Pagina 78 van 161 EersteEerste ... 286874757677787980818288128 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.926 t/m 1.950 van 4003

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #1926
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ziet er meer uit als een nepsite om e-mailadres en password combinaties te verkrijgen. Ik vertrouw het niet zo
    Wenn ich den Admin vom Forum Fkk Babylon richtig verstanden habe, sind das die gleichen Angaben (E-mail-Adresse
    und Passwort) wie von der 'alten Seite'.
    Der Admin dort ist sehr *fleißig* und ist ständig am um- und neubauen. Ob aber alles in unserem Sinne ist...
    ...es ist sein Forum! Punkt!

    vanKees

  2. #1927
    Geregistreerd
    22 maart 2014
    Last Online
    12 januari 2024 @ 13:46
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Het is eigenlijk maar een rommeltje. Ik heb verschillende websites gevonden die verwijzen naar Babylon Elsdorf: http://www.saunaclub-babylon.com en https://www.saunaclubs.org. Je mag toch verwachten dat ze een eigen website hebben waar alle informatie is te vinden. Voor leden kun je dan een apart gedeelte inrichten.

  3. #1928
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:28
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ziet er meer uit als een nepsite om e-mailadres en password combinaties te verkrijgen. Ik vertrouw het niet zo

    Hoe ben je aan dit adres gekomen?
    Vind je ook al terug RB, bedoeling is dat op deze site verder gegaan word, stond de eerste dagen zo op het oude forum saunaclub.org.

    En nog vergeten inloggen met je oude pw is perfect mogelijk

  4. #1929
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    #whatsgoingoninbabylon

    Na drie maanden weer eens aangemeerd in het Babylonische poel des verderfs. Hoewel Flyinglow geen echte fan van de club is en meer een voorkeur heeft voor de 2.0 versie in Hamminkeln besloot hij na 2 1/2 jaar toch weer eens een kijkje te nemen. Logistiek gezien was het makkelijker dat FL en ik afzonderlijk reden. Rond 14.00 uur kwam ik aan en FL was al ongemakkelijk aan het ronddolen geweest. Het dynamische duo veranderd in Babylon iets later in de drie musketiers met Hella Holla. Hij heeft het dagje al grotendeels beschreven en een herhaling van zetten heeft geen zin.

    #patjaxpersonalperceptionsandobservations
    - GPL deed zijn Pinokkio referentie weer alle eer aan.
    - Eten was smakelijk zonder uitschieters. Ook bestellen was mogelijk.
    - Antonia met een voor haar ongebruikelijk kapsel in eerste instantie niet herkend.
    - De bijna gebruikelijke verjaardags hoempapa en tralala.
    - D'n Eddie ingetogener dan gebruikelijk.
    - Kort bijgepraat met de beer met het meest illustere nummer als naam die helaas zijn schrijfpen heeft neergelegd.

    #patjaxsweetbutpsychoplaymate
    Tanja kwam goedendag zeggen met een kusje en zowaar voor een keer zonder een kamertje te claimen. Iets later bleek ik te vroeg te hebben gejuicht want ze wilde graag weten hoe laat ik van plan was om me met haar af te zonderen. Ik zei dat ik voorlopig nog niet in de kamermodus stond en weg was ze. Natuurlijk dook Tanja enkele uren later ook weer op en bleef ze vragen naar haar kamertje. Ik zei half hour en only BJ en voegde eraan toe dat ik eerst iets ging drinken en een sigaretje roken. Na een tijdje stak ze haar hoofdje om de hoek en keek met puppy ogen onze richting uit. Een aantal minuten later kwam ze terug, plantte zich op mijn schoot en stak een sigaretje op. Ze was not amused dat het zo lang duurde. Uiteindelijk haar een sleutel laten halen.

    Ik zag de verbazing op haar gezicht dat ik geen ipad en olie bij me had maar ze zei niks. Terwijl ze het bed opmaakte zei ze dat ze vond dat we minimaal twee uur moesten blijven gezien de lange tijd sinds onze vorige sessie. Ze begon aan een slow BJ en dat kan je wel aan haar overlaten. Na een tijdje onderbrak ze om nog eens te benadrukken dat ik niet snel mocht klaarkomen en ze geen genoegen nam met minder dan twee uur. Ze hervatte haar mondelinge werkzaamheden en ik voelde dat mijn gun zich langzaam op scherp aan het stellen was. Net voor het half uurtje vuurde hij zijn losse klodders af. Ik kreeg een aantal stompen van haar en ik begon te lachen. Tsja het was haar keuze om als eerste van de dag te willen zijn en herinnerde haar eraan dat ik dit haar al had gezegd en maakte me klaar om de kamer te verlaten. Ze liep snel voor mij uit als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en dit werkte op mijn lachspieren. Bij de kleedkamer wilde ze het geld niet aannemen en moest ik het maar in haar tasje stoppen en met pijn en moeite konden er nog twee kusjes op de wang af.

    Nadat ik me opgefrist had voegde ik me bij FL en HH die zich een plekje op de voetbaltribune hadden verworven. Ze hadden Tanja al zien lopen met een gezicht dat op onweer stond en waren benieuwd wat er gebeurd was. Ik zei dat ik me gewoon had gehouden aan wat ik van te voren had gezegd. Later zou dit nog erger worden. Hoewel ik een zwak voor haar heb zal de kans op toekomstige herhalingen vrijwel nihil zijn. Schijnbaar wil ze het niet leren of snapt ze werkelijk niet hoe het spelletje gespeeld moet worden.

    #patjaxpictureperfectplaymate
    Na het eten een sigaretje gaan roken in de nieuwe vogelvoliere met FL en HH. Monika kwam binnen gefladderd en er werd wat gedold. Ook Julia kwam erbij en ze nestelde zich naast mij. Ze speelde de vermoorde onschuld en deed alsof ze niks kon herinneren van onze vorige ontmoeting. Verbaal dolde ze volop mee. Opeens zei ze lachend dat ze zo'n behoefte had aan een massage. Ik plaagde haar door te zeggen dat ze zich dat wel kon herinneren. De tijd was aangebroken voor de tweede akte in ons eigentijdse Romeo & Julia variant. Tijdens de massage kwam de aap uit de mouw en wist ze opeens alle details te herinneren. Paint a perfect picture van hoe een sessie moet zijn en deze zou het kunnen zijn. Verbaal staat ze haar vrouwtje, ze is speels, ondeugend en weet bij mij de juiste snaar te raken en zou het een film zijn dan zou de chemie van het witte doek afspatten. Negentig minuten vlogen voorbij met een zeer bevredigend hoogtepunt. Ik vroeg wat we deden en ze bleek nog een afspraak te hebben staan. Ik kreeg te horen dat ik niet naar huis mocht en op haar moest wachten. Als de dame die mijn ideaal plaatje het meest benaderd dit vraagt dan is het geen opgave om hier gehoor aan te geven.

    Ik besloot lekker na te gaan genieten in het bubbelbad en toen ik me aan het douchen was bleek HH er ook nog te zijn. Hij zat op het terras en we hebben nog een tijdje nagebabbeld. Julia kwam er weer bij en wederom werd er gedold. HH ging naar huis en Julia en ik wilden ondanks het feit dat het inmiddels al twaalf uur was geweest toch nog even wat one on one alone quality time en besloten een kamer op te zoeken. Lachend zei ze dat haar tussendoor beer haar had gezegd dat zijn maten hem hadden gezegd dat hij het wel kon vergeten omdat ze mij schijnbaar kenden uit SS en ze dan de dame waarmee ik verdween niet meer terugzagen. Ze had hem gezegd dat ze na hun sessie weer terugging naar mij. We hadden beiden geen behoefte aan een quickie. Het werd een half uurtje kuscheln und küssen mit der süsseste schmusekatze. Net als de vorige keer waren we het laatste koppeltje dat van de kamer kwam. Er volgde nog een uitgebreid afscheid bij de kleedkamer.

    #patjaxverdictonbabylon
    Het heeft een aantal jaren geduurd voordat ik Babylon voor het eerst bezocht. Ik had een beeld bij de club waarvan ik dacht dat het niet bij mij zou passen. Toen ik vorig jaar augustus voor het eerst kennismaakte met de club werd dit deels bevestigd maar was ik ook positief verrast. Het groeide uit tot mijn meest bezochte clubje in het laatste deel van vorig jaar. Het verdwijnen begin dit jaar van een tweetal favorietjes zorgden ervoor dat mijn bezoekfrequentie omlaag ging. De club zakte weg en mijn laatste bezoekje in augustus bevestigde dit beeld. Afgelopen zaterdag bleek dat de club zich uit dit dal aan het trekken is. Hopelijk zet dit zich voort.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  5. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 november 2019),Giodude (29 november 2019),Kwant (28 november 2019),lustman ( 4 december 2019),man (28 november 2019),mechelen ( 4 december 2019),Shakir (28 november 2019),Siberische tijger (30 november 2019),Sjeufke (28 november 2019),Sphinx (29 november 2019),Viscamessi (29 november 2019),WANDELAAR5 (29 november 2019),Wijze grijze (28 november 2019)

  6. #1930
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik had gister in de loop van de middag eens wat zin in liefde...
    Voorwaarts Stalen Ros, brengt mij naar Babylon.

    En een kleine twee uur later stond ik voor de houten deur.. vakwerk van mijn voormalige collega's dat kan ik wel zien.

    het was beredruk, heel veel beren en de eersten die ik Nederlands hoorde praten waren lieden met een Noordelijk accent die me aanraadden om maar heel snel huiswaarts te gaan, veel te veel beren en maar weinig dames. Gelukkig ken ik Babylon en je hebt echt niet veel dames nodig om een toptijd te hebben. En ik ben ook niet meer zo'n superman dat ik veel dames nodig heb. Nee, het beste is er wel af dus toe racebeer en ik door twee dames uitegnodigd werden met de zin "we want good men" kon ik in alle eerlijkheid zeggen "oh dan bende bij mij aan het verkeerde adres"...

    Ik had van te voren de lijst bekeken en zag een roodharig koppie van Sabrina met goede recensies. Nou dat is een probeerseltje dus toen ik binnen kwam zag ik een roodharig schepsel en dacht, "die dus. Tot er even later weer een roodharig schepsel opdook "Of zou die het zijn??"En even later... alweer een roodhaar.

    Er liepen er drie rond!!! Je raakt van minder verward.

    Als ik dat geweten had had ik me niet door pijpzekerheidje Tanja van mijn eerste druppels laten ontdoen, dan was ik voor drie keer rood gegaan, maar goed je kunt niet alles hebben.
    Tanja vond de mannen maar niks vanavond, allemaal slapers... En inderdaad toen we van de kleine kinokamers terug liepen leek de Kino wel een slaapzaal van een jeugdherberg, vol slapende mannen. Nou wil ik ook wel eens ontspannen maar een stuk of negen tegelijk si wel wat fors ja.
    Ondertussen zag ik een E reader op de tafel en dacht "Da's er eentje van het leesclubje en ja hoor , ik maakte kennis met Wandelaar5 En even later zag ik Sphinx die ik na al die jaren vooral herkende aan zijn blikje. En ook hij had zo bleek later een E reader bij zich, de KoboBendevan drie was aanwezig, want ik had er ook één bij.


    Tweede dame werd voor mij Vivien, grote tanden, heel klein beetje gezet maar niet storend, eigenlijk gewoon een leuke meid met een leuke meid uitstraling. Mijn tipgever raadde me haar aan, maar het zal wel persoonlijk zijn, het was een voldoende maar geen dikke voldoende. Bij Babylon kun je het je veroorloven alleen aan een 8 of hoger groot herhalingsgevaar te koppelen en dat was het niet, ik geef haar een goede 7.

    Sluitstuk was dan toch een roodharige vol tattoos, Senna, volgens mijn tipgever afkomstig uit Finca. Lange nagels, 4 cm, en hoewel ik eigenlijk niet meer zo heel veel puf had heeft subtiel nagelgebruik met goed pijpwerk mij naar de derde ontlading van de avond gebracht.

    Ik was een beetje Atemlos ....

    Ich schließe meine Augen, lösche jedes Tabu
    Küsse auf der Haut, so wie ein Liebestattoo
    Oh-oh, oh-oh
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 1 december 2019 om 16:01
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  7. Onderstaande 21 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 december 2019),brombeerzuid ( 1 december 2019),fervent ( 1 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 december 2019),Getrouwd ( 1 december 2019),gignnl ( 4 december 2019),hvdk52 ( 2 december 2019),jansenroy ( 1 december 2019),JonnyFontane ( 1 december 2019),Klatergoud ( 2 december 2019),lustman ( 4 december 2019),man ( 1 december 2019),mechelen ( 4 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019),noglangnietuitgewandeld ( 1 december 2019),RobOpzoek ( 1 december 2019),Shakir ( 1 december 2019),Sphinx ( 1 december 2019),WANDELAAR5 ( 2 december 2019),Wijze grijze ( 1 december 2019),yylover ( 1 december 2019)

  8. #1931
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Na afwezigheid van bijna een jaar, en na alle commotie omtrent de prijsverhoging werd het tijd om, in gezelschap en met de hulp van een bevriende ijsbeer, deze tent nog eens te verkennen.
    Een beperkt ontvangstcomité probeerde al gelijk de aandacht naar zich toe te trekken, maar Blauwebeer was niet onvoorbereid op pad getrokken, en in zijn jaszak brandde een verlanglijstje waarvan hij hoopte enkele voltreffers te kunnen scoren.

    Het aantal vrouwen benaderde vrij goed de immer zeer correcte en up-to-date AWL.
    In de loop van de middag was er een goed evenwicht tussen de verpleegsters en de aanwezige ijsberen, later op de avond evenwel waren deze laatsten duidelijk in de minderheid.
    Sommige vrouwen hadden terecht reden tot klagen, zij hadden de ganse dag enkel geklapeksterd en hun roze handdoek warm gehouden.

    Uit meerdere gesprekken bleek dat ingevolge de verhoging van de inkomprijs en het lagere bezoekersaantal binnenkort nog meerdere vrouwen hun kansen elders zouden gaan wagen; eentje maakt zelfs gewag van een staking waarbij ze de kleedkamer niet zouden verlaten alvorens er terug marktconforme prijzen of een happy hour zou ingevoerd worden.

    Hopelijk ziet Eddy in dat meer op zeer korte termijn wel eens veel minder zou kunnen worden.

  9. Onderstaande 12 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 december 2019),ButtinSky ( 2 december 2019),hotrod68 ( 4 december 2019),hvdk52 ( 2 december 2019),Klatergoud ( 3 december 2019),Levitrus ( 4 december 2019),lustman ( 4 december 2019),mechelen ( 4 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019),pret ( 2 december 2019),Viscamessi ( 2 december 2019),Wijze grijze ( 2 december 2019)

  10. #1932
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard Alles sal reg kom

    Moest ik eerder tot in spijt constateren dat mijn favorietje Daniella verdwenen was, ik had hier al gelezen dat ze weer terug was! Dus afgelopen zaterdag spoorslags naar Babylon vertrokken in O(to)ZoSnel. Op de snelweg bij de bocht waar je maar 60 mag was een Duitser zo vriendelijk/dapper* (doorhalen wat niet van toepassing is) te testen of de flitser werkte. En ik kan nu alle forumlezers verzekeren dat die lekker fel flitst als je er wat te hard langs rijdt. Het was iets wat ik tot nu toe nog niet gedurfd had.

    Toen ik omgekleed en gedoucht aan mijn enkele espresso zat (grote kopjes voor mijn standaard dubbele espresso waren op) zag ik Chris(tina). Die dame was me vorige keer al opgevallen. Veel vrouwelijker lijf met brede schouders en heupen en cup C dan het gemiddelde bij Babylon en een reuzin vergeleken bij dames als Denisa of Carla. Leuke bril, mooie tattoos, zacht laagje over haar hele lijf en toch een platte buik. Vorige keer verdween ze bijna meteen een kamer in en ik heb haar niet meer terug gezien, dus maar direct toegehapt en gevraagd of ze tijd had voor een kamer met mij. Ook zij zat net aan de koffie, maar ze had nog wel tijd. Een topsessie met haar gehad. Heerlijk zoenen, haar gebeft waarbij ze flink nat werd, ze pijpt heerlijk zacht en gevoelig. Daarna over naar standje 69 zodat we beide konden genieten. Daarna in 2 standjes geneukt en ondertussen met haar heerlijke naturel borsten gespeeld en het condoom na een goede 20 minuten vol. Toen nog even heerlijk liggen strelen en zoenen. Vanaf 1 uur zat ze volgeboekt. Chris vertelde dat ze met name zaterdags bijna altijd volgeboekt was, maar dat woensdag tot en met vrijdag er meer mogelijkheden waren. Ze verdween inderdaad een tijdje na mijn sessie weer een kamer op en ik heb haar tot een uur of 8 's avonds niet meer gezien. Zo dat was een mooi begin van de dag!

    Daarna even het bubbelbad in en even rondgelopen. Lunch genomen van het buffet, helaas was de gerookte vis al afgeruimd, maar toch met de lekkere koolsalade, paprika, groene pepers, augurk e.d naast een vette warme worst met mosterd, was het weer prima. Helaas was het mondwater bij de receptie op. Dat neem ik normaal gesproken altijd tussen sessies. Ik verwacht dat de dames schoon zijn, dus ik vind dat ik dat ook moet zijn. Dus de rest van de dag maar mentholmintjes genomen voor de kamers. Al snel Klara tegen het lijf gelopen. Ze is wat kleiner dan Chris, maar ook heel vrouwelijk met bredere heupen en schouders en grotere borsten dan de gemiddelde Babylon dame. Haar gezicht is nog mooier dan dat van Chris met forse wenkbrauwen. Halflang bruin haar en een heel witte huid. Een afspraak met haar gemaakt voor een uurtje later. Toen kwam ik Daniella tegen. Die heeft natuurlijk flink billenkoek gekregen dat ze mij niet verwittigd had over haar afwezigheid. Klara meteen erbij om haar duidelijk te aken dat zij een afspraak met me had. Dus ik moest eerst Klara gerust stellen dat die afspraak gewoon bleef staan. Daniella vertelde dat haar auto kapot was en dat ze nooit in PHG was geweest. Vorige keer had ik haar verteld dat ik regelmatig voor mijn werk in Scandinavië zat. Toen had zij gevraagd om eens wat voor haar mee te nemen, omdat zij daar nooit zou komen. Dus ik zat al een paar weken met die souvenirtjes voor haar. Omdat ik wist dat ze terug was had ik die meegenomen. Ze had net een kamer, dus afgesproken daarna die souvenirtjes te overhandigen. Was nog niet makkelijk iets uit te zoeken, maar ik had uiteindelijk een sjaal, warme anti-slip sokken en Moomin snoepjes gekozen. Toen ze van de kamer af kwam heb ik haar de cadeaus overhandigd. Ze bedankte me uitvoerig en ik vertelde haar dat zij na Klara aan de beurt zou zijn voor een kamer. Dat was een grote fout, maar daarover later meer.

    Alice kwam mij begroeten. 1 van mijn favorieten. Echt goed! En meteen Klara er weer tussen. Het was 10 minuten voor onze afspraak, dus toen Klara maar gauw meegenomen. Was dat ook weer opgelost . Klara is ook heerlijk in de kamer. Ze kan super pijpen. Alleen het tongzoenen was terughoudender dan hoe ik het graag zie. Ook standje 69 gedaan en geneukt in missionaris. Wow als je die borsten onder je voelt en dat prachtige gezicht voor je ziet. Dat is echt neuken 2.0 (of zijn we al aan 3.0 toe)? Toch weer sneller klaargekomen dan ik eigenlijk wilde na zo'n 25 minuten. Door het zoenen komt ze op mijn favorietenlijstje op plaats 4 gedeeld met andere wat terughoudende tongzoensters Roberta, Sarah, en Justina. Maar eigenlijk op plaats 3,5 omdat ik haar uiterlijk de mooiste vindt van die 4 en ook het meest vrouwelijk. Maar het maakt binnenkort niet meer uit. Ze vertelde me dat ze 9 december terug gaat naar Roemenië en wil stoppen met het werk. Nu schijnt ze dat al vaker te hebben gezegd en dan na een paar maanden toch weer op te duiken. Maar Klara fans moeten snel zijn, dat is wel duidelijk!

    Toen was het tijd voor pauze. Leffe blond gedronken aan de bar. Even rustig in de kino gelegen. Dames hadden het druk genoeg, dus daar kwam zelden iemand langs. Daar kwam op een gegeven moment een Nederlander binnen. (Nog) geen lid van dit forum en we hebben een hele tijd rustig gepraat. Hij had hier wel veel gelezen. Hij was overdonderd door al het schoon en kon bijna niet kiezen. Alice en Rebekka kwamen langs en ik heb hem aan beide dames voorgesteld. Hij vragen aan Alice "where are you from?" Haar standaard antwoord: "From Wonderland". Slim want zo vergeet je haar naam niet. Hij ging echt voor de mooiste vrouwen, ondanks dat ik hem wat service kanonnen aanraadde. Hij zou me nog laten weten hoe het bevallen was, maar ik heb hem later niet meer terug gezien. Dat komt vast nog wel een keer, want hij voelde zich echt als een kind in een snoepwinkel (en dat begrijp ik wel . Even eten en a la carte steak besteld. Daar kwam Goedemorgen op mijn e-Reader af. Dus we hebben ons even aan elkaar voorgesteld en gezellig bijgepraat, zoals jullie hiervoor al hebben kunnen lezen. Ondertussen begon ik mij toch wel een beetje ongerust te maken over die kamer met Daniella maar gelukkig, ik zag haar aan de bar. Snel naar haar toe, maar iemand anders was me voor en ze wist niet hoe lang de sessie zou duren. Na een half uur kwam ze van de kamer af... Mijn hartslag ging omhoog, maar ze verlengde haar kamer en ik heb haar alleen nog maar terug gezien toen ze 2 drankjes ging halen en weer terug de kamer in dook. Helaas een urenlange pannenkoek sessie. Na nog een tijdje gewacht te hebben kwam Carmen op me af. Ik kan zo moeilijk nee zeggen tegen haar. Dus toen toch maar besloten de dag met haar te eindigen.

    Mijn jongeheer was inmiddels redelijk oververhit van het wachten op Daniella, dus dit werd geen rustige sessie. Binnen 5 minuten condoom erom en begonnen te neuken. Ik heb haar alle hoeken van de kamer laten zien, nog een stuk wilder dan vorige keer in de kino. Niet mijn stijl, maar het moest eruit. Haar kutje is zo ongelofelijk strak ondanks dit werk, die is gewoon precies op maat gemaakt voor mijn jongeheer (of eigenlijk net niet. Ik weet niet meer hoeveel standjes, maar we waren bekaf en bezweet. Ik weet alleen nog dat we begonnen in reverse cow girl en dat ik in lepeltje lepeltje uiteindelijk klaargekomen ben. Geheel bezweet gingen we beide de kamer uit om af te rekenen en te douchen. Toen nog even bij de dames gezeten met een vol uitzicht tussen de opgetrokken benen van Selena en Klara. Was een goede cooling down .

    Het was een hele goede dag in Babylon. Voldoende mensen voor wat gezelligheid. De dames hadden het druk, maar toch waren regelmatig toppers beschikbaar. Duitse Sabrina kwam van de kamer af, verdween 5 minuten om te douchen, kwam na het douchen het rookhok in en liep dan maximaal 5 minuten later met de volgende beer naar de kamer. Een tafereel dat zich elk half uur of uur herhaalde. Zeer populair en die moet je dus opwachten vóór het rookhok als je kans wil maken op een kamer. Wat ik ook leuk vind, is dat sommige dames onbeschoft jagen (Selena maakt regelmatig neuk en pijpbewegingen onder het uitroepen van "Mi Amore"), andere dames (bijvoorbeeld Ella, Tanja en Carmen) geraffineerd en weinig opdringerig jagen, weer andere dames veel rondlopen, ook vaak hand in hand met zijn 2en en weer andere dames rustig afwachten. Dat brengt toch wat leven en meer gezelligheid dan als alle dames in bankjes af zitten te wachten, ook al schrikt het jagen van zo'n type als Selena je misschien af. De Cubaanse Elena was een paar keer aan het dansen bij de paal en ook één negerin deed dat.

    De terugreis was dus wat later dan normaal door het lange vergeefse wachten op Daniella. Maar dat komt volgende keer ongetwijfeld goed. Reden voor de titel van dit stuk. Goedemorgen had al wat geschreven bij ergernissen over de mist en mensen die mistlampen aanhebben bij meer dan 50m zicht. De mist was heel wisselend. Soms ineens vrij dicht, dan weer helemaal helder. Ik heb ontdekt dat de adaptieve cruise controle in mijn auto in de mist veel verder vooruit kijkt dan mijn ogen kunnen. Dat was wel een erg prettige ervaring, waardoor je veel relaxter rijdt. De auto remt vanzelf af en dan zie je even later de achterlichten van je voorganger opdoemen.

    Toplijst: Daniella (eerste plaats), Carmen, Chris(tina), Mila, Alice (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa (3), Klara, Roberta, Sarah, Justina (4). Lana helaas afgevoerd omdat ze is vertrokken. Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.

    Op de kandidaat lijst: Alexa, Ella, Rose, Sabrina en heel misschien toch Selena. Selena was degene die mij de eerste dag heel narrig en ongeïnteresseerd "rondleidde". Sindsdien ben ik niet zo op haar gericht. Maar inmiddels van anderen goede ervaringen gelezen over dit ordinaire zigeunerinnetje met een "respect" tattoo vóór op haar linkerschouder. Ze heeft wel feilloos door hoeveel kans ze maakt, want ze animeert veel, maar benadert mij maar zelden. Ella heb ik beloofd volgende keer te kameren, dus daar kom ik niet meer onderuit .

  11. Onderstaande 12 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 2 december 2019),gignnl ( 4 december 2019),Goedemorgenallemaal ( 2 december 2019),hvdk52 ( 2 december 2019),jansenroy ( 3 december 2019),Klatergoud ( 3 december 2019),lustman ( 4 december 2019),mechelen ( 4 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019),RobOpzoek ( 4 december 2019),Sjeufke ( 2 december 2019),Wijze grijze ( 2 december 2019)

  12. #1933
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    In november bracht ik het laatste bezoekje aan Babylon. Ben er weer met genoegen geweest.

    Direct bij binnenkomst stond er een dame te wachten op haar beloning. Keek haar op de rug en de fraaie lange haardos. Jammie jammie. Bij het langslopen raakten onze blikken elkaar en ‘voila’ op de todo lijst gezet. Ze keek heel tevreden, zeer vriendelijk en vrolijk en ze had gewoon een erg leuk snoetje. En opeens wist het; dit is Sascha. Was al een (paar?) keer met Sascha op kamer geweest en herinnerde mij dat het uitstekend was. Dus snel verkleden en even wat snacken na de lange tocht. Biertje erbij en even de zaak geïnventariseerd. Het was lekker gevuld met zowel dames als beren, niet te druk en de dames hadden prima te werken.
    Dus na het snacken en wat wellness begon het te kriebelen. Ondertussen had ik al verschillende dames gespot, maar Sascha bleef als eerste kandidate op mijn netvlies staan. Dus maar even op zoek naar deze fraaie dame. Boven bij de kino gekeken en ineens stond ze achter me. Leek wel of ze op zoek was naar mij, alhoewel ik me dat nu ook weer niet kan voorstellen. Ze verontschuldigde zich want ze kreeg de indruk dat ik al een kandidate had. Helaas voor die dame, want ik gaf haar alleen wat ruimte om de kino te verlaten en sloeg ondertussen mijn arm om het bevallige lijfje van Sacha. Tja, en toen was ik verkocht natuurlijk en ze vroeg waar de actie diende plaats te vinden. In de kino of elders. Maar aangezien mijn goesting naar deze dame groot was besloten om in de lounge eerst even gezellig te praten. Sascha is een plezierige gesprekspartner en houdt ook wel van een dolletje.

    Na enige tijd kwam de kamervraag onvermijdelijk ter sprake en dus besloten we de dichtstbijzijnde kamer in te pikken. Sascha regelde de admin en ik wachtte in blijde spanning af. Alle lezers weten natuurlijk precies wat er zich zoal op kamer afspeelt dus details uit de doeken doen is niet zo nodig. Maar, als samenvatting, kan ik wel stellen dat het buitengewoon de moeite waard was. Sascha is zeer correct, lief vriendelijk en goed in datgene wat ze doet. Bijna een ideaal plaatje voor mij. Dus of ik tevreden was? Zeer zeker en met een hele dikke kus overhandigde ik Sascha de beloning+ en nam afscheid van haar.
    Later op die middag, en zeker toen het wat rustiger werd, kwam ik haar tegen op het krukje op de punt van de bar tegenover de TV. Regelmatig had ze een vriendelijke lach, een knikje, een knipoogje etc voor me (en ik voor haar!!) dus de after sales zijn bij Sascha uitstekend. Ik overwoog nog om op herhaling te gaan, maar ja …….. er liep zo veel meer leuks rond hiero.

    Begin van de avond zat ik met een biertje in de lounge en plots plofte Rose naast me. Op zich een lekker ding, maar toch niet mijn allereerste keus. Totdat je Rose haar gang laat gaan, hetgeen geschiedde. En met al dat gefriemel van deze dame ga je vroeg of laat toch door de knieën. Rose stelde een kamertje voor en ik wist het nog niet waardoor ze pardoes een BJ in gang zette. En dan ben je bij helemaal het haasje want dat kan ze werkelijk voortreffelijk. Kamertje opgezocht en daar zijn we verder gegaan. Kort en goed was dit wederom een prima sessie en ik stond toch behoorlijk vermoeid weer onder de warme stralen.

    Nadat ik weer op adem was gekomen, nog wat gegeten (ala carte en prima en vlot verzorgd!), gedoucht en omgekleed. En terugziend op een heerlijke middag/avond verdween ik in het donker en keerde huiswaarts. Het was weer superleuk in Babylon en graag tot de volgende keer. Toptent!!

    Grtz
    K

  13. Onderstaande 14 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 december 2019),fervent ( 4 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019),jansenroy ( 4 december 2019),le_belge ( 4 december 2019),lustman ( 4 december 2019),mechelen ( 4 december 2019),mentholbear ( 8 december 2019),Richte ( 4 december 2019),RobOpzoek ( 4 december 2019),Sjeufke ( 4 december 2019),Viscamessi ( 4 december 2019),Wijze grijze ( 4 december 2019)

  14. #1934
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Last Online
    10 januari 2024 @ 17:17
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    21 in 9 posts

    Standaard

    Weet iemand hoe het in Babylon op oudjaarsavond / 31 dec is? Is het dan druk en wordt er wat gedaan om 12 uur?

    Of is er een andere club waar wat speciaals gebeurt?

  15. #1935
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:18
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Voor zover mij bekend was Babylon voorgaande jaren gesloten met oudjaar. En met Kerst ook. Geen idee of dat nu weer zo is.

    Ik heb al drie jaar op rij het jaar uitgeluid in Acagold. Wel druk, met gasten en dames van andere clubs. Maar telkens een paar bekende forummers getroffen. En ik heb daar een paar vaste dames, dus dat onderdeel was ook geregeld. Verder een goed buffet en genoeg vuurwerk.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  16. #1936
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HeelHard Bekijk bericht
    Weet iemand hoe het in Babylon op oudjaarsavond / 31 dec is? Is het dan druk en wordt er wat gedaan om 12 uur?

    Of is er een andere club waar wat speciaals gebeurt?
    Dacht samja in keulen of daar in de beurt open is maar kijk eff op de site

    Verstuurd vanaf mijn SM-T585 met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  17. #1937
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Voor zover mij bekend was Babylon voorgaande jaren gesloten met oudjaar. En met Kerst ook. Geen idee of dat nu weer zo is.

    Ik heb al drie jaar op rij het jaar uitgeluid in Acagold. Wel druk, met gasten en dames van andere clubs. Maar telkens een paar bekende forummers getroffen. En ik heb daar een paar vaste dames, dus dat onderdeel was ook geregeld. Verder een goed buffet en genoeg vuurwerk.
    En eroxx in ballen is open

    Verstuurd vanaf mijn SM-T585 met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  18. #1938
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens dagje Babylon, met een kortingskaart op zak(met dank aan een ander forum).
    Om 11:00 al gearriveerd. Weinig ijsberen zo vroeg op de dag. Maar dat veranderde snel, naarmate de dag vorderde. Niet zo druk als ik me herinner van voor de prijsstijging.
    Ontbijt is echt goed, met genoeg keuze. Wellness uitgebreid na mijn laatste bezoek met een stoomcabine, erg lekker. Ik vind het zalig om hier te vertoeven gedurende de dag.
    Om 13:00 werd het ontbijt al vervangen door warm eten. Dat is behoorlijk vroeg als je eerst al een stevig ontbijt op hebt. De sfeer was erg relaxed gedurende de dag.
    s'Middags heerlijke weerzien met mijn liefje Denisa. Wij kennen elkaar inmiddels al zolang (uit de Haus Panthera tijd in Ratingen, nadien AcaGold) en als ik met haar kamer dan kan mijn dag niet meer stuk.
    Lekkere lange sessie met eerst hete PSE en nadien rustige GFE. Nadien honger gekregen en a la carte besteld, tagliatelle met zalm. Had erg goed gesmaakt.
    De dag afgesloten met nog sauna en whirlpool gangen. Het werd ook langzaam weer drukker, de avond ploeg kwam voor de aflossing. Tijd voor mij om na e spits weer huiswaarts te rijden.
    Mooie dag gehad, helaas blijf ik €70,- inkom te hoog vinden, voor wat ik hier krijg...... Misschien zouden ze kunnen overwegen om een Happy Hour in te voeren......

  19. Onderstaande 10 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 december 2019),blauwebeer ( 5 december 2019),Getrouwd ( 8 december 2019),Giodude (25 december 2019),jansenroy ( 6 december 2019),Klatergoud ( 6 december 2019),Kwant ( 6 december 2019),Sjeufke ( 5 december 2019),Viscamessi ( 8 december 2019),WANDELAAR5 ( 5 december 2019)

  20. #1939
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard Heerlijke dag

    Zaterdag 7 december maar weer eens afgezakt naar Babylon. De laatste tijd mijn vaste gewoonte op zaterdag. Aardig wat Nederlanders tegen gekomen waaronder Siberische Tijger die volgens mij er ook een goede gewoonte van heeft gemaakt hier zaterdags naartoe te gaan. Ik vind zaterdag een leukere dag dan de zondag, omdat er gewoon meer keuze is. Nadeel is wel dat veel topmeiden dan geboekt zijn voor urenlange pannenkoeksessies. Zo waren gisteren Alexa, Aurelie, Daniella en Chris, er 's morgens toen ik binnenkwam maar vanaf een uur of 1 tot 9 uur 's avonds toen ik weg ging niet meer gezien. Aurelie voor het eerst gezien. Wow wat een mooie dame! Sabrina deed zoals gewoonlijk weer kamer na kamer. Die loopt na het douchen de rookruimte in en gaat dan binnen 5 minuten alweer een kamer op. Alleen tijdens de voetbalwedstrijd heeft ze misschien 20 minuten in de bar gezeten.

    Ik had tegen mijn gewoonte in niet eerst thuis ontbeten, dus begonnen met een Babylon ontbijtje, waarbij ik vooral de gerookte forel en zalm erg kan waarderen. Carmen kwam langs om haar examen af te leggen in het onthouden van mijn naam. En ze is geslaagd, dus geen billenkoek. Daniella kwam naar me toe en vertelde dat de sokken die ik haar had gegeven zo heerlijk waren. En ze kwam me waarschuwen dat ze weer haar pannenkoek klant kreeg. Dus hup direct een kamer in voor een uur, voordat ik haar mis zou lopen. Dat werd weer een heerlijke kamer. Relaxt kletsen, deze keer wat meer tijd aan het beffen besteed en haar klaar laten komen. Daarna haar aan het werk gezet voor een heerlijke pijpbeurt en daarna overgegaan op neuken. Daar kreeg zij weer een orgasme en kort daarna kwam ik. We hadden nog een kwartiertje voor wat heerlijk knuffelen en kletsen. Ze vertelde me dat ze het liefst weer terug zou gaan naar Yin Yang als die weer open zou gaan. Maar verder beviel Babylon haar prima.

    Even pauze en wat langer bijgepraat met een Nederlander. Een fan van Roxana. Altijd goed om weer eens wat ervaringen uit te wisselen. Hij kende wel beduidend meer cubs dan ik. Er werd veel gekamerd, de dames verdienden goed, maar dat was gedurende de week wel minder geweest begreep ik. Daarom kon ik in de Kino ook rustig liggen met mijn e-Reader en zelfs even een dutje gedaan. Er kwamen geen dames langs. Eigenlijk waren er gedurende de dag vooral een aantal muurbloempjes beschikbaar zoals Rebekka, Elena, Emma en Michele. Antonia, Bella en Justina hadden het ook niet heel druk. En dan was er een categorie die nog wel te vangen was zoals Alice, Carmen, Denisa, en Ella. Zelfs Lulu (blond met tattoo "papa") en Vivien (met behoorlijke overbeet) gingen zeer regelmatig naar een kamer.

    Ik had Ella vorige week een kamer beloofd, dus wat later in de middag werd het tijd die belofte in te lossen. We gingen een kamer in met spiegel op het plafond, dus maar snel in een 69 gegaan en dat is natuurlijk echt een prachtig gezicht met Ella. De dame had vroeger slechte service, maar zou inmiddels hebben bijgeleerd. Van mij krijgt ze een 7. Prachtige meid met heerlijke billen en lekker strakke A cup borsten. Redelijk pijpen, tongzoenen is matig. Ze komt niet in mijn top 4 lijst (zie onder), maar het was zeker niet slecht. Vanwege die mooie billen na het wederzijdse Franse vermaak overgegaan naar neuken op zijn hondjes. Ella is redelijk strak, dus dat was lekker, maar ik wilde eigenlijk ook nog eens in die spiegel op het plafond kunnen kijken, dus overgegaan in lepeltje lepeltje en mijn condoom vrij snel volgespoten.

    Toen was het dus weer tijd voor pauze. En het werd tijd om te kiezen voor mijn laatste kamergang. Van mijn top lijst gedeelde tweede plaatsen was Mila er niet en Chris was weer de hele middag verdwenen in een kamer. Siberische Tijger had 's morgens nog wel met haar gekamerd. Dus Alice of Carmen, of toch een keer Sabrina proberen? A la carte eten besteld en gekozen voor Alice. Die had natuurlijk een afspraak, maar ze zou daarna bij mij langskomen. Toen ontstond er even een wachttijd voor een kamer. Niet lang, ca 5-10 minuten. Reden was dat heel veel Duitsers voetbal hadden zitten kijken en nu ineens allemaal tegelijk de kamer op wilden. Na het eten gaf een beer een leuke show bij de bar met Antonia en Ella. Er was veel belangstelling voor dat trio. Daarna in het sofadeel in een hoek gaan zitten wachten op Alice. Ik heb pas 1 keer eerder gekamerd met haar, maar ze blijft mij iedere keer heel blij begroeten. En die kamer was top. Toen ze naar me toe kwam was het kamertekort alweer opgelost. Dat is een reden dat ik Sixsens wel heel onaantrekkelijk vind op een zaterdag, hoe goed die club en de dames ook zijn. Als ik de kamer op wil, dan wil ik niet eerst een half uur moeten wachten.

    Een supersessie met Alice gehad! Ze vertelde me dat ze ooit een dominante partner had gehad, maar langzamerhand zelf dominant was geworden. Dat wilde ze bij mij ook wel eens uitproberen. Dan heb je aan mij een slechte . Ik kan af en toe wel even onderdanig zijn, maar dan vind ik het juist leuk om van daaruit de overhand weer over te nemen. Ik hou helemaal niet van SM (al zeker niet van dames pijn doen). Maar het spel om de ander te domineren vind ik des te leuker als de dame dominant gaat doen. Uiteraard dacht zij wel te kunnen winnen en uiteraard had ze geen schijn van kans. Iedere keer als ze iets probeerde of niet luisterde had dat negatieve gevolgen voor haar. We hebben in die stoeierij in de eerste 20 minuten ongelofelijk veel gelachen en ook veel vertrouwen opgebouwd. "je gooit me over het bed als een pop" "Ja dat is omdat je zo'n klein vrouwtje bent". Dat soort werk (terwijl Alice in Babylon 1 van de grotere dames is, zeker vergeleken met Carla, Denisa, Roberta, Selena etc. Daarna over op het serieuze werk. Ze pijpt echt met veel gevoel en wist nog dat ik het graag zacht had. We zijn zeker een half uur bezig geweest in 69. Toen werd het tijd om het condoom eromheen te doen. Maar zodra mijn jongeheer het woord condoom hoorde ging die in staking. Hij werd helemaal slap en wat Alice ook deed, beter dan halfhard werd het niet. Dus uiteindelijk niet klaargekomen, maar dat lag in ieder geval niet aan Alice. Gebeurt me gelukkig niet heel vaak. Nog even geknuffeld en gemasseerd. Het was echt een uniek leuke sessie, jammer van het wat mindere einde.

    Na het douchen nog even een pilsje gedronken en omgekleed en weer naar huis.

    Toplijst: Daniella (eerste plaats), Alice, Carmen, Chris(tina) en Mila (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa (3), Roberta, Sarah, Justina (4). Klara helaas afgevoerd omdat ze is vertrokken. Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.

    Op de kandidaat lijst: Alexa, Aurelie, Rose en Sabrina.

  21. Onderstaande 11 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 december 2019),Elmo3108 ( 9 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 december 2019),Getrouwd (10 december 2019),Giodude (25 december 2019),Goedemorgenallemaal (11 december 2019),Klatergoud ( 9 december 2019),lustman (13 december 2019),Patjax (26 december 2019),Siberische tijger ( 8 december 2019),Viscamessi (11 december 2019)

  22. #1940
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 21:17
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.044
    Discussies
    120
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.230 in 993 posts

    Standaard

    Een kleine opmerking beste Wandelaar5:
    Bella was de gehele dag bijna continu bezet (dame met kort blond haar), de show die weggegeven werd was van Ella (blond lange haren met brilletje) en Antonia, waarbij Ella doggy genomen werd (haar brilletje was toen af) en Antonia niet veel heeft gedaan. Of ik heb een andere show gezien dan jij?

  23. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 8 december 2019)

  24. #1941
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Inderdaad typefoutje. Show was van Ella en Antonia. Klopt helemaal wat jij beschrijft! Antonia heeft nog wel een tijdje gepijpt. Snel aangepast.

    Ik heb Bella vrij vaak zien zitten, zal dan net toeval zijn geweest wanneer ik haar zag en wanneer jij haar niet zag. Ze is behoorlijk populair, dus het verbaasde me al een beetje.

  25. #1942
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Heel onverwacht opende zich gisteren een window of opportunity (doordat een ander window zich al even onverwacht weer gesloten had) en besliste ik à la minute voor de laatste keer dit jaar naar Bab te rijden.

    Onderweg nog even mijmeren over de gigantische kuil van de bruinkoolwinning. Enerzijds staan er daar in de buurt een heleboel windmolens, anderzijds wordt er volop bruinkool ontgonnen. Een beetje een spagaat in het licht van de klimaatdiscussie. Greta en Anuna d’r maar eens op afsturen?

    Aankomst rond 12 u. Op de parking stonden nog maar 4 andere auto’s. En het daaraan verbonden voorgevoel werd binnen bevestigd. Het was vrij rustig, en dat bleef het doorheen de dag. Globaal waren de dames in de meerderheid. Uiteraard kom ik niet voor de medeberen, maar soms is het wel leuk om even op te kunnen gaan in de grotere groep en rustig je target(s) te kunnen selecteren.

    Het voordeel was wel dat alle onderdelen van het ontbijt nog ruim beschikbaar waren. Ik heb me daar dus maar eerst aan te goed gedaan. Stap 2 was een uitgebreidere wellness-sessie: sauna, hammam, whirlpool, rustbedje. Tussendoor enkele sollicitaties ondergaan, maar ik had Sascha al gespot (en zij mij) en zij zou het worden.

    Voor de rest: het blijft meer dan erg leuk, zoveel mooie (of minstens leuke) naakte jonge vrouwen. Zo zat ik op een bepaald moment wat te eten aan het tafeltje naast het uiteinde van de tap terwijl een drietal dames wijdbeens hun bekoorlijkheden tentoon stelden. Welk restaurant doet beter???

    ‘s Avonds zat ik wat te ouwehoeren met een Duitser uit Freiburg. Hij reed 400 km om naar Bab te komen. Lulu en Luna kwamen d’r ook even bij zitten. Een heel leuk, atypisch gesprek. Het ziet er wel naar uit dat Lulu in Bab blijft. Ze zag er overigens verrukkelijk uit!

    Babylon… Het blijft toch een club waar je niet omheen kunt.

  26. Onderstaande 14 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 december 2019),blauwebeer (13 december 2019),brombeerzuid (13 december 2019),fervent (13 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (13 december 2019),Giodude (25 december 2019),housefreak5 (13 december 2019),Husky (13 december 2019),hvdk52 (13 december 2019),Klatergoud (14 december 2019),mechelen (13 december 2019),Patjax (13 december 2019),RobOpzoek (13 december 2019),Sjeufke (13 december 2019)

  27. #1943
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:24
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Met een vrijkaartje van dit forum was ik afgelopen woensdag in Babylon. Dank Willem2 en Babylon daarvoor. Ik was er al om 11 uur en was de eerste op de parkeerplaats. Toen ik om 16.00 uur weg ging was de parkeerplaats driekwart vol. Dat bleek binnen ook: het was niet te druk, maar wel gezellig. Ik was er alweer een aantal maanden niet geweest, pff, was ik er aan toe. Maar gelijk een lange tijd de jacuzzi in gegaan. Na een tijdje zag ik vanuit de jacuzzi een meisje zitten in de nieuwe serre. En dacht dat dat wel leuk zou kunnen zijn voor de eerste kamergang. Dus ik uit de jacuzzi, afdrogen en de nieuwe serre ingelopen. En ik ging naast -naar bleek- Angela zitten. Superlief meisje, maar wel moeilijk communiceren. Ze spreekt weinig duits en engels en mijn roemeens is ook niet al te best. Toch maar vertrokken naar kamer 1, mijn favoriete kamer. En het was een alleszins redelijk half uurtje, waarin we elkaar goed verwend hebben. Bij het beffen kwam ze ook echt heel makkelijk klaar. Ik was blij.
    Met een kopje koffie weer de jacuzzi in gegaan. Eindelijk een dagje ontspannen na al werken. Verschillende meiden kwamen eens even kijken of ik geïnteresseerd was, maar ik zei dat ik moest rusten. Met enkele bekende meisjes gesproken. En ik kreeg het idee dat het na deze week toch wel een stuk stiller zou kunnen zijn in Babylon: dit weekend gaat er een aantal meiden naar Roemenie voor kerst. Dolly vandaag, Denisa gaat morgen en blijft zeker 4 weken weg.
    De tweede sessie was met Sascha, al afgesproken bij binnenkomst. We kennen elkaar heel goed en dan wordt de sex nog lekkerder. Het is ook echt een heel aantrekkelijke meid, op dit moment met krullen. Het werd prima op de kamer, ook een lekker gesprek. Maar ze zei dat ze gewoon vooral lekker wilde vrijen en dat deden we dus ook. Very good as always, zei ze, vergetend dat de laatste sessie die we hadden misschien wel meer dan een jaar geleden was.

    Nog een tijdje met een medebeer gesproken die uit Amsterdam kwam. Hij gaat eerst met de trein naar Roermond en dan met een taxi naar Elsdorf. Best wel een tocht. Wat gesproken over de clubervaringen en de meisjes. Nog wat gegeten, maar echt bijzonder was het niet. Eddy was er niet, Denisa zei dat hij ziek was. Ook afgesproken was de laatste sessie met Denisa. Ik kan er niet genoeg van krijgen met haar. Het lijkt wel alsof ze alles net een beetje beter doet dan de andere meiden. Het duurde dan ook niet lang voordat ik het condoom vulde. Nou ja, veel was er niet meer over na de voorgaande twee sessies.
    Als ik zeker weet dat ik niet meer ga kameren, neem ik een Leffe 'dunkel'. Die heb ik bij de gokautomaat opgedronken en in de tussentijd nog ongeveer de helft van mijn uitgaven terugverdiend. Terugkijkend was het een leuke en ontspannende dag. Of ik snel weer zal gaan weet ik niet. De entreeprijs is echt te hoog nu. En bovendien zijn andere clubs dichterbij en daar is ook van alles te beleven

  28. Onderstaande 15 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 december 2019),Getrouwd (14 december 2019),gignnl (13 december 2019),Giodude (25 december 2019),hotrod68 (14 december 2019),hvdk52 (13 december 2019),Johan35 (13 december 2019),Klatergoud (14 december 2019),lustman (13 december 2019),mechelen (13 december 2019),Patjax (13 december 2019),Shakir (13 december 2019),Sjeufke (13 december 2019),WANDELAAR5 (13 december 2019),Wijze grijze (14 december 2019)

  29. #1944
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Heute feiert eine Gruppe von 65 Gästen!!! Weihnachten im
    Babylon!

    VanKees

  30. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 december 2019)

  31. #1945
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Heute feiert eine Gruppe von 65 Gästen!!! Weihnachten im
    Babylon!

    VanKees
    Komen de drie wijzen ook met ezel en os!
    Dan is het compleet

  32. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (14 december 2019),Sjeufke (14 december 2019)

  33. #1946
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Komen de drie wijzen ook met ezel en os!
    Dan is het compleet
    Kees kon niet komen, hoe het met de os zit weet ik niet
    En Garde

  34. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 december 2019),cheasehead (14 december 2019)

  35. #1947
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard Matige kamer goedgemaakt

    Als trotse winnaar van de recensie van de maand en daardoor in bezit van een kortingskaartje gisteren afgereisd voor weer een zaterdag Babylon. Er was inderdaad een soort "Weihnachtsparty". Gezellig druk! Maar dat party betekent:
    • Sommige dames dragen nu pakjes of lingerie. In het geval van de wat oudere Turkse geblondeerde dame een vooruitgang, voor de rest een achteruitgang.
    • Er is een DJ. Muziek staat normaal al vrij hard, nu nog harder. Voor mij een achteruitgang.
    • Er is geen a la carte menu, ook een achteruitgang.


    Dit werd wel een beetje goedgemaakt door Gina die een fantastische paaldansshow gaf. Geen idee of ze dat ook wel eens doet als er geen party is, maar dit was echt leuk en goed. Als een aapje op de kop bij het plafond, alle standjes en posities die je in kan denken. Alice deed aan een de andere paal ook wat beweginkjes, maar dat haalde het niet bij Gina.
    Wat ik ook leuk vond was de verloting. Voor 4 Euro 2 tickets gekocht. Helaas niet gewonnen, maar het is toch een leuke extra activiteit. Je kon een gratis kamer winnen, of gratis massage, of gratis toegangskaart.

    En gelukkig was het mondwater bij de receptie weer terug van weggeweest. Ik ga graag netjes schoon de kamer op met een dame. Verwacht ik ook van haar.

    Diverse dames waren terug van vakantie. Ik vermoed dat zei de Kerstbezetting gaan vormen: Isabel (optisch super en goede service), Sandra (super service, wat ronder en minder aantrekkelijk) en Stefania. Verder was er een nieuwe Hongaarse dame: Alina. Ze zei dat ze van Samya kwam. Ze heeft een beetje androgyn aantrekkelijk gezicht, kleine stevige A tietjes en een helaas uitgezakte billen. Ze liep nog een beetje verloren omdat er geen andere Hongaarse dames zijn en ze heeft ook nog geen vaste klanten. De veelbesproken Jennifer heb ik niet gezien. Bella komt van de Hongaarse minderheid in Roemenië en spreekt wel Hongaars. Verder was er nog een soort Chris look-a-like. Wat smaller en helaas een niet symmetrische lelijke siliconen operatie gehad. Mooie ster tattoos over haar rug. Verder niet mee gesproken, dus ik weet haar naam niet.

    Ik was prettig vroeg, weer ontbeten met de gerookte vis. Sasja was beschikbaar. Mooie dame en ze zou goed zijn had ik al meerdere keren gehoord. Het werd een redelijke kamer. Pijpen is goed, 69 was erg leuk. Al snel proefde haar kutje niet meer naar fris gewassen en naar kutvocht. Tongzoenen was wat te terughoudend, maar bij het neuken ging het helaas mis. Ik had netjes van tevoren aangegeven een grosse Schwanz te hebben. Zou geen probleem zijn, tot ze hem zag. Uiteindelijk heeft ze haar best gedaan, maar steeds maar een klein beetje naar binnen en een hand ertussen houden. Na een half uurtje maar afgerekend zonder Trinkgeld.

    Wat rondgelopen en het was echt gezellig druk. Er werden veel kamers gemaakt, maar geen lange pannenkoeksessies. Zo was Chris zelfs regelmatig beschikbaar. Ik wilde de kamer met Sasja maar snel vergeten, dus op topper Alice afgestapt. Alice was door de supersessie van vorige week al bijna opgerukt naar een gedeelde eerste plaats op mijn favorieten lijstje. Ze stelde een trio voor met Rebekka. Ik zwak als altijd zei OK, maar ik zag het niet zitten de matig actieve Rebekka mee te nemen, dus werd het Sarah. Top kamer sessie gehad! De dames pijpen allebei super en uiteindelijk bij Alice in reverse cowgirl neukend mijn condoom volgespoten. 's ochtends had ik eerst nog boodschappen gedaan en wat Ferrero Rocher verpakkingen met gouden kerstboompje ingeslagen. Daar het geld ingevouwen en aan de dames overhandigd. Alice dacht eerst dat ik alleen in chocola betaalde, maar al snel zag ze ook het papiergeld en moest ze lachen. Daarna heb ik haar even mijn forumberichten laten lezen en ze heeft zich voorgenomen nog beter haar best te doen om Daniella van plaats 1 te halen.

    Tijd voor pauze. Om en om beneden en in de Kino mijn e-Reader liggen lezen en een Leffe Blond gedronken. Klein bordje als een soort lunch gegeten (nou ja niet het bordje zelf, maar wat ik erop gelegd had). Stefania en Sandra kwamen vragen in de Kino of ik interesse had. Nee ik heb pauze. Toch kwam Sandra even knuffelen. Vond ik geen probleem uiteraard.

    Toen ik weer beneden in de bar kwam zag ik Elli zitten. Klein zigeunerinnetje met veel tattoos en kort zwart haar en heel donkerbruine ogen. Ik kon me nog vaag een recensie herinneren waarin zij werd afgeschilderd als top zigeuner knijpkutje, dus met haar de kamer op. Ze begon redelijk te zoenen, maar toen ze mijn jongeheer zag, kondigde ze aan niet te zullen neuken. Ik was zo stom geweest om dit niet even vooraf te bespreken. Ik wilde de sessie afbreken, maar ze zei "te laat, we hebben al gezoend". Ze beloofde het pijpend op te lossen. 10 minuten in 69 gelegen, toen nog 5 minuten vanaf de zijkant pijpen en toen gaf ze het op. Ze had wel haar best gedaan, was aardig bezweet. Daarna heeft ze nog 15 minuten een handjob gegeven, maar die was van echt matige kwaliteit. Niet gepopt met afgeragde jongeheer de kamer verlaten. De eerste echt matige kamer die ik mee heb gemaakt in Babylon. Ik denk dat ik in het vervolg toch wat minder op experimenteerpad moet gaan en me meer aan de ruim aanwezige toppers moet houden. Maar je er is in Babylon zoveel mooi vrouwelijk schoons te ontdekken!

    Tijd voor weer pauze en erachter komen dat er geen a la carte eten zou zijn. Dus wat uit de bakken geschept. Was prima. Ook een beetje in de kerstsfeer en goede groente, o.a. spruitjes en rode kool. Het koude buffet was ook ge-upgrade met wat vis mooi ingemaakt in gelei.

    Daarna op zoek naar mijn toppertje Daniella. Haar pannenkoek vriend (ook een NLer trouwens, zou hij mijn berichten hier lezen?) was er niet en zou pas dinsdag komen. Kijk beter voor mij. Met Daniella even de spanning van de tombola meegemaakt. Zij trok ook nog een keer een lootje uit de champagnekoeler, maar helaas niets gewonnen. Daarna dus naar de kamer voor een uur. Zij heeft mij Elli helemaal doen vergeten met een werkelijk fantastische pijpbeurt. Met afstand de beste die ik in Babylon gehad heb. En ze heeft weer wat afstand genomen van de nummer 2 positie op mijn toplijst. Ook haar geld zat naderhand verpakt in een gouden Ferroro Rocher kerstboompje.

    Tijd voor de douche en nog even bijkomen van die supersessie. Bij het uitrusten gaf dezelfde beer als vorige week een leuke show bij de bar met Antonia en Ella. Er was weer veel belangstelling voor dat trio. Deze keer had hij butplugs gekocht voor de dames, maar die weigerden allebei om die in te doen. Beetje flauw. Aan neuken is hij niet toegekomen, Ella pijpte hem klaar.

    Toplijst: Daniella (eerste plaats), Alice, Carmen, Chris(tina) en Mila (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa, Sandra (3), Isabella (4), Roberta, Sarah, Justina (5). Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.

    Op de kandidaat lijst: Alexa, Aurelie, Rose en Sabrina.

  36. Onderstaande 12 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 december 2019),Eddy_V (15 december 2019),Elmo3108 (15 december 2019),Getrouwd (15 december 2019),Giodude (25 december 2019),le_belge (15 december 2019),mechelen (15 december 2019),noglangnietuitgewandeld (15 december 2019),Patjax (26 december 2019),Shakir (15 december 2019),Sjeufke (15 december 2019),Wijze grijze (15 december 2019)

  37. #1948
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard De Kobobende versus de Fincabende (30-11)

    "I can't stop the way I feel
    Things you do don't seem real
    Tell me what you've got in mind
    'Cause we're running out of time
    Won't you ever set me free?
    This waiting 'round's killing me

    She drives me crazy, like no one else
    She drive me crazy, and I can't help myself."


    Even wat achterstallig onderhoud plegen. Want aangezien deze racebeer nog een kortingskaart voor Babylon over had, ben ik twee weken terug nog eens richting Elsdorf gekacheld. Geen enkele planning, we kijken wel wat er gebeurt. Inderdaad weer een verjaardag, inderdaad weer weinig cohesie in de Pinokkiolijst, en verrassend maar waar: Geen Leiding/Lijding te bekennen vandaag. Vier thekedames hielden de zaak draaiende, de rest moesten we zelf maar uitzoeken. Al heel snel kwam ik Katja en Chayna tegen, dus de avond lijkt al geregeld. Een aantal bekende gezichten getroffen zoals de gekke kleine Elena, Sascha, Daniella (die heel snel op kamer verdween voor een soort GigaÜberPannekoek sessie) en nota bene drie dames die allemaal uit Finca overgekomen waren en allemaal dezelfde rode haarkleur hadden. Er bleek nog een vierde rond te lopen en daar kwam ik bij uit.

    Eigenlijk wou ik alleen collega Taurus goedendag zeggen, maar hij was ook met twee dames in gesprek. De een was Vivien (die al wat langer in Bab. rondloopt en die ik wel van gezicht kende), de ander een kleine blonde Duitse (niet veel langer dan Elena) die blijkbaar haar eerste werkdag in Babylon had, maar (zo bleek later) al een schare fans in Finca mee had genomen. Zoals me ook een paar maanden eerder met Aurelie gebeurde, we raakten aan de praat en voor je het weet zijn we een minuut op twintig verder. Taurus en Vivien hadden intussen al de wijk genomen, dus aangezien we toch al een beetje zaten te knuffelen dacht ik goed voorbeeld doet goed volgen. En ik moet zeggen, Mina kweet zich heel goed aan haar taken. Zoende ze eerst wat aarzelend, naarmate ze warmgedraaid raakte werd ze een stuk actiever en moet ik haar blaascapaciteiten gedwongen met een befpauze counteren, want nu kreeg ik het een beetje warm. Ze was daar wel over te spreken aangezien ze nog dieper ging zoenen. Langere klanten zullen met haar het probleem krijgen dat ze nét iets te klein is voor een goede missio, maar nu paste het net. Ook was ze zo licht dat je haar in doggy bij wijze van spreken naar je toe kan trekken ipv dat je haar "aanduwt". Na een uurtje kneep ze motorplof er redelijk eenvoudig uit. Beng! Gek genoeg kwam onderstaand nummer uit de boxen toen we terugliepen



    Or will you walk away?

    Laatste tijd veel berichten van dames die weer terugkeren op het nest. En zo'n momentje had ik met topper Alice, die een tijd aan het zwerven is geweest, maar nu weer voor een paar weken in Elsdorf rondhopt. A la Simple Minds liep ze me eerst voorbij toen ik zat te eten (volledig op de waterautomaat gefocust) maar als ze zich omdraait komt ze even grinnikend goedendag zeggen en een koffiesnoepje bietsen. Hier en daar een extra tattoo, ook twee piercings extra, Alice had die dag een soort Lizbeth Salander look (voor wie de Millennium boeken van Stieg Larsson op zijn ereader heeft staan). Een uurtje later kwam ik haar opnieuw tegen en hebben we even zitten bijpraten. Dat liep al snel uit op zoenen en aangezien Helena iets riep in de trant van "Mach ihn fertig" vond Alice dat ze dat ook maar even moest doen. Chayna protesteerde nog dat ze me heel moest laten voor later, maar Alice kent me goed, verklaarde zichzelf net zo egoïstisch als ik hihi. Ze heeft me bijna een uur langzaam en diep liggen afzuigen, af en toe even onderbreken voor een kort praatje of een befpauze om de druk niet te hoog te laten. Maar tegen het einde kende ze geen genade en zoog rustig motorplof 2 eruit. Oef, dat kan ze echt nog steeds goed, hopelijk blijft ze ook volgend jaar nog een tijdje in Babylon rondhangen.

    Wo nans impi iyeza

    Intussen was ik GMA tegengekomen, die later aan een van de Finca-rode dames bleef hangen. Opvallende verschijning, Sena of Senna oid. Behalve dat Fincarode haar had ze ook veel tattoo's en een stel nagels alsof ze van Clan Ghost Bear afstamde of in de nagelstudio van Gail Devers was geweest (ex atlete die om haar klauwen van nagels bekend stond). Ik lag rustig in een boek van Dewey Lambdin te lezen over de situatie op St. Domingue in 1800 (toen waren Haiti en Dom Rep nog één kolonie) toen Katja even kwam speuren waar ik gebleven was. Ze maakte blijkbaar zoveel lawaai dat Sena even kwam kijken (nein, er liegt noch da). Ook Mina kwam even buurten terwijl haar volgende gast zich douchte.

    Maar niet veel later was ik de klos. Johnny Clegg en Juluka slaan alarm "Impi. Wo nans'Impi Iyeza" (vert. "War! The Army is coming). Een leger van twee uit de Rwandese jungle, bent on destruction and mayhem. Klinkt serieuzer dan het is, want Katja en Chayna zijn een leuk op elkaar ingespeeld duo. Al bleek Chayna dit keer nieuwsgierig waarom Katja bijna nooit doggy wil doen in zo'n trio. Dit keer deed ze het denk daarom wél (maar niet langer dan een minuut of 10), maar je merkt gewoon aan hoe ze reageert dat Katja missio en enkele zijwaartse varianten leuker vindt. Chayna schiet enorm in de lach als we even pauzeren en ik haar quasi-verontwaardigd Basic Fit noem, stormt even de kamer uit, zowel om drinken te halen als om twee andere fans van haar die mee zaten te luisteren hun mening te vragen. Ook die twee schieten in de lach en komen niet verder dan "euh, il a raison"
    Chayna deed alsof de hele wereld tegen haar was, maar het maakte niet minder enthousiast in de tweede helft. En ze bevestigde gewoon de kritieken: erg enthousiast in doggy, beetje dankzij haar bouw (kleiner met een stevige kont) maar je voelt haar open en dicht gaan als ze zich amuseert. En zo knalt ook turbo 3 eruit: "Obani bengathinta amabhubesi?" (who can touch our lions)

    all aboard!

    En daarmee vond ik wel genoeg geweest. Afrekenen met de twee afrikaanse leeuwinnen, GMA was al naar huis. Dit was zeer waarschijnlijk mn laatste Babylon bezoek dit jaar, volgend jaar in januari kijken of we nog een paar keer zoveel geluk hebben. Een grappig liedje van Albert Hammond keek alvast op de werkweken vooruit, die vooral door veel treinreizen gedomineerd werden. Verrassend weinig vertragingen en net comfortabel genoeg om een uurtje te kunnen pitten. Zo heel gek is een NS Business Card niet

    Laatst gewijzigd door Sphinx; 15 december 2019 om 20:09
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  38. Onderstaande 12 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 december 2019),Getrouwd (16 december 2019),Giodude (25 december 2019),mechelen (17 december 2019),mentholbear (20 december 2019),noglangnietuitgewandeld (15 december 2019),Patjax (26 december 2019),pret (15 december 2019),RobOpzoek (19 december 2019),Sjeufke (15 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019),Wijze grijze (15 december 2019)

  39. #1949
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Vandaag @ 20:03
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Vorige week woensdag op 4 december Babylon bezocht met een kortingskaartje van een collega Waarvoor heel hartelijk dank. Ik kwam om half 1 s middags aan. Er waren een stuk of 10 beren en een twintig mooie meiden. Later op de dag van beide soorten wat meer aantallen.

    Kortinfskaartje werd zonder moeite geaccepteerd. Ik kreeg mijn spullen, waarbij opviel dat de key-cord is veranderd in een armbandje met daaraan de schlussel van de locker. Lekker praktisch.

    Na het omkleden (locker room is eigenlijk wel klein voor meerdere ontklede ijsberen tegelijkertijd) maar eens lekker in de whirlpool gaan zitten. Heerlijk ontspannen. Later pp de dag nog een paar keer in de whirlpool geploft. Soms zater er stelletjes in, die elkaar geinig zaten te teasen.

    Ook kwam er refelmatig een dame langs om te kijken of er nog wat te acoren viel. Vanuit de whirlpool heb je zicht op de nieuwe uitbouw. Zit er leuk uit!

    Natuurlijk kwam Tanja op me af. Ze zag er super, maar ik had op de AWL gezien dat Dolly aanwezig was en wilde met haar kameren. Wel was ik erg geil. Kleine piet wist ik slecht in bedwang te houden met al dat moois. Toen ik op een gegeven moment een supergeil filmpje in de kino lag te kijken, koekeloerde Rebecca om het hoekje. Dat doet ze normaal nooit. Maar vandaag wel. Ik nodigde hoor bij me uit. En daar had ze niet opz gerekend. Ik vind Rebecca wel wat hebben, maar de laatste tijden kwam een kamer met haar er gewoon niet van. Samen even naar de film gekeken (heel kort ?) waarna ze waat begon te strelen en daarna zocht ze met haar zachte lipjes snel mn pik op. Wat kan deze meid enorm lekker pijpen. Onder toezicht van een senior beer die er even bij kwam zitten in de kino pjjpte Roemeense Rebecca me heerlijk klaar. Helaas geen sperma op haar brillenglazen.?

    Na Rebecca moest ik flink uitrusten. Tanja kwam weer langs en ik zei dat ik tot 15.00 op Dolly zou wachten, als ik haar dan nog niet gezien had zou ik.met haar gaan. Gedurende deze 'periode' wat eten en drinken en her werd later en later. Toen het half vijf was, wilde ik naar huis gaan, maar toen kwam Dolly binnen. Snel naar haar toe en naar de kamer.*

    Heerlijk anderhalf uur met Dolly gehad. Ze is een superknappe meid, die erg goed Engels spreekt en ook eeen gesprek goed op gang kan houden. Ook heerlijk pijpen en lekker klaargekomen.

    Na de kamer snel naar huis (twee uurtjes rijden). Ik zie terug op een hele mooie middag. Vreemd genoeg niet geneukt, maar wel twee keer lekker klaatgekomen.

    Met een kortingskaartje moest ik 40 euro entree betalen. Dat is deze club zeker waard. De normale 70 niet (vind ik)..

  40. Onderstaande 14 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 december 2019),Getrouwd (16 december 2019),Giodude (25 december 2019),GrandCru (16 december 2019),Husky (16 december 2019),jansenroy (20 december 2019),mechelen (17 december 2019),Patjax (26 december 2019),pret (16 december 2019),RobOpzoek (19 december 2019),Sjeufke (16 december 2019),Viscamessi (16 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019),Wijze grijze (16 december 2019)

  41. #1950
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Babylon
    24 November 2019

    De Zwarte Wolf oftewel de ZwW ging een kort bezoekje afleggen in zijn favo sprookjesbos om herten vol te schieten. Het bleef bij eentje gezien de ZwW inderhaast moest vertrekken om elders zijn opwachting te maken.
    Sorry, te lui om een gans verslag te maken...


    Wat deed de ZwW daar?

    Hertjes volblaffen in een wellnessbordeel en tussendoor wellnessen, zuipen en rondhangen. #ofcourse


    Hoe werd ZwW ontvangen?

    - Hij kwam de wolfmobiel parkeren op de parking: de ZwW had zoveel keus dat hij er zelfs stress van kreeg. Keuzestress dat op de parking begint! Het zweet brak hem uit. #ikoverdrijfwel

    - Hij belde aan de houten deur en werd prompt reingelassen. 1 theke en 1 verrassing later...uitleg: zie làter... + 1 rabatkart minder kon de jagerstenue worden meegenomen naar de 121ste boom rechts om dan onder de waterval te staan douchen. Nee het is een douche met een regenkop of hoe zo'n ding ook weer heet. De ZwW douchte zich al in Samya maar een voorbeeld moet gesteld worden aan de andere douchende jagers en dat waren er 0 op het moment van de gebruikelijke reinigingsprocedure. #zeveraar

    - De ZwW is ontvangen, in jagershandoekentenue gehesen, het geweer geladen to load & shoot, klaar. #hoer-a


    Wat gebeurde er vooral?

    - De ZwW ging wat rondzwerven in een erg rustige club, met alle plek om links en rechts uit te wijken zonder iets om te stoten, te laten vloeken of anderzinds 1 meter terug te botsen door de botsing op de paar stootkussens van de lokale hertjes op hoge hakjes. #sorryhertjeofneetochniet

    - Liggen maffen in de lege kino #luiwammes

    - Met z'n lui gat liggen bubbelen als een kreeft in een hete pot, pardon: jacuzzi. Met spijt werd terug gedacht aan diepgaande gesprekken met medejagers onder het genot van 2 speelse hertjes die van stoeien geen ophouden weten. #nostalgiemomentje.

    - De geurhinder was wel weg. #oef

    - Zweten in de sauna #zeerheet

    - ... en nog meer zweten in de citroendampbak in de hoek. #hetishierveeelteheet

    - er werd gegeten uit voederbakken of zijn dat warmhoudbakken? #dilemma


    Wat gebeurde er niet?

    - De ZwW heeft niet niet ontbeten, dat was al in het hotel nabij Samya gebeurd #nosecondbreakfast

    - De ZwW is niet naar buiten gegaan, laat staan een teen in de zwemvijver gestoken, laat helemaal staan erin gezwommen #nogvoorgeenmeter

    - De ZwW heeft niet getalmd om te vertrekken #blijvenplakkenverboden

    - De ZwW heeft geen gigantische vangst gemaakt #dedagervoorweldus

    - De ZwW had niks te zeuren #dusdatgebeurdenietecht

    - De ZwW betaalde geen 70€ #dankUanderForum #DankU

    - De ZwW vloog niet in de zuip noch gebruikte hij andere middelen dan geweerloopadditieven #zeurpiet

    - De ZwW kreeg een omhelzing en een kus van de Juf. Juf Denisa. Hij moest later van zijn hart een steen maken...een verdomde stéén!


    Viel er veel te jagen voor de ZwW?

    Nee #noppesnada

    Nee?

    Nee, te fuckin' rustig, het is Zondag en de ZwW had al teveel optisch geweld ondergaan in een ander sprookjesbos Samya genaamd waardoor de waarde van het jachtaandeel hier zakt tegenover de Samyahertjes-index. Vaste opties waren er wel maar speculeren op de smakelijkheid van erotisch vertier behoeft geen schot in het wild te zijn voor de ZwW vandaag. Eenmaal schieten, altijd raak in Babylon bei Rhein. #jawohl


    Hoe was de vangst?

    Zelfde hertje van een tijd terug dat Michelle heet, te lang geleden en dat is ook waarom het zo goed was. Zie de gedetailleerdere beschrijving van de jachtopbrengst:

    => Michelle Ma Belle (duh...) #teluivoororiginaliteit #vooruitmetdiegeit


    De ZwW heeft eerlijk gezegd geen moeite gedaan om te jagen, Michelle was de eerste die voor z'n neus stond bij de ontvangst toen hij voorbij de ooit platgebrande deur de balie benaderde. De gigantische erehaag van een duizelingwekkend aantal van 1 dames in een erg rustig sprookjesbos is toch beter dan helemaal geen erehaag in een sprookjesbos tjokvol jagers die alle dieren aan het berijden en volschieten zijn. #gelukgehad


    Hoe was de concurrentie? Veel andere jagers?

    Welke concurrentie? Het was super rustig, zoveel hertjes voor de ZwW en voor hem alleen. #gelukzak


    Hoe waren de jachtopzieners?


    Welke jachtopzieners? Ah het personeel: geen gezeik, alles klar, vriendelijk en servicegericht op personeelse wijze dan. De baas van het bos was nicht da, wellicht de slaap der betrunkenen aan het doorsnurken. #gokje


    Wat heeft de ZwW bij elkaar gezopen?


    3 cola's, 5 waters en 1 blonde Leffe bij het eten.


    Wat heeft de ZwW uitgevreten?


    - 1 schnitzel plus paddoroomsaus met gestoomde en ongestoomde groenten bij het drinken. #lekkerderdanvorigekeer #neenietgeestverruimend

    - voor een keertje werd 's middags gegeten omdat de ZwW op tijd in een gans andere plek moest anwesend zijn. Hij plukte een boel fruit van de bomenschaal aan de balie welke door ander publiek met hier en daar feministische neigingen (helaas) mooi werd versneden en keurig op een schaaltje gepresenteerd kwam. Ze moesten het eens weten in welk type bos die sappige stukken fruit hebben gehangen. De ZwW kon z'n lol niet op. #contextmismatchgedoe


    Is er wat nieuws daar?


    - Ja, de ZwW kan melden dat de kluissleuteltjes niet langer om de nek bengelen maar als armbanden dienen te worden gedragen. Het zal hertjes niet van weerhouden om ze te pakken en mee op de loop te gaan. Als grap uiteraard. #hahaha :dance2


    En weg was ie

    Zoals gezegd moest de ZwW op een andere plek vertoeven. Het bezoek was dus kort en werd al omstreeks 15u30 afgebroken met spijt uiteraard. Genoteerd wordt dat de ZwW al met dit ene Babylonische hertje al met 50€ over budget is gegaan en meer mocht op dat moment echt niet uit de beugel. Die Samyaanse mokkels, ze waren te goed voor de ZwW! Een afscheidskus werd gegeven aan Michelle, de enige die werd bekamerd des Zondags. #dankUMichelle


    Keert hij hier terug dit jaar?


    Nee, wellicht niet SixSens en misschien LR lonken nog om de einder voor December. #opnaar50kamergangen

    Heb ik nu toch een verslag gemaakt over de avonturen van de Zwarte Wolf ofte ZwW... #isdateventjesgeluktzeg
    De zwarte wolf

  42. Onderstaande 22 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 december 2019),Elmo3108 (20 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (16 december 2019),Giodude (25 december 2019),Goedemorgenallemaal (18 december 2019),housefreak5 (16 december 2019),hvdk52 (17 december 2019),Klatergoud (17 december 2019),man (17 december 2019),mechelen (17 december 2019),Meme Moo (16 december 2019),mentholbear (20 december 2019),Pandabeer82 (17 december 2019),Patjax (26 december 2019),pret (16 december 2019),RobOpzoek (19 december 2019),Shakir (20 december 2019),Siberische tijger (18 december 2019),Sphinx (18 december 2019),Viscamessi (20 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019),waterrat (18 december 2019)

 

 
Pagina 78 van 161 EersteEerste ... 286874757677787980818288128 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

FKK Artemis 468*60