Pagina 132 van 159 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.276 t/m 3.300 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #3276
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Tja, nog een keerzijde van die zzp regel...

    En met het gebrek bij aanbod zijde, durft menig club hun beleid niet strak te trekken.

  2. #3277
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Mijn kortingskaartje kunnen inleveren en na de bijbetaling de rustige club in.
    Bedankt voor de korting.

    Er waren niet heel veel beren of dames.
    Wel NET genoeg.

    Aantal dames van het zeer smalle soort, lange dondere haren en iets van puntjes aan de voorkant.
    Dat is nu niet direct mijn hobby.

    Gelukkig ook nog wel wat anders zie rondhuppelen.
    Iets voller zonder d.k.e k.nt was er ook.
    Bv Bella. Gewoon slank met aan aanstaand buikje. Nu nog prima omte zien.
    Ook iets ouder ogende wat meer een normaal postuur met forsere bumper en donker haar met slag gezien.

    Met Bella gelijk pannekoek.

    Zo lang dat ik alleen nog even een massage kon gebruiken!

    Toch een behoorlijke tijd geweest in dit gebouw en slechts enkele glazen water kunnen nuttigen.

    Was leuk door die ene kamer!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  3. Onderstaande 10 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 oktober 2022),le_belge (16 oktober 2022),Massi (16 oktober 2022),mechelen (15 oktober 2022),mentholbear (17 oktober 2022),Patjax (16 oktober 2022),Schietgraagft (19 oktober 2022),SeX++ (15 oktober 2022),WANDELAAR5 (16 oktober 2022),yylover (16 oktober 2022)

  4. #3278
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    DROP DEAD

    Na een ontbijtje in een club elders, op de 7e van de 9e in de ochtend aangekomen bij Babs.
    Na de entree afgetikt te hebben kreeg ik m'n sleutel en handdoekjes mee. Even opfrissen en snuffelen in de voederbakken. Met de lekker gebakken bacon kon ik de verleiding niet weerstaan om nog een brunch mee te pakken ^_^'

    Nadien lekker uitbuiken in hun wellness. De stoomcabine kwam vlot op temperatuur. En de jacuzzi was ook lekker warm om in te liggen dobberen. Sauna goed heet, zonder dat de worst gelijk kookt...
    Alleen het zwembad was me te fris. Lekker om even een duik te nemen na een sauna rondje, maar voor deze koukleum niet om wat rustige baantjes te trekken.

    Kwa dames waren er die dag circa 15 om uit te kiezen. Antonia en ik hadden elkaar al gespot. Ik polsde even tot hoe laat ze zou blijven, omdat ik sowieso nog eens op herhaling met haar wilde. Maar plan was om eerst te kijken of ik andere dames op de wish list kon spotten. Ik hoopte Dolli tegen het fraaie lijf te lopen, maar die was er helaas niet. Een andere dame die ik hoopte te ontmoeten bleek er wel te zijn. Ik zag namelijk een hele fraaie DROP DEAD gorgeous slanke brunette in de serre bij het zwembad met een andere brunette te zitten. Dat bleek haar zus te zijn. Die probeerde me te verleiden tot een trio. Ik gaf aan niet zo van het multi tasken te zijn, maar wel interesse te hebben om nader kennis te maken met haar zusje. Toen ik hoorde hoe ze heet dacht ik gelijk bingo! Ze blijkt te luisteren naar de naam Mary. Al enkele goeie recensies van d'r tegen gekomen.
    Na nog wat gebabbel ging ik me gauw opfrissen om vervolgens wat intiemer kennis met elkaar te maken. En boy, wat ben ik blij te hebben ontmoet. Ik vind d'r een topper. Fraai snoetje, prachtig slank lichaam, ouderwets goed en een intiem gevoel waarbij we geweldig vannelkaar genoten hebben tijdens de kamergang. Ik moet nog es een keer op herhaling gaan om de knoop door te kunnen hakken, maar zij zou wel eens naar miss ijsbeer 2022 kunnen schieten. Sowieso in de top.

    Erna een smakelijke lunch verorberd en even bijkomen in de wellness.

    Het werd onderhande hoog tijd om mijn afspraak met Antonia na te komen. Haar eerst uitgebreid gemasseerd en daarna doorgegaan naar de kamer. Ik weet niet meer of het een heel of half uur was, maar in elk geval weer geweldig van elkaar genoten met een Babylonisch waardige service.

    Het was weer een geslaagd bezoekje. Ik heb beetje een dubbel gevoel bij de hoge entree. Enerzijds mokt deze Dagobeer om elke prijsstijging en is ook nog eens de steak er niet meer dagelijks.
    Aan de andere kant is de wellness wel 1 van de uitgebreidste in het SC landschap. En de meeste dames zijn er ouderwets goed.
    Per saldo vind ik een bezoek het nog wel waard. Vooral als er zo een topper als Mary rondloopt...

  5. Onderstaande 14 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2022),Ascari (23 oktober 2022),Bluebear (23 oktober 2022),Getrouwd (24 oktober 2022),Johan35 (28 oktober 2022),Klatergoud (24 oktober 2022),le_belge (24 oktober 2022),Manbijtkat (23 oktober 2022),Massi (24 oktober 2022),mechelen (28 oktober 2022),Patjax (24 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (26 oktober 2022),schoolmeester (23 oktober 2022)

  6. #3279
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    1.282
    Thanked
    258 in 23 posts

    Standaard

    Na bijna een halfjaar zonder club bezoek maak ik mijn comeback in het oord van verderf. Het is vrijdagnamiddag 14u en de parking is half gevuld. Het weer is relatief goed voor eind oktober wanneer ik de club binnenstap. Het lijkt druk wanneer ik bij binnenkomst tegen 3 dames aanloop alvorens de inkombalie te bereiken. Daar tel ik 70 euro neer in ruil voor een kleine en grote rode handdoek. Eerst maar eens de douche in en hier constateer ik tot tevredenheid dat er niet bespaard wordt op warm water. Altijd fijn om in een saunaclub voldoende welness faciliteiten die overvloedig werken ter beschikking te hebben. Babylon blijft op vlak van infrastructuur en faciliteiten naar mijn mening één van de top clubs.

    Fris/warm gedoucht loop ik de bar in en bestel drank. Er hangt door de club uit versiering op in verband met de viering van het 25 jarig bestaan van dit oord van verderf de volgende dag. Het personeel is druk met balonnen op te blazen en te discussieren over wat waar nog moet komen te hangen. Laila laat luid verstaan aan een paar dames en beren dat haar ballonnen bewijzen dat ook zij goed kan blazen!

    Na een eerste rondje door de club en even checken aan de welness/zwembad kom ik tot de conclusie dat het aardig druk is met beren van middelbare leeftijd. Ook zie ik een aantal nieuwe dames en herken ik uiteraard vertrouwde. Als ik de GPL erbij neem waren volgende dames aanwezig die ik herken: Aida, Annais, Annamaria, Bella, Cristina, Georgiana, Isabella, Karla?, Katja, Larissa, Leah, Lulu, Mary, Nadja, Pamela, Sabina, Tanja en Vivien.

    Er liepen voor mij ook nog een paar onbekende dames rond of dames waarvan ik de naam niet ken. Mogelijks waren er ook nog dames voor langere tijd gepannekoekt.

    Op mijn ronde werd ik bij het terugkeren uit de tuin aangehouden en aangesproken voor een kamer door een dame die zich Georgiana laat noemen. Ze was erg direct en sloot me in door me vast te nemen rond mijn nek. Een zeker niet onknappe dame maar haar directe aanpak en opdringerigheid beviel me niet. Ik hield diplomatisch de boot af door haar te antwoorden met "später".

    De sfeer in de club was gedurende de namiddag gezapig. Dat vind ik prima want ik kom hier (naast de dames) ook voor de rust (het kuuroord) en om de zorgen van het dagelijkse leven even aan de kant te zetten. Na een paar welnessrondjes en wat gesprekjes aan de bar met medeberen besloot ik toch dat het tijd werd om een kamer te regelen. Georgiana was zich nogmaals komen melden maar zij ging niet mijn eerste kamer worden.
    Aan de receptie liep ik een voor mij onbekende knappe jonge dame tegen het lijf die zich Pamela liet noemen. Ik twijfelde niet en vroeg of ze tijd had. Jazeker en zonder afspraken trokken we naar de kamer.

    Ik verwacht in clubs zoals Babylon (het hogere/duurdere segment) dat de welbekende services van weleer standaard zijn en dat er enkel bijbetaald dient te worden voor extra's zoals anaal of cim. Naar mijn tevredenheid was dit bij Pamela ook het geval. Na 30min verliet ik voldaan en met een big smile de kamer. De druk was er af en herhalingsgevaar is groot. Pamela is een lekker ding en kan me nog wel vaker krijgen in de toekomst. De taalbarriere vormt voor mij niet zo een probleem. Ze weet waar het om draait op de kamer Ook haar after service is goed en ze bleef gedurende de hele namiddag attent.

    De tijd ging voorbij en samen met een andere beer aan de bar was het gezellig ervaringen uitwisselen over de dames en de clubs. Voor mij zat er vandaag geen kamer meer in en ik besloot wegens andere afspraken rond 17u15 weer te vertrekken. Ik probeer komende vrijdag een volledige dag vrij te maken om hier uitgebreider te komen genieten en wat meer kamers te maken! Misschien met Georgiana? Wordt vervolgd!

  7. Onderstaande 17 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 oktober 2022),Getrouwd (24 oktober 2022),Giodude ( 7 november 2022),Goedemorgenallemaal (27 oktober 2022),Klatergoud (25 oktober 2022),Kwant (28 oktober 2022),le_belge (24 oktober 2022),mechelen (24 oktober 2022),mentholbear (25 oktober 2022),Patjax (24 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),piranha (24 oktober 2022),Schietgraagft (26 oktober 2022),schoolmeester (24 oktober 2022),WANDELAAR5 (24 oktober 2022),Wentelt Eefje (25 oktober 2022)

  8. #3280
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Er was vandaag een controle door een 12 tal mensen van diverse diensten. Alle meisjes werden bijeengeroepen en er werden ID's en papieren gecontroleerd. Heren werden ongemoeid gelaten.
    De controle duurde drie kwartier. Alles verliep rustig, meer zelfs er was behoorlijk wat interactie tussen de vrouwelijke ambtenaren en de DVP's.

    Uitgebreid verslag van mijn bezoek volgt nog.
    Laatst gewijzigd door mechelen; 28 oktober 2022 om 00:30

  9. Onderstaande 8 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant (28 oktober 2022),lekkersfan (29 oktober 2022),lqwerty (28 oktober 2022),mentholbear (28 oktober 2022),noglangnietuitgewandeld (28 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),SeX++ (28 oktober 2022),WANDELAAR5 (28 oktober 2022)

  10. #3281
    Geregistreerd
    27 augustus 2019
    Last Online
    14 maart 2024 @ 17:52
    Berichten
    23
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    122 in 12 posts

    Standaard

    Gisteren sinds lange tijd weer eens geweest. Kwam vlak na opening aan, erg rustig nog. Sauna stond nog niet aan, stoombad deed het niet, en kwa "ontbijt" lag er wel het e.e.a. maar ik begrijp dat sommigen hier het "voederbakken" noemen want echt "premium" is het niet. Dat geldt trouwens ook voor het middageten wat zo rond 14:00 werd aangedragen. Het is dat je iets moet eten om niet om te vallen, maar genieten doe ik er niet van.
    Maar goed, ik kom natuurlijk niet voor de culinaire hoogstandjes maar voor leuke dames. Daarvan waren er in eerste instantie ook niet bijster veel. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er toch verhoudingsgewijs erg veel dames rondlopen die ik echt bijzonder onaantrekkelijk vind. Een turkse dame op leeftijd die als ik afga op de staat van haar huid eigenhandig de bonussen van de CEO's van de tabaksindustrie heeft betaald, een oudere dame met een gebit waar een paard zich nog voor zou schamen, en dan krijg je als klap op de vuurpijl een "Kristina" die direct op je afkomt en vergeten is dat ik haar de vorige keer onverrichter zaken op de kamer heb achtergelaten, omdat ik nergens aan mocht zitten.

    Dan over naar de positievere zaken: "Georgina" (oid) herkende me van een vorige keer toen ik met haar en Leah een triotje had gedaan wat goed was bevallen. Dit keer wilde ze met haar zusje (naam vergeten) een trio. Georgina is een leuke meid, beetje kaliber prettig gestoord maar wel makkelijk in de omgang. Haar zusje heeft een beter figuur, is knapper maar mist de communicatieve vaardigheden die haar zus goed beheerst. Pogingen tot lesbische actie heb ik afgeslagen, ondanks herhaaldelijke pogingen tot upselling van Georgina, maar 50 euro p.p. extra vond ik te gortig.
    Het was een ok kamer, maar niet meer dan dat.
    Daarna door meerdere dames gelonkt, veel "spater" gezegd, en toen zag ik Leah. Ging mijn dag toch nog goed komen. Afgesproken eerst wat te eten en daarna samen een kamer op te zoeken.
    Echt ik vind Leah een mooie maar vooral ook heel erg leuke en lieve meid. Ze wist alles nog van de vorige keer en dat was best lang geleden, ze is zeer makkelijk om mee te praten (in het engels) en ze komt op mij heel eerlijk en openhartig over. Ik weet je het, je betaald voor een dienst, maar dat vergeet je bij haar snel en je hebt snel het idee met een vriendin te zijn. Een echte GFE zou je kunnen zeggen.
    Daarna ben ik maar vertrokken, beter dan dit ging het vandaag toch niet meer worden. :-)

    Nog wel een paar praatjes gemaakt met andere ijsberen(BE, NL en FR), veel vonden het erg rustig en schreven dat toe aan de inflatie maar ook de komst van een nieuwe club niet zo ver daar vandaan, iets wat op termijn weer zou moeten kunnen uitgroeien tot een club in de geest van Golden Time in Bruggen. Of zoiets.

  11. Onderstaande 25 leden hebben veuxpastedire bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2022),Elmo3108 (28 oktober 2022),Giodude ( 7 november 2022),hasta la pasta (29 oktober 2022),Johan35 (28 oktober 2022),Klatergoud ( 1 november 2022),Kwakje (28 oktober 2022),Kwant (28 oktober 2022),le_belge (28 oktober 2022),lqwerty (28 oktober 2022),Massi (28 oktober 2022),mechelen (28 oktober 2022),mentholbear (28 oktober 2022),noglangnietuitgewandeld (28 oktober 2022),Patjax (28 oktober 2022),peterp095 (28 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),piranha (28 oktober 2022),satanic surfer (28 oktober 2022),Schietgraagft (28 oktober 2022),schoolmeester (29 oktober 2022),SeX++ (28 oktober 2022),WANDELAAR5 (28 oktober 2022),Wentelt Eefje (28 oktober 2022),yylover (28 oktober 2022)

  12. #3282
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    27 maart 2024 @ 09:41
    Berichten
    227
    Discussies
    2
    Thanks
    2.758
    Thanked
    618 in 62 posts

    Standaard

    Gisteren sinds lange tijd weer eens geweest. Kwam vlak na opening aan, erg rustig nog....om te beamen wat bovenstaander hier ook geschreven heeft. Idem ivm de sauna en stoombad. Qua wellness kan ik dan wel de jacuzzi steeds appreciëren, hoewel hij in het begin nog niet volledig op temperatuur was. Aldaar ook wellicht even met veuxpastedire gesproken.

    Daarna was het tijd om een nicotineshot te gaan halen. Met een kopje koffie me even apart gezet en ik spotte Leah en de twee zusters. Ik was eigenlijk op zoek naar Karla maar die was op dat moment nog niet aanwezig. De dames maakten aanstalten om aan de slag te gaan en ook ik sprong op...nog even naar de locker mn sigaretten wegleggen...en dan achter Mary aan....we hadden trouwens voordien al een paar keer oogcontact gemaakt, dus dit leek na uiteindelijk ongeveer mn 20ste bezoek op 4 jaar tijd het moment bij uitstek...

    Dus vlug terug naar de bar, wetende dat ze daar meestal rondhangen....en inderdaad.....daar hingen ze ook rond...........Veuxpastedire
    Ik bestelde een cola en ik wou nog even al lachend tussenkomen met de opmerking: "Als je geen trio wilt, dan neem ik met alle plezier Mary van je over
    Maarreuh...hij was al druk bezig met beide...

    Dus even het geweer van schouder verwisseld en Leah opgespoord. Ditmaal nie gewacht en haar gewenkt, ze herkende en herinnerde me nog...eigenlijk meer omwille van mn partner in crime Kwakjedie er nu niet bij was, want hem herinnerde ze zelfs beter toen we het over onze eerste ontmoeting hadden.....Tsjonge, ik moet toch weinig indruk achter gelaten hebben, dunkt me

    Leah haar diensten zijn meer dan behoorlijk, bovendien kan je goed communiceren met haar, zowel een serieuze babbel alsook het wat luchtigere gedeelte. Na een uurtje afgerekend en tevreden de kamer verlaten.

    Ik moet wellicht wat langer op mn positieven komen, dus wilde ik mij rond 13u30 tegoed doen aan wat spek en eieren dat er 's morgens was...maar bij nazicht lag er eigenlijk zo goed als niks meer...dan maar wat koffietjes gedronken met nicotine, in de jacuzzi vertoeft en tot na 14u gewacht wat de lunch zou bieden. Zoals ook hierboven reeds gezegd: dit was niet veel soeps, maar bon, voor anderen zal dit wellicht wel voldoende zijn.
    Ik had dan ook ondertussen Karla gespot...heel even schoot het in mn gedachten om toch ervoor te gaan, maar ik voelde dat ik nog niet gerecupereerd was....dit zal dus hopelijk voor een volgende keer zijn.

    Er waren wel genoeg dames, maar ook hier moet ik mijn voorganger bijtreden. Enkel Aida, Leah, Karla en Mary zijn echt mijn types, maar de eerste valt dan al af wegens mindere prestaties. Anderen zoals Betty, Sabina, Lulu of Isabella zouden eventueel nog een optie kunnen zijn, maar Christina, Nadja, Tania, Lulu, Cecilia, Sonja en anderen vallen helemaal niet in mijn smaak. Enkel Roxanna intrigeert me dan wel terug iets...maar ze lijkt steeds zo ongeïnteresseerd...

    Aangezien er toch geen tweede kamer in zat voor mij, dan ook rond 14u45 vertrokken. Dit was weer ok, maar ik twijfel toch steeds tussen een 2,5uur rijden naar Venus en topdames en topservice te ontvangen, of het houden op 1,5uur naar BB en hopen dat Dolli terug komt. En hoe langer ik van SS weg blijf - sinds dat Eva gestopt is - hoe minder zin ik heb om ernaartoe te gaan...nochtans maar een uurtje rijden....

  13. Onderstaande 22 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2022),Eddy_V (29 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty (28 oktober 2022),Giodude ( 7 november 2022),Klatergoud ( 1 november 2022),Kwakje (28 oktober 2022),le_belge (28 oktober 2022),Massi ( 8 november 2022),mentholbear (29 oktober 2022),nick n. (29 oktober 2022),noglangnietuitgewandeld (28 oktober 2022),Patjax (28 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),piranha (28 oktober 2022),satanic surfer (28 oktober 2022),schoolmeester (28 oktober 2022),SeX++ (28 oktober 2022),Siberische tijger (28 oktober 2022),snellejapie (22 november 2022),WANDELAAR5 (28 oktober 2022),Wentelt Eefje (29 oktober 2022),yylover (29 oktober 2022)

  14. #3283
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    AANHOUDER

    Op de 13e van de 9e hoopte ik miss ijsbeer 2022 te ontmoeten. Helaas was ik de vorige keer vergeten naar haar tamtam te vragen. En met het ontbreken van een AWL of zelfs maar een GPL, was het een gok of ze er zou zijn.

    Gelukkig zijn de sauna, jacuzzi en voederbakken wel altijd aanwezig
    Dus na de entree te hebben voldaan me eerst maar een tegoed gedaan aan het buffet met lekkere gebakken spekkies. Soepje erbij... hmmm, krijg alweer trek...
    De 2 Duitse dames Vivien en Annabel gespot. Laatst genoemde leek m'n oogcontact te mijden. Jammer.
    Dan maar heerlijk in de wellness wezen uitbuiken en ontspannen. Zwembad maar 1x kort in geweest. Veels te fris voor deze koukleum...

    Wie mij weer mocht opwarmen was Antonia. Eerst haar lekker losgemaakt en voor de verandering begon in de kino al de viespeukerij, om ons uiteindelijk terug te trekken voor het intiemere gedeelte. Geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang.

    Even een warme hap genomen en weer een wellness rondje gedaan. Erg fijn dat het in Babs zo uitgebreid is en lekker in een oase van rust afgelegen van de rest. Wel jammer was dat de stoomcabine maar moeilijk op temperatuur lijkt te komen. Drukken op die knop lijkt niet altijd te werken.

    Na bijgekomen te zijn wilde ik wel es kijken of Mary ten tonele is gekomen. Op de weg vanuit de tuin zag ik Annabel en Vivien bij elkaar zitten. Ik begroete beiden en besloot de stoute schoenen aan te trekken en te vragen of Annabel tijd had. Tot m'n verbazing leek ze er voor open te staan, maar wilde eerst nog haar sigaretje opmaken. Dat liet ik me geen 2x zeggen en vroeg of ik erbij kon zitten. Dat was ook geen punt en gezellig babbeltje gedaan.
    Na een poosje merkte ik dat haar sigaretje bijna op was en kondigde aan me even te gaan opfrissen voor het kameren. Wel zo netjes en moet m'n naam wel eer aan doen.
    Niet veel later verlieten we Vivien en eenmaal op de kamer ontdooide deze ijskoningin als sneeuw voor de zon en ontspon er een ouderwets goeie GFE op de kamer. Ze was heel gepassioneerd, deed alles met gevoel en ik genoot in het bijzonder van haar minder gangbare handjob. Het beviel me zo goed dat de kamergang uitliep.
    Ik ben blij dat ik toch nog een poging had gewaagd en niet had opgegeven na diverse pogingen in het verleden. Hoe zegt met dat ook al weer... de AANHOUDER wint.
    Want hoewel ze voor sommigen dus buiten de kamer niet zo makkelijk benaderbaar is en ze waarschijnlijk haar klanten uitkiest, maar als je eenmaal bent 'goedgekeurd', lijkt het er op dat op de kamer alle registers open gaan...

    Na weer even opgeladen te zijn bleek na een rondgang Mary niet te zijn opgedoken. En volgens dame hoef ik er niet meer op te rekenen, want Mary is geen laatkomer.
    Ik zette m'n pijlen dan maar op de rest van de dames. Ene Daria viel wel in de smaak en na een korte introductie tijdens een Babylonisch waardig kamertje heerlijk van elkaar genomen.

    Erna had ik wel trek in een lekkere steak. Helaas bleken we het te moeten doen met de buffetbakken. Smaakte me ook prima, maar vind het gemis van de steak toch wel jammer.

    Dan maar ander vlees voor in de plaats, in de vorm van ene Alessia. Ik moet bekennen dat ik me, net als zo veel dames, haar niet meer voor de geest kan halen. Maar volgens m'n dagboekje bleek de klik er wel te zijn geweest, want het werd een volle kamergang. Terwijl ik meestal van de halve uurtjes ben. Ook met haar geweldig van elkaar genoten.

    Na nog een wellness rondje twijfelde ik of ik nog een kamertje zou doen. Soms kun je beter op een hoogtepunt stoppen. Doch, ik wou de avond met nog een kamertje afsluiten. Dat had ik beter niet kunnen doen. Sandra was verder correct en hoewel ik geen ademnood kreeg had ze wel een groen hartje. De klik ontbrak echter en het werd een redelijk kamertje. Misschien was ik ook wel moe.

    Doch, voldaan na een mooie dag huiswaarts gekeerd.

  15. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (29 oktober 2022),Klatergoud ( 1 november 2022),le_belge (29 oktober 2022),Manbijtkat (29 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft ( 3 november 2022),WANDELAAR5 (29 oktober 2022)

  16. #3284
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Een ongeluk komt nooit alleen

    Een paar weken geleden dwarrelde er pardoes een kortingskaart in mijn postbus, mijn dank hiervoor.

    De weg naar Babylon verliep echter niet zorgeloos : er was een file op de A44 en in Elsdorf city stonden een paar brandweerauto's te toeteren. Een ongeluk komt nooit alleen...

    Afin. De kaart werd probleemloos aanvaard en ik zag dat er een behoorlijke line-up was, maar ook dat het aantal heren minder dan het aantal dames was. Of dit nog rendabel is... Eddy zat aan een tafeltje met een groot glas wijn, dus hij kan er nog van leven wellicht.

    Ik had goesting en in de ronde zetel zat Daniela, een meisje met veel tattoos en een lekkere kont. Ik ben er naast gaan liggen en gelijk begon ze me te kussen. Maar snel naar een kamer, beneden.
    Op de kamer nog meer kussen en likken, pijpen en neuken ook natuurlijk. 't Was mijn eerste van de dag en aangezien de nood hoog was... 60 euro welbesteed.

    Tussendoor iets gegeten uit de warmhoudbakken en wat gewellnesst. Zoals gezegd er was niet zoveel volk hetgeen ook voordelen heeft natuurlijk.

    Wat later kwam ik Pamela tegen. De vorige keer was ik met haar op de kamer en was het maar povertjes. Blijkbaar wist ze dat nog en vroeg een tweede kans. Die wou ik haar wel gunnen. En het was beter! Kussen pijpen neuken, ze leert bij. Ook qua communicatie ging het wat vlotter. Nu duurde het (gelukkig) wat langer : een klein halfuurtje had ik nodig om 60 euro kwijt te geraken...

    En dan weer een saunaatje, en een bubbelbadje...

    En dan ineens liepen er een paar mensen in uniform en met een walkie-talkie door de wellness. Ze waren beleefd doch ik wist al hoe laat het was...
    Een controle van een of ander Ordnungsambt. Alle meisjes werden samengebracht in de achtergedeelte van de club; ook alle kamers werden gecontroleerd en de activiteiten gedwongen stopgezet. Nu ja alle, toen de controle al een tijdje aan de gang was kwam er toch nog een koppeltje te voorschijn tot irritatie van de hoofdinspecteur.
    En als alle meisjes samenzitten zie je de volledige line-up; zelfs Alexa was er, die had ik de hele dag niet gezien en stond ook niet op de GPL...
    De controle liep vlot en duurde slechts een 3 kwartier. Alle meisjes die gecontroleerd werden kregen een armbandje als bewijs. Op het einde van de controle was er zelfs wat ambiance tussen de dvp's en de politie-dames, vijandigheid was er dus zeker niet.

    Later, na het flikken-intermezzo, leek het mij tijd voor toch een derde kamergang. In de zetel lag Leah, de Leah die hier zo veel besproken werd. Ik vroeg haar wat er nu van aan was, dat verhaal van Golden Gate. Ze vertelde dat ze nooit in GG geweest is. Ik geloof haar op haar woord.
    En ik ben met haar naar de kamer gegaan, maar dat had ik beter niet gedaan. Was het omdat het de derde keer was of omdat er nog wat stress van de controle hing...
    Tongzoenen was erg matig en bij het pijpen schuurde ze iets te veel met haar tanden over mijn vel. Dan maar neuken en daar vond madame dat ze mijn lid met het handje moest vasthouden. Dat vind ik maar niks en ik heb dan maar de hand aan mezelf geslagen; terwijl ze met haar tong tegen die van mij aanzat. 60 euro kreeg ze, voor toch een tegenvaller. Een ongeluk komt nooit alleen maar ik liet het niet aan mijn hart komen. 't Kan niet alle dagen kermis zijn zei mij pa zaliger altijd. En ik had al bij al toch een prima dag gehad ondanks de calamiteiten.

    Bij het naar buiten gaan verontschuldigde theke Astrid zich voor de controle maar ik antwoordde dat het niet erg was; ze kan er niet aan doen natuurlijk.
    Ik dank de club en het forum voor de welgekomen korting.
    Laatst gewijzigd door mechelen; 29 oktober 2022 om 19:09 Reden: taalfoutje

  17. Onderstaande 22 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 oktober 2022),brombeerzuid (29 oktober 2022),comcom (29 oktober 2022),Eddy_V (29 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty (29 oktober 2022),Giodude ( 7 november 2022),hasta la pasta (30 oktober 2022),Herr Fick (30 oktober 2022),Johnsonxxx (30 oktober 2022),Klatergoud ( 1 november 2022),le_belge (29 oktober 2022),Massi ( 8 november 2022),mentholbear (30 oktober 2022),nick n. (29 oktober 2022),noglangnietuitgewandeld (30 oktober 2022),Patjax (30 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft ( 3 november 2022),schoolmeester (29 oktober 2022),SeX++ (29 oktober 2022),WANDELAAR5 (30 oktober 2022),Wentelt Eefje (31 oktober 2022)

  18. #3285
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:03
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Lächeln Klimaatverandering

    Op deze mooie nazomer vrijdag naar BBL gereden. Temperaturen bijna 25 graden, dus heerlijk om in de tuin van BBL van een biertje te genieten.

    Er waren voldoende dames...helaas wel allemaal beetje 'ouwe' hap....ik bedoel niet de leeftijden, maar is gewoon weinig nieuws aan dames. Nou ja wat er is, is over het algemeen wel goed, dus eigenlijk niets te klagen. Genoten van Leah, is een heerlijke dame.

    Met wat NL beren gekletst en nog een biertje in de tuin....zou lekker zijn om een duik te nemen in het zwembad....helaas Eddy heeft de verwarming uit staan en dan is het zooooo koud , brrrr!! Overigens wel begrijpelijk met die enorme stijging van energiekosten.....dus maar niet wezen zwemmen.

    In de namiddag wat van het buffet gegeten, viel beetje tegen, na 6 uur was het eten aanzienlijk beter, o.a. met speenvarken van de grill (ik denk vanwege een verjaardag van een Duitse stamgast), maar goed toen had ik dus al gegeten.

    Nog beetje rond gehangen en rond 8 uur weer naar huis gereden....ach klimaatverandering kan soms ook zo zijn voordelen hebben

  19. Onderstaande 16 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 november 2022),bram4826 (31 oktober 2022),Eddy_V ( 4 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty (30 oktober 2022),Giodude ( 7 november 2022),Klatergoud ( 1 november 2022),le_belge (30 oktober 2022),Massi ( 8 november 2022),mentholbear (30 oktober 2022),Patjax (31 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),rmjhexe (30 oktober 2022),Schietgraagft ( 3 november 2022),WANDELAAR5 (30 oktober 2022),Wentelt Eefje (31 oktober 2022),yylover (30 oktober 2022)

  20. #3286
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I arrived at 12:00, unfortunately once again there was no more fried bacon for the breakfast.
    I would say there were between 20 and 30 girls in the club. Alexa (full busy), Iman, the other french speaking black girl who is maybe Katia, Karla, Isabella, Aida, Bella, Annais, Rosa, Tanya, Sonia, Georgiana and Mary, Leah, sorry I don't know the names of the others. No more Zoe.

    Annais was one of my main targets but she was nowhere to be seen after, and was rather busy afterwards. Fortunately I had a chance to catch her later in the afternoon and she was worth the wait. Very good GFE service!
    Isabella was once again not very active this day but at least, she smiled back at me. Probably the most beautiful girl of the club for me. Aida is also a hottie but she was hunting too much and I saw her making at least one 15 minute room.

    The food was OK during the day, nothing special. In the evening there was no 'a la carte' menu but it was the birthday of one guy, so we had some champagne, a slice of birthday cake and some spicy shrimps. The atmosphere was cheerful, not too many men.

    I left at 21:00 very satisfied from my room with Annais. With Alice and Nicole, she is one of my best new girls from this year, all clubs included.

    Ik kwam om 12:00 aan, helaas was er weer eens geen gebakken spek voor het ontbijt.
    Ik zou zeggen dat er tussen de 20 en 30 meisjes in de club waren. Alexa (volledig bezet), Iman, het andere franstalige zwarte meisje dat misschien Katia is, Karla, Isabella, Aida, Bella, Annais, Rosa, Tanya, Sonia, Georgiana en Mary, Leah, sorry ik weet de namen van de anderen niet. Geen Zoe meer.

    Annais was een van mijn hoofddoelen, maar ze was nergens te bekennen. Gelukkig had ik een kans om haar later in de middag te pakken en ze was het wachten waard. Zeer goede GFE service!
    Isabella was opnieuw niet erg actief deze dag maar ze glimlachte tenminste terug naar me. Waarschijnlijk het mooiste meisje van de club voor mij. Aida is ook een hottie maar ze was te veel aan het jagen en ik zag haar minstens één kamer van 15 minuten maken.

    Het eten was overdag OK, niets bijzonders. In de avond was er geen 'a la carte' menu maar het was de verjaardag van een man, dus we hadden wat champagne, een stuk verjaardagstaart en wat pittige garnalen. De sfeer was vrolijk, niet te veel mannen.

    Ik vertrok om 21:00 zeer tevreden van mijn kamer met Annais. Met Alice en Nicole is zij een van mijn beste nieuwe meisjes van dit jaar, alle clubs meegerekend.

  21. Onderstaande 17 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 november 2022),Ascari ( 5 november 2022),blauwebeer ( 5 november 2022),Giodude ( 7 november 2022),JonnyFontane ( 5 november 2022),Klatergoud ( 7 november 2022),Massi ( 8 november 2022),mechelen ( 5 november 2022),mentholbear ( 9 november 2022),Patjax ( 6 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft ( 9 november 2022),SeX++ ( 6 november 2022),Siberische tijger ( 5 november 2022),WANDELAAR5 ( 6 november 2022),Wentelt Eefje ( 6 november 2022),yylover ( 5 november 2022)

  22. #3287
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Het was een fijn relaxed dagje in Babylon, weinig gasten, voldoende dames. Een kaartje uit de Tombola gaf wat reductie, thanks pals. Ik begreep dat er een party was in een club ergens in het grensgebied, dat zal het lage aantal gasten verklaard hebben, maar zodoende hadden we de dames dan ook voor het grijpen. Twee mij welbekende piekbelasters waren aanwezig, daar kon ik me mooi bijvoegen. Zodoende was de stikstofuitstoot stukken hoger dan van der Wal lief zou zijn, maar over de Duitse grens heeft ze niks te vertellen. En anders reist ze maar samen met Sigrid Klaag en Jesse Klager af naar Brussel. Met oostenwind slaat het allemaal in Limburg neer! En ze willen zich niet laten uitkopen! En de natuur staat op omvallen! Nou, mijn zwans in ieder geval niet en die is ook natuur, en hoe. Klaag, klager, klaagst zou dat dan zijn.

    De clubmaten begroet, en die lagen al een of twee rondes voor begreep ik. Een klein intermezzo van een Duitse gast die zonder afspraken met een volronde Bulga naar de kamer ging zorgde voor de nodige hilariteit. Na twee minuten was hij terug. Upselling voor zowat alles wat standaard is. Wilde de muts ook nog betaald krijgen. Intakegesprekje overslaan bij nieuwe meiden kan beide kanten op, in dit geval de verkeerde kant. Een rondje door het huis deed me bij porno-Nadja belanden. Ze maakte haar reputatie een half uur lang meer dan waar tot het eindigde met een kolossale uitstoot midden in haar natura 2000 gebied. Dat was alvast een goed begin van de clubdag.

    Nauwelijks afgerekend met Nadja, stapte Iman in burgerkleding binnen. Hey leuk dat je er bent, tot straks. Damesgewoontes kennende kun je gauw op een dik half uur rekenen voordat zo’n lekkere kont helemaal uitgepeld, met bodylotion ingesmeerd, en verder bedrijfsklaar gemaakt is, dus tijd zat voor de middagprak. Daar had de keukenprinses goed haar best op gedaan, het moet gezegd. Heerlijke kip in kerriesaus, pasta met gerookte ham, rijst, broccoli, schnitzels met gebakken aardappels. Mentholbear en het buffet zouden geweldig van elkaar hebben genoten.

    Ik wou net eens gaan kijken waar het lekkerste toetje van de dag bleef, toen ik ineens vanuit het niets met die heerlijke Malinese billen in mijn handen stond. We begaven ons maar naar de verst weg gelegen kamer voor een ultieme girlfriend sessie. Tot het eindschot midden in een door de natuur aangewezen gebied er een eind aan spoot.

    Een van de nieuwere meisjes, Daniela, was jarig, en daar waren een paar machtig grote taarten voor klaargezet. Mooie meid vind ik wel, goede wulpse rondingen aan beide kanten. Beetje veel tattoos maar ach, maakt ook niet uit. Ze heeft een goede pers, volgende keer maar eens mee gaan stoeien. Toen het Happy Birthday liedje gedraaid werd lag ik met Bella op de kamer, die met haar techniek weinig moeite had om voor de derde keer een piekbelasting te doen plaatsvinden.

    Nog even met de andere smeerkezen zitten bubbelen en de wederwaardigheden van de dag doorgenomen, en met een volle maag en een lege zak, onderweg nog even goed gas gegeven voor de Nederlandse grens. Zodat die Haagse klaagclub weer wat te doen heeft. In de Elsdorfse club was het in ieder geval goed toeven geweest. In de grensclub met de party zaten ze met kamerwachttijden begreep ik later. Dan was Babylon nog een van de betere keuzes. Ik ben er dan ook noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  23. Onderstaande 26 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 november 2022),AVENTADOR ( 7 november 2022),brombeerzuid ( 6 november 2022),buttlover ( 7 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 november 2022),Giodude ( 7 november 2022),Goedemorgenallemaal ( 8 november 2022),hasta la pasta ( 6 november 2022),Herr Fick ( 8 november 2022),Johan35 ( 7 november 2022),JonnyFontane ( 6 november 2022),Klatergoud ( 7 november 2022),le_belge ( 6 november 2022),Massi ( 8 november 2022),mechelen ( 6 november 2022),Meme Moo ( 6 november 2022),Patjax ( 6 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),pret ( 6 november 2022),Schietgraagft ( 9 november 2022),schoolmeester ( 6 november 2022),SeX++ ( 6 november 2022),Siberische tijger (12 november 2022),VAZKOR (11 november 2022),WANDELAAR5 ( 6 november 2022),Wentelt Eefje ( 6 november 2022)

  24. #3288
    Geregistreerd
    30 oktober 2018
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    132
    Discussies
    1
    Thanks
    1.147
    Thanked
    568 in 88 posts

    Standaard

    Bij deze mijn gewaardeerde kortingskaart voor Babylon (geldig tot 5 december) in de aanbieding aangezien ik helaas zelf niet in de mogelijkheid ben om er gebruik te maken. Wie het eerst komt...

  25. Onderstaande leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje ( 8 november 2022)

  26. #3289
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donkeywonkey Bekijk bericht
    Bij deze mijn gewaardeerde kortingskaart voor Babylon (geldig tot 5 december) in de aanbieding aangezien ik helaas zelf niet in de mogelijkheid ben om er gebruik te maken. Wie het eerst komt...
    Je hebt een privé berichtje.

  27. Onderstaande leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey ( 8 november 2022)

  28. #3290
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:55
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    274
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    Donderdag een bezoekje gebracht aan BB. De parkeerplaats was nauwelijks bezet. Bij binnenkomst werd ik verwelkomt door de take, ik gaf mijn kortigskaart af en er volgde een diepe zucht, afgetikt en me gaan omkleden.
    Het was zo rond 1400 uur. Vrij rustig, meer dames dan heren leek het. De sfeer was ontspannen. Het was neen herfstdag met wind en regen. Dus eerst maar een bezoekje gebracht aan de sauna. Die is heerlijk op temperatuur. De wellness is prima, helaas was de stoomcabine defect maar het wellness gedeelte zag er hygiënisch en uitnodigend uit. 4 sterren.
    Toen ik later aan de bar stond kwam Karla heel verleidelijk tegen me aan staan en begon me te kussen. Dat werd dus een kamer. Het werk een topkamer met alles erop en eraan. 5 sterren.
    Het buffet stond er al enige tijd: de warme hap werd in de bekende schalen op temperatuur gehouden en een gedeelte met brood, beleg en kleine hapjes. 3 sterren.
    Iets later werd ik gewenkt door een jonge dame, chubby type, denk zo’n 20 jaar met flinke borsten. Ze sprak geen Duits of Engels. Ik dacht dat haar naam Alexandra was. Het enigste wat ik kon verstaan was sex. De kamer was niet een groot succes. Ze hield zich keurig aan de regels van de overheid en zoenen was er niet bij. Neuken deed ze wel vol overgaven met met veel inzet. 2,5 sterren.
    Het was niet echt druk. Ik denk dat er zowat 20 dames waren en ongeveer ook zoveel heren.
    Eddy was ook van de partij en deed dat waar hij goed in was: witte wijn drinken.
    Al bij al een fijne middag gehad, genoten van de wellness en een uitmuntende kamer gehad. 4 sterren. Ik schrijf dit om mijn eigen ervaring weer te geven. Ik vind het ook leuk en informatief om andere ervaringen te lezen. Dank voor de vrijkaart Willem.

  29. Onderstaande 23 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 november 2022),Bluebear ( 8 november 2022),Das ( 8 november 2022),donkeywonkey (12 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 november 2022),Giodude (26 november 2022),Herr Fick ( 8 november 2022),Jimmy Doe ( 9 november 2022),Johan35 ( 8 november 2022),Johnsonxxx (10 november 2022),Klatergoud ( 9 november 2022),le_belge ( 8 november 2022),Massi ( 8 november 2022),Patjax ( 8 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),piranha ( 8 november 2022),rmjhexe ( 8 november 2022),Schietgraagft ( 9 november 2022),schoolmeester ( 8 november 2022),SeX++ ( 8 november 2022),Siberische tijger (12 november 2022),WANDELAAR5 ( 8 november 2022),Wentelt Eefje ( 8 november 2022)

  30. #3291
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Vandaag was de verkleedparty/carnavalsparty in Babylon.

    Rond 14.00 uur neergestreken in de Oststrasse en na gedoucht te zijn, mijn rode handdoek omgedaan en een inspectierondje door de club gemaakt. Gedurende de dag een man of 25 en evenzoveel vrouwen schat ik in. De meeste vrouwen waren verkleed, dat wil in Babylon zeggen: lingerie aan.
    Vooral Isabella met een visgraat body-gevalletje en Nadia met een rode bh en slip sprongen er op dat moment bovenuit. Er waren ook dames die gewoon 'old school Babylon' gekleed gingen, dus gewoon naakt.
    De drie zwarte parels hadden, als ik het mij goed herinner, ook geen speciale kleding aangetrokken.

    Gedurende dag twee kamers gemaakt, met Nadia en met Lulu. De kamer met Lulu was mijn beste kamer van 2022 tot op dit moment.
    Pas de tweede keer dat ik met haar op de kamer was, maar Lulu is sinds 2019 van een jong meisje een mooie volwassen vrouw geworden die ook nog eens een gesprek draaiende kan houden. En met haar orale kwaliteiten heb ik 2 keer de kamer kunnen witten.

    Voor corona zou deze club met een feest afgeladen vol zijn geweest, nu was het enigszins tam. Maar, ik heb mij goed vermaakt en kom volgend week nog een keer terug (al was het alleen maar om mijn kortingskaartje in te wisselen.)

  31. Onderstaande 19 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 november 2022),donkeywonkey (12 november 2022),Eddy_V (19 november 2022),Giodude (26 november 2022),Herr Fick (12 november 2022),Johnsonxxx (12 november 2022),Klatergoud (12 november 2022),Levitrus (12 november 2022),le_belge (12 november 2022),Massi (12 november 2022),mechelen (12 november 2022),Patjax (12 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (16 november 2022),schoolmeester (12 november 2022),SeX++ (12 november 2022),WANDELAAR5 (12 november 2022),Wentelt Eefje (12 november 2022),yylover (12 november 2022)

  32. #3292
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend m'n discount kaartje direct gaan verzilveren voor Willem ook maar de kans kreeg om het terug in te trekken (je weet maar nooit ). Op de middag aangekomen, ontbijtje genomen en de kat wat uit de boom gekeken maar kon niet beslissen. Voldoende dames aanwezig maar zoals iemand anders ergens eens schreef geen fan te zijn van FKK ben ik dit eigenlijk ook niet, liever wat mooie lingerie dan dat al het vlees reeds op de toog ligt, dit terzijde.

    Eerste dame in m'n vizier was Annais, guitig snoetje maar na een kort gesprekje zag ik er vanaf, weinig enthousiasme. Dan zag ik Mary, haar wat geobserveerd, supergeil figuurtje maar haar smoeltje staat me niet aan, ook haar gedrag vond ik vrij puberachtig, gewoon te jong voor mij. Door de middag heen werd ik dan weer gestalkt door de Bulgaarse Larissa, doch niet op een irritante manier, ik kon haar wel hebben, ze heeft imo een leuk koppie en ook wel een goed figuurtje, maar het is zo'n mini-meisje en daar ben ik niet zo tuk op. Eventjes de recencies hier over Larissa geraadpleegd en die scoorden ook niet zo hoog, dus dit werd hem ook niet, alhoewel ik moet toegeven dat ik bijna uit empathie een kamertje met haar wou maken maar deze gedachte toch maar uit m'n hoofd gezet.

    Uiteindelijk dan maar een herhaling met Karla, de kamer was zelfs nog beter dan de eerste een maandje of zo terug, maar toch zullen onze wegen zich vanaf nu onherroepelijk scheiden, niet dat er iets fout is gegaan of de service niet goed, nee alles toppie, maar ik heb het gevoel dat ik nog 10 kamers met haar kan doen en dan zullen dat 10 kamers worden met eenzelfde uitkomst. Maw. ik denk niet dat ze me kan verrassen, het is een top GFE meisje maar toch verkies ik iemand waar een hoekje van af is, en ja het is spijtig genoeg ook een beetje een mini-meisje.

    Eigenlijk had ik de bedoeling om Penelope te bezoeken (nog nooit geweest), maar wegens het discount kaartje naar Babylon, Penelope wordt dan iets voor volgende week denk ik. Het kan daar meevallen of tegenslaan, maar wie niet waagt......

    Al bij al toch een gezellig dagje doorgebracht in Babylon.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  33. Onderstaande 22 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 november 2022),Bluebear (15 november 2022),brombeerzuid (15 november 2022),comcom (15 november 2022),Das (15 november 2022),flicki (18 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty (15 november 2022),Giodude (26 november 2022),Johan35 (15 november 2022),Johnsonxxx (16 november 2022),JonnyFontane (15 november 2022),Klatergoud (16 november 2022),le_belge (15 november 2022),Massi (21 november 2022),mechelen (15 november 2022),noglangnietuitgewandeld (26 november 2022),Patjax (26 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (16 november 2022),schoolmeester (15 november 2022),WANDELAAR5 (15 november 2022),Wentelt Eefje (15 november 2022)

  34. #3293
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Dit verslagje is een momentopname van vandaag 20/11/2022, eventuele gebeurtenissen of opmerkingen uit het verleden of over vandaag zeggen niets over hoe het er in de toekomst zal zijn.

    Vandaag dankzij reductie kaart hier langs geweest.... THX Babylon en ijbf
    Het was er redelijk rustig, maar dat zal elke zondag zo wel zijn?
    sommige dvp's veel werk, sommige eenzaam op hun bank.
    sauna lekker warm, spijtig dat stoombad niet aanstond.
    2 goede kamers gedaan, service meetal wel goed in deze club.
    eten basic, zoals in de meeste clubs, helaas geen a la card vandaag
    samengevat; tevreden naar huis
    Laatst gewijzigd door Das; 20 november 2022 om 21:31

  35. Onderstaande 15 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 november 2022),bref-jefke (21 november 2022),comcom (20 november 2022),deket (25 november 2022),Giodude (26 november 2022),Johan35 (21 november 2022),JonnyFontane (20 november 2022),Klatergoud (21 november 2022),Patjax (26 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (23 november 2022),schoolmeester (21 november 2022),WANDELAAR5 (20 november 2022),Wentelt Eefje (20 november 2022),yylover (20 november 2022)

  36. #3294
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Standaard Hoe gaat het met u? Even stoom afblazen in Babylon

    "I see you in that chair with perfect skin. Well, how have you been, baby, livin' in sin?
    Hey, I gotta know, did you say hello? How do you do?

    Well, here we are spending time in the louder part of town
    And it feels like everything's surreal
    When I get old I will wait outside your house
    'Cause your hands have got the power meant to heal

    How do you do (do you do) the things that you do?
    No one I know could ever keep up with you
    How do you do? Did it ever make sense to you to say bye? (Bye bye)"


    Er is altijd één week waarin deze racebeerjury rond eind oktober begin november even aan een clubbezoek denkt, dat is de week van de werkstress van afgelopen week. Ik ben het er helemaal mee eens dat je soms even wat stoom af moet blazen, maar het geval wilde dat ik geen auto had... dacht ik. Want de collega die hem wil overnemen bleek ziek, dus voorlopig was ik nog even mobiel tot mn tweedehands zakjapanner rijklaar is Dus met zoemende banden richting Elsdorf (hybrides maken de eerste km's niet zoveel geluid) met een toepasselijk nummer van Roxette op Classic 21. Buiten kwam ik Shana al tegen dus dat was goed voor later op de avond, ook Vivien snel gespot, maar behalve een how do you do en een zoen was er niet veel mogelijk: bezet helaas. We spraken dus af voor later en ik ging even de laatste F1 kwalificatie volgen. Misschien had ik mn vizier anders af moeten stellen want in die tijd verdwenen ook Bella en Iman voor langere tijd uit zicht.

    The Responder?

    Deze racebeerjury dacht even een Jambers gevalletje tegen te komen met Diana: "Overdag is zij een Britse actrice die onder de naam Emily Fairn acteert in harde Britse.... detectives (ik weet waar jullie aan dachten viespeuken ) maar 's avonds paradeert ze naakt door de saunaclubscene in Duitsland." Wat je ook over haar kwaliteiten mag denken (ik las wisselende commentaren), ze lijkt echt verdomd veel op Fairn, zelfde elfachtige gezicht. Ik stapte er dus op af, ontweek een jagend duo dat een beetje verongelijkt commentaar begon te geven, maar ik versta geen Roemeens en dat is prima, viva Colonia. We trokken ons voor een halfuurtje terug en Diana draaide niet lang om de brei heen. Pijpen was goed, zoenen deed ze helaas niet op dat moment, maar ze reageerde wel positief op een befpauze. Net voor de twintig minuten omwaren knalde Alpine motor 1 eruit in missio. Een degelijke start van de dag, zij verdient er een gage mee, deze racebeerjury was even van wat buitensporige geilheid en stress af, iedereen blij

    Oh Yeah

    Vivian was inderdaad een tijdje weg, dus in de tussentijd een snack gepakt en de rest van de opties doorgedacht. Iman kwam nog even buurten, er bleek nog een derde zwarte dame rond te lopen (wist niet zeker of dat Naomi was of niet), even de Souza goedendag gezegd en met interesse en verbazing naar een Duitser zitten luisteren die blijkbaar vaste klant in de touristenfahrten op de Ring is met een 911 waar hij slicks onder heeft gelegd om de GT3 Porsches te pesten. In een van die verhalen werden we door Vivian onderbroken die middels een knuffel kwam mededelen dat ze nu wel tijd voor me had.

    Dus we verplaatsten ons naar een kelderkamer waar deze racebeerjury op een uitermate rustige en kalme manier is ingepakt door Vivian. Als dankjewel voor haar gevaarlijke blowjob haar ook een tijdje gebeft waarna ze wat streberig werd en in cowgirl zeer bewust mee ging knijpen, a la Mika (ex Bernds) me treiterig aankijkend zo van "dat overkomt jou niet vaak hè". Om de een of andere reden schoot de electrisch bewerkte stem van Dieter Meyer uit Yello's hitje Oh Yeah me in de kop. "An expression for a perfect situation", noemde Boris Blank het ooit. Uiteindelijk ging ze dat in doggy ook weer doen en kon ik er niet meer tegen na een uur, motorplof 2 was een feit. Beng! Ik was even sprakeloos, maar Vivian nam rustig even mn tong in beslag zodat ik daar geen omkijken naar had. Nomi voor een Vangelis award is wel op zn plek.

    Gimme Steam

    Daar had ik honger van gekregen, dus de gebakken aardappelen kwamen op een goed moment, de rinderbraten waren iets later, maar die schepten we bij de tweede ronde op. Er bleek stiekem toch weer iemand jarig te zijn tussendoor (geen flauw idee, ben het overzicht daar een beetje kwijt), maar een toetje zat er daardoor wel in. Shana probeerde me wel voor een triotje met Iman te interesseren en hoewel het verleidelijk was, ik moest even passen, een van de twee alleen zou wel nog kunnen. Dus Shana een uurtje later opgezocht voor een typisch Basic Fit uurtje : alles in de hoogste versnelling. Behalve haar blowjob dan, die was juist lekker diep en langzaam zonder veel haast. einde kwam in een doggy die 900 stappen en 100 calorien verbruik registreerde (ja vast, dat horloge is aan vervanging toe) maar de spierpijn zondag morgen was er niet minder om hihi.

    Daarmee vond ik het goed, afrekenen, Shana en Vivian goedenavond gewenst terug naar huis. Een nineties weekend op C21 leverde me een plaatje van Peter Gabriel dat je niet zo vaak hoort. Bij de titel Steam en jaren 90 denken velen in NL aan boysbandje East 17 dat in 1994 succes had, maar een jaar eerder had Gabriel eenzelfde titel uit die veel leuker is, maar helaas niet gedraaid word op NL'se radio. Deze week mn auto ingeleverd, morgen is de tweedehands zakjapanner klaar voor gebruik Aan de kant, racebeer coming through!



    "Stand Back. Said stand Back
    What are those dogs doing sniffing at my feet?
    They're on to something, picking up, picking up this heat
    This heat, give me steam. And how you feel can make it real
    Real as anything you've seen. Get a life with the dreamer's dream

    You know your culture from your trash. You know your plastic from your cash
    When I lose sight of the track, You know the way back, but I know you
    You know your stripper from your paint. You know your sinner from your saint
    Whenever heaven's doors are shut, You kick them open, but I know you"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  37. Onderstaande 22 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 november 2022),Ascari (25 november 2022),comcom (25 november 2022),dennisw (27 november 2022),Eddy_V (24 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty (25 november 2022),Getrouwd (25 november 2022),Giodude (26 november 2022),Klatergoud (25 november 2022),Kurt Cobain (25 november 2022),le_belge (25 november 2022),Manbijtkat (24 november 2022),Massi (29 november 2022),mechelen (25 november 2022),noglangnietuitgewandeld (26 november 2022),Patjax (25 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (25 november 2022),schoolmeester (24 november 2022),Siberische tijger (25 november 2022),Wentelt Eefje (24 november 2022),yylover (24 november 2022)

  38. #3295
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Vandaag naar Babylon afgereisd en dit keer wel mijn kortingskaartje meegenomen: Willem2 en forum, bedankt hiervoor.
    Het was drukker dan de voorgaande vrijdagen: meer mannen en het vrouwenaantal zal rond de 25 hebben gelegen.
    Wel weer een paar oude bekenden tegengekomen: Antonia, Georgiana en Rebekka (blond, tenger, brilletje, zit altijd in de stoel tegen de muur, meteen naast de tv.)
    Rebekka was door mij voor het laatst gezien voor het Corona-tijdperk, maar zij herkende mij meteen en ik haar ook. Niet veel veranderd, alleen een verticale tattoo tussen haar borstjes viel mij meteen op.
    Georgiana was ook niet heel veel veranderd, een paar pondjes meer dacht ik en nog steeds af en toe luidkeels aanwezig met haar soms schelle stemgeluid.
    Kortom: er zat wel leven in de brouwerij.

    Tussen de kamers door nog een stuk van Oranje kunnen kijken, de tv stond aan, de mannen zaten lui in de zetels, de dames moesten vaak ergens anders plaats maken. Isabella heeft de hele eerste helft een Turkse man vriendelijk verzocht van 'haar' plaats af te gaan, zij zit altijd met haar gezicht naar de tv, tweede stoel vanaf de muur van kamer 19, als ik het goed zeg.
    Laat ik het zo zeggen: mijn kamers waren een stuk succesvoller dan het spel van Oranje en ik scoorde ook vaker dan Oranje. Lulu en Alecia waren de gelukkigen die mijn kanonskogels onafhankelijk van elkaar mochten ontvangen.

    Het eten was redelijk goed, de spaghetti-saus was iets te waterig, de friet iets te zout.

  39. Onderstaande 16 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (25 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty (25 november 2022),Giodude (26 november 2022),Johnsonxxx (26 november 2022),JonnyFontane (26 november 2022),Klatergoud (26 november 2022),le_belge (25 november 2022),Massi (29 november 2022),mechelen (26 november 2022),noglangnietuitgewandeld (26 november 2022),Patjax (26 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (30 november 2022),schoolmeester (26 november 2022),Sphinx (26 november 2022),Wentelt Eefje (27 november 2022)

  40. #3296
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Net een gezellig dagje Babylon achter de rug. Veel bekenden, ook veel onbekenden van velerlei herkomst. Een meisje gedaan dat me al langer intrigeerde vanwege haar wulpse rondingen. Daniela was een schot in de roos, heerlijk tongzoenen, geen gebrek aan borsten en billen, ik had er de handen goed vol aan. Daniela is meteen in de eredivisie beland en loopt nu met het nlnu stempel op de bil, al zal het tussen al die tattoos niet makkelijk te vinden zijn haha. Aardige meid ook, niks mis mee.

    Tussendoor viel er genoeg te socializen en werden de tips uitgewisseld zoals ijsberen dat plegen te doen. Helaas viel het buffet mij persoonlijk wat tegen, laat ik het zo zeggen, liefhebbers van rode kool hadden de dag van hun leven gehad als ze naar Babylon waren getrokken. Bij de dameskleedkamer stond ik ineens in een innige omhelzing met Iman, die net klaar was met de voorbereidingen op de dingen die komen gingen. Het eerste ding dat erin ging was dus het mijne en dat was nog even lekker als de eerste keer, nu zeker 10 jaar geleden.

    De kers op de taart werd een paar uur later geproefd en die heette Vivien, ook een vaste waarde voor me. Er was iemand jarig waarbij van die manele muziek werd gespeeld, veel dansende meiden, toch heeft dat wel sfeer. Het is natuurlijk wisselend, soms een kalme dag, soms een drukke dag, soms een prima buffet, soms rode kool. Maar wat de seks betreft tref ik het hier altijd wel goed. Is ook wel een kwestie van dames kennen, info delen, en oppassen met newbies. Een van de collega's had nog een kamer afgebroken met een mutsje dat niet wilde zoenen. Dan zou ik ook de boel binnen houden, zonde van je zaad. Vooraf afspraken maken blijft helaas nodig, dat was vroeger toen alles beter was toch wel anders.

    Voor de december uittocht hoop ik nog een keer van de diensten van de Babylon imps gebruik te kunnen maken, want uitgewandeld ben ik noglangniet.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  41. Onderstaande 27 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 december 2022),Ascari (26 november 2022),Badslippers (27 november 2022),brombeerzuid (27 november 2022),Cupido ( 6 december 2022),Flinstone (27 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty (26 november 2022),Goedemorgenallemaal (26 november 2022),hasta la pasta (27 november 2022),Klatergoud (26 november 2022),le_belge (27 november 2022),Massi (29 november 2022),mechelen (26 november 2022),Patjax (26 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),rmjhexe (27 november 2022),Schietgraagft (30 november 2022),schoolmeester (27 november 2022),Shakir (27 november 2022),Siberische tijger (27 november 2022),snaal88 (27 november 2022),Sphinx (27 november 2022),stimpy3 (27 november 2022),uurtje (26 november 2022),WANDELAAR5 (27 november 2022),Wentelt Eefje (27 november 2022),yylover (27 november 2022)

  42. #3297
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    1.282
    Thanked
    258 in 23 posts

    Standaard Last Minute - now or 2023?

    Vrijdag 25/11 last-minute beslissing! Het was nu of nooit (nooit meer dit jaar) om richting Elsdorf af te zakken. Het oord van verderf nog een laatste maal bezoeken voor de feestdagen... En dit met een vrijkaart van dit forum en bij deze dank aan iedereen die dit mogelijk maakt!

    Ik had niet veel ruimte tussen professionele en prive afspraken/verplichtingen in maar er moest toch nog wat tijd voorzien worden voor wat me-time. Op naar Elsdorf! Waze gaf aan om over Gulik te rijden ipv over de A4 richting Keulen en dit wegens "baustellen". Deze wijze raad maar opgevolgd en zo kwam ik omstreeks 14u aan in de tempel der verderf Babylon! De parking stond redelijk vol. Tegelijkertijd met mij arriveerde Milenka de masseuse.

    Bij binnekomst werd ik hartelijk verwelkomd door enkele dames en toonde vol trots mijn vrijkaart! Deze werd zonder problemen in ontvangst genomen. Even naar de kleedkamer voor me om te kleden en een lekkere warme douche! Thuis is het vanwege de dure energie voornamelijk koud douchen maar hier in Babylon kan ik genieten van lekker warm overvloedig water! Even profiteren maar

    Het plan was om vandaag niet teveel tijd te verliezen dus trok ik op ronde door de club. Chayna was snel bij me om te laten weten dat ze tijd voor me ging maken! Bij deze werd de jacht wat gestaakt want ik begreep dat dit op korte termijn zou zijn.

    De ronde werd vervolgd en voor een vrijdag leek het op dat moment relatief rustig in de club ondanks de goedgevulde parking. Er werd waarschijnlijk goed gekamerd? Al snel herkende ik in het decor enkele bekende ijsberen waarmee ik een praatje sloeg en vroeg achter de stand van zaken! Ook zij beaamde dat het rustig was maar met voldoende dames keuze. Positief!

    Het gesprek verschoof zich richting de bar waar ik plaatsnam op één van de krukken en een drankje betstelde. Ik zat er nog geen 5 min of het Bulgaarse tag-team Albena en Larissa stormde op mij af. Hun aanvalstactiek leek op wat ik al vaker eerder had gezien wanneer nieuwkomers deze club bezoeken. Twee dames die iemand proberen te overweldigen met een voorstel dat niet geweigerd kan worden. Géén idee wat ze in hun hoofd hadden maar ik kom hier toch wel vaker! Blijkbaar waren ze mij vergeten want bij deze werden ze professioneel doorgestuurd!

    Chayna liet op zich wachten (waarschijnlijk druk met een andere klant?) dus ging ik voor een rondje welness in het sauna gedeelte van de club. Hier kan je nog steeds heerlijk rustig acclimatiseren en op stoom komen :-) Na een kwartiertje sauna besloot ik om de temperatuur van het zwembadwater te checken. Brrrr hartstikke koud! Hier gingen we ons dus niet aan wagen...

    Even later was het tijd voor mijn kamergang met Chayna. Ze kloeg dat het al zo lang geleden was (sinds juni?) en ze had gelijk. Een stormachtige kamer volgde! Als een wervelwind ging ze tekeer en we gaven beiden blijk van hoe we elkaar gemist hadden! :-) Kamergang top! Met een big smile verliet ik de kamer en mijn dag kon al niet meer stuk.

    Vervolgens nog wat gekeuveld aan de toog waar ik nog meer bekenden tegen kwam. Even uitrusten was wel nodig. Een slanke blonde die bij Georgiana haar clubje hoort sprak me aan. Als ik me niet vergis heet ze Leah en ze beweerde dat ze me kende en dat we een hele tijd terug een uur de kamer hadden gedeeld. Ik was er zeker van dat dit niet klopte maar ze bleef volhouden van wel. Misschien dat er nog dubbelgangers van mij rondlopen?

    Niet zolang erna schoof Iman aan. Ze kwam op de kruk naast mij en een mede-ijsbeer waarmee ik een conversatie had zitten. Ze liet duidelijk blijken dat ze mij op het oog had voor een kamer. Een hele poos geleden tijdens een vorig bezoek hadden we bijna een kamer gemaakt maar door twijfel langs mijn kant is dat toen niet doorgegaan. Ik had mijn kans verspeeld want de rest van de dag was ze bezet. Deze keer ging ik niet dezelfde fout maken en besloot zonder twijfel in te gaan op haar kamer vraag. Het werd een zalige kamergang want wat een heerlijk vrouw is dit! ZEKER voor herhalingvatbaar!

    Jammer genoeg vervloog mijn tijd! Er was nog een dame die me opviel maar jammer genoeg was er geen ruimte meer aangezien ik elders werd verwacht. Ze ziet er jong uit, heeft vele tatoes en zeer mooie rondingen! Daniela? Wie zal het zeggen?? Het zal voor volgend jaar zijn? Of?

    Omstreeks 18u verliet ik de nog relatief volle (beter als de laatste keer in oktober) club. Buiten een stuk vlaai heb ik niet gebruikgemaakt van het aanwezige buffet.

    Aanwezige dames die ik heb herkend: Albena, Alexa, Annais, Bella, Chayna, Cristina, Daniela?, Diana (blond), Elena, Georgiana, Iman, Isabella, Larissa, Leah, Lulu, Mary, Milenka, Nadja, Pamela, Rebekka, Roxana, Tanja, Viviane. Er waren nog andere dames maar daar ken ik jammer genoeg de naam niet van.

    Toen ik naar huis reed iets na 18u stuurde Waze me deze keer via de A4. Ik kon vlot richting de autobahn rijden maar in de tegenovergestelde richting stond een file van Elsdorf tot bijna aan de af/oprit van de autobahn!

    Wordt vervolgd...

  43. Onderstaande 25 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 december 2022),Das (29 november 2022),Eddy_V ( 1 december 2022),fervent ( 3 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty (29 november 2022),Getrouwd (29 november 2022),Goedemorgenallemaal (29 november 2022),GrandCru (29 november 2022),Husky (29 november 2022),hvdk52 (29 november 2022),Johnsonxxx ( 1 december 2022),Klatergoud (30 november 2022),le_belge (29 november 2022),noglangnietuitgewandeld (29 november 2022),Patjax ( 2 december 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),pret (29 november 2022),RobOpzoek (30 november 2022),Schietgraagft (30 november 2022),schoolmeester (29 november 2022),Siberische tijger (29 november 2022),snaal88 (29 november 2022),Sphinx (29 november 2022),WANDELAAR5 (29 november 2022),Wentelt Eefje (29 november 2022)

  44. #3298
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Vrijdagavond waren er 31 dames aanwezig.
    Het eten was goed.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  45. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 3 december 2022),Wentelt Eefje ( 2 december 2022)

  46. #3299
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Vrijdagavond waren er 31 dames aanwezig.
    Het eten was goed.
    I will nominate this for best review of the month Everything I really need to know in just two sentences.

  47. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 december 2022),Flinstone ( 3 december 2022),JonnyFontane ( 3 december 2022),stimpy3 ( 3 december 2022),Wentelt Eefje ( 3 december 2022)

  48. #3300
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    I will nominate this for best review of the month Everything I really need to know in just two sentences.
    Ja en geen gemekker
    Binnen was de temperatuur in orde en er was genoeg te eten en drinken. Die 31 vrouwen hadden het niet te druk dus uit de 31 kan Beron er met gemak 1tje uitkiezen die hem wel bevalt.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  49. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 december 2022),JonnyFontane ( 3 december 2022),le_belge ( 3 december 2022)

 

 
Pagina 132 van 159 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136142 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Babylon 468*60   Diamond 468*60