Pagina 175 van 175 EersteEerste ... 75125165171172173174175
Weergegeven resultaten: 4.351 t/m 4.370 van 4370

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Discussies
    170
    Thanks
    2.799

Standaard

Onlangs kon iemand zijn kaartje niet verzilveren en men dacht van: och laten we nlnu er maar mee op pad sturen. Multimesc! Ik kom er immers wel vaker hoewel ik niet altijd een verslag schrijf. Want ik houd me de laatste jaren aan een aantal stamdames waarvan de service is zoals ik het graag heb. Het zou dan veel van hetzelfde worden. Hoewel elke dag natuurlijk anders is, das ook waar. Ik trof een sfeer die Duitsers durchwachsen zouden noemen. Beetje tam, veel pannenkoeksters afwezig op een paar na, die dan weer wortel zaten te schieten. Mijn persoonlijke top vijf was ook niet compleet, maar ik vind altijd wel een paar geschikte bedpartners. Het scheelt al ken je maar de helft van de meiden een beetje. En weer een paar nieuwe aanwinsten, hoewel, hmm. Bijvoorbeeld een Bulgaarse bulldozer, excusez le mot, maar die associatie riep ze bij me op, vond het nodig om me de weg te versperren en naar mijn tepels te graaien. Kom op zeg, als je denkt dat het zo werkt ben je niet op je plaats hier.

Opvallend was dat men bezig was het spookhuis op te bouwen voor Halloween. Heb geen aankondigingen gezien, maar dat wordt allicht een party. Om bij Duitse termen te blijven: Wieder ein Grund zum ficken. Geen bekenden om te socializen, maar ik neem tegenwoordig vaak een goed boek mee om de oplaadtijd door te komen. Uiteindelijk drie keer gekamerd waarvan een trio. En als zodanig via Rose, Bella, Cindy en Kathrin-met-de -huppeltietjes, het Roemeense en Bulgaarse bruto nationaal product een bescheiden boost gegeven. Tot volle tevredenheid mag ik wel stellen. De zwans en ik hadden het prima naar ons zin gehad. Met een volle zak aankomen, met een lege weer vertrekken, dat is het doel van een clubdag bij mij. Ook maar een Duitse afsluiter deze keer: Dreimal fühlt man sich im Himmel. Was bleibt nach? Ein müder Pimmel.
    Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 28 oktober 2024 om 20:31
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

2. Onderstaande 24 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 oktober 2024),AVENTADOR (30 oktober 2024),cavediver (29 oktober 2024),Dannii (28 oktober 2024),Eddy_V (31 oktober 2024),forgetskinnyletsgetfatty (29 oktober 2024),Getrouwd (28 oktober 2024),Goedemorgenallemaal (28 oktober 2024),GrandCru (29 oktober 2024),hasta la pasta (29 oktober 2024),Johan35 (29 oktober 2024),Kurt Cobain (28 oktober 2024),Lesyeux (29 oktober 2024),le_belge (28 oktober 2024),Massi (30 oktober 2024),mechelen (28 oktober 2024),MeesterMixer (29 oktober 2024),mentholbear (31 oktober 2024),pret (28 oktober 2024),schoolmeester (28 oktober 2024),Siberische tijger (29 oktober 2024),WANDELAAR5 (28 oktober 2024),Wentelt Eefje (28 oktober 2024),yylover (28 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Discussies
    1
    Thanks
    51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauricio Bekijk bericht
    Is Mona niet meer in Babylon? kleine meid, van Bulgarije dacht ik.
    Inderdaad, zij is er niet meer.

4. Onderstaande leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Mauricio (29 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 07:45
    Discussies
    117
    Thanks
    1.025

Standaard

Ik heb ze 2 maanden terug in Peaches gezien. Maar een andere schrijver schreef vandaag dat hij ze vorige maand in Samya gezien had.

6. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Mauricio (29 oktober 2024)

Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Discussies
    14
    Thanks
    368

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauricio Bekijk bericht
    Is Mona niet meer in Babylon? kleine meid, van Bulgarije dacht ik.
    Deze Mona is idd weg. Wees er niet rauwig om. Haar attitude en service werd minder en minder, ze kon het niet meer bijbenen daar tussen de andere meiden.
    Jammer, want 1 van de weinige "witte" Bulgaartjes daar, samen met Denisa en Kathrin(a), die beiden trouwens wel (zeer) goede service leveren.

8. Onderstaande 5 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 oktober 2024),Dannii (29 oktober 2024),ju52 (29 oktober 2024),Mauricio (29 oktober 2024),WANDELAAR5 (29 oktober 2024)

Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Discussies
    14
    Thanks
    368

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Opvallend was dat men bezig was het spookhuis op te bouwen voor Halloween. Heb geen aankondigingen gezien, maar dat wordt allicht een party.
    Deel van de dames (inclusief bar en theke) was vast al helemaal klaar om als "spook" mee te doen?

Gelukkig heb jij de leuke dames eruit gepikt, dat lukt vrijwel altijd wel daar!

Last Online
    Gisteren @ 23:14
    Discussies
    177
    Thanks
    3.040

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Deel van de dames (inclusief bar en theke) was vast al helemaal klaar om als "spook" mee te doen?

!
    Christina hoeft daar geen moeite voor te doen
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

11. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer (30 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 02:36
    Discussies
    146
    Thanks
    9.055

Standaard

Waan van de dag

Zo’n zeven weken geleden was mijn vorig bezoekje. Geen verslag van geschreven omdat het een mini forum feestje leek met veel bekende beren en er al het nodige over geschreven was. Daarnaast was de CEO van de firma Doorbrief & Co ook in da house en deed zijn reputatie eer aan zoals een andere beer ondervond. De BBQ was aangezwengeld en daardoor de nodige variatie in vlees en de jacuzzi was goed op temperatuur. Ook het erotische gedeelte was zeer geslaagd dankzij de absolute nummer 1 van mijn Willy Wishlist. De verbazing was uitermate groot bij haar dat ik met haar wilde kameren. Het werd mijn langste kamer van het jaar met een dame die het boek der leenliefde van A-Z beheerst. Tijdens de AST zeg ik dat het opmerkelijk is dat ik na al die jaren nog nooit een trio in Babylon heb gedaan. Ze zegt dat ze dit hiaat gaarne wil verhelpen bij een volgend bezoekje en noemt een drietal dames als potentiële co-pilotes. Als ze de naam noemt van mijn nummer twee op mijn Willy Wishlist (die toevalligerwijs ook in Babylon werkzaam is) zeg ik dat dit mijn voorkeur heeft.

Afgelopen zaterdag mede door het mooie weer en een kortingskaart (te danken aan het deskundig oordeel van Mechelen) gekozen om naar Babylon af te zakken. Aangekomen op de parkeerplaats was er amper een geel kenteken waar te nemen. Een vriendelijk ontvangst van Anita en kaartje werd probleemloos geaccepteerd. Opmerkelijk was dat Leyla rondliep met een muilkorf, euh mondmasker. Denk dat haar grootste fanboy en mondmasker voorvechter van het eerste uur W5 er botergeil van zou worden.

Een sapje aan de bar gescoord en doorgelopen naar de serre aan de achterkant om een peukie te doen. Onderweg natuurlijk de ogen de kost gegeven om te kijken wat er aan leenliefjes aanwezig was. Besloten hierna eerst een hapje te gaan eten. Het hield weer eens niet over. Drumsticks van de plofkip, krieltjes, broccoli en een wokkelpasta met een sperma achtige saus. Buiten op een ligbedje uitgebuikt en een flinke dosis vitamine D gescoord. Hierna nog de temperatuurcheck van de jacuzzi gedaan. Een paar graadjes te laag naar mijn mening. Achterin in bij de TV gaan zitten en een zestal dames zaten op een rijtje. Nul interesse in de aanwezige beren en 100% gefocust op hun telefoon. Gevalletje chillen op je billen? Sucsex om zo je tasje te vullen met bruine en rode briefjes.

Na een twintigtal minuten een sigaretje gaan roken. Vlak daarna kwam Miss Willy Wishlist de serre ingelopen. Het triozaadje dat vorige keer was geplant bleek voet te hebben gekregen in vruchtbare grond. Ze vroeg of ik tijd voor haar had. Na een ja van mijn kant zei ze dat ze spoedig zou terugkeren maar dan niet alleen. Een kwartiertje later kwam ze met de gewenste dame terug. Ik werd uitgenodigd tussen hen in plaats te nemen. Beetje babbelen en na een sigaretje verkasten we naar beneden.

Geen idee of ze de andere dame in dat kwartiertje het Patjax Playbook heeft voorgelegd maar vanaf de eerste seconde was het spot on. Een trio zoals het heurt en de dames hebben dan ook nadrukkelijk hun kandidatuur gesteld voor de trio trofee 2024.

WTF Patjax, tu quoque?
    Omdat ik eens een keer geen kamerdetails deel? Geen zin om munitie te leveren. Ach ik had natuurlijk ook kunnen schrijven dat ik geweldig genoten heb of dat de engelen meermaals zongen maar daar hebben we andere veelschrijvers voor.

In de jacuzzi lekker gerelaxt en daarna in de barruimte dit voortgezet. De LU bestond voornamelijk uit Oost Europese dames. Ter afwisseling was er één Duitse dame. Het exotische erotische element lag compleet in de handen van Sandra. De drie Afrikaanse peniskannibaaltjes waren afwezig. Bruna ook niet gezien of ze moet een mega pannenkoek hebben gehad. Waar voor de ware fkk-liefhebbers de roze handdoekjes een doorn in het oog zijn is het voor mij een maatstaf. Zodra deze geïmproviseerde minirok een split laat zien betekent dit dat de dame in kwestie more on that ass heeft dan mij lief is. Verder opmerkelijk dat er geen enkele voor mij bekende Nederlandse beer aanwezig was.

Gezapig tikte de tijd voort. Als de dames al in beweging kwamen was dit voornamelijk rondlopend als duo in de jacht op een trio of in het geval van Christina een quattro aangezien ze twee Bulgaarse dames bereid had gevonden om met haar deze kansloze poging te wagen.

De avondprak bleek dezelfde matige meuk waarbij enkel de broccoli plaats had gemaakt voor boontjes en spruitjes. Toch zorgde het bij het opdienen voor Aca Gold achtige taferelen met schijnbaar uitgehongerde beren die in een rij stonden. Een half uurtje later zonder wachtrij toch maar iets opgeschept. Mocht MB aanwezig zijn geweest dan zou hij er een harde dobber aan hebben gehad om er met de titel van buffetgrazer van de dag vandoor te gaan. Een Duitser wist drie borden eten en twee kommen soep met gemak binnen een kwartier door zijn strot te duwen.

Uitgebuikt bij de TV waar de avondwedstrijd van de Bundesliga opstond. Ironie oh ironie toen het kenmerkende stemgeluid van Axl Rose de ruimte vulde met Knockin’ On Heaven’s Door. In het verleden van toepassing op Babylon maar die tijden zijn geweest. Blijkbaar was er een Duitser jarig gezien het daarvoor gebruikelijke Happy Birthday voorbij kwam. Tijd voor een sigaretje. De serre bij het zwembad was weer het kind van de rekening. Niet verwarmd waardoor de serre bij de bar hutje mutje vol was. Rond 20.15 had ik het wel gezien. De rode lendendoek verruild voor de burgerkledij

Concluderend
    - De geile sfeer van weleer is niet meer.
    - Kwaliteit eten benedenmaats
    - Jacuzzi te koud
    - Service dames bovengemiddeld

Een stammie of regelmatige bezoeker zal ik nooit worden. Daarvoor is de prijs/kwaliteit verhouding voor het geheel onvoldoende. Een handjevol bezoeken per jaar zullen er altijd wel zijn door de kwaliteiten van het merendeel van de dames.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

13. Onderstaande 32 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

11cc (30 oktober 2024),Agronymus1 (30 oktober 2024),AVENTADOR (31 oktober 2024),Bluebear (30 oktober 2024),cavediver (Gisteren),Firehawk (30 oktober 2024),forgetskinnyletsgetfatty (30 oktober 2024),Getrouwd (30 oktober 2024),Giodude (30 oktober 2024),Herr Fick (30 oktober 2024),Husky (30 oktober 2024),Kurt Cobain (30 oktober 2024),lekkersfan (Vandaag),Levitrus (30 oktober 2024),le_belge (30 oktober 2024),Manbijtkat (30 oktober 2024),Massi (30 oktober 2024),mechelen (30 oktober 2024),MeesterMixer (30 oktober 2024),mentholbear (31 oktober 2024),pietpotent44 (30 oktober 2024),pret (31 oktober 2024),Reinstecke Fuchs (30 oktober 2024),rmjhexe (30 oktober 2024),Schietgraagft (30 oktober 2024),schoolmeester (30 oktober 2024),Siberische tijger (30 oktober 2024),snaal88 (30 oktober 2024),spirou (30 oktober 2024),uurtje (31 oktober 2024),WANDELAAR5 (30 oktober 2024),yylover (30 oktober 2024)

Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Discussies
    8
    Thanks
    2.720

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    de absolute nummer 1 van mijn Willy Wishlist
    [...]
    nummer twee op mijn Willy Wishlist
    Patjax, bedankt voor het mooie verslag. Mag ik je vragen waarom je geen namen noemt? Aangezien je zegt dat je geen regelmatige bezoeker van de club bent, zie ik daar echt geen reden voor. In ieder geval zou het informatieve gehalte van je tekst nog veel groter zijn als we wisten over wie je het had...

15. Onderstaande 8 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 oktober 2024),Getrouwd (30 oktober 2024),ju52 (30 oktober 2024),Kurt Cobain (30 oktober 2024),MeesterMixer (31 oktober 2024),mentholbear (31 oktober 2024),Patjax (Vandaag),WANDELAAR5 (30 oktober 2024)

Last Online
    Gisteren @ 08:10
    Discussies
    165
    Thanks
    5.884

Standaard

Hij geeft het al aan : er is blijkbaar iemand die graag eea doorbrieft aan dames; hetgeen ik ook al ondervonden heb in Bab.

17. Onderstaande 5 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

Baldmightymike (31 oktober 2024),Kurt Cobain (30 oktober 2024),le_belge (30 oktober 2024),mentholbear (31 oktober 2024),Patjax (30 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 08:02
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.442

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Hij geeft het al aan : er is blijkbaar iemand die graag eea doorbrieft aan dames; hetgeen ik ook al ondervonden heb in Bab.
    En wat als dat zo is, zo’n topper heeft toch alleen maar baat bij goede publiciteit?
    Ben het wel met le_belge eens dat zo’n verslagje anders alleen maar een hoog MB gehalte heeft
    (tenzij ze zelf niet wil dat er publiciteit aan gegeven wordt)
    En Garde

19. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 oktober 2024),ju52 (30 oktober 2024),Kurt Cobain (30 oktober 2024),le_belge (30 oktober 2024),mentholbear (31 oktober 2024),stimpy3 (30 oktober 2024),Tjeppah (30 oktober 2024),WANDELAAR5 (30 oktober 2024)

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    57
    Thanks
    5.113

Standaard

Dames lezen mee. Dus de "iemand" waar je het over hebt hoeft zeker geen ijsbeer te zijn.
    Pluk de dag of een bloemetje

Last Online
    Vandaag @ 02:36
    Discussies
    146
    Thanks
    9.055

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    Patjax, bedankt voor het mooie verslag. Mag ik je vragen waarom je geen namen noemt? Aangezien je zegt dat je geen regelmatige bezoeker van de club bent, zie ik daar echt geen reden voor. In ieder geval zou het informatieve gehalte van je tekst nog veel groter zijn als we wisten over wie je het had...
    Ik zie de meerwaarde niet om een naam te noemen als ik verder geen uitspraak doe over wat er plaats heeft gevonden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En wat als dat zo is, zo’n topper heeft toch alleen maar baat bij goede publiciteit?
    Ben het wel met le_belge eens dat zo’n verslagje anders alleen maar een hoog MB gehalte heeft
    (tenzij ze zelf niet wil dat er publiciteit aan gegeven wordt)
    Een topper behoeft helemaal geen goede publiciteit. Het feit dat ze amper waar te nemen is spreekt boekdelen. In dit geval is het wederzijds afgesproken dat ze anoniem door het leven gaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Dames lezen mee. Dus de "iemand" waar je het over hebt hoeft zeker geen ijsbeer te zijn.
    Hoeft niet maar in Babylon loopt er op zijn minst eentje rond. Iedereen die al langer in dit wereldje rondloopt kent wel een paar forumleden die gaarne de dames vertellen wat er allemaal over hen geschreven wordt.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

22. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (31 oktober 2024),mechelen (31 oktober 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Discussies
    119
    Thanks
    89

Standaard

Hoeft niet maar in Babylon loopt er op zijn minst eentje rond. Iedereen die al langer in dit wereldje rondloopt kent wel een paar forumleden die gaarne de dames vertellen wat er allemaal over hen geschreven wordt.
    Das ist an sich schon verwerflich, beginnt aber oft damit dass man von vielen aus den Foren mit seinem Forums-/Nickname durch den ganzen Club rufend angesprochen wird.

Dit is op sigself laakbaar, maar begin dikwels met baie mense van die forums wat jou deur die hele klub bel met jou forum/bynaam.

vanKees

24. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (31 oktober 2024),mentholbear (31 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 00:55
    Discussies
    285
    Thanks
    29.074

Standaard

Ik zie de meerwaarde niet om een naam te noemen als ik verder geen uitspraak doe over wat er plaats heeft gevonden.
    Mensen die jou een beetje kennen kunnen aan een naam en een half woord al genoeg hebben om te weten of zo een dame een interessante optie is.

Als ik bv madam X een topper noem, dan snappen de meesten dat haar kunde én inzet tot de hoogste regionen behoren.

26. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (31 oktober 2024),schoolmeester (31 oktober 2024),WANDELAAR5 (31 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 08:02
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.442

Standaard

Een topper behoeft helemaal geen goede publiciteit. Het feit dat ze amper waar te nemen is spreekt boekdelen. In dit geval is het wederzijds afgesproken dat ze anoniem door het leven gaat.
    Okay fair enough !
    Dan is het van haar kant een wens en bleek het niets te maken te hebben met iemand die verhaaltjes uit het forum voorleest aan de dames.
    In al je andere verslagen worden tenslotte wel alle namen en toenamen en smerige details vermeld
    En Garde

28. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

le_belge (Gisteren),Patjax (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Discussies
    104
    Thanks
    2.090

Standaard

BABYLON – DE GROTE VERRASSING
    5 OKTOBER 2024

Het is een risico geworden om Babylon een herkansing te geven met mijn gegeven vrijkaart van de jury en dit forum - waarvoor veel dank! - na vele koele ervaringen van de laatste tijd aldaar: vooral de vorige keer tijdens mijn zomertour was het summum waar ik me erg onwelkom voelde op een of andere manier. Deze keer echter zou het bezoek compleet anders verlopen en werden de stoute verwachtingen overtroffen: zelfs pre corona zou dit een hoogtepunt zijn geweest en dat wil best wel wat zeggen!

1) FAZIT
    1) Werkpunten
    - Nog steeds het eten: ik zie de à la carte graag terugkeren, dan is het af.

2) Neutraal
    - Hotelkamer Babylon is +10€ dus nu is dat 60€/nacht met ontbijt.

3) Positief
    - Dames! Goede line-up, compleet anders dan vorig bezoek.
    - Wellness super maar hamam is nog steeds toe? Ik vergeet er steeds naar te vragen.
    - Meer ambiance in de clubsfeer, haast als voor corona.
    - Mooi weer en ik kon zelfs aan zwembad liggen. In Oktober.
    - Betere barbediening vandaag

2) Kamergangen en overall service

1) ADELINA – DE GROTE VERRASSING

2) IMAN – De verrassing gaat door

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: *****

Dit zal de hoogste zijn in de laatste jaren…

3) CLUBERVARING

Na een vlotte rit was ik er in een kleine 3u aan de poort. Ik had weken van tevoren een van hun 3 hotelkamers geboekt dus ik zat goed. De vrouw van Eddy ontving me hartelijk en nam mijn ijsberen-vrijkaartje in ontvangst. Echt, waarvoor nogmaals veel dank iedereen die me nomineerde mits het lezen van mijn deerniswekkende verslagen over die zwakke clubzomer 2024. Deze keer moest ik 100€ betalen met mijn hotelkamer erbij: deze is namelijk 10€ opgeslagen: 60€, dus. Het is nu in waarde net zoveel als een half uur met een dame. Ik werd herkend en hartelijk begroet door diverse dames, en dat is al een good sign, de vorige keer was ik lucht toen ik er aankwam samen met een dame die me niet bezag en dat was echt too much real life stuff ☹ Ik kom hier wel om de illusie beleven dat ik wèl een adonis zou zijn, hé.

Na de douche wat rondlopen en er hing een gezellige familiale sfeer in de club. Blijkbaar is er een verjaardagsfeest, dus dat doen ze toch nog. Het was gelukkig niet stervensdruk met beren ondanks dat het een verjaardag was en er waren nog genoeg dames. En die line-up is behoorlijk verschillend met de vorige keer. Dramatisch verschillend zelfs: de dames waren niet allen verveeld, ze waren minder de soort dat met nukkige gezichten op hun smartphones zaten geplakt of anders onder elkaar in een soort “back-off! Bubbel” zaten met afstandelijke neerbuigende mentaliteit en hingen geen ruzies of spanningen in de lucht. Ze glimlachten naar me. Sommige wisten m’n wilde seksuele fantasieën te herinneren. Ik haalde opgelucht adem en vroeg me af of ik in een tijdmachine ben gestapt terug naar ca. 2018, want zo voelde dat. Eind vorig jaar had ik ronde Kerst trouwens ook zo’n ervaring dus het kan nog.

Ik heb zoals steeds uitgebreid gebruik gemaakt van de wellness, alleen het zwembad liet ik voor wat ze is. Ik stond behoorlijk geil die dag, ik had daarvoor een erg slecht weekend gehad waar ik alleen maar kon kijken naar poly-amorische koppels waarvan ik niet wist dat die volledig de dienst zouden uitmaken op een event kaderend rond sensual play en knuffelworkshopgedoe. Viel dat behoorlijk tegen en daar gaat je zelfvertrouwen dan. Dan maar de negatieve gevoelens daarover weg neuken in clubs als deze: een troostprijs, dat wel.

Maar wàt voor een troostprijs! Toen ik na de wellness weer een rondje in de barruimte maakte en dan weer naar de wellness, stond er voor de dubbele deur een dame die ik in lange tijd niet meer gezien heb. Ik moest met de ogen knipperen en een paar maal goed kijken maar jawel, ze was het: mijn topdame uit de hoogtijden vòòr Corona. Zij leek hetzelfde door te maken want ze keek erg verwonderd aan voor ze ineens in m’n armen vloog. Wist zelfs m’n naam nog: het was Adelina. Een vertrouwd gezicht uit goede tijden van voor al deze sh!t begon. Mijn topdame die de 10/10’s verzamelde. En nu…Adelina is terug! Dit werd natuurlijk meteen de kamer op en wat voor een, het is van voor corona geleden dat ik deze service had: GOSC+ … of wat de afkorting ook betekent, ik zie ze vaak voorbijkomen. Good Old Service? En die C dan? Anyway, Adelina blies me volkomen omver met haar superservice en deed al de vorige sessies in het niets verzinken, ik overdrijf niet. Het was weer 2018, het jaar dat ik haar het laatst zag en deze service veel vaker kreeg. En of ik die nodig had! Het werd een erotische stomende sessie van een dik anderhalf uur, en het is zelden dat ik +1u sessies maak.

=> ADELINA – DE GROTE VERRASSING – ******

Dit is toch iets waar ik van moet bekomen. Iman was er ook maar die moest even wachten…en dat deed ze effectief. Ik ging ondertussen eten. En ofschoon dat eten nog steeds maar mèh is, smaakte het beter na een goede sessie. Er was iemand jarig en dat werd gevierd, ik dronk een glaasje mee dat ik kreeg van een goed geluimde Eddy en klonk met de jarige. Onder het eten werd ik gestreeld en ondeugend aangesproken door dames. Wow, ok, dat ook nog.

Ik ging vaak in de wellness en genoot meer van de meer gemoedelijke gezellige atmosfeer in de club. Daar was de vriendin van Iman ook op een stretcher. Vanuit de wellness zag ik vaak dames binnen en buiten de sauna komen. Er waren ook vaak dames in de jacuzzi met hun ijsbeer. Hierna ging ik nog naar Iman toe voor een laatste sessie na heel lang wachten. Dat werd een fijn half uurtje dat ook heel goed was als steeds met Iman. Ik hoorde daarvoor haar vriendin aan haar zeggen dat ‘hij heel de tijd in de wellness zat’. Dat zei ze me later ook. Ze hadden me in het oog, en vond dat totaal niet erg, Iman kreeg zoiezo haar sessie, ik vergeet geen belofte na te komen.

=> IMAN – De verrassing gaat door – ****

Ook dat was meer dan vlot gegaan, ja hoor, weer de wellness in en in de bar nog wat biertjes drinken ter afsluiting.

4) In ‘t kort
    a) Aankomst en ontvangst:
    Zeer hartelijk door theke en dames onthaald geweest, het verschil met Juli kan niet groter zijn.

b) Algemene sfeer:
    Stùkken beter als vorige keer, het verschil met Juli kan niet groter zijn.

c) Line-up:
    Het is te vroeg om een vaststelling te maken: hebben ze de kwade-damesclub eruit gezet? Die zag ik niet, of het is hun total off-day. In ieder geval zat de sfeer anders en waren er meer aantrekkelijke dames aanwezig al is het maar omdat ik minder tot geen verveelde koppen met gezicht op onweer zag.

d) Drukte beren:
    Druk zonder een gayclub te worden.

e) Club interieur en veranderingen:
    * Club algemeen:
    * Wellness: sauna zeer warm, jacuzzi gezellig heet, geen hamam, zwembad fris
    * Bar: zeer gezellig, snellere bediening door dame met mondkapje op (had ze corona?)
    * Eten: mèh

5) Slotconclusie van de clubdag

Ik vertrok volledig overdonderd naar de hotelkamer. Daar probeerde een beer in te breken omdat hij zijn kamer niet vond, en er zijn er maar 3. Beleefd tot bij zijn kamer gebracht. Het ontbijt had ik kwart na 10 en meeste was al in gereedheid, ik moest niet wachten. Binnenkomende dames begroeten me vriendelijk. :o In laatste half uur kon ik nog roerei en omelet nuttigen. Hierna ging ik richting Vaals in SS waar ik ook een al even mooie superdag beleefde al kan niets zo van betekenis zijn als deze Zaterdag waar ik weer de gloriedagen mocht herbeleven. Dit clubweekend kan er gerust naast staan en dat wil wat zeggen tegenwoordig.

6) Afsluitende video

De zwarte wolf

30. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR (Gisteren),Dannii (Gisteren),Getrouwd (Gisteren),ju52 (Gisteren),Kurt Cobain (Gisteren),le_belge (Gisteren),mentholbear (Gisteren),rmjhexe (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Siberische tijger (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren),yylover (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Discussies
    110
    Thanks
    18.111

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    De vrouw van Eddy ontving me hartelijk
    Duidelijk een fake recensie .

32. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (Gisteren),mentholbear (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Siberische tijger (Gisteren),VAZKOR (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Discussies
    104
    Thanks
    2.090

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Duidelijk een fake recensie .
    Nee? Anyway ik weet even niet meer hoe die thekefrau heet. Corrigeren is idd gewenst dan.

Even off topic by the way: ik wou mijn recensie ook op het andere Vlaamse forum Relaxxxboard posten om vervolgens te zien dat deze nu de account 'suspended' is, iemand verder een weet hierover? Is de stekker eruit?
    Dat moet niet sinds erg lang zijn, ik heb er nog over getwijfeld daar mijn vorige recensies te posten afgelopen zomer.
    De zwarte wolf

Last Online
    Vandaag @ 07:45
    Discussies
    117
    Thanks
    1.025

Standaard

Nee? Anyway ik weet even niet meer hoe die thekefrau heet. Corrigeren is idd gewenst dan.

Even off topic by the way: ik wou mijn recensie ook op het andere Vlaamse forum Relaxxxboard posten om vervolgens te zien dat deze nu de account 'suspended' is, iemand verder een weet hierover? Is de stekker eruit?
    Dat moet niet sinds erg lang zijn, ik heb er nog over getwijfeld daar mijn vorige recensies te posten afgelopen zomer.
    De Duisburg Specialist zal hier waarschijnlijk meer over weten

Last Online
    Vandaag @ 00:55
    Discussies
    285
    Thanks
    29.074

Standaard

[B]het is van voor corona geleden dat ik deze service had: GOSC+ … of wat de afkorting ook betekent, ik zie ze vaak voorbijkomen. Good Old Service? En die C dan?
    Het is een knipoog naar de Zwitserse COSC voor kwaliteit horloges en staat voor Gouwe Ouwe(Goeie Ouwe/Good Old) Sauna Club. Dus je kunt het gebruiken als bijvoorbeeld een GOSC ervaring, voor service die we van vroeger kennen. Of een GOSC meid voor een dvp die ouderwetse goeie service verleend, etc. Beetje een discrete manier om het over zaken van vroeger te hebben die tegenwoordig niet overal meer mogen.

Pagina 175 van 175 EersteEerste ... 75125165171172173174175

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten