Pagina 120 van 161 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.976 t/m 3.000 van 4011

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2976
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    Ik geef Herr Fick gelijk dat er hier een aantal zijn met een TZ fetisj. Maar er wordt een misrekening gemaakt, de dame bepaalt de service en niet de SC. En dan is het nog te bekijken wie de klant is. Maw, het heeft weinig zin om een dame te vragen naar haar service en daaruit concluderen dat zij een robot is die bij elke klant dezelfde service gaat leveren. De dames in kwestie zijn niet naar Babylon vertrokken omwille van niet willen TZ en daardoor geen kamers te maken. Ik ken een paar van deze dames en moet zeggen dat ze optisch zeer hoog vallen. Klanten scoren is geen probleem, uitzonderingen daar genomen. Wat deze 2 en andere SC betreft, kan men daar ook geen standaard aan meten. Babylon blijft wat de faciliteiten betreft zeer hoog scoren: moderne uitgebreide wellness met prachtig buitenzwembad waar het in de zomer lekker vertoeven is. Restaurant scoort eveneens hoog met uitgebreide keuze en kwaliteitsproducten, a la carte als surplus niet te vergeten. Jammer genoeg heeft wispelturigheid van het management een jarenlange grote en goede LU uit mekaar gespeeld. Sixsens heeft een vaste kern die al jaren meegaat en kreeg de laatste jaren omwille van sluitingen van SC in Duitsland heel wat DVP-vluchtelingen aangespoeld. Zij deden daar hun voordeel mee maar geeft een allegaartje dat snel kon wisselen en nu langzaamaan ook weer zit te keren. Om maar te zeggen dat de naam van een SC geen garantie is in stabiliteit of service maar dat omstandigheden en managementbeslissingen de zaken kunnen keren.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Achilles bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 8 juni 2022),mentholbear (10 juni 2022),WANDELAAR5 ( 8 juni 2022),Wentelt Eefje ( 8 juni 2022)

  3. #2977
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Waar kan ik de aanwezigheidslijst ook alweer terugvinden?
    Heeft iemand een goede tip qua hotel hier in de buurt?

  4. #2978
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.040 in 1.580 posts

    Standaard

    De aanwezigheidslijst: https://www.saunaclubs.org/gpl/liste1
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  5. #2979
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Sankjoe

  6. #2980
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    1.436
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.924 in 753 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achilles Bekijk bericht
    Ik geef Herr Fick gelijk dat er hier een aantal zijn met een TZ fetisj. Maar er wordt een misrekening gemaakt, de dame bepaalt de service en niet de SC. En dan is het nog te bekijken wie de klant is. Maw, het heeft weinig zin om een dame te vragen naar haar service en daaruit concluderen dat zij een robot is die bij elke klant dezelfde service gaat leveren.
    Dat TZ is waarschijnlijk - en zeer begrijpelijk trouwens- nier zo zeer een fetisj maar eerder een soort drang naar zelfbevestiging van veel beren. Een psycholoog zou er een kluif aan hebben ..

    DVP's geven inderdaad niet dezelfde service bij elke klant. Ik schrijf daarom niet meer en detail in mijn posts wat een dame allemaal voor of met me doet op de kamer. Wat ze bij mij wel of niet wil doen of toelaten, kan bij een collega beer heel anders zijn.

    Ik denk dat er door elke club toch wel een soort van druk uitgeoefend wordt hoor. Ik kan me voorstellen dat in de pokkedure clubs in Frankfurt er op aangedrongen wordt om vooral niet te veel te doen voor de standaardprijzen omdat de dames daar zo mooi zij en veel toeristen, die dikwijls uit landen komen waar P6 marginaal is, sowieso betalen.

    In NRW zijn de beren misschien meer stammies en zorgt goede service er voor dat ze blijven komen.

    En natuurlijk moet zo'n arme clubuitbater er ook voor zorgen dat de deernes mekaar niet te veel in de haren vliegen. Voorwaar geen simpele taak

  7. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2022)

  8. #2981
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    En natuurlijk moet zo'n arme clubuitbater er ook voor zorgen dat de deernes mekaar niet te veel in de haren vliegen. Voorwaar geen simpele taak
    Inderdaad, heel wat dames kunnen bij elkaar het bloed van onder de nagels halen, daar kan ik je veel verhalen over vertellen.
    Ooit (4-5 geleden) was ik eens getuige van een vechtpartij in Babylon, de deur van de dameskleedkamer klapperde serieus, de spullen vlogen in het rond!

  9. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2022)

  10. #2982
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achilles Bekijk bericht
    Maar er wordt een misrekening gemaakt, de dame bepaalt de service en niet de SC. En dan is het nog te bekijken wie de klant is. Maw, het heeft weinig zin om een dame te vragen naar haar service en daaruit concluderen dat zij een robot is die bij elke klant dezelfde service gaat leveren.

    De dames in kwestie zijn niet naar Babylon vertrokken omwille van niet willen TZ en daardoor geen kamers te maken. Ik ken een paar van deze dames en moet zeggen dat ze optisch zeer hoog vallen. Klanten scoren is geen probleem, uitzonderingen daar genomen. Wat deze 2 en andere SC betreft, kan men daar ook geen standaard aan meten.
    Menig ijsbeer denkt dat ie bij de Mc Donalds is en als ie maar betaalt, ie z'n Big Mac krijgt.
    Maar de werkelijlheid is dat de ene beer mag genieten van een Happy Meal, terwijl een ander lauwe slappe Franse frietjes voorgeschoteld krijgt. Al gelang de klik, stemming van de dame, of de klant zicht fris en fruitig presenteert, het 1 en ander fysiek wel past, etc.
    Soms hebben DVP ook negatieve vooroordelen over bepaalde bevolkingsgroepen, dat ze bijvoorbeeld hard bonken. Het zijn immers ook maar mensen. Als je een beetje meer ervaring hebt met andere dames in de club zou je die om referenties kunnen vragen. Zo ben ik bij meerdere warme kruiken terecht gekomen, die eerst twijfels hadden. Zo een hongerige veelvraat, voor je het weet verslind ie je in de nacht

    Maar alle gekheid op een stokje, dat gezegd te hebben over dat sercice kan verschillen, is een dames recensie met een set card wel fijn. Niet elke ijsbeer is zo zelfverzekerd om bepaalde ondeugende/vieze dingen te vragen aan de dames. En dan is het wel fijn om een overzicht te hebben waar de dames in principe voor open staan.
    Of sommige heren komen dankzij zo een set card of recensie er achter dat een dame voor bepaalde zaken open staan. Zo kreeg ik lang geleden de vraag van een groep dames of ik over mijn avonturen met hen schreef over onze trio's met lesbische actie. Ik bevestigde dat en vroeg of ze dat niet wilden. Maar nee, er kwamen namelijk meer verzoekjes van vaste/bekende klanten die eerst alleen voor normale 1 op 1 seks kwamen. En voor hen was het in dat opzichte goeie reclame.

    Die dames uit SS vertrokken misschien niet vanwege weinig kamers door gebrek aan TZ. Maar sommige clubs, zoals Bernds, Venus, en vooral in het verleden bij Babylon, staan er om bekend dat de dames ouderwets goeie service verlenenb waaronder TZ. Dus soort van 'standaarden' cq verwachtingen zijn er vaak wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    DVP's geven inderdaad niet dezelfde service bij elke klant. Ik schrijf daarom niet meer en detail in mijn posts wat een dame allemaal voor of met me doet op de kamer. Wat ze bij mij wel of niet wil doen of toelaten, kan bij een collega beer heel anders zijn.

    En natuurlijk moet zo'n arme clubuitbater er ook voor zorgen dat de deernes mekaar niet te veel in de haren vliegen. Voorwaar geen simpele taak
    Behalve dat schieten sommige DVP in hun eigen voeten door te claimen bij een vaste klant dat ze een service alleen voor hen doen, terwijl in een verslagje kan staan dat iemand anders het ook heeft gekregen. En dan boos worden op de schrijver, omdat ze een vaste klant zijn verloren ofzo... Vandaar dat ik ook geen details meer schrijf van wat er precies op de kamer is gebeurd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Inderdaad, heel wat dames kunnen bij elkaar het bloed van onder de nagels halen, daar kan ik je veel verhalen over vertellen.
    Ooit (4-5 geleden) was ik eens getuige van een vechtpartij in Babylon, de deur van de dameskleedkamer klapperde serieus, de spullen vlogen in het rond!
    Inderdaad. Heb me verre van opstootjes gehouden, maar er wel es geschreeuw en getier gehoord...

  11. #2983
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    476
    Thanked
    196 in 28 posts

    Standaard

    Op de laatste zaterdag van mei heb ik mijn kortingskaartje in kunnen wisselen. Dank voor het kortingskaartje Willem2 en dankjewel aan de club.

    Ik was er kort na elf en het was nog rustig op het parkeerterrein achter de club, enkel een paar Belgische en Franse kentekens.
    De mail met korting werd uitgebreid bestudeerd maar zonder probleem geaccepteerd.

    Ongeveer gelijk met me kwam een Duitser binnen die voor het eerst een sauna club bezocht. Dit ijsbeertje bleek voor hem van nut te zijn en ik heb hem wat op weg kunnen helpen en mijn ervaringen met hem gedeeld. Ook later op de dag wat ervaringen met hem uitgewisseld.

    Na een kleine brunch even door de club gewandeld en een stoel opgezocht. Dat was tegenover Rebecca’s vaste plek want Rebecca stond op mijn verlanglijstje vandaag. Het verlanglijstje wordt vaker niet dan wel ingevuld maar dat ging vandaag goed.
    Maar eerst terug naar mijn zitplaats; toen ik er even zat kwam Timea aangelopen en, zonder mij een blik waardig te keuren, legde ze haar handdoek op de stoel naast me en zette ze haar tas neer. Oortjes gingen uit en mevrouw ging naar de serre, sigaretje roken neem ik aan. Ik zat duidelijk op haar plek .

    Ondertussen kwam Rebekka beschikbaar en met haar een prima kamertje gemaakt voor 60p30. Mijn enige eerdere ervaring met haar was eind vorig jaar een trio met Alice, nu wilde ik één-op-één met haar, maar goed ook want Alice is inmiddels gestopt. Rebekka gaf aan ook te gaan stoppen, later dit jaar of volgend jaar. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren maar dat zou jammer zijn.

    Het was de eerste uren niet druk met beren, wel met dames. De dames waren daardoor wat onrustig maar niet vervelend op jacht. Bij mijn vorige bezoek Vivien gesproken en de wederzijdse intentie om een kamer te maken. Toen niet gelukt, deze middag lukte het ook (nog) niet, dame is populair.

    Na de kamer met Rebekka een beetje bijkomen en ook de jacuzzi gebruikt. Vervolgens in de club een stoel opgezocht aan de zijkant van de tv hoek om te kijken welke dames er waren. Verschillende (voor mij) nieuwe gezichten. Een van de dames maakte oogcontact en kwam bij me zitten; Justina bleek het te zijn. Naar eigen zeggen al jaren in Babylon werkzaam maar vanwege COVID ook een tijd weg geweest. Niet de aller knapste dame maar wel leuk gezelschap, ook op de kamer goed gezelschap met ouderwets service niveau voor 110p60.

    Ondertussen werd het drukker met beren en hadden de meeste dames voldoende te doen.
    Uiteindelijk ook een kamer met Vivien kunnen maken voor 60p30. Prima ervaring.

    Al met al een prima dag gehad, dames die voor herhaling vatbaar zijn en dames gezien waar ik graag nog een keer kennis mee zou maken.

  12. Onderstaande 9 leden hebben Getrouwd bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (10 juni 2022),mechelen (10 juni 2022),mentholbear (10 juni 2022),Patjax (14 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),schoolmeester (10 juni 2022),Siberische tijger (10 juni 2022),WANDELAAR5 (10 juni 2022),Wentelt Eefje (11 juni 2022)

  13. #2984
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.854
    Discussies
    93
    Thanks
    14.794
    Thanked
    9.597 in 3.465 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achilles Bekijk bericht
    De dames in kwestie zijn niet naar Babylon vertrokken omwille van niet willen TZ en daardoor geen kamers te maken. Ik ken een paar van deze dames en moet zeggen dat ze optisch zeer hoog vallen. Klanten scoren is geen probleem, uitzonderingen daar genomen.
    Een onwaarschijnlijk verhaal.
    Ten eerste hebben we meerdere getuigen dat de dames vrijwel geen kamers maakten, terwijl jij zegt dat ze optisch zo goed zijn dat ze ook zonder TZ genoeg kamers maken.
    Ten tweede als die dames zo mooi zijn dat ze zonder problemen regelmatig kamers maken, dan zullen ze wel zot zijn om naar Babylon te gaan. Daar zijn immers veel minder mannen, dus dan gaan ze ook minder verdienen.

  14. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (10 juni 2022),Shakir (10 juni 2022),stimpy3 (10 juni 2022)

  15. #2985
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:23
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.259
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Om een oordeel te kunnen vellen zou ik wel eens willen weten om welke dames het gaat.
    Trouwens, ik vernam dat er vandaag weer veel dames aanwezig zijn in Vaals, waaronder enkele nieuwe.

  16. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (10 juni 2022),WANDELAAR5 (10 juni 2022)

  17. #2986
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Vandaag de kortingskaart van dit forum ingewisseld voor korting op de entree.
    Bedankt Willem en Babylon, voor de tombola prijs, ik waardeer het enorm.

    Vanmiddag tegen 12 uur even de club gebeld en een gastenkamer gereserveerd. Dit kost €50,- en is incl ontbijt morgen. De kamer is netjes, met merkwaardig genoeg een 2 persoons bed. Geen tv ofziets, dus echt alleen om na de club te gaan slapen.

    In 14:30 uur kwam ik de club binnen. De kaart werd zonder problemen geaccepteerd door de deze keer zeer vriendelijke theke frau.

    Na het omkleden werd ik vrijwel direct lastig gevallen door een paar vrouwen die bij de trap stonden. Schatje, waar ga je heen, wat ga je doen? ⛔️ direct een paar dames op de “blocklist” kunnen zetten.

    Het was best druk met mannen gekleed met een rode handdoek en een bordje met bestek in de hand. Ik moest echt even zoeken naar de dames. De theke zei dat er 21 dames waren, dat zou prima kunnen kloppen.

    Beneden zitten helpt goed, dan zie je de dames van de kamer komen en weet je wie aanwezig is. Iman viel me op, een mooie donkere vrouw met een gezellig open uitstraling. Ze was alleen enorm druk met alle beren naar de kamer brengen.

    Dan maar de sauna in gedoken. Het welness gedeelte is hier wel enorm goed. Het is me echt goed gelukt om de tijd te vergeten en te relaxen.

    Het eten was niet enorm geweldig, alhoewel wel beter dan het gemiddelde saunaclub voer. Alles kwam van de bbq, maar was te lang gebakken en lag daarna lang in de voederbakken.

    Halverwege de avond een kamer met Iman gemaakt, welke boven gemiddeld was.

    Daarna lekker biertjes gaan drinken aan de bar in de hoop dat ik nog in contact met Vivien kon komen. Die was helaas al aangekleed en half vertrokken ivm een noodgeval. Voor mij was dat het teken om te kappen.

    Heerlijk dagje gehad, met dank aan het forum. Normaal gesproken zou het te ver weg zijn maar nu was ik in de buurt. Volgende keer als ik weer in de buurt ben neem ik graag weer een kaartje mee

  18. Onderstaande 13 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 juni 2022),Elmo3108 (11 juni 2022),forgetskinnyletsgetfatty (10 juni 2022),Getrouwd (10 juni 2022),Klatergoud (12 juni 2022),Koos Albertss (10 juni 2022),mentholbear (10 juni 2022),Patjax (14 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),Schietgraagft (13 juni 2022),schoolmeester (11 juni 2022),WANDELAAR5 (11 juni 2022),Wentelt Eefje (11 juni 2022)

  19. #2987
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:52
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Het eten was niet enorm geweldig, alhoewel wel beter dan het gemiddelde saunaclub voer. Alles kwam van de bbq, maar was te lang gebakken en lag daarna lang in de voederbakken.
    Dan moet je gewoon meer en sneller eten.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  20. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (11 juni 2022)

  21. #2988
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Een onwaarschijnlijk verhaal.
    Ten eerste hebben we meerdere getuigen dat de dames vrijwel geen kamers maakten, terwijl jij zegt dat ze optisch zo goed zijn dat ze ook zonder TZ genoeg kamers maken.
    Waarschijnlijk bedoelde ie dat ze in SS ook zonder tz genoeg kamers maakten.

    Maar waarom dan het elders gaan zoeken, als ze al genoeg maakten? Of waren ze aan een vakantie toe

  22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (11 juni 2022)

  23. #2989
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dan moet je gewoon meer en sneller eten.
    Inderdaad, ik kan het weten. Neem een voorbeeld aan mij

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (11 juni 2022)

  25. #2990
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Babylon !!

    Ik kan me nog goed herinneren de eerste keer Babylon , zo een 5 jaar geleden!
    Een feest gedruis al bij het aan bellen en de meiden die toen je stonden op te wachten.
    Wat een ontvangst keek mij ogen uit en dat was zo rond 12.00.
    Veel actie op de bankjes en in de bios.
    Dacht toen hier moet ik vaker komen.

    Een twee weken geleden met een kortingskaartje op zak nog eens na lange tijd Babylon.
    Geen feest gedruis ,geen dames die ontvangen, ja Tanja die had mij gelijk geschoten.
    Een nette ontvangst omkleden en een verlaat ontbijtje gepakt.
    Niks over te zeggen.
    Alles zag er netjes uit geen Eddy en muziek zeer zachtjes aan.

    Me wat met andere bekende veelplegers onderhouden.
    Een vaste waarde Emma niet meer aanwezig, veel nieuwe gezichten.
    Tanja kwam pols hoogte nemen, maar had geen zin in haar, Bella zag mij maar was bezet.
    De namen van de andere meiden weet ik niet , de donkere meiden kwamen ook binnen ,maar waren nog niet boekbaar.

    Me ff in de bios gaan liggen en daar lag 1 veelpleger te wachten op zijn date.
    Dan maar ff bubbelen in het bad en daar met wat bekende gesproken.
    Sauna genomen en daarna werd het tijd voor een kamertje.
    Buiten bij het zwembad stond Bella het was duidelijk te zien dat ze wat corona kiloś had.
    Wat hebben vrouwen toch met die gekleurde kapsels, vroeger mooi zwart haar nu blond kort haar.
    Met haar wat gesproken waar ze vroeg waar ik al die tijd was geweest, tsja denk een 1 ½ geleden zoiets.
    Maar een zwak heb ik nog steeds voor haar en ja hop naar een kamer.

    Op de kamer innig zoenen en opwarmen, daarna vrijwel alles in een soort standje 69.
    Het blazen was ze niet verleerd, ff cowgirll maar dat werd niks door die rot rode condooms, bbztje weigerde, je voelt niks door die rode tering dingen.
    Maar met wat niplle play en goede zuigkracht stond bbztje weer snel paraat.
    Het tempo werd opgevoerd en de vochtigheidsgraad van haar grotje werd met mijn vingers gepeild.
    De bbz nazaten vonden snel hun welbekende weg in Bella’s gehemelte, ff nog de laatste nazaten eruit zuigen en werd het tijd om de kamer te verlaten.

    Daarna nog ff wat gegeten en dacht nog wat is het rustig hier op dit tijdstip, ben dat niet gewend.
    Nu had ik een kortings kaartje en wist dat ik niet lang zou blijven.
    Dan is het te doen!
    Babylon is en blijft een goede club, maar het heeft er flink ingehakt kwa bezoekers of was het een moment opname.
    De toekomst zal het bewijzen, bedankt voor het vrijkaartje Babylon!

    En als de vliegende brandweer met een noodgedwongen omweg naar huis!

  26. Onderstaande 25 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 juni 2022),Eddy_V (12 juni 2022),Elmo3108 (19 juni 2022),Firehawk (13 juni 2022),focussbe (14 juni 2022),Getrouwd (12 juni 2022),hasta la pasta (12 juni 2022),Henry S (12 juni 2022),Herr Fick (14 juni 2022),jansenroy (16 juni 2022),Klatergoud (12 juni 2022),Kwant (12 juni 2022),le_belge (12 juni 2022),Massi (12 juni 2022),mentholbear (13 juni 2022),Patjax (12 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),pret (12 juni 2022),Schietgraagft (13 juni 2022),schoolmeester (12 juni 2022),SeX++ (12 juni 2022),Siberische tijger (12 juni 2022),WANDELAAR5 (12 juni 2022),Wentelt Eefje (12 juni 2022),yylover (12 juni 2022)

  27. #2991
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:58
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.603
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Auch bei mir war eine Eintritts-Ermäßigung dieses Forums ausschlaggebend dafür, dem BABYLON noch einmal einen Besuch abzustatten – vielen Dank dafür! Weil der Gutschein bald ausläuft, musste es JETZT sein. Ja klar, warum nicht? Auf nach Elsdorf!

    Die sogenannte „Grobe Prognosenliste“ versprach 24 anwesende Damen. Das dürfte „grob“ gestimmt haben – auch wenn ich Damen gesehen habe, die nicht auf der Liste standen, und dafür andere, die wohl auf der Liste standen, nicht anwesend waren. Zu letzterer Kategorie zählt auch Dolli, die ich sehr gerne noch einmal wiedergesehen hätte. Aber so wie ich hier lese, ist sie eh meistens dauergebucht, wenn sie im Club ist; da hätte ich vielleicht sowieso keine Chance gehabt. Und andere Damen, mit denen ich schon sehr gute Zimmer hatte, sind nicht oder nicht mehr da. Also… auf zu neuen Entdeckungen!

    Das Wetter war an meinem Besuchstag ziemlich gut. Noch nicht knallend heiß, aber doch so sonnig, dass manche Besucher sich auch am Pool aufhielten und diesen auch zum Schwimmen oder Plantschen nutzten. Leider gilt Letzteres fast ausschließlich für die männlichen Gäste – die Damen trauen sich aus für mich nicht erkennbaren Gründen kaum noch nach draußen! Die Verpflegung mit Essen und Getränken war gut, sowohl am Buffet als auch an der Bar, wo die Thekendame aufmerksam und freundlich war. Und es wurde auch nachmittags gegrillt – also ich hatte da nichts zu beanstanden. Und der wellness-Bereich im Babylon ist in meinen Augen sowieso prima – ich habe Sauna und Whirlpool (ja, Whirlpool – dazu später mehr &#128521 genutzt. Für den ermäßigten Eintrittspreis von 40 Euro fand ich das Gebotene absolut in Ordnung! Den vollen Eintrittspreis von 70 Euro finde ich überzogen und zahle ihn eigentlich nicht, bzw. nur dann, wenn meine „Not“ ganz besonders groß ist 😉

    Die Anreise nach Elsdorf habe ich diesmal erstmals mit Zug und Bus gemacht, und das hat prima funktioniert. In Zeiten des Treibstoff-Sparens und des 9-Euro-Tickets ist das für mich durchaus eine machbare Alternative! Mein Ermäßigungsgutschein wurde von der freundlichen Thekendame gründlich studiert und dann reibungslos akzeptiert. Also auf ins Vergnügen!

    Ich war schon kurz nach Öffnung des Clubs da, konnte und wollte also die Dinge ruhig angehen lassen. Also erstmal Frühstück, reichhaltig und schmackhaft, an dem einzigen dafür geeigneten Tisch gleich neben dem Buffet. Was das Essen angeht, habe ich einen Vorschlag – in der Hoffnung, dass jemand hier mitliest, den das interessiert: Jetzt, wo zwei überdachte Sitzbereiche zur Verfügung stehen, könnte man doch eigentlich einen – den vorderen, nahe bei Buffet, Bar und Grill – zum Nichtraucherbereich machen und auch als Essbereich nutzen. Wenn die rauchenden Damen den hinteren Sitzbereich für ihre Lieblingsaktivitäten – Rauchen und miteinander Plaudern – nutzen würden, dann könnte man sie damit auch vermehrt in die Nähe des Wellnessbereichs und des schönen Außengeländes locken – in meinen Augen die größten Trümpfe des Babylon, die zurzeit nicht genügend ausgespielt werden.

    Nach meinem ersten Saunagang wurde ich an der Theke von einer gut aussehenden und lächelnden Dame angesprochen, die ich noch nie im Babylon gesehen hatte. Sie stellte sich mir als Albena vor, gab ihre Herkunft mit Türkei und ihr Alter mit 21 an. Sie ist schlank und knackig (die Brüste leicht hängend und weich), hat langes, leicht lockiges, schwarzes Haar, zahlreiche Tattoos und trägt als auffälligstes Erkennungsmerkmal eine große, modische Brille. Erster guter Punkt für sie: Albena lächelte mich an, sie erwiderte meine Blicke (das ist leider bei manchen der Damen im Babylon inzwischen zum Tabu geworden – Beispiel: die schöne Isabella). Und schließlich löste sie sich aus ihrem plaudernden Damenkränzchen, kam auf mich zu, sprach mich an und stellte sich mir vor. Ich finde diese Art von „Akquise“ eigentlich selbstverständlich! Es muss ja nicht gleich der Griff unter’s Handtuch und die drängende Schatzi-Zimmer-Frage sein. Aber etwas mehr normale freundliche und interessierte Interaktion von männlichen und weiblichen Besuchern würde dem Club in meinen Augen SEHR gut tun!

    Zurück zu Albena. Wir plauderten ein wenig und sie schlug mir vor, zusammen etwas Zeit zu verbringen, gerne auch in der Sauna oder im Whirlpool!! Ohooo!! Mit letzterem Angebot rannte sie mir bei mir die sowieso bereits einen Spalt breit geöffnete Türe vollends ein. Ja, ich mag es, wenn nackte junge Damen ins Wasser – Pool oder Whirlpool - kommen und sich dort auf ganz besonders reizvolle Weise den Männern nähern. Das ist leider in den meisten Clubs echt selten geworden. Übrigens: Ich bedauere auch, dass es im Babylon kaum noch öffentliche „Action“ gibt. Für mich ist es immer animierend und anregend, ab und zu einer spannenden Anmache zuzusehen… Leider gab es das an diesem Besuchstag genau NULL mal.

    Wieder zurück zu Albena: Wir vereinbarten also, dass wir uns etwas später dort im Whirlpool wiedersehen würden. Nach kurzem Frischmachen setzte ich mich mit erwartungsvollen Blicken in das sprudelnde Nass. Leider war ich dort nicht alleine. Die beiden gleichzeitig dort anwesenden Herren nahmen mich gleichgültig zur Kenntnis, lächelten aber erfreut, als Albena sich näherte, sich ihres Handtuchs und ihrer Schuhe entledigte, um zu mir zu kommen. In den Blicken der beiden Kollegen glaube ich durchaus, Neid erkannt zu haben 😊

    Albena und ich haben also im sprudelnden Nass etwas weiter geplaudert. Und dabei kamen wir uns logischerweise immer näher. Wir haben nichts getan, was man im Wasser aus hygienischen Gründen nicht tun darf, aber unsere Hände waren unter Wasser doch aktiv genug, um meine Vorfreude stark anwachsen zu lassen. Einen kurzen Versuch von Albena, mir diese Zeit im Wasser als zahlungspflichtiges Extra verkaufen zu wollen, konnte ich erfolgreich abwehren. Ich finde es korrekt, die so verbrachte Zeit im Whirlpool als „Zimmerzeit“ zu berechnen – aber damit ist es dann auch gut. „Extras“ sind aus meiner Sicht etwas anderes. Gut versucht von Albena, aber leider aus ihrer Sicht nicht erfolgreich 😉

    Wie immer verzichte ich in meinen Berichten auf die Einzelheiten über das intime Zusammenseins, das nach dem nassen Vorspiel schließlich im Zimmer folgte. Es war aus meiner Sicht absolut in Ordnung. Kein unvergesslicher Wahnsinns-Klick, aber eine sehr gut Zeit mit einer Dame, die sich selbst als „etwas crazy“ bezeichnet. Und tatsächlich: Sie erinnerte manchmal sogar etwas an „Keller-Jenny“, die vor einigen Jahren in Elsdorf erfolgreich tätig war. Albena musste 2x auf dem Zimmer einen Telefonanruf ihres „Bruders“ entgegennehmen, beendete diesen aber nach meinem bösen Blick jeweils nach wenigen Sätzen. Und sie verschwand einmal zwischendurch kurz aus dem Zimmer, ohne dafür einen Grund anzugeben – naja, man(n) muss ja nicht alles wissen. Wie gesagt, ansonsten alles aus meiner Sicht alles prima in Ordnung. Ich bin auf meine Kosten gekommen und war – vor allem durch das nasse Vorspiel – sehr zufrieden! Auch darüber, dass die gesamte Zeit (Pool+Zimmer) schließlich nur 50 Minuten betrug, kann ich hinwegsehen. Ich hätte ja etwas sagen können, habe es aber nicht. Ich war zufrieden und befriedigt!

    Mein weiterer Tag im Babylon ist schnell erzählt: Relaxen auf den Liegen am Pool, Bar, Buffet, nochmal Sauna und nochmal Relaxen. Wenn ich mehr Zeit gehabt hätte, wäre ich sehr gerne Sabina etwas nähergekommen: Eine Frau, die ganz unscheinbar und fast unauffällig immer an der gleichen Stelle saß und ab und zu einen vorbeigehenden Herrn anlächelte. Sie gefiel mir vom Aussehen her und auch von ihrer ganzen Art her, wenn sich ein männlicher Besucher zu ihr setzte. Auf sie bin ich neugierig für’s nächste Mal…

    Doch für diesmal war meine Zeit leider schon vorbei: Ein Nachteil der Anreise mit Bus und Bahn ist es, dass man gewisse Zeiten einhalten muss! Fazit: Ich hatte einen sehr schönen Tag im Babylon. Für den Eintrittspreis von 40 Euro – wenn das denn irgendwie dank einer Ermäßigung wieder möglich ist - werde ich das in diesem Sommer hoffentlich noch wiederholen!

  28. Onderstaande 21 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 juni 2022),Bluebear (12 juni 2022),brombeerzuid (12 juni 2022),Eddy_V (12 juni 2022),focussbe (14 juni 2022),forgetskinnyletsgetfatty (14 juni 2022),Getrouwd (12 juni 2022),hasta la pasta (12 juni 2022),Klatergoud (12 juni 2022),Kurt Cobain (12 juni 2022),Kwant (12 juni 2022),Massi (14 juni 2022),mentholbear (13 juni 2022),Patjax (14 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),Schietgraagft (13 juni 2022),schoolmeester (12 juni 2022),SeX++ (12 juni 2022),WANDELAAR5 (12 juni 2022),Wentelt Eefje (12 juni 2022),yylover (12 juni 2022)

  29. #2992
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    HINTS

    Op de 31e van de 5e weer eens richting Elsdorf getrokken. Een dag voor de prijsverlaging aan de pomp, maar soit.

    Bij de receptie betaal je normaal gesproken 70 euro voor de entree. Maar dankzij een kortingskaartje van het forum, waarvoor dank aan club en forum, mocht ik voor 40 euro binnen komen. In tegenstelling tot andere saunaclubs, krijg je hier geen badjas, maar een grote lendendoek voor om je middel.
    De dames lopen er FKK bij, zijn over het algemeen ouderwets goed en vragen 60 euro voor het eerste half uur en 50 euro voor elk aansluitend half uurtje.

    Na me opgefrist te hebben, eerst maar de inwendige mens aangesterkt. Dat ging weer prima met een lekker soepje, eitje en wat bacon.
    Toen ik weer richting de wellness ging, liep ik daar Dolli tegen het lijf. De vorige keer was de me dat erg goed bevallen en besloot het lot niet te tarten dat er misschien een pannenkoek op zou duiken.
    Hakte de knoop door om de dag met haar te beginnen. We genoten weer geweldig van elkaars gezelschap dat ik pardoes zelf pannenkoekte...
    Het was me dusdanig goed bevallen dat we een afspraakje maakten voor later op de avond.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...009#post783009

    Had niet het idee dat ik iemand cock blockte, want het was niet heel druk die dag. Een tiental dames ofzo en afwisselend 8 a 15 heren.
    De wellness was prima op orde met een hete sauna, niet kouwe jacuzzi, en hoewel niet genomen leek de stoomcabine het ook te doen. Hoewel het zwembad nu verwarmd leek, was het niet zo behaaglijk als bij SS om er lekker in te liggen dobberen. Doch, was wel lekker om na een sauna rondje er even in af te koelen.

    Eigenlijk was ik op zoek naar Leah waar Dolli me eerder op de dag op wees. Dementholbear was in de war dat ie een andere blondine aansprak. Het bleek Diana te zijn, waar ik wel eens eerder mee de kamer op was geweest. Om tijdens het gesprek ineens terug te gaan krabbelen vond ik ook weer wat not done, dus een kamertje opgezocht waar we heerlijk van elkaar genoten.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...010#post783010

    Erna lekker middag hapje genomen en met een wellness rondje uitgebuikt. Het zonnetje liet zich ook nog even zien, dus daar ook even van genoten op een ligbankje in de tuin.

    Annabel die ik op het terras aan de barzijde trof leek niet in de stemming voor een praatje. Toen ik vroeg of ze vroeg of ze bezet was antwoordde ze met ja en liet ik haar maar met rust.

    Toen ik m'n glaasje weer had voorzien van wat prik er in, liep ik een andere slanke blondine tegen het lijf. Nu bleek ik wel de juiste dame aan de haak te hebben geslagen. Leuk intro praatje gehad met Leah en me gauw opgefrist om ons op een kamertje terug te trekken waar we heerlijk van elkaar genoten hebben.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...011#post783011

    Na een wellness rondje trof ik Annabel samen met Vivian ditmaals in de bar. Maar ook nu leek ze niet uitnodigend te zijn voor een praatje. Toen ik vroeg of ze busy was, zei ze wederom ja. Waren dit HINTS dat er met haar geen kamergang in zou zitten? Of trof ik haar telkens op het verkeerde moment?
    Hoe dan, Vivian stond wel open voor een kamertje en daar hadden we weer geweldig van elkaar genoten.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...012#post783012

    Het was intussen de hoogste tijd geworden om van de steak te genieten. De menu kaart was echter nergens te bekennen. Misschien een teken dat de a la carte er uit gaat of alleen voor de insiders is? Bij navraag aan de theke kon je nog wel je bestelling op de keukendeur plakken.
    Dat liet ik me geen 2x zeggen, braafjes wachtte ik op een krukje op de sissende plaat. Die kwam echter niet. Daar voor in de plaats werd de steak gewoon op een bord opgediend. Ook prima, aangezien ik de metalen plaat eigenlijk er nooit sissend heb meegemaakt. En het smaakte er nu niet minder om. Integendeel, heb er van genoten.

    Daarna was het tijd voor mijn date met Dolli. Na nog een kort babbeltje trokken we ons terug en hebben tijdens de kamergang wederom geweldig van elkaar genoten.
    Ik vind d'r een hele leuke lieve meid waar je een leuk babbeltje in het Engels mee kunt hebben. Mijn Roemeens komt niet verder dan wat obscene woordjes en m'n steenkolen Duits is nou ook niet om over naar huis te schrijven...

    Hoe dan ook, erna nog lekker even bijgekomen in de wellness en toen was het toch de hoogste tijd om richting Mentholland terug te keren.
    Alles was er weer tip top. Hopelijk alleen dat het weer wat aantrekt met meer gasten. Voor mij was zo een oase van rust heerlijk, maar ik denk dat het voor de club en de dames toch wat prettiger lijkt als het wat drukker is.

  30. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (19 juni 2022),focussbe (14 juni 2022),forgetskinnyletsgetfatty (14 juni 2022),Klatergoud (14 juni 2022),le_belge (13 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),schoolmeester (15 juni 2022),SeX++ (14 juni 2022),Viscamessi (15 juni 2022)

  31. #2993
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    ff cowgirll maar dat werd niks door die rot rode condooms, bbztje weigerde, je voelt niks door die rode tering dingen.
    Maar met wat niplle play en goede zuigkracht stond bbztje weer snel paraat.

    De bbz nazaten vonden snel hun welbekende weg in Bella’s gehemelte,
    Begin het donkerbruine vermoeden te krijgen dat die klapeksters het express doen om tegen een meerprijs de champagne fles te kunnen ontkurken

  32. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 juni 2022)

  33. #2994
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    . Was das Essen angeht, habe ich einen Vorschlag – in der Hoffnung, dass jemand hier mitliest, den das interessiert: Jetzt, wo zwei überdachte Sitzbereiche zur Verfügung stehen, könnte man doch eigentlich einen – den vorderen, nahe bei Buffet, Bar und Grill – zum Nichtraucherbereich machen und auch als Essbereich nutzen. Wenn die rauchenden Damen den hinteren Sitzbereich für ihre Lieblingsaktivitäten – Rauchen und miteinander Plaudern – nutzen würden, dann könnte man sie damit auch vermehrt in die Nähe des Wellnessbereichs und des schönen Außengeländes locken – in meinen Augen die größten Trümpfe des Babylon, die zurzeit nicht genügend ausgespielt werden.
    Great suggestion!

  34. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (14 juni 2022),le_belge (13 juni 2022)

  35. #2995
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Kort verslagje bezoek BB dinsdag 14 juni. Eerst en vooral bedankt willem2 en het ijsberenforum voor het kortingskaartje.
    De sfeer was nogal matig, ondanks het goede weer waren er maar een handvol mannen aanwezig, heb er zelf niet veel van gemerkt daar ik
    een pannekoeksessie had van helaas 7 uur met een decorstuk van de club (die trouwens vrijdag al terug
    naar huis gaat) en ook nog een uurtje met Karla doorgebracht.
    Verder niks speciaal te melden oh ja misschien een paar nieuwe gezichten.
    En wat ik nog steeds niet begrijp, dat een aantal mannen wegblijven wegens de 70 euro in die club waar niks van gezegd worden is het toch ook 65 euro of niet soms. Twintig jaar geleden was het ook al 50 euro zonder eten of plonsbakjes...en wat mischien leuk is, je kunt goedkoper tanken dan in de lage landen,
    1,86 euro voor een litertje E10

  36. Onderstaande 11 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (15 juni 2022),Herr Fick (15 juni 2022),le_belge (15 juni 2022),mechelen (15 juni 2022),mentholbear (15 juni 2022),Schietgraagft (15 juni 2022),schoolmeester (15 juni 2022),Shakir (15 juni 2022),Viscamessi (15 juni 2022),WANDELAAR5 (15 juni 2022),Wentelt Eefje (15 juni 2022)

  37. #2996
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    En wat ik nog steeds niet begrijp, dat een aantal mannen wegblijven wegens de 70 euro in die club waar niks van gezegd worden is het toch ook 65 euro of niet soms.
    Maar ze hebben een happy hour waardoor het verschil oploopt naar 15 euro.

    En misschien is het ook een gevoelsmatige grens. 65 klinkt iets meer als in de buurt van het ouwe 60, dan als je in de seventies zit.

    Het is dan voor die 70 dat je ook meer krijgt dan bij menig goedkopere club. Zoals dus uitgebreidere wellness, diverse bier soorten inclusief en a la carte.
    Maar voor sommigen die bv meer voor de dames komen, zien dat wellicht als bijzaken en niet de moeite waard om extra voor te betalen.
    Daarnaast wordt het met het mooie weer bv ook beter vertoeven in een tuin met een buitenzwembad, zoals happy, rheingold, penelope, Magnum, etc.

    Het zijn maar een paar verklaringen die bij mij opkomen. Ieder bepaalt wat ie belangrijk en of ie iets het waard vind.

  38. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (15 juni 2022)

  39. #2997
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Lijkt me zelfkastijding om 70 euro te betalen om in een club met een beperkt aantal dames urenlang duimen te gaan zitten draaien totdat de weinige dames die interessant zijn misschien zijn uitgepannekoekt.

  40. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Flinstone (16 juni 2022),Haradamannetje (15 juni 2022),mentholbear (15 juni 2022),pret (15 juni 2022),Wentelt Eefje (16 juni 2022)

  41. #2998
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Lijkt me zelfkastijding om 70 euro te betalen om in een club met een beperkt aantal dames urenlang duimen te gaan zitten draaien totdat de weinige dames die interessant zijn misschien zijn uitgepannekoekt.
    Goed punt. Dat gezegd te hebben vind ik het persoonlijk minder erg om uren te wachten op de 'pannenkoek kruimels' zoals iemand dat noemde, als ik dat kan doen met goeie wellness en een lekker hapje. Iemand die geen halve dag de tijd heeft kaan daar natuurlijk anders naar kijken.

    Maar dat was vorige week wel anders toen het water uitviel. Want zonder douche voor mij geen wellness of kamers. En zonder concreet zicht op verbetering hield ik toen het wachten nog geen 3,5 uur uit.

  42. #2999
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:36
    Berichten
    2.052
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.483 in 1.040 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar ze hebben een happy hour waardoor het verschil oploopt naar 15 euro.
    Wie meinst Du das mit der HH?
    Und bei schönen Wetter finde ich den Babylon Garten klein aber sehr fein!
    (Ehrlich, bei den momentan Kosten für uns Alle finde ich einen Entritt für 60€ fairer. Ich bin mir sicher der Club wäre auch besser
    besucht, aber ich weiß....es ist müßig darüber zu spekulieren.)

    vanKees

    vanKees

  43. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (15 juni 2022)

  44. #3000
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    We blijven hier een beetje in een cirkel discussiëren over de entree prijs.

    Moet gezegd worden dat de entree fors is. Daarentegen valt er genoeg te doen in de tijd dat je niet op de kamers zit en kan je hier fatsoenlijk eten.

    Ik denk wel dat de club beter bezocht zou worden als de entree naar €60,- verlaagd zou worden. Dat is voor zowel de beren l als voor de dames beter. Lager zou ik zeker niet doen, want dan komen er meer groepen binnen en dat zou de sfeer totaal veranderen.

    In ruil voor een lagere entree zou ik betalen voor alcohol aanraden. Dit is in Venus ook gebeurd. Lijkt mij een prima compensatie.

    Mocht er nog een vacature zijn in het management dan houd ik me aanbevolen

  45. Onderstaande 7 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 juni 2022),Haradamannetje (15 juni 2022),mentholbear (18 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),schoolmeester (15 juni 2022),stimpy3 (16 juni 2022),Wentelt Eefje (16 juni 2022)

 

 
Pagina 120 van 161 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.

  FKK Artemis 468*60