Pagina 39 van 161 EersteEerste ... 293536373839404142434989139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 975 van 4005

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #951
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Ausrufezeichen Balen in Babylon

    Na een lange pauze van saunaclubs de draad opgepikt, na het einde van mijn vakantie gedacht er een leuke dag van te maken.
    Om het zekere voor het onzekere te nemen gekozen voor een goede club met goede recenties, Babylon dus....
    Ook in het verleden ging ik vaak naar deze club en zelden teleurgesteld in de prestaties van de dames, echter vandaag was het helaas anders.
    Rond het middaguur aangekomen en eerst de inwendige mens versterkt met een soepje en een stukje kipfilet van de BBQ (eten is prima daar).
    Daarna even een rondje gemaakt door deze tent, hetzelfde als een paar jaar geleden.
    Was echter nog nooit in Babylon geweest met goed weer, dus leuk om het zwembad te zien, met bedjes waar je lekker op kan relaxen.

    Na diverse jagertjes te hebben afgewimpeld viel mijn oog op Antonia (Moldavie) een geweldig mooi lijf en mooie ogen, op haar af gestapt en al vrij snel een kamertje opgezocht, omdat de druk er flink op zat :-)
    Kussen was voorzichtigjes, pijpen was wel lekker, maar best veel handwerk tussendoor. Omdat ik niet te snel wilde komen overgegaan op de klassieke standjes en op haar borsten klaargekomen. Niet geweldige sessie, maar ging er mee door, missie om de druk omlaag te krijgen was gelukt ;-) Maar bij het afrekenen moest ik 75 euro betalen voor een half uur ipv de gebruikelijke 50 euro, met de beargumentatie dat ik op haar borsten was klaargekomen.... Dit ben ik niet gewend, nog nooit heeft iemand me daar extra gerekend voor op het lijf klaar te komen.... waar moet je dan in godsnaam klaarkomen? Maar goed om de goede vrede te bewaren maar gewoon betaald...

    Met een beetje het gevoel dat ik nu op twee manieren was genaaid weer aan het zwembad gaan liggen en me voorgenomen een volgende keer beter te communiceren, want ik wil gewoon niet meer dan 50 euro per keer spenderen.
    Na een tijdje zag ik de vriendelijke Zara (Turks), na een tijdje oogcontact zoeken (zij lag aan de andere kant van het zwembad) naar haar gezwaaid en toen kwam ze uiteraard snel een kijkje nemen bij mij.
    Ze is pas 3 weken in de club en spreekt slecht duits, dus communiceren was wel een probleem, maar ik had gewoon een goed gevoel bij haar, dus al snel een kamertje opgezocht.
    Met wat hand en voetwerk duidelijk gemaakt dat ik max half uur wilde voor max 50 euro, na een redelijke sessie (we hadden wel een klik) vroeg ze of ik nog wat wilde drinken waarmee ik instemde.
    Prompt loopt ze de kamer uit en komt na een tijdje terug in de kamer met een cola, ik keek op de klok en we waren al 35 minuten op de kamer, waarop ik zei dat de tijd op was en wees naar mijn horloge.
    Ze begon toen een hele discussie (ik verstond er niet veel van) en zei dat ik te lang op de kamer was en bij moest betalen. Deze discussie duurde 10 minuten, waardoor we na 45 minuten weer boven waren. Bij het afrekenen gaf ik haar 50 euro zoals afgesproken, maar mevrouw wilde 100 euro.... hele discussie bij de balie, wat een ellende.... heb het vertikt die 100 te betalen, ik kreeg hulp van de gastdame gelukkig.
    Mijn dag was nu officieel verpest en ik denk niet dat ik nog eens naar deze tent terug ga.

    Ik kwam nog 2 leuke gezellige brabanders tegen naderhand en bij hun wat stoom afgeblazen van hetgeen ik had meegemaakt, nadat ik hun had aangesproken met de vraag of dit tegenwoordig de nieuwe standaard is in Babylon.
    Eigenlijk konden zij mijn verhaal niet beamen en waren zeer tevreden over Babylon. Nog wat met hun gekletst en ervaringen uitgewisseld.... was leuk, bedankt jongens als jullie dit lezen!
    Volgende keer eens naar SixSense!

  2. Onderstaande 13 leden hebben peterisheter bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2018),blauwebeer (30 juli 2018),Elmo3108 (30 juli 2018),Hooker lover1 (29 juli 2018),jansenroy (30 juli 2018),Mr Bluenose (29 juli 2018),pret (30 juli 2018),Schietgraagft (30 juli 2018),Sjeufke (29 juli 2018),stimpy3 (29 juli 2018),VAZKOR ( 1 augustus 2018),Wentelt Eefje (29 juli 2018),Wijze grijze (30 juli 2018)

  3. #952
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:09
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.920
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    'Körperbesamung' kost inderdaad extra (d'r hangt een prijslijst naast de handdoekjes bij de ingang), maar het is niet zo chic om dat niet vantevoren te melden. Die stunt van Zara is typisch iets voor dames die teveel bezig zijn met upselling.

    Anyway, wat je vertelt klinkt als een club die te populair aan het worden is, en de dames voelen dat prima aan.

  4. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (31 juli 2018),pret (30 juli 2018)

  5. #953
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    'Körperbesamung' kost inderdaad extra (d'r hangt een prijslijst naast de handdoekjes bij de ingang), maar het is niet zo chic om dat niet vantevoren te melden. Die stunt van Zara is typisch iets voor dames die teveel bezig zijn met upselling.

    Anyway, wat je vertelt klinkt als een club die te populair aan het worden is, en de dames voelen dat prima aan.
    Aanvullend in SS gebeuren ook soortgelijke taferelen. Persoonlijk vind ik vooraf afspraken maken met een dame ten koste gaan van de spontaniteit, maar ik neem dan ook mijn verlies mocht het niet uitpakken zoals ik het wens. Gelukkig gaat het bij 9 van de 10 keer goed. In geval van Peterisheter is het misschien goed als hij van te voren duidelijke afspraken maakt Zeker als zij de taal niet machtig zijn, desnoods met vertaal hulp van een andere dame (in geval van Zara zou dit bijvoorbeeld Aylin kunnen zijn).

  6. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (30 juli 2018),stimpy3 (30 juli 2018)

  7. #954
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:46
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Tsja korperbesamung is ook iets persoonlijk.
    Gebeurt dat , betaal ik dat ook.
    Maar goed dat ligt ook aan de dame, en Antonia is niet iemand die je een oor aan naait.
    Je hebt je plezier gehad en genoot ervan.

  8. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (30 juli 2018)

  9. #955
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Ik heb juist 5 minuten van mijn tijd gebruikt om duidelijk te maken dat ik een half uur wilde voor 50 euro, niet meer niet minder.
    Zelfs met mijn halve wijsvinger en naar de klok wijzend een halbe Stunde gevraagd... een tolk zou nog meer tijd hebben gekost en waarschijnlijk had ik dan al geen zin meer om te beginnen :-)
    Denk best dat sommige termen gewoon bij iedere dame bekend moeten zijn, denk aan ficken, blasen, gummi etc. dit wist ze prima, maar als het over Halbe Stunde en 50 euro gaat opeens niet.... gewoon tactiek om te rekken en te cashen, voor mij meer dan duidelijk.

  10. #956
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Voor wat betreft de Korperbesamung ben ik het wel met je eens, heb ik gewoon wat geleerd. Had het alleen nog nooit eerder meegemaakt daar dat een dame daar extra voor vroeg in Babylon, dit viel me gewoon tegen.
    PS deze prijslijst hangt er volgens mij niet meer, kan iemand dat bevestigen?

  11. #957
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:10
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    [QUOTE=stimpy3;619867]'Körperbesamung' kost inderdaad extra (d'r hangt een prijslijst naast de handdoekjes bij de ingang), maar het is niet zo chic om dat niet vantevoren te melden. Die stunt van Zara is typisch iets voor dames die teveel bezig zijn met upselling.


    Die Prijslijst!
    In my geheue, daar is nie meer 'n prijslijst, want volgens die nuwe Wet, sou dit 'n skema deur die klub voorgeskryf word.
    Prijse is direk met die DL se onderhandel!

    vanKees

  12. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (30 juli 2018)

  13. #958
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:09
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.920
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Die prijzen zijn natuurlijk 'richtprijzen', zodat je een idee hebt wat je kunt verwachten (en wat er mogelijk is). Verder krijg ik het idee dat peterisheter wel een heel erge budgetneuker is. Iedereen z'n eigen manier van doen, maar dat is niet de manier waarop je de meeste/beste sex voor je geld krijgt.

  14. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    claudius (30 juli 2018),Sjeufke (30 juli 2018)

  15. #959
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:07
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Misschien naïef van mij, maar klaar komen over het lichaam stond ik eerst ook niet bij stil dat het als een "extra" wordt gezien.
    In het gezicht snap ik wel maar over de buik, borsten, kont, stond ik niet bij stil. Doekje erover en het is weg en daarna moeten ze toch douchen.
    Heb dit redelijk wat keren gedaan en er werd nooit extra voor gevraagd. Vorig jaar in H7 wou er eentje extra voor hebben. Sindsdien kijk ik wel uit waar ik mijn kwakje deponeer.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 juli 2018),stimpy3 (30 juli 2018)

  17. #960
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:46
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Misschien naïef van mij, maar klaar komen over het lichaam stond ik eerst ook niet bij stil dat het als een "extra" wordt gezien.
    In het gezicht snap ik wel maar over de buik, borsten, kont, stond ik niet bij stil. Doekje erover en het is weg en daarna moeten ze toch douchen.
    Heb dit redelijk wat keren gedaan en er werd nooit extra voor gevraagd. Vorig jaar in H7 wou er eentje extra voor hebben. Sindsdien kijk ik wel uit waar ik mijn kwakje deponeer.
    Ligt ook aan de dvp, maar in gezicht is zowiezo extra.
    Maar bv over kont nog nooit extra betaald.
    Moet wel zeggen, ik doe dit maar heel zelden.

  18. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 juli 2018),stimpy3 (30 juli 2018)

  19. #961
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Ligt ook aan de dvp, maar in gezicht is zowiezo extra.
    Het ligt inderdaad geheel aan de dames zelf,klaarkomen op lichaam moest ik nog nooit bijbetalen.
    Eentje maakt er zelfs een punt van,in haar mondje klaar te komen....zonder meerprijs.
    Dit is natuurlijk een uitzondering op de regel,want veelal vragen ze hier een fikse meerprijs voor.

  20. #962
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    ...nou ja, zolang de dames maar niet gaan bedenken dat überhaupt klaarkomen een meerprijs betekent!

  21. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 juli 2018)

  22. #963
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:09
    Berichten
    4.451
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.231 in 2.436 posts

    Standaard

    Klaarkomen op lichaam heb ik ook nog nooit voor hoeven bij betalen. Gebeurt me ook niet zo vaak. Soms ben je zo hitsig dat je al komt voor penetratie. Zelfs zonder stimulatie / handjob.
    In gezicht zou ik me nog kunnen voorstellen om extra voor te betalen (als je daar speciaal om vraagt), maar anders vind ik het flauwekul en uitzuigerij.

    Heb een paar keer wel per ongeluk een erotische masseuze en een saunaclubdame die me een massage gaf keihard in het gezicht gespoten. Maar dit was beide keren per ongeluk. Het duurde namelijk nogal lang voordat ik kwam bij 'happy end', en toen gingen ze erboven hangen, om te kijken waar het toch bleef. En toen ineens, flats!! Grote straal in the face.

    Heb me daarvoor veronschuldigd, al had ik wel moeite mijn lach in te houden. Zag er wel komisch uit.
    Maar van bijbetalen was toen ook geen sprake.

  23. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 juli 2018),Manureva ( 1 augustus 2018),mentholbear ( 4 augustus 2018),stimpy3 (30 juli 2018)

  24. #964
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    ...nou ja, zolang de dames maar niet gaan bedenken dat überhaupt klaarkomen een meerprijs betekent!
    Dat zou wel mijn failliet betekenen

  25. Onderstaande 3 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 juli 2018),Meme Moo (30 juli 2018),Wijze grijze (30 juli 2018)

  26. #965
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Voor op gezicht klaar te komen vind ik bijbetalen rechtvaardig. Voor op de rest van het lichaam, dus ook borsten niet.
    Maar Babylon heeft als voordeel dat ze normaal over elke dvp daar werkzaam een fische op de site voorstellen bij wat juist de specifieke meid een extra kost kan vragen

  27. #966
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterisheter Bekijk bericht
    Na een lange pauze van saunaclubs de draad opgepikt, na het einde van mijn vakantie gedacht er een leuke dag van te maken.
    Om het zekere voor het onzekere te nemen gekozen voor een goede club met goede recenties, Babylon dus....
    Ook in het verleden ging ik vaak naar deze club en zelden teleurgesteld in de prestaties van de dames, echter vandaag was het helaas anders.
    Rond het middaguur aangekomen en eerst de inwendige mens versterkt met een soepje en een stukje kipfilet van de BBQ (eten is prima daar).
    Daarna even een rondje gemaakt door deze tent, hetzelfde als een paar jaar geleden.
    Was echter nog nooit in Babylon geweest met goed weer, dus leuk om het zwembad te zien, met bedjes waar je lekker op kan relaxen.

    Na diverse jagertjes te hebben afgewimpeld viel mijn oog op Antonia (Moldavie) een geweldig mooi lijf en mooie ogen, op haar af gestapt en al vrij snel een kamertje opgezocht, omdat de druk er flink op zat :-)
    Kussen was voorzichtigjes, pijpen was wel lekker, maar best veel handwerk tussendoor. Omdat ik niet te snel wilde komen overgegaan op de klassieke standjes en op haar borsten klaargekomen. Niet geweldige sessie, maar ging er mee door, missie om de druk omlaag te krijgen was gelukt ;-) Maar bij het afrekenen moest ik 75 euro betalen voor een half uur ipv de gebruikelijke 50 euro, met de beargumentatie dat ik op haar borsten was klaargekomen.... Dit ben ik niet gewend, nog nooit heeft iemand me daar extra gerekend voor op het lijf klaar te komen.... waar moet je dan in godsnaam klaarkomen? Maar goed om de goede vrede te bewaren maar gewoon betaald...

    Met een beetje het gevoel dat ik nu op twee manieren was genaaid weer aan het zwembad gaan liggen en me voorgenomen een volgende keer beter te communiceren, want ik wil gewoon niet meer dan 50 euro per keer spenderen.
    Na een tijdje zag ik de vriendelijke Zara (Turks), na een tijdje oogcontact zoeken (zij lag aan de andere kant van het zwembad) naar haar gezwaaid en toen kwam ze uiteraard snel een kijkje nemen bij mij.
    Ze is pas 3 weken in de club en spreekt slecht duits, dus communiceren was wel een probleem, maar ik had gewoon een goed gevoel bij haar, dus al snel een kamertje opgezocht.
    Met wat hand en voetwerk duidelijk gemaakt dat ik max half uur wilde voor max 50 euro, na een redelijke sessie (we hadden wel een klik) vroeg ze of ik nog wat wilde drinken waarmee ik instemde.
    Prompt loopt ze de kamer uit en komt na een tijdje terug in de kamer met een cola, ik keek op de klok en we waren al 35 minuten op de kamer, waarop ik zei dat de tijd op was en wees naar mijn horloge.
    Ze begon toen een hele discussie (ik verstond er niet veel van) en zei dat ik te lang op de kamer was en bij moest betalen. Deze discussie duurde 10 minuten, waardoor we na 45 minuten weer boven waren. Bij het afrekenen gaf ik haar 50 euro zoals afgesproken, maar mevrouw wilde 100 euro.... hele discussie bij de balie, wat een ellende.... heb het vertikt die 100 te betalen, ik kreeg hulp van de gastdame gelukkig.
    Mijn dag was nu officieel verpest en ik denk niet dat ik nog eens naar deze tent terug ga.

    Ik kwam nog 2 leuke gezellige brabanders tegen naderhand en bij hun wat stoom afgeblazen van hetgeen ik had meegemaakt, nadat ik hun had aangesproken met de vraag of dit tegenwoordig de nieuwe standaard is in Babylon.
    Eigenlijk konden zij mijn verhaal niet beamen en waren zeer tevreden over Babylon. Nog wat met hun gekletst en ervaringen uitgewisseld.... was leuk, bedankt jongens als jullie dit lezen!
    Volgende keer eens naar SixSense!
    Voor iemand die geen ervaring heeft met de dames in Babylon zijn Antonia en zeker Sara niet de meest aangewezen dames om mee te kameren.
    Sara is al eens buitengevlogen wegens wangedrag.
    Een tip praat eerst met medeijsberen in babylon over welke dames een goede service bieden en erna correct het financiële gedeelte afhandelen.

    Er zullen altijd wel mensen zijn die je wat wegwijs maken bespaart je soms een teleurstelling zoals je hebt meegemaakt.
    Ikzelf vraag steeds in babylon of ik moet bijbetalen bij het klaarkomen op de borsten nog nooit extra voor moeten betalen.
    Kan zijn dat dames daar niet extra voor willen vergoed worden maar als je het niet vraagt er een mogelijkheid inzien om wat extra centjes mee te vangen. Zeker als ze weten dat je er nieuw bent.
    Ook worden in Babylon de Dames beoordeeld door klanten op verschillende aspecten waaronder ook correctheid handig om even te raadplegen.
    Kan je ook al een beeld vormen van wat anderen vinden van de dame.

  28. Onderstaande 3 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (23 juli 2019),duivenmelker (30 juli 2018),Manureva ( 1 augustus 2018)

  29. #967
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    In Babylon betaal je voor een extra 25Euro in Sixssens is het 50Euro daar kan het aardig oplopen en veel meer kans op een slechte service .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  30. Onderstaande 2 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (30 juli 2018),pret (30 juli 2018)

  31. #968
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:46
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    In Babylon betaal je voor een extra 25Euro in Sixssens is het 50Euro daar kan het aardig oplopen en veel meer kans op een slechte service .
    Niet altijd is een extra optie in ss 50.-
    Van te voren afspreken, 50,- vindt ik zelf teveel, maargoed de dames zijn vrij om te vragen wat zij betaald willen hebben.

  32. #969
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Niet altijd is een extra optie in ss 50.-
    Van te voren afspreken, 50,- vindt ik zelf teveel, maargoed de dames zijn vrij om te vragen wat zij betaald willen hebben.
    Klopt, met de leuke meiden meestal 0 tot 25,- (maar dan eerlijk gezegd wel met een kamer van een uur of soms 1,5 maar dat is dan weer standaard voor mij)
    En Garde

  33. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 juli 2018)

  34. #970
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Tijd en extra's moeten inderdaad in verhouding zijn. Herhaling speelt ook een rol! Mijn ervaring is, dat dat ook zo is........
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  35. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 juli 2018)

  36. #971
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht

    Teruggekomen bij het zwembad had een Duitse stamgast het noodzakelijk gevonden mijn handdoek en slippers opzij te leggen en mijn ligstoel in te pikken.
    Voordeel wanneer ik m'n eigen badjas en een hele meuk aan rotzooi mee neem, is dat men die berg meestal niet verplaatst. Of het moet een sloeber club zijn, waar ik dan bestolen werd van wat spulletjes...

  37. #972
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Tropische dagen in Babylon

    Ca. 2 weken geleden heb ik Babylon voor het eerst bezocht, dit is dusdanig goed bevallen dat ik afgelopen vrijdag weer ben teruggegaan. Er is al veel gezegd en geschreven in dit forum over deze SC en het merendeel kan ik alleen maar onderschrijven zoals; te kleine lockers en weinig ruimte in lockerruimte, eten is goed, buffet wordt hele dag aangevuld, bar/bediening is een beetje rommelig.

    Het maakt me allemaal niet veel uit want de sfeer is erg gemoedelijk, al het personeel/bezoekers/dames zijn vriendelijk en de hygiëne is op orde.
    Vooral in het eetgedeelte en bij het zwembad was het behoorlijk druk voor doordeweekse dagen, zelfs bij +35 graden… Enkele Duitse stamgasten vertelden me dat sinds de uitbreiding met de nieuwe welness en zwembad de bezoekersaantallen zijn toegenomen en dat het vooral in het weekend erg druk is.

    De line-up vond ik op beide dagen erg goed, de dames proberen op een subtiele manier contact te leggen, er wordt niet echt veel gejaagd. Ik heb kamers gemaakt met Tania, Valentina, beide als start van mijn SC dag, prima service, er lopen echter zoveel mooie leuken vrouwen… Rose is niet de allermooiste, maar was wel een goede kamer, Rebecca is top, leuke vrouw met prachtig, slank lichaam, ik zal dit paspoortje bijwerken want er staan 2 Rebecca’s op het forum. Tenslotte Nora is buitencategorie, heb de kamer verlengd tot een uur bij een temperatuur van > ca. 40 graden. Zowel Rebecca als Nora zijn ook hele leuke, intelligente gesprekspartners. Bij mij gaat het vooral om een maximaal GFE gehalte, TZ’en is een must en bij een eerste kamergang hoort een goed inleidend gesprekje.

    Ik heb weinig openbare actie gezien, hoeft van mij ook niet, alleen bij het zwembad, achter in het hoekje grotendeels uit het zicht door een schuurtje werd wel aan wat `buitensport` gedaan. Ook overmatig drankgebruik heb ik niet gezien, wellicht dat dit soms in het weekend een ander verhaal is.
    Binnen een paar weken ga ik nog eens terug, op een donderdag of vrijdag. Ik heb het vermoeden dat m.n. op de zaterdagen Babylon erg veel bezoekers aantrekt, misschien t.z.t. toch eens proberen.
    Laatst gewijzigd door Devante; 31 juli 2018 om 11:04

  38. Onderstaande 21 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 augustus 2018),biged (31 juli 2018),brombeerzuid (31 juli 2018),cheasehead (31 juli 2018),duivenmelker (31 juli 2018),Eddy_V (31 juli 2018),GrandCru (31 juli 2018),Hooker lover1 (31 juli 2018),jansenroy (31 juli 2018),le_belge (31 juli 2018),Manureva ( 1 augustus 2018),Patjax (31 juli 2018),pietpotent44 (31 juli 2018),Schietgraagft ( 2 augustus 2018),stimpy3 (31 juli 2018),swazontneuf (31 juli 2018),Theetje (31 juli 2018),VAZKOR ( 1 augustus 2018),Wentelt Eefje (31 juli 2018),Wijze grijze (31 juli 2018),yylover (31 juli 2018)

  39. #973
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Babylon - een drukke bende
    14 Juli 2018

    Ik had dit verslag veel eerder willen neerpennen. De hitte, en wat dit zoals kan doen aan een laptop met een probleem van ventilatie, en het lezen van een spannende meeslepende epic fantasyserie noopten me het schrijven telkenmale uit te stellen. Te heet was het toch. Maar goed uitstel is hier geen afstel, hier komtie dan! Aan de jarige dank voor de uitnodiging!

    FAZIT

    1) Werkpunten / negatief

    - VEEL TE DRUK! 3 verjaardagen op één dag bracht teveel volk op de been.
    - Derhalve is het vaker drummen in de lockerruimte met zijn piepkleine kluisjes.
    - 'PSR-stand' jacuzzi werkte alweer niet (vorige keer in Mei wel). Defect of gewoon afgezet?


    2) neutraal

    - Geen lockers? Nummertje trekken en wachten tot er een vrij is. Babylon doet niet mee aan kledingzakken
    - Wachten op drankjes (die drukte)
    - Er is een groteske pelikaan in het zwembad gedropt. Zwemmen is minder interessant.


    3) Positief

    - Familiale sfeer blijft idem.
    - Meer variatie in de muziekkeuze, ik hoorde zelfs AC/DC. Geeft de club meer een Titty Twister élan.
    - Mijn eten was zeer ok: Penne Arrabiata (m'n lievelingsgerecht)
    - Wellness ok (op 1 dingetje na, zie boven)
    - Zwembad verwarmd, genoeg attributen om te spelen
    - Voldoende dames, wel geen echt nieuwe voor mij
    - 2 zeer goede en 1 gematigde kamergang
    - Chef was niet dronken (of toch niet overdreven)
    - Het was weer gezellig met de andere ijsberen en ik leerde nieuwe kennen: aangenaam!
    - last but not least: ik zag de Rode Duivels winnen van de suffe Engelsen en ze werden derde op dit WK.


    Kamergangen en overall service

    Twee uitstekende sessies met Erika en Anja, een matige met Julia. Ik bleef mooi binnen budget deze maand en er werden geen waanzinnige bedragen uitgegeven waarbij ik toch aan mijn trekken kon komen. Dit houdt het clubbezoek sprankelend en nieuw en geeft het het élan terug van de exclusiviteit wat het toch wel is want je vindt het niet meteen elders buiten de Duitstalige landen. Zelfde de matige beurt was nog dermate voldoende gezien ik nog moest uitkijken op een vijftal neukloze weken. Opvallend: er werd vandaag enkel op vaste waardes terug gevallen. Niks nieuws, alleen herhalingskamertjes.

    => ERIKA - Quality time met de engel - 9,5/10
    => ANJA - De Babylon Bunny revisited - 8,0 / 10
    => JULIA - Something's missing - 6,5 / 10

    GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,0 / 10
    - Blijft een hoge score.


    CLUBVERSLAG
    1) Anreise - aankomst

    Ik kreeg een uitnodiging van een jarige om zijn verjaardag te komen vieren en na 'slechts 3 weken' stond ik weer vertrekkensklaar naar een saunaclub. Even speelt de vrees dat ik terug de 2x/maand modus binnenstap; achteraf gezien, nu ik mijn verslag op de laatste dag van de hete Julimaand schrijf, was dit een overbodige vrees. Het zette dus een streep door de rekening om het ijsberenfeest in SixSens te bezoeken de week erop temeer omdat mijn budget die dag netjes werd opgebruikt. Dit betekende dat ik toch voldoende dames had weten te scoren ondanks de drukte: later meer.

    Ik vertrok dus en kwam mits vertragingen door de gebruikelijke wegenwerken her en der na een dik drie uur aan op de parking van Babylon, zo rond 14:20. Ik zeg wel 'op de parking' want helaas was die vol. Weer waren er een stel lolbroeken die parkeerden voor twee. Op de weg langs de parking stond het eveneens vol wagens en dat maakte me al duidelijk dat het erg druk ging worden! Een Duitser stond er te wachten langs de overkant van de weg tot er een klant weg rijd. Ik had dat geduld niet en nadat me werd duidelijk gemaakt dat ik er niet kon geparkeerd blijven, reed ik tourtjes rond en hoefde dit gelukkig tot twee rondje te beperken: meteen zag ik een vrije parking in de straat dichtbij de voorkant van de neuktent. Blij liet ik er mijn auto achter en drukte op de bel. Ik kwam binnen, zag de drukte bevestigd en werd bij de theke geconfronteerd met een volgende tegenslag: ze had geen vrije lockers meer, 'We are full, you have to wait!'. Vervelend natuurlijk. Je kan er over mopperen toch moet als voordeel aangestipt worden dat Babylon niet meedoet aan wat sommige andere drukbezette clubs doen: kledingzakken uitdelen om er je gerief in te steken. Erg veilig voel je je toch niet als je zo je spullen onbewaakt moet achterlaten? Niet zo in Babylon. Ik had een hotelkamer geboekt en besloot eerst mijn gerief daar neer te zetten en me wat voor te bereiden. Een dik 20 minuten later betrad ik de club opnieuw om hetzelfde scenario mee te maken en kreeg nu een nummertje op een papiertje mee. Toen er 15 minuten later een ijsbeer vertrok, was ik aan de beurt en kreeg mijn lockersleutel en handdoeken aangereikt. Ik was in deze nog vòòr de gast die stond te wachten tot er een plekje vrij was op de parking waarna hij elders parkeerde. Ik heb het niet eerder zo meegemaakt dat ik moest wachten op een locker.


    2) Clubambiance op een driedubbele verjaardag

    Na het omkleden en uitgebreid douchen zag ik de jarige noglangnietuitgewandeld binnenlopen: ik schudde hem de hand, maakte mijn felicitaties over en leerde dat er niet één maar drie verjaardagen gevierd werden die dag wat meteen de extreme drukte verklaarde. Ik vind dat niet zo cool en zou aanbevelen dat tot een maximum van twee verjaardagen te herleiden, zeker als er fora bij betrokken zijn. Het is natuurlijk goed voor de dames, zou je wel denken. Bepaalde dames zoals Jenny hebben heel wat kamers kunnen maken. Toch zijn er die niet de verdiensten kregen die ze gehad zouden willen hebben. Enkele dames waren er maar matig tevreden mee dat er zoveel volk rondliep omdat heel wat van die genodigden niet of nauwelijks kamerden, alleen zuipen en kletsen met de maten. Ze gebruiken de club niet als neuktent maar als zuiptent met naakte dames als extra attractie. Je kan er een gauss curve van maken: hoe minder beren, hoe minder kans op verdiensten. Hoe meer beren: hoe meer kans op verdiensten. Zeer veel (feest)beren: terug minder kans op verdiensten want de beren klitten teveel samen in groepen en kunnen meer tijd verdelen en spenderen met de andere beren en het rijkelijk vloeiende bier. Feesten, vreten, zuipen, zwemmen en onbeschaamd in de billen van naakte deernes knijpen om zich af te trekken in een hokje om geld uit te sparen: dat maakt een DVP beslist niet blij.

    Niettemin weet de club de sfeer er in te houden en heb je geen moment een onpersoonlijke sfeer te verduren. De club viert actief de verjaardag mee en had later op de dag in de avond het typische verjaardagsmoment ingezet met een muziekje en een stel taarten met kaarsjes die steeds opnieuw ontbranden voor de 3 jarigen en hun genodigden.

    Als steeds was er de gebruikelijke paaldans, de ondeugende dames, de halfdronken chef en het olijke bar-personeel dat er heel vrolijk dansend bijliep wat je in andere clubs niet snel te zien krijgt. De muziek was deze keer beter gevarieerd of het komt omdat ik minder vaak ben gekomen. Zo hoorde ik minder vaak gedraaide manele en een aantal stevige rocknummers wat de club die dag in een Titty Twister sfeer dompelde: veel volk, naakte sexy dames, rock muziek, ik genoot van dat moment!



    Met de passende muziekclip met die rode duivelshoorns te bekijken , kom ik op het volgende: de club was in teken van het WK (welke club niet?), vooral de match die was gespeeld tegen Frankrijk met de Belgische en Franse vlaggen, eentje die de duivels helaas hadden verloren. Ik keek soms met een half dan weer met beide ogen naar de troostmatch tegen Engeland. De eerste goal die de Belgen hebben gemaakt zak ik niet omdat Anja me heeft afgeleid met haar fraaie dikke tieten, smekend om een kamer nadat Michelle me begroette. Die lijkt te denken dat we zullen kameren telkens dat we elkaar kruisen. Nee dus en deze keer kwam het daar niet van, iets dat ze kwalijk nam later.

    Ik ben de match van de duivels niet blijven volgen en ging tussendoor naar de sauna of praatte met de aanwezige beren. Ik heb die dag leuk gepraat met de beren die ik er al kende zoals Pret, bearke, nlnu en waterrat en kennis gemaakt met beren die ik enkel van forum kende zoals Cheasehead en Jooploop. Later hebben de Belgen nog een tweede goal gemaakt die ik deze keer wel zag gemaakt worden en Engeland mocht naar huis. België was derde en ik was in de juiste omgeving omdat te vieren! Daarvoor moest ik echter nog wachten tot ik mijn engeltje Erika, die ik eerder al mocht begroeten, terug zag. Een wellness-beurt, het ontmoeten met andere beren kwam er nog tussen vooraleer ik haar kon vinden aan de lockers van de benedenverdieping, meer hier:

    => ERIKA - Quality time met een engel

    From Hell to Heaven!




    3) Wellness faciliteiten en eten

    Over de wellness kan ik kwijt dat ik de sauna een paar keer gebruikte tegen het einde van mijn bezoek, gedurende de dag was het buiten al een sauna. Ik ging vele malen in de jacuzzi, vaak alleen, soms waren er anderen bij. Helaas stelde ik vast dat er terug maar een stand voorhanden was met hoge bubbels. De rustige stand was weer eens uitgeschakeld (of defect?) hoewel ik die verkies boven het wilde gebubbel waarbij je vaak een klets in je mond kan krijgen en dat is best niet zo aangenaam.

    Het weer was schitterend maar gezien de drukte waren er minder meiden in het zwembad gegaan als vorige keer: er moesten centen verdiend worden. Dat zwembad bevatte een groteske pelikaan welke weinig ruimte overlaat voor de zwemmers. Het water was warm genoeg (28°) en heb vaak gezwommen ondanks die roze opgeblazen hindernis.

    Pelikaan.jpg

    Vanuit de jacuzzi kon ik een grappige situatie mee volgen waarbij een ijsbeer in deze pelikaan wilde liggen door er eerst op onhandige manier achterwaarts in te springen om er van af te glijden en met een grote plons ernaast in het water te belanden. Het is zoiets dat je wel eens op de failed attempts filmpjes ziet op youtube en ik zag het gewoon aankomen.

    Het zwembad werd kort voor middernacht afgedekt terwijl ik in de jacuzzi zat: eerst was de pelikaan en ineens was de pelikuit en lag dat doek over het zwembad m.a.w. geen laatste zwemronde meer:

    Pelikaan2.jpg

    Ik heb erg laat gegeten en liet de barbeque eens voor wat ze is om Penne all'arrabiata te eten, liefst 2 borden vol. Het is een lievelingsgerecht dat ik al in talloze Italiaans restaurants heb geproefd en de Babylon-versie hoefde er beslist niet voor onder te doen en dat is een compliment. Dit mogen ze echt toevoegen aan de à la carte! Toen ik bijna gedaan had met eten, kwam mijn favoriete diktiet Anja naast me zitten en wist ik dat ik geen nee kon zeggen voor een kamertje met haar na de vele verzoekjes harentwege om terug lekker te seksen samen:

    => ANJA - De Babylon Bunny revisited


    4) Line-up en kamergangen

    De line-up ervoer ik die dag eerder als matig. Ik zeg 'ervoer' want eenzelfde line-up kan op een andere dag weer als beter ervaren worden al naargelang ik me voel. Nu voelde ik me benauwd en zette me low profile op. Ik zag Erika terug met haar mooie ogen en blonde haar. Denisa is terug. Een dame die Emma heet verwarde ik in gezichtsfysiek steeds met Michelle die nu extensions draagt in haar haren. 3 heerlijke diktieten paraderen rond in het sekspaleis: 1 waarvan ik de naam ben vergeten, ene Kira met een prachtige grote tattoo van een groene vlinder boven haar elegante grote borsten die helaas was doorgeboekt door een zwaar getatoeëerde ijsbeer en Anja met wie ik ten slotte een kamer deelde. Jenny was haar vreemde zelf en werd vreemder naarmate de dag vorderde. Ik wil niet weten hoeveel beren over haar hebben gegaan. Veel denk ik. Op het einde van de dag zag ik Julia, de laatste dame met wie ik het actieve jaar 2017 afsloot. Lulu zag er mooi uit met haar lange haren maar ik twijfel voor een herhaling met haar. De Mexicaanse intrigeerde me maar vooralsnog heb ik nog geen benadering gezocht. Antonia keurde me geen blik waardig.

    De zwarte lichting is niet langer substantieel te noemen sinds de veranderde wetgeving. Vandaag zag ik Sasha en Naomi terug dus met wat ik eerder al zag aan zwarte dames heb ik er vertrouwen in dat er weer meerdere zwarte dames gaan rondlopen waarbij een hand niet meer voldoende zal zijn om ze te tellen. Er zijn 2 latina's: een Cubaanse en een Mexicaanse (of is het een Braziliaanse met Bulgaarse roots, you tell me).

    Wie mistte ik? Bibi die helaas verkast is naar GT naar ik later vernam. Adelina die in verlof is. Van een dame vernam ik het nieuws dat Adèle en Maria niet meer terug komen, de twee Cubaanse dames die me een Cubaans weekend hebben bezorgd waarmee ik precies een jaar terug mijn vakantie heb ingezet. Een groot gemis en een week later zou mijn lijden en verdriet hierover nog vergroot worden toen ik een dienstertje opmerkte op de markt van Turnhout die er net zo uitzag als Maria, alleen iets jonger en minder dominant overkomend. Al ging ik maar 2 keer met haar, ik zal dit Zuiders nymfomaan servicekanon echt wel missen. De Cubaanse muziek speelde, ik zag de dienster, de dagdroom bracht me terug naar wat de 2 beste kamergangen van het vorige jaar waren. Schade!


    5) Einde van de dag

    Ik heb uiteraard weer veel van de wellness genoten en soms kwam er een dame binnen om te polsen of er een kamer in zat zoals Anja eerder. Ik heb de gewoonte om dat nog een laatste keer te doen voor de keet sluit en in die laatste 2 uur van mijn bezoek kwam Jenny me plots begroeten. Ze was niet zo helder en erg verward, had ik de indruk. Levend bewijs hiervan was dat ze me een watertje vroeg... Huh Later zou ik ze aan het ontbijt weerzien en was ze even vreemd en verward in haar communicatie naar de andere dames die geen snars van haar taaltje begrepen. Ik heb met haar te doen en vond het jammer haar weg te moeten sturen, hoe graag ik haar ook heb... niet in die toestand. Snel daarna verscheen Julia en door haar heb ik me wel laten overreden voor een naar mijn gevoel volstrekt overbodige sessie gezien dat de dame waarschijnlijk moe was, iets dat ik pas op kamer opmerkte. Ik was het ook dus dat werd een snel nummertje voor het slapen gaan aan de halve tijd. Ik heb ze energieker en enthousiaster meegemaakt. Schade!

    => JULIA - Something's missing

    Daarna was het nog een laatste biertje, omkleden en naar het hotel. Het blijft opvallen dat hoe gezellig en familiaal de sfeer ook is, hoe groot de party ook is (nu met 3 jarigen), in de laatste 2 uur zakt dat razend snel in en tegen middernacht is het erg rustig, ook met dames. Als je denkt te wachten op je favoriete fel geboekte dame tot het minder druk wordt, ben je er wel eens aan voor de moeite en is met het overgrote feestvolk ook de goed verdienende dame naar huis verdwenen.


    6) Ontbijt en iets over een mooi uitzicht

    Zoals gewoonlijk goed verzorgd, 2 pistolets met confituur en dan kaas, dan omelet terwijl een dame bij me bleef zitten. De dame die probeerde te praten met een erg verwarde Jenny. Ik had geen behoefte te blijven en ging tevreden naar mijn wandelplek om er nog van de veel te droge bossen te genieten en de dag van gisteren te laten nazinderen. Van mijn wandelplaats in de Nordeifel ten Noorden van de Ruhrsee uit zag ik een schitterend panorama met een bord dat me meedeelde waar je naar kijkt: een van die aangeduide plekken was Jülich. En waar Jülich ligt, daar is een paar kilometer verder Elsdorf met mijn stamclub Babylon. Ik verbeeldde me de dames die er aan het zwembad liggen. Die Zondag zal nog meer dan anders een rustdag zijn geweest na een erg drukke Zaterdag. Teveel volk in één club is niet zo mijn ding en ik hoop echt dat het niet voor iedere keer is.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 1 augustus 2018 om 21:09
    De zwarte wolf

  40. Onderstaande 21 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 augustus 2018),biged ( 1 augustus 2018),blauwebeer ( 1 augustus 2018),brombeerzuid ( 2 augustus 2018),cheasehead ( 2 augustus 2018),Devante ( 1 augustus 2018),duivenmelker ( 2 augustus 2018),Eddy_V ( 1 augustus 2018),Firehawk ( 1 augustus 2018),gignnl ( 2 augustus 2018),Hooker lover1 ( 1 augustus 2018),jansenroy ( 2 augustus 2018),Jooploop ( 1 augustus 2018),mechelen ( 1 augustus 2018),Mr Bluenose ( 2 augustus 2018),Partycrasher ( 2 augustus 2018),Patjax ( 3 augustus 2018),pret ( 2 augustus 2018),Schietgraagft ( 2 augustus 2018),Sjeufke ( 1 augustus 2018),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2018)

  41. #974
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Woensdag 1 augustus

    Mijn partner in crime Jooploop had een speciaal dagje en koos Babylon uit om daar een mooi dagje van te maken. Alle elementen zouden aanwezig zijn om er een mooie dag van te maken.
    Jooploop op tijd opgehaald die al een berichtje had gestuurd dat hij op hete kolen zat die ouwe dekhengst. Nog even het lokale tankstation gesponsord in Elsdorf waar we ook al een clubdame een redbull zagen kopen.
    Ting dong en we werden binnen gelaten in de Babylonische speeltuin.
    Theke Tina verwelkomde ons hartelijk en gaf ons de Babylonische attributen.
    Mijn vrijkaartje werd zonder moeite geaccepteerd waarvoor mijn dank richting W2 en BBZ.
    Snel omgekleed en getransformeerd tot Babylonische Adonis en wat eitjes met spek naar binnen gewerkt.

    Toen ik in de jacuzzi zat spotte ik dan swazontneuf zoals aan gekondigd ook de weg naar Baylon had gevonden. Gezellig samen met hem en JL over koetjes, kalfjes en clubs gepraat.
    Ook Mini me met zijn maat waren gearriveerd in Elsdorf net zoals een undercover forumlid die ook met zijn maar was gearriveerd. Hij had maar 7 euro bij zich en de biertjes smaakte hem goed.
    Hij ontpopte zich als ware wespen fluisteraar en deelde zijn Belgisch bier met zijn vliegende zwarte gele maatjes. Voor 1 wesp was het bier te machtig en die bleef dronken in het glas ronddrijven.

    Er bleken ook weer de nodige nieuwe jonge hertjes rond te lopen waaronder 2 zusjes uit SS die vandaag hun eerste dag hadden in de club. 1 jong hertje trok mijn aandacht en het bleek het kind van de duivel te zijn want zei had 666 achter op haar rechter bil getatoeëerd.
    MM was al met haar naar de kamer geweest en ik vroeg aan hem of ze oké was en ik kreeg het groene licht. Monica is haar naam en is 22 lentes jong en heeft hiervoor in Duisburg gewerkt.
    Met haar een kamer in de kelder opgezocht en daar elkaars lichamen ontdekt.
    Monica heeft een paar heerlijke borsten die in veelvuldig in mijn hand heb gehad.
    TZ was wat voorzichtig maar gedurende de sessie werd dit steeds beter en ook het pijp en neuk werk waren prima. Met haar een prima kamertje beleefd en tevreden van de kamer afgegaan.
    Kortom een leuk wippertje die nog niet tot de absolute top behoord in Babylon, daarom een HHG van 80%.



    Gezellig met de heren aanwezige beren wat gekletst en samen wat gegeten van de BBQ.
    De BBQ begin me wel langzaam de strot uit te komen in Babylon en ik zou weer blij zijn als de a la carte weer terug keert in het najaar. Maar goed we kunnen niet alles hebben.
    De bediening van de bar was zeer goed en snel had ik nieuwe drankjes.

    Voor mijn 2e kamer had ik 3 opties en uiteindelijk viel mijn keuze op Bibi.
    Wat een heerlijke meid op de kamer en ik vroeg me af waarom ik nog nooit met haar was geweest.
    Echt een klasse dame op de kamer, heerlijk TZ en mijn leuter werd ingesmeerd met een soort olie en tijdens het TZ werd mijn leuter glibberig verwend door de handen van Bibi.
    Daarna gleed ze met haar mond af en begon ze mijn leuter heerlijk te verwennen met haar mondje wat een heerlijk gevoel gaf en ik voelde het speeksel langs mijn billen naar beneden vloeien.
    Daarna heerlijke seks met haar gehad alleen was het veelste warm op de kamer waardoor het zaakje stagneerde. Uiteindelijk werden mijn geslachtsroom handmatig eruit getrokken.
    Kortom een super kamer met deze Duitse en daarom een HHG van 110%.

    Aan alles komt een einde zo ook aan deze clubdag.

    Ik wil de heren aanwezige beren bedanken voor de gezelligheid en Babylon voor de geweldige faciliteiten.


    De groeten

  42. Onderstaande 23 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 augustus 2018),biged ( 3 augustus 2018),brombeerzuid ( 2 augustus 2018),Devante ( 2 augustus 2018),duivenmelker ( 3 augustus 2018),Eddy_V ( 3 augustus 2018),Firehawk ( 2 augustus 2018),firstme ( 2 augustus 2018),Hooker lover1 ( 3 augustus 2018),JonnyFontane ( 2 augustus 2018),Jooploop ( 2 augustus 2018),le_belge ( 2 augustus 2018),mechelen ( 2 augustus 2018),mentholbear ( 3 augustus 2018),Mr Bluenose ( 2 augustus 2018),Partycrasher ( 2 augustus 2018),Patjax ( 3 augustus 2018),pret ( 2 augustus 2018),swazontneuf ( 2 augustus 2018),VAZKOR ( 2 augustus 2018),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2018),Wijze grijze ( 2 augustus 2018),yylover ( 2 augustus 2018)

  43. #975
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Bibi is dus terug in Babylon zo te zien.
    De zwarte wolf

 

 
Pagina 39 van 161 EersteEerste ... 293536373839404142434989139 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60