Onlangs kon iemand zijn kaartje niet verzilveren en men dacht van: och laten we nlnu er maar mee op pad sturen. Multimesc! Ik kom er immers wel vaker hoewel ik niet altijd een verslag schrijf. Want ik houd me de laatste jaren aan een aantal stamdames waarvan de service is zoals ik het graag heb. Het zou dan veel van hetzelfde worden. Hoewel elke dag natuurlijk anders is, das ook waar. Ik trof een sfeer die Duitsers durchwachsen zouden noemen. Beetje tam, veel pannenkoeksters afwezig op een paar na, die dan weer wortel zaten te schieten. Mijn persoonlijke top vijf was ook niet compleet, maar ik vind altijd wel een paar geschikte bedpartners. Het scheelt al ken je maar de helft van de meiden een beetje. En weer een paar nieuwe aanwinsten, hoewel, hmm. Bijvoorbeeld een Bulgaarse bulldozer, excusez le mot, maar die associatie riep ze bij me op, vond het nodig om me de weg te versperren en naar mijn tepels te graaien. Kom op zeg, als je denkt dat het zo werkt ben je niet op je plaats hier.
Opvallend was dat men bezig was het spookhuis op te bouwen voor Halloween. Heb geen aankondigingen gezien, maar dat wordt allicht een party. Om bij Duitse termen te blijven: Wieder ein Grund zum ficken. Geen bekenden om te socializen, maar ik neem tegenwoordig vaak een goed boek mee om de oplaadtijd door te komen. Uiteindelijk drie keer gekamerd waarvan een trio. En als zodanig via Rose, Bella, Cindy en Kathrin-met-de -huppeltietjes, het Roemeense en Bulgaarse bruto nationaal product een bescheiden boost gegeven. Tot volle tevredenheid mag ik wel stellen. De zwans en ik hadden het prima naar ons zin gehad. Met een volle zak aankomen, met een lege weer vertrekken, dat is het doel van een clubdag bij mij. Ook maar een Duitse afsluiter deze keer: Dreimal fühlt man sich im Himmel. Was bleibt nach? Ein müder Pimmel.
Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 28 oktober 2024 om 20:31
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.