Pagina 3 van 159 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #51
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    blijft idd een super club, ben er vorige week sinds een tijdje weer eens geweest. Ik was er nu op een dinsdag en er was goede bezetting. de keren daarvoor was ik er altijd op de vrijdagmiddag, maar dan is het er 's middags al stervensdruk en minder relax (persoonlijk)
    Theke vind ik altijd wat minder goed, onbeleefd en streng, maar dat zal zo moeten denk ik.
    Goede sessies gehad met Daniella en Naomi. Zie discussies

  2. #52
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Gisteren aan het eind van de ochtend binnengestapt in Babylon en iets voor 19.00 weer de terugreis begonnen.
    Meer dan genoeg dames en een mager aantal beren. Niets te klagen dus, uitgebreid verslag volgt z.s.m.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  3. Onderstaande 2 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (14 februari 2017),Mr Pussy (14 februari 2017)

  4. #53
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Gisteren aan het eind van de ochtend binnengestapt in Babylon en iets voor 19.00 weer de terugreis begonnen.
    Meer dan genoeg dames en een mager aantal beren. Niets te klagen dus, uitgebreid verslag volgt z.s.m.
    Sluit ik mij helemaal bij aan en voor de liefhebbers, ik zit al driftig te typen aan een uitgebreid verslag.... wat was het weer heerlijk zeg!!!
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  5. #54
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Babylon 13 Februari




    Eindelijk was het dan zover, een kortingskaart brandde al weken in mijn zak en nadat de agenda’s van wandelmaatje Langlekker en mijzelf voor vandaag gelijk bleken te lopen konden we dus weer lekker op een verdere verkenning in Elsdorf…


    Na een voorspoedige rit arriveren we nog voor twaalven bij Babylon, bellen aan en worden wederom verwelkomd door een aantal heerlijke, naakte deernen. Vooraan staat Langlekker’s gezelschapsdame van de vorige keer, Michelle. Kirrend verwelkomd ze ons: “Hollanda!!”, waarna we beide een knuffel en wat kussen krijgen. Ik ben weleens slechter begroet…
    Snel wikkelen we het vaste parcours af: inchecken bij de receptie, even vlug onder de douche en dan maar eens even wat meepikken van het ontbijt/brunch-buffet. Met twee bordjes met ei en brood, koffie en thee vallen we neer in één van de loungebanken. Binnen een paar tellen voegt Michelle zich bij ons en showt haar nieuwe tatoeage. We kletsen wat bij en ondertussen geef ik alvast mijn ogen goed de kost, er lopen al een paar leuke dames rond, maar helaas spot ik nog niet één van de gekleurde “chokomausen”. Volgens de aanwezigheidslijst op de site van Babylon zouden er zeker drie present zijn vandaag…
    Michelle lijkt mijn gedachten te kunnen lezen en heeft in ieder geval heel goed onthouden dat ik de vorige keer mijn voorkeur voor getinte dames niet onder stoelen of banken heb gestoken. Nadat ik eerst de vraag (het lijkt bijna een verwijt) krijg waarom ik op donkere meiden val begint ze enkele van haar Roemeense vriendinnen aan te presenteren. Uiteindelijk krijg ik gezelschap van een leuke, slanke brunette die zich voorstelt als Tanja. Al snel worden de eerste knuffels en zoenen uitgewisseld en krijgt Tanja behoorlijk leven in mijn grote kleine vriend. Zeker een uur lang zitten we zo met zijn vieren bij elkaar, wordt er gezellig gekletst en tussendoor lekker gevoosd. Nimmer stelt Tanja de kamervraag of hint er ook maar op, wat een verademing. Uiteindelijk ben ik er wel aan toe en verhuizen we naar kamer 16, Langlekker is ondertussen ook al met Michelle én tas naar een kamer verdwenen.


    Op de kamer ontdek ik pas wat een klein dametje Tanja is, staand zonder plateauzolen komt ze amper tot halverwege mijn buik. Ideaal voor staande pijpen, iets wat de dondersteen dan ook maar direct even doet. Daarna vallen we neer op bed, tongzoenen even lekker, waarna Tanja vraagt wat ik graag zou willen doen. Het valt mij niet echt mee om uit te leggen dat ik een GirlFriendExperience zoek. Tanja’s woordenschat van het Duits en Engels is toch wel erg beperkt, maar uiteindelijk na een vermakelijke spraakverwarring lijkt ze het wel begrepen te hebben. We beginnen met een heerlijke zoen en knuffelpartij die minuten duurt, precies zoals ik het maar graag heb. Ze heeft het allemaal goed begrepen!! Vervolgens daalt Tanja tergend langzaam af langs mijn bovenlichaam, lekker zoentjes gevend en ook nog even mijn tepels aandacht gevend. Dan richt zij toch haar aandacht op mijn keiharde erectie, likt eerst uitgebreid mijn ballen en laat vervolgens dan toch mijn penis in haar mond verdwijnen. Heerlijk!! Onderwijl heb ik na eerst uitgebreid met mijn handen haar billen verkend te hebben nu haar poesje binnen handbereik en begin, na mijn vingers even bevochtigd te hebben met wat speeksel haar maar eens rustig te vingeren. Tanja kreunt een beetje en gaat ondertussen onverdroten verder met haar heerlijke pijpvaardigheden. Langzaamaan komt ze met haar onderlichaam steeds iets dichterbij mijn gezicht en uiteindelijk belanden we in mijn favoriete positie: standje 69!!
    Ik krijg een werkelijk prachtig, strak poesje voorgeschoteld, perfect gladgeschoren en na een paar likken ook zeiknat. Het is wel duidelijk, Tanja is er ook lekker van aan het genieten. Iets wat mij er alleen maar toe aanspoort nog meer mijn best te doen. Een tijdje blijven we zo heerlijk met elkaar bezig, Tanja lekker zuigend aan mijn pik en ik uitgebreid likkend en sabbelend aan haar clitoris en schaamlipjes. Een paar keer moet ik even mijn gedachten laten afdwalen om te voorkomen dat ik Tanja’s mondje vol spuit, iets wat ik toch nog echt niet wil, wat is dit lekker, zeg!
    Juist als ik denk het niet meer te houden, stopt Tanja met pijpen en aan haar gekreun te horen is wel duidelijk waarom, de kleine dame is even helemaal met haar eigen genot bezig. Ze komt zelfs helemaal overeind en drukt haar kruis letterlijk in mijn gezicht, nog amper adem kunnen halend blijf ik haar driftig likken. Tanja spoort mij ondertussen aan door haar gekreun en gesteun en met heftig bewegingen van haar onderlichaam kondigt haar orgasme zich aan. Tanja probeert te ontkomen aan mijn tong, maar het kleine tengere dametje is geen partij voor mij en ik neem haar dan ook in een stevige greep en blijf lekker aan haar clitje zuigen. Zuchtend, steunend en trillend komt ze uiteindelijk klaar ondertussen mijn hoofd plettend met haar slanke dijen. Met een grote zucht ploft ze neer op bed, kijkt mij geil aan met haar mooie donkerbruine ogen en vraagt: “Seks?”
    Ik pak het reeds klaarliggende condoom, Tanja brengt het behendig aan en na het aanbrengen van een klein kloddertje glijmiddel gaan we intiem in missionaris. Even is het ordinair neuken, maar al snel zijn we rustig aan het vrijen, lig ik heerlijk in Tanja’s armen en wordt er uitgebreid gezoend, terwijl ze liefdevol met een hand door mijn haren heen gaat… mijn god zeg, krijg ik hier even de ultieme GFE voorgeschoteld door deze schat!!
    Tanja is nogal klein geschapen en dat zorgt ervoor dat de stimulatie zo groot is dat ik al snel richting een hoogtepunt ga, met een grote zucht pomp ik het rubbertje vol, terwijl Tanja als een krols poesje onder mij ligt te kronkelen. LEKKER!!!
    Het condoom wordt verwijderd, waarna Tanja hem tot mijn grote verbazing een stukje opblaast en er als ware het een ballon er een knoopje inlegt en hem als een cadeau aan mij overhandigd. “Morgen ist es Valentine!”, haha, wat een griet!
    Er wordt nog even lekker geknuffeld en nagekletst, waarbij we nog een leuk gesprek krijgen over een behoorlijk serieus onderwerp (ook deze dame begrijpt niets van de bewuste keuze van mijn vrouw en ik om geen kinderen te krijgen, het zal haar orthodoxe katholieke(?) opvoeding zijn?) En dan vind ik het wel goed, reken af voor een uur en neem, voor even althans afscheid van lekkere Tanja…


    Ik douche mij even en ontdek dat Langlekker nog niet terug is van de kamer, ik kan wel raden welke behandeling Michelle ondergaat… een mooi moment om dan maar weer iets te eten en te drinken. Van het buffet scoor ik een schnitzeltje, dat ik heerlijk verorber met wat cola en een glas thee erbij. Dit alles terwijl schuin tegen over mij een beer een goede pijpbeurt krijgt van een rondborstige blondine! Wat een toko, zeg!
    Ondertussen heb ik wel al een dartelend zwart plaatje gespot, volgens de site moet het Star zijn. Op een bank vlakbij ons is zij druk aan het flikflooien met een ijsbeer die echter duidelijk (nog) geen aanstalten maakt om met haar te gaan kameren. Ik maak een paar keer oogcontact met haar en als de beer verdwijnt gaat Star uitgebreid haar make-up bij zitten werken en net als ik meen dat ze aanstalten maakt om bij mij neer te strijken verschijnt de ijsbeer weer ten tonele en krijgt hij weer alle aandacht waarna ze na een paar minuten naar een kamer verdwijnen…grrr…


    Uiteindelijk komen Langlekker en Michelle ook weer boven water en schuiven weer gezellig samen bij mij aan. Michelle informeert even naar de service van Tanja en maakt na mijn zeer tevreden antwoord toch maar weer een opmerking over zwarte dames, het zit schijnbaar hoog. ;-) Ook Tanja had tijdens de nabespreking al even geïnformeerd waarom ik nu toch met haar was gegaan en niet met “so ein schwarzer”…sja..had wel erg leuk geweest als dan nu Star bij mij had gelegen.
    Ondertussen wordt het al wat drukker in de zaak, zowel met heren als met dames en regelmatig moet ik even slikken als er weer een paar pronte borsten voorbij komen wiebelen. In de hoek waar wij zitten hebben zich al aardig wat dames verzameld die regelmatig opveren als de deurbel gaat om zich op te stellen als welkomstcomité voor een nieuwe bezoeker. Als ze weglopen ons een blik gunnend op hun heerlijke billen en bij terugkeer uiteraard op de borsten in alle soorten en maten. Langlekker weet dan nog leuke gezichtjes te zien, ik geef eerlijk toe helemaal geobsedeerd te zijn van al die blote billen en borsten…
    Michelle blijft ondertussen al die tijd bij Langlekker zitten, maar plots veert ze op, verdwijnt even uit ons zicht en schuifelt een paar tellen later met een man naar een kamer, letterlijk recht voor onze neus!! Even is er een kort oogcontact tussen Michelle en Langlekker, waarbij zij zich lijkt te verontschuldigen. Langlekker kan er eigenlijk alleen maar smakelijk om lachen, wat een haaibaai is die griet zeg!
    In een poep en een scheet zijn de twee ook weer van de kamer af en vrij snel schuift Michelle weer bij ons aan, dat was letterlijk een quickie! :-) Natuurlijk moet ze even uitvissen wat Langlekker van deze escapade vond, maar als deze meldt het prima te vinden kruipt ze maar weer snel in zijn armen. Wat een actie zeg… ;-)
    Tanja is ondertussen spoorloos en Michelle probeert mij dan ook te interesseren in wat andere dames, onder andere de bebrilde blondine Delia. Een snelle blik in Langlekker’s naslagwerk op zijn smartphone leert dat zij vrij nieuw is en nog slechts één middelmatige recensie heeft, twijfelachtig dus. Ik meldt eigenlijk wel gewoon weer zin in Tanja te hebben, Michelle gaat even opzoek naar haar en komt terug met de mededeling dat zij op een kamer is.
    Jammer.
    Ondertussen wordt er driftig in het Roemeens met de andere dames rondom ons geconverseerd en achteraf denk ik dat er toen duidelijk gemaakt is dat Langlekker van haar is en ik voor Tanja gereserveerd ben. Want na een poosje wordt er door één van de dames iets tegen Michelle gezegd, deze veert overeind, zegt tegen mij dat Tanja “zuruck” is en binnen een paar minuten zit deze, fris gewassen tegen mij aan. Een knuffel en een lekkere zoen zijn genoeg om de boel weer lekker omhoog te krijgen, hoe bedoel je? “De Klik”?
    Een tijdje zitten we zo weer gezellig met zijn viertjes, proberen de dames ons nog even te verleiden tot een soort van mini-orgie door voor te stellen met zijn vieren op een kamer te gaan, maar daar passen Langlekker en ik vriendelijk voor. Als Langlekker vervolgens even lekker aan Michelle’s poesje begint te likken is het wel duidelijk: die is startklaar voor een kamergang. Lachend bekijken Tanja en ik dit tafereel en fluister ik in haar oor dat ik dat ook heel graag wil, aan een poesje likken. “Michelle’s?” vraagt Tanja met een grote grijns. Ga jij maar vlug een kamer regelen kaats ik terug. Een paar tellen later zijn we weer op kamer zestien.


    Wederom krijg ik de ultieme GFE voorgeschoteld, ruim anderhalf uur lang vrijen we de sterren van de hemel waarbij Tanja mij nog een primeur bezorgt. Tijdens het eerste rondje in standje negenenzestig komt de lieve schat squirtend klaar, mijn neus en voorhoofd worden letterlijk besproeid!! Na deze waanzinnige ervaring wordt er weer heerlijk geneukt en mag Tanja wederom een kapotje met een goedgevuld zaadreservoir opblazen, zo grappig!
    Lekker komt ze vervolgens weer in mijn armen liggen, we kroelen en knuffelen wat en snel heb ik alweer een erectie. Iets wat Tanja ook niet ontgaat, “Zweite Runde machen?”, “Gerne!”. Mijn penis en Tanja’s poesje worden even uitgebreid schoongemaakt met de overbekende natte doekjes, dat is dan eigenlijk het enige wat mindere in Babylon, dat er geen douches op de kamers zijn. Als de boel weer fris is begint de lieverd direct weer aan een heerlijke pijpbeurt en even lijkt het erop dat ik binnen de kortste keren ga klaar komen, maar een korte gedachte aan iets a-seksueels weet dat te voorkomen. Als Tanja zich vervolgens weer in 69 bovenop mij positioneert kan ik al mijn aandacht op haar heerlijke malse kutje richten. Al snel staat de dame weer in lichterlaaie en til ik haar op, leg haar op haar rug op bed en begin aan een klassieke befbeurt. Zuchtend en steunend ondergaat Tanja dit, murmelt af en toe iets in het Roemeens en begint zelfs een paar aanwijzingen te geven. Met haar handen spreid ze haar schaamlippen zodat ik goed bij haar clitoris kan komen en zo is het uiteindelijk een klein kunstje om de kanjer maar weer eens een heerlijk orgasme te geven...
    Even moet ze bijkomen, pakt vervolgens weer een condoom en meldt dat ze lekker geneukt wil worden. En dus gaan we maar weer lekker intiem en vrijen een poos als waren we geliefden! Wat een heerlijke ervaring... uiteindelijk blijkt mijn conditie toch echt niet je van het en moet ik stoppen zonder een derde orgasme. Tanja stelt nog even voor mij op de hand klaar te maken, maar ik vind het wel goed zo! Het condoom wordt verwijderd en uiteraard ook weer opgeblazen, waarna Tanja weer lekker bij mij in mijn armen kruipt. Een tijdje liggen we zo heerlijk na te genieten en even lijkt het erop dat we in elkaars armen in slaap zullen vallen…
    Als uiteindelijk mijn maag begint te knorren realiseer ik mij dat het allang etenstijd is. Bij de lockers reken ik voor anderhalf uur af, ik kijk schijnbaar een beetje verbaasd want Tanja meldt dat het toch echt zo lang is geweest en dat ik anders maar even in het logboek moet komen kijken. Ik krijg nog een lekkere knuffel, later rekent Langlekker mij voor dat ik waarschijnlijk wel bijna twee uur met haar op de kamer ben geweest. Helaas zie ik Tanja niet meer om haar een extraatje toe te stoppen, misschien dan maar een volgende keer met haar goedmaken.


    Ondertussen regelt Michelle onze bestelling voor het avondeten, als een echte gastvrouw wordt er door haar een tafel “gedekt”, drinken ingeschonken en heel gezellig genieten we zo met zijn drietjes van een eenvoudig doch zeer smakelijk avondmaal. Vanaf een afstand word ons nog even een “gutes appentiet” gewenst door Tanja.
    Na het eten nemen we nog een koffie en een Twix als dessert en dan is het toch echt tijd om weer af te reizen. Michelle en Langlekker nemen uitgebreid afscheid van elkaar en ook ik krijg nog even een knuffel én drie zoenen van de blonde Roemeense en dan is het toch echt tijd om de sleutel in te gaan leveren bij de theke en wacht ons de lange reis terug naar west-Nederland.
    Uiteraard wordt in de auto de dag nog even uitgebreid doorgenomen en is de conclusie al snel dat we zodra we de kans krijgen snel weer terug gaan naar Elsdorf!!


    Het was weer super!!



    Laatst gewijzigd door Elmo3108; 14 februari 2017 om 18:02
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  6. Onderstaande 29 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 februari 2017),Agronymus1 (14 februari 2017),biged (15 februari 2017),Bluebear (14 februari 2017),brombeerzuid (16 februari 2017),buttlover (14 februari 2017),duivenmelker (14 februari 2017),Eddy_V (14 februari 2017),fg22 (22 februari 2017),Firehawk (16 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (14 februari 2017),goolfy69 (16 februari 2017),hasta la pasta (18 februari 2017),Klatergoud (15 februari 2017),Kwant (15 februari 2017),Laatbloeier (15 februari 2017),langlekker (15 februari 2017),lekkersfan (18 februari 2017),Manureva (14 februari 2017),Mooiejoke (15 februari 2017),Mr Bluenose (14 februari 2017),Mr Pussy (14 februari 2017),Nedlovefkk (18 februari 2017),Reagen (14 februari 2017),salitos (14 februari 2017),Sjeufke (14 februari 2017),snaal88 (14 februari 2017),Wijze grijze (14 februari 2017),yylover (14 februari 2017)

  7. #55
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Enkele weken terug kortingskaart van een collega forum ingeleverd bij de theke. Ze merkte op dat ik de zoveelste was vandaag met een kortingkaart, waarop ik reageerde met ja het is korting dag vandaag. ;D Blijkbaar was ze het controleren van de kortingkaarten zat wat ze bij dus niet deed. Kreeg sleutel en handdoeken mee.

    In het omkleed ruimte spotte ik Sjeufke, welke ik begroet heb. Daar werd ik ook aangesproken door ikke1974 wat een zeer aangename kennismaking was. Na mijn uitgekleed te hebben besloten om even te gaan douchen. De douches in Babylon zijn top, maar sinds kort zijn er nieuwe zeep-dispensers wat helaas niet goed functioneert. Het kost nogal moeite om er zeep uit te krijgen. Ik weet niet zeker of het nou aan de zeeptube lag of dispenser, maar goed het werkte nogal wat irritaties op bij de aanwezige beren.

    Speaking over aanwezige rakkers. Aanwezig waren naast hierboven genoemde rakkers, Su10027, Partycrasher, SM, Jeank, Kwant en later op de middag voegde ook FSLGF zich bij ons. Het was een gezellige boel. AWL dames zoals weergegeven op de planner klopte 100%.

    Mijn 1e sessie was met Linda. Als presales hebben we flink zitten bekken op de bank. Op de kamer beland, ging ze eerst een laken halen. Als ervaren beer weten wij dat dit een methode is om wat beslag te doen op de tijd, maar daar trap ik uiteraard niet in, heb er voor gezorgd dat ik volle 30 minuten met haar op de kamer was. Overigens was zij niet de enige die deed. Er waren meerdere dames die zich hieraan schuldig maakten. Nadat ze terug was en het laken gespreid was zetten we het tongen voort. Vervolgens ging ze mij pijpen en ze kreeg mij bijna zover om te spuiten, maar hield haar tegen en zei "dat we maar moesten gaan neuken". Rubber werd omgedaan en ze had weinig gel over, wat voor mij goed uitpakte. Ze ging eerst in cowgirl en vervolgens in reserve cowgril wat heerlijk was. Daarna heb ik haar genomen in missio. Dit liet ze niet al te lang toe en zei dat ze weer erboven wilde bij mij. Ze poogde nog wat gel uit te krijgen uit de tube, wat er toe leidde dat mijn pretpaal slap werd. Dus ging ze mij maar weer pijpen en wat trekwerk erbij heb ik maar besloten om klaar te komen.

    Na deze sessie opgefrist en nog even een sauna gedaan met su10027. Toen nog wat gegeten en besloten om te relaxen in de kino. Hier was het behoorlijk druk waar er ook life porno gaande was. Er was een beer die zich openbaar aan het rukken was. Bah wat een viespeuk. Nadat het wat rustiger was besloten om even te liggen zodat ik wat kon relaxxen, maar hier kwam niet veel van terecht, want Antonia kwam naast me liggen en lebberde mij af, waardoor ik wederom geil was geworden. Toen ze merkte dat mijn pretpaal stijf was, vroeg ze of ik gepijpt wilde worden. Eeuh, wat denk je zelf? Ze kon heerlijk pijpen, dus haar gevraagd om een sleutel te halen. Gelukkig nam ze een sleutel van de kamer 3 wat achter de kino ligt. Ook had zij geen laken mee genomen, maar ze vroeg om mij handdoek wat ze ervoor gebruikte. Kijk zo kan het dus ook. Echt top van haar. Zij zelf was ook top, voert alle handelingen gedegen uit, alleen vingeren was no go, maar dat is haar vergeven. Verder geniet ze van alles. Heerlijk half uurtje met haar gehad.

    Later nog wat gegeten en bijgekletst met de aanwezige beren en zo tegen 23.00 uur Babylon verlaten. Het was gezellig en leuk in Babylon. Volgende bezoek zal waarschijnlijk 11 maart zijn.

  8. Onderstaande 16 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (15 maart 2017),dbd67 (18 februari 2017),Eddy_V (18 februari 2017),Elmo3108 (18 februari 2017),fg22 (18 februari 2017),Firehawk (28 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (18 februari 2017),Klatergoud (18 februari 2017),Kwant (19 februari 2017),Lesyeux (18 februari 2017),Manureva (18 februari 2017),Mr Bluenose (18 februari 2017),Mr Pussy (18 februari 2017),Piet Plezier (19 februari 2017),Sjeufke (18 februari 2017),Wentelt Eefje (26 februari 2017)

  9. #56
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Aanvullende op onderstaand verhaal nieuwe bubbelbad volgt tesamen met zwembad in de zomer.

  10. Onderstaande 6 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 februari 2017),Elmo3108 (18 februari 2017),fg22 (18 februari 2017),Kwant (19 februari 2017),Manureva (18 februari 2017),Mr Bluenose (18 februari 2017)

  11. #57
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Babylon 10 feb 2017

    Gewapend met een kortingskaart van Babylon op zak richting Elsdorf.

    Om 13 uur mijn Hummer op de parkeerplaats gemanoeuvreerd naast de bolide van een welbekende dame in Bab. Zo naast elkaar zie je pas hoe klein een Hummer(tje)
    is.
    Zoals gebruikelijk een hot welcome van meerdere Imps!
    Deze keer meteen een douche genomen, want ik voelde aan mijn water dat er snel gekamerd moest worden. En zo geschiedde ook.

    recensie DELIA
    Na een kwartiertje socializen met een bekende liep ik gericht af op Delia. Deze Imp stond al langer op mijn lijstje. De verhalen zijn goed en ze ziet er ook nog eens prachtig uit (gezien vanuit het perspectief van Teddy). Ze stond aan de trap en ik trok haar aan haar hand mee na de bar achterin. We ploften op een tweezitter voor de 'nadere kennismaking'. Het is zeker niet zo dat de vonken er meteen vanaf vlogen, zoals dat met een aantal Imps in Bab wel het geval is, maar er was duidelijk een chemie tijdens het gesprek. Het moest er dan toch maar eens van komen.

    Delia ging zich eerst wat opfrissen en aansluitende de sleutel halen. Een kamer meteen achter in de bar.
    De eerste 10-15 minuten waren een beetje vreemd. Ze was best bezig met aftasten.....zeg maar, wat voor vlees ze in de kuip had. Tijdens het eerste kwartier dacht ik, dat gaat 'm niet worden met Delia....max. een half uur. Het liep gelukkig anders. Ze werd losser en losser. Toen het een knuffel en zoenfestijn werd, dacht ik niet meer aan de tijd, maar aan andere dingen
    Wat een GFE..... . Het werd een uitstekende date. Een gevaarlijke dame voor Teddy!

    De druk was er af. In de bar met een paar walen verteld. Wat heet vertellen? Ik gebrekkig Frans en die walen gebrekkig Nederlands. Zo kwamen we toch een heel eind.
    Zoals gewoonlijk kwam de ene aanbieding na de andere. De Duitse Linda blijft elk bezoek proberen (Wordt zeker nog eens aan de satéprikker geregen), Claudia, uiteraard Tina, die na de eerdere naamswijziging als X-Tina nu ineens ChrisTina als pseudo heeft. Ze had had wel weer haar geile brilletje op. In combinatie met haar hese stem zou je haar zo laten inpakken en mee naar huis nemen.
    Violetta ontfutselde mij een belleke Vino. Voor Violetta heb ik een zwak. Het lukte haar echter niet mij deze keer de kamer op te lullen. Jeanette maakte rond half 3 haar opwachting. Daar had ik wel goesting in.
    En dan is er nog een nieuwe Imp: Victoria....... . Gekweekt in Zwitserse clubs. Dames uit Zwitserse clubs hebben van nature een uitstekende service, anders red je het daar niet. Een dame uit Globe. Dan hoef ik verder over haar optiek niet uit te wijden. Heeft redelijk veel woordjes Nederlands in haar vocabulaire. Heel direct in haar communicatie: "Dikke kont" Nou kan ik dat natuurlijk niet ontkennen Mijn bekende stapmaat had Victoria inmiddels al van de nodige vitamines voorzien. Hij was er heel helder over: Bab-service! Dus weer een Imp die zeker nadere inspectie verdient.

    recensie GEORGIANA
    Inmiddels wat nader kennis gemaakt met Georgiana. Ook die afgewimpeld, maar het bleek een volhoudertje te zijn. Dat gefriemel onder de handdoek.....laat ik daar nou zo'n hekel aan hebben....
    ! Voor haar killerbody inclusief prachtige naturelle borsten hoef je een kamer niet te laten. Enfin, dat gefriemel ging maar door, regelmatig een tong tegen mijn huig. Gloeiende....de temperatuur liep flink op. Sjeuf bezweek voor haar 'charmes'. Weer een kamer met een onbekende Imp! Georgiana maakt de Bab-standaard meer dan waar. Uitstekende service. GFE met een redelijke vleugje PSE en de finishing touch met een FT

    Na de kamer met Georgiana moest ik weer op krachten komen. Een steak van de kaart besteld! Was vergeten om de frites er bij te bestellen. Als alternatief voor de frites, gebakken aardappeltjes uit de au bain marie opgeschept aangevuld met salade. Allemaal dik in orde, het smaakte prima. Aan de bar lang zitten ouwenelen met Violetta, maar ook nu hield ik mijn poot stijf (en kleine Teddy slap). Niettemin best wel eens getwijfeld. Violetta heeft een goede band met Tina (X-Tina, ChrisTina). Het schijnt een ingespeeld duo te zijn voor een trio. Beide dames liggen mij na aan het hart. Voor mezelf besloten om met beiden een keer de sprong in het diepe te wagen. Alleen niet vandaag.
    Een bekende stapmaat die ook in Bab was, adviseerde ook het trio Jeanette en Maya te overwegen. Schijnt een killerduo te zijn. Enfin, er valt nog heel veel te ontdekken! Ook al ben ik niet zo van de trio's!

    De tijd verstreek. Jeanette had niet zo veel te doen, maar was wel constant in gesprek met een aantal stamgasten. Ik ben nou niet van het kaliber om me in zo'n gesprek te mengen te mengen en met een kamervraag. Het moet voor mij op een natuurlijke wijze gebeuren. Het ging 'm dus niet worden met Jeanette.
    Er werd veel gekamerd met wachttijden tot gevolg. Weinig Imps in de bar. Bianca was al een paar keer komen aanwaaien en had de nodige knuffels uitgedeeld.

    recensie BIANCA
    Met Bianca een week geleden gekamerd met spetterende FT. Die kamer lag dus nog vers in mijn geheugen. Tja.....een geil beest en een geweldige klik. Ik dacht, laat maar gaan. Aan de Stammtisch kroop ze al helemaal in me. TZ is een natuurlijke bezigheid van Bianca en kleine Sjeuf werd al flink opgekrikt. Mijn bekende stapmaat zag de bui al hangen, gaf me een hand en ging weer richting huis.

    Teddy met Bianca naar de grote kamer op de eerste verdieping. Een schaterlach-kamer. Een zweetkamer, een meer PSE dan GFE kamer, en een knal van een FT.
    Ze is druk bezig weer haar oude figuur terug te krijgen die recht doen aan de foto's op de website van Babylon. Ik ga meer voor de service, dus mij maakt het niet zo heel veel uit.

    Aan de bar een paar glazen water gedronken, want er was een tekort aan vocht ontstaan. Tijdens een paar rondjes lopen kwam ik Delia weer tegen, die mij nu in een van de tweezits bankjes trok. Enigszins verbaasd was ik wel, want Delia is voor mij meer iemand met een passieve afwachtende houding. We hebben nog flinke tijd zitten praten EN ZO. Ik ging bijna voor de bijl. Wat een schatje! Man, man, man. Dat lijf, dat gebit met stralend witte tanden (en volledig intact), en die zoenen.............. .

    Dit bezoek aan Babylon was een voltreffer met drie uitstekende kamers!

    IJberenforum en Babylon, bedankt voor de kortingskaart!

    Illusion Plopp!

  12. Onderstaande 23 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 februari 2017),Agronymus1 (19 februari 2017),Bluebear (21 februari 2017),brombeerzuid (21 februari 2017),Eddy_V (19 februari 2017),Elmo3108 (19 februari 2017),fg22 (22 februari 2017),Firehawk (28 februari 2017),firstme (20 februari 2017),goei1163 (25 februari 2017),GrandCru (19 februari 2017),jansenroy (19 februari 2017),Klatergoud (19 februari 2017),Kwant (19 februari 2017),langlekker (18 februari 2017),Manureva (19 februari 2017),Mr Bluenose (19 februari 2017),Mr Pussy (21 februari 2017),Nedlovefkk (18 februari 2017),noglangnietuitgewandeld (19 februari 2017),Patjax (19 februari 2017),pret (19 februari 2017),Ryuhayabusa ( 7 maart 2017)

  13. #58
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    195
    Thanked
    323 in 78 posts

    Standaard

    Can we hope the come-back of Sarah ? Nelly ? Mary ? Jenny ? Salina ? Mara ?

    Some of my favorite partners of 2016 and the beginning of2017...I know sometimes a lady stops activity during a part of time - family, children, university,...- and I accept and I'm waiting for... But we can hope...If somebody have some informations about them, maybe working in another club or place, I thanks,

    Regards,

  14. #59
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Ik weet niet wat de andere dames van plan zijn maar Mara is op dit moment thuis en komt zeker terug, maar weet alleen nog niet wannneer.
    I don"t know about the other girls you mention but Mara will come back, she is at home now but does not know yet when she will come back. I had contact with her via Michelle when i was there a little more than a week ago.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  15. #60
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Gaat er iemand a.s. zondag naar dit mooie oord?
    Kan ik dan meerijden, en weer terug?
    Vanuit regio Arnhem Nijmegen.

  16. #61
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard Weiberfastnacht op 23/02

    Gisteren naar Babylon getogen en ontvangen in een kleurrijk versierde tent met onze godinnen gehuld in carnaval outfits variërend van carnaval tot supersexy, enkele hadden zelfs een Adam's kostuum aangetrokken. De stemming was opperbest en de carnaval muziek galmde door de luidsprekers. Speciale nominatie voor het personeel die werkelijk zeer mooi verkleed waren en zich de ganse dag serieus hebben moeten reppen om de voedsel schotels vol te houden en de toko netjes.

    Een overvloed aan beren met enkele in carnavals togo variërend van captain Hook tot British met hemd stropdag en gilet en daaronder helemaal niets meer

    Onze deernes waren goed geboekt met soms wachttijden tot een half uur. Zo rond vijf uur verminderde de mannelijke bezetting maar de stemming bleef erin. Om 20.30u kwam een geïmproviseerde praalwagen te voorschijn die bemand was door een naakte dame en een beer en zij werden door de club getrokken terwijl ze grote hoeveelheden snoep in de menigte wierpen. Ik vind dat een proficiat, voor Anita & Eddy, hier wel op zijn plaats is omdat ze werkelijk hun best hebben gedaan om er een geslaagde carnaval party van te maken.

    Zo genoeg over het feestgedruis en terug naar de orde van de dag.

    Mijn eerste keuze viel op Bella een 27 jaar jonge deerne die ingetogen overkomt in de zaal. Zij loopt nooit rond en zit altijd op dezelfde plaats in het verlengde van de barruimte. Maar stille waters hebben gewoonlijk diepe gronden en dat is bij haar niet minder waar. Een leuke maar iets wat moeilijke babbel door haar gebrek aan talen maar ze kust dan ook liever om je de mond te snoeren . Wel ging haar tongetje in het begin zo snel dat ik er bijna duizelig van werd maar toen ik het tempo naar beneden bracht volgde ze mooi mijn lead. Hup naar de zimmer, nr8, die met het raam in de kelder. Is wel leuk, als je tenminste wat exhibitionistisch ingesteld bent, want regelmatig hangt er één of andere griet aan de raam om te supporteren. Enfin ons stoorde het niet. Bella doet zeer goed haar best om het je naar je zin te maken en everything goes. Van mij krijgt ze wel een speciale vermelding voor haar pijpkunsten want die bevielen me bovenmaats zodoende dat we niet aan neuken toekwamen en we het oraal beëindigd hebben.

    Toen ik later de kino was gaan opzoeken om even aan het feestgedruis te ontsnappen kwam er een rijpere dame, die ik niet kende, even kennismaken. Qua uiterlijk zo niet mijn ding, nogal een bruut gezicht verder een normaal figuur. Ze half turks/half duits en noemde Eileen, ik vermoed dat het Aylin is maar ze beweerde dat haar naam Engels is en niet turks. Ze speelde haar spel wel perfect en ik ben wel gevoelig voor de manier waarop rijpere vrouwen je het hof proberen te maken. Van het één kwam het ander en vooral de manier van kussen deed me besluiten het toch een kans te geven. We belanden in een kamer op de benedenverdieping waar zich een zeer volwassen met sex geladen voorspel ontwikkelde. Eens uit de kleren is ze wel een mooie vrouw, niet dik maar romig. Het werd een hete sessie die spijtig genoeg een iets verkeerde wending kreeg toen ik haar vroeg hoelang we op kamer waren en zij me een tijd noemde die naar mijn gevoel niet juist was. Enfin ik had de tijd niet gecontroleerd, doe ik nooit, dus zij kreeg het voordeel van de twijfel maar toch verliep de rest van de sessie voor mij overschaduwd. Al bij al een goede sessie en ook de after sales was zeer goed. Telkemale ze me tegenkwam was er een lach of een zoen.

    Na het avondeten kwam ik door omstandigheden op de hoge bank naast de toog terecht waar 3 meisjes, die ik nooit voorheen gezien had, in een uitzonderlijk leuke stemming waren. Ik leerde dat de ene Francesca heette, Suzy en Yvonne. F en S waren 2 zotte dozen en Yvonne een heel serieuze bloedmooie van huid, gezicht en lichaam. Ze had iets weg van Hally Berry . Alle drie waren ze Bulgaars. Yvonne mengde zich niet in het feestgedruis en straalde een weinig assertieve houding uit. Toen echter bleek dat ik frans sprak, was ze zichtbaar opgelucht en kwam dichterbij en vertelde ze dat ze lyonnaise is, 2 jaar en Suisse gewerkt heeft, en zeker geen duits spreekt noch verstaat en dat haar engels rudimenteer is.
    We praten wat over Lyon en koetjes en kalfjes en ik legde mijn arm over haar om aan te geven dat ik een ander type contact zocht. Zij bleef mooi met de armen over elkaar zitten met haar blik recht vooruit. Omdat we in afwachting waren van de 'carnaval stoet' hebben we 40 minuten naast elkaar gezeten en heeft zij geen enkele vorm van lichaam contact met mij gehad. Ik moet haar niet bevallen zijn of in Suisse verloop club contact anders want dit heb ik in mijn wandelcarrière nog nooit meegemaakt.

    De zotte doos die blijkbaar haar vriendin is, stond noch steeds aan onze tafel dus ben ik op haar afgestapt en binnen de minuut keurden we elkaars amandelen en wist ze me, met haar extraverte manier, keihard te maken. Zimmer bitte. Suzy bleek een gekende te zijn in Babs en ontpopte zich tot een echt lekker wijfje met wie ik de topsessie van de dag had. Voluit kussen, heerlijk romig lichaam met grote naturelle borsten, zich meermaals laten klaar beffen terwijl haar zoete honing overvloedig uit haar grotje liep en dan dat pijpen, helemaal de manier die ik graag heb, nat, zacht, diep, gevarieerd. Haar service is erg kompleet met blijkbaar de mogelijkheid tot anaal. Aan het einde van een stomend uurtje heeft ze me klaargepijpt terwijl ik rechtstond, zij op de knietjes. Het kwam van diep en was blijkbaar veel want haar containertje moest tussenin even geledigd worden . Ze staat zeker gemarkeerd voor herhaling.

    laat carnaval nu maar beginnen.
    Laatst gewijzigd door savesexer; 24 februari 2017 om 16:34
    " A dirty mind is a joy forever"

  17. Onderstaande 20 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 februari 2017),Agronymus1 (25 februari 2017),biged (25 februari 2017),Bluebear (24 februari 2017),duivenmelker (24 februari 2017),Eddy_V (25 februari 2017),Elmo3108 (24 februari 2017),fg22 (27 februari 2017),Klatergoud (25 februari 2017),Laatbloeier (27 februari 2017),langlekker (24 februari 2017),licky luke ( 2 maart 2017),lustman (25 februari 2017),Manureva (25 februari 2017),mechelen (24 februari 2017),Mr Bluenose (25 februari 2017),Mr Pussy (26 februari 2017),Nedlovefkk (24 februari 2017),Sjeufke (24 februari 2017),Wentelt Eefje (26 februari 2017)

  18. #62
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Dan hebben we elkaar gemist....ik was er ook! Verslag volgt

  19. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 februari 2017)

  20. #63
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Dan hebben we elkaar gemist....ik was er ook! Verslag volgt
    Savesexer heb ik een paar keer aangesproken donderdag maar Sjeufke heb ik gemist , of heb jij U verstopt met Karla op de kamer , want die was op de aanwezigheidslijst en heb haar ook niet gezien .

    De dames waren maar matig verkleed in vergelijking met de vorige jaren met karneval , herinner me nog altijd Tina met haar mooi verpleegsterpakje , wilde gelijk met haar op kamer , en Tanja .
    Gekamerd met Mila zoals gewoonlijk en een trio met Claudia .

  21. Onderstaande 9 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 februari 2017),biged (25 februari 2017),Eddy_V (25 februari 2017),fg22 (27 februari 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva (25 februari 2017),Nedlovefkk (25 februari 2017),savesexer (27 februari 2017),Sjeufke (25 februari 2017)

  22. #64
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik heb Karla wel gesproken en geknuffeld. Maar geen inspectie 'inside'
    Wel een herhaling met Delia. Was weer goed, maar niet zo spetterend als twee weken geleden.
    The second room......met Jeanette! Wat een killerbody én service. Al maanden huppelde ik achter deze Deutsche (gründlichkeit) aan. Greep net mis of dauergebucht. Verslagen volgen vanzelfsprekend!

    Ik heb Claudia achter in de bar wel een 'klant' grondig zien opwarmen (het was nog net geen afwerken).....duivenmelker??????

  23. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (26 februari 2017),fg22 (27 februari 2017),Klatergoud (26 februari 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva (25 februari 2017),Nedlovefkk (25 februari 2017),savesexer (27 februari 2017)

  24. #65
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Gisteren totaal onverwacht in Babylon beland en het was weer waanzinnig! Ik ben iets meer dan zes uur binnen geweest en was daarvan vierenhalf uur op de kamer, hoe bedoel je pannenkoeken…


    Voorlopig nog geen uitgebreid verslag, maar de gelukkige dames waren respectievelijk Sara (dacht ik toch?) en Kelly. Zal nog wel even iets posten bij hun draadjes…
    Opvallende aanwezige was een blondine die in tegenstelling tot de dresscode gekleed ging in een zwart lingerie-setje en haar gezicht verborg achter een Venetiaans masker. Iemand enig idee? Dat maskertje belemmerde haar overigens niet om een mede-beer lekker oraal te bevredigen in één van de loungebanken…
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  25. Onderstaande 6 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 februari 2017),Eddy_V (27 februari 2017),fg22 (27 februari 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva (28 februari 2017),Mr Pussy (27 februari 2017)

  26. #66
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Opvallende aanwezige was een blondine die in tegenstelling tot de dresscode gekleed ging in een zwart lingerie-setje en haar gezicht verborg achter een Venetiaans masker.
    De Duits/Turkse Aylin.

    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/520.php
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  27. Onderstaande 2 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (27 februari 2017),fg22 (27 februari 2017)

  28. #67
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Verrek!! Dat moet haar zijn, bedankt!!
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  29. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 februari 2017)

  30. #68
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Carnavalszondag met een kortingskaart, W2, YBF en Babylon bedankt , naar Elsdorf afgereisd, korte stop in Nijmegen om een medebeer in te laten stappen. Tegen 13:30 de heilige koe, aan de achterzijde op de parkeerplaats gestald. In de nabijheid nog 2 gele (NL) kentekens gespot, helaas heb ik tijdens mijn verblijf deze personen niet herkend of met ze gesproken.

    Slechts 1 dame als ontvangstcomité, de dame in lingerie en met masker op (Aylin), enthousiaste begroeting, maar ik weet nu al dat ik met haar deze dag niet de kamer zal delen.
    Rustig de ogen de kost gegeven, de beren zijn in de meerderheid waardoor sommige dames, als je iets te lang met je ogen knipperde, alweer bezet waren. Sommige dames werden ook gepannekoekt.

    Er loopt op zijn zachts gezegd een aparte verschijning rond in de club, een Poolse Milf met een corpulent figuur, op haar tepels hadden ze een compressor aangesloten, maar vooral: deze iets te lang aan laten staan. Dat ze niet ter plaatse opsteeg verbaasde me, met zulke ballonnen. Nou heb ik iets met ranzige types, maar deze komt niet op het To-Do lijstje.
    In de salon vinden er met enige regelmaat liveshows plaats, zien seksen, doet seksen. Een dame van mijn To-Do ljistje gezocht: Roberta. Korte kennismaking en door naar de kino, waar al 2 stellen proberen de instructiefilm na te spelen. Aangename sessie met Roberta, helaas waren de nood en druk hoog, binnen 30 minuten klaar, krijgt een vervolg.

    Even een break, wat eten, sport kijken, wat spreken met mijn meerijder. Maar het belangrijkste; kijken wie er in aanmerking komt voor de 2 ronde: Clara, Bianca, Susi, Alice, Antonia, Emma, Michelle, Francesca, of weer Roberta, de overige aanwezige dames (de Turkse Aylin, de Poolse Milf en een exotisch snoepje) zijn geen optie, of net als Susi bijna niet te pakken te krijgen.
    We gaan voor het onbekende, de Bulgaarse Francesca, voorheen actief in een club in het zuiden van Duitsland. Begin 20, normaal figuur, donkerbruine lange haren, b-cupje met teruggetrokken tepels, helaas nog wat jeugdpuistjes in het gelaat. Bijna een uur op de kamer geweest, aangenaam samenzijn, zal zich wel verder moeten ontwikkelen, anders zal ze het hier niet gaan redden.
    Het loopt tegen de klok van 18:30, etenstijd dus, een menu van de kaart genomen, aangevuld met wat groenvoer van het buffet, goede keuze gemaakt. Hierna weer het bekende en vertrouwd ritueel van, relaxen en sport kijken. Inmiddels zijn de dames in de meerderheid, wat de keuze er niet makkelijker op maakt, 1 dame dringt zichzelf wel heel nadrukkelijk op, helaas voor haar op een verkeerde manier.

    Sta je een moment bij de ingang van de (lege) kino te kijken, en wordt je meteen door een dame naar een de matrassen gedirigeerd. Ze stelt zichzelf voor als Emma, voorheen zat ze in die club in Merzenich. Bulgaars, normaal figuur midden 20 rond gezicht met een opvallende pukkel op haar linkerslaap, kleine b-cup. Even voorproeven en dan door naar de kamer. Uitgerekend de kamer tegenover de kino, met de spiegel tegen de schuin omhooglopende wand. Ook nu een aangenaam uur beleefd.

    Nog even wat drinken, en toen was het tijd om te gaan, de passagier weer afgezet in Nijmegen. Nog net voor middernacht thuis.

    Babylon op zondag, is ook met de kleinere Line-Up mij prima bevallen.

    Babylon tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  31. Onderstaande 11 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 februari 2017),biged ( 3 maart 2017),Eddy_V (27 februari 2017),Elmo3108 (27 februari 2017),fg22 (27 februari 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Liefje (27 februari 2017),Manureva (28 februari 2017),Mr Bluenose (28 februari 2017),Nedlovefkk (27 februari 2017),Sjeufke (27 februari 2017)

  32. #69
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elmo3108 Bekijk bericht
    Voorlopig nog geen uitgebreid verslag, maar de gelukkige dames waren respectievelijk Sara (dacht ik toch?) en Kelly. Zal nog wel even iets posten bij hun draadjes…
    Even mijzelf quoten, maar dankzij het verslag van een andere ijsbeer weet ik nu dat ik met Emma naar de kamer ben geweest en dus niet met Sara, wat erg dit... bedankt forgetskinnyletsgetfatty!
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  33. Onderstaande 3 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 februari 2017),Manureva (28 februari 2017)

  34. #70
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Er loopt op zijn zachts gezegd een aparte verschijning rond in de club, een Poolse Milf met een corpulent figuur, op haar tepels hadden ze een compressor aangesloten, maar vooral: deze iets te lang aan laten staan. Dat ze niet ter plaatse opsteeg verbaasde me, met zulke ballonnen. Nou heb ik iets met ranzige types, maar deze komt niet op het To-Do lijstje."

    Mooi verwoord!

    Op hun site staat ze blijkbaar niet;
    Alleen een MILF Anette

    Anette - Lustige Polin
    43 Jahre jung, blond, 168cm groß, 68kg leicht, blaue Augen, Körbchengröße 80D 100% Natur, komplett rasiert. Anette spricht Deutsch und etwas Englisch.
    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/472.php

    En die ziet er niet uit als je beschrijft! En ze zou natur zijn...

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  35. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 februari 2017),Mr Bluenose (28 februari 2017)

  36. #71
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Deze Anette heeft zelfs een borstverkleining ondergaan, kan je nagaan.

  37. Onderstaande leden hebben Voodoodiver bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 februari 2017)

  38. #72
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Babylon 23 februari

    Bij binnenkomst 60 zilverlingen afgetikt onder een geweld aan pussy's. Ik werd opvallend verorberd door Delia, waar ik een week eerder de lakens mee had gedeeld.

    Karnavalsparty! Wist niet echt wat ik mij er bij voor moest stellen. De helft van de Imps gewoon FKK, de andere helft met een Karnavalssetje. Voor enkele dames een uitkomst, vanwege het bedekken van hangende koplampen. Overwegend Karnavalsmuziek. Je houdt er van of niet. Of de AWL klopte, ik denk van wel. Ik miste Victoria, die ik tot een van mijn opties had gebombardeerd. Jeanette was er wel, maar die stond weer niet op de AWL. Die blonde Duitse Mona was er ook. Is ook nog een optie voor Teddy. Tja….ik heb nou eenmaal goede ervaringen met Duitse deernen. We’ll see!

    recensie DELIA
    De eerste kamer was met Delia. De kamer vorige keer met haar was een 100% match! Er werd veel gekamerd, weinig dames in de bar. Die knuffels en zoenen van Delia bij de entree haalde me over de streep. Delia geeft alleen standaard service. Ook die kunnen goed zijn! Waar Delia de vorige keer de kat uit de boom keek, doch groeide en groeide in haar service tijdens de kamer en er uiteindelijk mijn appeltjes des levens bijna afdraaide, was er deze kamer weinig van dit alles te merken. Niettemin een prima kamer, laat ik er misverstand over bestaan. Het is knuffeldier pur sang. Maar deze keer bleef haar service achter!


    recensie JEANETTE
    Mijn ‘hersens’ onderin lopen al maanden Jeanette achterna. Die liep vrij in de wei. Alleen ik lag op de recovery. Shit... . Geen bekenden, maar wel bij toerbeurt kunnen ouwenelen met Bianca, Claudia, Violetta, Alice en ChrisTina. Ik heb me kostelijk geamuseerd. ik zag dat Jeanette op kamer ging. 30 minuten afgeteld en richting douche. Terug ik de bar zag ik haar rondlopen en meteen beet gepakt. Verbazing op haar gezicht toen ik haar meetrok. Na twee drankjes te hebben besteld, zeker drie kwartier achter in de bar zitten lullen met Jeanette. Prima klik! Het is dat ik naar huis moest…. . Daarmee de kamer tot anderhalf uur 'moeten' beperken. Alleen dat lijf al…….! Ik ga voor service, maar als je er zo’n killerbody ook nog eens bij krijgt. Een voltreffer!


    Ik kijk al weer uit naar 3 maart.

    Illusion Plopp!

  39. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),biged ( 3 maart 2017),cheasehead ( 2 maart 2017),Elmo3108 ( 2 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 maart 2017),hasta la pasta ( 1 maart 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva ( 1 maart 2017),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),Nedlovefkk ( 1 maart 2017),pogastovino ( 1 maart 2017)

  40. #73
    Geregistreerd
    9 januari 2016
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:39
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    55
    Thanked
    55 in 16 posts

    Standaard

    Over paarden en Europa...

    Onlangs in het weekend m'n 2e bezoekje gebracht aan deze hemelse stoeterij, Babylon.
    Deze club is voor mij toch een van de betere clubs die ikover de grens reeds bezocht heb.
    Het aanbod van de dames was weerom prima (permanent een 10 à 15-tal zonder de paardrijdende schoonheden op de kamers mee te tellen) en er zaten ook deze keer weer een paar ongeloofllijke mooie dames tussen.

    Pech voor de Brexit-fans maar ik kan niet genoeg krijgen van onze Oosteuropese schoonheden... Leve Europa !

    Daarnaast is het gewoon een best aangename club. Op het benedenverdiep is het aangenaam vertoeven tussen al dat chillend vrouwelijk schoon.
    Wel wat onhandig om te eten, zo rechtstaand aan die hoge tafels of barstoelen tussen de zetels en het bargedeelte.

    Ik had twee aangename kamersessies, één van een 1/2 uur en eentje van een uur. Aylin is me bijgebleven als een iets rijpere (Turkse ?) dame, met flair en zin voor initiatief.
    Jonge veulens zijn prachtig om naar te kijken maar geef me toch maar liever een mooie merrie...

    Vanaf het moment dat het gras terug mooi fris groen staat zal ik ongetwijfeld nog wel eens komen grazen in deze tuin der lusten.

  41. Onderstaande 9 leden hebben pogastovino bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),biged ( 3 maart 2017),cheasehead ( 2 maart 2017),fg22 ( 5 maart 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva ( 1 maart 2017),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),Nedlovefkk ( 1 maart 2017),Sjeufke ( 1 maart 2017)

  42. #74
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Na carnaval had ik even zin in vertier van een wat ander soort.
    Dingdong en de duer gaat open.. Ha, Alice zien we al, verder weinig bekenden maar ja, ik ben al een tijd niet geweest.
    Na de carnaval kan ik wel koffie gebruiken dus daar beginnen we mee.
    En nog één...
    Ik jk wat rond en Alice zie ik even niet meer. Alice, tja. Topmeid maar om na lange onthouding je eerste lading van de dag in veel te korte tijd bij haar te verschieten, da's ook zonde. Dus we kijken eens rond en zien van alles schoons. Ik zie een dame op wie ik mijn zinnen al gezet heb, en daar zou het bij blijven. Om de een of andere reden loop ik op een ander meiske af.
    Waarom weet ik niet maar ze had wel iets van die lekkere vriendin van een van mijn jongere collega's.
    Ik zie hier nog geen paspoort, ze zei Ewa te heten, zonder foto op de lijst der aanwezige dames en ze zei me dat ze net een weekje hier werkte. Tja, ik maak geen paspoort aan daarvoor is het nog te vroeg maar ze heeft me niet kunnen overtuigen. Ik ga er verder niets negatiefs over schrijven want wie weet wordt het nog wat, het was niet verkeerd maar z eheeft me dus niet kunnen overtuigen van de aanwezigheid van een Babylon standaard. Voorbeeldje, nauwelijks zoenen op de bank want haar lippenstift zou dan overal op GMA komen te staan. Ja meid lekker belangrijk hier. Afijn geef haar toch maar een kansje, ze ziet er leuk uit.

    Op een speurtochtje door Babylonienzonderbroek (leuk woordgrapje met de woonplaats van Marianne Vos in deze FKK club) zag ik in een flits de deur van de dameskleedkamer opengaan en weer dicht, en ik zag dat Alice zich aankleedde... K.. da's nou jammer

    Na de carnaval was ik nogal moe dus ik zocht boven een plekkie om te slapen. Komt daar opeens iemand naast me kruipen, kijken of er nog leven i me zit... ja hoor, ik ken haar wel maar waar ook alweer van... net iets te laat, ze zat al aan mijn gereedschap, vroeg ik haar naam "Tanja".. Ohja daar ken ik haar dus van, "geen herhalingsgevaar"dacht ik de vorige keer. Sjit heb ik weer.. Nou. ja... "My sister wants to join too " .. Ja daaag, je zuster, geloof je het zelf? Dat gaan we dus niet doe... en voor ik het weet zeg ik "okee, laat maar komen..". Soms sta ik versteld van mezelf.
    Die andere kerel in de Kino trouwens ook, die keek zij ogen uit. En dat hitste de dames behoorlijk op moet ik zeggen. Ik keek even van de dames naar links, daar was de spiegel en daar zag ik de dames met mij bezig. Ja daarvoor hoefde ik eigenlijk niet in de spiegel te ijken maar ja, je wilt ook eens een ander perspectief, zo'n spiegel, toch alsof je in je eigen pornofilm te zien bent, zonder dat er op internet bewijs achterblijft... En het was eigenlijk nog leuker want inde spiegel zag ik schuin boven de dames het kino scherm, waarop een dame op een bankje zat te spelen met zichzelf terwijl ze naar iets keek, ik vermoed een tv maar van waaruit ik lag leek het precies alsof ze naar ons keek, optische illusie maar ja, daar komen we toch voor? En die vent bleef maar uit zijn ooghoeken kijken, hij durfde niet echt te kijken, dus Tanja of Anna riepen dan "also gefelts dir? " of zoiets...
    Oftewel, hoe een vrij "gewone"neukpartij toch lollig wordt... Ohja, bij trios wordt je genaaid, dat weten we allemaal. Viel mee hoor, twee keer het half uurtje dame tarief.

    Dat hebben we ook weer overleefd, even een sauna douche etc en we proberen weer te rusten... Bij te komen. Benden werd ik al aangesproken door iemand. Nou ja boven lag lekkerder. verdorie komt er weer iemand aan GMA zitten, deze beloofde massage. Ik dacht dat ik nog even moest bijkomen voordat de puddingbuks maar massage? Mwah, dat leek me wel wat, ook al omdat Milenka er nog niet was. Die zou trouwens helemaal niet meer te zien zijn in de tijd dat ik er was. Jammerjammer. Het werd erg druk in de Kino dus de dame gaf de voorkeur aan een kamer.. Dat werd kamer vijf. helaas gaf de puddingbuks toch weer een teken van leven hetgeen abuzievelijk werd geïnterpreteerd als "hij kan weer". het PZC ging verdienstelijk maar het pauzenummertje om het rubbertje om te doen deed de puddingbuks verslappen tot het uiterlijk van een elastiekje (je weet wel, als je dat nog weet, waar vroeger "post"mee werd samengebonden, nog voor dat er internet was) en d'r kwam geen leven meer in. Toch te snel.
    Nou de massage dan maar. Die was heel erg aardig en zou mij van l mijn kwaaltjes verlost hebben ware het niet dat he een onogelijk zacht massagebed is op kamer vijf, de dame zakte weg in een kuil en ik gleed eigenlijk mee de kuil in zodat ik als het aren gemasseerd werd terwijl ik in een bocht lag. Nou ja misschien dat de puddingbuks kon bijkomen. Ondertussen nam de spanning in mijn blaas toe, veel water en koffie na carnaval geeft dat resultaat. Dus mij even verontschuldigd.. Sjit boven alle wc's bezet.... Dan maar naar beneden. En wie zie ik daar opeens weer? Jazeker , Alice.... Snel gedaan wat ik moest doen, snel naar boven, de massage nog een tel of twee laten hervatten , lang genoeg om nog een beetje fatsoenlijk over te komen en dan zeggen "jammer, het gaat niet meer lukken" en als een verliefde schooljongen van wie het vriendinnetje aan de deur staat storm ik de trap af.
    Da's best knap op slippers, als zeg ik het zelf.

    Tja, Alice. Wat kan ik nog zeggen.. Grootste probleem is bij Alice is dat moment dat je moet beslissen. "Blasen oder Ficken"..... het werd Blase vandaag, en met een pijnlijk lekkere pijpbeurt die nog doorging tot na de explosie, kwam deze dag in Babylon tot een spetterend einde. Spitzenklasse... Of beter Spritzenklasse....
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  43. Onderstaande 12 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),biged ( 3 maart 2017),cheasehead ( 2 maart 2017),Elmo3108 ( 2 maart 2017),fg22 ( 5 maart 2017),Firehawk ( 2 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 maart 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Mr Bluenose ( 3 maart 2017),Nedlovefkk ( 1 maart 2017),Piet Plezier ( 1 maart 2017),Sjeufke ( 3 maart 2017)

  44. #75
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Er loopt op zijn zachts gezegd een aparte verschijning rond in de club, een Poolse Milf met een corpulent figuur, op haar tepels hadden ze een compressor aangesloten, maar vooral: deze iets te lang aan laten staan. Dat ze niet ter plaatse opsteeg verbaasde me, met zulke ballonnen. Nou heb ik iets met ranzige types, maar deze komt niet op het To-Do lijstje."

    Mooi verwoord!

    Op hun site staat ze blijkbaar niet;
    Alleen een MILF Anette

    Anette - Lustige Polin
    43 Jahre jung, blond, 168cm groß, 68kg leicht, blaue Augen, Körbchengröße 80D 100% Natur, komplett rasiert. Anette spricht Deutsch und etwas Englisch.
    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/472.php

    En die ziet er niet uit als je beschrijft! En ze zou natur zijn...

    BefBeer

    @Befbeer
    Ben iets te enthousiast geweest met schrijven, en deed een aanname, door deze dame al een nationaliteit mee gegeven.

    BTW de overige dames van de awl, kwamen niet in de beurt van de omschreven dame.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  45. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 5 maart 2017)

 

 
Pagina 3 van 159 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

  Diamond 468*60