Pagina 107 van 161 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.651 t/m 2.675 van 4003

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2651
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Was ziehe ich nur zu der HALLOWEEN-Party im Babylon an? Auf der Suche nach einem passenden Kostüm klingelte mein Mailkonto und mir flatterte eine Rabattkarte vom IJBF in den Briefkasten.Da ist es besser inkognito im ‚Hessendress‘. Wenig auffallen und alles beobachten. Ist gebongt!

    Samstag früh meinen Puffesel die Sporen gegeben und war pünktlich am Club.

    Anita, ganz gruselig angemalt und kostümiert, nahm mir den Eintritt von 30€ und den Ausdruck ab. Wouw, war schon gut was los und einige Frauen liefen leicht bekleidet mit spezieller Schminke im Clubbereich herum. Bella als Hexe hat sich viel Mühe gegeben,
    Rose im schwarzen Ledertop und -rock, Alice im Hauch eines Einteilers, andere mit schwarzem Höschen. Schön anzuschauen.

    Allen Hallo gesagt, mit der Barfrau etwas geschnackt, mit Wasser und Kaffee raus in den vorderen Wintergarten. Kaum die Zigarette
    angebrannt, da wurde ich schon abkommandiert:
    „Mitkommen, arbeiten“! Meine Clubfrau im schwarzen Höschen hatte wohl Sehnsucht nach mir. Und mit: „Ich bin geil“, da hatte Sie nicht
    gelogen. Im Liebeszimmer Nr.1 zerwühlten Wir Zwei die Bettlaken auf Knäuelgröße. Geschafft aber zufrieden mit meiner Leistung trennten
    Wir Uns nach einer Stunde und verabredeten Uns auf später. Ab da war Sie fast nicht mehr zu sehen.

    Da das Frühstück ausgefallen ist, inspizierte ich das Buffet und mir viel die Entscheidung schwer. Meine Lieblingsköchin hatte wieder einen
    sehr guten Tag. Verschiedene Braten, Bratkartoffel, Nudeln, gedünstet Gemüse. Und es wurde immer wieder frisch nachgefüllt.
    Mit einem frisch gezapften Bier sah ich mir das Treiben im Club an. Ich war entspannt und konnte die Nakedeis (die meisten hatten sich von dem bißchen Stoff wieder getrennt) geniessen.

    Wer ist dieser Typ im Vollanzug mit Maske? Der Gang verriet ihn mir. Der „Schwede“ ist im
    Haus. Schon ein verrückter, netter Typ. Nachdem er sich der Maskerade entledigt hatte gab es ein freudiges Hallo, besonders bei den
    Frauen. Schon klar, 3-4x am Tag beglückt der die Ladies.
    Am frühen Abend war er wieder in Aktion gegenüber der Theke mit einem Dreier, Leah und Chayna waren die Rodeo-Reiterinnen.

    Bei mir lief es nicht so gut, meine dezenten Anmachversuche fielen bei einigen Frauen sprichwörtlich ins..nicht Wasser. Dafür in das
    gute Bier. Was soll es, hatte meine schöne Stunde schon. Und wer nicht will der hat schon.
    Sollte ich auf: Haide.Zimmer.Ficken umstellen? :grübel: Nein, niemals!
    So lies ich den Abend gemütlich auslaufen, Mary’s liebe Versuche mich aufzuheitern werden wir nachholen, wenn Sie mit ihrer
    Schwester wieder aus dem Heimaturlaub zurück ist.

    Das Babylon war lange gut besucht, erst gegen 24.00 leerten sich die Hallen.
    Ohne Party-Mängelliste, leicht beschwipst und gut gesättigt machte ich mich gegen 00.30 von dannen.

    Danke Babylon, danke IJBF!

    vanKees

  2. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx ( 5 november 2021),Kwant ( 8 november 2021),mentholbear ( 6 november 2021),Nick59 ( 7 november 2021),Schietgraagft ( 8 november 2021),Wentelt Eefje ( 5 november 2021)

  3. #2652
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Je hebt geen verstand van muziek. Dat zijn geen Schlagern
    Nachdem ich über 7 Jahre sowohl die Bijlage 35966 wie auch das Bijlage 35967 malträtiert habe, gab mein
    Musiklehrer entnervt auf.
    My Duits is ook net rudimentêre, dank God daar was geen boewe daar nie!!!

    Soveel vir my begrip van musiek.

    vanKees

  4. #2653
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:40
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Cool

    Deze zaterdag weer naar BBL gereden. Begin van de middag arriveerde ik op de P-plaats, die al bijna vol was, dat voorspelde niet veel goeds.

    Binnengekomen me geregistreerd (QR-code) en betaald (€65 dagkaart). Over mondkapjes werd niet gesproken, werden ook niet gedragen. In NL is de verplichting voor dragen mondkapjes bij contactberoepen weer ingevoerd, sexwerkers uitgesloten. Blijkbaar heeft de politiek begrepen dat sexwerk mét mondkapje wel heel lastig te verkopen is . Weet niet hoe de regels nu in Duitsland zijn.

    Na omkleden werd ik verrast door Champagne op de tafel bij de keuken. Er was blijkbaar iets gaande, waar ik niet van op de hoogte was. Maar de Champagne smaakte er niet minder om. Bij navraag was er sprake van een dubbele verjaardag en ook een Duitse feestdag (party?). Dit alles maakte het berendruk, zelfs begin van de middag al. Afijn, daar moest ik dan maar mee handelen....eerst wat gelunched en ik schroomde niet om een 2e glaasje Champagne te nuttigen. Nog geen meisjes gezien die bij mij echt in de smaak vallen, behalve Bella misschien. Ook geen bekende NL beren gespot, blijkbaar waren die beter op de hoogte en daardoor niet aanwezig? Dan nog maar een glaasje van het huis en rustig aan de bar plaatsgenomen.

    Na zo'n 10 minuten aan de bar kwam Melissa in eens binnen lopen ri bar. Haar onmiddellijk enthousiast aangesproken. Ze kwam net binnen na ruim 4 weken afwezigheid. Bij inschrijven bij de receptie waren ze haar naam vergeten....nou ik niet hoor . Ze wilde eerst even een sigaretje roken, zo konden we fijn even bijpraten. Daarna naar de kamer en een heerlijk (vol) half uur genoten van dit prachtige dametje. Ze had me heel makkelijk kunnen overhalen tot langer, maar deed dat niet. Dus netjes afgerekend, met een nette fooi .

    Vervolgens na het douchen weer in de bar plaatsgenomen. Ik had nog een glaasje Champagne voor Melissa meegenomen naar de kamer, maar dat wilde ze liever niet opdrinken. Ik werd vervolgens in de bar al snel opgemerkt door Larissa. Deze kleine lolita ken ik al jaren en had haar ook bij mijn vorige bezoek al eventjes gesproken. Nu kwam ze ook direct naar me toe, en met een paar fijne zoenen probeerde ze me meteen naar de kamer te verleiden. Helaas voor haar heb ik wat meer tijd nodig voordat ik aan een 2e kamergang begin.

    De rest van de middag beetje rondgehangen met een heerlijk Weissenbiertje en wat hapjes van het buffet. BBL is één van de weinige clubs waar je bij je drankje ook gewoon een lekker stukje kaas/worst/balletje gehakt o.i.d. kan nuttigen.
    Later in de middag werden er zelfs heerlijke bakjes met grote gegrilde garnalen uitgeserveerd, werkelijk een delicatesse!

    Er waren inmiddels wel wat meer meiden die bij mij in de smaak vallen gespot, zoals Karla en Roxanne. Maar na een korte begroeting liepen ze weer door want ze hadden immers alweer een nieuwe 'Termin' staan. Zo kwam Larissa ook nog een keer bij me met de opmerking waarom ik nog niet met haar naar de kamer was gegaan. Mijn antwoord hierop 'bist du frei', waarop ook hier het antwoord was 'Nein, jetzt nicht, aber spater mit du'......nou dat zien we dan wel weer, ik heb zelf een hekel aan dat reserveren van de meisjes, daar doe ik dus niet aan mee. Mijn antwoord had ook kunnen zijn 'sind wir verheiratet', maar dat past meer als een meisje commentaar heeft op het moment dat je met een andere dame naar de kamer gaat/ben geweest.
    Liever scoor ik een meisje 'spontaan' als ze vrij is. Maar dan wel eentje die mijn smaak is, en niet Anne, die het diverse keren bij me probeerde om in de smaak te vallen, dit lukte haar echter niet. En dan noemt ze al die beren maar arrogant (omdat zij maar niet werd meegevraagd naar de kamer)....ik denk dat ze misschien zelf een beetje kortzichtig is?

    Inmiddels had ik lootjes gekocht voor de tombola. Trekking was rond 6 uur, dus eerst maar wat gegeten. Zoals altijd is dit prima verzorgd, ook van het buffet. Lekkere spaghetti met vleessaus en geraspte Parmezaanse kaas. Helaas geen 'freizimmer' of 'freien eintritt' bij de trekking van de Tombola gewonnen. Het was in de loop van de middag/avond alleen nog maar drukker geworden. Om tijdig voor de F1 kwalificatie thuis te zijn, ben ik maar afgehaakt. Gemixte gevoelens, Melissa, de drankjes en het eten waren uitstekend. Maar verder vond ik de sfeer niet fijn, het was gewoon veel te druk.
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 7 november 2021 om 11:47

  5. Onderstaande 23 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    DenBoob (12 november 2021),Getrouwd ( 7 november 2021),Goedemorgenallemaal ( 7 november 2021),hasta la pasta ( 7 november 2021),Herr Fick ( 8 november 2021),Kwant ( 8 november 2021),le_belge ( 7 november 2021),Massi ( 7 november 2021),mechelen ( 8 november 2021),mentholbear ( 8 november 2021),Nick59 ( 7 november 2021),Patjax ( 7 november 2021),pret ( 7 november 2021),rmjhexe ( 7 november 2021),RobOpzoek ( 8 november 2021),Schietgraagft ( 8 november 2021),SeX++ ( 7 november 2021),Shakir ( 7 november 2021),Siberische tijger ( 7 november 2021),Viscamessi ( 8 november 2021),WANDELAAR5 ( 7 november 2021),Wentelt Eefje ( 7 november 2021),Zapzarap ( 7 november 2021)

  6. #2654
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Gisteren weer in Babylon geweest, omdat het mij erg goed bevallen was vorige week. Dit keer bleek het er erg druk te zijn dat kwam door een dubbele verjaardag. Er werd zelfs champagne geschonken. Ondanks de drukte kon ik wel goed aan mijn trekken komen.

    Ik heb 2 kamertjes gedaan met de bulgaarse Danni (of Dani). De eerste kamer was super. Ze kan erg lekker pijpen wat komt door haar tongpiercing en ze heeft een stel mooie tieten. De tweede vond ik iets minder, maar nog altijd goed.

    Tussendoor nog een kamer met de erg mooie en knappe Roxana gedaan. Eén van de mooiste dames in Babylon naar mijn mening. Voor een mooie meid als zij was de kamer goed. Ze deed alles waar ik van hou en om vroeg. Met een beetje meer passie a la Mary zou ze perfect zijn. In de bar en buiten op het terras komt ze een beetje arrogant over, maar op de kamer valt dat wel mee.

    Verder de feestende Duitsers een beetje gemeden en vaak de sauna en het bubbelbad opgezocht. Had ik geweten dat er een (of twee) verjaardag was, had ik het bezoekje Babylon een week uitgesteld, maar ondanks dat een goede tijd gehad. Helaas met de tombola ook niet gewonnen, dus hopelijk bij het IJsberenforum meer kans.

  7. Onderstaande 20 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 november 2021),DenBoob (12 november 2021),Elmo3108 ( 8 november 2021),Goedemorgenallemaal ( 7 november 2021),Herr Fick ( 8 november 2021),jansenroy (12 november 2021),Johnsonxxx ( 7 november 2021),Klatergoud ( 8 november 2021),Kwant ( 8 november 2021),le_belge ( 8 november 2021),Massi (10 november 2021),mentholbear ( 8 november 2021),Patjax ( 7 november 2021),RobOpzoek ( 8 november 2021),Schietgraagft ( 8 november 2021),SeX++ ( 7 november 2021),Shakir ( 7 november 2021),Siberische tijger ( 8 november 2021),WANDELAAR5 ( 7 november 2021),Wentelt Eefje ( 7 november 2021)

  8. #2655
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Neueste Infos von der Babylon Clubseite:

    Für den Eintritt ist ab dem 9. November 2021 ein Nachweis 2G - genesen oder geimpft erforderlich.
    Im Innenraum tragen wir bitte Masken. Kontaktdaten werden nicht aufgeschrieben.

    (Wurde im Thema 11.11. Karnevalsauftakt im Babylon nicht klar kommuniziert
    // "Außerdem vermeiden wir so die Abstands- und Maskenpflicht" //. )


    vanKees

  9. #2656
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    Het stoombad is weer in gebruik.

  10. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (12 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Veli (12 november 2021)

  11. #2657
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Last Online
    11 augustus 2023 @ 09:56
    Locatie
    Het prachtige Limburg
    Berichten
    27
    Discussies
    3
    Thanks
    28
    Thanked
    27 in 11 posts

    Standaard

    Ik dacht we net naar daar trokken om stoom af te blazen?

  12. Onderstaande 2 leden hebben Veli bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 november 2021),pret (12 november 2021)

  13. #2658
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Last Online
    10 januari 2024 @ 17:17
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    21 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Die zwei LasVegas Boys schossen aber den Vogel ab. Was an Frauen ihnen nur ein bißchen gefiel
    und ihnen vor die Flinte liefen, wurde von ihnen „erlegt“. Der eine kannte mich noch von vor über zwei Jahren,
    und er hatte mich gerne als Club-Scout immer wieder gesucht. Ob es der Name der Frau war, wie er
    sich bei Ihr verhalten sollte oder auch was den Service anging. Thumbs up, thumbs down. Bis auf einmal war er
    super zufrieden. Nur das eine Mal kam er nach der Zimmer auf mich zu und sagte: Katastrophe.
    Leuk om je verslag te lezen, vanKees! Ik was samen met mijn twee vrienden uit Las Vegas op bezoek, was leuk om je ook ontmoet te hebben. Ik heb je verslag naar B. doorgestuurd. Zijn maat was trouwens voor de eerste keer in een Sauna Club, en het was een onvergetelijke ervaring voor hem.

    We plannen om volgend jaar oktober weer te gaan!

  14. Onderstaande 3 leden hebben HeelHard bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Veli (12 november 2021)

  15. #2659
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Op een mooie zondagnamiddag in een redelijk verlaten club terecht gekomen. Reductiekaartje van Willem werd zonder problemen ingewisseld. De club was echt leeg. Misschien 8 of 9 dames en evenveel beren.

    De eerste dame was Melissa. Omdat er weinig volk was was mee zitten zeveren en dan spelenderwijs mee naar de kamer gegaan. Ik had een goed gevoel al leek ze wat schuchter.
    Echter op de kamer veranderde de mood. Ik had voorgesteld om met een massage te beginnen en omdat ze dat eigenlijk erg goed deed vroeg ik om de massage verder te zetten. Dan begon ze te zagen over meer geld.
    De magie was snel verdwenen en we gingen rap over tot de eigenlijke daad. Toen ze duidelijk maakte dat ze zo weinig mogelijk aangeraakt wilde worden was't rap gedaan. Mijn harde verdween als sneeuw voor de zon en ik heb haar maar de 60eur gegeven. Ik had al te kennen gegeven dat ik uitgebreide kamergang wel zag zitten vooraf, maar niet dus.

    Wat rusten id kino, een jacuzzi, ne sauna en me dan klaargemaakt om op zoek te gaan naar een volgende dame. Een petite grietje was aan het ogen met me en dat spelletje bleef dan zo half uur doorgaan toen zij met haar groepje naar de rokersruimte ging en ik volgde.
    Uiteindelijk haar teken gedaan om bij me te komen zitten. Het was Clara. Heel erg petite, 42kg zei ze zelf. Skinny petite is niet echt mijn type, maar hey, toch magie te bespeuren. Duidelijk dat veel dames met dit laag aantal bezoekers niet gediend zijn en ook zij klaagde daarover.
    Op de kamer ontpopte ze zich tot een geile dame en ik heb erg goeie sessie gehad met haar.

    Nadien nog wat gegeten. Er was weinig volk, maar het eten was verrassend goed en uitgebreid. Ik denk dat de club vandaag zeker verlies draaide. Ik had op meerdere momenten het gevoel helemaal alleen id club te zijn en als ik volk zag was het personeel.
    Het personeel stoorde zich wel aan mijn sigaar, maar het was buiten helaas te koud. En voor mij is dit deel van de clubervaring. Melissa kwam ook weer even roken en ik probeerde er nog effe mee te babbelen maar ze zei me vlakaf dat ze alleen wilde zijn met haar gedachten. Oké, kan gebeuren, iedereen heeft wel es mindere dag, maar aftersales zero dus.

  16. Onderstaande 18 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (16 november 2021),blauwebeer (13 november 2021),Elmo3108 (13 november 2021),Getrouwd (13 november 2021),Goedemorgenallemaal (13 november 2021),hasta la pasta (13 november 2021),hvdk52 (14 november 2021),jansenroy (13 november 2021),Kwakje (14 november 2021),le_belge (13 november 2021),Massi (15 november 2021),mechelen (13 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Patjax (13 november 2021),Schietgraagft (15 november 2021),Shakir (13 november 2021),Viscamessi (13 november 2021),Wentelt Eefje (13 november 2021)

  17. #2660
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    Clara zal wel Karla zijn. De andere 'Klara' is volumineuzer én al een tijdje afwezig.

  18. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 november 2021),mentholbear (17 november 2021)

  19. #2661
    Geregistreerd
    15 juli 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    99 in 24 posts

    Standaard

    Gisteren voor het sinds lange tijd weer eens afgereisd naar Elsdorf. Bij binnenkomst om 12 uur was het al erg druk met beren. Helaas waren er zeer weinig dames beschikbaar. Later op de dag werd de verhouding dames beren beter. Ik ken Babylon nog van voor alle verbouwingen. Wat dat betreft is het erg op voorruit gegaan. Echter de verhouding beren dames is er niet op vooruit gegaan. Ik heb een goede sessie met Roxanne gehad. Het is een knappe meid. Wat betreft had ze de lippen niet hoeven opvullen maar smaken verschillen. Ze pijpt heerlijk en heeft een lekker poesje. Het is een genot om met haar te neuken. Kort om een heerlijke sessie en voor herhaling vatbaar. Al met al een geslaagd bezoek ze gaan mij zeker terugzien.

  20. Onderstaande 8 leden hebben desmo6682 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (14 november 2021),Kwakje (14 november 2021),le_belge (13 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Patjax (13 november 2021),Schietgraagft (15 november 2021),SeX++ (13 november 2021),Wentelt Eefje (13 november 2021)

  21. #2662
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.602
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmo6682 Bekijk bericht
    Bij binnenkomst om 12 uur [...]was het al erg druk met beren. Helaas waren er zeer weinig dames beschikbaar. Later op de dag werd de verhouding dames beren beter. [...] Al met al een geslaagd bezoek ze gaan mij zeker terugzien.
    Ik was ook gisteren in Babylon. En ik heb het precies op dezelfde manier ontvonden. Met dank aan Leah en vooral Dolli

  22. Onderstaande 2 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (14 november 2021),mentholbear (17 november 2021)

  23. #2663
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:28
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag, dit keer samen met mijn maatje, Cheasehead, weer de club bezocht.
    Nadat ik hem eindelijk duidelijk had kunnen maken dat er meer is dan die club in de Limburgse heuvels, wiens naam we niet mogen noemen, club Voldemort, was het zijn eerste bezoek sinds meer dan 2 jaar.
    Wie weet, dat het wel eens de laatste keer zou kunnen, sowieso omdat ik de komende 2 weken geen tijd meer heb, maar corona is tegenwoordig niet meer te voorspellen.
    Dus wat extra geld gepind en voor die extra 3e kamer gegaan.

    Je leest het in diverse clubs, ook in Babylon is de verhouding dames/beren lastiger geworden. Er waren best wel veel dames aanwezig maar er werd veel en ook vaak lang gekamerd.
    Maar met een beetje geduld lukt het wel, al helpt het wel als je een vaste bezoeker bent.

    Had al weken mijn oog laten vallen op Dani, maar of ze was bezet, of ze was afwezig, of ze straalt een zodanige desinteresse uit dat je haar maar met rust laat.
    Rond half 12 kwam ze, nog in haar pyjama, zich melden bij de theke. Alice was op de hoogte van mijn interesse voor Dani en koppelde ons direct aan elkaar. Ja, we gaan straks de kamer op.
    Allez, mevrouw had duidelijk nog de slaap in haar ogen en uiteindelijk duurde het bijna 1 1/2 uur voordat ze fris en opgemaakt mij ophaalde.
    Maar het was de moeite waard. Heerlijk uurtje met haar gehad, ze doet het net iets anders dan een standaard Roemeens kamertje en had al snel in de gaten wat ik graag wou.
    150 cm en 40 kilo in diverse posities bovenop je gezicht, meer heb ik niet nodig

    Om 4 uur kwam Karla mij ophalen. Laf als ik ben, kon ik geen nee zeggen.
    Plan was een half uurtje, maar het was allemaal wat kort na Dani, dus ze moest er iets meer moeite voor doen en het duurde wat langer tot een succesvolle afronding.

    Voor mijn laatste kamertje al in de ochtend afgesproken met Alice. Een 3e afronding is zeldzaam bij mij, de perfecte taak voor Alice.
    Haar BJ brengt je in totale ontspanning en in minder dan 20 minuutje was het klaar. Alice had me weer in wonderland gebracht.

    Nu maar afwachten hoe de komende weken corona (in Duitsland) verloopt. Overigens is Babylon inmiddels al op 2G overgestapt.
    Deze dag was in ieder geval zeer geslaagd.

    Groetjes uit Limboland

  24. Onderstaande 32 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 november 2021),cheasehead (14 november 2021),DDDD (14 november 2021),Flyerke (14 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (14 november 2021),hasta la pasta (14 november 2021),HellaHolla (14 november 2021),hvdk52 (14 november 2021),jansenroy (16 november 2021),Johan35 (14 november 2021),Johnsonxxx (14 november 2021),JonnyFontane (14 november 2021),Jooploop (15 november 2021),Klatergoud (15 november 2021),Kwakje (14 november 2021),le_belge (14 november 2021),Massi (15 november 2021),mechelen (14 november 2021),Meme Moo (14 november 2021),mentholbear (17 november 2021),noglangnietuitgewandeld (14 november 2021),Patjax (14 november 2021),Schietgraagft (15 november 2021),SeX++ (14 november 2021),Shakir (14 november 2021),Siberische tijger (14 november 2021),Ties85 (15 november 2021),Viscamessi (14 november 2021),WANDELAAR5 (14 november 2021),Wentelt Eefje (14 november 2021),Wijze grijze (14 november 2021),Zapzarap (14 november 2021)

  25. #2664
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht

    Nu maar afwachten hoe de komende weken corona (in Duitsland) verloopt. Overigens is Babylon inmiddels al op 2G overgestapt.
    Deze dag was in ieder geval zeer geslaagd.

    Groetjes uit Limboland
    Wat ik me dan dus afvraag als ze er 2G hanteren hoe willen ze dat controleren want je hebt een QR code, die kun je op nationaal en internationaal zetten.
    Echter hoe kunnen ze aan mijn Nederlandse/internationale code zien of dat komt omdat ik gevaccineerd ben, genezen ben, of getest ben?
    I just don't give a fuck

  26. #2665
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Wat ik me dan dus afvraag als ze er 2G hanteren hoe willen ze dat controleren want je hebt een QR code, die kun je op nationaal en internationaal zetten.
    Echter hoe kunnen ze aan mijn Nederlandse/internationale code zien of dat komt omdat ik gevaccineerd ben, genezen ben, of getest ben?
    op details drukken en dan kunnen ze het gewoon zien

  27. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (15 november 2021)

  28. #2666
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Wat ik me dan dus afvraag als ze er 2G hanteren hoe willen ze dat controleren want je hebt een QR code, die kun je op nationaal en internationaal zetten.
    Echter hoe kunnen ze aan mijn Nederlandse/internationale code zien of dat komt omdat ik gevaccineerd ben, genezen ben, of getest ben?
    Und im Zweifelsfall wenn es am Eingang nicht gelesen werden kann, dann bleibst Du draußen. Das ist "Hausrecht"!
    En as jy twyfel, as dit nie by die ingang gelees kan word nie, bly jy buite. Dit is "domiciliary right"!

    vanKees
    Laatst gewijzigd door vanKees; 15 november 2021 om 19:12

  29. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (15 november 2021)

  30. #2667
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    474
    Thanked
    196 in 28 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag Babylon weer eens bezocht.
    Door werk en thuissituatie zijn mijn mogelijkheden voor bezoek meestal beperkt tot het weekend. En dan twijfel ik steeds tussen de zaterdag en de zondag.
    Zaterdag vaak erg druk wegens verjaardagen, maar daardoor meer dames en meer kans op ‘pauze’ gesprekken met medeberen.
    Zondag minder druk, soms te rustig. Enfin, het is altijd wat.

    Volgens de GPL zouden o.a. Alice en Dolli aanwezig zijn.
    Met Alice had ik de vorige keer (een maand geleden) kennis gemaakt toen ik een uur met haar en Rebekka op de kamer was geweest. Deze keer wilde ik solo met Alice aan de gang.
    Dolli had ik de vorige keer gesproken en met haar wilde ik deze keer de kamer op.

    Ik was er rond 12:30 en circa 10 auto’s op het parkeerterrein. Fransen, Belgen, Duitsers en ik was de eerste NL.
    Na betaling van € 65 en bestuderen van de QR code kreeg ik mijn handdoek en kon ik me omkleden.
    Eerst een koffie en een spiegelei, dan even door de club om te kijken wie er zijn.
    Nog redelijk rustig en dus tijd voor het bubbelbad.

    Na een tijdje gebubbeld te hebben opnieuw een rondje gemaakt en Dolli zat op haar vaste plekje.
    Klein gesprekje met haar, ze spreekt prima Engels, en ze herinnerde zich dat we eerder elkaar gesproken hadden.
    Nog een beetje doorkletsen en vervolgens voor een uur de kamer op.
    Relaxt knuffelen, zoenen, pijpen, beffen en het intieme deel niet vergeten. Heerlijke zondagmiddag activiteit.
    Leuke dame, lekker ding, voor herhaling vatbaar.

    Vervolgens weer een tijdje in de herstelmodus, enkele dames die komen informeren hoe het met me gaat
    Als ik aangeef dat ik nog aan het herstellen ben verdwijnt de één meteen, de ander blijft rustig zitten en blijft een praatje maken.

    Uiteindelijk met AnneMaria (Moldavische uit Hannover) aan de praat geraakt.
    Had goede recensies op dit forum gelezen en had wel weer zin. Daarom met haar de kamer op gegaan.
    Net als bij Dolli ook hier geen upselling, en alle activiteiten doorlopen.
    Maar de echte klik ontbrak, na half uur was het voor mij genoeg.

    Na wat rust, hapje en drankje kreeg ik langzaam weer zin. Alice overigens niet gezien.
    Weet niet of veel Duitsers de wedstrijd van het Duitse elftal als excuus hadden om niet thuis te zijn maar tegen half zes werd de verhouding man-vrouw een stuk slechter en heb ik een uur lang geen (interessante) dames gezien. Wel steeds meer onrustig ronddrentelende beren die ook op zoek waren naar vrouwelijk schoon.
    Ik was er wel klaar mee en heb rond 18:30 het pand verlaten. Op de terugweg via de radio de F1 in Brazilië gevolgd.

    Twijfel blijft voor een volgend bezoek; zaterdag, zondag?
    Wel enkele dames gezien waar ik nader kennis mee zou willen maken, wat dat betreft reden genoeg om terug te gaan.
    Of de vertrouwde Babylon omgeving een keer inwisselen voor nieuwe jachtterreinen (Venus, Sixsense, ….)?

  31. Onderstaande 17 leden hebben Getrouwd bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 november 2021),cavediver (17 november 2021),Elmo3108 (17 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (16 november 2021),hvdk52 (17 november 2021),le_belge (16 november 2021),Massi (17 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Patjax (16 november 2021),Schietgraagft (17 november 2021),SeX++ (16 november 2021),Shakir (16 november 2021),Siberische tijger (17 november 2021),WANDELAAR5 (16 november 2021),Wentelt Eefje (16 november 2021),Wijze grijze (16 november 2021),yylover (16 november 2021)

  32. #2668
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    ONGESTELD

    Op de 5e van de 11e zin om een hernieuwde kennismaking te hebben met Dolli. Zodoende vroeg vertrokken voor de lange rit.
    Aangezien het tankstation waar ik meestal tank bij een bezoek aan Babs praktisch om de hoek licht, ditmaal het tanken uitgesteld voor in de avond om te zien of het daadwerkelijk wat zou schelen met de ochtend.

    De entree verliep weer soepeltjes. Fijn dat de prijs weer iets schappelijker is geworden met de 65 euro. Samen met Klaus eerst gegaan voor een lekker ontbijtje. Dat was zoals gewoonlijk weer prima geregeld bij deze tent. Sommige clubs hebben iets aparts, wat je elders niet (meer) tegen komt. Zo heeft Babylon als enige in de buurt nog a la carte voor in de avond, elders hebben ze haring of maken op bestelling een ommeletje voor je klaar, elders smeren ze tegenwoordig broodjes voor je. Bij Babs is mijn hoogtepunt van het ontbijt wel hun bacon. Heerlijk knapperig, en zo zout dat gekookte eitjes niet besneeuwd hoeven te worden...
    Niet dat ik ondankbaar ben voor hun worst en soep pannetjes. Dat zijn wat mij betreft de 2 basic dingen waar ik bij wijze van een hele bezoek mee zou kunnen doen. Ik neem ze dan ook steevast.
    Bij het ontbijt buffet spotte ik een bekend gezicht. Sasha bleek in tha house te zijn. Die ging gelijk in het dansboekje voor later...

    Na zoveel geouwehoer zal het merendeel wel afgehaakt zijn met lezen. Het zij zo... Want er komt meer geneuzel. Met een volle buik moet je immers niet gaan 'sporten' dus lekker wezen uitbuiken in de wellness ruimte, en daarna ook lekker sauna rondje gemaakt om op te warmen. Die was goed op temperatuur. De jacuzzi had wat mij betreft nog een paar graadjes warmer gemogen van deze koukleum, maar was nog best goed te doen. De stoomcabine stond helaas nog steeds uit. Zijn er Duitse saunaclubs of wellness resorts waar ze uberhaupt aan staan? Ook bij Prime was ie buiten gebruik. Of mag het vanwege Corona niet in Duitsland. Merkwaardig dat in Nederland ze wel gewoon in gebruik zijn...
    Het zwembad die in de zomer verwarmd was/leek bleek nu echter meer een ijskouwe dompelbad te zijn. Te doen om na een sauna rondje in af te koelen, maar niet om baantjes in te trekken.
    De fitness apparatuur heb ik niet meer geprobeerd, aangezien ik in plaats van een Griekse goddelijk figuur, meer die van Buddha na streef.
    Om daar aan bij te dragen ook lekker opgeschept bij het warme middag buffet. Dat smaakte ook weer prima.

    In de tussentijd had ik echter nog geen glimp opgevangen van Dolli, terwijl ze wel ingeroosterd was voor vandaag op het weekoverzicht. Ook Roxanna die op in mijn dansboekje staat nog niet gespot. Navraag bij de theke leerde echter dat Dolli en Roxanna er die dag helaas niet waren.
    Aangezien Sasha druk in de weer was om rondtollend fruit te plukken, besloot ik nader kennis te maken met ene Melissa. Fraaie dame en na een praatje de kennismaking intiem voortgezet. Het werd een heerlijk kamertje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...993#post758993

    De dames rekenen nu wel 20% voor een kamertje van een half uurtje. Voor de pannenkoekers zullen de 10 euro opstartkosten in het niet vallen, maar voor budget neukers tikt het wel aan. En helemaal voor Dagoberen die zelfs jammeren om een cent

    Na lekker even bijgekomen te zijn met een wellness rondje even een rondje gelopen. Het was niet heel druk in de club, maar ook niet leeg. Een stuk of 20 dames, waaronder 2 chocomauzen voor de liefhebbers, en denk ongeveer evenzoveel mannen. Het was redelijk in balans, maar daardoor zaten sommige dames weer veel alleen in de zetels.
    Sasha was nergens te spotten, dus maar lekker van de a la carte en het buffet genoten.
    Ze hadden bij het avond eten ook wat rooie gelatine achtige pudding ofzo als desert. Meestal ben ik wel een zoet kauw, maar zo onafgedekt durfde ik het niet aan. Ook al zijn er nu met dit seizoen minder vliegen dan in de zomer.
    Afijn, 1 slanke meid met licht rossig gevefd haar had er wel trek in en pakte er 1 mee en liep richting bar. Echter liet ze per ongeluk stuk van de rode pudding vallen. Beetje beduusd en sip keek ze om zich heen. Ik glimlachte medelevend naar haar. Ze ging netjes een servetje halen om het op te ruimen.
    Loopt daar Eddy net vanuit de serre binnen en keek toe hoe ze het braafjes proper maakte. Hij vroeg spontaan aan haar of dat rooie smurrie uit d'r poes was gevallen en keek me daarna lachend aan... Alsof ze ONGESTELD was... O_0
    Het was maar goed dat ik toen net geen hap of slok had genomen, want geheid dat alles eruit was geproest ^_^'

    Na dat intermezzo weer even lekker uitgebuikt in de wellness, en erna had ik het geluk Sasha nu wel te treffen. Hoefde niet lang te twijfelen en kon daarna genieten van een geweldig kamertje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...009#post759009

    Na een laatste wellness rondje was het de hoogste tijd om te vertrekken. Gauw nog even langs het tankstation. En waarempel, 's avonds getankt scheelde het inderdaad iets. In plaats van de 1,589 in de ochtend was het in de avond 1,559. Maar liefst 3 cent winst per liter!
    Deze Dagobeer was weer helemaal happy

  33. Onderstaande 19 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (17 november 2021),Getrouwd (17 november 2021),GrandCru (17 november 2021),Husky (17 november 2021),hvdk52 (17 november 2021),jansenroy (18 november 2021),Johnsonxxx (17 november 2021),Klatergoud (17 november 2021),le_belge (17 november 2021),Massi (17 november 2021),Meme Moo (17 november 2021),Patjax (17 november 2021),Schietgraagft (17 november 2021),SeX++ (17 november 2021),Shakir (17 november 2021),Siberische tijger (17 november 2021),Viscamessi (17 november 2021),Wijze grijze (17 november 2021)

  34. #2669
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    Gisteren @ 11:58
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.783
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    De stoomcabine stond helaas nog steeds uit.
    Dan hadden wij de dag ervoor meer geluk, want toen werkte hij prima. Veel te goed misschien zelfs, want ben er amper een minuut in geweest. Voor mij was ie te heet.

    En ook met Dolli hadden we de dag ervoor meer geluk....

  35. #2670
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Zitat:
    "Das Dampfbad war leider noch aus."
    Das Dampfbad schaltest Du selber mit dem Kippschalter links von der Türe ein!

    vanKees

  36. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (17 november 2021)

  37. #2671
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Vandaag stond de stoomcabine aan op standje heet.......
    Rest van mijn dagje Babylon volgt zsm.....

  38. #2672
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schietgraagft Bekijk bericht
    Dan hadden wij de dag ervoor meer geluk, want toen werkte hij prima. Veel te goed misschien zelfs, want ben er amper een minuut in geweest. Voor mij was ie te heet.

    En ook met Dolli hadden we de dag ervoor meer geluk....
    Oh crap... Type fout... Ik was er de 5e van de 10e. Niet november

  39. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Schietgraagft (22 november 2021)

  40. #2673
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Was bringt ein Bericht, der über 5 Wochen zurück liegt?
    (Wat is die punt van 'n verslag wat meer as 5 weke gelede was?)

    vanKees

  41. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 november 2021)

  42. #2674
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Was bringt ein Bericht, der über 5 Wochen zurück liegt?
    (Wat is die punt van 'n verslag wat meer as 5 weke gelede was?)

    vanKees
    Vermaak

    Maar je hebt wel een punt. Ik zal proberen verslagje binnen een maand klaar te hebben. Heb het erg druk.

    Met eten en uitbuiken enzo. Ook maken al die sauna rondjes je erna zo loom

  43. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (19 november 2021),SeX++ (18 november 2021),WANDELAAR5 (18 november 2021)

  44. #2675
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vermaak

    Maar je hebt wel een punt. Ik zal proberen verslagje binnen een maand klaar te hebben. Heb het erg druk.

    Met eten en uitbuiken enzo. Ook maken al die sauna rondjes je erna zo loom
    En met onzin schrijven....

  45. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (19 november 2021),Wentelt Eefje (19 november 2021)

 

 
Pagina 107 van 161 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60