Pagina 122 van 122 EersteEerste ... 2272112118119120121122
Weergegeven resultaten: 3.026 t/m 3.045 van 3045

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Discussies
    0
    Thanks
    7

Standaard

Klopt wat ook eerder gezegd werd, echter voor een 1ste keer zoek ik het liever iets verder van huis

Last Online
    Vandaag @ 12:44
    Discussies
    219
    Thanks
    16.763

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keurslager Dick Kok Bekijk bericht
    Dank, misschien bekende iid houd me tegen. Vind rust zelf ook wl prettig, hoef geen disco
    Dat lijkt me dat Babylon wel een prettige start voor je.

Overigens hoeft het 1 het ander niet uit te sluiten. Zo is het in de avond in de bar ruimte in oa Happy Garden, Oase en Magnum inderdaad vaak een disco gebeuren kwa volume muziek. Maar ze hebben een andere ruimte wat er ver weg van zit, waardoor je ook de rust op kunt zoeken.

Last Online
    Vandaag @ 01:55
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    123
    Thanks
    10.616

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    En bedenk ook, er is niets maar dan ook niets op tegen om in je eentje de kat uit de boom te kijkenk

Klopt heb ik ook jarenlang gedaan, maar met de tips van anderen kan je nog beter je eigen oordeel vellen

Als een dame geen smalltalk beheerst, beheerst ze normaal gesproken ook geen big service..!
    Voor een aantal clubs zoals Samya zal dat best opgaan maar juist voor Babylon is deze tip voor de meeste dames niet van toepassing, hoe meer smalltalk hoe meer geklets op de kamer Ipv actie, openbare actie geeft wel een beeld over hun prestaties
    En ook dit is subjectief..!
    En Garde

4. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Koos Albertss (20 juni 2022),mentholbear (22 juni 2022),Schietgraagft (21 juni 2022),WANDELAAR5 (20 juni 2022),Wentelt Eefje (20 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 12:36
    Discussies
    155
    Thanks
    14.327

Standaard

Dat laatste ga ik sowieso beamen. Waar openbare actie de norm of in elk geval niet ongebruikelijk is zegt één likje natuurlijk meer dan duizend woorden
    Do NOT adjust your mind,
    there's a fault in "new" reality.

Last Online
    Vandaag @ 12:42
    Discussies
    81
    Thanks
    4.380

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keurslager Dick Kok Bekijk bericht
    Klopt wat ook eerder gezegd werd, echter voor een 1ste keer zoek ik het liever iets verder van huis
    Je bent van harte welkom vrijdag en als je evt een lift nodig pm me maar....

7. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Keurslager (20 juni 2022),Koos Albertss (20 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 12:42
    Discussies
    81
    Thanks
    4.380

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door focussbe Bekijk bericht
    Altijd geïnteresseerd om wat collega's ijsberen te ontmoeten. Ik plan vrijdag as ook een bezoekje dus misschien kunnen we wat trachten af te spreken?
    Gezellig.....

9. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Koos Albertss (20 juni 2022)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    7

Standaard

Is er nog iets nodig betreft corona gedoe?

Last Online
    Vandaag @ 12:45
    Discussies
    35
    Thanks
    6.067

Standaard

Nee op dit moment niet.

12. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Keurslager (20 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 00:08
    Discussies
    52
    Thanks
    410

Standaard

Wees gerust dat Corona niet weg is, ik zit er al een week mee.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

14. Onderstaande 4 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (22 juni 2022),SeX++ (20 juni 2022),stimpy3 (20 juni 2022),WANDELAAR5 (20 juni 2022)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Wees gerust dat Corona niet weg is, ik zit er al een week mee.
    Dat zitten we allemaal al ruim 2 jaar, niet?

16. Onderstaande 2 leden hebben Keurslager bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (20 juni 2022),Wentelt Eefje (20 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 09:12
    Discussies
    3
    Thanks
    1.514

Standaard

Vorige week bedacht ik zin te hebben in een rustige dag tussen de Imps. Vertrokken en na een goede reis kon ik me zelf snel in de gekende clubkleding hijsen.
    In het verleden werd je wel altijd begroet door een schare naakte dames die nieuwsgierig de nieuwe bezoeker aan keurende blikken onderwierpen en vv. Jammer dat dit niet meer voorkomt. Overigens, nog zoiets, minstens de helft van de dames loopt consequent in het roze ‘rokje’ rond. Hopelijk dat dit weer een keer verandert.
    Maar goed, een topclub blijft Babylon op zeker .

Club zag er spic en span uit en de LU ook. Vandaag zou ik wel aan m’n trekken komen. Het weer speelde eveneens fantastisch mee dus lekker in de tuin vertoeven was ook ideaal.
    Al enige tijd hoop ik op een treffen met een oudgediende/dame, maar helaas was die er ook deze keer weer niet.

Uiteindelijk liep ik Leah tegen het bevallige lijfje en raakten we aan de praat. Zij blijkt een zeer opgewekte pientere jonge dame te zijn en dat trok mij zeer aan. Op kamer beland de mogelijkheden besproken en alles waar ik zin in had was voor Leah geen probleem. Niets bijzonders natuurlijk maar goed om teleurstellingen te voorkomen. Een superkeuze. Aansluitend Leah haar verdiende beloning+ gegeven aan de lockers en tevreden onder de douche.

Helaas had ik ondertussen een berichtje ontvangen waardoor ik vlot weer de zaak moest verlaten. Erg jammer en na snel nog wat gegeten te hebben vertrokken. Volgende keer beter dacht ik bij mijzelf en drukte het gaspedaal maar wat verder in dan gebruikelijk. Weer teruggekeerd werd het me direct duidelijk dat ik helemaal niet zo’n haast had hoeven maken om weer thuis te geraken. Resultaat was een extra belazerd gevoel. Had ik weer.

Al met al was dit (te) korte verblijf in Babylon toch weer heerlijk en de volgende keer zal ik extra genieten van het (langere) bezoek.

Grtz
    K

18. Onderstaande 20 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (22 juni 2022),cornelis312 (22 juni 2022),Firehawk (22 juni 2022),forgetskinnyletsgetfatty (22 juni 2022),Getrouwd (23 juni 2022),Goedemorgenallemaal (22 juni 2022),Herr Fick (22 juni 2022),JonnyFontane (22 juni 2022),Koos Albertss (22 juni 2022),Kwakje (22 juni 2022),le_belge (22 juni 2022),Massi (22 juni 2022),mentholbear (22 juni 2022),Patjax (22 juni 2022),Schietgraagft (22 juni 2022),schoolmeester (22 juni 2022),Shakir (22 juni 2022),Viscamessi (22 juni 2022),Wentelt Eefje (22 juni 2022),yylover (22 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 12:44
    Discussies
    219
    Thanks
    16.763

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk bericht
    Overigens, nog zoiets, minstens de helft van de dames loopt consequent in het roze ‘rokje’ rond. Hopelijk dat dit weer een keer verandert.
    +1 doet het FKK gebeuren deels teniet.

20. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud (23 juni 2022),Levitrus (23 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 05:48
    Discussies
    91
    Thanks
    54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    +1 doet het FKK gebeuren deels teniet.
    Nicht nur, dass fast alle Frauen ständig mit dem rosa Handtuch um die Hüfte rumlaufen und rumsitzen, auch haben sie die meiste Zeit
    nur Flip-flops an den Füßen.
    Ich kann auf der Arbeit auch nicht so herumlaufen wie ich will. Wenn FKK, dann ist es die Besonderheit des Clubs und daran sollten sich
    die Frauen auch halten. Viele Frauen ohne die Stöckelschuhe schauen von hinten nicht mehr so attraktiv aus wie mit.

vanKees

22. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (23 juni 2022),Wentelt Eefje (23 juni 2022)

Last Online
    Gisteren @ 11:10
    Discussies
    12
    Thanks
    10

Standaard

Ich persönlich mag die Stöckelschuhe nicht, dazu haben die Frauen dadurch alle kaputte Füße - auch nicht sexy. Ich würde dazu raten, die Pufflatschen überall gegen Flip Flops zu tauschen. Much more attractive.

Ich überlege gerade, ob sich eine Reise ins Babylon mal wieder lohnt. 145 km, 70 Ocken Eintritt und 60 4 30. Oder fahr ich lieber weiterhin nur 10km, 30 Ocken Eintritt und hab 40 4 30? Bin gerade so ein bisschen Penelope übersättigt. Meine Mädels da sind gerade alle weg. Wenn mir einer versichert, dass Samstags mindestens 4 Optikkracher da sind die gleichzeitig Servicekracher sind - und das Essen in Ordnung ist - dann riskier ichs mal. Aber 70 Ocken Eintritt...Alter Falter.

Last Online
    Vandaag @ 05:48
    Discussies
    91
    Thanks
    54

Standaard

Jetzt müßte ich wissen, auf welche Optik bei den Servicegranaten Du noch schaust.
    Sollte die GPL einigermaßen stimmen:
    Annais, Bella, Elena, Iman, Karla, Roxana. Paris und einige andere sind natürlich auch nicht zu verachten. Persönliches Empfinden gehört da natürlich wie auch im PdL dazu.
    Und das Essen ist gute, gute Hausmannskost. Natürlich europäisch eingefärbt im Gegensatz zum Penelope mit dem leichten
    Orient-tatsch . Vielleicht wird auch gegrillt.

vanKees

P.S.: (Morgen Babylon, Freitag PdL)

Last Online
    Gisteren @ 10:46
    Discussies
    4458
    Thanks
    46

Standaard

@Beron
    Je kan ook op een andere manier om een kortingskaart vragen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 11:10
    Discussies
    12
    Thanks
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Jetzt müßte ich wissen, auf welche Optik bei den Servicegranaten Du noch schaust.
    Sollte die GPL einigermaßen stimmen:
    Annais, Bella, Elena, Iman, Karla, Roxana. Paris und einige andere sind natürlich auch nicht zu verachten. Persönliches Empfinden gehört da natürlich wie auch im PdL dazu.
    Und das Essen ist gute, gute Hausmannskost. Natürlich europäisch eingefärbt im Gegensatz zum Penelope mit dem leichten
    Orient-tatsch . Vielleicht wird auch gegrillt.

vanKees

P.S.: (Morgen Babylon, Freitag PdL)
    Optik: Ich hab im Moment irgendwie überhaupt keine Lust mehr auf diesen typisch rumänischen Look.

Last Online
    Gisteren @ 11:03
    Discussies
    98
    Thanks
    2.005

Standaard

BABYLON – TOPTIJD EN ONTSPANNING IN DE TUIN DER ZONDEN
    15 MEI 2022

=> DEEL 1: MONDIAL – RELAX IN MONDIAL

=> DEEL 2: EEN BEKENDE REDDE HET SAMYA BEZOEK

FAZIT
    Werkpunten: Tè weinig dames! I know, I know ’t is Zondag en zo…maar de club vraagt wel nog steeds 70€ inkom!

Positief: Al de rest: eten, wellness, service, prachtig weer, ambiance

Kamergangen en overall service

2 Kamergangen werden gemaakt, 1 met Bella en een met Cecilia

1) BELLA – Guitige dame

2) CECILIA – Experienced lady

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****1/2

CLUBVERSLAG
    a) Aankomst:
    Een voorspoedige rit vanuit het motel 24h bracht me eerst naar het benzinestation bij Babylon. Waar ik hier vroeger goedkoop Diesel kon tanken toen ik zo’n wagen had, is het nu zweten met de benzineprijs van 2,08€/L halverwege Mei. Dan ga je nadenken, 2x in de maand clubben zit er helaas niet meer bij voor mij *snik* ;(

Ik werd aangenaam ontvangen door de thekedame die deze rare snuiter herkende ��. Ik rekende 45€ af met dank aan de reductie van ijsberenforum. Geen grondige studie zoals in Samya op de eerste minuut van deze Zonsdag. Ik begaf me naar de lockerruimte, propte alles in en douchte me. Aangename regendouches en steeds weer voel ik me wat gelukkiger als ik hier ben. Zoveel goede herinneringen hangen hier rond, Babylon kan me de afleiding geven die ik wens. Geen onzin meer met testen en vaccinatiebewijzen werden gevraagd als vorige keer.

2) Algemene indruk
    a) Algemene sfeer:
    Zeer rustig en gedurende de dag meer heren als dames. Mijn focus lag op relaxen en van de rust en wellness genieten en wie weet een dame. Ik had er 2 te grazen.

b) Line-up:
    Eerder matig helaas. Bella met dat guitige snoetje was een goede optie, verder… niks dat me warm maakte.

c) Drukte beren:
    Rustig in het begin, drukker in namiddag en bezoekersaantal zakte bij de avond weer in.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
    Ik zag niet meteen grote veranderingen, de club is echt heel geslaagd in hoe het er nu uitziet. Alleen wat meer fotomodellen van dames maar dat ontbreekt, en dat is de corebusiness van een club als dit! Mag ik eerlijk zijn? Ja nee, geen vroeger is beter, toch voor alle grote veranderingen ttz in de periode 2012-2014 had ik zeer goede service en veel meer prachtige dames gezien. Wel, geheel aan de club zelf ligt het niet, de nieuwe prostiwet en de corona bedierven veel, heel veel. En dat is jammer want het is nu qua faciliteiten perfect.

3) Club beleving doorheen de dag
    a) In de barruimte:
    Gemütlichkeit heet een geliefde term te zijn bij de oosterburen en dat omschrijft de sfeer in de club ook. Rustig, gezellig maar de supergeilheid was al te vaak afwezig. Weinig openbare actie gezien. Geen eigenlijk.

b) Wellness:
    Alles was in orde, sauna goed heet, de ‘citroenhamam’ ok, jacuzzi weer op temperatuur en het zwembad was verwarmd en velen gingen erin, ook dames maakten er uitgebreid van gebruik. Niet van de jacuzzi, vreemd genoeg. Ik heb heel veel Babylonische zwemschade ingehaald, na elke sessie ging ik erin. Dat dit nu onderhand een luxe kan worden, wil me even niet boeien.

c) Restaurant & eten:
    Zeer goed, na 18u kan men biefstuk en frieten eten, de groente kan je zelf wel bij nemen. Heeft me super gesmaakt.
    Ik had ook ontbeten en ook dat is zeker in orde.

d) Contacten bezoekers:
    Er waren er 2 Nederlanders waar ik vaak me sprak, verder wat met Duitsers, geen Belgen.

4) Line-up en kamergangen

Ik deed 2 kamergangen die beide geslaagd waren:

Eerst was er de speelse Bella. Ze viel me al meteen op en ik ben er actief op afgestapt. Geen spijt van!

=> BELLA - Guitige dame

Na veel twijfelen een van de ouder uitziende dames genomen, ene Cecilia. Wel alleen in gezicht was ze meer getekend, een mooie body heeft ze wel. Ze leek open te staan voor wat dominantie en een andere insteek en dat was prima gelukt met deze dame! Ze bleek happy met verandering met een ander rollenspel.

=> CECILIA – Experienced lady

Ja ik weet weer waarom ik hier zo graag kom. Vervloekte inflatie, anders stond ik er weer sneller terug.

5) Einde van de dag en overall conclusie na de Keulentour van ‘22

Het is nu nog moeilijker geweest er een einde aan te breien, nog eens een biertje, een zwemslag, een jacuzzi, een saunabeurt, de sfeer van Babylon indrinken, nagenieten van goede sessies en de vele mooie herinneringen dat ik hier heb. Zeker, de batterijen zijn weer opgeladen en vind het spijtig dat ik niet vaker naar de clubs kan komen. Vervloekte prijsstijgingen ook. Ik spendeerde aan 5 sessies een 230€ en maar 1, de eerste in Mondial, was matig: het kan dus nog om nog een heel goede tijd te beleven zonder al te grote uitgave. Natuurlijk er is 75€ aan inkom (deel was vrij- en reductiekaarten) en helaas de grote kost aan benzine dat ineens meer weegt. 5 jaar terug kon ik een tank volgooien aan 35€ en na Duitsland nog zeker 1 week meer rondrijden voor woon-werk en dat werk zat verder dan nu. Ik ging 2x in de maand. Wat een verschil met nu! Pas het eerste weekend van Juli kan ik de zwarte wolf weer loslaten en denk aan Zaterdag een bezoek aan ex H7 Rheingold (lang niet geweest) ofwel Golden Gate als dat geopend is en dan Zondag SixSens. We’ll see. Voor nu is het nog nagenieten van de clubervaringen van Mei. De verslagen lieten opnieuw op zich wachten maar met een week verlof in de bossen en achterstallige zagen is het minder evident al direct enthousiast m’n wedervaren neer te pennen en te delen.
    De zwarte wolf

28. Onderstaande 19 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),Bluebear (24 juni 2022),Eddy_V (23 juni 2022),Herr Fick (24 juni 2022),jansenroy (Gisteren),Klatergoud (24 juni 2022),Kwant (Gisteren),le_belge (24 juni 2022),Massi (Gisteren),mentholbear (24 juni 2022),Patjax (24 juni 2022),Schietgraagft (24 juni 2022),schoolmeester (24 juni 2022),SeX++ (24 juni 2022),Shakir (24 juni 2022),Siberische tijger (23 juni 2022),WANDELAAR5 (Gisteren),Wentelt Eefje (24 juni 2022),yylover (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Discussies
    40
    Thanks
    4.281

Standaard

Vrijdag 24 juni.
    Normaal een bijna standaard Babylon vrijdag voor mij. Wat eten, wat rondhangen, wat kletsen met een paar dames en bekende beren, en 2 kamertjes maken met voor mij de vertrouwde service dames. Maar vooral de rust opzoeken is mijn ding in deze club.
    Niet echt een reden om wat te schrijven op het forum.
    Tenzij je een pm krijgt van JonnyFontane om samen te gaan, en oh ja.......Koos Albertss komt ook mee.
    Op de parkeerplaats JF getroffen en na 10 minuutjes wachten kwam Koos ook opdagen.
    Door een aantal dames bij binnenkomst direct begroet, maar de blikken gingen vooral naar Koos. Jong, sterk, lang en slank met een natuurlijke joviale uitstraling zie je niet meer zo vaak in Babylon.
    Uiteraard was Christina de eerste die op hem af vloog. Ze bleef maar plakken en Koos moest haar wat met wat aandringen vriendelijk afwijzen.
    Wat haar, ietwat chagrijnig, deed uitspreken dat alle Hollanders zo arrogant waren. Gedurende de dag werd ze gelukkig een stuk milder en zag zij ook wel de humor hiervan in. In de avond sloten ze samen vrede, echter zonder te kameren, maar de spanning was er af.
    Terwijl JF en ik heel wat bij te praten hadden, liep Koos wat ongeduldig heen en weer. Hij moest en zou met Paris de kamer op gaan. Hadden ze ook afgesproken, maar Paris was in de tussentijd alweer met een andere beer op de kamer.
    Bella en Sabina zagen de humor hiervan wel in en begonnen hem steeds meer op te jagen, wat uiteindelijk uitliep tot een soort mini versie van de 'Hunger Games'.
    Koos had de grootste lol met de dames en werd opgejaagd door de hele club, tot groot vermaak van iedereen. Sabina werd regelmatig op de schouder genomen en door de lounge gedragen om bovenop mij te belanden.
    De rest van de dag bleef de sfeer heel vrolijk. De Viking had ondertussen al 2 live optredens achter de rug. De ca. 25 aanwezige dames kamerden regelmatig, het weer was weer helemaal bijgetrokken en iedereen had het na zijn zin.
    In de avond zaten JF en Koos te klieren in het zwembad. In plaats van mijn ouderlijke wijsheid te gebruiken om ze wat te kalmeren ben ik er zelf ook ingedoken en zaten we als 3 tieners bommetjes te maken en met de bal heen en weer te gooien.
    Geen rustige dag voor mij, maar dankzij JF en Koos voelde ik mij voor even heel wat jonger en heb ik genoten van deze dag.
    Zorgpuntje blijft wel, het aantal aanwezige dames is met ca. 25 aan de lage kant. Na al dat geklooi gedurende de hele dag wilde ik s'avonds nog een kamertje doen, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.
    Een heerlijk uurtje met Bella, daar is het bij gebleven. Blijft weer wat meer over voor de volgende keer.
    Met dank aan JF en Koos. Dit gaan we zeker nog eens herhalen !

Groetjes uit Limboland

P.s. helaas heb ik andere verplichtingen a.s. 2 juli voor de verjaardag van Cupido. Ik was er anders graag bij geweest.

30. Onderstaande 12 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),Bluebear (Gisteren),brombeerzuid (Gisteren),forgetskinnyletsgetfatty (Gisteren),Getrouwd (Gisteren),JonnyFontane (Gisteren),Jooploop (Vandaag),Koos Albertss (Gisteren),Manbijtkat (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),SeX++ (Vandaag),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    59

Standaard

Gisteren weer eens naar Babylon geweest. Voor een zaterdag waren er niet heel veel dames. Desalniettemin een goede tijd gehad. Het weer was goed. Lekker rond het zwembad hangen en af en toe een duik nemen.
    Met twee dames op kamer geweest, Bella en Rose. Beide dames 30+, Bella 33 en Rose 39. MILF's zullen we maar zeggen, hoewel ik niet weet of ze kinderen hebben. Rose kende ik al. Bella was nieuw voor mij. Het waren twee goede kamers en voor herhaling vatbaar.

32. Onderstaande 4 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

Koos Albertss (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),SeX++ (Vandaag),yylover (Vandaag)

Pagina 122 van 122 EersteEerste ... 2272112118119120121122

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten