Pagina 113 van 159 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.801 t/m 2.825 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2801
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Als ie het doet blijkt ie in iedergeval geen ezel maar een mens.
    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    ... of een steenezel.

  2. #2802
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Is de originele autobahn tussen MG en Elsdorf en vv weer geopend?
    Gewoon open.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #2803
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Waren de wegwerkzaamheden niet de reden voor de prijsverlaging

  4. #2804
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 12:47
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    462
    Thanked
    183 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Is de originele autobahn tussen MG en Elsdorf en vv weer geopend?
    De originele autobahn (A61) is deels niet open. Een paar km tussen MG en Elsdorf is gesloopt om de kolenmijn uit te breiden.
    Je wordt in beide richtingen keurig omgeleid via de snelwegen.

  5. #2805
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dat klopt, de BAB61 tussen Wanlo en Jackerath valt ten prooi aan de bruinkoolwinning. Als ze uitgebaggerd zijn dan wordt dit stuk weer hersteld, tot die tijd moet je de in ere herstelde BAB44 (die 2005-2006 gesloopt werd) gebruiken als omleiding. Heb gelezen dat dit tot 2035 duurt...
    Ik quote mezelf maar eens om een en ander te verduidelijken.

  6. #2806
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik quote mezelf maar eens om een en ander te verduidelijken.
    Koop een lollie en vier het......

  7. #2807
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik quote mezelf maar eens om een en ander te verduidelijken.
    En om thanks te krijgen van je denkbeeldige vrienden Ethan Cunt en Pussyhunter

  8. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (15 februari 2022)

  9. #2808
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Getrouwd Bekijk bericht
    De originele autobahn (A61) is deels niet open. Een paar km tussen MG en Elsdorf is gesloopt om de kolenmijn uit te breiden.
    Je wordt in beide richtingen keurig omgeleid via de snelwegen.
    Maar pas op, de lus naar het vervangede stuk is tamelijk verassend scherp.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (30 januari 2022),JonnyFontane (30 januari 2022)

  11. #2809
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    D'r zitten meerdere lussen in die best strak zijn. De bordjes '60 km/u' zijn ook geen aanbeveling maar eerder een noodzaak. Periodiek wil er nog wel eens een flitser staan voor 60 of 80 km/u, die natuurlijk zodanig geplaatst staat dat je net nog 20 km harder rijdt dan formeel is toegestaan..

  12. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (30 januari 2022),JonnyFontane (30 januari 2022),mentholbear ( 2 februari 2022),WANDELAAR5 (30 januari 2022)

  13. #2810
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Duitsland maakt overal wel strakke lussen. Mijn allereerste bezoek aan een Duitse FKK eindigde daardoor bijna in de bosjes achter de afrit, volkomen verrast.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 januari 2022)

  15. #2811
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Waren de wegwerkzaamheden niet de reden voor de prijsverlaging
    Jij mag door voor de koelkast
    Pluk de dag of een bloemetje

  16. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 februari 2022)

  17. #2812
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Zo. Net even wat vliegen afgevangen in diverse topics. Vaak ook leuk, maar soms moet er ook zeer serieus gewerkt worden door deze ijsbeer. Ik bezoek door C19 al een paar jaar beduidend minder clubs, maar door - hoe zal ik het zeggen - moverende omstandigheden was ik afgelopen zondag wederom in Babylon, terwijl ik er negen dagen ervoor ook al was geweest. Met een U-bocht kwam ik in de club aan. Met een Janssen doses en een booster was me verteld dat ik niet zonder een sneltest de club in zou kunnen. Het lijkt godverdomme mijn jeugd+ jaren wel. Zonder vergrootte pupillen kwam je bij wijze van spreken ook een club niet in.

    Ik wist uiteraard op voorhand waar ik aan begonnen was, dus neuken was echt van secundair belang. Om 11:30 kwam ik de club binnen. Het eerste wat er aanging was een prima ontbijt en daarna vele sauna rondes en andere wellness activiteiten. Voor de insiders zag de line-up de eerste uren er als volgt uit: Aida, Timea, Dolli (geen klik), Antonia, usw. Precies wat je van een zondag hier kunt verwachten, weinig tot niks. Na ruim drie uur boekte ik Iman. Ze hield toch de boot wat af, maar als je haar opgewarmd krijgt dan wordt echt de moeite waard. Net als vorige week met Chanya een top "dark" sessie. Eddy was inmiddels ook in da-house. Hij had duidelijk genoten van zijn feest de dag ervoor. De rest van de avond me nog prima vermaakt met "deze en gene". Oh ja, het was de laatste keer dat ik hier zonder entree de club in kwam, omdat de teller op tien stond. De kortingactie is helaas na vele jaren gestopt. Tot zover Babylon, nu weer terug naar Corona.
    Pluk de dag of een bloemetje

  18. Onderstaande 9 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 februari 2022),Herr Fick ( 4 februari 2022),mentholbear ( 2 februari 2022),Patjax (15 februari 2022),pret ( 1 februari 2022),Schietgraagft ( 4 februari 2022),Siberische tijger ( 1 februari 2022),WANDELAAR5 ( 1 februari 2022),Wentelt Eefje ( 2 februari 2022)

  19. #2813
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Beter een dagje eerder kunnen komen, speenvarken, paella, 2 hobbyhoeren , Elton John , de Zweed die door Iman en roxanne openbaar afgewerkt werd . Champagne en een verloting
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  20. #2814
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Beter een dagje eerder kunnen komen, speenvarken, paella, 2 hobbyhoeren , Elton John , de Zweed die door Iman en roxanne openbaar afgewerkt werd . Champagne en een verloting
    De legendarische Viking! Hij leeft nog!

  21. #2815
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Beter een dagje eerder kunnen komen, speenvarken, paella, 2 hobbyhoeren , Elton John , de Zweed die door Iman en roxanne openbaar afgewerkt werd . Champagne en een verloting
    Heb ik jouw verslag ergens gemist?
    Pluk de dag of een bloemetje

  22. #2816
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Berichten
    110
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    72 in 23 posts

    Standaard

    De aantallen dames houden niet over de laatste tijd zoals ik gezien heb. Ook nu AWL of beter Grobe Prognose Liste 11 vandaag of 17 donderdag. Dat is dan al incl Milenka en no showers. Hoop dat het snel meer wordt. Less is in dit geval niet more.
    Is dit nog altijd COVID of inmiddels structureel?

  23. #2817
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Zaterdag 29 januari Babylon time

    Met een kortingskaart in de broekzak zaterdag 29 januari koers gezet naar Elsdorf. Het is net na de klok van 13:00 als ik de bolide op een bijna volle parkeerplaats te rusten zet. Enkele seconden later, arriveert een mij bekende veelpleger. Bij de theke wordt de kortingskaart met een bijbetaling gepromoveerd tot dagkaart, Babylon, W2 en YBF bedankt. Blijkbaar heb ik een goede dag uit gekozen, er is party, want deze dag wordt het 15 jarig jubileum gevierd , de flyers en aankondiging zal ik wel gemist hebben denk ik. Eerst maar eens kijken wie er aanwezig zijn. Gauw geteld 20 tot 25 dames, een paar nieuwe gezichten, hoop bekende gezichten, waar ik niet overal meer een naam bij weet. Helaas zijn de heren met een factor 3 sterk vertegenwoordigt.
    Sta je aan de bar, wat te drinken te scoren, word je van achter betast door een van de donkere dames, in dit geval Iman, die stond op mijn lijstje. Een kamer in de kelder voor een uur bezet gehouden, met een overtuigend resultaat: beter gaat het vandaag niet meer worden. Na deze sloopparty een momentje voor mezelf genomen, en vooral ongewild toeschouwer zijn van openbare seksuele handelingen in de salon.
    Naast het standaard buffet binnen, ligt er buiten op de grill een speenvarken, en staat er een grote pan paella naast, het “a la carte” doet vandaag even niet mee. Een klein bordje eten gepakt, aan de eettafel zit een stamgast die loten verkoopt voor een tombola, met als hoofdprijs, een kamergang van 30 minuten met een dame naar keuze, de andere 2 prijzen zijn kortingskaarten op de entree.
    Een van de nieuwe dames heeft mijn aandacht, geblondeerd haar, opvallende rood gestifte lippen, intiempiercing. Ze stelt zichzelf voor als Jessica, iets meer als 1500 weken jong, en heeft onder ander een verleden in een club in Leipzig. Kamergang van bijna een uur, waar achteraf, een 30 minuten beter passend was geweest, te veel profi, ben benieuwd of ze het hier gaat redden. Ook ex dvp Gina met haar sugardaddy is binnen, uiteraard in badjas. Helaas maakte ze geen aanstalten om in de danspaal te klimmen.
    Er zijn inmiddels een, laat ik zeggen “paar vreemde gasten” gearriveerd, eentje blijkt wel een heel wild katje te zijn, maar dan wel zo eentje met 4 poten en staart. De andere gasten zijn een koppel van middelbare leeftijd, wat blijkbaar heeft gedacht, bij hun eerste bezoek aan Babylon, in een swingersclub terecht te komen.
    Het loopt tegen de klok van 20:00, doen we nog een afsluiter, of vinden we het mooi geweest. Wie staan er nog op het To-Do lijstje Chayna, Vivien en Lulu. Met een beetje geluk, tegen Vivien aan gelopen die pas over een uur een afspraak had staan. Aangename sessie, die naar meer smaakte. Het enige minpuntje was dat het maar een 30 minuten mocht duren. Nog even tot rust komen, toen was het tijd om weer naar de randstad te vertrekken.

    Babylon tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  24. Onderstaande 36 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 februari 2022),Bluebear ( 8 februari 2022),Caracol (13 februari 2022),Eddy_V ( 8 februari 2022),Elmo3108 ( 8 februari 2022),fervent ( 8 februari 2022),Goedemorgenallemaal ( 9 februari 2022),Gustomass ( 9 februari 2022),hasta la pasta ( 8 februari 2022),Herr Fick ( 8 februari 2022),Husky (17 februari 2022),jansenroy ( 9 februari 2022),Johan35 ( 8 februari 2022),JonnyFontane ( 8 februari 2022),Klatergoud ( 8 februari 2022),Kwant ( 9 februari 2022),lekkersfan (18 februari 2022),le_belge ( 8 februari 2022),Liefje ( 8 februari 2022),Massi ( 9 februari 2022),mechelen ( 8 februari 2022),mentholbear ( 8 februari 2022),Patjax ( 8 februari 2022),Richte (15 februari 2022),rmjhexe ( 8 februari 2022),Schietgraagft ( 8 februari 2022),schoolmeester ( 8 februari 2022),SeX++ ( 8 februari 2022),Shakir ( 8 februari 2022),Siberische tijger ( 8 februari 2022),Sphinx (13 februari 2022),Viscamessi ( 8 februari 2022),WANDELAAR5 ( 8 februari 2022),Wentelt Eefje ( 8 februari 2022),Wijze grijze ( 7 februari 2022),yylover ( 8 februari 2022)

  25. #2818
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Het zal hier wel ergens staan, maar ik vind het niet meteen terug
    Wat zijn momenteel de gangbare prijzen hier, ik bedoel.

    - Inkom prijs.

    - Prijs van de dames,

    -Eventuele extra's

    Het is maar dat ik nu woensdag (16 feb) een bezoekje plan, en voor geen verrassingen wil komen te staan.

    Alvast bedankt
    Z
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  26. #2819
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Gisteren eindelijk tijd om weer eens op pad te gaan. De keuze viel weken geleden al blind op Babylon. Het is toch het oord waar ik mij nog altijd het meest op mijn gemak voel. Zodra ik dat hier verkondigde wist Willem2 niet hoe snel hij een kortingskaart door mijn digitale brievenbus moest vrotten, waarvoor weer mijn grote dank.

    Een onverwacht tussendoortje stelde de feestvreugde een paar weken uit maar gistermiddag stond ik dan toch rond 13:00 voor de deur in Elsdorf. Mijn eerste bezoek op een zondag overigens. Een blik op de GPL en wat app verkeer met de Koningin van Elsdorf zorgden ervoor dat ik het gevoel had dat het wel goed ging komen op deze zonnige dag in de winter. De ontvangst was vriendelijk en ik werd alleraardigst welkom geheten door de one & only Alice terwijl de theke van dienst de administratie doornam. Nadat alles was goedgekeurd en de resterende entree was voldaan toverde ik mij om tot handdoekbeer voorts ik een kleine lunch samenstelde. Ondertussen volop aan de klets voor de kets met Alice. Mijn laatste bezoek was toch alweer een maand of 3 geleden terug, veeeul te lang geleden aldus madam dit dat zus zo.

    Na het maaltje de wellness opgezocht terwijl mijn huisbruid met mijn toestemming vreemd ging met een andere nietsvermoedende meneer want ja only with you baby zeggen ze dan om je niet van je roze wolk te laten donderen. Alle gekkigheid op een stokje. De sauna werkte als vanouds perfect en ook het dampfbad was weer in bedrijf op standje snelkookpan. Het zweten deed mij goed en na een ijskoude douche plus bubbelbad verplaatste ik mij weer naar de bar waar ik wat rondhing in afwachting van mijn date.

    De sfeer was redelijk tam maar ik had niet echt anders verwacht op een zondag. Links en rechts werd wat geklaagd om maar een dame te citeren: "gestern war langweilig, heute ist noch mehr langweilig." Tijd om daar maar eens verandering in te brengen dan dacht ik bij mijzelf. Alice kwam weer in beeld en we kletsten nog wat verder terwijl ook Rebekka en een andere dame waarvan de naam bij mij vooralsnog onbekend is bij ons voegden voor een praatje en dolletje. Rebekka was altijd al in beeld bij ondergetekende maar was vandaag extra aantrekkelijk omdat ze nu gewoon 1 haarkleur had in plaats van alle kleuren van de regenboog zoals de vorige keer het geval was. Dit in combinatie met wat ik eerder had gehoord en gelezen over haar diensten deden me toch maar eens kenbaar maken dat ze op de shortlist stond voor saus. Maar eerst ruim baan voor Alice want daar was ik wel aan toe na een stressvolle periode buiten de club. Ze maakte de verwachtingen weer keurig waar en de rest kon me gestolen worden op dat moment. Laat dat nou precies de reden zijn waarom ik zo nu en dan een saunaclub bezoek. Een 10 met griffel dus.

    Inmiddels was het tijd om weer wat te eten. Dit keer gekozen voor wat varkensvlees en kip uit de buffetbakken samen met wat aardappelpuree. Prima te nassen. Op zondag lijkt de keuken ook wat meer ruimte te hebben voor wat andere spontane lekkernijen zo stond er ineens een kleine stapel pannekoeken op tafel waar grettig gebruik van werd gemaakt door zowel de dames als heren. Weer eens iets anders dan gelatine pudding uit de koelkast als toetje.

    Na een tweede ronde wellness keek ik nog eens goed in de rondte om vervolgens te concluderen dat de twee dames waar ik een verhoogde mate van interesse in had, te weten Rebekka en Antonia, de tent alweer hadden verlaten voor vandaag. Er waren gedurende mijn hele verblijf dan ook telkens meer dames dan heren aanwezig in het openbare gedeelte van de club. En als die heren dan niet al te veel de portomonee lijken te trekken.... tsja dan verdwijnen de vrouwen ook heel snel. Iedereen hing er maar wat bij net als mijzelf en ik kwam niet meer iets tegen waarvan ik dacht: die moet ik hebben. Vorige keer reed ik zo aan het einde van mijn dag een scheve schaats en dat heb ik vandaag maar vermeden.

    Desalniettemin verliet ik club weer zeer tevreden zo rond de klok van 20:00. Goed aan mijn trekken gekomen en de Koningin van Elsdorf besloot me bij de theke weer gedag te zeggen en uit te wuiven onderweg naar de deur. Zo eindigde het waar het begon en zal een volgend bezoek zeker geen 3 maanden op zich laten wachten. Hoop ik dan toch.


  27. Onderstaande 30 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 februari 2022),brombeerzuid (14 februari 2022),buttlover (15 februari 2022),forgetskinnyletsgetfatty (15 februari 2022),Goedemorgenallemaal (15 februari 2022),hasta la pasta (15 februari 2022),Herr Fick (18 februari 2022),Husky (17 februari 2022),Johan35 (15 februari 2022),JonnyFontane (15 februari 2022),Klatergoud (15 februari 2022),Kwakje (15 februari 2022),Kwant (18 februari 2022),le_belge (15 februari 2022),Massi (15 februari 2022),mechelen (14 februari 2022),mentholbear (15 februari 2022),Mooiejoke (14 februari 2022),noglangnietuitgewandeld (15 februari 2022),Patjax (15 februari 2022),pcenter (15 februari 2022),Schietgraagft (15 februari 2022),schoolmeester (15 februari 2022),Shakir (14 februari 2022),Siberische tijger (15 februari 2022),Viscamessi (16 februari 2022),WANDELAAR5 (14 februari 2022),Wentelt Eefje (15 februari 2022),Wijze grijze (14 februari 2022),yylover (15 februari 2022)

  28. #2820
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Probiere es ma hier:
    https://www.saunaclub-babylon.com/ei...aclub-babylon/

    Die erste halbe Stunde 60€, jede weitere halbe Stunde (mit der gleichen Dame und gleiches Zimmer für "Pannekoek"!) 50€.
    Extras bei den Frauen mußt du selbst erfragen.

    vanKees

  29. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 (15 februari 2022)

  30. #2821
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:09
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard So ein Hin und Her…

    Meine Paysex-Erfahrungen der vergangenen Monate fanden – der 4. und 5. Corona-Welle sei Dank – nicht in Clubs, sondern nach der 1:1-Formel statt. Aber bei immer stärker werdender Lust und bei sich günstig entwickelnden Infektionszahlen musste es jetzt nochmal sein: Die Welt der Saunaclubs hat mich wieder 😊!

    An den Tagen vor dem ausgesuchten Termin gingen meine Absichten immer Hin und Her: Sollte es der Club werden, der hier nicht mehr genannt werden darf? Dafür spricht ein laut Berichten gutes Line-Up, ein schöner Rahmen, eine Happy Hour, ein kürzerer Anfahrtsweg, … Und dagegen spricht, dass ich wohl kaum eine der Damen noch kenne, dass das Abzock-Risiko wahrscheinlich eher groß ist, … Oder sollte es doch das Babylon werden? Dagegen spricht die weitere Anfahrt, die vergleichsweise sicher geringere Anzahl Damen, die etwas undurchsichtige und zumeist nach oben orientierte Preispolitik … Dafür sprechen ein Eintritt-Ermäßigungsgutschein dieses Forums (VIELEN DANK, WILLEM2!) sowie Dolli, mit der ich bei meinen letzten Besuchen immer SEHR zufrieden gewesen war und die laut „GPL“ anwesend sein soll! Kurz und gut, mein Hin und Her endet am Tag selbst, kurz vor der Abfahrt, mit einem Beschluss zugunsten des BABYLON.

    In Elsdorf angekommen, ist zunächst alles prima: reibungsloser Check des Impfausweises und problemlose Akzeptanz des Ermäßigungsgutscheins. Ich werfe mich also in mein Eisbären-Outfit und betrete erwartungsfroh gegen Mittag den Clubraum. Ein bescheidenes, aber schmackhaftes „Frühstück“ – und dabei gehen meine Empfindungen etwas Hin und Her, denn der wichtigste Bestandteil eines Clubs sieht doch eher enttäuschend aus: Wenige Damen, zwar splitternackt, aber meist optisch doch nicht so perfekt, wie man(n) es sich beim Clubbesuch wünscht. Aber warum mache ich mir darüber Gedanken? Dolli sitzt an ihrem Platz, plaudert zwar noch mit einem älteren Kollegen, aber ich bin zuversichtlich: Sie wird wohl meinen Tag letztlich doch gut machen!

    Bald gehen Dolli und ihr Kunde auf’s Zimmer, ich mache mich also auf mindestens 30, eher 60 Minuten Wartezeit gefasst. Diese Zeit nutze ich, um die sehr gute Sauna zu besuchen und mich zu entspannen. Leider ist aber auch nach mehr als zwei Stunden immer noch nichts von Dolli zu sehen, und damit beginnt für mich der unangenehme Teil der Wartezeit. Die Anzahl der Damen wird zwar weitgehend mit den in der „GPL“ angekündigten Anzahl von rund 20 übereinstimmen. Aber diese Damen wirken fast alle zurückhaltend bis uninteressiert. Und sie gefallen mir optisch eben meist nicht zu 100% - außer Aischa (die zwar nett lächelt, aber im kurzen Gespräch auch heute wieder so kalt scheint wie der Nordpol vor dem Beginn des Klimawandels), Isabella (die mir mit ihrer schmalen Taille, ihren Hammer-Titten und ihrer Größe schon fast Angst macht) und Mary (die gerade in dem Moment als mir auffällt, wie unglaublich hübsch sie ist, mit einem anderen Besucher die Treppen hoch steigt). Ich warte also weiter auf Dolli, und tatsächlich: Da ist sie, am Kaffeeautomat! Jetzt heißt es schnell sein: „Hello Dolli, how are you […] and will you be free for me?“ Ihre Antwort ist zwar herzlich und von einem schönen Lächeln begleitet, ihr Bedauern wirkt ehrlich, aber inhaltlich lautet die klare Ansage, dass ihr Kunde sie noch für weitere mindestens vier Stunden gebucht hat. Das lässt mein Zeitfenster heute wirklich nicht zu

    Die Zwischenbilanz meines Clubbesuchs ist bisher von Hin und Her geprägt: Vieles ist gut, aber das Entscheidende passt nicht! Ich frage mich sogar, ob ich heute zum allerersten Mal in meiner langjährigen Eisbärenlaufbahn nach Hause fahren werde ohne im Zimmer gewesen zu sein

    Und dann läuft mir vor dem Buffet ganz zufällig Mary in die Arme . Ich spreche sie an, ja sie hat Zeit für mich! Ja, sie lächelt sehr sympathisch! Und sie ist wahnsinnig hübsch! Super schlank, aber mit fantastischen weiblichen Formen, kleinen aber gut geformten festen Brüsten, einem knackigen Mini-Po, einem offenen und freundlichen Lächeln, einem attraktiven Gesicht mit tollem schwarz-glatten Haar. Also eigentlich gefällt mir optisch ALLES an ihr ! Über das einstündige Zimmer mit Mary werde ich wie immer hier keine Details hinterlassen. Aber zusammengefasst kann ich sagen: Es war suuuuuuuuper! Es hat mir so gut gefallen, dass ich nicht weiß, ob ich mich beim nächsten Mal für Dolli oder für Mary entscheiden würde, wenn beide anwesend und für mich verfügbar wären. Mary ist trotz ihres jungen Alters (22J) eine selbstbewusste Frau, deren Aussehen zu 100% meinem Geschmack entspricht. Sie spricht inzwischen recht gut Deutsch, sie hat keinerlei Berührungsängste, die Zimmerzeit und die Abrechnung sind 100% korrekt und auch der After-Talk mit ihr gefällt mir absolut gut. Es hat „geklickt“ zwischen uns! MARY IST TOLL

    Nach dem Zimmer mit Mary erschien mir auch der Clubraum irgendwie verändert. Es war zwar erst Nachmittag, und doch wurde vor der Theke getanzt und gleich an zwei Stellen wurde öffentlich geblasen, was das Zeug hält. SO gefällt mir das Babylon! SO mag ich diesen Club!

    Leider kann ich dieses geile Treiben nur noch eine halbe Stunde als Beobachter genießen, mich dabei noch ein wenig mit schmackhaftem Essen stärken. Dann ruft mich die Realität wieder, mein kurzer Clubtag ist vorüber.

    Ja, es gab bei meinem Saunaclub-Revival Hin und Her. Aber letztlich war alles gut, ich bin sehr froh und zufrieden! Danke, MARY 😊

  31. Onderstaande 16 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 februari 2022),Eddy_V (19 februari 2022),Getrouwd (18 februari 2022),Johan35 (19 februari 2022),Klatergoud (18 februari 2022),Kwant (18 februari 2022),Massi (20 februari 2022),mechelen (18 februari 2022),mentholbear (19 februari 2022),nick n. (18 februari 2022),Patjax (19 februari 2022),Schietgraagft (21 februari 2022),Shakir (18 februari 2022),Siberische tijger (18 februari 2022),WANDELAAR5 (18 februari 2022),Wentelt Eefje (18 februari 2022)

  32. #2822
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vandaag, na 3 weken, weer eens naar Babylon afgereisd. Code geel of niet, gelukkig nergens last van gehad.
    Met dank aan W2 voor het kortingskaartje.

    Kort verslag.
    Sfeer, helemaal niet. Het was er erg rustig en het aantal beren was bijna maandag-achtig laag.
    Gevolg --> ik vond het heerlijk en heb de hele dag kunnen relaxen en de afgelopen weekstress weg kunnen werken, door helemaal niks te doen.
    Aantal dames was ook aan de lage kant maar omdat er zo weinig beren waren, was de keuze heel ruim.
    Diverse vaste dames waren afwezig maar dat werd weer gecompenseerd door een 5-tal nieuwe dames.
    Eerste kamer met Rebecca die ik al een aantal maanden niet had gezien. Fijn vertrouwd uurtje met haar mogen beleven.
    Tweede kamer met Mary, mijn eerste keer met haar.
    Heerlijk vrolijke, enthousiaste en correcte meid, waardoor ik haar nu ook kan toevoegen tot mijn Bab favorieten.

    Geen klachten vandaag.

  33. Onderstaande 28 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 februari 2022),cheasehead (19 februari 2022),Eddy_V (19 februari 2022),forgetskinnyletsgetfatty (18 februari 2022),Getrouwd (18 februari 2022),hasta la pasta (19 februari 2022),Herr Fick (19 februari 2022),jansenroy (18 februari 2022),Johan35 (19 februari 2022),Johnsonxxx (19 februari 2022),JonnyFontane (19 februari 2022),Klatergoud (19 februari 2022),Kwakje (20 februari 2022),Kwant (18 februari 2022),le_belge (18 februari 2022),Massi (20 februari 2022),mechelen (18 februari 2022),mentholbear (19 februari 2022),Patjax (19 februari 2022),Schietgraagft (21 februari 2022),schoolmeester (19 februari 2022),SeX++ (19 februari 2022),Shakir (18 februari 2022),Siberische tijger (18 februari 2022),Sparky (20 februari 2022),Viscamessi (23 februari 2022),WANDELAAR5 (19 februari 2022),Wentelt Eefje (19 februari 2022)

  34. #2823
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    757
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch Toppertje

    Gisteren weer op bezoek geweest in BBL. Voor in de middag gearriveerd en het was niet druk op de P-plaats.

    Na coronacheck en omkleden plaats genomen aan de bar. Ik was een beetje op de hoogte van de GPL en had o.a. Mary zien staan. Hoewel je de GPL lang niet altijd kunt vertrouwen en beter sowieso niet op 1 paard moet gokken en de hele tijd gaan zitten wachten, daarvoor is het ook een club en niet een prive bezoek. Afijn bij een rondje door de club Mary ook niet gezien, misschien bezet. Ook geen bekende NL beren gezien. Dus maar wat kleine hapjes genomen met een biertje erbij. Strategische plek ingenomen met een redelijk overzicht over de aanwezigen.

    Het duurde niet lang of mijn oog was op Dolli gevallen (stond niet op de GPL voor deze dag). Deze Roemeense dame was me al eens eerder in positieve zin opgevallen, maar altijd bezet, of vrij op momenten dat ik geen lust (meer) had. Toen ik mijn hapje had genuttigd besloten naar Dolli te gaan en naast haar plaats genomen. Gesprekje begonnen over de bekende koetjes en kalfjes. Niet veel later naar de kamer gegaan en daar heb ik geen spijt van. Dolli geeft wat mij betreft de ultime GFE. Heeft een heerlijk zachte huid en weet het spel heel goed op te bouwen. Geprobeerd om een beetje te remmen, maar ik werd erg opgewonden, dus dat is maar deels gelukt. Uiteindelijk heeft ze me een heerlijk hoogtepunt gegeven (FT). Dolli was fantastisch en is voor mij 100% HHG! Enige kleine minpuntje is haar TZ techniek....haar tong trekt ze terug, er is dus meer sprake van alleen zoenen. Afgerekend en wat me (al eerder) opvalt is dat de extra's (FT in dit geval) €25 zijn, terwijl je in een club als Venus €50 extra betaalt voor dit kunstje. Uiteindelijk ben je dus in BBL voordeliger uit als je dit zo vergelijkt

    Na deze heerlijke kamergang genoten van de prima spa wellness en jacuzzi. Nog een biertje gedronken en wat gekletst met een paar beren uit onze zuiderlijke buurland Belgie. Inmiddels was het tijd om te gaan eten, had geen zin te bestellen dus van het buffet genomen. Viel deze keer een beetje tegen. Had dat te maken met het feit dat Eddy er niet was??

    Het was inmiddels een stuk drukker met beren geworden. Ik had Mary wel gespot en even gezwaaid, maar ze was niet vrij. Dat komt de volgende keer wel weer...hoewel Dolli ook om herhaling vraagt.....kortom een vervolgbezoek zal niet heel lang op zich laten wachten.
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 20 februari 2022 om 09:48

  35. Onderstaande 19 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 februari 2022),forgetskinnyletsgetfatty (20 februari 2022),Getrouwd (20 februari 2022),hasta la pasta (20 februari 2022),jansenroy (20 februari 2022),Johan35 (20 februari 2022),Kwakje (20 februari 2022),Kwant (22 februari 2022),le_belge (20 februari 2022),Massi (20 februari 2022),mechelen (22 februari 2022),mentholbear (21 februari 2022),Schietgraagft (21 februari 2022),schoolmeester (20 februari 2022),SeX++ (21 februari 2022),Siberische tijger (20 februari 2022),Viscamessi (23 februari 2022),Wentelt Eefje (20 februari 2022),yylover (20 februari 2022)

  36. #2824
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 17:24
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    187
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Ik ga regelmatig naar Saunaclub Venus in Hamminkeln maar wil wel eens iets nieuws proberen. Is Babylon een betere keuze? Wie kan vergelijken?

  37. #2825
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Voordelen van Babylon
    Babylon is groter en ruimer opgezet dan Venus. Er zijn plaatsen waar je even rustig kunt relaxen of een dutje doen.
    Babylon heeft een uitgebreid en uitstekend buffet plus a la carte maaltijden inbegrepen bij de entree.
    In Babylon is het bier inbegrepen in de entree inclusief speciaalbieren zoals Leffe Blond.
    Babylon heeft een grotere jacuzzi en een dampbad.
    Babylon heeft regelmatig openbare sex actie
    Babylon heeft een redelijk groot buitenzwembad.
    De enorme mannenoverschotten waar Venus regelmatig last van heeft zijn zeldzamer in Babylon. In Babylon eigenlijk alleen bij feestjes.

    Voordelen van Venus:
    Niet alle vrouwen in Babylon geven de standaard Venus service.
    Babylon heeft geen buiten sauna, geen danskooi en geen jacuzzi met uitzicht op de bar.
    De ontvangst bij Venus is veel vriendelijker en de eigenaar van Venus heb ik nog nooit dronken gezien.
    In Babylon is de entree duurder en het eerste half uur op de kamer is €60 ipv €50.

    Ongeveer gelijk:
    Beide zaken zijn keurig schoon en netjes. In Venus krijg je een badjas, in Babylon een saunakilt (grote handdoek).

  38. Onderstaande 9 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 februari 2022),Elmo3108 (23 februari 2022),JPtoo (23 februari 2022),mentholbear (28 februari 2022),SeX++ (23 februari 2022),Shakir (23 februari 2022),Siberische tijger (23 februari 2022),Wijze grijze (23 februari 2022),zeppos58 (23 februari 2022)

 

 
Pagina 113 van 159 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

  Babylon 468*60