Pagina 117 van 159 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.901 t/m 2.925 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2901
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Ik ben net terug van Babylon en er weer een top dag gehad. 3 kamers gemaakt en lekker veel genieten van de sauna en whirlpool. Dat had ik vorige week gemist in Aca Gold, waar de sauna defect was. De schade vandaag flink ingehaald. Dan betaal ik graag 65 euro ipv een club met een defecte sauna 30 euro.

    Eerste kamer was met Annais. Een mooie roodharige meid die ik wel vaker in Babylon had gezien, maar nog niet mee op de kamer was geweest. Leuke meid. De kamer was prima. Zeker geen spijt van gehad. Herhaling misschien. Het ligt er aan welke andere dames aanwezig zijn.

    Tweede kamer was met Alice. Alice behoort tot de oude garde in Babylon. Ik zie dat de eerste post over haar uit 2013 stamt. Desalniettemin is het een topper. Het was erg lekker om die tongpiercing van haar weer te voelen tijdens het zoenen en vooral tijdens het pijpen.

    De derde en laatste dame was Nicole. Anderhalve week geleden voor het eerst met deze dame geweest en dat was toen top. Vandaag was dat zeker niet minder, integendeel. Babylon heeft er weer een nieuwe topper bij.

    Zo en nu ga ik slapen en lekker nadromen van de 3 heerlijke sessies met Annais, Alice en Nicole

  2. Onderstaande 26 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    claudius (10 april 2022),fervent (10 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (10 april 2022),Getrouwd (10 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),hasta la pasta (10 april 2022),Herr Fick (15 april 2022),Jester (10 april 2022),Klatergoud (10 april 2022),Kwakje (10 april 2022),Kwant (10 april 2022),le_belge (10 april 2022),Liefje (11 april 2022),Massi (10 april 2022),mechelen (10 april 2022),mentholbear (10 april 2022),noglangnietuitgewandeld (10 april 2022),Patjax (10 april 2022),Pierke69 (18 april 2022),Schietgraagft (11 april 2022),Shakir (10 april 2022),Siberische tijger (10 april 2022),Viscamessi (11 april 2022),WANDELAAR5 (10 april 2022),Wentelt Eefje (18 april 2022),yylover (10 april 2022)

  3. #2902
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    PINOKKIO

    Een poosje geleden ging het verzilveren van een vrijkaartje bij een andere club mis. Ter compensatie kreeg ik een kortingskaartje voor Babylon, waarvoor dank aan club en forum.

    Volgens de Grobe Prognose Liste zouden er een hoop kandidates aanwezig zijn op de 29e van de 3e. Annabelle waar ik graag eens intiem kennis mee zou willen maken. Vivien die me de vorige keer positief verrast had. Dolli waar ik lang geleden mee op de kamer was geweest en de afgelopen keren telkens mis liep. En Roxanna die al een hele tijd op de wish list staat. Ik hoefde dus niet langer nog andere clubs meer te overwegen en trok richting Elsdorf.

    Door een onverwachte intermezzo kwam ik later bij de club aan dan ik geplanned had. De lekkere spekjes bij het ontbijt daardoor moeten missen.
    Enfin, de theke nam het kortingskaartje zonder problemen in ontvangst en ik betaalde daardoor nog slechts 40 ipv de reguliere 65 euro voor een gehele dag verblijf. Ze hebben ook nog tarieven voor korter verblijf, maar weet niet of het kortingskaartje daarbij geldig is.

    Gauw omkleden om de voederbakken in te duiken. D'r was genoeg warm voer voor de verlate brunch. Lekker soepje erbij en het buikje was weer rond.

    Richting de wellness ingedoken om stiekem even de GPL nog es na te slaan, aangezien er behoorlijk wat minder dames op de lijst staan dan was verwacht. En al helemaal de dames waar ik naar uit had gekeken. Tanja vroeg om een massage, maar ik maakte haar duidelijk dat ik net vol zat en ging uitbuiken. Terloops zag ik dat op het bankje waar Dolli meestal zit, een handdoekje lag. Er was nog hoop...
    Waar ik voor vreesde kwam uit... Ik kwam er achter waar GPL eigenlijk voor staat: Grosse PINOKKIO liste
    Annabelle, Vivien en Roxanna waren van het lijstje verdwenen. Gelukkig bleef de naam van Dolli staan. Ik hield hoop...
    Na een wellness rondje terug de bar in en liep daar Dolli tegen het lijf. Ze kwam net van de kamer en ging zich opfrissen. Ik ging braafjes op haar bankje op d'r zitten wachten, alsof het er een RTC was. Niet veel later nam ze naast me plaats voor een gezellig praatje. We hadden elkaar heel lang niet meer gesproken en al helemaal lang niet meer met elkaar op de kamer geweest. We deden nog een Mentholspelletje om te zien of wel goed op elkaar afgestemd zijn. En op alles vlakken kwamen we overeen. Als dat geen teken was om de kamer op te gaan, dan weet ik het ook niet meer.
    Babylonisch waardige service bij deze jongedame voor 110p60. Ik weet niet of ze ook een PSE kantje heeft, maar ze lijkt me typisch een GFE meid en dat beviel me prima. We hadden geweldig van elkaar genoten. Het was zo lekker dat ik vroeg of we later op de avond dat nog eens konden herhalen. Daar stond ze voor open, aangezien ze geen pannenkoeker had.

    Even de wellness weer ingedoken om bij te komen. De sauna stond op zo een 80 graden, de jacuzzi was lekker warm met vermoedelijk rond de 40 graden en kon ik zodoende prima gebruiken als waterbed, de stoomcabine gaat met moeite aan en stoomde dan maar kort een klein beetje, en slechts 1 keer in het grote dompelbad in de tuin geweest. Ik hoop dat het zonnetje gauw dat zwembad maar weer mag verwarmen, zodat je er beetje pootje in kunt baden.

    Op de bank bij de TV kwam Antonia polsen voor een massage. We trokken ons terug in de kino op de 1e verdieping. Na haar even te hebben doen ontspannen viste ze naar een kamer. Ik legde haar uit waarom ik de afgelopen keren niet met haar was wezen kameren. De laatste keer smokkelde ze namelijk met de tijd. Ze leek de hint te begrijpen en het 'rustig aan' te doen. Ze drong verder nergens op aan, maar gaf de uitnodiging dat als ik met haar naar de kamer zou willen, ik op d'r af kon stappen.

    Terug in de bar bleek maar weer es dat de PINOKKIO lijst ook wel eens positief uit kan pakken. Isabella die niet voor die dag aanwezig stond, zat wat verveeld op haar mobieltje te spelen. Veel interesse leek er niet te zijn toen ik naast haar plaats nam voor een praatje. Gezien het gebrek aan alternatieven EN dat ze voor mij doen een lekker figuur heeft met prachtige peertjes, besloten het er toch maar op te wagen.
    Het werd een redelijk kamertje met deze milieuvriendelijke dame die even enthousiast op de kamer was, als ze in de bar was...
    Het cadeautje op 't eind leek ze dan wel weer erg leuk te vinden. Dat was het enige moment dat haar snoetje opfleurde tijdens onze samenzijn.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...737#post776737

    Wat vloog de tijd voorbij die dag. Niet zo vreemd, als je pas rond 14:00 ofzo aan kwam kakken.
    De window of opportunity tussen 18 en 20 uur voor een steak zou bijna sluiten, dus gauw mijn bestelling doorgegeven. Je moet namelijk je a la carte wensen op een blaadje schrijven op de tafel waar de dames hun kamer tijd noteren. Dat blaadje moet je voorzien van je naam of sleutelnummer met een magneetje aan de keukendeur vastmaken. Ik klikte em er wat luid op, zodat de kokkin duidelijk kon opmerken dat een bestelling bijtijds was doorgegeven.
    En niet veel later kon ik me tegoed doen aan een heerlijk stukje vlees en krokante frietjes.
    Als dessert nam ik nog een schnitzel aan toe. Tja, bent een veelvraat of je bent het niet...
    Want behalve a la carte opties, worden de buffetbakken ook nog steeds aangevuld.

    Wederom in de wellness lekker uitgebuikt. Ik had eigenlijk Antonia een kans gegund om te bewijzen dat ze ook een correcte dame kan zijn. Maar ik had al met Dolli afgesproken om op herhaling te gaan, dus me weer bij deze jeugdige meid gevoegd. En een herhaling van de 1e kamer van die dag werd het. Wederom geweldig van elkaar genoten. Beetje spijt van gehad dat ik niet vaker met d'r ben weggeweest.
    Ik bedoel, ergens is het ook wel leuk om met mate te genieten. Dat maakt het kameren meer iets bijzonders dan het 'onbeperkt' wippen. In het verleden probeerde ik daarom me te beperken tot slechts 1 kamertje en dat beviel lange tijd prima. Hooguit een joker kaart inzetten voor een bijzonder geval als ik onverwachts een dame tegenkwam die ik echt gelijk wilde uitproberen. 2x met eenzelfde dame op dezelfde dag was toen helemaal uitgesloten. Maar de afgelopen keren was dat met toch best goed bevallen. En zo nu ook met Dolli, die blijft leuk. Schade wederom 110p60.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...738#post776738

    Na nog even bij te komen in de wellness was het de hoogste tijd om de stalen ros nog even wat krachtvoer te geven. Ook hier scheelt het om zelfs na 22 uur in de avond pas te gaan tanken.
    Hopelijk is Antonia er de volgende keer om haar die kans es te geven...

  4. Onderstaande 14 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 april 2022),claudius (11 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),Klatergoud (11 april 2022),Kwant (14 april 2022),le_belge (11 april 2022),Liefje (11 april 2022),Massi (12 april 2022),noglangnietuitgewandeld (11 april 2022),Patjax (11 april 2022),Pierke69 (18 april 2022),Schietgraagft (11 april 2022),Viscamessi (11 april 2022),Wijze grijze (11 april 2022)

  5. #2903
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    1.282
    Thanked
    258 in 23 posts

    Standaard

    Zondagnamiddag (15u) in Babylon. Het was alweer een half jaar (oktober?) geleden dat ik er nog geweest was.

    Wat was er in de tussentijd veranderd? Wat viel er op?

    1. Geen covid controles:
    Eenmaal aangekomen was de eerste vaststelling dat er aan de receptie geen covid controles meer waren!

    2. Weinig dames veel b(h)eren:
    De zondagmiddag bracht een gezapige sfeer in de Babylonische tempel. Veel beren en weinig dames. Aan de toog vernomen dat een aantal dames al op paasvakantie vertrokken waren?

    3. Leffe nu betalend:
    Ik stelde vast dat het nu 2 euro betalen is voor een Leffe. Als reden werd aangehaald dat er misbruik was vastgesteld. Er zou een beer zich recent nog te goed hebben gedaan aan 15 stuks? op een namiddag. Ook werd er verteld dat er vaker beren enkel voor spijs en drank komen? Er zou ook iemand geweest zijn die de hele dag zat te eten (buffet tot 6x toe?). Whatever 2euro is nog steeds goedkoop maar toch jammer.

    4. TZ niet standaard:
    Eénmaal op de kamer werd ik verrast door Sonja die me meedeelde dat ze sinds COVID niet meer aan zoenen noch tongzoenen doet. Gelukkig had er nog geen actie plaatsgevonden en kon ik de sessie afblazen. Ze probeerde me nog te overtuigen dat ik de prijs van een halfuur moest betalen omdat ze onze sessie boven op het blad papier had ingevuld. Als ik niet zou betalen zou ze dan zelf de kosten moeten vergoeden was haar argument? Ik zal er wel erg groen uitgezien hebben dat ze dacht dat ik daar in ging trappen? Ik lachte dat argument weg met het antwoord dat ik dan wel met de mevrouw boven zou praten over het al dan niet moeten betalen :-) . Ik bedankte Sonja vriendelijk en zonder verdere argumenten noch problemen verlieten we de kamer en splitsten onze wegen. Het zou mijn eerste keer met haar geweest zijn maar hier komt dus duidelijk geen herhaling

    5. Nieuwe dames:
    Er waren enkele nieuwe dames aanwezig en één van hen stelde zich voor als Nadja de ander als Bella. De laatste was niet nieuw maar stond bij het groepje nieuwelingen. Later in de bar passeerde nog een knappe jongere dame met rood haar en voorzien van twee flinke longen. Later zag ik ze de rokersruimte ingaan en schoof ik bij haar aan tafel. Ze sprak me aan en stelde zich voor als Nicole. Deze keer checkte ik onmiddellijk haar services en trokken we naar de kamer. Topkamer! Topdame!

    6. Pannekoekerij:
    Na mijn 2de sessie van de dag was het al ruim voorbij 20u. Veel beren vertrokken of stonden op het punt om te. Het zou voor mij ook stilaan tijd worden maar ik besloot nog een laatste drankje te nemen aan de bar. Tot mijn verbazing kwamen er steeds meer dames te voorschijn? Het aantal leek verdubbeld? Waar hadden die gezeten de hele namiddag? Wel blijkbaar op de kamer, uren pannekoeken met vaste klanten.

    Fazit:
    Leuke rustige namiddag, 2 top kamers/sessies met als ontdekking Nicole en top infrastructuur (welness + bar & resto) zoals altijd! Ik heb mij voorgenomen er geen 6 maanden meer over te laten gaan alvorens ik terug keer! Wordt vervolgd!

  6. Onderstaande 24 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (13 april 2022),claudius (13 april 2022),Eddy_V (13 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (13 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),hasta la pasta (13 april 2022),Herr Fick (15 april 2022),Johan35 (13 april 2022),Klatergoud (17 april 2022),Kwant (14 april 2022),le_belge (13 april 2022),mechelen (13 april 2022),mentholbear (15 april 2022),Patjax (19 april 2022),Pierke69 (18 april 2022),pret (13 april 2022),Schietgraagft (15 april 2022),schoolmeester (13 april 2022),Shakir (13 april 2022),Siberische tijger (13 april 2022),Viscamessi (28 april 2022),WANDELAAR5 (13 april 2022),Wentelt Eefje (18 april 2022),Wijze grijze (13 april 2022)

  7. #2904
    Geregistreerd
    31 juli 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 19:26
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey wandelaar,

    Binnenkort (15&16/5) wil ik graag voor het eerst een saunaclub bezoeken (heb enkel ramen ervaring),

    Welk moment raden jullie het beste aan, bvb op zondag rond 18u , ofwel maandag rond 19u

    Zijn er eventueel ervaren noorderburen die me wegwijs willen maken in de wondere wereld van saunaclubs ?

    graag PM

  8. #2905
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Voor PM heb je nog niet genoeg berichten gepost. Babylon is een prima keuze. En er zijn genoeg topics over wat anderen de beste club vinden. Daar hoeven we niet veel berichten in dit topic aan te besteden. Lees je maar een beetje in. Wat ik raar vind is dat je een specifiek tijdstip noemt. Wij bezoeken een club meestal meerdere uren. Je gaat er eten, drinken, relaxen en een paar kamers maken. Niet om 18 uur binnen, douchen, 18:05 de kamer op, 18:35 de kamer af, douchen en om 18:40 naar buiten.

  9. #2906
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat plateauheel:
    "Welk moment raden jullie het beste aan, bvb op zondag rond 18u , ofwel maandag rond 19u"

    Kann ich nicht empfehlen, um diese Uhrzeit sind die Frauen oft schon unlustig oder schon auf dem Weg nachhause ( ab 20.30/21.00).
    Auch wenn der Club geöffnet ist bis Mitternacht. Ist mir bei meinen letzten 3 Besuchen passiert.

    Ek kan nie aanbeveel nie, op hierdie tydstip is die vroue dikwels reeds onfunny of reeds op pad huis toe (vanaf 20.30/21.00).
    Selfs al is die klub oop tot middernag. Dit het met my gebeur op my laaste drie besoeke.



    vanKees

  10. #2907
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:05
    Berichten
    461
    Discussies
    1
    Thanks
    1.184
    Thanked
    309 in 104 posts

    Standaard

    Zondagmorgen 9.00 uur voordat de kerk begint zij n ze nog schoon en fris. Pak je kans

  11. Onderstaande leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (14 april 2022)

  12. #2908
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Al 2 berichten sinds 2013....., dat gaat goed !

  13. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (14 april 2022)

  14. #2909
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plateauheel Bekijk bericht
    Hey wandelaar,

    Binnenkort (15&16/5) wil ik graag voor het eerst een saunaclub bezoeken (heb enkel ramen ervaring),

    Welk moment raden jullie het beste aan, bvb op zondag rond 18u , ofwel maandag rond 19u

    Zijn er eventueel ervaren noorderburen die me wegwijs willen maken in de wondere wereld van saunaclubs ?

    graag PM
    Geen idee of je ook niet op een PB/PM kunt reageren, dus even hier maar reactie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...279#post778279

  15. #2910
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Wat ik raar vind is dat je een specifiek tijdstip noemt. Wij bezoeken een club meestal meerdere uren. Je gaat er eten, drinken, relaxen en een paar kamers maken. Niet om 18 uur binnen, douchen, 18:05 de kamer op, 18:35 de kamer af, douchen en om 18:40 naar buiten.
    Misschien bedoelt ie dat dit de tijdstippen zijn dat ie pas bij een SC aan kan komen? Na werk of andere afspraken ofzo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Al 2 berichten sinds 2013....., dat gaat goed !
    Kom op, schik een potentiele ijsbeer toch niet weg.

    Niet zo gek toch dat je hier weinig te zoeken had, als je vooral ramen bezocht. Kweenie of ie ook elders lid was, maar een ander forum was op dat gebied veel actiever dan hier.

  16. #2911
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massi Bekijk bericht
    3. Leffe nu betalend:
    Ik stelde vast dat het nu 2 euro betalen is voor een Leffe. Als reden werd aangehaald dat er misbruik was vastgesteld. Er zou een beer zich recent nog te goed hebben gedaan aan 15 stuks? op een namiddag. Ook werd er verteld dat er vaker beren enkel voor spijs en drank komen? Er zou ook iemand geweest zijn die de hele dag zat te eten (buffet tot 6x toe?).
    Dat was dan vast niet de banaan. Die slaat 2 kratjes achterover. En dan moet de middag nog beginnen
    Maar of het misbruik is... Of hij drinkt 1 slok er uit en besteld daarna een nieuwe. Nu weet je hoe wij ons voelen als er weer een aap komt die alle sushi varianten bestelde en dacht er mee weg te komen door van de helft niet te eten.

    Maar 6x valt wel mee. Voor 65 euro, kun je bij menig all you can vreet schuur je circa 5 a 8 uur volstouwen met een veelvoud aan gevarieerde hapjes en gerechten.

  17. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 april 2022),Massi (15 april 2022),Ricardo Banana (16 april 2022),Schietgraagft (15 april 2022),Toetebel (19 april 2022)

  18. #2912
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Na lange tijd weer eens een verslagje van een oude bekende. Met dank aan de onlangs verkregen kortingskaart, waarvoor dank, vind ik het wel zo netjes weer eens de pen te pakken en wat op papier te zetten.

    3 april jl. op zondag weer eens een bezoek gebracht aan babylon samen met chauffie. We waren lekker op tijd en om precies 11 uur in de club binnen gekomen. Ik was bang dat we eerst wel een 20 tal minuten in de wachtrij zouden moeten staan, maar ik denk dat de prijsverhogingen in de loop van de afgelopen jaren het fileprobleem aan het begin van de dag verholpen heeft en de club meer voor een meer selecte groep bestemd is geworden. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zou onze 75 jaar geworden zijnde Johan Cruijff gezegd hebben. Jammer genoeg heeft het lager aantal beren ook direct of indirect het gemiddeld aantal aanwezige dvp's een stuk verlaagd. Het was dus nog erg rustig, alle ruimte om me rustig om te kleden en een heerlijk ontbijtje te nuttigen. Van het ontbijt was nog een flinke tijd genoeg aanwezig en werd ook nog tussendoor aangevuld (broodjes en gebakken ei) en ook lekkere gebakken spek, etc.

    Langzaamaan druppelde een aantal dvp's binnen en ook het aantal beren nam gestaag toe. Gedurende de dag bleef het aantal steken rond de 20 wat ik gezien de laatste tijd helemaal niet verkeerd vond voor een zondag. Het aantal beren was ook aardig op aantal gekomen, zodat er gedurende de dag toch wel regelmatig geen dame meer in de club te bekennen was. Het zou mooi zijn als de club weer eens op zoek ging naar een nieuwe groep met meiden, het grootste gedeelte zit er nu toch wel erg lang. Een beetje frisse wind zou de club zeker niet verkeerd doen denk ik.

    De sfeer was gedurende de dag relaxed en zeer aangenaam. Leuk was het weer een aantal oude Duitse en Nederlandse ijsberen te zien, net zoals ik in maart hasta la pasta weer eens was tegen gekomen, waren er ook nu weer een paar aanwezig, een uit Rotterdam en een uit ik meen contreien Eindhoven.

    Meiden die in mijn herinnering nu nog staan waren Alma, Bella (altijd lief en leuk), Betty (komt wat neerslachtig over, maar is wel heel goed, Annais, Cecilia, Chayna (die had een paar uur de tijd nodig om de alcohol van de avond er voor te verwerken), Dolli, Elli, Emilia, Karla (altijd in voor wat gezelligheid), Katja, Nadja, Nicole, Olivia, Rose, Roxana, Tanja (kort met vaste gast gebleven) Isabella was er ook kort en nog een paar onbekenden.
    Heerlijk was de whrilpool, al mag er zo nu en dan even gecontroleerd worden op de chloorwaarden, en ook de sauna was perfect op temperatuur, vooral waarschijnlijk vanwege de aanwezigheid van de sauna boys. Ja, mijn ogen vielen weer op Nicole en Annais, waarbij ik uiteindelijk met de eerste een ruime tijd de kamer op gegaan ben. Lief schatje met super service! Klantgericht, gezellig, mooi, wat wil je nog meer.

    Resume: heerlijke dag, relaxed thuis gekomen, goed en lekker gegeten en een heerlijke dame geneu..
    Tot snel maar weer. Dan hoop ik dat de verwarming van het zwembad ook weer aan staat!!! Als je het zwembad ziet wil je er zo graag een duik in nemen����*♂️����*♂️, maar het water is jammer genoeg nog zooooo koud.....

    Fijne paasdagen!!!

    Oh ja, en hou in je agenda alvast 2 juli vrij. Dan zal ik als alles dan nog steeds goed gaat in Nederland en Duitsland mijn feestje vieren in bab!!! Maar daar informeer ik jullie terzijnertijd nog wel verder over!!!
    Gr.

    Cupido

  19. Onderstaande 37 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 april 2022),berwick (17 april 2022),claudius (17 april 2022),Eddy_V (17 april 2022),fervent (17 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (17 april 2022),Getrouwd (18 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),hasta la pasta (17 april 2022),HellaHolla (17 april 2022),Herr Fick (19 april 2022),jansenroy (17 april 2022),Johan35 (17 april 2022),JonnyFontane (18 april 2022),Klatergoud (17 april 2022),Kurt Cobain (17 april 2022),Kwant (17 april 2022),le_belge (18 april 2022),Liefje (17 april 2022),Massi (17 april 2022),mechelen (17 april 2022),mentholbear (18 april 2022),mynasch (17 april 2022),Patjax (17 april 2022),Pierke69 (18 april 2022),pret (17 april 2022),rob45 (17 april 2022),Scrotum (17 april 2022),Shakir (17 april 2022),Siberische tijger (17 april 2022),Sphinx (18 april 2022),Toetebel (19 april 2022),Viscamessi (19 april 2022),WANDELAAR5 (17 april 2022),Wentelt Eefje (18 april 2022),Wijze grijze (17 april 2022),yylover (17 april 2022)

  20. #2913
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Zaterdag 7 maart was een prachtige zonnige dag

    Toplijst: Daniella (eerste plaats), Alice, Carmen, Chris(tina), Klara en Sabrina (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa, Maya, Nabila (3), Bella, Isabella (4), Roberta, Sarah, Justina (5). Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.

    Op de kandidaat lijst: Alexa, Anni, Julia (trio met Denisa!), Luna, Monika, Rose en Tanja.
    Dat was dus mijn laatste bezoek aan Babylon in 2020 vóór Corona. Daarna ging Babylon dicht en Sixsens uiteindelijk eerder open. Op die manier over gestapt naar Sixsens. De berichten over Babylon gaven nou niet direct aanleiding om terug te gaan. En vrijwel de hele lijst dames die ik toen noemde is er niet meer. Sixsens bevalt mij goed, maar een kortingskaartje was een goede aanleiding voor een trip down memory lane. Dus vandaag de Zeer Snelle auto gestart en naar Babylon.

    De reis ging voorspoedig en na 1,5 uur (net zo snel als naar Sixsens) de parkeerplaats op gedraaid. Daar stonden zeker de helft Nederlandse auto’s en toen ik binnen kwam hoorde ik Nederlands als voertaal in het restaurant. Mijn kortingskaartje werd snel geaccepteerd door Anita, die ik vanaf 13 uur niet meer gezien heb. In het restaurant zag ik ook Tanja die nog op mijn oude verlanglijst stond en even later kwam lange slanke mooie Diana erbij staan. Die heb ik in Sixsens in 2020 leren waarderen. Ze is nu dus weer terug op het oude nest. Dus even bij haar gaan zitten. Zij was net als ik 2 jaar niet in Babylon geweest en was net vorige week terug gekomen. Handig als ze is, stelde ze een trio voor met Tanja. Ik wilde eerst nog wat rond kijken en even in de zon liggen. Het was een heerlijke dag om dat te doen! Daar nog even gekletst met de andere NL beren. Er waren nog maar een paar andere dames: 2 wat forsere die ik niet kende en Rose.

    Na een tijdje besloten op het aanbod van het trio in te gaan en dat was mijn eerste ervaring met Tanja. Ik moet zeggen: die is uitstekend bevallen. Pijpen en zoenen op hetzelfde hoge niveau als van Diana. Het neuken was prima, maar ik had toch ook zin in Diana, dus halverwege overgestapt en heerlijk klaar gekomen in het plastic jasje. Een zeer goede start van de dag. Tanja vroeg wat ik over haar gehoord had. Ik heb eerlijk gezegd dat die commentaren wisselend waren. Volgens haar lagen de soms wat negatieve verhalen aan de betreffende mannen. Ze waren niet schoon bijvoorbeeld en als zij dan vroeg om even te gaan douchen werden ze kwaad en strooide slechte verhalen rond etc. Dus beren, jullie weten het vast: als je niet tevreden over haar bent, dan ligt het aan jullie . Maar eerlijk is eerlijk, wat mij betreft was het een prima ervaring. Ook heerlijke borstjes om mee te spelen.

    Daarna weer even wat ontspannen, maar er waren echt te weinig dames voor het bescheiden aantal mannen dat er was. Diana heeft een topdag gedraaid: continu op de kamer. Na een tijd kwam Nicole, die was ook continu bezet, net als Nicole. Er liep een optisch fraaie lolita rond, totdat je dichterbij kwam. Haar gezicht had meer kraters dan de maan en zo diep dat ze met de dikke laag plamuur nog steeds goed zichtbaar bleven. Iets voor vérziende beren. Er liep nog een slanke zigeunerdame rond met gekruld blond haar: ook continu op de kamer. De enige dames waar je vrij eenvoudig de kamer mee op kon waren Rose en die 2 wat vollere dames. En zelfs die waren regelmatig geboekt.

    Het eten was weer prima. Echt beter dan de meeste andere saunaclubs. Volop gerookte vis bij het ontbijt en de mie bij de lunch was echt heerlijk. Daarnaast ook lekkere kip uit de oven en pasta.

    1 van de Nederlandse beren was op de kamer geweest met Nicole en dat was goed bevallen en wilde ik dus ook wel proberen. Het lukte me om er tussen te komen, maar maximaal voor een half uurtje. Dat gaf me wat stress, omdat ik normaal een wat langere aanloop neem richting orgasme en echt wel een flinke tijd moet neuken voor het zover is. Maar gelukkig ging het prima en na 28 minuten was het condoom gevuld. Prima dame.

    Daarmee waren ook meteen alle opties gebruikt. Nog een Weizenbier gedronken (€2) en wat gekletst. Eddy kwam nog goedgemutst en nuchter vriendelijk gedag zeggen. Verder werd alles door de dames van de receptie, bar en keuken geregeld. Die bardame is trouwens een geval apart zoals hier ook wel eens is beschreven. Een super lieverd, maar met een nogal hoekige communicatie. Ik kan met haar lezen en schrijven, maar ik zie ook sommige mensen veel moeite met haar hebben. Je moet het mopperen gewoon met een korreltje zout nemen. Als ze niet moppert, dan gaat het niet goed met haar. Ook nog wat in de zon gelegen. Om 5 voor 6 mijn bestelling met een magneetje op de keukendeur geplakt en 10 over 6 stond er een prima steak met friet en broccoli voor mijn neus. Er kwam een NL beer binnen die voor het eerst in Babylon was. Ik heb hem even op weg geholpen, ook met het bestellen van eten en ik heb hem aan Diana gekoppeld. Hij gaat vast zeer tevreden naar huis. De terugreis ging ook weer in 1,5 uur: een kwartier langer dan de terugreis uit Sixsens na 19:00 uur in beslag neemt.

    Tsja, wat moet je nu met zo’n dag? Aan de ene kant 2 prima kamers gemaakt, mooie wellness, heerlijk in de zon gelegen bij het ijskoude zwembad. Aan de andere kant was het damesaanbod wel heel erg schraal. Als ik Diana niet goed gekend had, was ik er niet eens tussen gekomen. Een NL beer en stamgast kon haar nog net voor zijn vertrek schaken. De meesten hadden geen schijn van kans. Nicole heb ik net een half uurtje mee kunnen kameren. Het gemiddelde qua uiterlijk vond ik onder de maat. De ontvangen service was weer prima. Moet ik Babylon beoordelen op een matig aanbod op tweede paasdag vlak voor Orthodox Pasen? Met Mary en Alice erbij zouden er toch 2 keer zoveel kandidaten geweest? Uiteindelijk valt dit toch ten nadele van Babylon uit. De mooie club weegt voor mij onvoldoende op tegen het gebrek aan mooie vrouwen met goede service.

    Leuk om er weer eens terug te zijn geweest, maar voorlopig komt er geen herhaling.

  21. Onderstaande 29 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (19 april 2022),Eddy_V (23 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (19 april 2022),Getrouwd (19 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),HellaHolla (20 april 2022),Herr Fick (19 april 2022),jansenroy (19 april 2022),JonnyFontane (19 april 2022),Klatergoud (19 april 2022),Kwant (20 april 2022),le_belge (19 april 2022),Liefje (24 april 2022),Massi (23 april 2022),mechelen (19 april 2022),Meme Moo (18 april 2022),mentholbear (19 april 2022),milaan (20 april 2022),molaar (19 april 2022),Patjax (23 april 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022),PPan (19 april 2022),Schietgraagft (25 april 2022),Shakir (18 april 2022),Siberische tijger (19 april 2022),stimpy3 (18 april 2022),Viscamessi (19 april 2022),Wentelt Eefje (19 april 2022),Wijze grijze (18 april 2022)

  22. #2914
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Vorig weekend was ik in de "verboden" club in zuid Limburg en gisteren in Babylon. In Babylon twee kamers gedaan met twee dames met een stel flinke, licht hangende borsten.

    Evelyn was de eerste dame. Een leuke dame die erg goed Duits spreekt. Ik heb niet gevraagd waar ze vandaan komt maar ik vermoed Roemenië. Op de kamer heerlijk genoten van haar flinke jopen. Pijpen en neuken is zoals je mag verwachten in Babylon. Tongzoenen had ik meer van verwacht. Al met al toch een goede kamer, die waarschijnlijk herhaald wordt al was het maar vanwege die heerlijk jopen.

    De tweede dame was Nicole. Met Nicole al een paar kamers gedaan de afgelopen weken en die waren erg goed. Ook zij heeft twee flinke jopen, die nog iets meer hangen dan die van Evelyn, maar kwa grote doen ze niet veel voor elkaar onder. Over de service van Nicole kan ik kort zijn, één van de betere dames in Babylon.

  23. Onderstaande 16 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),Kwant (23 april 2022),le_belge (23 april 2022),Massi (23 april 2022),mechelen (23 april 2022),mentholbear (24 april 2022),Patjax (23 april 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022),pret (23 april 2022),rmjhexe (23 april 2022),Schietgraagft (25 april 2022),Shakir (23 april 2022),WANDELAAR5 (24 april 2022),yylover (24 april 2022)

  24. #2915
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Der Sommer wird exklusiver im Babylon!

    Weizenbier kostet jetzt ab dem ersten Glas 2€.
    Eintritt kostet ab dem 1. Mai 70€.

    vanKees

  25. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (24 april 2022),Wentelt Eefje (24 april 2022)

  26. #2916
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Der Sommer wird exklusiver im Babylon!

    vanKees
    Dat is een mooi eufemisme dat na de prijsverhoging een dip in het aantal bezoekers gaat ontstaan. Inmiddels is namelijk met deze dip voldoende ervaring opgedaan in het verleden.
    Pluk de dag of een bloemetje

  27. Onderstaande 4 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (24 april 2022),mentholbear (25 april 2022),Patjax (24 april 2022),Ties85 (13 mei 2022)

  28. #2917
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Der Sommer wird exklusiver im Babylon!

    Weizenbier kostet jetzt ab dem ersten Glas 2€.
    Eintritt kostet ab dem 1. Mai 70€.

    vanKees
    Erg jammer. De lage bezoekersaantallen hebben geleid tot (te) weinig dames en zo gaat het nog verder omlaag.

  29. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 april 2022),peterp095 (24 april 2022),Ties85 (13 mei 2022)

  30. #2918
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Gisteren leek het wel of veel gasten nog snel ff een dagje Babylon wilden scoren voordat het vijf euro meer zou kosten. Zelf hoorde ik het pas ter plaatse. Tussen twaalf en een viel het nog wel mee, en heb ik een zeer bevredigend intermezzo met Bella gehad. Die zat zodanig gepositioneerd dat een argeloos binnenkomende bezoeker haar rechtstreeks in de poes keek. We kenden elkaar wel van gezicht, maar nu moest het er dan maar eens van komen. Het kwam er dan ook van, ikzelf kwam er van en zijzelf kwam er misschien ook wel van, aan het gesteun te horen. Lieve leuke meid, absoluut Babylon waardig. Bella loopt sinds gisteren met het nlnu stempel op de bil.

    In de loop van de middag liep de toko behoorlijk vol, en was er soms amper een dame te bekennen. Wel heb ik Vivien nog kunnen schaken, tot genoegen. Die heeft dat stempel al een paar jaar. Service eveneens Babylon waardig, en dat vetrilletje, ach als je erop ligt dan merk je het niet he. Hoewel het meestal zonnig was, stond er vaak net wat te veel wind om eens lekker bij de pool te liggen. Qua sfeer heb ik er leukere dagen beleefd. Een bordeel gevuld met een paar dozijn kerels die zich aan voetbal vergapen, met slechts heel af en toe een langslopende dame, dat werkt niet heel prikkelend op mijn libido. 's Avonds na de steak ben ik dan ook maar vertrokken, waar er anders vaak wel een trio tot besluit plaatsvindt. Maar de beide dates waren klasse, en dat is toch het hoofddoel. Dat vijfje zal me niet weerhouden om hier af en toe mijn vuige lusten te bevredigen, ik blijf noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  31. Onderstaande 30 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 april 2022),Badslippers (24 april 2022),Bluebear (24 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 april 2022),Getrouwd (24 april 2022),Giodude ( 1 mei 2022),Goedemorgenallemaal (25 april 2022),hasta la pasta (24 april 2022),HellaHolla (27 april 2022),jansenroy (24 april 2022),Johan35 (29 april 2022),Klatergoud (25 april 2022),Kwakje (26 april 2022),Massi (30 april 2022),mechelen (24 april 2022),mentholbear (25 april 2022),Patjax (24 april 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022),pret (24 april 2022),Schietgraagft (25 april 2022),Scrotum (24 april 2022),Shakir (24 april 2022),Siberische tijger (24 april 2022),Sphinx (25 april 2022),stimpy3 (24 april 2022),Viscamessi (28 april 2022),WANDELAAR5 (24 april 2022),Wentelt Eefje (24 april 2022),Wijze grijze (24 april 2022),yylover (24 april 2022)

  32. #2919
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Vraagje: hoeveel moet een jarige momenteel in Babylon betalen voor de entree. 2. Ik neem dat als ik als jarige een dame meeneem zij dan gewoon de volle mep moet betalen?

  33. #2920
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Vraagje: hoeveel moet een jarige momenteel in Babylon betalen voor de entree. 2. Ik neem dat als ik als jarige een dame meeneem zij dan gewoon de volle mep moet betalen?
    Nee.

    Jij mag voor haar de volle mep betalen

  34. #2921
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Vandaag (zaterdag 30 april) naar Babylon afgereisd.
    Mijn laatste keer was oktober 2021, dus het mocht wel weer een keertje van mijzelf.
    Voor een zaterdag was het rustig, wat mij betreft prima aantallen: rond de 30 dames en ik schat 50 ijsberen.
    Veel nieuwe gezichten voor mij, ook een aantal oude bekenden, zoals Bella, Rose, Karla, Vivienne, Lulu, Katja en Chayna.
    Veel dames met plakplaatjes en een paar rondborstige schoonheden, waar je normaal in Babylon dames vindt mat maximaal een cup B.

    Het eten was weer goed, dit keer geen à la carte gedaan maar gewoon wat er op tafel stond. Broccoli, aardappeltjes en een stukje tartaar als avondeten was genoeg voor mij.
    2 bekende ijsberen gespot: NLNU en Swazontneuf. Heren, het was leuk om weer even bijgepraat te hebben.
    2 kamers van beide een uur gemaakt met Vivienne en Karla.

    De mooiste dame van de dag (een kamertje met haar zat er vandaag niet in): Nicole.
    Schreeuwlelijkerd van de dag (op een gegeven moment zat ze bij de tv een partij onzin te 'tokkelen': Cristina.

  35. Onderstaande 22 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 mei 2022),billyboy123 ( 1 mei 2022),bram4826 (30 april 2022),claudius ( 1 mei 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 mei 2022),Giodude ( 1 mei 2022),hasta la pasta ( 6 mei 2022),Herr Fick ( 1 mei 2022),Klatergoud ( 2 mei 2022),Levitrus ( 1 mei 2022),le_belge ( 1 mei 2022),Massi ( 3 mei 2022),mentholbear (30 april 2022),noglangnietuitgewandeld ( 1 mei 2022),Patjax ( 1 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022),pret (30 april 2022),Schietgraagft ( 2 mei 2022),schoolmeester ( 1 mei 2022),SeX++ ( 1 mei 2022),Wentelt Eefje (30 april 2022),yylover ( 1 mei 2022)

  36. #2922
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Tanz in den Mai, maar er was niets te merken van Party spektakel. De meiden waren goed boekbaar, op een paar na zoals Nicole en Anais. Leuk dat HellaHolla, 69 en de Tijger er waren, zodat er wat gesocialized worden. Verder nog een paar landgenoten getroffen die voor het eerst kwamen en om tips vroegen. Dus een paar go's en no go's aangewezen. Maar later bleken ze zich toch te hebben laten naaien. De meeste namen waren ze vergeten, maar Alma-met-de-poetsdoekjes die alleen even zoende-omdat-ie-anders-niet-stijf-werd, vroeg 20 extra voor vingeren. Weten we dat ook weer. Leergeld heet dat geloof ik.

    Het weer werkte aardig mee, je kon lekker aan de pool liggen, het werd alleen even fris als er een wolk voor de zon schoof. En het was niet zo druk dat het fenomeen 'claimhanddoek' het tafereel ontsierde. De inhoud van de voedertroggen was goed te pruimen, vooral de kip met groenten in zoetzure saus ging erin als een preek in een ouderling. Wat de dames betreft was er naar mijn bescheiden smaak voldoende keus. Rose hengelde naar een kamer. Ze gaat vandaag terug naar Rumenistan, en dat heeft ongetwijfeld een negatieve invloed op haar cash flow. Maar omdat het zoenen de laatste keer plat gezegd ronduit kut was, en er betere zoensters rondliepen, ging het feest niet door. Uiteindelijk zijn mijn vuige lusten bevredigd door Vivien en Bella, dezelfden als de week ervoor, alleen in omgekeerde volgorde. Al met al een leuke dag gehad in een vertrouwde omgeving.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  37. Onderstaande 18 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 mei 2022),Giodude ( 1 mei 2022),hasta la pasta ( 6 mei 2022),HellaHolla ( 1 mei 2022),Klatergoud ( 2 mei 2022),Kwant ( 4 mei 2022),Massi ( 3 mei 2022),mentholbear ( 2 mei 2022),Patjax ( 1 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022),rmjhexe ( 1 mei 2022),Schietgraagft ( 2 mei 2022),schoolmeester ( 1 mei 2022),SeX++ ( 2 mei 2022),Siberische tijger ( 1 mei 2022),Wentelt Eefje ( 4 mei 2022),Wijze grijze ( 1 mei 2022),yylover ( 1 mei 2022)

  38. #2923
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Jaja, gisteren dus weer eens aangebeld bij Eddy's Hatseflatswinkel in Elsdorf. Ik kwam rond 14:00 binnen en rekende 65 euro af bij Anita waarna de lunch op mij stond te wachten. Kort na het maal kwam ik NLNU tegen. Het moet toch bijna 2,5 jaar geleden zijn dat ik hem voor het laatst had gezien. Goed om je weer eens gesproken te hebben kerel! Vanaf het moment dat ik binnen was genoot ik een verhoogde mate van interesse van Tanja. Maar mijn interesse in haar is altijd een beetje bipolair geweest. Ja, nee, ja, nee, misschien toch wel, nee doe maar niet. Bij afwezigheid van mijn vaste kracht Alice en nieuwe rots in de branding Antonia zag ze haar kans schoon gisteren en zat ze voor ik het door had buiten aan junior te trekken. Een laatste hulpkreet aan toevallige passant NLNU leidde tot het advies dat ik het maar eens moest proberen. En hij had ook wel gelijk dat het er toch eens van moest komen.

    Op naar de kamer dus met Tante Tanja. Eigenlijk kan ik over de seks niet veel slechts zeggen want dat was zeker wel OK. Opmerkelijk fenoneem na de daad was dat ze het condoom opblies om te kijken of er lekkage in de ballon zat. Dat heb ik in meer dan 10 jaar hoerenlopen nog nooit meegemaakt. Daarna leek er een soort stilte oorlog uitgebroken. Ze keek me zo ongeveer dood. Geen idee waar het aan scheelde. Maar volgens mij hebben meer beren zich dit in het verleden afgevraagd. Leuke fluffer zou Patjax zeggen. Dat was het dan ook wel. 45 minuten op kamer geweest, uurtje betaald natuurlijk. Een mager zesje voor deze kamer en een ervaring rijker. Volgende keer maar daten met iemand die geen borderliner is.

    Afijn, over naar de leuke dingen, in de whirlpool trof ik NLNU en twee andere Nederlanders die voor het eerst op bezoek waren in Elsdorf. Eentje had haar kans al schoon gezien door achterlijke upselling te doen aan 1 van de boys. Goed om te weten dat Alma nu op het TMM lijstje staat. De Tijger hierboven heeft trouwens een punt dat Cristina as ever weer een extreem slechte indruk maakte met haar gedrag op alles en iedereen. Vandaag sloeg het wel behoorlijk door met al dat geschreeuw en gescheld in het Roemeens. In de avond kreeg ik telkens the finger van haar zodra ze me zag. Hier moet echt eens iets aan gedaan worden in mijn optiek maar goed. Mijden als de pest die handel.

    De volgende ronde was gereserveerd voor Bella of Nicole, met een voorkeur voor de laatste al zijn ze allebei zeker geen miskoop weet ik van horen zeggen. Nicole was by far het mooiste meisje van de klas voor mij gisteren en na de steak, die overigens prima was, wist ik haar aan te spreken. We hadden al de nodige lol op bank maar op de kamer ging het echt goed los. Dit zijn wel de dames waarvoor ik naar Babylon blijf komen. De grootste lol met haar gehad en twee volledige rondes afgewerkt. Twee uur later stonden we weer boven en zij staat nu ook bovenin mijn denkbeeldige lijstje met favorieten. Binnenkort gaan we vast en zeker op herhaling!

    Het was inmiddels wat later op de avond en bij de bar vond ik de twee nieuwkomers nog waarvan eentje twijfelde tussen Nicole en Vivien. Ik was natuurlijk lyrisch over de eerste maar ook de tweede mag er wezen meen ik. Hij koos uiteindelijk voor de laatste. Het resultaat heb ik niet meer meegemaakt want ik vond het welletjes en besloot terug naar de Veluwe te gaan. Rond 23:00 de sleutel weer tevreden ingeleverd en de vierwieler gestart. Het was weer een prima dagje al met al. Ik hoop enkel dat Cristina binnenkort buiten wordt geflikkerd en anders: ignorance is bliss.


  39. Onderstaande 25 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 mei 2022),billyboy123 ( 2 mei 2022),claudius ( 1 mei 2022),Dennis46 ( 3 mei 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 mei 2022),Goedemorgenallemaal ( 1 mei 2022),GrandCru (21 mei 2022),hasta la pasta ( 6 mei 2022),jansenroy ( 1 mei 2022),Klatergoud ( 2 mei 2022),Kwant ( 4 mei 2022),le_belge ( 1 mei 2022),Massi ( 3 mei 2022),mentholbear ( 2 mei 2022),noglangnietuitgewandeld ( 1 mei 2022),Patjax ( 1 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022),rmjhexe ( 1 mei 2022),Schietgraagft ( 2 mei 2022),schoolmeester ( 1 mei 2022),Shakir (11 mei 2022),Siberische tijger ( 1 mei 2022),Wentelt Eefje ( 4 mei 2022),Wijze grijze ( 1 mei 2022),yylover ( 1 mei 2022)

  40. #2924
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    3 april 2023 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    77
    Thanked
    145 in 18 posts

    Standaard

    Gisteren (5 mei) een middagje naar Babylon geweest (voor het eerst in deze club), met extra dank aan Willem2 voor de kortingskaart!

    De club is erg mooi - en ook de wellness is prima verzorgd (het was lekker weer, dus je kon ook heerlijk buiten op de ligstoelen liggen!). Heerlijk om na een sessie in de jacuzzi bij te komen, super!
    De dames zijn vooral Roemeens (en er waren 2 donkere dames aanwezig), maar van alle 'soorten en maten'. 2 'voldoende' kamers sessies gehad (de namen weet ik helaas niet meer).

    Wat wel opvalt in deze club is dat de dames voor 'schreeuwen' naar de klanten - in de trend van 'Hey shattie, fikken' etc. Dit is natuurlijk wel in meerdere clubs; maar hier viel het gisteren wel erg op.

    Maar een prima dan in een prima club - hier ga ik zeker nog een keer terug naar toe!

    Wel jammer: ik had een bekeuring omdat ik mijn auto de verkeerde kant op had geparkeerd; je mag blijkbaar daar alleen maar parkeren met de voorkant van de auto in de rij richting ... pfff (weer wat geleerd ;-) )

  41. Onderstaande 9 leden hebben lqwerty bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 6 mei 2022),Kwant ( 6 mei 2022),mentholbear ( 6 mei 2022),noglangnietuitgewandeld ( 6 mei 2022),Patjax ( 6 mei 2022),SeX++ ( 7 mei 2022),uurtje ( 6 mei 2022),Wentelt Eefje ( 8 mei 2022),yylover ( 6 mei 2022)

  42. #2925
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    @lecram030nl Als je de navi op Oststrasse 12 instelt kom je aan de voorkant uit, maar de parkeerplaatsen zijn achter de club. Die bereik je zo: Als je Elsdorf nadert, dan kom je op een rotonde met een benzinestation. Daar ga je rechts en dan meteen weer links. Na een paar 100 meter krijg je links de parkeerplaats van Babylon.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  43. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    lqwerty ( 6 mei 2022),mentholbear ( 6 mei 2022)

 

 
Pagina 117 van 159 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

  Diamond 468*60