Pagina 77 van 159 EersteEerste ... 276773747576777879808187127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.901 t/m 1.925 van 3964

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #1901
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Aha, nog iemand met een goed idee. Deze racebeer neemt ook vaker een E-reader mee, al zijn ze in sommige clubs bang dat het stiekem toch een tablet is
    Oh nee hoor, soms zien ze me zitten en delen mee dat telefoons enzo niet toegestaan zijn. Draai ik t ding om en laat zien dat t n ereader zonder camera is, is het van je oh, okay, en gaan weer door.

    Bijna allemaal weten ze wel wat een ereader is. En nu maar hopen dat er geen e reader met camera op de markt komen...

  2. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (10 november 2019),WANDELAAR5 ( 9 november 2019)

  3. #1902
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Een herstellend dagje in Babylon!

    Had een van deze dagen een kortingskaartje van babylon in de bus!
    Ach zag op de forums dat ze weer de opwaartse lijn hebben.
    Dus rond een uur of 11.30 aangebeld en zo als op de parkeerplaats het al aangaf was het rustig.
    Normaal op een zondag is dat wel.
    Mijn kaartje ingeleverd en kreeg mijn handdoeken.
    Douchen en een goed ontbijt, moet zeggen dat het eten over het algeheel een pluimpje verdient, stukken beter.
    Ga mijn ontbijt nuttigen zie daar een bekende uit VV, daar een hele tijd mee gesproken.
    Natuurlijk werd het tijd voor een rokertje en nu onder de volledig overkapte veranda bij het zwembad erg mooi.
    Dat ook de theke dame die wat aan het opruimen was gezegd.

    Wandelaar5 als het goed is was die gast uit VV.
    Hele lijsten had hij goed minder en nogo
    Enkel met hem doorgesproken en het viel me op veel nieuwe dames.
    Ging me nog een koffie halen en daar zat Emma, knipoogde naar haar en daar stond ze al naast mij,waar was jij al die tijd?
    Ik zeg meer naar het noorden,maar was blij haar te zien en kreeg al vele knuffels.
    Geen Bella geen Tanja ,nou dat wordt dan Rose of…….

    Maar natuurlijk zal Emma de spits afbijten.
    Even later met haar naar de kamer, ze wordt steeds beter ,gewoon top!
    Vandaag had ze schijnbaar zin in mijn duikvluchten, kon het goed zien en voelen.
    Vele tz etc gewoon top en ja zoals teddybeer het beschrijft moest het plafond gewit worden.
    Dat ook voldaan!
    Emma altijd een knipoog kusje contact als aftersales, top wijf!
    Ze vroeg wie wordt de volgende ik zij weet het nog niet ze zei ga eens met Sascha.
    Maar helaas Sascha zag het vandaag niet zitten met zo weinig beren en nam een dagje verlof.

    Dat was balen, kijkend die Carmen of Karla ik weet het niet en ga wat relaxen ,eten en genieten.
    Hele gesprekken met een niet schrijvend Belgische beer, erg leuk heb mij goed geamuseerd!
    Zie Mila echt mijn type,maar weet niet wat ze wilt, moeilijk moeilijk,wil ook niet mijn ander gezicht laten zien.
    Zou ik meegaan in haar manier van kameren, kon het wel eens een veldslag worden.
    Dus maar er van afgezien, beter voor ons beide.

    Lekker wat gegeten en wie zou het worden Karla en Carmen niet meer gezien op dat moment, toch maar voor een zekere bank gekozen.
    Rose werd het slachtoffer!
    Met haar naar de kamer en er volgde een wild potje tongworstelen en ook geen smetvrees en warempel ze had het door!
    Wat volgde was een wild partijtje seks en ja ook nu moest het plafond gewit worden.
    Alleen het zat er te dik erop en het meeste viel eraf!
    Zoow zegt ze waar komt dat vanaf, tsja meid uit de reserve pot!
    Gewoon een vol half uur met haar, normaal moest ik het al eerder opgeven.
    Rose laat er geen gras over groeien toppie!

    Weer een fijn dagje babylon als vanouds, ze zijn goed bezig ook de staffel tarief vindt gretig aftrek.
    Want toen ik mij omklede om 11.30/45 kwam al een man zich aantrekken, dacht nog das snel, maar toen wist ik het!
    De staffeltarief waar vele gebruik van maken schijnbaar!
    Zou het een trend worden?
    Nu weer als de vliegende brandweer naar huis,maar zonder sirene, tering wat was het mistig.

  4. Onderstaande 23 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 november 2019),blauwebeer (11 november 2019),cheasehead (13 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (10 november 2019),Getrouwd (11 november 2019),gignnl (10 november 2019),HellaHolla (11 november 2019),hotrod68 (11 november 2019),Husky (11 november 2019),jansenroy (11 november 2019),JonnyFontane (11 november 2019),Jooploop (10 november 2019),Klatergoud (11 november 2019),Koos Albertss (10 november 2019),Kwant (10 november 2019),mechelen (10 november 2019),Patjax (15 november 2019),Piet Plezier (10 november 2019),rokkenjager (10 november 2019),Sjeufke (10 november 2019),WANDELAAR5 (11 november 2019),waterrat (11 november 2019),yylover (11 november 2019)

  5. #1903
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Nou na z'n uitgebreid verslag van collega Brombeer wordt het lastig om nog veel toe te voegen. Ik ben voor het eerst op zondag naar Babylon gegaan. Groot voordeel: Heerlijk rustig. Maar ik denk toch dat ik de voorkeur geef aan de zaterdag, omdat er dan gewoon meer dames zijn. (Ook meer beren die ze voor je neus wegkapen). Ik kon nu bijvoorbeeld een hele tijd kletsen met Sarah. Daar kom je niet voor, maar het was echt een leuk gesprek met een intelligente polyglot (ze spreekt Italiaans, Spaans, Frans, Engels, Duits en was Turks aan het leren. Engels en Duits was in ieder geval op zeer goed niveau). Maar goed ik loop wat op de zaken vooruit.

    Mijn Zeer Snelle auto bracht mij in een oogwenk naar het zuiden, maar helaas werd het daar erg mistig. Gek terwijl het in Nederland zulk prachtig herfstweer was fris droog en zon! Dus daar wat voorzichtiger gereden en aangekomen op de parkeerplaats staan er maar 3 auto's, waarvan 1 met NL kenteken. Dat moet de auto van Brombeer zijn geweest waar ik inderdaad een tijd mee heb zitten kletsen over mijn lijst met top, twijfel en NOT dames. Erg handig om zo te kunnen profiteren van een ervaren ijsbeer (kwam later helemaal goed van pas). Ik was nog maar nauwelijks binnen of Karla en Carmen kwamen mij gedag zeggen. Met beide eerder hele goede kamers gehad! Ik heb deze keer mijn aandrang kunnen weerstaan en eerst maar eens even mijn ogen en oren (in het gesprek met Brombeer) de kost gegeven. Na 2 prima dubbele espresso's maar eens even een praatje gemaakt met de 1.79m lange Mira. Een erg mooie jonge dame met een goede eerste recensie. Helaas gaf ze aan niet/nauwelijks te zullen tongzoenen. Aangezien er zat dames zijn die dat wel doen, maar eens even verder om me heen gekeken en naast Sarah gaan zitten. Daar dat lange goede gesprek gehad. Geen haast van haar zijde (er waren ook nog te weinig andere potentiële klanten, dus ik had het rijk (bijna) alleen. Aangegeven dat ik wel naar de kamer wilde (fraaie heel slanke dame!). Toen vroeg ze nog even wat er mis was gegaan met Mira. Uitgelegd en de kamer op. Hele goede sessie gehad, alleen haar zoenen is net ietsje minder dan eerdere toppers die ik heb gehad (Carmen, Daniella, Denisa, Isaella, Karla, Lana etc). Dus zij gaat naar mijn reserve lijstje.

    Tijd voor een pauze en wat eten en kennis gemaakt met nog 2 NLers. 1 gaf aan een pauze ingelast te hebben wat betreft ijsberenforum. Van beide weet ik niet hun forum namen. Maar echt gezellig kunnen kletsen en nog meer ervaringen uitgewisseld. Brombeer gaf hoog op van Rose (die mist trouwens een paar tanden en kiezen, wat je goed kunt zien als ze lacht), waarmee hij later ook is wezen kameren (zie hierboven). En alle 3 waren erg te spreken over Emma. 1 van de fysiek minste verschijningen. Maar met electriserende vaardigheden als ik de verhalen mag geloven. Zo zie je maar: Het is vaak beter een meer ervaren dame te nemen, dan de mooiste die er rond loopt. Over mooi gesproken: Er is een nieuwe dame Yasmin. Kanonnen wat een lekker ding! Blond, C cupje natuurlijke borsten (relatief groot vergeleken met haar lijfje. Ook ik heb net als Brombeer een praatje met haar gemaakt. Ook zij gaf aan niet aan tongzoenen te doen, dus toen ben ik maar afgehaakt. 2 nieuwelingen die beide niet de standaard Babylon service geven. Mmmm waar gaat dat naartoe? Nou beide dames (Mira en Yasmin) waren het grootste deel van de tijd beschikbaar, dus hun omzet is ook niet om over naar huis te schrijven.

    Door die gesprekken met brombeer ben ik erachter gekomen dat ik bij eerdere recensies helemaal fout zat met Sascha. Ik heb met nieuwelinge Sandra gekamerd. Zij mist een kies en zij levert top service. Ik heb nog gezegd dat ze wat minder aantrekkelijk is, maar Sascha is echt aantrekkelijk. Helaas ging ze al heel vroeg naar huis, anders had ik het graag met haar geprobeerd. Er waren sowieso een aantal dames niet die wel op de AWL stonden en ook een aantal dames wel die er niet op stonden.

    Na het kletsen afgestapt op Alice. Een tijdje gezellig mee zitten kletsen en hup naar de kamer. Kijk zij maakte het zoenen wat ik bij Sarah een beetje gemist had weer helemaal goed, met nog een leuke tongpiercing om mee te spelen als bonus. Volgens de omschrijving op de aanwezigheidslijst zou ze dominant zijn, maar daar heb ik helemaal niets van gemerkt. Anders had ik het leuk gevonden haar te "temmen". Gewoon een topsessie met alles erop en eraan! Aanrader!

    Tijd voor weer wat pauze. Mijn jongeheer was wat minder in vorm dan eerdere keren merkte ik. Nog even op Sabrina afgestapt, waarvan alle NLers zich afvroegen wie dat was. Zeker een kandidate voor een volgende keer, na het moeizame werk van het achterhalen vaan haar naam! Mooie dame en een eerste goede recensie op haar naam. Pauze maar wat verlengd met eten à la carte en natuurlijk de ervaringen van de andere kamergangen. Ik was wat verbaasd dat kameren met Selena goed bevallen was. Zij zou mij de eerste keer rondleiden maar ze gooide daar zo met de pet naar, dat ik haar sindsdien een beetje vermijd. Mila aan de bar gespot en zij werd mij door iedereen aangeraden. Toen ik even later in de Kino wat lag te lezen kwam zij naar mij toe: "Are you waiting for me?" antwoord "Maybe". Na wat zoenen en strelen was mijn jongeheer ervan overtuigd: Ja ik wacht op Mila. Mila is een oude bekende in de club, maar aangezien zij niet op de AWL stond had ik er nog nooit van gehoord. Ze vertelde dat ze een Russische uit Letland is. 35 met halflang blond haar. Een beetje hangende mooie natuurlijke C-cup borsten (op haar paspoort staat B, maar dat klopt echt niet). Zacht lijf met een erg blanke huid. Tsjonge dat werd een kamer waar de vonken vanaf kwamen en zij in ieder geval ook een hoogtepunt beleefde. Steeds afwisselend gepijpt, gebeft en geneukt. Gruwelijk lekker klaargekomen en een mooie afsluiting van de dag!

    Teruggereden met helaas weer de nodige mistbanken zoals Brombeer beschreef. Maar gelukkig veilig thuis gekomen zonder vertraging.

    Dus nieuwe top lijst van wandelaar 5 na bezoek 3:
    Danielle (blijft op 1), Carmen, Mila, Alice (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa, Lana (3), Isabella (4), Roberta, Sarah (5)

    Op de kandidaatlijst: Emma, Rebekka, Rose, Sabrina

  6. Onderstaande 18 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 november 2019),blauwebeer (11 november 2019),brombeerzuid (11 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (12 november 2019),Getrouwd (11 november 2019),Jester (11 november 2019),Klatergoud (13 november 2019),Kwant (12 november 2019),Levitrus (11 november 2019),le_belge (11 november 2019),man (12 november 2019),mechelen (11 november 2019),RobOpzoek (11 november 2019),Siberische tijger (11 november 2019),Sjeufke (11 november 2019),Viscamessi (12 november 2019),Wijze grijze (11 november 2019),yylover (11 november 2019)

  7. #1904
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Oh ja de 7 dames in mijn top 3 bieden echt gelijkwaardige service. Volgorde is puur persoonlijke klik. Als je voor klein en slank gaat, zul je bijvoorbeeld Carla en Denise bovenaan zetten.

  8. #1905
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Oh ja de 7 dames in mijn top 3 bieden echt gelijkwaardige service. Volgorde is puur persoonlijke klik. Als je voor klein en slank gaat, zul je bijvoorbeeld Carla en Denise bovenaan zetten.
    De nr 1 en 2 dat zijn ook lekkerd uit ervaring mmm
    En roberta ken ik van ss toen nog zonder tatoo en rood haar

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  9. #1906
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Danielle die ken ik van yy en das ook een lekker toppertje mmm
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  10. #1907
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Een midweeks bezoekje aan Babylon, getriggerd door een kortingkaartje...
    Tja, wat is er de afgelopen tijd nog niet gezegd of geschreven over deze club? Ook voor een stukje door mij. Best veel. Ik ga dus o.a. niet meer terugkomen op sommige al dan niet wijze managementbeslissingen.

    Wat viel dan concreet op, deze woensdag? In de eerste plaats het aantal bezoekers. Bij aankomst rond 14 u was de parking voor ongeveer ¼ gevuld. Die eerste indruk werd later ook binnen in de club bevestigd. De AWL vermeldde iets van een 38 dames, achteraf gecorrigeerd tot 34. Dat zijn er natuurlijk nog altijd meer dan in heel veel andere clubs. En er liepen meer dan voldoende erg aantrekkelijke dames ron Maar echt druk werd het de hele dag niet.

    De sterke punten van Babylon zijn nog altijd dezelfde. Een goeie AWL, FKK, een positief culinair aanbod (o.a. een soort nasi met pitavlees, gratin dauphinois met schnitzel, …), een excellente wellness. Genoeg voor een leuk dagje plezier.

    Het muzikale geluisniveau bleef de hele dag binnen de perken. De vrouwen waren de hele dag uitgesproken in de meerderheid. Dat vertaalde zich onder meer in eerder vrouwgerichte programma’s op het tv-scherm. Opvallend was ook dat er soms wel tot 15 vrouwen tv zaten te kijken met hooguit een 5-tal mannen, verspreid op de bankjes/fauteuils.

    Niettegenstaande die ietwat scheve verhouding was de sfeer toch prettig. Zowat alle vrouwen (die bij voorgaande bezoekjes soms moeilijk benaderbaar waren wegens continu bezet) waren nu regelmatig aanspreekbaar en beschikbaar. Het nadeel voor de een, is een voordeel voor de ander (vrij naar J. Cruyff). Gejaagd werd enkel door de usual suspects.

    Het is mij, samenvattend, toch weer eens duidelijk geworden waarom Babylon een populaire club is die een bezoekje waard is. Zeker met een kortingkaartje.

  11. Onderstaande 10 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 november 2019),Giodude (15 november 2019),housefreak5 (12 december 2019),Kwant (15 november 2019),le_belge (15 november 2019),man (15 november 2019),mechelen (15 november 2019),Patjax (15 november 2019),Sjeufke (15 november 2019),Viscamessi (16 november 2019)

  12. #1908
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    MAXIMUM EFFORT

    Mijn trip naar een favorietje elders werd nog es uitgesteld door een kortingskaartje van een ander forum. Geen nood, want ik weet dat ze voorlopig nog niet met vakantie gaat.

    Dus vol met goeie moed en zin op de 2e woensdag van de 11 maand richting Elsdorf vertrokken. Weer wat inkopen gedaan en in de voormiddag me bij de ingang gemeld. Was wel effe schikken met die deur, ondanks bericht hier. Het briefje gaf gelukkig aan dat ze open zijn. Het zou fijner zijn als het ook in het Engels zou staan, aangezien niet iedereen even goed Duits kan.

    Enfin, bij entree kon ik mijn kortingskaartje inleveren, waarvoor dank aan club en forum. Ik vroeg aan de theke of ik een kluisje onder mocht hebben. Ik had namelijk die dag wat spullen mee en vind het dan makkelijker als het kluisje op vloerhoogte is. Bovendien had ik al wel es een mobieltje op de vloer laten vallen, waarbij 1x het glaasje barste. Gelukkkig was dat alleen zo een pantzer glass sticker plaat en niet het scherm van het toestel zelf.Ik met sleutel en m'n hele hebben en houwen naar de lockers. 226... De nummers lopen maar tot 100 en nog wat. Toen viel het kwartje pas waarom de theke zo verbaasd reageerde. Ze dacht dat ik een kluisje in de kelder wilde...
    En wat denk je, heb ik alsnog een kluisje die hoog boven de vloer staat. Me er maar bij neergelegd en besloten voorzichtiger te zijn met het pakken van spullen.

    Ditmaals voor het eerst volgens mij in de kelder staan douchen. Lekker rustig zo. Wel bleek dat er ook door heren gebruik van werd gemaakt die net van een kamer afkomen.

    Na opfrisbeurtje eerst maar de innerlijke mens aansterken. Bij het buffet stonden de warmhoud bakken al rijkelijk gevuld. Een zware brunch zou het worden. Met een kipsoepje om het allemaal door te spoelen.
    Antonia had me al gespot bij de entree en kon een knipoogje van me krijgen. Bij de buffetbakken sprak ze me aan om de 1e in de rij te zijn voor een massage. En misschien meer Daar had ik wel oren naar, helemaal ze mijn beoogde dame van de dag was.Maar eerst dus even eten en m'n ogen de kost te geven. Wat een hoop, voor mij in ieder geval, nieuwe gezichten. Zo kwam ik bij de watertap in de bar een fraaie blondine tegen met d'r mooi golvende haren. Sasha bleek ze te heten. Oef, wat is zijn lekker!Later nog een blondine gespot, hele andere uitstraling met een iets van arrogants/hooghartige erin. Rete geil zag ze er uit. En nog zoveel anderen. En ik had in m'n stomme kop al voorgenomen met Antonia te gaan. Niks mis met mijn keuze, maar dat gevoel dat er nog zo veel ander lekkers in de snoepwinkel te proeven valt overweldigde me. Ik denk dat er wel tussen de 30 a 40 dames waren die dag. En kwa heren was het ook erg druk. Ik denk door de dag heen telkens wel 20 a 35 heren aanwezig.Na het eten liep ik langs de voederbakken toen ik aangesproken werd. Oh crap, wie kon dat nu weer zijn. Zn gezicht kwam me in de verste verte niet bekend voor (en ook nu kan ik het niet voor de geest halen...). Maar gelukkig kwam hij zelf al met de hint van een poosje geleden in H7 met Bolkedebeer en co. Het kwartje viel, behalve zijn naam... Gelukkig heb ik m'n club verslagjes nog, en kon zo herleiden dat die ouwe viespeuk Blauwe Beer is Zijn partner in crime van de dag was Levitrus. Gezellige en relaxte beren om door de dag heen even praatje mee te maken.

    Heel lang duurde het eerste praatje niet, want Antonia vloog als een gier al een paar keer langs nauwlettend haar prooi in de gaten te houden totdat die 2 hyenas me zouden laten gaan.Eenmaal vrij hebben we ons terug getrokken voor een geweldig kamertje.
    Daarna even bijkomen in hun afgelegen wellness. Ver weg van de levendigheid in bar. Lekker rustig op temperatuur komen in hun heerlijk verwarmde whirlpool. Die ook wel es voor mij te fris meegemaakt.Daarna het chloor uit de poriën koken in de stoomcabine. En om het af te maken de sauna in tot de stoom uit m'n oren kwam.*Het enige jammer was dat het waterteiltje lek was, waardoor opgieten beperkt was. Helemaal vergeten dat bij de theke aan te kaarten...

    Zo rustig de dag doorgekomen. Beetje hangen in de lounge op een bankje, hapje eten, met de 2 ijsberen gebabbeld, rondjes wellness... Wat is het saunaclub/FKK concept toch een mooi iets. Wou dat we er meer hadden in Nederland...Het eten was allemaal tip top. Als diner een lekkere rundersteak besteld. Het duurde even, maar was het wachten waard.

    In de kelder bij een kleedruimte van de dames zag ik nog een fraaie dame met donker haar. Ze lijkt iets Aziatisch te hebben en sprak haar even aan. We hadden een amicaal praatje, waarbij ze me er aan wist te herinneren dat we elkaar eerder eens hadden ontmoet. Aan de opsomming presentjes kon dat niet missen.
    Later kon ik me iets meer van haar herinneren en vertelde dat ze destijds 2 vlechtjes had. Dollie, een leuke meid, die ook op het wenslijstje staat.

    Blauwe Beer had een hele wenslijst aan dames. Namen als Denise, Vivian, Alexa en nog iets met een K dacht ik (Klea, Klara, Karla?) passerden de revu. En enkele van die dames die in het vizier kwamen wees ie even aan, zodat ik een gezicht bij de naam had. Had blijkt nu helaas.

    Want later op de avond zat ik in de serre achter (die overigens lekte van het regenwater) bij een groep dames naast een fraaie girl next door blondine. Ik wist haar te verrassen met haar naam Alexa. We hadden een leuke klik. Ze zei dat ze wist wat ik dacht toen ik op mijn klokje keek, maar deelde mee dat ze helaas al een afspraakje zo had. En blijkbaar houdt ze zich daar aan. Maar wie weet, als we elkaar nog es tegen het lijf lopen. Tenminste, als ze me herkend, want ik kan geen gezicht meer bij haar naam plakken.

    Enfin, terug de lounge ruimte was was tumult bij de dames. Gelukkig kwam er personeel bij die dat snel in de juiste banen leidde.Ik liep dan maar door en zag daar een dame waar Blauwe Beer de vruchten van wist te plukken eerder op de dag. En tijdens het nuttigen van mijn steak wist een Duitse beer me te vertellen dat ze zijn topper van de club is: Denisa. De dame in kwestie kon ik die dag in Babs makkelijk herkennen met haar vele plakplaatjes. Kort praatje mee gemaakt, en ik was eigenlijk al verkocht. Trok m'n joker kaart om nog es de kamer op te gaan.

    En boy, wat werd ik omvergeblazen door dit servicekanon! Een geweldige sessie vond plaats en nu snap ik ook waarom ze van velen een favorietje is. Zoals de Merc with a Mouth zou zeggen, ze geeft MAXIMUM EFFORT.
    Ik zou er graag op herharling op willen komen.

    Het was daarna toch echt de hoogste tijd om de lange rit terug te ondernemen. Heb genoten van een fijne club met veel fraaie dames. De tent leeft weer meer dan de laatste keer in de zomer. En ook met voor mij veel nieuwe dvps. Zeker de moeite waard om er langs te gaan.

  13. Onderstaande 11 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 november 2019),blauwebeer (16 november 2019),brombeerzuid (16 november 2019),Devante (16 november 2019),HellaHolla (16 november 2019),Klatergoud (16 november 2019),Levitrus (16 november 2019),le_belge (16 november 2019),RobOpzoek (16 november 2019),Viscamessi (16 november 2019),Wijze grijze (16 november 2019)

  14. #1909
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levitrus Bekijk bericht
    Maar echt druk werd het de hele dag niet.


    Dezelfde dag, en verschillende ervaring. Ik vond het juist wel goed bezet. Zeker vergeleken met mijn bezoek in de zomer.

  15. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (16 november 2019)

  16. #1910
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard Tragische ontwikkelingen in Babylon

    Gisteren zaterdag 16 november weer een heerlijk dagje Babylon gehad! Toen ik iets voor 12 uur aankwam stonden er geen NL kentekens op de parkeerplaats. Dat zegt natuurlijk niet veel, want er kan ook in de straat voor de deur geparkeerd worden. In het begin waren er wat weinig dames, sommige waren bovendien al bezet, maar dat werd gelukkig snel beter. Zoals altijd maar begonnen met het tappen van een dubbele espresso en ik zat amper op een bankje om het rustig op te drinken of Carmen had mij al gespot. Ik zag daar ook Chris(tina). Wow die ziet er lekker uit. Helaas was ze al bezet, ze is de kamer in verdwenen en ik heb haar de hele dag niet terug gezien. Alexa zat naast mij, maar ook die was al bezet en maakte lange kamers en was steeds weer bezet. Maar goed ik had Carmen dus over me heen hangen. Zoals de trouwe lezers weten staat zij hoog op mijn favorieten lijstje. En aangezien er verder nog niet veel van mijn gading rondliep, zwichtte ik al snel voor haar aandringen. Deze keer wilde ik wat extra geiligheid toevoegen, dus afgesproken in de Kino van bil te gaan. Daar had ik haar ook voor het eerst bezig gezien en was haar mooie atletische lijf me opgevallen. Zo gezegd zo gedaan en na het openingszoenen besloot ook wat bezoek aan te trekken: "Sehe mal diese hübsche Frau!" En toen naar 69. Dan is het lastig nog veel te zeggen, laat staan roepen. Zij pijpte me geweldig, terwijl ik haar heerlijke kutje likte. Daarna doggy style "Schau mal wie ich diese Muschi zerstör!" En Carmen spreekt geen Duits en twijfelde af en toe aan wat ik zei. Op een gegeven moment stonden 4 beren en een dame te kijken en 2 beren begonnen me ook aan te moedigen. Toen zei ik: "Jetzt ist es Zeit für anal!". Dat laatste woord verstond Carmen wel. "No! Not for 1000 euro with your big dick!!". Dat dus maar niet gedaan. Carmen bovenop mij gezet en zij reed mij naar een spetterend orgasme onder steeds luidere aanmoedigingen. Kijk dat was nog eens een geil begin van de dag! Overigens heeft Carmen toch niet het nauwste kutje van Babylon. Daarover later meer.

    Tijd om naar beneden te gaan af te rekenen, te douchen en even te lunchen. Er lag nog wat gerookte vis van het ontbijt (forel en zalm), dus dat ook lekker mee opgeschept. Inmiddels constateerde ik dat er beduidend meer dames waren, maar mijn favorietje Daniella die wel op de AWL stond ontbrak nog net als de week ervoor. Siberische Tijger was inmiddels ook binnen. Hij is net zo'n slappeling als ik Ook moeite om nee te zeggen tegen zijn favorietjes. Nog even een dubbele espresso getapt en maar eens gaan zitten tussen de dames in het sofa deel van de bar. Emma kwam naar me toe en vertelde me dat ze Daniella al 2 weken niet gezien had. Die dame heeft een goed geheugen! Ik had het inderdaad die week ervoor over Daniella gehad. Maar er was nog meer slecht nieuws op komst zo leek later. Emma was me zo warm aanbevelen door Brombeer, Siberische Tijger en de vriend van de tijger, dat ik haar maar vroeg mee te gaan naar de kamer. Ik had in de voorgaande weken af en toe oogcontact met haar gehad, maar ik vind haar niet zo aantrekkelijk. Aan de andere kant hadden die mede-ijsberen mij allerlei goede aanbevelingen gedaan en ervaren dames zijn vaak veel beter! Dus met Emma naar de kamer. Helaas een duidelijke lichaamsgeur onder haar oksels (verder was ze wel heerlijk fris en schoon). Ze begon heerlijk te zoen en wat over mijn jongeheer te wrijven en al snel ging het over in pijpen. Maar de klik ontbrak helaas. Nog even geneukt, maar ik voelde al snel "dit wordt hem niet". Zij heeft nog geprobeerd met massageolie leven in de boel te wekken, maar het was denk ik al te laat. Zij had hetzelfde gevoel. Dus we konden er goed over praten. Zij heeft echt haar best gedaan, geen negatief woord over haar, maar tussen ons wordt het hem niet. Kan gebeuren. Na die sessie gedoucht en snel de jacuzzi in. Heerlijk zitten bubbelen met een mij onbekende dame.

    Daarna een Leffe blond gaan halen bij de bar. Toch mooi dat ze zulke mooie bieren hebben daar. Siberische Tijger was er ook, maar helemaal gesloopt door Klara. Klara is mij al vaker opgevallen als zeer aantrekkelijke vrouw, dus die gaat bij deze op mijn kandidatenlijstje. Karla (dat is dus een andere dame dan Klara) kwam op Siberische Tijger af en k verwachtte dat hij toch wel even pauze zou willen hebben. Maar zoals gezegd, hij heeft ook moeite om nee te zeggen, dus hup daar verdween hij naar de kamer voor ongetwijfeld een top sessie. Maar of hij nog wat presteerde na het sloopwerk van Klara? Dat horen we misschien een volgende keer.

    Emma kwam weer naar mij toe en zei dat ik met Justina naar de kamer moest gaan. Volgens haar éénzelfde type als Daniella. Justina lijkt op Michelle, alle twee eenzelfde soort tatoeage boven de billen en zwaar getatoeëerd aan de rechterkant. Alleen bij Michelle zijn haar lijf en heup getatoeëerd en bij Justina haar rechterarm. Nou dat werd inderdaad een goede sessie. Lang geen Daniella helaas, maar de dame deed haar best! Heerlijk pijpen, beffen, tongzoenen (beetje terughoudend) en neuken zorgde ervoor dat ik voor de tweede keer heerlijk klaarkwam. Ze mocht op het toplijstje naar plek 3. En ze dwong me tot een behoorlijk lange pauze.

    In die pauze onder andere in de Kino gelegen. Daar was Rebekka bezig met een Duitse beer. Ze stond op mijn kandidaatlijst, dus maar eens gekeken hoe ze het er van af bracht. Nou daar werd ik niet heel blij van. Alles werd liggend op haar rug uitgevoerd inclusief het pijpen. De beer vond het prettig, maar zag ook wel in dat het zo niets werd, dus ging hij in op de vraag van Rebekka om er iemand bij te halen. Rebekka haalde Sarah. En toe was het binnen een kwartier gepiept. Topper die Sarah! Niet alleen in talen. En Rebekka afgevoerd van mijn kandidaatlijst. Ik bleef nog even liggen en Larissa kwam binnen en ging op haar telefoon appen, tweeten, instagrammen? Even later kwam Dani naast mij liggen. Of ik zin had? Een beetje friemelen aan mijn jongeheer en toen die opsteeg schrok ze zich een ongeluk. Nee daarmee zou ze echt niet gaan neuken. Dus nu is Dani degene met het krapste kutje van Babylon en moet ik Carmen naar de tweede plaats verwijzen op die lijst. Maar Dani wist wel een oplossing! Een trio. Ik moest die andere vrouw neuken en zij zou me pijpen. Ik maakte haar duidelijk dat ik dan toch echt de voorkeur gaf aan een andere vrouw, maar Dani bleef gewoon nog een tijd gezellig bij me liggen. Dat had ik niet verwacht. Toen ze zei dat ze uit Bulgarije kwam vroeg ik of ze het nummer van Daniella had en of ze wist waar die was. Nee dat had ze niet, maar Larissa (ook uit Bulgarije) wist dat Daniella naar Happy Garden was verhuisd. Vandaar de titel van dit bericht. Zo wordt je beroofd van je nummer 1. En nu vind ik Happy Garden echt geen leuke tent vanwege de slechte service van de dames daar. Maar ik kan Daniella alleen maar gelijk geven. Met haar topservice gaat ze daar mega veel kamers scoren en de kosten voor haar zijn de helft per dag wanneer je het vergelijkt met Babylon. Als je het zo bekijkt, eigenlijk raar dat niet meer dames gaan.

    Het werd tijd voor een mooie afsluiting. Dus op Sabrina afgestapt. Helaas zij wachtte op een kamer en was al bezet, maar ik zou daarna aan de beurt zijn. Ik uitgebreid overlegd met mijn jongeheer, maar die wilde geen half uur wachten. Mila was beschikbaar, dus met haar de kamer op voor weer een geile en wilde sessie net als de vorige keer. Nadat ik al neukend mijn condoom volgespoten had (veel te snel) even nagepraat en mijn jongeheer stond 5 minuten later alweer fier overeind. "Zweite runde?" vroeg Mila al. Maar nu nam mijn verstand het over, want zo'n tweede ronde is mij nog maar 1 keer in mijn leven gelukt en meestal zakt pielemans na 10 minuten dan toch weer in. Dus afrekenen en onder de douche! Na het douchen nog even opdrogen en een spa rood aan de bar en toen vertrokken.

    Toen ik rond 20:30 de parkeerplaats af reed stonden er 2 NL kenteken wagens op de parkeerplaats. Maar die beren heb ik niet gesproken. De thuisreis ging lekker snel in mijn Zeer Snelle auto. Thuis zag ik op de app dat dit zo'n beetje mijn minst zuinige ritje ooit was. Maar ik was wel voor tienen thuis.

    Toplijst: Carmen, Mila, Alice (gedeelde eerste plaats), Carla, Denisa, Lana (2), Roberta, Sarah, Justina (3)

    Op de kandidaat lijst: Rose, Sabrina, Klara, Christina, Alexa

  17. Onderstaande 10 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 november 2019),biged (26 november 2019),brombeerzuid (17 november 2019),Charly76 (17 november 2019),duivenmelker (17 november 2019),Getrouwd (17 november 2019),Levitrus (17 november 2019),Siberische tijger (17 november 2019),Sjeufke (17 november 2019),Viscamessi (18 november 2019)

  18. #1911
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Klara vakwerk aflevert. Ze is helaas vaak langere periodes afwezig. Dat verklaart vermoedelijk ook waarom er maar zo weinig over haar geschreven wordt.

  19. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (17 november 2019)

  20. #1912
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Klara vakwerk aflevert. Ze is helaas vaak langere periodes afwezig. Dat verklaart vermoedelijk ook waarom er maar zo weinig over haar geschreven wordt.
    Dat kan maar als ze er is is ze super

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  21. Onderstaande 2 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 november 2019),WANDELAAR5 (17 november 2019)

  22. #1913
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Daarna een Leffe blond gaan halen bij de bar. Toch mooi dat ze zulke mooie bieren hebben daar. Siberische Tijger was er ook, maar helemaal gesloopt door Klara. Klara is mij al vaker opgevallen als zeer aantrekkelijke vrouw, dus die gaat bij deze op mijn kandidatenlijstje. Karla (dat is dus een andere dame dan Klara) kwam op Siberische Tijger af en k verwachtte dat hij toch wel even pauze zou willen hebben. Maar zoals gezegd, hij heeft ook moeite om nee te zeggen, dus hup daar verdween hij naar de kamer voor ongetwijfeld een top sessie. Maar of hij nog wat presteerde na het sloopwerk van Klara? Dat horen we misschien een volgende keer.
    Ik was aan het bijkomen van de sessie van Klara en toen ik op een gegeven Gina Gerson haar pijpkunsten zag vertonen op het tv scherm boven de bank, bleef ik geobsedeerd staan kijken.
    Karla kwam er toen aanlopen, stak haar tong in mijn mond en zei: 'dat kan ik toch veel beter'
    Tsja, daar sta je dan met je goed gedrag, dus op naar een kamer met Karla.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant (18 november 2019),Sjeufke (18 november 2019),WANDELAAR5 (18 november 2019)

  24. #1914
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Met dank aan Azis gisteren een bezoek gebracht aan Babylon. Ik kom hier niet vaak, een aantal jaren geleden een paar keer geweest en dit jaar rond de zomer nog eens, maar meer niet. Handig is dan wel dat ik de handel en wandel ken. De parking op, nog voldoende plaats. Langs de aangegeven route naar de voorkant van de Club, bellen en binnen. Afgerekend en met hand- en baddoek de kleedkamer in. Een badjas vind ik toch handiger, maar gewoon even goed rond je leden draperen en goed vastsjorren om niet na 10 stappen al je hebben en houwen te verliezen.

    Dan richting de bar om een drankje te halen en daarna even rondwandelen. Jammer dat het zwembad nu niet gebruikt kan worden, de wellness is zeer uitgebreid en verzorgd. De meeste dames ken ik niet. Antonia die ik de laatste keer had gehad, was niet te zien. Ik had me op basis van de GPL een aantal dames voorgenomen als mogelijke kandidates. Sascha, geprezen en aangeraden, wou ik als eerste. Om geen stuntelig gezoek te hebben, gewoon aan de Theke gevraagd wie ze is. Maar ze bleek op een kamer te zijn. Ze ging me wel een seintje geven als ze terug was. Dan weer wat rondgewandeld, het aanbod zag er niet slecht uit en een echte FKK Club heeft als voordeel dat men meteen weet welk vlees er in de Kuip is. Rondwandelen betekent wel dat men regelmatig staande wordt gehouden en de dames hun waar in de strijd gooien. Vind ik op zich vermakelijk, maar voorzichtig blijven om geen verkeerde verwachtingen te scheppen. Dan zag ik een blondje zitten met zeer aantrekkelijk lichaam en gezicht. Plofte me naast haar en startte een gesprek. Bleek zoals ik hoopte Kellie te zijn. We voerden een aangenaam kennismakingsgesprek en voor ze het zelf kon vragen, steld ik zelf de vraag om de kamer op te gaan. Alles genoteerd en we zijn vertrokken. Starten met een goeie TZ sessie, ik speelde ondertussen met haar poes en borsten. Me dan neergelegd om haar aan een BJ sessie te laten starten. Dat deed ze wel lekker, moest haar enkel vragen om het langzaam te houden. Kon haar goed gadeslaan in de spiegel, ze is werkelijk een zeer mooie dame. Dan overgegaan naar missio, kon ik prima recht in haar ogen blijven kijken en TZ. Vooraleer de nood te hoog werd, overgeschakeld naar doggystyle met weer een prachtig zicht op haar kontje om het dan zo verder af te maken. Samen nog wat op bed blijven liggen en wat knuffelen en zoenen om de kamer mooi af te ronden na iets meer dan een uur.

    Na een opfrisbeurt onder de douche liep ik langs de Theke en informeerde naar Sascha. Ze was terug want de Theke liep even mee om haar aan te wijzen. Ze keek wat vreemd en ik liep naar haar toe om uit te leggen dat ik haar al zocht bij aankomst maar ondertussen net een kamer had afgerond. Ze sprak af dat ze wel over een uur zou rekening houden dat er een kamer in zat met mij en dat ik, nu ik haar ken, maar op haar af moest komen. Dat kwam uit, ik was toch toe aan een hapje eten. Aanbod was niet slecht, alleen vervelend dat zitplaatsen beperkt zijn. Nog wat te drinken gehaald en me bij de bar geïnstalleerd om het gebeuren gade te slaan. Ondertussen was Sascha verdwenen, maar dat gaf me nog wat tijd.

    Toen ik haar van de kamer terug zag komen wenkte ik haar en ze knikte ter bevestiging. Fris en monter kwam ze na haar douche bij me zitten. Nog wat zitten babbelen en dan naar de kamer. Had haar meteen bij aanvang gezegd dat ik minstens voor een uur wou gaan en dat we dus onze tijd konden nemen. Op bed dan wat knuffelen, strelen en tongzoenen. TZ waren old school intens en diep, zeer goed. Langzaam haar dan beginnen verwennen, die befbeurt kon ze duidelijk ofwel zeer goed geacteerd appreciëren, werd stevig nat. Overgegaan naar 69 en zo een hele tijd doorgegaan. Op een bepaald moment vroeg ze “Do you want me on top?”, ik knikte en liet haar begaan. Om het feest niet te vroeg af te ronden, even laten stoppen ter pauze en daarna overgegaan naar doggy om zo tot een hoogtepunt te komen. Echt een fijne dame, niet zonder rede vele lofbetuigingen waardig. Mooi een uur en half rondgemaakt.

    Na deze sessie de douches opgezocht en de aftocht geblazen. Gezien dit een avondbezoek was na een dagbezoek eerder op de dag in GT, was het sowieso een gevulde maar zeer aangename Clubdag. Babylon blijft een leuke afwisseling, maar gezien ik teveel favorietjes heb opgebouwd bij GT en LR zal ik hier door tijdsgebrek eerder sporadisch langskomen.

  25. Onderstaande 25 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2019),brombeerzuid (23 november 2019),ButtinSky (27 november 2019),De Shyman (23 november 2019),Elmo3108 (23 november 2019),fervent (23 november 2019),Getrouwd (24 november 2019),Giodude (25 november 2019),housefreak5 (24 november 2019),hvdk52 (23 november 2019),Johnsonxxx (24 november 2019),Klatergoud (24 november 2019),le_belge (23 november 2019),man (24 november 2019),mechelen (23 november 2019),Patjax (24 november 2019),RobOpzoek (23 november 2019),Shakir (23 november 2019),Siberische tijger (24 november 2019),Sjeufke (23 november 2019),Viscamessi (24 november 2019),WANDELAAR5 (23 november 2019),Wijze grijze (23 november 2019),wooley (24 november 2019),yylover (23 november 2019)

  26. #1915
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren ook en Antonia was gewoon aanwezig.

    Ook heb ik een oude bekende weer gezien: Alecia. Nog steeds dezelfde dame qua service op de kamer, het enige verschil is de haarkleur: ze is nu zwartharig.

    Verder was er een Belgisch verjaardagsfeestje en kwam ik Duitsers tegen die alleen maar rond het tv scherm naar de Bundesliga hebben liggen kijken. Niet zo mijn ding.
    En dan bedoel ik het tv hangen, niet Duitsers in het algemeen.
    Het was er die dag wel erg warm, hetgeen een maat van mij bevestigde. En de muziek was op een gegeven moment (eind middag) slecht van kwaliteit. Ik denk dat de er iets met de streamingsdienst via internet aan de hand was, want het geluid werd nu verspreid door internetradio leek het wel. Veel ruis op de muziekboxen.

    2 kamergangen gemaakt met Klara en de eerdergenoemde Alecia.

    Aanwezige dames waren o.a. (ik ken ze niet allemaal bij naam): Elli, Emma, Ella, Aylin, Sascha, Rose, Alecia, Klara, Julia, Chayna, Katja, Antonia, Michelle, Alice, Kellie, Bella, Tanja en Denisa.
    Laatst gewijzigd door Siberische tijger; 24 november 2019 om 17:36

  27. Onderstaande 7 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 november 2019),Elmo3108 (25 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (24 november 2019),hvdk52 (24 november 2019),mechelen (25 november 2019),Sjeufke (24 november 2019),WANDELAAR5 (24 november 2019)

  28. #1916
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Gisteren ging ik in de buurt van Düsseldorf verder waar ik vrijdagavond geëindigd was. Het tweede deel van deze tweedaagse stond in het teken van Babylon. Drie weken geleden was het mij er uitstekend bevallen dat was eigenlijk de eerste keer in 4 bezoekjes dat het gewoon echt knettergoed was de hele dag door.

    Vol hoop en vertrouwen parkeerde ik rond het middaguur mijn scheurijzer achter de club en stapte ik niet veel later door de nog steeds half gesloopte voordeur naar binnen. Met dank aan rokkenjager, alle beren die mijn verslagen nomineerden, Willem2 en de club zelf mocht ik in ruil voor 40 euro de handdoek ombinden.

    Het was nog vroeg en de club kwam langzaam op gang. Er was nog volop ontbijt beschikbaar en samen met een kop koffie smaakte dat allemaal prima. Na het eten richting de wellness getogen om een lekker partijtje te gaan zweten in de sauna. Toen ik na een douche in de jacuzzi plaats had genomen had ik deze voor mij alleen en begon er iets wat ik op zich wel lachen en ludiek tegelijk vond. Een ware optocht van dames die een voor een langskwamen om te polsen of er wat te halen viel bij HellaHolla. Ik zat lekker veilig in het water en voelde me net Sinterklaas die alle verhaaltjes aan mocht horen van de kindertjes die toch wel heel braaf waren geweest de afgelopen periode en vurig hoopten op een beloning. Maar in het water er bij komen? HellaHoMaar. Althans, niet als ik de beurs moet trekken, wat alle deernes dan uiteindelijk toch niet zagen zitten. In volgorde van opkomst: Michelle, Angela, Carmen en Antonia. Ik moest tijdens dit gebeuren de hele tijd aan een nummer van Bizzey denken. Ik ben in de cluuub! Ze willen mee, mee, mee!



    Carmen kende ik nog niet, de rest hadden me tijdens vorige bezoekjes al eens opgezocht. Maar ik was nog met geen een van deze dames op de kamer. Noem me gek maar Michelle kwam zo waar voor het eerst in tijden fatsoenlijk over en had bovendien een nieuw kapsel waar haar mooie bruine gestijlde haren er niet slecht uitzagen. Wie weet, ooit op een dag….

    Na deze intocht van de Sint een douche genomen en weer de lounge ingelopen waar de eerder genoemde dames er allemaal nog eens mooi bij gingen zitten want oh daar was ie weer. Verder voor het moment geen aandacht aan geschonken en mij te goede gedaan aan een drankje.

    Toch laat zo’n voorstelling van naakte dames ook mij niet onberoerd. Mocht dat het geval zijn geweest zou ik toch echt in de verkeerde club hebben gezeten. Dat dacht Ella vast ook, toen ze haar hoofdje om de muur stak en me in de smiezen kreeg. Ik ben er altijd met een bocht omheen gelopen waar mogelijk. Hoor alleen maar mindere verhalen over haar en bovendien kwam ze tijdens eerdere ontmoetingen in de lounge niet verder dan “Hey, my name Ella, go room?” De eerste keer dat ik haar destijds tegenkwam sprak ze helemaal geen Duits of Engels.

    Ze kwam naar me toe en ik dacht nog: oh nee he, gaan we weer. Maar ik was met stomheid geslagen toen ze heel rustig naast me kwam zitten en in het Engels begon te kletsen. Engels wat uit hele zinnen bestaat en ik kan verstaan. Ik denk: wat krijgen we nu. Meisje ziet er, naar mijn smaak, erg goed uit en nu begint ze ook nog op de door mij zo geliefde manier aan een kennismaking.
    Lekker zitten kletsen, ik nog steeds verbaasd, over van alles en nog wat. Ze vroeg me waarom ik in het verleden zo kortaf tegen haar was geweest waarop ik direct eerlijk toegaf dat ik niet warm loop voor directe kamervragen of geen mogelijkheid tot korte conversatie. Een beetje verlegen en ingetogen zei ze dat de taal inderdaad een probleempje was voor haar maar ze zich over die onzekere drempel heen had gezet en nu hard aan haar Engels aan het werken was wat ze ooit op een zekere dag toch op school had geleerd.

    Nu werd het toch wel een heel bijzonder verhaal. Ze kwam tegen me aan gekropen en heb wel een kwartiertje zo met haar gezeten. Beetje kletsen, beetje gekken. Wat moest ik hier nu mee doen? Laten lopen zou ook weer zoiets zijn. Ik voelde me extreem op mijn gemak met deze, in mijn ogen tot voor kort, klapekster.

    Het al oude gezegde “voor 50 euro heb je een antwoord op je vraag in de club” ging ook hier uiteindelijk op. We gingen het maar eens proberen. Nog altijd op mijn hoede trokken we naar kamer #10 beneden.

    Het is uiteindelijk een paar euro duurder geworden dan 50 euro want ik kwam pas 2 uur later trillend op mijn poten weer naar boven gesukkeld met mevrouw. Mensen, kinders, boerenzonen dit houd je niet voor mogelijk. Het was gewoon perfect. Oh oh oh wat heb ik genoten van en met haar. Wat een verassing zeg, wat heb ik mij hier op zitten verkijken. Of misschien heb ik juist lang genoeg gewacht? Denk zelf dat deze dame “in opleiding” is gegaan bij een collega want ik geloof de eerdere berichten over haar voor de volle 100%. Maar iets in me zegt dat iemand een ruk aan het stuur heeft gegeven waardoor deze dame nu netjes binnen de lijntjes rijdt. Wat kun je haar ook verwijten bedenk ik me nu? Het is haar eerste saunaclub in een land wat ze niet kent. Een groeiertje is het en zeker ook een Tip voor de Top.

    Het “wat jammer dat Lana er niet is vandaag” had plaatsgemaakt voor “wat ben ik blij dat ik met Ella ben geweest vandaag”. Met die gedachte liep ik na een douche richting de whirlpool. Toen ik daar in ging zitten keek ik recht tegenover me in het gezicht van Patjax. Tijdje niet meer gezien en wat bracht hem dan hier? Bleek dat hij last minute een plan had bedacht om naar Babylon te komen samen met een andere beer die bij mij nu bekend staat als De Grote Onbekende.

    Deze twee heren bleven voor de rest van de dag mijn gezelschap en ik dat van hun. Veel gekletst, veel gelachen en zo nu en dan werd er een dame in het complot getrokken. Van die GPL klopt trouwens echt geen kloten werd gisteren nog maar eens bevestigd. Ga daar a.u.b. niet op vertrouwen als je voor een bepaalde dame wilt gaan want soms staan ze op aanwezig terwijl ze toch echt vrij hebben en gisteren liepen er ook dames rond die helemaal niet op de lijst staan maar wel bij het meubilair horen zo ongeveer.

    Personeel werkte ook weer hard om er wat van te maken vandaag wat aardig lukte in mijn optiek. Werd telkens snel en beleefd geholpen. Eddy ook geen last van gehad ondanks dat hij de hele dag van de partij was. Uren later inmiddels kregen de boys toch ook jeuk en werd de hele lijst inclusief historie doorgenomen waardoor ik als luisterend ook weer een slootje informatie wijzer werd. Tijdens het lopen richting bubbelbad kwamen ze zo ook Monika tegen die na jaren afwezigheid weer is teruggekeerd in Elsdorf. Ik had haar nog niet gezien wat ook niet verwonderlijk is gezien haar lange afwezigheid en mijn korte aanwezigheid in de clubs. Nieuwsgierig als ik was braaf de verhaaltje aangehoord van de heren: louter positief.

    Patjax werd meerdere malen benaderd door Tanja en uiteindelijk ging hij voor de bijl. Ik heb nooit echt een hoge pet opgehad van de houding van deze tante en het werd allemaal nogal hilarisch toen ze na niet heel lang met een gezicht op onweer alweer in de lounge verscheen waar ik met De Grote Onbekende zat te praten. Hoe dat nou toch zo kon komen zal Patjax zelf misschien nog opschrijven.
    Tijdje later ging De Grote Onbekende naar huis en vertrok Patjax naar de kamer met Julia.ro, er is ook een Julia.bg in Babylon, die is blond. Julia.ro heeft voor nu rood haar maar schijnbaar is het een regenboog want het kan zo weer blauw zijn. Mooie meid wel!

    Ik besloot zelf nog wat rond te kijken en mocht er niks leuks te vinden zijn zou ik hem ook aan gaan trappen. Het werd wat leger in de club zowel qua dames en heren. Volgens mij werd er toch weer goed gekamerd gisteren. Paar opties voor mij waren Alice, Julia.ro, de immer ongeïnteresseerde maar bloedmooie Kellie of de “oude nieuweling” Monika. Ergens baalde ik dat Adelina er niet was vandaag. Wat was dat een fijne ontmoeting 3 weken geleden.

    Ik besloot voor optie 1 te gaan want die kwam ik in de serre tegen. Alice dus. Ze was in gesprek met een andere dame over naar wat leek een “vrouwenkwestie”. Dus dat gekabbel even voort laten gaan. Had ik niet moeten doen bleek later want er kwam een andere man binnen die een woord uit het gesprek herkende, er zich in mengde en zo zichzelf een trio voor elkaar bokste. Weg optie, stom stom stom maar het is niet anders.

    Julia.bg was inmiddels pleitte en in Kellie heb ik door haar zakelijke profi schoonmaakhouding ook geen vertrouwen meer. Per toeval zag ik Monika op een bankje zitten en besloot dat ik toch op zijn minst wat beter kennis met haar wilde maken.

    Dat kennismaken ging goed. Iets afstandelijker dan menig andere dame in het begin maar opwarmen moet iedereen. Ik durfde het er met haar zeker op te wagen dus op naar beneden weer kamer #10 gekregen. Garantie voor succes zou je bijna zeggen.

    Succesvol was het dan ook zeker. Niet zo’n extreem als eerder die dag maar zeker heel goed en fijn. Wat een rustige, lieve en sympathieke dame zeg. Ze moest duidelijk even wennen aan mij en schijnbaar ook aan mijn rustige karakter zei ze. Maar toen dat eenmaal gebeurd was er een fijne GFE die ik zal onthouden. Heren, wees zuinig op dit enigszins breekbare, kwetsbare maar oh zo lieve meisje.

    Uurtje later weer terug boven gekomen en haar de verdiende beloning gegeven. Wederzijds uitgesproken dat we elkaar graag weer zien in Babylon. For what’s worth it.

    Hierna Patjax nog gezien en gesproken. Het was inmiddels al middernacht en ik bedacht me toen pas dat ik al 12 uur binnen was op dat moment. Tijd om hem aan te trappen naar huis. Patjax kon niet genoeg krijgen van zijn schatje, want hij ging voor een tweede ronde. Als die pannekoekert de volgende keer thuisblijft wil ik ook wel kennis maken met dit mooie meisje.

    Bij de theke nog Ella gedag gezegd en nogmaals gezegd dat ik zwaar onder de indruk van haar ben. Ze doet haar best! Monika vertrok nog met een beer naar de kamer en zette haar ondeugende ogen nog even mijn kant op. Ik trok na iedereen gedag te hebben gezegd tevreden de deur achter mij dicht.

    Babylon, het wordt er steeds leuker!

    Laatst gewijzigd door HellaHolla; 24 november 2019 om 20:00

  29. Onderstaande 22 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 november 2019),biged (26 november 2019),brombeerzuid (24 november 2019),Elmo3108 (25 november 2019),fervent (24 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (24 november 2019),gignnl (25 november 2019),Giodude (25 november 2019),hvdk52 (24 november 2019),Kwant (24 november 2019),le_belge (24 november 2019),mechelen (25 november 2019),Meme Moo (25 november 2019),Pandabeer82 (25 november 2019),Patjax (24 november 2019),pau (21 januari 2020),RobOpzoek ( 1 december 2019),Siberische tijger (24 november 2019),Sjeufke (24 november 2019),Viscamessi (25 november 2019),WANDELAAR5 (25 november 2019),Wijze grijze (24 november 2019)

  30. #1917
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Het was trouwens Julia.ro ipv de schijnbaar uit Bulgarije stammende andere Julia
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  31. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (25 november 2019),HellaHolla (24 november 2019)

  32. #1918
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Vorige zaterdag (16/11) heb ik nog eens een kortingskaartje voor Babylon stukgeslagen. Met dank aan Babylon, IJBF & W2!

    Het was al een geruime tijd geleden dat ik dit topadres in FKK-land nog eens had aangedaan. Van vóór de zomer om precies te zijn. Eigenlijk had ik de afgelopen maanden weinig zin om als een ramptoerist de malaise van het "70 euro"-tijdperk te gaan bekijken. Vanaf mei donderde het bezoekersaantal en de aanwezigheidslijst immers naar omlaag. In mijn hoofd, hart en pik had ik al afscheid genomen van Babylon.

    Vanaf oktober stegen de damesaantallen op aanwezigheidslijst aanzienlijk, en haalde ze zelfs onverwacht pieken van boven de 40 dames. Babylon stond er weer! Zo zie je maar, al dat doemdenken was nergens voor nodig.

    Babylon is al herhaaldelijk beschreven, ook door ondergetekende, dus is het niet echt meer nodig om de tent aan jullie voor te stellen. Bij veel clubs moet ik altijd een afweging maken tussen line-up/wellness/sfeer, maar Babylon heeft het zowat allemaal.

    Dit gezegd zijnde beperk ik me tot de hoofdpunten van de dag:

    >> Alweer een vriendelijk ontvangst door de theke, die me allang kent als de kortingsneuker bij uitstek.

    >> Rond de veertig dames aanwezig. Hiervan waren er een aanzienlijk gedeelte ouwe getrouwen (soms ook letterlijk), maar ook veel nieuwe frisse gezichtjes die de schoolbanken nauwelijks ontgroeid waren.

    >> Enkele gekende toppers waren constant geboekt, en waren hoogstens 5 minuten zichtbaar.

    >> Zoals op haast elke zaterdag was er weer een verjaardagsfeestje gaande. De gekende recepten waren aanwezig: "Happy Birthday" van Stevie Wonder (dé Babylon Anthem), kaarsjes en handjeklap-hoempapa.

    >> Zwart-wit gesteld zaten er aan de ene kant de genodigden (drankorgels die van geen neuken wilden weten), en aan de andere kant een restgroep van verveelde dames (met mindere service wellicht?).

    >> Ik vrees dat de gevolgen van het nieuwe prijzenbeleid (40/50/60 euro voor 1/2/4 uur) zich aftekenen. Ik denk dat nogal wat (lokale) beren nu via WhatsApp afspreken. Gevolg is dat de tent nu toch iets leger toont dan vorig jaar. Hierdoor dreig je een halfslachtige mix te krijgen van een saunaclub en een privéhuis. Niet akkoord!

    >> Ook een nieuw fenomeen: veel beren die blijven doormopperen over die 70 euro entree (volkomen terecht overigens), maar die toch blijven komen.

    >> Zoals van oudsher waren er voldoende publieke acties te spotten. Ik ben eigenlijk zoals een vogelspotter, maar dan wel van gebats. Zien eten doet honger krijgen, nietwaar? Later op de avond werd er altijd wel ergens gepijpt of gebatst. Altijd eens interessant om te zien hoe de buurman het er vanaf brengt (het valt me overigens op dat veel van die publieke wippers een slappe krijgen of niet kunnen klaar komen).

    >> Enkele Waalse wandelbroeders waren blijkbaar al goed in de wind, en de kreupele van Eupen riep: "Schol hé, manneke!". In de club is het water tussen de Vlamingen en de Franstaligen blijkbaar niet zo diep.

    >> Geen zatte baas deze keer.

    Met heel wat naturelle GND-meiden in huis was de line-up zeker van dien aard om er vroeg aan te beginnen.
    De jacht op Bulgaarse spleetjes was geopend! (Uiteindelijk werden het twee Roemeensen en één Bulgaarse, maar kom).

    Lea

    Lea is 20 jaar en nog vrij nieuw in het vak. Ze is te herkennen aan haar naturelle secretaresse-look. Een beetje nerdy ook. Lekker! Zoals jullie weten ben ik dol op bebrilde secretaresses.

    De communicatie was tamelijk gebrekkig want ze spreekt nauwelijks Engels. Wel een beetje Duits. Hoedanook nam ze tijdens de presales voldoende tijd om alles met handen en voeten uit te leggen.
    Er was dus niet zoveel tijdsdruk van haar kant, en ook haar vriendelijkheid trok me over de streep.

    Helaas stond haar frisse look niet garant voor pure porno, ik vond het hele gebeuren nogal braafjes. Leuk om eens een mooi jong meisje te mogen neuken, maar het zal wel bij die ene keer blijven.
    Ze had btw weinig om handen die avond, dus echt goed zal ze wel niet zijn. Ik weet niet of dat ze het nodige groeipotentieel heeft, ik zie ze het eerlijk gezegd niet zo lang trekken in Babylon.

    Ella

    De volgende die aan de lans werd geregen was Ella, ook nog een erg jong meisje van 20 jaar. (Ik ben een oude snoeper, ik weet het). Met Ella was ik al in mei op de kamer beland. Op dat moment was ze nog nieuw in Babylon, en toen had ze er al een jaar afwerkseks opzitten in Italië. Ik moet zeggen dat haar service momenteel is doorgestoten tot Babylon-niveau. Als BJ-fetisjist kwam ik behoorlijk aan mijn trekken. Bovendien is ze voor erg veel in, ze kan tegen een stootje. Ook in het openbaar.

    In de omgang vind ik ze echter nogal droogjes. Bovendien knap ik ook lichtjes af op haar oudewijvenstem.

    Desalniettemin heb ik een pittige PSE mogen beleven. Voor GFE-praatjes en ander melig gedoe moet je niet bij Ella zijn. Wel voor een potje ranzige seks.

    Selena

    Of was het nu iemand anders? Goh ja, al die zigeunerinnen beginnen op den duur op elkaar te gelijken. Ze behoort alleszins tot de kliek van de nieuwe Bulgaarse gypsies. De presales verliepen nogal ordinair, je weet wel, zoals bvb. te pas en te onpas onder het tarzanlapje zitten friemelen. De conversatie beperkte zich hoodzakelijk tot "ficky ficky". Eigenlijk was er niet veel meer nodig om mijn hoofd op hol te laten slaan. Eerst hield ik de boot af, maar uiteindelijk ging ik dan toch over stag. (Tja, dat zigeunersnoetje, hé).

    Afijn, ik verwachtte er aanvankelijk niet zoveel van, maar als afsluiter van de avond had ik eerder een snelle optick-BJ in gedachte, dus wat had ik dan te verliezen? De sessie verliep beter dan verwacht. Ze deed alles wat mijn trouwe vriend maar wensen kon. Ik wou een stevige BJ, ik kreeg een stevige BJ. De rest van het halfuur werd afgerond met wat GFE-dingetjes. Ook al konden we moeilijk praten, het ging allemaal vanzelf.

    Blij verrast door deze meid, herhaling zit er dus dik in, maar ik zou eerst toch ook nog eens van haar vriendinnetjes willen proeven.

    Conclusie. Babylon is duidelijk aan de betere hand, en ik hoop dat de afgelopen malaise slechts een tijdelijke dip was. Het oude niveau is terug in zicht, maar er is nog wat werk. Voor mij waren alle ingrediënten aanwezig om er een topdag van te maken. Mijn opinie is duidelijk: dit is tenminste een ECHTE seksclub. Andere premiumclub (60 euro) zijn oh zo deftig. Anderzijds is de vraag nu wel of je 10 euro meer moet betalen voor een extra portie ranzigheid.

    PS. Ik ben lang niet de enige die een onmetelijke afstand moet overbruggen naar Babylon (200 km vogelvlucht). Ik raakte aan de praat met enkele Duitsers die uit de omgeving van Frankfurt kwamen. Ja, zelfs de Duitsers leggen zulke afstanden af voor een club als Babylon. Slecht zal het hier dus niet zijn, zeker?

  33. Onderstaande 28 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 november 2019),biged (25 november 2019),blauwebeer (24 november 2019),brombeerzuid (24 november 2019),De Shyman (24 november 2019),Eddy_V (27 november 2019),Elmo3108 (25 november 2019),fervent (25 november 2019),Getrouwd (25 november 2019),Giodude (25 november 2019),Goedemorgenallemaal (25 november 2019),HellaHolla (24 november 2019),hvdk52 (24 november 2019),Klatergoud (25 november 2019),Kwant (24 november 2019),le_belge (24 november 2019),man (25 november 2019),mechelen (25 november 2019),Meme Moo (25 november 2019),Pandabeer82 (25 november 2019),Patjax (25 november 2019),pret (25 november 2019),RobOpzoek (25 november 2019),Sjeufke (24 november 2019),Viscamessi (25 november 2019),WANDELAAR5 (25 november 2019),Wijze grijze (24 november 2019),wooley (24 november 2019)

  34. #1919
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Het was trouwens Julia.ro ipv de schijnbaar uit Bulgarije stammende andere Julia
    Thanks, direct aangepast want we moeten toch correct blijven. Zo ook mijn Excel sheet en Instagram dump.

  35. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (25 november 2019),Patjax (25 november 2019),WANDELAAR5 (25 november 2019)

  36. #1920
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    >> Ik vrees dat de gevolgen van het nieuwe prijzenbeleid (40/50/60 euro voor 1/2/4 uur) zich aftekenen. Ik denk dat nogal wat (lokale) beren nu via WhatsApp afspreken. Gevolg is dat de tent nu toch iets leger toont dan vorig jaar. Hierdoor dreig je een halfslachtige mix te krijgen van een saunaclub en een privéhuis. Niet akkoord!
    Was dat in den beginne niet ook zoiets? je kon ook voor een uurtje met een dame opteren in plaats van een middag clubben.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  37. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 2 december 2019)

  38. #1921
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Oud en Nieuw

    Afgelopen vrijdag de 22e zijn mede-ijsbeer Scrotum en ondergetekende weer eens naar Babylon gegaan.
    Een mooi zonnetje begeleidde ons naar Elsdorf.
    We hadden beiden een kortingskaartje van het andere forum bij ons. € 40,- wilden we wel uitgeven. Op zich is de club een fijne om naartoe te gaan.

    Aankomst
    Het was nog vrij rustig op de parkeerplaats. Het eerste opvallende, zo je wilt nieuwe, was voor mij de grote plaat houtboard die nu het middendeel van de voordeur vormt.
    Ik houd wel van blank hout, maar het oogde als schade-herstel, en gaf en rare tint aan het binnen-kom-gevoel: 'het moet maar' i.p.v. 'Welkom in de club'.
    Bij binnenkomst had ik al niet meer de verwachting dat je 'werd opgewacht' door een klein aantal naakte dames, zoals voorheen. Dat klopte ook.
    Snel omkleden, waarbij Scrotum mompelde: 'de kluisjes zijn toch wel klein'.

    Nu zag de club er verder vertrouwd uit: er liepen in handdoek geklede heren rond, en naakte dames. Zeker als je net binnenkomt maakt dat indruk.
    Het is altijd lekker om 'aan te komen' met een hapje eten en een kop koffie of een eerste drankje. Even de tijd nemen om de sfeer op je in te laten werken.
    Ontegenzeggelijk werkt dat heel sterk bij Bab. Dat is gelukkig nog steeds zo.
    Lekker van een lunch genoten, en met een kop koffie een luie stoel opgezocht. Een beetje de dames 'beleven': wie loopt er rond, hoe actief zijn de dames, welke zijn er aan het muurbloemen?
    ik zag enkele bekende gezichten. Dames die er al heel lang rondlopen. Hoewel Scrotum er meer van gezicht en uit ervaring kende.
    Maar de bekende Babylon-sfeer is er op de begane grond.
    Het personeel is over het algemeen aardig, attent, zowel naar heer als dame.

    Emma
    De eerste met wie ik een kamer heb opgezocht was Emma.
    Zij geeft standaard een goede service. Voor al de keren dat ik met haar gekamerd heb, is het mij altijd nog goed bevallen.
    Zij weet wat ze doet, ook nu weer kwam ik zeer tevreden van de kamer af. Dank Emma.

    Flink zweten
    Hierna ben ik eens flink het welness gedeelte ingedoken: eerst lekker zweten in de sauna-cabine.
    Die kan goed heet worden. Nu gooide een Duitse beer flink wat water op het verwarmingselement, dat was flink zweten.
    Een emmer water in de douche over me heen.
    Toen de stoom-cabine. Pfoeihhh: daar heb ik het niet al te lang uitgehouden, maar dat is sauna-ervaring. Of liever: die moet ik weer 'ns opvijzelen.
    Na de tweede emmer-afkoeling met een paar handdoeken op een ligbed: heerlijk een half uur liggen tukken.

    Daniëla
    Terug naar de bar: ik trof mijn mede-ijsbeer, in gesprek met een Vlaamse beer. Daniëla liep rond, en zou volgens hem goed zijn.
    Het was tijd voor een tweede dame, ik op zoek.
    Uiteindelijk heb ik haar in de sauna gevonden, waar ze net zat. Maar kwam er voor mij uit.
    Een van de kamers op de begane grond: normaliter is er veel harde muziek waar ik tijdens het n**ken niet zo van gediend ben, maar dat was nu niet het geval.
    Later besefte ik me dat ik dat deze dag amper heb gehoord. Ja, 1 x toen 'Nothing else Matters' van Metallica werd afgebroken.
    De kamer met Daniëla was prima. Met een flinke doggy afgesloten.
    Ze heeft ook een tijd bij YY gewerkt, daar kwam het gesprek ook nog even op. Meer after-sales was er overigens niet.
    Maar zoals gezegd een goede kamer.

    Avond en Ellie
    Avondeten. Ossenhaas had ik nog nooit op, dank Scrotum voor de tip.
    Ik had net tijd om te douchen 'na de kamergang', toen het al voor me klaar stond.
    Het avondeten is zo lang ik er al kom van prima kwaliteit. Zowel à la Carte, als de opschep-bakken.
    Het verteringsproces in gang zetten, evenals de zin in een derde dame.
    Op gegeven moment trof ik boven bij de speelautomaten, waarvan ze er gelukkig (wat mij betreft) niet zo heel veel van hebben in Bab, een kleine donkerharige Roemeense met veel sterretjes op haar lichaam getatoeëerd, die net haar telefoon begon op te laden: Ellie
    'Ik werk hier al 9 jaar, maar ik heb jou nog nooit gezien'. 'Ja, ik kom hier ook al een jaar of vijf, maar ik ken jou ook niet. Blijkbaar zijn we nooit tegelijk hier geweest'. En: 'Ik kende wel een Ellie in YY, dat was tot nog toe de enige'.
    Het werd een goede kamergang, met een zo merkte ik gaandeweg, ervaren dame. De eerste en enige in de beneden verdieping.
    Hoewel ik moeite had om te komen, slaagde Ellie er toch in.
    Haar slotopmerking: 'Zo, nu ken je ook Ellie uit Babylon'.

    Afronding
    Kort daarna zijn Scrotum en ik rond 21.30 u gegaan. Gegeten, gedronken en ge-dame-d, we waren klaar.
    Wel viel ons al op dat het al vrij rustig was toen we gingen.

    Zorgelijk
    Een paar dingen die mij deze vrijdag opvielen:

    Allereerst de rust, zo je wilt niet zo heel veel beren, gedurende de dag.
    De bel ging vaak genoeg, er zijn er dus wel redelijk wat binnen geweest. Maar op het eind zag ik er niet veel van.

    Allemaal op de kamer? Nou nee:
    Gedurende de dag ben ik bewust een paar maal naar boven en naar beneden gelopen.
    Het was er steeds erg rustig.
    Nu terugdenkende was het afgelopen vrijdag te doen op de begane grond.
    Ik heb de neiging om te denken dat het voor een vrijdag wel stil was. Voor de start van het weekend komt dat wat vreemd over.
    Zou je kunnen zeggen.
    Het kan natuurlijk toeval zijn geweest dat wij er uitgerekend op een stille vrijdag waren.

    In een paar van voorgaande bijdragen lees ik dat Bab ook met korte bezoekjes adverteert, werft.
    Op zich inkomsten, niets mis mee. Hoe goed die lopen, kan ik niet inschatten. Gevolg is wel meer mensen voor kortere tijd binnen.

    Al met al heb ik een prima club-dag gehad, en ben aan mijn trekken gekomen.
    De vertrouwde dingen als de sfeer op de begane grond, het eten en drinken waren goed.
    De sauna in zijn geheel is goed.
    Het overdekte terras, nu het domein van de roker, beviel mij als niet roker ook prima.

    Mijn bedenkingen heb ik gegeven. Zo als ik ze ervaren heb en dacht te merken.

    Bab bedankt voor de club-dag, Scrotum bedankt voor het gezelschap, de dames voor de service.
    Het andere forum bedankt voor de kortingskaart.
    Hopelijk vindt de club de weg 'omhoog'. Zou jammer zijn als hij verdwijnt.

    Groet Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 25 november 2019 om 22:03

  39. Onderstaande 23 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 november 2019),biged (26 november 2019),brombeerzuid (25 november 2019),Charly76 (27 november 2019),Eddy_V (27 november 2019),Elmo3108 (26 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (25 november 2019),Getrouwd (25 november 2019),Giodude (29 november 2019),hasta la pasta (27 november 2019),Husky (26 november 2019),hvdk52 (25 november 2019),jansenroy (26 november 2019),Kwant (25 november 2019),man (25 november 2019),RobOpzoek ( 1 december 2019),Schietgraagft (28 november 2019),Scrotum (25 november 2019),Shakir (25 november 2019),Sjeufke (26 november 2019),Viscamessi (26 november 2019),WANDELAAR5 (25 november 2019),Wijze grijze (25 november 2019)

  40. #1922
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Babylon 22 november

    Afgelopen vrijdag met Johan35 naar Babylon gereden. Om 13.30 aangekomen. Het was prima toeven, niet druk, niet stil met een veertigtal dames in de aanbieding. Waaronder veel schoons.

    Eerst maar eens een paar verse broodjes verorberd en vervolgens in de club rondgekeken. Telkens weer lastig om in dit overaanbod een keuze te maken. Mede op advies van een Vlaamse ijsbeer viel het oog op Daniella een Macedonische schone (voorheen YY) met een superlijf. Toen ze bij me kwam zitten was het snel bekeken. Hup naar de kamer. Daar een goede sessie gehad waarbij ook Daniella aan haar trekken kwam. Luidkeels kwam ze klaar. En even later ik. De rest van de dag had ze regelmatig nog even contact.

    Even bijkomen in de whirlpool en Turks bad en daarna gestrekt op een ligstoel krachten verzamelen. Ondertussen bleven een aantal dames af en aan komen kijken of er belangstelling was in een kamer. Nee dus Aylin, Michelle, Tanja, Carmen, Ella etc.

    Ik wilde namelijk met Klara. En dat deed ik ook door haar los te weken uit het kluitje Roemeentjes dat zich altijd op de eerste rij voor de tv verzameld (zonder overigens ook maar een blik op het toestel te werpen). Met Klara was ik nog niet geweest maar had er al genoeg goede verhalen over gehoord. Het is dame met een heerlijk lichaam en waarmee het leuk is om een gesprek te hebben, bleek al vlug. Daarna kussen waarbij het tongzoenen wat mij betreft nog wel wat dieper zou mogen. Maar misschien is dat bij herhaling beter. Ook met Klara beleefde ik een aangenaam uurtje en ook deze dame kwam aan haar trekken (net als ik).

    Terwijl Johan35 nog een kamer wilde, dook ik de sauna in. Heerlijk om zo te ontspannen. De leffe blond smaakte ook weer goed. Toen ik Eddy aan het glas water zag, kon ik het niet laten om te vragen of alles goed met hem was. Ik heb Eddy geen druppel zien drinken. Ben benieuwd of hij het vol houdt. Zou een prima prestatie zijn.

    Het eten heb ik a la carte besteld. De ossenhaas was uitstekend. En ik hoefde niet lang te wachten.

    Zeer tevreden vingen we om 21.30 weer de thuisreis aan.

  41. Onderstaande 22 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 november 2019),brombeerzuid (25 november 2019),Eddy_V (27 november 2019),Elmo3108 (26 november 2019),fervent (26 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (25 november 2019),Getrouwd (25 november 2019),Giodude (29 november 2019),hasta la pasta (27 november 2019),housefreak5 (25 november 2019),Husky (26 november 2019),hvdk52 (25 november 2019),jansenroy (26 november 2019),Johan35 (25 november 2019),Kwant (25 november 2019),man (25 november 2019),mechelen (26 november 2019),RobOpzoek ( 1 december 2019),Shakir (25 november 2019),Sjeufke (26 november 2019),Viscamessi (26 november 2019),WANDELAAR5 (25 november 2019)

  42. #1923
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Klara gaat op 9 dec weer terug naar haar thuisland. We moeten dus snel zijn willen we nog eens genieten van haar prachtige lichaam en haar sympathieke persoonlijkheid.

  43. Onderstaande 4 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (26 november 2019),Sjeufke (26 november 2019),Viscamessi (26 november 2019),WANDELAAR5 (26 november 2019)

  44. #1924
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    https://www.temoon.com/saunaclub-forum/awl/

    De nieuwe website van Babylon,

  45. #1925
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ziet er meer uit als een nepsite om e-mailadres en password combinaties te verkrijgen. Ik vertrouw het niet zo

    Hoe ben je aan dit adres gekomen?

 

 
Pagina 77 van 159 EersteEerste ... 276773747576777879808187127 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.