Pagina 113 van 117 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.801 t/m 2.825 van 2921

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 12:47
    Discussies
    14
    Thanks
    1.259

Standaard

Inderdaad typefoutje. Show was van Ella en Antonia. Klopt helemaal wat jij beschrijft! Antonia heeft nog wel een tijdje gepijpt. Snel aangepast.

Ik heb Bella vrij vaak zien zitten, zal dan net toeval zijn geweest wanneer ik haar zag en wanneer jij haar niet zag. Ze is behoorlijk populair, dus het verbaasde me al een beetje.

Last Online
    Vandaag @ 10:12
    Discussies
    4
    Thanks
    98

Standaard

Heel onverwacht opende zich gisteren een window of opportunity (doordat een ander window zich al even onverwacht weer gesloten had) en besliste ik à la minute voor de laatste keer dit jaar naar Bab te rijden.

Onderweg nog even mijmeren over de gigantische kuil van de bruinkoolwinning. Enerzijds staan er daar in de buurt een heleboel windmolens, anderzijds wordt er volop bruinkool ontgonnen. Een beetje een spagaat in het licht van de klimaatdiscussie. Greta en Anuna d’r maar eens op afsturen?

Aankomst rond 12 u. Op de parking stonden nog maar 4 andere auto’s. En het daaraan verbonden voorgevoel werd binnen bevestigd. Het was vrij rustig, en dat bleef het doorheen de dag. Globaal waren de dames in de meerderheid. Uiteraard kom ik niet voor de medeberen, maar soms is het wel leuk om even op te kunnen gaan in de grotere groep en rustig je target(s) te kunnen selecteren.

Het voordeel was wel dat alle onderdelen van het ontbijt nog ruim beschikbaar waren. Ik heb me daar dus maar eerst aan te goed gedaan. Stap 2 was een uitgebreidere wellness-sessie: sauna, hammam, whirlpool, rustbedje. Tussendoor enkele sollicitaties ondergaan, maar ik had Sascha al gespot (en zij mij) en zij zou het worden.

Voor de rest: het blijft meer dan erg leuk, zoveel mooie (of minstens leuke) naakte jonge vrouwen. Zo zat ik op een bepaald moment wat te eten aan het tafeltje naast het uiteinde van de tap terwijl een drietal dames wijdbeens hun bekoorlijkheden tentoon stelden. Welk restaurant doet beter???

‘s Avonds zat ik wat te ouwehoeren met een Duitser uit Freiburg. Hij reed 400 km om naar Bab te komen. Lulu en Luna kwamen d’r ook even bij zitten. Een heel leuk, atypisch gesprek. Het ziet er wel naar uit dat Lulu in Bab blijft. Ze zag er overigens verrukkelijk uit!

Babylon… Het blijft toch een club waar je niet omheen kunt.

3. Onderstaande 14 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 december 2019),blauwebeer (13 december 2019),brombeerzuid (13 december 2019),fervent (13 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (13 december 2019),Giodude (25 december 2019),housefreak5 (13 december 2019),Husky (13 december 2019),hvdk52 (13 december 2019),Klatergoud (14 december 2019),mechelen (13 december 2019),Patjax (13 december 2019),RobOpzoek (13 december 2019),Sjeufke (13 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Discussies
    22
    Thanks
    531

Standaard

Met een vrijkaartje van dit forum was ik afgelopen woensdag in Babylon. Dank Willem2 en Babylon daarvoor. Ik was er al om 11 uur en was de eerste op de parkeerplaats. Toen ik om 16.00 uur weg ging was de parkeerplaats driekwart vol. Dat bleek binnen ook: het was niet te druk, maar wel gezellig. Ik was er alweer een aantal maanden niet geweest, pff, was ik er aan toe. Maar gelijk een lange tijd de jacuzzi in gegaan. Na een tijdje zag ik vanuit de jacuzzi een meisje zitten in de nieuwe serre. En dacht dat dat wel leuk zou kunnen zijn voor de eerste kamergang. Dus ik uit de jacuzzi, afdrogen en de nieuwe serre ingelopen. En ik ging naast -naar bleek- Angela zitten. Superlief meisje, maar wel moeilijk communiceren. Ze spreekt weinig duits en engels en mijn roemeens is ook niet al te best. Toch maar vertrokken naar kamer 1, mijn favoriete kamer. En het was een alleszins redelijk half uurtje, waarin we elkaar goed verwend hebben. Bij het beffen kwam ze ook echt heel makkelijk klaar. Ik was blij.
    Met een kopje koffie weer de jacuzzi in gegaan. Eindelijk een dagje ontspannen na al werken. Verschillende meiden kwamen eens even kijken of ik geïnteresseerd was, maar ik zei dat ik moest rusten. Met enkele bekende meisjes gesproken. En ik kreeg het idee dat het na deze week toch wel een stuk stiller zou kunnen zijn in Babylon: dit weekend gaat er een aantal meiden naar Roemenie voor kerst. Dolly vandaag, Denisa gaat morgen en blijft zeker 4 weken weg.
    De tweede sessie was met Sascha, al afgesproken bij binnenkomst. We kennen elkaar heel goed en dan wordt de sex nog lekkerder. Het is ook echt een heel aantrekkelijke meid, op dit moment met krullen. Het werd prima op de kamer, ook een lekker gesprek. Maar ze zei dat ze gewoon vooral lekker wilde vrijen en dat deden we dus ook. Very good as always, zei ze, vergetend dat de laatste sessie die we hadden misschien wel meer dan een jaar geleden was.

Nog een tijdje met een medebeer gesproken die uit Amsterdam kwam. Hij gaat eerst met de trein naar Roermond en dan met een taxi naar Elsdorf. Best wel een tocht. Wat gesproken over de clubervaringen en de meisjes. Nog wat gegeten, maar echt bijzonder was het niet. Eddy was er niet, Denisa zei dat hij ziek was. Ook afgesproken was de laatste sessie met Denisa. Ik kan er niet genoeg van krijgen met haar. Het lijkt wel alsof ze alles net een beetje beter doet dan de andere meiden. Het duurde dan ook niet lang voordat ik het condoom vulde. Nou ja, veel was er niet meer over na de voorgaande twee sessies.
    Als ik zeker weet dat ik niet meer ga kameren, neem ik een Leffe 'dunkel'. Die heb ik bij de gokautomaat opgedronken en in de tussentijd nog ongeveer de helft van mijn uitgaven terugverdiend. Terugkijkend was het een leuke en ontspannende dag. Of ik snel weer zal gaan weet ik niet. De entreeprijs is echt te hoog nu. En bovendien zijn andere clubs dichterbij en daar is ook van alles te beleven

5. Onderstaande 15 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 december 2019),Getrouwd (14 december 2019),gignnl (13 december 2019),Giodude (25 december 2019),hotrod68 (14 december 2019),hvdk52 (13 december 2019),Johan35 (13 december 2019),Klatergoud (14 december 2019),lustman (13 december 2019),mechelen (13 december 2019),Patjax (13 december 2019),Shakir (13 december 2019),Sjeufke (13 december 2019),WANDELAAR5 (13 december 2019),Wijze grijze (14 december 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:53
    Discussies
    76
    Thanks
    32

Standaard

Heute feiert eine Gruppe von 65 Gästen!!! Weihnachten im
    Babylon!

VanKees

7. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (14 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Discussies
    37
    Thanks
    3.410

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Heute feiert eine Gruppe von 65 Gästen!!! Weihnachten im
    Babylon!

VanKees
    Komen de drie wijzen ook met ezel en os!
    Dan is het compleet

9. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (14 december 2019),Sjeufke (14 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:25
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    111
    Thanks
    8.712

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Komen de drie wijzen ook met ezel en os!
    Dan is het compleet
    Kees kon niet komen, hoe het met de os zit weet ik niet
    En Garde

11. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (14 december 2019),cheasehead (14 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.259

Standaard Matige kamer goedgemaakt

Als trotse winnaar van de recensie van de maand en daardoor in bezit van een kortingskaartje gisteren afgereisd voor weer een zaterdag Babylon. Er was inderdaad een soort "Weihnachtsparty". Gezellig druk! Maar dat party betekent:
    • Sommige dames dragen nu pakjes of lingerie. In het geval van de wat oudere Turkse geblondeerde dame een vooruitgang, voor de rest een achteruitgang.
    • Er is een DJ. Muziek staat normaal al vrij hard, nu nog harder. Voor mij een achteruitgang.
    • Er is geen a la carte menu, ook een achteruitgang.

Dit werd wel een beetje goedgemaakt door Gina die een fantastische paaldansshow gaf. Geen idee of ze dat ook wel eens doet als er geen party is, maar dit was echt leuk en goed. Als een aapje op de kop bij het plafond, alle standjes en posities die je in kan denken. Alice deed aan een de andere paal ook wat beweginkjes, maar dat haalde het niet bij Gina.
    Wat ik ook leuk vond was de verloting. Voor 4 Euro 2 tickets gekocht. Helaas niet gewonnen, maar het is toch een leuke extra activiteit. Je kon een gratis kamer winnen, of gratis massage, of gratis toegangskaart.

En gelukkig was het mondwater bij de receptie weer terug van weggeweest. Ik ga graag netjes schoon de kamer op met een dame. Verwacht ik ook van haar.

Diverse dames waren terug van vakantie. Ik vermoed dat zei de Kerstbezetting gaan vormen: Isabel (optisch super en goede service), Sandra (super service, wat ronder en minder aantrekkelijk) en Stefania. Verder was er een nieuwe Hongaarse dame: Alina. Ze zei dat ze van Samya kwam. Ze heeft een beetje androgyn aantrekkelijk gezicht, kleine stevige A tietjes en een helaas uitgezakte billen. Ze liep nog een beetje verloren omdat er geen andere Hongaarse dames zijn en ze heeft ook nog geen vaste klanten. De veelbesproken Jennifer heb ik niet gezien. Bella komt van de Hongaarse minderheid in Roemenië en spreekt wel Hongaars. Verder was er nog een soort Chris look-a-like. Wat smaller en helaas een niet symmetrische lelijke siliconen operatie gehad. Mooie ster tattoos over haar rug. Verder niet mee gesproken, dus ik weet haar naam niet.

Ik was prettig vroeg, weer ontbeten met de gerookte vis. Sasja was beschikbaar. Mooie dame en ze zou goed zijn had ik al meerdere keren gehoord. Het werd een redelijke kamer. Pijpen is goed, 69 was erg leuk. Al snel proefde haar kutje niet meer naar fris gewassen en naar kutvocht. Tongzoenen was wat te terughoudend, maar bij het neuken ging het helaas mis. Ik had netjes van tevoren aangegeven een grosse Schwanz te hebben. Zou geen probleem zijn, tot ze hem zag. Uiteindelijk heeft ze haar best gedaan, maar steeds maar een klein beetje naar binnen en een hand ertussen houden. Na een half uurtje maar afgerekend zonder Trinkgeld.

Wat rondgelopen en het was echt gezellig druk. Er werden veel kamers gemaakt, maar geen lange pannenkoeksessies. Zo was Chris zelfs regelmatig beschikbaar. Ik wilde de kamer met Sasja maar snel vergeten, dus op topper Alice afgestapt. Alice was door de supersessie van vorige week al bijna opgerukt naar een gedeelde eerste plaats op mijn favorieten lijstje. Ze stelde een trio voor met Rebekka. Ik zwak als altijd zei OK, maar ik zag het niet zitten de matig actieve Rebekka mee te nemen, dus werd het Sarah. Top kamer sessie gehad! De dames pijpen allebei super en uiteindelijk bij Alice in reverse cowgirl neukend mijn condoom volgespoten. 's ochtends had ik eerst nog boodschappen gedaan en wat Ferrero Rocher verpakkingen met gouden kerstboompje ingeslagen. Daar het geld ingevouwen en aan de dames overhandigd. Alice dacht eerst dat ik alleen in chocola betaalde, maar al snel zag ze ook het papiergeld en moest ze lachen. Daarna heb ik haar even mijn forumberichten laten lezen en ze heeft zich voorgenomen nog beter haar best te doen om Daniella van plaats 1 te halen.

Tijd voor pauze. Om en om beneden en in de Kino mijn e-Reader liggen lezen en een Leffe Blond gedronken. Klein bordje als een soort lunch gegeten (nou ja niet het bordje zelf, maar wat ik erop gelegd had). Stefania en Sandra kwamen vragen in de Kino of ik interesse had. Nee ik heb pauze. Toch kwam Sandra even knuffelen. Vond ik geen probleem uiteraard.

Toen ik weer beneden in de bar kwam zag ik Elli zitten. Klein zigeunerinnetje met veel tattoos en kort zwart haar en heel donkerbruine ogen. Ik kon me nog vaag een recensie herinneren waarin zij werd afgeschilderd als top zigeuner knijpkutje, dus met haar de kamer op. Ze begon redelijk te zoenen, maar toen ze mijn jongeheer zag, kondigde ze aan niet te zullen neuken. Ik was zo stom geweest om dit niet even vooraf te bespreken. Ik wilde de sessie afbreken, maar ze zei "te laat, we hebben al gezoend". Ze beloofde het pijpend op te lossen. 10 minuten in 69 gelegen, toen nog 5 minuten vanaf de zijkant pijpen en toen gaf ze het op. Ze had wel haar best gedaan, was aardig bezweet. Daarna heeft ze nog 15 minuten een handjob gegeven, maar die was van echt matige kwaliteit. Niet gepopt met afgeragde jongeheer de kamer verlaten. De eerste echt matige kamer die ik mee heb gemaakt in Babylon. Ik denk dat ik in het vervolg toch wat minder op experimenteerpad moet gaan en me meer aan de ruim aanwezige toppers moet houden. Maar je er is in Babylon zoveel mooi vrouwelijk schoons te ontdekken!

Tijd voor weer pauze en erachter komen dat er geen a la carte eten zou zijn. Dus wat uit de bakken geschept. Was prima. Ook een beetje in de kerstsfeer en goede groente, o.a. spruitjes en rode kool. Het koude buffet was ook ge-upgrade met wat vis mooi ingemaakt in gelei.

Daarna op zoek naar mijn toppertje Daniella. Haar pannenkoek vriend (ook een NLer trouwens, zou hij mijn berichten hier lezen?) was er niet en zou pas dinsdag komen. Kijk beter voor mij. Met Daniella even de spanning van de tombola meegemaakt. Zij trok ook nog een keer een lootje uit de champagnekoeler, maar helaas niets gewonnen. Daarna dus naar de kamer voor een uur. Zij heeft mij Elli helemaal doen vergeten met een werkelijk fantastische pijpbeurt. Met afstand de beste die ik in Babylon gehad heb. En ze heeft weer wat afstand genomen van de nummer 2 positie op mijn toplijst. Ook haar geld zat naderhand verpakt in een gouden Ferroro Rocher kerstboompje.

Tijd voor de douche en nog even bijkomen van die supersessie. Bij het uitrusten gaf dezelfde beer als vorige week een leuke show bij de bar met Antonia en Ella. Er was weer veel belangstelling voor dat trio. Deze keer had hij butplugs gekocht voor de dames, maar die weigerden allebei om die in te doen. Beetje flauw. Aan neuken is hij niet toegekomen, Ella pijpte hem klaar.

Toplijst: Daniella (eerste plaats), Alice, Carmen, Chris(tina) en Mila (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa, Sandra (3), Isabella (4), Roberta, Sarah, Justina (5). Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.

Op de kandidaat lijst: Alexa, Aurelie, Rose en Sabrina.

13. Onderstaande 12 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

biged (15 december 2019),Eddy_V (15 december 2019),Elmo3108 (15 december 2019),Getrouwd (15 december 2019),Giodude (25 december 2019),le_belge (15 december 2019),mechelen (15 december 2019),noglangnietuitgewandeld (15 december 2019),Patjax (26 december 2019),Shakir (15 december 2019),Sjeufke (15 december 2019),Wijze grijze (15 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 06:16
    Discussies
    89
    Thanks
    981

Standaard De Kobobende versus de Fincabende (30-11)

"I can't stop the way I feel
    Things you do don't seem real
    Tell me what you've got in mind
    'Cause we're running out of time
    Won't you ever set me free?
    This waiting 'round's killing me

She drives me crazy, like no one else
    She drive me crazy, and I can't help myself."

Even wat achterstallig onderhoud plegen. Want aangezien deze racebeer nog een kortingskaart voor Babylon over had, ben ik twee weken terug nog eens richting Elsdorf gekacheld. Geen enkele planning, we kijken wel wat er gebeurt. Inderdaad weer een verjaardag, inderdaad weer weinig cohesie in de Pinokkiolijst, en verrassend maar waar: Geen Leiding/Lijding te bekennen vandaag. Vier thekedames hielden de zaak draaiende, de rest moesten we zelf maar uitzoeken. Al heel snel kwam ik Katja en Chayna tegen, dus de avond lijkt al geregeld. Een aantal bekende gezichten getroffen zoals de gekke kleine Elena, Sascha, Daniella (die heel snel op kamer verdween voor een soort GigaÜberPannekoek sessie) en nota bene drie dames die allemaal uit Finca overgekomen waren en allemaal dezelfde rode haarkleur hadden. Er bleek nog een vierde rond te lopen en daar kwam ik bij uit.

Eigenlijk wou ik alleen collega Taurus goedendag zeggen, maar hij was ook met twee dames in gesprek. De een was Vivien (die al wat langer in Bab. rondloopt en die ik wel van gezicht kende), de ander een kleine blonde Duitse (niet veel langer dan Elena) die blijkbaar haar eerste werkdag in Babylon had, maar (zo bleek later) al een schare fans in Finca mee had genomen. Zoals me ook een paar maanden eerder met Aurelie gebeurde, we raakten aan de praat en voor je het weet zijn we een minuut op twintig verder. Taurus en Vivien hadden intussen al de wijk genomen, dus aangezien we toch al een beetje zaten te knuffelen dacht ik goed voorbeeld doet goed volgen. En ik moet zeggen, Mina kweet zich heel goed aan haar taken. Zoende ze eerst wat aarzelend, naarmate ze warmgedraaid raakte werd ze een stuk actiever en moet ik haar blaascapaciteiten gedwongen met een befpauze counteren, want nu kreeg ik het een beetje warm. Ze was daar wel over te spreken aangezien ze nog dieper ging zoenen. Langere klanten zullen met haar het probleem krijgen dat ze nét iets te klein is voor een goede missio, maar nu paste het net. Ook was ze zo licht dat je haar in doggy bij wijze van spreken naar je toe kan trekken ipv dat je haar "aanduwt". Na een uurtje kneep ze motorplof er redelijk eenvoudig uit. Beng! Gek genoeg kwam onderstaand nummer uit de boxen toen we terugliepen

Or will you walk away?

Laatste tijd veel berichten van dames die weer terugkeren op het nest. En zo'n momentje had ik met topper Alice, die een tijd aan het zwerven is geweest, maar nu weer voor een paar weken in Elsdorf rondhopt. A la Simple Minds liep ze me eerst voorbij toen ik zat te eten (volledig op de waterautomaat gefocust) maar als ze zich omdraait komt ze even grinnikend goedendag zeggen en een koffiesnoepje bietsen. Hier en daar een extra tattoo, ook twee piercings extra, Alice had die dag een soort Lizbeth Salander look (voor wie de Millennium boeken van Stieg Larsson op zijn ereader heeft staan). Een uurtje later kwam ik haar opnieuw tegen en hebben we even zitten bijpraten. Dat liep al snel uit op zoenen en aangezien Helena iets riep in de trant van "Mach ihn fertig" vond Alice dat ze dat ook maar even moest doen. Chayna protesteerde nog dat ze me heel moest laten voor later, maar Alice kent me goed, verklaarde zichzelf net zo egoïstisch als ik hihi. Ze heeft me bijna een uur langzaam en diep liggen afzuigen, af en toe even onderbreken voor een kort praatje of een befpauze om de druk niet te hoog te laten. Maar tegen het einde kende ze geen genade en zoog rustig motorplof 2 eruit. Oef, dat kan ze echt nog steeds goed, hopelijk blijft ze ook volgend jaar nog een tijdje in Babylon rondhangen.

Wo nans impi iyeza

Intussen was ik GMA tegengekomen, die later aan een van de Finca-rode dames bleef hangen. Opvallende verschijning, Sena of Senna oid. Behalve dat Fincarode haar had ze ook veel tattoo's en een stel nagels alsof ze van Clan Ghost Bear afstamde of in de nagelstudio van Gail Devers was geweest (ex atlete die om haar klauwen van nagels bekend stond). Ik lag rustig in een boek van Dewey Lambdin te lezen over de situatie op St. Domingue in 1800 (toen waren Haiti en Dom Rep nog één kolonie) toen Katja even kwam speuren waar ik gebleven was. Ze maakte blijkbaar zoveel lawaai dat Sena even kwam kijken (nein, er liegt noch da). Ook Mina kwam even buurten terwijl haar volgende gast zich douchte.

Maar niet veel later was ik de klos. Johnny Clegg en Juluka slaan alarm "Impi. Wo nans'Impi Iyeza" (vert. "War! The Army is coming). Een leger van twee uit de Rwandese jungle, bent on destruction and mayhem. Klinkt serieuzer dan het is, want Katja en Chayna zijn een leuk op elkaar ingespeeld duo. Al bleek Chayna dit keer nieuwsgierig waarom Katja bijna nooit doggy wil doen in zo'n trio. Dit keer deed ze het denk daarom wél (maar niet langer dan een minuut of 10), maar je merkt gewoon aan hoe ze reageert dat Katja missio en enkele zijwaartse varianten leuker vindt. Chayna schiet enorm in de lach als we even pauzeren en ik haar quasi-verontwaardigd Basic Fit noem, stormt even de kamer uit, zowel om drinken te halen als om twee andere fans van haar die mee zaten te luisteren hun mening te vragen. Ook die twee schieten in de lach en komen niet verder dan "euh, il a raison"
    Chayna deed alsof de hele wereld tegen haar was, maar het maakte niet minder enthousiast in de tweede helft. En ze bevestigde gewoon de kritieken: erg enthousiast in doggy, beetje dankzij haar bouw (kleiner met een stevige kont) maar je voelt haar open en dicht gaan als ze zich amuseert. En zo knalt ook turbo 3 eruit: "Obani bengathinta amabhubesi?" (who can touch our lions)

all aboard!

En daarmee vond ik wel genoeg geweest. Afrekenen met de twee afrikaanse leeuwinnen, GMA was al naar huis. Dit was zeer waarschijnlijk mn laatste Babylon bezoek dit jaar, volgend jaar in januari kijken of we nog een paar keer zoveel geluk hebben. Een grappig liedje van Albert Hammond keek alvast op de werkweken vooruit, die vooral door veel treinreizen gedomineerd werden. Verrassend weinig vertragingen en net comfortabel genoeg om een uurtje te kunnen pitten. Zo heel gek is een NS Business Card niet

Laatst gewijzigd door Sphinx; 15 december 2019 om 20:09
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

15. Onderstaande 12 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 december 2019),Getrouwd (16 december 2019),Giodude (25 december 2019),mechelen (17 december 2019),mentholbear (20 december 2019),noglangnietuitgewandeld (15 december 2019),Patjax (26 december 2019),pret (15 december 2019),RobOpzoek (19 december 2019),Sjeufke (15 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019),Wijze grijze (15 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:07
    Discussies
    11
    Thanks
    472

Standaard

Vorige week woensdag op 4 december Babylon bezocht met een kortingskaartje van een collega Waarvoor heel hartelijk dank. Ik kwam om half 1 s middags aan. Er waren een stuk of 10 beren en een twintig mooie meiden. Later op de dag van beide soorten wat meer aantallen.

Kortinfskaartje werd zonder moeite geaccepteerd. Ik kreeg mijn spullen, waarbij opviel dat de key-cord is veranderd in een armbandje met daaraan de schlussel van de locker. Lekker praktisch.

Na het omkleden (locker room is eigenlijk wel klein voor meerdere ontklede ijsberen tegelijkertijd) maar eens lekker in de whirlpool gaan zitten. Heerlijk ontspannen. Later pp de dag nog een paar keer in de whirlpool geploft. Soms zater er stelletjes in, die elkaar geinig zaten te teasen.

Ook kwam er refelmatig een dame langs om te kijken of er nog wat te acoren viel. Vanuit de whirlpool heb je zicht op de nieuwe uitbouw. Zit er leuk uit!

Natuurlijk kwam Tanja op me af. Ze zag er super, maar ik had op de AWL gezien dat Dolly aanwezig was en wilde met haar kameren. Wel was ik erg geil. Kleine piet wist ik slecht in bedwang te houden met al dat moois. Toen ik op een gegeven moment een supergeil filmpje in de kino lag te kijken, koekeloerde Rebecca om het hoekje. Dat doet ze normaal nooit. Maar vandaag wel. Ik nodigde hoor bij me uit. En daar had ze niet opz gerekend. Ik vind Rebecca wel wat hebben, maar de laatste tijden kwam een kamer met haar er gewoon niet van. Samen even naar de film gekeken (heel kort ?) waarna ze waat begon te strelen en daarna zocht ze met haar zachte lipjes snel mn pik op. Wat kan deze meid enorm lekker pijpen. Onder toezicht van een senior beer die er even bij kwam zitten in de kino pjjpte Roemeense Rebecca me heerlijk klaar. Helaas geen sperma op haar brillenglazen.?

Na Rebecca moest ik flink uitrusten. Tanja kwam weer langs en ik zei dat ik tot 15.00 op Dolly zou wachten, als ik haar dan nog niet gezien had zou ik.met haar gaan. Gedurende deze 'periode' wat eten en drinken en her werd later en later. Toen het half vijf was, wilde ik naar huis gaan, maar toen kwam Dolly binnen. Snel naar haar toe en naar de kamer.*

Heerlijk anderhalf uur met Dolly gehad. Ze is een superknappe meid, die erg goed Engels spreekt en ook eeen gesprek goed op gang kan houden. Ook heerlijk pijpen en lekker klaargekomen.

Na de kamer snel naar huis (twee uurtjes rijden). Ik zie terug op een hele mooie middag. Vreemd genoeg niet geneukt, maar wel twee keer lekker klaatgekomen.

Met een kortingskaartje moest ik 40 euro entree betalen. Dat is deze club zeker waard. De normale 70 niet (vind ik)..

17. Onderstaande 14 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (16 december 2019),Getrouwd (16 december 2019),Giodude (25 december 2019),GrandCru (16 december 2019),Husky (16 december 2019),jansenroy (20 december 2019),mechelen (17 december 2019),Patjax (26 december 2019),pret (16 december 2019),RobOpzoek (19 december 2019),Sjeufke (16 december 2019),Viscamessi (16 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019),Wijze grijze (16 december 2019)

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    95
    Thanks
    1.917

Standaard

Babylon
    24 November 2019

De Zwarte Wolf oftewel de ZwW ging een kort bezoekje afleggen in zijn favo sprookjesbos om herten vol te schieten. Het bleef bij eentje gezien de ZwW inderhaast moest vertrekken om elders zijn opwachting te maken.
    Sorry, te lui om een gans verslag te maken...

Wat deed de ZwW daar?

Hertjes volblaffen in een wellnessbordeel en tussendoor wellnessen, zuipen en rondhangen. #ofcourse

Hoe werd ZwW ontvangen?

- Hij kwam de wolfmobiel parkeren op de parking: de ZwW had zoveel keus dat hij er zelfs stress van kreeg. Keuzestress dat op de parking begint! Het zweet brak hem uit. #ikoverdrijfwel

- Hij belde aan de houten deur en werd prompt reingelassen. 1 theke en 1 verrassing later...uitleg: zie làter... + 1 rabatkart minder kon de jagerstenue worden meegenomen naar de 121ste boom rechts om dan onder de waterval te staan douchen. Nee het is een douche met een regenkop of hoe zo'n ding ook weer heet. De ZwW douchte zich al in Samya maar een voorbeeld moet gesteld worden aan de andere douchende jagers en dat waren er 0 op het moment van de gebruikelijke reinigingsprocedure. #zeveraar

- De ZwW is ontvangen, in jagershandoekentenue gehesen, het geweer geladen to load & shoot, klaar. #hoer-a

Wat gebeurde er vooral?

- De ZwW ging wat rondzwerven in een erg rustige club, met alle plek om links en rechts uit te wijken zonder iets om te stoten, te laten vloeken of anderzinds 1 meter terug te botsen door de botsing op de paar stootkussens van de lokale hertjes op hoge hakjes. #sorryhertjeofneetochniet

- Liggen maffen in de lege kino #luiwammes

- Met z'n lui gat liggen bubbelen als een kreeft in een hete pot, pardon: jacuzzi. Met spijt werd terug gedacht aan diepgaande gesprekken met medejagers onder het genot van 2 speelse hertjes die van stoeien geen ophouden weten. #nostalgiemomentje.

- De geurhinder was wel weg. #oef

- Zweten in de sauna #zeerheet

- ... en nog meer zweten in de citroendampbak in de hoek. #hetishierveeelteheet

- er werd gegeten uit voederbakken of zijn dat warmhoudbakken? #dilemma

Wat gebeurde er niet?

- De ZwW heeft niet niet ontbeten, dat was al in het hotel nabij Samya gebeurd #nosecondbreakfast

- De ZwW is niet naar buiten gegaan, laat staan een teen in de zwemvijver gestoken, laat helemaal staan erin gezwommen #nogvoorgeenmeter

- De ZwW heeft niet getalmd om te vertrekken #blijvenplakkenverboden

- De ZwW heeft geen gigantische vangst gemaakt #dedagervoorweldus

- De ZwW had niks te zeuren #dusdatgebeurdenietecht

- De ZwW betaalde geen 70€ #dankUanderForum #DankU

- De ZwW vloog niet in de zuip noch gebruikte hij andere middelen dan geweerloopadditieven #zeurpiet

- De ZwW kreeg een omhelzing en een kus van de Juf. Juf Denisa. Hij moest later van zijn hart een steen maken...een verdomde stéén!

Viel er veel te jagen voor de ZwW?

Nee #noppesnada

Nee?

Nee, te fuckin' rustig, het is Zondag en de ZwW had al teveel optisch geweld ondergaan in een ander sprookjesbos Samya genaamd waardoor de waarde van het jachtaandeel hier zakt tegenover de Samyahertjes-index. Vaste opties waren er wel maar speculeren op de smakelijkheid van erotisch vertier behoeft geen schot in het wild te zijn voor de ZwW vandaag. Eenmaal schieten, altijd raak in Babylon bei Rhein. #jawohl

Hoe was de vangst?

Zelfde hertje van een tijd terug dat Michelle heet, te lang geleden en dat is ook waarom het zo goed was. Zie de gedetailleerdere beschrijving van de jachtopbrengst:

=> Michelle Ma Belle (duh...) #teluivoororiginaliteit #vooruitmetdiegeit

De ZwW heeft eerlijk gezegd geen moeite gedaan om te jagen, Michelle was de eerste die voor z'n neus stond bij de ontvangst toen hij voorbij de ooit platgebrande deur de balie benaderde. De gigantische erehaag van een duizelingwekkend aantal van 1 dames in een erg rustig sprookjesbos is toch beter dan helemaal geen erehaag in een sprookjesbos tjokvol jagers die alle dieren aan het berijden en volschieten zijn. #gelukgehad

Hoe was de concurrentie? Veel andere jagers?

Welke concurrentie? Het was super rustig, zoveel hertjes voor de ZwW en voor hem alleen. #gelukzak

Hoe waren de jachtopzieners?

Welke jachtopzieners? Ah het personeel: geen gezeik, alles klar, vriendelijk en servicegericht op personeelse wijze dan. De baas van het bos was nicht da, wellicht de slaap der betrunkenen aan het doorsnurken. #gokje

Wat heeft de ZwW bij elkaar gezopen?

3 cola's, 5 waters en 1 blonde Leffe bij het eten.

Wat heeft de ZwW uitgevreten?

- 1 schnitzel plus paddoroomsaus met gestoomde en ongestoomde groenten bij het drinken. #lekkerderdanvorigekeer #neenietgeestverruimend

- voor een keertje werd 's middags gegeten omdat de ZwW op tijd in een gans andere plek moest anwesend zijn. Hij plukte een boel fruit van de bomenschaal aan de balie welke door ander publiek met hier en daar feministische neigingen (helaas) mooi werd versneden en keurig op een schaaltje gepresenteerd kwam. Ze moesten het eens weten in welk type bos die sappige stukken fruit hebben gehangen. De ZwW kon z'n lol niet op. #contextmismatchgedoe

Is er wat nieuws daar?

- Ja, de ZwW kan melden dat de kluissleuteltjes niet langer om de nek bengelen maar als armbanden dienen te worden gedragen. Het zal hertjes niet van weerhouden om ze te pakken en mee op de loop te gaan. Als grap uiteraard. #hahaha :dance2

En weg was ie

Zoals gezegd moest de ZwW op een andere plek vertoeven. Het bezoek was dus kort en werd al omstreeks 15u30 afgebroken met spijt uiteraard. Genoteerd wordt dat de ZwW al met dit ene Babylonische hertje al met 50€ over budget is gegaan en meer mocht op dat moment echt niet uit de beugel. Die Samyaanse mokkels, ze waren te goed voor de ZwW! Een afscheidskus werd gegeven aan Michelle, de enige die werd bekamerd des Zondags. #dankUMichelle

Keert hij hier terug dit jaar?

Nee, wellicht niet SixSens en misschien LR lonken nog om de einder voor December. #opnaar50kamergangen

Heb ik nu toch een verslag gemaakt over de avonturen van de Zwarte Wolf ofte ZwW... #isdateventjesgeluktzeg
    De zwarte wolf

19. Onderstaande 22 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (16 december 2019),Elmo3108 (20 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (16 december 2019),Giodude (25 december 2019),Goedemorgenallemaal (18 december 2019),housefreak5 (16 december 2019),hvdk52 (17 december 2019),Klatergoud (17 december 2019),man (17 december 2019),mechelen (17 december 2019),Meme Moo (16 december 2019),mentholbear (20 december 2019),Pandabeer82 (17 december 2019),Patjax (26 december 2019),pret (16 december 2019),RobOpzoek (19 december 2019),Shakir (20 december 2019),Siberische tijger (18 december 2019),Sphinx (18 december 2019),Viscamessi (20 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019),waterrat (18 december 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:53
    Discussies
    76
    Thanks
    32

Standaard

Wie schaut es über die Weihnachtstage und Ende des Jahres im
    "Sündenpfuhl" aus?

24,25,26 geschlossen
    27,28,29,30 geöffnet
    31.12. + 01.01.2020 geschlossen.

vanKees

21. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Husky (20 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 11:45
    Discussies
    163
    Thanks
    2.576

Standaard

En dan gaan de dames ook nog even naar huis en dan komen ze niet meteen terug terwijl wij dat wel willen en verwachten en zo zitten we tot aan carnaval weer tegen "Babylon is gedoemd" postjes aan te hikken.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

23. Onderstaande 4 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 december 2019),jansenroy (21 december 2019),Sjeufke (21 december 2019),stimpy3 (21 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.259

Standaard Spijt

Ik had donderdagavond al getankt voor het wekelijkse tochtje naar Babylon op zaterdag. Dus ik kon zaterdag OZoSnel vlot opzadelen voor een tochtje naar Babylon. Voordat ik de trouwe lezers van mijn wekelijkse column over mijn wederwaardigheden in de club kan vertellen, kwam ik echter eerst in een verschrikkelijk complot terecht. Ik zal zo dit stukje ook in het complotdraadje plaatsen en het ergernissendraadje volspammen. Het probleem van een goed complot is dat je moeilijk kunt achterhalen wie erachter zitten, maar laat ik eerst even duidelijk maken wat het effect van het complot was: Ik kwam 25 minuten later dan gepland in Babylon!
    Wie er allemaal in het complot zaten?
    • Vooral heel veel Belgen. Die reden allemaal via de A58, A2 en A67 naar het Oosten. Wat is er mis met de E40, E313 en E314?
    • Heel veel vrachtwagenchauffeurs. Vooral diegene die goedkoop om te kopen zijn, zoals Litouwers, Bulgaren en Italianen
    • Google Maps die mij de hoofdbaan van de rondweg Eindhoven opstuurde, terwijl ze wisten dat er file stond en ik dus de hele tijd auto's via de parallelrijbaan mij rechts zag passeren.
    • Een Nederlands bejaard paar die aanvulling op hun AOW nodig hadden en daarom voor een klein bedrag 8km op de linkerrijbaan bleven rijden in Duitsland met een snelheid van 101km/uur waar geen snelheidsbegrenzing was.

De vele Polen die op de A67 naar het oosten reden geef ik het voordeel van de twijfel. Dat die na een aantal maanden hard gewerkt te hebben thuis Kerstmis gaan vieren lijkt me normaal en Polen ligt ook in oostelijke richting. Maar je weet het nooit zeker bij een complot!

Resultaat van dit complot was dat ik 25 minuten later dan gepland in Babylon aankwam. Was het complot specifiek tegen deze eerzame wandelaar gericht? Ik vermoed van niet. Beste bewijs daarvoor is het ongeluk dat op de A12 tussen Arnhem en de Duitse grens werd georganiseerd. Ik hoorde op de radio dat daar ook bijna een half uur vertraging was voor alle ijsberen die naar de saunaclubs bij Arnhem over de grens onderweg waren. Het lijkt dus een complot om alle Nederlanders op weg naar een saunaclub in Duitsland te ontmoedigen, of op zijn minst een flinke vertraging te veroorzaken. Met deze feiten kunnen we bijna niet anders dan concluderen dat dit complot tegen alle Nederlandse leden van dit forum was gericht!

Dan wil ik toch ook nog even speculeren wie erachter zaten. De feiten leiden bijna onvermijdelijk tot de conclusie dat de Belgische ijsberen van dit forum erachter zaten. Die hadden een motief (meer dames voor zichzelf, en de eerste uren het rijk alleen) en de enthousiaste deelname van zoveel Belgen aan deze actie wijst wel duidelijk in die richting. Da ge bedankt zij mannen! Vrolijk Kerstfeest voor jullie en lekker gniffelen over die dikke nekken die jullie zo goed te pakken hadden!

Afijn ik heb dus meer op de rem gestaan dan gas gegeven aan mijn Zeer Snelle auto. Maar uiteindelijk draaide ik dan toch de parkeerplaats op. Het was vrij rustig voor een zaterdag en het bleef relatief rustig. Er waren ook duidelijk minder dames, zodat de verhouding ongeveer gelijk was. Als eerste Daniella begroet. Ze was net binnen en zat nog aan het ontbijt, dus ik ook maar eerst even ontbijt gepakt. Wederom ruim van de aanwezige gerookte vis genoten. Vorige keer had Daniella me verteld dat het haar geil leek om mij Larissa te zien neuken. Nu is Larissa met afstand het kleinste en dunste meisje in de club. Ik schat haar op 30 kg, dus ik had wat twijfels. Maar ze had er wel vertrouwen in dat het zou lukken, dus voor een trio de kamer op. Larissa bleek een leuke meid, alleen qua tongzoenen komt ze lang niet in mijn top 3. Op een gegeven moment haar in standje 69 over mij heen gelegd, terwijl Daniella mijn ballen likte. Larissa deed haar best met pijpen, maar kreeg mijn jongeheer niet erg diep in haar minimondje. Dus Daniella maar even laten pijpen. Uiteindelijk dan ook neuken met Larissa. Larissa wilde in missionarishouding. Dat werkte niet zo goed, mijn jongeheer ging te diep en ze had weinig controle. Toen maar omgedraaid en zo had Daniella het gewenste uitzicht. Het bleef vrij moeizaam gaan, dus maar snel gewisseld naar Daniella. Dat ging veel beter en weer tegelijk een orgasme gehad. Ze duwt dan mijn jongeheer bijna weer naar buiten en ik kan dan lekker doorstoten om er toch in te blijven. Een super begin van de dag. Larissa laten kiezen tussen geld en een kerstdoosje Ferrero Rocher (waar ik het geld ingestopt had). Helaas verklapte Daniella het geheimpje, dus Larissa koos voor het doosje met chocolaatjes. Daniela kreeg dus het geld, maar vroeg toch nog of ik nog zo'n doosje had, want de week ervoor had ze het heerlijk gevonden. Ik bezweek natuurlijk voor haar lieftallige smeekbedes en haalde nog een doosje.

Daarna even lekker bubbelen en toen ik uit het bubbelbad kwam Aurelie gespot en ze was vrij. Ik was niet zeker of ik genoeg gerust had, maar snel een kamer afgesproken. Gezien de ervaringen met Elli die week ervoor wel van tevoren gewaarschuwd over mijn grosse Schwanz. Toen ze hem zag, krabbelde ze terug en ging de kamer niet door. Jammer weer 1 op mijn niet te doen lijstje en dan nog wel een hele mooie dame met goede recensies! Naar de bar een Leffe blond halen en daar werd een ijsbeer door Emma en Diana onder handen genomen. Die 2 waren kansloos, zijn jongeheer kwam nooit op oorlogssterkte. Maar Diana van achteren zien terwijl ze over een ijsbeer gebukt zit is absoluut geen straf. Is een erg mooie dame, maar wel erg druk met tissues. Na een half uur vergeefs pijpen en masseren met olie moesten de dames het opgeven.

Even later kwam Sabrina in beeld. Die snel gevraagd om een kamer. Ze stond immers op mijn wensenlijstje. Daar kreeg ik wel spijt van. Spijt dat ik niet al weken eerder met haar gekamerd had. Dan was ik zeker vaker met haar in de kamer geweest. Het loont toch om nieuwe dames uit te proberen. Kanonnen wat was dit een lekkere kamer. Sabrina is 1.71m lang en een zeer mooie slanke atletische dame met mooi lang rood haar. Ze kust prima en pijpt heerlijk. In standje 69 hield ze een paar keer op met pijpen omdat ze zelf zo genoot en kreeg uiteindelijk ook een orgasme. Neuken ging in het begin wat moeizaam "ich bin heute noch Jungfrau!", maar toen mijn jongeheer éénmaal binnen was ging het prima. Heerlijk om dan die stevige borstjes te voelen en haar atletische lijf te strelen, terwijl je langzaam steeds sneller en harder gaat stoten. Ze komt direct binnen in mijn top 3 op plaats 2. en zo zie je maar, niet alle Optik-Fick dames bieden slechte service! Ze had voorheen in Zwitserland gewerkt. Nu begrijp ik ook dat ik haar altijd de ene kamer na de andere had zien doen.

Na deze kamer had ik wel wat rust nodig. Dus maar eens naar het buffet. De ribbetjes waren wel erg zout, dus a la carte besteld. Zalm met Tagliatella. Die kan ik aanbevelen, was prima! Daarna werd het tijd om na te denken over de afsluitende kamer. Er waren genoeg toppers: Isabella (ook erg mooi), Carla (goede service, alweer even geleden), Mila (die net was binnen gekomen), of zou ik toch nog een nieuwe dame uitproberen: Tanja? Na rijp beraad toch maar gekozen voor de licht nymfomane Mila. Kameren met haar is altijd erg geil met veel posities, afwisselen met pijpen en beffen. Het betere pornowerk. Als je haar vraagt of ze A of B wil is het antwoord altijd: Allebei. En de kamer was weer een groot succes. Ze weet me altijd enorm op te winden. Nadat we samen flink tekeer waren gegaan naar de douches en tijd voor nog wat afkoelen. De ijsbeer die vorige weken bij de bar met Ella en Antonia een trio had gedaan had deze week gekozen voor Justina en Diana. Keek ik voor de tweede keer vandaag tegen de kleine billen van Diana aan. Later moest Diana hem ook opwinden door achterover zichzelf te vingeren. Ook zeker geen vervelend gezicht! De beer was verstandig en koos uiteindelijk Justina om te neuken. In haar spoot hij zijn condoom vol. Bedankt weer voor de leuke show! Toen omgekleed en naar huis gereden.

De organisatoren van het complot hadden kennelijk geen goede reden om voor de terugweg ook nog vertraging te organiseren, wat het vermoeden versterkt dat het grootste belang was NLers weg te houden uit de saunaclubs! Dus zonder problemen thuis gekomen om jullie trouwe lezers weer op de hoogte te kunnen brengen van een heerlijk dagje Babylon!

Toplijst: Daniella (eerste plaats), Alice, Carmen, Chris(tina), Mila en Sabrina (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa, Sandra (3), Isabella (4), Roberta, Sarah, Justina (5). Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.

Op de kandidaat lijst: Alexa, Rose en Tanja.

25. Onderstaande 16 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 december 2019),biged (22 december 2019),brombeerzuid (22 december 2019),duivenmelker (22 december 2019),Eddy_V (22 december 2019),Elmo3108 (22 december 2019),Giodude (25 december 2019),Goedemorgenallemaal (22 december 2019),Husky (21 december 2019),Klatergoud (22 december 2019),Levitrus (22 december 2019),mechelen (21 december 2019),Patjax (26 december 2019),RobOpzoek (22 december 2019),Shakir (22 december 2019),Wijze grijze (22 december 2019)

Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Toplijst: Daniella (eerste plaats), Alice, Carmen, Chris(tina), Mila en Sabrina (gedeelde tweede plaats), Carla, Denisa, Sandra (3), Isabella (4), Roberta, Sarah, Justina (5). Dames op plaatsen 1 tot en met 3 zijn echt even goed, is puur een kwestie van persoonlijke klik en voorkeur voor een bepaald uiterlijk.
    Ik denk dat dat geldt voor de dames op plaatsen 1 tot en met 5, of eigenlijk 1 tot en met 13 Zoals je zelf al aangeeft, klik, uiterlijk, etc.

27. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Husky (22 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.259

Standaard

Ik moet ze eigenlijk eens op wat meer manieren gaan rangschikken. Porno: 1) Mila, 2) Denisa 3) Carmen. Humor 1) Alice 2) Daniella. Pijpen 1) Daniella 2) Sabrina 3) Mila 4) Chris. Uiterlijk Chris (ik val op lang en zacht), Sabrina, Sarah, Isabella, Carla, Daniella, Denisa, Roberta, Mila, Alice, Carmen, Justina en Sandra (dit gaat problemen opleveren, sommige dames kennen mijn forumnaam. Borsten 1) Chris 2) Mila 3) Sarah 4) Carmen. Billen 1) Chris 2) Daniella 3) Sarah 4) Alice 5) Carla. Atletisch lijf 1) Sabrina 2) Carmen. GFE 1) Daniella 2) Chris 3) Sandra 4) Justina 5) Carla.

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    3.410

Standaard

Ik moet ze eigenlijk eens op wat meer manieren gaan rangschikken. Porno: 1) Mila, 2) Denisa 3) Carmen. Humor 1) Alice 2) Daniella. Pijpen 1) Daniella 2) Sabrina 3) Mila 4) Chris. Uiterlijk Chris (ik val op lang en zacht), Sabrina, Sarah, Isabella, Carla, Daniella, Denisa, Roberta, Mila, Alice, Carmen, Justina en Sandra (dit gaat problemen opleveren, sommige dames kennen mijn forumnaam. Borsten 1) Chris 2) Mila 3) Sarah 4) Carmen. Billen 1) Chris 2) Daniella 3) Sarah 4) Alice 5) Carla. Atletisch lijf 1) Sabrina 2) Carmen. GFE 1) Daniella 2) Chris 3) Sandra 4) Justina 5) Carla.
    Volgens mij hou je alles bij met Excel bestanden.
    Afin in begin wilde ik ook alles uittesten nu zoveel mogelijk de zekerheden!

30. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (22 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.259

Standaard

Nee, geen Excelbestanden. De kamers zijn nog vrij recent. Vraag me bijvoorbeeld niet met wie ik van de zomer in Villa Vanilla heb gekamerd . Behalve Morena, die ga ik niet snel vergeten!

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    3.410

Standaard

Nee, geen Excelbestanden. De kamers zijn nog vrij recent. Vraag me bijvoorbeeld niet met wie ik van de zomer in Villa Vanilla heb gekamerd . Behalve Morena, die ga ik niet snel vergeten!
    Dan gewoon een goed geheugen

Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Zesendertigste clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 21 december

Zaterdag 21 december Babylon weer eens bezocht, na bijna 2 maanden er niet meer geweest te zijn. Na een paar bezoekjes Sixsens werd het toch weer tijd om deze club te bezoeken. Voor mij toch de club, waar de meeste dames met de beste service lopen.

Roberta zou er vandaag ook zijn, blijkbaar besloot ze toch om 's morgens terug te keren naar Roemenië om daar Kerst en nieuwjaar te vieren bij haar familie. Helaas voor mij, maar er loopt genoeg leuk spul rond.

Sascha
    Na mijn gebruikelijke ontbijtje en saunagang, ging ik opzoek naar Sascha. De vorige keer had ik een erg goede sessie met haar en omdat ze in januari volgend jaar naar de tietendokter wil gaan, wilde ik nog 1 keer met haar kameren, nu ze nog haar naturelle tietjes heeft. Ook dit keer weer een heerlijke kamer met haar gehad, waarbij we beiden genoten.

Aan het eind van de sessie nog wat napraten en uiteraard kwamen haar tietjes ook weer aan de orde. Ze vertelde me dat ze de afspraak met de tietendokter wat heeft uitgesteld en dat ze haar tietjes pas in de tweede helft van volgend jaar wil laten doen. Misschien toch wat twijfel bij haar door alle beren die haar ontmoedigen om iets aan haar tietjes te laten doen?

Naam: Sascha
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 29
    Haarkleur: Bruin
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 49kg / B-cup.

Na de sessie met Sascha de sauna weer opgezocht. Daar kwam ik aan de praat met 2 Duitsers. Met 1 van die 2 Duitsers kwam ik later in de bar ook nog mee aan de praat. Hij vertelde me dat ie zelf niet schreef, maar af en toe wel op de forums keek, ook op de Nederlandstalige forums. Het was gezellig druk in Babylon. Net geen 30 dames en iets meer heren. Gelukkig vandaag geen verjaardag. Dat gaf mij lekker veel rust. Vooral in de wellness. Soms zat ik lekker alleen in de sauna of jacuzzi. En wat rust kon ik wel gebruiken na een paar hectische weken voor Kerst.

Doordat er geen verjaardag was, stond de a-la-carte-kaart ook weer op de tafel waar de kamerlijst van de dames ook ligt. Gekozen voor de steak met pepersaus en die was subliem, zoals je die in een goed restaurant ook geserveerd krijgt. Heb er ook maar 10 minuten tot een kwartiertje op hoeven wachten. Erg genoten van dit stukje vlees, samen met een Leffe.

Gedurende de dag een paar keer gesproken met een Aziatische Nederlander. Gezellige kerel. Zat een paar keer achter de speelautomaat roulette te spelen. In 't begin had ie nog wel wat geluk, maar later ging 't minder, ook vanwege slecht advies van mij De automaat bleef maar rood spelen (tot wel 8 of 9 keer achter elkaar), dus gaf hem 't advies om zwart te spelen na 4 keer rood

Bella
    Rond een uur of 8 werd 't weer tijd voor een kamertje. Nu Roberta er niet was, had ik gedurende de dag alle overige opties aandachtig bekeken. Dames waar ik aan zat te denken, waren Daniella, Karla, Gina en Bella. Uiteindelijk voor Bella gekozen, omdat ze me de meeste aandacht gaf en omdat ik haar een paar maanden geleden nog beloofd heb om een kamertje met haar te gaan doen. Bella is een dame van bijna 31, maar dat is niet aan haar te zien. Ze ziet er erg goed uit voor haar leeftijd. Haar korte haar vind ik wel wat hebben en ook van haar figuurtje word ik warm, vooral haar benen en achterwerk.

De sessie met Bella was erg goed en ook tijdens deze sessie genoten we er beide volop van. Daarna nog even wat napraten. Bella was vandaag ook volop in trek bij andere heren, want ik zag haar regelmatig een kamer opzoeken.

Naam: Bella
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 30
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,68 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.

Na Bella de sauna en jacuzzi weer opgezocht. Ik had het rijk dit keer helemaal voor mij alleen. Erg ontspannen. Ik denk dat ik zeker een uur heb vertoefd in de wellness. Daarna de bar weer opgezocht en het vocht weer aangevuld met een paar Radlers.

Julia zat dit keer achter de speelautomaat. Heb haar een paar keer vergezeld. Ze was het steeds niet eens met de automaat en gaf deze vaak de vinger Ik kon er wel om lachen. Ik had Julia al eens vaker gesproken, maar nooit individueel. De keren er voor voelde ik niet echt een klik met haar, integendeel. Ze reageerde steeds wat afstandelijk, maar dit keer verliepen de gesprekken soepeler en was ze een stuk leuker. Julia is een erg knap meisje. Al 25, maar ze lijkt nog een tienermeisje, qua uiterlijk, maar ook soms in haar manier van doen. Ze ziet er erg leuk uit met rood/paars haar. Dat staat haar het beste Wat ik minder aan haar vind, zijn de vele tattoos. Vooral de tattoos op haar vingers... Ik hoop dat ze daar later geen spijt van gaat krijgen... Misschien dat ik een volgende keer het eens ga proberen met haar. Haar uiterlijk heeft ze zeker mee. Leuk koppie en een heerlijk lijf. Eén van de knapste dames in Babylon.

Résumé 2019:
    36 saunaclubbezoeken
    34 verschillende dames
    vs 19 – 11
    vs 10 – 24

34. Onderstaande 16 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (22 december 2019),dauerlutscher (23 december 2019),De Shyman (24 december 2019),fervent (23 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (23 december 2019),Giodude (25 december 2019),housefreak5 (22 december 2019),Husky (22 december 2019),Klatergoud (23 december 2019),noglangnietuitgewandeld (23 december 2019),Patjax (26 december 2019),Shakir (22 december 2019),Sjeufke (22 december 2019),VAZKOR (25 december 2019),WANDELAAR5 (23 december 2019),Wijze grijze (22 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Discussies
    141
    Thanks
    2.266

Standaard

Dit jaar voor de laatste keer naar Babylon geweest en wel met korting. Club, forum en de bvdm jury, bedankt hiervoor. Het damesbestand was al wat uitgedund vanwege het naderende Kerst reces maar het aantal gasten viel ook wel mee, dus een redelijke m/v verhouding. Een paar dames uit mijn eigen kaartenbak, maar ook een mooie gelegenheid om eens wat anders te proberen. Daria viel me als eerste ten prooi. Aardig vriendelijk meisje die het precies zo doet zoals ik het graag heb. Lekker voluit zoenen en zacht pijpen. Neuken doe ik dan zelf wel. Als ze maar meewerken. Dat zit wel goed bij Daria. Na een heet half uurtje knalde het verlossende schot eruit. Zij is de komende weken wel aanwezig, uitgezonderd de feestdagen. Ter info de club is gesloten op 24,25,26-12, 31-12 en 01-01.

Een bekende clubmaat was aanwezig, zodat de stand der dingen even doorgenomen kon worden. Het viel op dat er lange kamers gemaakt werden. De heren hadden zeker zin om de kerstbonus er even doorheen te neuken met hun favoriete concubines voordat ze weer een paar weken met de eeuwig vittende echtgenote opgescheept zitten. Alleszins begrijpelijk. Voordat mevrouw Uitgewandeld op een zijspoor geparkeerd werd deed ik het ook wel eens zo.

Tegen dat Emma inschatte dat de hormonen bij mij weer opspeelden (ze weet dat altijd goed te timen) kwam ze bij me om me kamerrijp te zoenen. Wie zullen we erbij vragen? Sascha beweerde een paar meter verderop dat haar Muschi op slot zat. Waarop ik gedienstig aan kwam lopen, met mijn sleuteltje in de hand. Voordat ik op zoek kon gaan naar het sleutelgat gaf ze grijnzend toe. Met dit trio duo kun je niet stuk. Allebei top zoensters en pijpsters. Het tweede schot was voor Sascha terwijl Emma me half smoorde met haar zoentechniek.

Hierna mezelf een poosje teruggetrokken in de wellness. Vanuit de sauna met je dampende lijf de avondkoude in en met de tanden op elkaar afdalen in de pool. Dan een dikke sappige rundersteak naar binnen gewerkt. Dat is tegenwoordig een populair gerecht. Een meisje dat ik al lang in the picture had was Vivien. Duitse, dus makkelijk communiceren. Hele aardige meid als je even met haar in gesprek komt. Op de kamer goed zoenen en pijpen, en ze liet zich onder de beurt lekker gaan. Ze is dan ook cum laude door de test gekomen kan ik u melden. Prima Babylon niveau. Die loopt vanaf nu ook met het nlnu stempel op de bil.

Ik houd er geen statistieken van bij, maar Babylon was dit jaar beslist de meest bezochte club. En ik heb geen reden om aan te nemen dat het volgend jaar anders zal zijn. Zolang er dames rondlopen die mijn vuige lusten op deze manier bevredigen ben ik in Elsdorf noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.

36. Onderstaande 29 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 december 2019),Badslippers (23 december 2019),biged (23 december 2019),blauwebeer (23 december 2019),brombeerzuid (23 december 2019),De Shyman (24 december 2019),fervent (23 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (23 december 2019),Giodude (25 december 2019),Goedemorgenallemaal (23 december 2019),hasta la pasta (28 december 2019),HellaHolla (23 december 2019),housefreak5 (23 december 2019),jansenroy (23 december 2019),Jester (24 december 2019),JPtoo (26 december 2019),Klatergoud (24 december 2019),Kwant (23 december 2019),le_belge (24 december 2019),man (28 december 2019),mechelen (23 december 2019),Pandabeer82 (23 december 2019),Patjax (26 december 2019),RobOpzoek (25 december 2019),Shakir (23 december 2019),Sjeufke (23 december 2019),Viscamessi (24 december 2019),WANDELAAR5 (23 december 2019),Wijze grijze (23 december 2019)

Last Online
    Gisteren @ 09:02
    Discussies
    10
    Thanks
    10

Standaard

Immer noch inakzeptable 70 Euro?

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.259

Standaard

Ja en dat is juist heel acceptabel gezien de kwaliteit van de voorzieningen en de service van de dames.

Last Online
    Vandaag @ 10:40
    Discussies
    146
    Thanks
    7.835

Cool 24: SC EDITION, EPISODE 3

24: SC EDITION, EPISODE 3

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED

De vorige keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...504#post681504

Het volgende speelt zich af tussen 11:05 en 12:53.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Na de verloren uren in Magnum ben ik snel doorgereden richting Keulen. Hoe stom dat ik me zo kon laten verrassen door de spionne. Kon me wel voor m'n kop slaan, maar dat had zij al gedaan. M'n hoofd bonkte nog van de klap.*Het begon me te duizelen en de weg voor me werd wazig. Verdorrie, die onverlichte Duitse snelwegen ook.
    Bij een tankstation besloot ik maar even te stoppen en m'n ogen rust te geven.

Met een schok werd ik wakker. Het is al bijna openingstijd van Babylon. En ik hoopte op de uitkijk te gaan staan om de verdachte te kunnen onderscheppen voordat ze de club in zou duiken.
    Dat ging dus niet door. Snel doorgereden naar de plaats van bestemming. Discreet parkeerde ik mijn wagen achter de club op hun ruime parking. Na het tonen van mijn badge kreeg ik een sleuteltje en een handdoek mee.
    Waarempel, geen gewaad om mijn opsporingstools in te verstoppen. Gelukkig heb ik altijd nog mijn eigen werk outfit mee om aan te trekken.

Eenmaal omgekleed de club afgestruind naar die blondine. Ze was echter in geen velden of wegen te zien. Ook niet op boven verdieping met kino en massage ruimte, noch in de catacomben.Mogelijk had ze zich teruggetrokken in het damesverblijf. Daar had ik geen access toe. Besloten maar terug te gaan naar het restaurant. Daar stond al wat koude en warme etenswaren uitgestald. Met een gevuld bordje en een glaasje prik (alchohol tijdens werktijd is tegen protocol...) ging ik zo onopvallend mogelijk aan een tafeltje naast de bar zitten. Terwijl ik m'n bordje langzaam leeg maakte, hield ik mijn oog op het publiek om te zien of de spionne op zou duiken. Het was best druk met zo een kleine 30 dames en ongeveer de helft aan mannelijk volk.
    Even dacht ik haar in de meute te zien, maar nee. Het was welliswaar hetzelfde postuur en ze droeg ook een gelijksoortige bril, maar dit was een ginger dame.De klok tikte maar door en nog steeds geen spoor van die femme fatale. M'n aandacht werd getrokken door een wat schuchtere meid in een hoekje. Ze zat er wat beteuterd bij. Alsof ze iets verkeerds gedaan heeft. Bij de CTU worden we er op getraind om verdachte personen eruit te vissen.

Ik nam plaats naast haar en stelde me vriendelijk voor. Op haar beurt vertelde ze dat ze Roxanne heet. Onder het mom dat het zo druk en rumoerig was in de publieke ruimte, lokte ik haar mee naar een kamer waar ik haar aan een stevig verhoor onderwierp. Al gauw biechtte ze op dat de spionne haar flink onder druk had gezet en ze uiteindelijk haar informatie onder protest toch afstond.
    Ik was perplex, hoe had die blondine dat voor m'n ogen voor elkaar weten te krijgen?
    Blondine...? Het was helemaal geen blondine, zei ze, maar een roodharige vrouw met een bril op.

Verrekt! Die spionne heeft me om de tuin weten te leiden met een vermomming. Wat een beginnersblunder...
    Gelukkig wist deze meid nog te vertellen dat toen de spionne een telefoontje kreeg, ze hoorde waar haar volgend doelwit was.

Gauw maakte ik me uit de voeten om de spionne achterna te gaan.

De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...507#post681507

40. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (29 december 2019),Jooploop (29 december 2019),Kwant (29 december 2019),Sjeufke (29 december 2019),Viscamessi (29 december 2019)

Last Online
    24 juli 2020 @ 12:57
    Discussies
    2
    Thanks
    11

Standaard

waar kan ik de AWL checken van Babylon? Had het ergens staan, maar vind het precies niet terug...

Last Online
    Vandaag @ 12:13
    Discussies
    1
    Thanks
    184

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joo Bekijk bericht
    waar kan ik de AWL checken van Babylon? Had het ergens staan, maar vind het precies niet terug...
    Google saunaclub babylon gpl

Pagina 113 van 117 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten