde dametje voorbij schuift in haar pyjama en dat is dan wel weer heel grappig.
    Snel verkleed ik mij, schenk een kopje thee in en wandel via de bar naar de lounge. Nog net zie ik Kelly met een andere beer verdwijnen richting een kamer, verdorie ben ik toch nog te laat gearriveerd...
    Ik plof neer in één van de rode banken. Niet geheel toevallig dezelfde als waar ik de vorige twee keren met Langlekker (en prima vrouwelijk gezelschap) heb gezeten, lekker vertrouwd zullen we maar zeggen. Het is nog geen eens twaalf uur en schuin tegenover mij krijgt een andere heer al een uitgebreide pijpbeurt van een blondine die, in tegenstelling tot de dresscode gekleed is in een zwart lingeriesetje en haar gezicht verbergt achter een zogenaamd Venetiaans masker! WTF! Terwijl ze zich voorover bukt om goed bij 's mans kruis te kunnen kan ik mij heerlijk verlustigen aan haar pronte derrière. Wat een lekkere ronde kont, zeg!
    Op dit vroege uur blijken er tot mijn verbazing toch al zo'n tiental mede ijsberen aanwezig te zijn en tel ik slechts een handvol dvp-tjes. Ik herken milf Anette, een struise dame met heerlijke grote borsten, maar wel een wat stuurse blik. Blonde Klara is er ook weer, zij sprak de vorige keer de historische woorden: "Whenever you're ready, baby", nadat ik haar vertelde nog aan het bijkomen te zijn van een kamergang. Klara was vrijwel de hele dag in gezelschap van een andere blondine, die haast wel Susi moet zijn. En Kelly, de gekleurde dame waar ik december vorig jaar zo heerlijk mee gevreeën heb is er dus ook en al reeds druk met centjes verdienen op een kamer. Ondertussen heb ik mijn thee op en is de live-show ook voorbij, de heer heeft er toch maar voor gekozen om op een kamer verder te gaan. Even leek het erop dat zelfs dé daad hier in de openbaarheid van de lounge gedaan zou gaan worden, maar helaas...


    En dan meld zich een leuk, slank donkerharig dametje. Emma, zo stelt ze zich voor en hoewel ze de conversatie begint in het Duits kunnen we gelukkig al snel overschakelen naar Engels. Na wat algemeenheden volgt al snel de eerste kus op mijn mond en snel daarna wordt er lekker getongzoend. Emma inspecteert eens even mijn gereedschap en ontdekt wat ik allang gevoeld had, mijn grote vriend is nogal onder de indruk van haar. En dus de hoogste tijd om naar een kamer te gaan, Emma pakt een laken en neemt mij mee naar kamer zestien. Dezelfde kamer waar ik twee weken geleden twee heerlijke sessies met Tanja heb gehad, daar kan het dus niet aan liggen. Het bed wordt opgemaakt, ik stap uit mijn slippers en slinger de lendendoek af, terwijl Emma zich van haar hakken ontdoet. Staand naast bed wordt er eerst maar eens uitgebreid gezoend en geniet ik van Emma's slanke lijfje met lekkere stevige pronte borsten. Vervolgens ploffen we neer op bed en beginnen lekker te vrijen, Emma hoeft niet te vragen wat mijn wensen zijn, zij schijnt al te weten dat ik een GFE zoek. En die krijg ik dan ook. Er wordt heerlijk getongzoend, één van haar handen ontfermd zich over mijn grote kleine vriend, terwijl de andere hand lekker langs allerlei andere plekjes van mijn lichaam gaat. Ik verken ondertussen ook uitgebreid haar heerlijke lijfje en eindig uiteindelijk bij een heerlijk, glad geschoren poesje. Een poosje laat ze zich gewillig vingeren, waarbij ze zich ook nog zo weet te draaien dat zij mij kan pijpen, terwijl ik haar verwen. Plots komt er een condoom te voorschijn en meld de dame dat het tijd voor seks is, "Oh?!". Tegensputteren heeft geen zin en voor ik het weet is het rubbertje geplaatst en laat Emma zich bovenop mijn penis zakken, ze blijkt lekker strak te zijn en we hebben dan ook niet heel erg lang gemeenschap voordat ik klaarkom. Na een vakkundige schoonmaakbeurt komt ze nog even lekker in mijn armen liggen, knuffelen en zoenen we nog even en is Emma bij de lockers dik tevreden met vijftig euro en een klein fooitje.


    Onderweg naar die lockers loop ik dan ook nog even Langlekkers vaste Babylon-vriendin Michelle tegen het slanke lijf. Zij begroet mij allerhartelijkst met drie lekkere zoenen op de wang en een gulle glimlach. Je ziet haar denken, waar is die andere Hollander?


    Ik douche mij maar even en weet na wat geklooi ook mobiel internet aan de praat te krijgen op mijn smartphone, niet onbelangrijk voor mijn alibi.
    Tijd om iets te eten, ik schep wat ei en spek op een bord, schenk nog een kopje thee erbij in en loop naar de lounge voor een plekje om dit alles te verorberen. In de bar kruist mijn blik nog even met die van Michelle, zij zit al lekker te flikflooien met een beer. En dan zie ik Kelly zitten, dit is mijn kans. Zonder aarzeling loop ik naar haar toe, begroet haar met een "Hallo Kelly, how are you?" en ga naast haar zitten. Wat aarzelend komt er een antwoord, "Hi baby, I am fine...". Ze weet mij duidelijk even niet te plaatsen, ik kan het haar ook niet kwalijk nemen, natuurlijk. We hebben elkaar een tweetal maanden geleden ontmoet en ik wil eigenlijk niet weten met hoeveel mannen zij daarna alweer seks heeft gehad...
    Kelly vraagt ondertussen naar mijn naam, en als ik die zeg en haar geheugen een beetje op fris met wat we allemaal uitgespookt hebben in december komt er een blik van herkenning in haar ogen: "Oh yes, now I remember you, baby!" gevolgd door een knuffel en een lekkere lange tongzoen.
    Terwijl ik mijn brunch soldaat maak kletsen we wat bij over hoe we de feestdagen door zijn gekomen. Als ik mijn bordje leeg heb wil Kelly het voor mij af gaan ruimen, maar ik doe dit gewoon zelf en kan zo nog even snel in de kleedkamer mijn mond reinigen met mondwater.
    Terug bij Kelly krijg ik direct weer haar lekkere tong in mijn mond en stelt Kelly met een grote smile vast dat ik "brusht my teeth, nice!". Ik weet het samenzijn op de bank nog een paar minuten te rekken, maar als kleine Elmo steeds heftiger tegen de handdoek begint te tikken is het pleit beslecht: op naar een kamer! Kelly wijst naar kamer 16 en zegt dat ik daar alvast heen kan gaan, schrijft zij ons even op de kamerlijst en zal ze ook een laken pakken. Kamer 16, ik kan al bijna mijn naambordje op de deur schroeven...


    Binnen een paar tellen is Kelly ook op de kamer, maken we vlug het bed gereed en na het verwijderen van de overbodige accessoires, mijn handdoek en Kelly's schoenen gaan we snel languit op bed. Uiteindelijk zullen we ruim twee uur lang op de kamer blijven, in die tijd hebben we waanzinnig lekkere seks, ontdek ik dat Kelly een groots liefhebster van gevingerd worden is en dan vooral met een vinger in haar kutje. Bij een universitair onderzoek naar het bestaan van de g-spot zou ze een waardige deelneemster zijn, uiteindelijk weet ik haar tweemaal een orgasme te geven. Bij haar tweede hoogtepunt, dat ik beffend, liggend in mijn favoriete standje 69 bewerkstellig gaat ze écht luid tekeer en blijkt ook deze kanjer net zoals Tanja twee weken geleden te kunnen squirten... na dit prachtige moment wil ik natuurlijk weer lekker zoenen, één kusje krijg ik van de lieverd die mij met grote glunderende bruine ogen aankijkt en dan draait ze zich op haar zij en vraagt: "Please, baby give me five minutes, please...." Natuurlijk, geen probleem. Ik geniet wel van het uitzicht op je heerlijke slanke rug en ronde kontje!
    Op dat moment heb ik geen idee hoe lang we al op de kamer zijn en het boeit mij ook eigenlijk niet, Kelly is dus al twee keer gekomen, ik "slechts" één keer, maar heb natuurlijk ook al een keertje een condoom gevuld bij Emma en dat weet Kelly niet...
    Na een paar minuten is Kelly blijkbaar weer een beetje bijgekomen en komt ze weer lekker in mijn armen liggen, er wordt direct weer volop gezoend en gekroeld en de lieve woordjes en complimentjes zijn niet van de lucht. Natuurlijk weet ik dat ik hier met een professional in bed lig, maar toch...als het allemaal gespeeld is en ze dus zo goed kan acteren, dan moet ze in Hollywood gaan werken. "And the Oscar goes to...."
    Terwijl ik zo een beetje lig te mijmeren heeft Kelly haar hoofd op mijn borst gelegd en is ze wel verdacht stil, om na een paar tellen geluid te gaan maken: de kanjer is in slaap gevallen en ligt nu zelfs te snurken! Haha, dit moet toch wel de beste GFE ooit gaan worden.
    Ik lig eigenlijk ook wel lekker zo, laat mijn gedachten een beetje wegdwalen en luister ondertussen naar de geluiden vanuit de lounge. Michelle heeft weer duidelijk het hoogste woord en als op een gegeven moment de volumeknop van de geluidsinstallatie even voluit gaat voor een carnavalskraker schiet Kelly wakker. Gegeneerd kijkt zij mij aan, "I fell asleep...". Ze kijkt op haar horloge en probeert blijkbaar uit te rekenen hoelang ze onder zeil is geweest, mijn opmerking dat het een uur was gelooft ze, terecht niet. Een kwartiertje kan beter kloppen, zo besluiten we dan maar. Ze begint weer met mij te vrijen, brengt meteen weer leven in kleine Elmo en als ik met mijn hand in haar kruis beland blijkt ook Kelly alweer goed op temperatuur te zijn, ze is alweer (of nog steeds) "zeiknat". En dus gaan we maar weer lekker aan de gang, Kelly mij een lekkere handjob gevend en ik druk in de weer met haar kletsnatte geslacht. Na een poosje gaat Kelly even verliggen en begint mij maar weer eens te pijpen, terwijl ik nog steeds lekker haar poesje vinger. Even lijkt het erop dat ze richting een derde orgasme gaat, er wordt gestopt met pijpen, ze verbergt haar gezicht in mijn kruis en ik hoor allerlei kreetjes. Maar toch lukt het niet en ondertussen laat de kleine jongen ook zijn kopje hangen, lachend meldt Kelly dat er nu iemand anders in slaap is gevallen.
    Ze kruipt weer in mijn armen en vraagt of ik op de kamer wil blijven, het is nu al over de twee uur zo stelt zij vast. Ik stel voor de kamer te verlaten, samen iets te gaan eten en drinken en dan later weer, voor minimaal een uur terug naar een kamer te gaan. Kelly streelt ondertussen mijn penis en zorgt zo alweer voor een erectie en probeert nog even mij op andere gedachten te brengen en dus nu maar meteen dat extra uur te consumeren. Ik hou voet bij stuk en zonder morren gaat Kelly akkoord. Met een half stijve piemel onder mijn lendendoek verlaat ik de kamer en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de twee heren die in de loungebank naast de deur van onze kamer zitten mij toegrijnzen. Zou Kelly nu toch boven de muziek uit zijn gekomen?


    Bij de receptie aangekomen spreken we af dat we ons allebei even opfrissen en elkaar dan wel weer in de bar of lounge tegenkomen. Zo gezegd zo gedaan en na een korte check van de smartfoon en een lekkere, lange douchebeurt stap ik fris en fruitig de bar binnen. De kokkin is net het buffet aan het bijvullen en er blijkt spaghetti op het programma te staan. Ik schep een klein bordje op, bestel een cola bij de charmante bardame en neem plaats aan één van de hoge tafels tussen de bar en de lounge. Direct staat Michelle bij mij, wenst mij een smakelijk eten en vraagt naar Langlekker. Ik leg haar uit dat dit een totaal onverwacht en ongepland bezoek van mij is en dat Langlekker voor vandaag andere bezigheden heeft. Als vervolgens Kelly zich bij ons voegt moet Michelle lachen, "Chocolade für Elmo!". Ze verteld nog even aan Kelly dat ik twee weken geleden direct naar haar vroeg, maar dat Michelle mij toen teleur moest stellen: "No Kelly!". Met een "Have fun!" laat ze ons alleen. Kelly informeert even met welke dame ik mij dan de vorige keer heb vermaakt, maar de naam Tanja laat geen belletje rinkelen.
    Ik zit blijkbaar nogal smakelijk de spaghetti naar binnen te werken, want Kelly besluit ook maar een bordje op te gaan scheppen. Terwijl we zo gezellig samen zijn loopt er een paar keer een dametje voorbij die mij ergens vaag bekend voorkomt. Als ze nogal uitdagend tegenover ons op een bank gaat zitten met haar benen wijd gespreid (dat had ik mij een paar jaar geleden toch niet voor kunnen stellen, hoor. Dat ik een bordje spaghetti zou zitten te eten met uitzicht op een blote jongedame die met haar schaamlippen zit te spelen, schaamteloos, zowel van haar als van mij) stoot Kelly mij aan: "You remember her?, Last time she was angry at you and me!" Aha, nu weet ik het weer! Antonia aka 'The Bitch'...
    Als we beide uitgegeten zijn ruimt Kelly de borden af, schenk ik twee koffie in en vallen we maar eens gezellig neer in een tweezits-bank. Kelly steekt een sigaretje op, we kletsen wat en als het rokertje op is begint Kelly maar weer eens lekker te kroelen. Vrijwel direct heb ik weer een erectie, die Kelly zonder aarzeling van onder mijn handdoek tevoorschijn haalt. Ik daal ondertussen met een hand af richting haar kruis, streel eerst even de binnenkant van haar dijen en ontdek dan dat haar poesje wederom kletsnat is. Als vanzelf glijd mijn middelvinger tussen haar schaamlippen en zo haar schede in, Kelly een paar zachte kreetjes ontlokkend. Ietwat beschaamd kijk ik om mij heen, maar het groepje beren dat op de grote televisie voetbal zit te kijken laat zich niet afleiden en stuurse Antonia is de enige dame in de buurt.
    "Let's go to a room", zo fluister ik in Kelly's oor. Goed plan zo vind de geile donder. Bij het inschrijven op de kamerlijst komt Michelle nog even bij ons buurten voor een triootje, waarop Kelly haar kribbig toevoegt: "He is mine!"
    Ik meld nog even graag op een wat rustiger kamer te gaan en dus leidt Kelly mij naar kamer 9, helemaal achter in de hoek van de kelderverdieping van Babylon. Inderdaad lekker rustig, hier geen afleiding van de geluiden vanuit de bar.


    Uiteindelijk blijven we anderhalf uur op de kamer en komt het hele repertoire weer voorbij, uitgebreid vrijen, zoenen en knuffelen. Maar natuurlijk moet Kelly ook weer lekker gevingerd en gebeft worden en brengt ze op een gegeven moment zonder overleg een condoom aan met de mededeling dat ze lang en hard geneukt wil worden. Wauw!! En dus wordt er lang en hard geneukt in verschillende standjes totdat de vermoeidheid toeslaat, dat zijn dan altijd weer de momenten dat ik met mijn leeftijd en gebrek aan conditie wordt geconfronteerd. Met een grote zucht plof ik naast Kelly neer, "Tired?!", vraagt deze met een grote grijns. Het condoom wordt verwijderd en Kelly gaat maar weer eens lekker pijpen en laat mij uiteindelijk op de hand heerlijk klaarkomen...
    Wederom komt ze lekker in mijn armen liggen met haar hoofd op mijn borst en zijn de lieve woordjes weer niet van de lucht en meldt Kelly gesloopt te zijn... Joh?! Ik vraag mij af of ik nog wel veilig terug kan rijden...zo kapot ben ik, dan mis je toch wel de mogelijkheid om even lekker bij te komen in een bubbelbad.
    Op Kelly's horloge zien we dat het ondertussen alweer anderhalf uur op de kamer is, een mooi moment om er een eind aan te draaien. Kan ik nog even lekker douchen en een beetje bijkomen en dan moet ik toch echt alweer terug richting west-Nederland.
    Bij de lockers reken ik af met Kelly en met een heerlijke knuffel nemen we dan toch echt afscheid en verdwijnt Kelly richting de dameskleedkamer.


    Ik neem maar weer een uitgebreide douche, bekijk even vlug de voetbaluitslagen op de iPhone en loop dan maar terug naar de bar voor iets te drinken. Er moet heel wat vocht bijgevuld worden.
    Op het buffet liggen schnitzels, waar ik er maar eens één van neem met wat salade erbij. Met een paar glazen water spoel ik dit alles weg, Emma doet nog even aan wat presales door mij een "guten appetite" toe te wensen, terwijl staande aan de bar een beer uitgebreid gepijpt wordt door een heerlijke blondine... wat een zaak is dit toch...
    Het eten en drinken doet mij goed en al snel ben ik weer redelijk het ventje en ga mij maar eens omkleden. Op weg naar de kleedkamer kom ik Kelly tegen en wederom nemen we uitgebreid afscheid.
    Even later in de auto reken ik uit dat ik iets meer dan zes uurtjes binnen ben geweest en dus ruim vierenhalf uur daarvan op een kamer, mijn hemel...
    Op de Bundesstrasse die je vanuit Elsdorf naar de Autobahn leidt zie ik nog even een snelheidsbeperking over het hoofd en kijk recht in de lens van een flitscamera, maar weet niet zeker of ik ook daadwerkelijk op de foto ga. Nou ja, dat zien we dan nog wel.

    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  14. Onderstaande 18 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),Agronymus1 ( 5 maart 2017),Bluebear ( 8 maart 2017),cheasehead ( 7 maart 2017),duivenmelker ( 5 maart 2017),fg22 ( 5 maart 2017),Firehawk ( 6 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 maart 2017),hasta la pasta ( 5 maart 2017),Jooploop ( 8 maart 2017),lustman ( 8 maart 2017),Nedlovefkk ( 5 maart 2017),Patjax ( 5 maart 2017),Reagen ( 5 maart 2017),SFL ( 8 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),VAZKOR ( 5 maart 2017),Wijze grijze ( 7 maart 2017)

  15. #84
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Ausrufezeichen Babylon uitgerookt

    Dankzij een kortingskaartje van €30 voor de halve prijs (€30) op deze zaterdag naar Babylon geweest.

    De entree is grappig, er staan meteen een paar naakte dames om je heen. Omkleden in nette kleedruimte met goede douches en vervolgens naar binnen. Het was in de middag en wat mij betreft druk genoeg, gewoon gezellig. Biertje (gratis verschillende bieren van de tap) gedronken en rondgekeken en wat dames van me af gehouden.

    Na een uurtje had ik Noami toch al een paar keer gespot. Ben er naast gaan zitten op een stoel en het contact was al snel gelegd. Voordat ik ook maar een paar woorden had kunnen zeggen of vragen, waren we in een diepe tongzoen sessie beland. Wow wat kan die meid tongzoenen, zo diep en intensief…ze lijkt het wel te hebben uitgevonden. In ieder geval wat mij betreft erg opwindend, dus een kamergang kon niet uitblijven. Heerlijk half uur seks gehad met deze dame.

    Terug in de bar werd het langzaam iets drukker maar niet storend. Veel mannen aan het voetbal kijken. Hier en daar gaan zitten. Over het algemeen word je leuk door de dames benaderd, niet te agressief maar gezellig met een babbeltje, kusje en wat strelen. Alleen de dame t.o. de bar op die rode sofa’s met secretaresse bril was wel vervelend, omdat ik niet meteen met haar naar de kamer wilde. Afijn dat helpt niet en ik denk dat ze daarom ook bijna geen kamergang maakte.

    Na wat drank heb ik a la carte besteld: spaghetti met kip, champignons en crèmesaus. Helaas moest ik een half uur wachten voordat het werd geserveerd, is dit een ontmoedigingsbeleid om je van het buffet te laten eten?? De spaghetti was overigens erg smakelijk.

    Weer wat rondhangen, helaas begon ik steeds meer last van de rook in de club te krijgen . Er wordt overal gerookt, zelfs in het kleine eetgedeelte staan de dames/ijsberen gewoon naast je te roken terwijl je zit te eten. Dacht dat we die tijd al lang hadden gehad, maar niet in deze club dus, en voor mij als nietroker een groot nadeel. Inmiddels was het zo rond 8 uur in de avond, de drukte was toegenomen en zo stond het ook blauw van de rook.

    2e kamergang gemaakt met Ewa, een 26 jarige kleine Roemeense met halflang zwart haar en mooie naturel looks. Lief meisje, ziet er wat jonger uit. Helaas nauwelijks TZ, helemaal niet in de openbare ruimte, maar ze had belooft dit wel in de kamer te doen. Heb idd 3 tz-tjes gehad, maar na die sessie met Naomie viel dit erg tegen. Door de rook had ik inmiddels lichte hoofdpijn gekregen, hetgeen de seks ook niet bevorderde. Na wat massage maar gestopt. Douche genomen en opgestapt.

    Conclusie: fijne club, met leuke dames en goede sfeer!
    Tip voor niet rokers: alleen naar toe gaan op rustige momenten of op een warme zomerdag.
    Tip aan de clubleiding: doe hier iets aan!!

  16. Onderstaande 21 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),biged ( 5 maart 2017),blauwebeer ( 5 maart 2017),cheasehead ( 8 maart 2017),duivenmelker ( 5 maart 2017),Eddy_V ( 5 maart 2017),Elmo3108 ( 5 maart 2017),fervent ( 5 maart 2017),fg22 ( 5 maart 2017),Firehawk ( 6 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2017),hasta la pasta ( 5 maart 2017),Manureva ( 5 maart 2017),mentholbear ( 5 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017),Nedlovefkk ( 5 maart 2017),Reagen ( 5 maart 2017),savesexer ( 6 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),stimpy3 (15 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017)

  17. #85
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Thursday, March 2nd :

    Pleasant visit on Thursday after several weeks without visit .

    As usual, nice welcome from Eddy and from the staff at the bar and at the reception .

    Good and various lin-up with several new girls.

    Nice meetings with some clients, especially a dutch guy (good friend of … Pret) previously met in VV .

    2 sessions with (very) young girls : Jenny (Hungary) and Lolita (rumanian).


    Jenny (hungary) :

    Service : My favorite of the day !!! She completely charmed me . After a pleasant social time and two … whisky-cola later , the session was very exciting. She’s very funny, crazy and of good mood. An excellent mix of gfe-pse to reach our desires . She’s very young and I was surprised by the quality and the diversity of her service. One hour of pleasure !!!

    Appreciation : 9,5 / 10

    Price : 100 € / 60 min – no extra.

    Repetition : 100 %.


    Lolita (rumanian) :

    Service : What I liked : very good social time, excellent preliminaries (DFK' S, caresses, softness, cuni, BJ). What I didn’t like : sex too conventional and often on the same rhythm even if I finished with a pleasant cum on her body .

    Appreciation : 7 / 10

    Price : 50 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 50 %.


    Summary of the day :

    Another nice visit in Babylon where I’ll back with pleasure .



    So long ….

  18. Onderstaande 16 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),biged ( 5 maart 2017),cheasehead ( 8 maart 2017),duivenmelker ( 5 maart 2017),Elmo3108 ( 5 maart 2017),fg22 ( 6 maart 2017),Firehawk ( 6 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2017),hasta la pasta ( 5 maart 2017),mentholbear ( 5 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017),Nedlovefkk ( 5 maart 2017),pret ( 5 maart 2017),rmjhexe ( 5 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017)

  19. #86
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Mijn tweede vrije zondag dit jaar. Waar brengen we die door? In een saunaclub natuurlijk. Ik probeer wat af te wisselen tussen de clubs die me het beste bevallen, en deze keer viel de keus op Babylon. Langs een bijna lege Autobahn op de zondagochtend belde ik een kwartier na openingstijd aan. Mooi moment om de club te zien ontwaken. Dames met handdoeken om aan de koffie. The day after the night before. Samen met Kelly een bakkie gedaan, en even later die lang flap tong in mijn mond. Zo hoort het, we zitten hier tenslotte in een bordeel. Kelly ontpopte zich als een heerlijk zoenkonijn, en wel een met een lekkere natte diepe blowjob. Ze begon wel over een uurtje lekker relaxt, maar dat is bij de eerste date niet nodig. Zeker met die lange zuigende tongzoenen de hele tijd. Heb dan ook ruim binnen de tijd de eindstreep gehaald tussen die lange bruine benen.

    Ik had Iman al in een handdoek langs zien komen, ook een van mijn vaste waarden. Na een lichte brunch troffen we elkaar, zakten neer op een bankje en na een lekkere zoenpartij was de volgende kamer voor haar. Helaas geen spiegelwanden. Ik vind het altijd een enorme kick als ik met haar sta te zoenen en dan in de spiegel mijn handen over die zalige billen zie glijden. Maar afgezien daarvan, de seks was subliem.

    Ik stelde een paar hiaten vast in de awl. Geen Alice, Aranca en Cosmina. En dan beperk ik me nog tot de dames die ik persoonlijk ken. Wie er wel was, na lange tijd, Bianca, en met heel wat minder kilo’s op de schaal dan voorheen. Staat haar goed, meteen een veel lekkerder lijf. Tijdens een nogal natte kennismaking op een bankje, stelde ze voor om Anna erbij te roepen. Anna kende ik wel van gezicht, maar had altijd wat twijfel over de service. Hm, onderzoekt alles en behoudt het goede (1 Thessalonicenzen 5 : 21). Het is zondag tenslotte, dus een stichtelijke opmerking kan geen kwaad. Ach waarom niet. Is een mooie meid, en als jij het zegt, dan zal het wel goed zijn. En goed was het, althans ze ging prima mee onder het toeziend oog van het oudere collegaatje. Heerlijk zacht pijpen, een Spaans rondje tussen borsten die ervoor geschapen zijn. Lekker tongzoenen, ook tijdens het neuken. Bianca was nog Tagesjungfrau en wilde ook. Dus ging ze er ook aan. En daarna met een heerlijk zoenende Anna in de armen door Bianca klaargepijpt, het summum van genot.

    De whirlpool is in de afbraakfase, maar er wordt aan een nieuwe gewerkt buiten. Niets van gezien, het was slecht weer, maar hopelijk komt dat ding snel af. Wel jammer want die oude pool had een goed massagesysteem. Als ze daar maar aan denken.

    Inmiddels een a la carte maaltijd naar binnen gewerkt, en eens gaan kijken voor de afsluiter. Dat werd toch weer Bianca, ze had me zo zalig klaar gezogen, en goede inzet betaalt zich terug. Dus weer een half uur van haar orale kunsten genoten. Er is niks zo geil als de aanblik van een mooie meid met een lul in haar mond. En vooral als het de mijne is.

    Vier rondes is eigenlijk wat veel, maar in een topclub als Babylon komt het er vaak automatisch wel van, als je de juiste dames weet te schaken. Ik begaf me weer op de Autobahn, waar nu heel wat meer verkeer reed dan ’s morgens. Veel Nederlandse nummerplaten, en een ding op het dak, waar me een ski uitrusting in leek te zitten. Gezellig wezen wintersporten zeker. Van mij mogen ze. Ik heb nooit een ski onder mijn poten gehad en dat zal ook nooit gebeuren. Ik houd de boel liever heel, en van wat een week in een Zwitsers ski hotel kost, kun je met gemak heel Babylon zes keer platneuken. Ik ben er dan ook noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  20. Onderstaande 28 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),Agronymus1 ( 5 maart 2017),biged ( 5 maart 2017),buttlover ( 6 maart 2017),cheasehead ( 8 maart 2017),De Shyman ( 5 maart 2017),duivenmelker ( 6 maart 2017),Elmo3108 ( 6 maart 2017),fervent ( 5 maart 2017),fg22 ( 6 maart 2017),Firehawk ( 6 maart 2017),firstme ( 6 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2017),hasta la pasta ( 5 maart 2017),Klatergoud ( 6 maart 2017),Latiga ( 6 maart 2017),lustman ( 8 maart 2017),Manureva ( 8 maart 2017),Meme Moo ( 5 maart 2017),mentholbear ( 5 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017),Nedlovefkk ( 5 maart 2017),pret ( 5 maart 2017),rmjhexe ( 5 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),stimpy3 (15 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017),zitrone ( 5 maart 2017)

  21. #87
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ik houd de boel liever heel, en van wat een week in een Zwitsers ski hotel kost, kun je met gemak heel Babylon zes keer platneuken. Ik ben er dan ook noglangnietuitgewandeld.
    Ik dnek dat , als je dat bedrag stukneukt in bv Babylon, er misschien wat andere zaken niet helemaal heel blijven.. :-)
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  22. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 maart 2017)

  23. #88
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik dnek dat , als je dat bedrag stukneukt in bv Babylon, er misschien wat andere zaken niet helemaal heel blijven.. :-)
    Ligt eraan hoeveel tijd je er voor uittrekt. Maar als je dat in één week wilt doen, dan zal er hier of daar iets beginnen te haperen inderdaad.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  24. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 maart 2017)

  25. #89
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    De Poolse Aranca gaat dus op verlof juist zoals zoals Elly die vanaf vandaag een tijd in haar geboorteland zal verblijven.
    hooelijk voldoende alternatieven, immers Iman heeft haar borsten laten liften en daar ben ik niet zo een voorstander van.

  26. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 maart 2017)

  27. #90
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ligt eraan hoeveel tijd je er voor uittrekt. Maar als je dat in één week wilt doen, dan zal er hier of daar iets beginnen te haperen inderdaad.
    ja zo ken ik er nog wel een paar maar als je een vergelijking maakt met de kosten van "een weekje skieen"in Zwitserland, dan moet je dat om de vergelijking enigszins valabel te maken, die kosten ook in Babylon in 1 week besteden..


    maar je zou, om jezelf enig leed te besparen, d'n Eddy dat geld kunnen geven voor een mooie bad of zo...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  28. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 maart 2017)

  29. #91
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Voor de fans : Alexa is weer terug.

  30. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (16 maart 2017),Sjeufke ( 6 maart 2017)

  31. #92
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Ich möchte "nicht orakeln"....
    aber Alice ist nicht da und steht auch nicht bei den Reisedamen!?!?
    Ich hoffe, dass Sie nur im Urlaub ist.

    vanKees

  32. #93
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

  33. #94
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    hasta la pasta,
    your link is for nothing! (what do you want say with this?)
    She is not present in the PLANER nor in the REISEDAMEN!
    Hopefully she is only in holidays.

    vanKees

  34. #95
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik vraag zaterdag wel aan Alice waar ze deze week is geweest.

  35. #96
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    @Elmo3108


    Klara was vrijwel de hele dag in gezelschap van een andere blondine, die haast wel Susi moet zijn.
    Dat was Bianca.

    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/172.php
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  36. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 8 maart 2017)

  37. #97
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Kijk! Zo word je iedere keer iets wijzer, en krijg je steeds meer gezichten bij de borsten en billen...
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  38. #98
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    hasta la pasta,
    your link is for nothing! (what do you want say with this?)
    She is not present in the PLANER nor in the REISEDAMEN!
    Hopefully she is only in holidays.

    vanKees
    Ik ben soms wat kort van stof. Zo ook dit maal. Volgens mij is Alice gewoon even vrij ofzo. Ze staat namelijk nog wel gewoon bij de "madels".

    http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-damen/

    Hier staan wel meer dames op dit nu niet op de planning staan, zoals Aranca, Romina, Shana, uzw. Alice duikt vast binnenkort wel weer op.
    Pluk de dag of een bloemetje

  39. Onderstaande 5 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 8 maart 2017),Goedemorgenallemaal ( 8 maart 2017),Manureva ( 8 maart 2017),Nedlovefkk ( 8 maart 2017),Sjeufke ( 8 maart 2017)

  40. #99
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard Babylon, Algemeen

    Ik was er vorig jaar voor het eerst geweest en na de sluiting van GD eindelijk weer eens in een huiskamer club beland. Na een spetterende sessie met Shana wilde ik mijn bezoekje op haar aanwezigheid afstemmen maar dat ging helaas niet....

    Eind januari naar Elsdorf getogen en vooraf goed de aanwezigheidslijst doorgenomen om te zien wie er waren die dag. De binnenkomst blijft subliem met al die dames daar bij de theke....zo wil je elke dag wel thuiskomen!

    De eerste kamer was met Naomi en was goed, net geen buitencategorie, ze heeft heerlijke volle lippen waarmee ze echt lekker kan zoenen.

    De tweede kamer was bijna met Issie (of zoiets, een kein meisje wat links achterin zat het kort haar en wat tattoos, niet Karla), op de een of andere manier straalde ze wat zakelijks uit waarna ik bedankte voor de eer. Ben wel benieuwd naar haar recensies maar kon er niks over vinden.

    Uiteindelijk de tweede en laatste sessie met een look-a-like van Keisha Grey..naam helaas vergeten maar als ik haar zie zou ik geen seconde twijfelen. Ik heb net ook nog een kwartier door de lijst lopen zoeken maar ik kom niet op haar naam...ben met haar een uurtje op de kamer geweest en daarin is alles twee keer de revue gepasseerd!

    Babylon vind ik een fijne club om naar to ete gaan, geen patserige types en mooie dames!!

  41. Onderstaande 12 leden hebben johnnywalker77 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (10 maart 2017),Eddy_V (13 maart 2017),Elmo3108 ( 9 maart 2017),Firehawk ( 9 maart 2017),firstme ( 9 maart 2017),Jooploop ( 9 maart 2017),Klatergoud ( 9 maart 2017),langlekker ( 9 maart 2017),Manureva (10 maart 2017),mechelen ( 9 maart 2017),Mr Bluenose ( 9 maart 2017),Sjeufke ( 9 maart 2017)

  42. #100
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren 11/03 ben ik voor de eerste keer in 2017 naar Babylon getrokken. De reden? Het verjaardagsfeest van Vazkor. Omwille van privéredenen kon ik pas om 17u richting Elsdorf vertrekken, maar dat kon de pret niet drukken.

    Na een voorspoedige rit van amper 80 minuten, reed ik de parking van Babylon binnen. Echter, er was geen enkele parkeerplaats meer vrij, meer nog: er stonden verschillende wagens in de straat achteraan de club geparkeerd (ik heb hun voorbeeld dan maar gevolgd). Dat beloofde een goed gevuld Babylon.

    Ik haastte me naar binnen, en inderdaad: het viel onmiddellijk op dat er veel volk aanwezig was. Ik tikte 40€ inkom af, toverde me om tot ijsbeer en begaf me naar de bar, waar het gezellig druk was en waar een heel aangename sfeer hing, een sfeer die tot aan mijn vertrek om 0u30 niet zou verdwijnen.

    Er waren gisteren héél veel bekende ijsberen aanwezig. Om er maar enkele te noemen: uiteraard birthday boy Vazkor en daarnaast onder andere Aachen61, Aloewe, Blueeyes, Breitling, de vulkaanspesjalist, Firehawk, forgetskinnyletsgetfatty, JPTOO, Kempie, Licky Luke, Neverenough, Odipuc, Reagen, Sexmachine, Sjeufke, Sphinx, Nedlovefkk, Taylor en MiniMe. Excuses aan iedereen die ik nog vergeten ben! Wat een mannen line-up!

    Even belangrijk, of zelfs nog belangrijker (sorry mannen): de dames line-up! Wel, die was ook uitstekend. Er waren gisteren meer dan 40 dames aanwezig, en daar zaten nogal wat pareltjes tussen, zowel fysiek als qua service.

    Gezien de vele aanwezige bekende rakkers, heb ik mijn eerste 2,5 uur in Babylon gisteren al pratend, drinkend en etend doorgebracht. Supergezellig allemaal. Als maaltijd heb ik me de à la carte varkenssteak met zigeunersaus en frietjes genomen. Smaakte uitstekend!

    Veel socializen en die immers meer uitdijende buik (ik begin langzaam maar zeker het goddelijk afgetrainde lichaam van Sjeufke te krijgen, vrees ik) onderhouden is allemaal goed en wel, maar ik ga uiteraard ook nog steeds naar een club om te neuken. En geneukt heb ik dus ook.

    De eerste gelukkige gisteren, was Tanja. Ze was al een paar keer gek komen doen en vroeg om 20u30 plots op de man af wanneer ik haar nu eindelijk ging neuken. Ik was aangenaam verrast door haar stoutmoedigheid en heb toegezegd haar om 21u, wanneer mijn eten voldoende verteerd was, een goede beurt te geven.

    Zo gezegd, zo gedaan, en om stipt 21u trokken we naar boven, naar kamer 5, die kamer achter de massageruimte. Vond ik wat vervelend, dat je de persoon die daar ligt te genieten van een lekkere massage, zijn rust moet verstoren. Maar bon..

    Op kamer begon Tanja me als een vriendinnetje te zoenen. Kleine Piet apprecieerde het uitermate en kreeg niet veel later ook de aandacht die hij verdiende. Pijpen is niet Tanja haar allersterkste troef, maar gisteren heeft ze toch haar uiterste best gedaan. Ik heb er in ieder geval van genoten. Tijdens het pijpen kon ik ook overvloedig met Tanja haar poesje spelen, en dat werd al snel übernat.

    Tanja is zo een meid die ik dolgraag neuk, dus dat kon niet uitblijven. Condoompje om Piet en ik liet Tanja me bestijgen. Cowgirl is niet haar favoriete standje, maar gisteren bereed deze gekke meid me toch enthousiast en gevarieerd. Na een tijdje was ze het dan toch beu, en rolde ze me op haar, waarbij Piet haar vochtige poes weigerde te verlaten. We hebben nog een hele tijd verder geneukt in missio (heel rustig en intiem, met daarbij de nodige lekkere tongzoenen) en daarna in hondjes (lekker stevig). Het orgasme… wou echter niet komen.

    Niet getreurd echter: we hebben een korte pauze gehouden, wat gepraat over koetjes en kalfjes, wat geknuffeld en gezoend, en zijn daarna aan de 2de ronde begonnen. Ook nu wou het orgasme niet onmiddellijk komen, maar wanneer de nood het hoogst is, is hondjes nabij. Vlak voor het uur rond was, spoot ik met een ware oerkracht vele nakomelingen in het condoom. Zalig!

    Het uur was ondertussen net volgemaakt. Tanja heeft kleine Piet nog proper gemaakt, we hebben elkaar nog een innige zoen en knuffel gegeven, en daarop hebben we de kamer verlaten. Schade:100€.

    Herhalingsgevaar: Tanja heeft de reputatie een wisselvallige meid te zijn, maar als ze presteert zoals gisteren, is het voor mij een quasi zekerheid in Babylon.


    De kamer met Tanja was redelijk intensief geweest, dus ik dringend had nood aan wat recuperatie. Geen probleem, daar was Babylon gisteren ideaal voor. De komende 2 uur zijn voorbijgevlogen door een aangename kennismaking met Reagen en door toffe gesprekken met oa MiniMe, Nedlovefkk, Taylor en Odipuc.

    Ondertussen bleef ik mij de ogen uitkijken op de vele mooie meiden die gisteren aanwezig waren en had ik het heel moeilijk om een keuze voor mijn 2de kamergang te maken.

    Uiteindelijk viel mijn oog op Janina, een Olga Leyers look-a-like, die rustig mooi zat te wezen op haar kruk. Ik aarzelde, want ze zag er op haar stoeltje niet echt vrolijk uit, maar ik vond haar zo mooi dat ik dacht: 50€, daar kan je je met zo een mooie meid geen bult aan slaan. Ik heb een heel aangenaam gesprek gehad met Janina, die een heel intelligente meid bleek te zijn, en trok uiteindelijk vol goede moed met haar op kamer.

    De hardware gegevens: Janina is half Russische, half Roemeense. Ze heeft een heel mooi gezicht, bruine ogen en lang, zwart haar. Janina is 1,70m groot, is slank gebouwd, heeft een klein maar lekker kontje en een goed gelukte silli D-cup. Enkele tattoos en piercings (tong en navel) maken het mooie geheel af.

    Ik had slechts gemiddelde verwachtingen over de kamergang, maar werd héél positief verrast door Janina. Tongzoenen was goed. Pussysliden idem. De pijpbeurt was uitstekend. En het neuken was zalig.

    Vooral de cowgirl, die het merendeel van de kamertijd heeft opgeslorpt, zal me nog lang heugen. Janina deed extreem haar best en bleef maar variëren. En wat een zicht op dat lijfje dat ik ondertussen had :-\. En wat een genot om met die silli’s te kunnen spelen. Zaaaaalig. Ik krijg, gewoon door er aan terug te denken, al weer enorm veel zin in deze mooie meid.

    Ik ben uiteindelijk net binnen het half uur tijdens missio klaargekomen, na eens stevig doorgepompt te hebben en heb de kamer uiterst tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar? Buitenaards groot, duh.


    Ik heb me, na mijn fantastische kamergang met Janina, nog een verfrissende douche genomen, heb een laatste drankje genuttigd in de nu snel leeglopende bar, heb afscheid genomen van de laatste overblijvende ijsberen en ben, na een bezoek van iets meer dan 6u heel tevreden huiswaarts gekeerd.

    Ik had een topbezoek aan Babylon achter de rug: een schitterende (café)sfeer, vele toffe bekende mannen, lekker eten en drinken, een uitstekende dames line-up en 2 heel goede kamergangen. Super!

    Ziet Babylon mij dit jaar nog terug? Dat lijkt mij wel duidelijk: uiteraard!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  43. Onderstaande 23 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 maart 2017),Ascari (13 maart 2017),biged (14 maart 2017),cheasehead (12 maart 2017),deket (13 maart 2017),duivenmelker (14 maart 2017),Eddy_V (13 maart 2017),Elmo3108 (12 maart 2017),Elsierd (12 maart 2017),Firehawk (13 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (13 maart 2017),gignnl (13 maart 2017),Keffman (23 maart 2017),lustman (13 maart 2017),Manureva (12 maart 2017),Mr Bluenose (13 maart 2017),Nedlovefkk (12 maart 2017),noglangnietuitgewandeld (12 maart 2017),Piet Plezier (12 maart 2017),pret (12 maart 2017),Reagen (19 maart 2017),Ryuhayabusa (12 maart 2017),VAZKOR (12 maart 2017)

 

 
Pagina 4 van 159 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60