Pagina 60 van 161 EersteEerste ... 105056575859606162636470110160 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.476 t/m 1.500 van 4005

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #1476
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Wat ik nog steeds niet begrijp dat vele ijsberen naar saunaclubs gaan en dan één kamer van 30 minuten doen, dan hebben ze gelijk dat het duur is.
    Persoonlijk doe ik steeds meerdere kamers en dan wordt het wel interessant. Voor één kamer zou ik nooit 200 km rijden of je zou met één meisje verscheidene uren op de kamer bljven, maar dat doen vele schrijvers en lezers blijkbaar niet.
    Heb dat verleden jaar een paar keer gedaan, afspraak met meisje en alleen bij haar blijven en dat is duur, maar heeft ook zijn charmes.
    Voor welness hoef je zover niet te rijden, zowel in België als in Nederland genoeg echte sauna's om te genieten....
    ik heb welles 200 km in de auto gezeten en totaal niks gedaan in de club

  2. #1477
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 17:46
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    70 Euro Eintritt? Hat der Laden 100 Frauen? Nein! Ist das Essen mit Gold verziert? Nein. Sehen alle Frauen aus wie Supermodels? Nein. Russische und polnische Frauen? Nein. Deutsche Frauen? Kaum. Kann man sich da super mit dem Chef besaufen? Ja.
    Hmpf.

    Mein Eindruck beim letzten Besuch: 30 Euro Eintritt (mit Tombolo) war genau passend, für das was ich erlebt habe. 30 Frauen, davon 2 für mich ok und halbwegs gutes Essen. Ich wäre nie auf die Idee gekommen, da 70 Euro Eintritt zu bezahlen.

  3. Onderstaande 24 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 mei 2019),blauwebeer (12 mei 2019),brombeerzuid (12 mei 2019),buttlover (13 mei 2019),cheasehead (12 mei 2019),dauerlutscher (19 mei 2019),Eddy_V (12 mei 2019),HellaHolla (12 mei 2019),hvdk52 (12 mei 2019),istebe (13 mei 2019),Johnsonxxx (12 mei 2019),Jooploop (12 mei 2019),Klatergoud (13 mei 2019),Levitrus (13 mei 2019),mechelen (12 mei 2019),Mooiejoke (13 mei 2019),Patjax (13 mei 2019),paul-kuhn (12 mei 2019),pret (12 mei 2019),Schietgraagft (14 mei 2019),stimpy3 (13 mei 2019),taka22 (15 mei 2019),Viscamessi (13 mei 2019),Wentelt Eefje (12 mei 2019)

  4. #1478
    Geregistreerd
    14 december 2012
    Last Online
    22 augustus 2022 @ 22:29
    Berichten
    166
    Discussies
    10
    Thanks
    14
    Thanked
    134 in 42 posts

    Standaard

    Ich stimme zu. Wirklich sinnlos.

    Meine 3 letzten Besuche .... Line Up absolut mittelmäßig, Max. 20 Frauen und kein Top Model natürlich, alle aus RO-BG ...
    Ich habe kein Problem, um 80 Euronen im Artemis zu bezahlen ... aber dort bekomme ich ein Line Up von Champions League und nicht von der dritten League ...

    GT und 6S zu besuchen definitiv

  5. Onderstaande 7 leden hebben istebe bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (13 mei 2019),cheasehead (13 mei 2019),Mooiejoke (13 mei 2019),pret (13 mei 2019),Schietgraagft (14 mei 2019),stimpy3 (13 mei 2019),Wentelt Eefje (13 mei 2019)

  6. #1479
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Twaalfde clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 11 mei

    Meer dan een maand niet meer in Babylon geweest... Sinds augustus vorig jaar is dat niet meer voorgekomen. De reden is zeker niet het tientje extra entree. Begin april had ik even genoeg van saunaclubs en eind april zorgden de Paasdagen er voor, dat veel dames (vooral de dames waar ik vaak mee ga) niet aanwezig waren. Afgelopen zaterdag waren Alexis, Amalia en Valentina na een “Ürlaub” weer aanwezig. Ik had wel weer zin in die silis van Valentina, de wat hangende borsten van Amalia en Alexis, ja over haar hoef ik niets meer te vertellen En alle 3 dames tongzoenen erg lekker, te meer omdat ze alle 3 niet roken.

    Een paar minuten na 11 uur kwam ik bij de club aan. Het was er nog vrij rustig en hoefde niet in een rij te staan. Snel de entree betalen, omkleden, een ontbijtje en daarna op zoek naar de dames. Valentina spotte ik al gelijk aan de bar, toen ik aan het ontbijten was. Na mijn ontbijt even een rondje door de club gelopen, waarbij ik Amalia voorbij zag huppelen. Eerst even een sauna gepakt en had toen plannen om met Amalia te beginnen, maar die bleek waarschijnlijk in de kleedkamer te zijn.

    Valentina
    Valentina zat aan de bar en met haar een praatje aangeknoopt. Van het één komt 't ander en omdat ze toch op mijn to-do-list voor vandaag stond, dus afgetrapt met haar.

    In het verleden altijd wel goede sessies met haar gehad. Ze tongzoende altijd lekker en ook haar blowjobs zijn erg lekker. Daarnaast heeft ze lekkere silis. Normaal houd ik daar niet van, maar bij haar zijn ze in proportie, goed gevormd en voelen ze goed. Niet van die enorme ballonnen of van die mismaakte opplaktieten , zoals sommige dames hebben.

    Omdat het nog vroeg was, waren alle kamers nog beschikbaar en dus kozen we voor kamer 1. Helaas bleek de sessie met Valentina niet zoals ik die in het verleden met haar had. Tongzoenen deed ze ineens niet... En dat was nu juist 1 van de redenen om weer met haar te kameren :( Haar blowjob is nog wel zoals die was, maar aan haar borsten voelen en vooral op haar tepels zuigen wil ze ook niet meer of in elk geval een stuk minder dan in het verleden :(

    Ik denk dat ze te lang in Sharks heeft gewerkt, waardoor haar service is verslechterd. Erg jammer, want dat gaat haar klanten kosten. Ik zal er in elk geval niet snel meer mee op kamer gaan. Tongzoenen is bij mij een must.





    Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )

    Na Valentina even bijkomen in de sauna, het stoombad (deze werkt weer) en in de jacuzzi. Aan de bar wat gedronken en oen werd het tijd voor kamer nummer 2.

    Amalia
    Amalia zou het tweede “slachtoffer” worden. Met haar had ik vorig jaar een erg goede sessie en ik wist toen al, dat ik in de toekomst wel vaker met haar zou gaan kameren. Amalia is een erg leuke en spontane meid, die het je erg naar je zin probeert te maken. Ze is heel relaxt en correct. Tongzoenen doet ze vol overgave en haar blowjob is subliem. Dat haar borsten niet meer heel stevig zijn, stoort me niet. Ik vind ze wel mooi, beter dan siliconen ballonnen. Ze zijn lekker zacht en je kunt er lekker mee spelen

    Ook dit keer stelde ze me niet teleur. Voordat we naar de kamer gingen, wist ze me in de bar al goed op te geilen. Heerlijk tongzoenen en tegelijkertijd ging haar hand onder mijn handdoek. Toen het tijd was om een kamer te gaan opzoeken, liep ik door de club met en flinke jodocus onder mijn handdoek En dat zo kort na de sessie met Valentina.

    Op de kamer gingen we verder met waar we waren gebleven in de bar. Lekker tongzoenen en spelen met haar heerlijke zachte borsten. Haar poesje ook nog even onderzocht en daar kon ze duidelijk van genieten Daarna was het mijn buurt. Pijpen kan ze erg goed! Lekker stevig en af en toe deepthroat. Er heerlijk hoe dan haar borsten bewegen Vanwege het uitzicht en omdat het zo lekker was, haar tot het eind laten pijpen.





    Naam: Amalia
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 29
    Haarkleur: kastanje roodachtig
    Lengte dame: 1,61 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup (volgens de website van Babylon, maar denk eerder een C)

    Weer even bijkomen in de sauna en de jacuzzi. Aan de bar nam ik een Leffe en ging bij de TV zitten. Daar kwam ik aan de praat met een Duitser van een jaar of 50. Het was de eerste keer dat ie in een club was. Tijdens z'n eerste kamer wilde het niet lukken. Lag voornamelijk aan 'm zelf zei hij, maar ook gedeeltelijk aan de dame. Hem nog wat tips en informatie gegeven over hoe het er toe gaat in de clubs en wat hij mag verwachten. Zeker dik een uur met 'm gesproken.

    Daarna weer richting de bar gelopen, waar ik Alexis tegen het lekkere lijf liep.

    Alexis
    Alexis, ja wat moet ik daar nog over vertellen. Ongetwijfeld één van de toppers in Babylon. Is bijna continu bezet, maar gelukkig heeft ze altijd wel tijd voor mij Ook dit keer weer een spetterende sessie met haar gehad, waarbij we nu een keer de rollen hebben omgedraaid.

    Zij had voor de verandering nu eens de zweepjes in handen Een nieuwe ervaring voor haar en je merkt dat ze (nog) geen domina is. Ze is eigenlijk veel te lief Haar hier en daar wat gestuurd, maar echt hard slaan durfde ze denk ik niet. Ach, is ook niet erg. Ze heeft genoeg andere kwaliteiten om van te genieten.

    Samen weer een heerlijke sessie gehad met beide een hoogtepunt. Die van haar was zelfs zo intens, dat ze moeite had met lopen toen ze zich even wilde wassen

    [img width=524 height=800]https://images2.imgbox.com/03/b6/QoTBQM6o_o.jpg[/img]



    Naam: Alexis
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 24
    Haarkleur: blond
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

    Na de kamer met Alexis een flinke pauze ingelast. Voor 6 uur had ik al 3 kamers gedaan... Ben een paar keer in de sauna, stoombad en jacuzzi geweest. Een tijdje met een groep oude Duitsers gesproken aan de grote tafel in de bar en daar ook a la carte gegeten.

    Later op de avond kwam ik nog een oude bekende tegen, De Doctor uit Amerika. Een oude man, ik schat rond de 60, die elke 2 maanden naar Duitsland komt om 2 weken lang naar clubs te gaan. Ik had 'm al een behoorlijke tijd niet meer gezien, dus een beetje bijgepraat. Op een gegeven moment gaf hij aan dat hij plannen had om met [Valentina te gaan, dus vertelde ik mijn eerdere ervaringen met haar die dag. Hij had ineens niet meer zoveel trek in haar, ondanks dat ie haar een kamer had beloofd. Hij had nu meer interesse in Roxana, maar twijfelde of hij alleen met haar zou gaan of met een andere dame erbij. Ik beval hem Roberta aan, want ik weet dat die 2 het goed met elkaar kunnen vinden. Daarnaast weet ik dat Roberta hem niet teleur zou stellen Hij had er inderdaad wel oren naar en toen beide dames in een sofa voor ons gingen zitten, maakte hij de move en ging met beide dames naar de kamer. Eenmaal van de kamer terug zocht ie me weer op en hij was erg lovend over Roberta . Hij wilde haar zeker nog een keer individueel proberen, voordat ie weer naar de States gaat.

    Roberta
    Met Roberta had ik de laatste sessie van de dag. Roberta is ook zo'n topdame. Ze kan heerlijk tongzoenen en ik vind haar blowjob altijd erg lekker. Roberta is een dame waar je op af moet stappen. Ze komt niet naar de klant toe. Misschien te verlegen? Die verlegenheid verbloemt ze soms een beetje, door wat luidruchtig te zijn als haar vriendinnen in de buurt zijn, maar het is een erg lieve meid met topservice en altijd correct.

    Op de kamer hebben we eerst een tijdje liggen tongzoenen en friemelen. Daarna haar verwend en geloof het of niet, na 30 seconden had ze al een orgasme En niet fake! Wel met hulp van wat powertools en uiteraard mijn Fingerspitzengefühl Na enkele minuten haar voor de tweede keer laten komen, maar dit keer cunnilingus en het duurde uiteraard een stuk langer Daarna kon en mocht ik haar poesje niet meer aanraken, zo overgevoelig was die geworden

    Even haar op adem laten komen en daarna was het mijn beurt. Weer een heerlijk blowjob, gevolgd door neuken in doggy en afgesloten in missio. Het kwam uit m'n tenen, maar het is gelukt

    [img width=524 height=800]https://images2.imgbox.com/a2/e9/qopkk5tI_o.jpg[/img]



    Naam: Roberta
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

    Na Roberta uiteraard de sauna en jacuzzi weer opgezocht. Het was er nu lekker rustig, dus ik kon ik me helemaal ontspannen. Toen ik terug was in de bar, waren de bardames de voorbereidingen aan het treffen om de verjaardag van Eddy te vieren. Na 12 uur werd er Champagne geserveerd voor iedereen en iedereen feliciteerde Eddy. Ik heb gehoord dat het grote feest aankomende vrijdag is.

    Nog heel even met Alexis gesproken, die ook kwam proosten op de verjaardag van Eddy, maar ze werd al snel weer geconfisqueerd door een Duitser. Na afloop kwam die nog even naar me toe om te zeggen hoe goed ze was. Ach ja, ik weet er alles van

    Iets voor 1 uur de club verlaten. De meeste dames waren zich toen al aan het omkleden en verlieten de club. Wel leuk om te zien hoe de dames er dan uitzien in normale kleding.

    Résumé 2019:
    12 saunaclubbezoeken
    15 verschillende dames
    vs 8 – 5
    vs 7 – 8

  7. Onderstaande 23 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 mei 2019),biged (17 mei 2019),ButtinSky (15 mei 2019),cheasehead (14 mei 2019),duivenmelker (14 mei 2019),Elmo3108 (14 mei 2019),fervent (14 mei 2019),Giodude (15 mei 2019),housefreak5 (14 mei 2019),JonnyFontane (14 mei 2019),Jooploop (14 mei 2019),le_belge (14 mei 2019),mentholbear (14 mei 2019),noglangnietuitgewandeld (15 mei 2019),Patjax (18 mei 2019),pret (15 mei 2019),RobOpzoek (15 mei 2019),Schietgraagft (15 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019),swazontneuf (14 mei 2019),VAZKOR (16 mei 2019),Viscamessi (15 mei 2019),Wijze grijze (14 mei 2019)

  8. #1480
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    STAPJE VOOR STAPJE

    Op de laatste dinsdag van de 3e maand met een kortingskaartje van een ander forum, waarvoor dank aan club en forum, ben ik na het afrekenen van de 30 euro entree me gaan omkleden.

    Tijdens het opfrissen toch beetje staan mijmeren over vervlogen tijden, met in het bijzonder het welkomstcomité, welke nu schitterde door afwezigheid. Hoewel confronterend, omdat ik de meeste dames niet ken en degenen die ik zou moeten kennen, ik alweer meer dan de helft ben vergeten. Dan sta je daar beetje als een idioot te grijzen. Maar toch blijft dat wel wat hebben zo een harem aan blote dames voor je. Het is elk geval anders dan anders.

    Jammer dat dergelijke gebruiken verdwijnen. Komt het door het type DVP die er nu aanwezig zijn? Komt het door toename aan demente beren, als ondergetekende? Ander soort publiek? Wie het weet, mag het zeggen.

    Hoe dan ook, de show must go on. Maar op een lege maag gaat dat moeilijk, dus zoals gebruikelijk even bijtanken. Deze Dagobear spaart op z'n ontbijt uit, door bij de club te ontbijten. Of eigenlijk meer brunchen. Dat gaat bij Babylon prima met een koud buffet met het gebruikelijke beleg en salade, en de warme hapjes zoals roerbak ei en worstjes. Jammer dat ze geen eigen fris tap hebben, maar een bar dame verzorgt dit voor je vlotjes.
    Na een verkenningstocht door de club, lekker de wellness ingedoken voor een eerste rondje. Zoals een asociale Hollander betaamt, een ligbedje geclaimt om m'n spulletjes erop te leggen. Tot m'n verbazing waren de 'opoe' rekstokken bij de jacuzzi en de douche vervangen door haakjes. Erg handig bij de douches is dat deze haakjes zijn voorzien van een nummer, zodat je niet per ongeluk je koppie afdroogt met de handdoek waar je buurman z'n ballen en kont mee heeft afgeveegd...

    Tijdens het ontspannen opwarmen in de jacuzzi, viel het me op dat er een links achterin een extra deur was gemaakt van mat glas. Althans, zo leek het. Maar toen ik even later de deur open deed, zag ik tot mijn verbazing dat het stoom bleek te zijn en het glas gewoon helder is. Nice!
    Een goeie aanwinst van de club om er een stoomcabine bij te plaatsen.
    En wat voor 1! Een stoomcabine met heel veel stoom, waardoor je letterlijk geen hand voor ogen zag en ik er niet in durfde te gaan. Pas toen ik de deur weer dicht deed, viel mij op dat er links aan de muur een knop zat. Daar op getikt en voila, toen was er licht in de stoomcabine en kon je een beetje zien wat er nou binnen was. Ik meen iets van 7 zitplaatsen te tellen, maar om een beetje relaxt bij te zitten zou ik zeggen 4 man. Binnen in de stoomcabine tussen 1e en 2e zitting hangt er een sproeislang om de zitjes mee af te spoelen. Wel even je buurman waarschuwen, want er komt ijskoud water uit!
    Lekker binnen even de luchtwegen open gemaakt, om vervolgens na een douche even bij te komen.

    Na nog wat wellness rondjes (aangezien je er niet op een laptop of mobieltje mag zitten werken/spelen) en eten, werd het tijd om het niet op een dagje sauna uit te laten draaien.
    Tijdens het rondje door de club, kwam ik een slanke blondine tegen. Diana blijkt deze jonge dame te heten https://www.ijsberenforum.com/forum/...549#post651549. Na een praatje hebben we ons even terug getrokken voor een lekker kamertje.

    Na de kamergang hadden we allebei trek gekregen. We probeerden a la carte te bestellen, maar door ons kamertje hadden we het gemist en was de keuken voorlopig druk bezig met andere zaken. Dan maar wat uit de voerderbakken geschept en dat was wat mij betreft ook goed te doen.

    Terug de wellness in voor wat uitbuiken en daarna nog wat sauna rondjes. Kwam daar 2 Nederlanders tegen die hier voor het eerst waren. Het beviel hen zeker niet verkeerd. Nog wat lopen oewehoeren over andere clubs, waaronder YY die helaas gesloten was.

    Later het wellnessen door bij het tappen van een glaasje prik, vroeg een blondine, die Ella bleek te heten, om een massage. Die wou dat graag op haar bankje tegenover de bar. Dat ging voor mijn gevoel toch wat minder soepeltjes op zo een openbare plek. Ik prefereer toch wat meer privacy, maar dat ben ik.

    Het was me wel weer een mooi dagje geweest. STAPJE VOOR STAPJE lijkt de club zich langzaam, maar zeker uit te breiden. Het klein, maar fijn verdwijnt er misschien een beetje mee, maar de club oogt er wel luxer op. Ben benieuwd hoe dat verder uitpakt...

  9. Onderstaande 18 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 mei 2019),ButtinSky (15 mei 2019),cheasehead (15 mei 2019),dennisw (15 mei 2019),e-is-mc-2 (15 mei 2019),fervent (15 mei 2019),firstme (15 mei 2019),Johan35 (17 mei 2019),Jooploop (15 mei 2019),le_belge (15 mei 2019),noglangnietuitgewandeld (15 mei 2019),Patjax (18 mei 2019),pret (15 mei 2019),RobOpzoek (15 mei 2019),Schietgraagft (15 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019),Viscamessi (15 mei 2019),Wijze grijze (14 mei 2019)

  10. #1481
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Omdat het nog vroeg was, waren alle kamers nog beschikbaar en dus kozen we voor kamer 1. Helaas bleek de sessie met Valentina niet zoals ik die in het verleden met haar had. Tongzoenen deed ze ineens niet... En dat was nu juist 1 van de redenen om weer met haar te kameren :( Haar blowjob is nog wel zoals die was, maar aan haar borsten voelen en vooral op haar tepels zuigen wil ze ook niet meer of in elk geval een stuk minder dan in het verleden :(

    Ik denk dat ze te lang in Sharks heeft gewerkt, waardoor haar service is verslechterd. Erg jammer, want dat gaat haar klanten kosten. Ik zal er in elk geval niet snel meer mee op kamer gaan. Tongzoenen is bij mij een must.
    Herkenbaar en erg jammer

  11. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (17 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019)

  12. #1482
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:02
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    204
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    @Beron, Ik ben ook een keertje geweest in Babylon met kortingskaart voor 30 euro, en ik vind niet meer waard dan dit bedrag, gezien de voorzieningen en de dames aanbod, toen was het volle entree 60, 70 euro is zwaar overtrokken voor zo'n club met bijna niks te bieden

  13. Onderstaande 2 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 mei 2019),terminator (29 mei 2019)

  14. #1483
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:53
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Hoe zit het met de prijzen van de dames, zijn die met €10 per half uur gestegen (daar was sprake van).

  15. #1484
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:14
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.977 in 965 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Hoe zit het met de prijzen van de dames, zijn die met €10 per half uur gestegen (daar was sprake van).
    Neen.

  16. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (15 mei 2019)

  17. #1485
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taka22 Bekijk bericht
    @Beron, Ik ben ook een keertje geweest in Babylon met kortingskaart voor 30 euro, en ik vind niet meer waard dan dit bedrag, gezien de voorzieningen en de dames aanbod, toen was het volle entree 60, 70 euro is zwaar overtrokken voor zo'n club met bijna niks te bieden
    De andere clubs met wat uitgebreidere wellness voorzieningen zijn ook in prijs gestegen. Volgens mij was PSR de eerste. Daarna gingen in YY en SS met 5 euro omhoog bij de belasting verhoging. En toen de uitslag kwam dat YY dicht moest blijven deed SS er nog eens een 5 euro schepje bovenop. En nu dus Babylon gelijk de prijs met 1/6e te verhogen.

    Of het 't waard is, hangt van jezelf af. Als ik een dagje sauna (spa/wellness dus NIET club) doe, ben ik iets meer dan 3 tientjes kwijt aan entree, als een ware Dagobear heb ik dan wel al m'n ontbijt naar binnen gewerkt en hoef alleen nog maar een lunch van circa 15 euro. En een avondmaal van circa 20 a 25 euro. Kom ik ook zo op die 60 a 70 euro uit. Daar tegenover staat natuurlijk een veel uitgebreidere scala aan sauna's, jacuzzi's, en veel meer lekkere wijven. Alleen gaan die voor 50 euro niet met je mee, maar eerder naar de receptie om een klacht in te dienen
    Bij de FKK en SC zit dan echter vaak non stop vreten en drank (soms zelfs bier, waar ik niks aan heb) bij inbegrepen. En dames die wel met je meegaan wanneer je ze een paar euro's voor houdt.
    Dus tja, wat is overtrokken?

    Maar misschien gaan ze het wel pittig krijgen in de zomer wanneer het ook in andere clubs met een tuin goed vertoeven is. Babs vind ik bekend staan om z'n relatief goede service niveau van de dames. Dat blijft wel mensen trekken.

    Ik weet niet wanneer jij er was, maar als dat rond het laagseizoen was (rond kerst, Pasen, zomervakantie, etc), kan het best zijn dat de line up wat minder was.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 15 mei 2019 om 17:58

  18. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 mei 2019),Schietgraagft (16 mei 2019),Sjeufke (15 mei 2019)

  19. #1486
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Ik pleit voor een hogere prijsverhoging laten we zeggen 100€ voor entree en 75€ voor half uur kameren. Zo blijven tenminste gierige Nordlanders weg.

  20. #1487
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik pleit voor een hogere prijsverhoging laten we zeggen 100€ voor entree en 75€ voor half uur kameren. Zo blijven tenminste gierige Nordlanders weg.
    je stuurt mij gisteren een tikkie of ik geld naar je kan overmaken
    Dus jij kunt het zoiezo niet betalenScreenshot_20190514-220208_WhatsApp.jpg
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  21. #1488
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik pleit voor een hogere prijsverhoging laten we zeggen 100€ voor entree en 75€ voor half uur kameren. Zo blijven tenminste gierige Nordlanders weg.
    Je kunt ook een stukkie verder rijden naar Hamburg, zoals ik deed. Daar kom je die gierige Nordlanders niet zo gauw tegen. Nou ja, het kan misschien nog wel wat hoogdrempeliger, want entree was slechts 65 euro en een half uurtje was maar 70 euro. Met minimale service, dat dan weer wel

  22. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (16 mei 2019),pret (15 mei 2019)

  23. #1489
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:07
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

  24. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    pret (15 mei 2019)

  25. #1490
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    ROFL

    Ik vraag me af waar Pret in verandert, wanneer ik em bij een volgende ontmoeting een Snickers voer

  26. #1491
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    [B]je stuurt mij gisteren een tikkie of ik geld naar je kan overmaken
    Dus jij kunt het zoiezo niet betalen
    Als je iets post, moet je wel het hele verhaal posten zodat iedereen begrijpt dat het een geintje was. Ik had ook niet voor niks de tikkie verwijderd uit whatsapp.

    IMG_3657.jpg

  27. #1492
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Als je iets post, moet je wel het hele verhaal posten zodat iedereen begrijpt dat het een geintje was. Ik had ook niet voor niks de tikkie verwijderd uit whatsapp.

    IMG_3657.jpg
    maar gisteren was het wel serieus volgens mij.
    Maar helaas heb ik geen geld meer
    Alles is op
    Dus ook niet meer naar de clubs vanaf morgen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  28. #1493
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    maar gisteren was het wel serieus volgens mij.
    Maar helaas heb ik geen geld meer
    Alles is op
    Dus ook niet meer naar de clubs vanaf morgen
    Lees het bericht van gisteren nog maar eens goed na.

  29. #1494
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Lees het bericht van gisteren nog maar eens goed na.
    Schandalig ook, 250 euro!! Entree bij BN is met VIP (je mag mijn pasje wel lenen hoor ) slechts 20 euro en een wipje voor 25 = totaal 45 euro. En met een beetje geluk heb je bij het liften een vrachtwagen chauffeur die je van achteren nog effe pakt

    En met dat verslagje win je vast een vrijkaartje

  30. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 mei 2019)

  31. #1495
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:14
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.977 in 965 posts

    Standaard

    Er wordt vlijtig gewerkt aan een nieuwe veranda, aan het zwembad. Tevens staat aan het zwembad een bord met de vermelding ' gelieve eerst te douchen voor u het zwembad induikt', en dat in de 3 wereldtalen Duits, Frans en Engels. Niet in het Nederlands dus. Ook aan de sauna, het bubbelbad en het stoombad hangen er bordjes met deze mededeling.

  32. Onderstaande 6 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 mei 2019),Husky (17 mei 2019),Johnsonxxx (19 mei 2019),mentholbear (17 mei 2019),Sjeufke (17 mei 2019),stimpy3 (18 mei 2019)

  33. #1496
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:09
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.920
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Ik vraag me nou toch echt af waarom die bordjes nu opeens verschijnen, terwijl dat zwembad er al een jaar ofzo is. Paar incidentjes geweest met al te ranzige bezoekers?

  34. #1497
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Niet alleen de heren, hoor....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    .Er werd 's middags bij de pool een wippie gemaakt. De ijsbeer kwam uiteindelijk schreeuwend als een oude beer klaar en spoot al het sperma over de buik en borsten van de dame. Gelukkig hoefde ik dit niet allemaal te aanschouwen (hun ligstoel stond niet naar de pool gericht en ook niet direct in mijn zicht). Helaas zag ik wel dat de dame zich vervolgens in het zwembad liet glijden om het sperma van zich af te spoelen. Een Duitse ijsbeer schreeuwde de dame toe dit niet te doen, maar de vunzigheid was al geschied ....ik heb niet gezwommen die zaterdag

    Nee collega ijsberen u hoeft hierop niet te reageren! Sommige vinden dit misschien allemaal prachtig, ik echter niet (en dat is mijn persoonlijke mening).
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  35. #1498
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:53
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Er wordt vlijtig gewerkt aan een nieuwe veranda, aan het zwembad. Tevens staat aan het zwembad een bord met de vermelding ' gelieve eerst te douchen voor u het zwembad induikt', en dat in de 3 wereldtalen Duits, Frans en Engels. Niet in het Nederlands dus. Ook aan de sauna, het bubbelbad en het stoombad hangen er bordjes met deze mededeling.
    Ik hoop dat dit effectief is en de dames en ijsberen zich aan deze 'regel' houden.

  36. #1499
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 18:46
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.045
    Discussies
    120
    Thanks
    2.084
    Thanked
    2.232 in 994 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren voor de tweede keer maand naar Babylon gegaan.
    Het was een relatief rustige zaterdag, een 30-tal dames aanwezig, misschien iets meer heren.

    Na de lunch kreeg ik een spontane begroeting van Daniella, altijd een goed teken en natuurlijk uitstekende klantenbinding van haar.
    Met haar heb ik dan ook wat later in de middag een uurtje gekamerd.

    Voor de rest genoten van het a la carte menu en de live show van de blonde Scandinaviër die eerst met Gina aan het rollebollen was en daarna vergezeld werd van een blonde dame en een andere heer.

    Op de terugweg naar Gelderland werd ik ongeleid via de A52 en A57, al met al een 25 tal minuten extra reistijd. In Duitsland zijn ze op delen van de A52 en A57 met wegwerkzaamheden bezig, in Nederland op de A73A74 bij Venlo richting grensovergang.

    Op dit forum ben ik nieuw, ik zal binnenkort ook een poging wagen om en recensie te schrijven als ik weer afreis naar Babylon.

  37. Onderstaande 6 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 mei 2019),Das (19 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),Elmo3108 (20 mei 2019),pret (20 mei 2019),swazontneuf (20 mei 2019)

  38. #1500
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ik vraag me nou toch echt af waarom die bordjes nu opeens verschijnen, terwijl dat zwembad er al een jaar ofzo is. Paar incidentjes geweest met al te ranzige bezoekers?
    Omdat de controles in Duitsland met de nieuwe wetgeving veel scherper zijn geworden.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  39. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (20 mei 2019)

 

 
Pagina 60 van 161 EersteEerste ... 105056575859606162636470110160 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.

Babylon 468*60