Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 106 van 162 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.626 t/m 2.650 van 4036

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2626
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:30
    Berichten
    548
    Discussies
    38
    Thanks
    764
    Thanked
    2.762 in 382 posts

    Cool Heisa op vrijdag

    Deze week op vrijdag naar BBL. Midden middag gearriveerd, in de veronderstelling dat het minder druk zou zijn nu er geen party was. Toch was de P-plaats al aardig gevuld.

    Bij binnenkomst de administratie gedaan en me in de club begeven. Het was drukker dan gedacht. Een van m'n favo meisjes Mary was gepannenkoekt en voor de rest van de middag/avond door 1 en dezelfde pannenkoeker geclaimd. Geen getreur, normaal zijn er meerdere goede en mooie meiden. Dit laatste (mooi) kwam goed naar voren in een jongedame met de naam "Heisha" (of zoiets). Even aangesproken en naar de kamer gevraagd. Helaas was het geen succes, geen TZ, en ze begon te zeuren over "te groot" en dat ik snel moest komen. Na een pijpbeurt(je) haar maar bovenop laten zitten, dan kon ze zelf e.e.a. doseren....wat een heisa om niets Afijn wel tot hoogtepunt gekomen, maar deze dame is niet voor HH vatbaar. Ze werkt zo'n 4 weken in BBL, en wat mij betreft lang genoeg (of al eigenlijk te lang).

    Nog beetje rondgehangen, gegeten en in de wellness geweest. Het werd einde middag echt (te) druk. Alleen een paar bekende "bankzitters" waren nog vrij, de rest van de dames was continu bezet. Tegen 8 uur 's avonds was Mary nog steeds bij die pannenkoeker, wat een loser (als je toch zo lang met een meisje wilt zijn en blijkbaar genoeg financiën hebt waarom doe je dat dan in een club?).

    Een vaste Duitse klant/beer was jarig, dat werd uitbundig gevierd. Daardoor misschien zo'n drukte deze vrijdag??

    Dit keer minder tevreden naar huis gereden. BBL is "terug op de kaart", maar of dat nu in alle opzichten zo geweldig is, vraag ik me af. Ach we gaan het volgende keer wel weer zien.

  2. Onderstaande 18 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    berwick (24 oktober 2021),Elmo3108 (24 oktober 2021),forgetskinnyletsgetfatty (24 oktober 2021),hasta la pasta (24 oktober 2021),housefreak5 (31 oktober 2021),hvdk52 (26 oktober 2021),Klatergoud (25 oktober 2021),le_belge (24 oktober 2021),Massi (28 oktober 2021),mentholbear (25 oktober 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax (31 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),pret (24 oktober 2021),SeX++ (24 oktober 2021),Viscamessi (25 oktober 2021),Wentelt Eefje (24 oktober 2021),yylover (24 oktober 2021)

  3. #2627
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:58
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard Aida (Heisha) (Roemeense)

    Die service van Heisa is echt onder BBL niveau!
    Dat moet niet te vaak daar gebeuren anders zakt die tent ook weg....
    Niet lang foppen, effe poppen!

  4. Onderstaande 3 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (24 oktober 2021),mentholbear (25 oktober 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021)

  5. #2628
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.269
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    77 in 34 posts

    Standaard

    Ik wil na een lange tijd weer eens gaan kijken in Babylon. Weet iemand of de aanwezigheidslijst op de site klopt of zijn er zoals vroeger meer vrouwen die er niet op staan, en wat zijn tegenwoordig de prijzen voor entree en voor de dames per half uur? door corona al twee jaar niet meer geweest in Duitsland. Is mijn corona app met twee entingen op de telefoon alles wat ik nodig heb om binnen te mogen.
    de hoeren lusten er wel pap van

  6. #2629
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.760
    Discussies
    168
    Thanks
    2.730
    Thanked
    8.059 in 1.587 posts

    Standaard

    De AWL klopt nooit helemaal. Wordt in de loop van de dag wel bijgewerkt, maar dan ben je al binnen. Entree is 65 voor een dagkaart. Voor een paar uur is het minder, er zijn een paar mogelijkheden. Dames vragen voor het eerste half uur 60, en voor ieder volgend half uur 50. Een sessie van anderhalf uur komt dan op 160. Of ze de QR code kunnen scannen weet ik niet, maar de stempels in het gele boekje zijn voldoende.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  7. #2630
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    ... Is mijn corona app met twee entingen op de telefoon alles wat ik nodig heb om binnen te mogen.
    Je corona app (CovidSave) wordt aanvaard, wordt niet gescand. Neem best een mondmasker mee. Dit wordt niet meer gevraagd, maar je weet nooit.
    Veel plezier.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  8. #2631
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 3
    BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL
    03 OKTOBER 2021

    Dit is het derde en laatste deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Babylon was van November 2019 toen ik deze met een bezoek aan Samya op voorgaande Zaterdag had gecombineerd zonder Mondial erbij. Bijna 2 jaar no Babylon dus: mijn stand van zaken over mijn meest favoriete club in dit verslag.
    => EERSTE DEEL – Mondial Discoclub revisited

    => TWEEDE DEEL – Samya– Happy 17th birthday!


    FAZIT
    1) Werkpunten
    - Hamam dicht…door Corona (maar wel open in de andere 2 Keulenclubs)?
    - Beperkt aantal dames en opties: ok, ok, is wèl een Zondag
    - Weinig bekenden
    - Verhoogde kamerprijzen: 60€/110€/160€/210€ voor resp. 30’/1u/1,5u/2u. het hangt uit bij de theke.

    2) Positief
    - Al de rest

    3) Algemene indruk
    a) Algemene sfeer: Rustige dag

    b) Line-up: Beperkt, dozijn dames misschien

    c) Drukte beren: Eveneens rustig

    d) Club interieur en eventuele veranderingen: Terras met veranda cfr SS achteraan de club afgewerkt, spiegelwand buffet, dameskleedkamers vervangt de 2 oude sauna’s, menu à la carte door corona aangepast, hogere kamerprijzen

    e) Extra: 2 kamers die erg goed zijn


    4) Club beleving doorheen de dag
    a) In de barruimte: paar wat opdringerige dames (Georgina), veelal rustig en relax, daar kwam ik ook voor na het muzikaal geweld van de vorige dag

    b) Wellness:Zwembad koud (is ook regenachtige herfstdag), Jacuzzi aangenaam warm met 2 standen bubbly & soft, zeer hete sauna, Hamam dicht

    c) Restaurant & eten: verbeterd, beperkte maar erg lekkere à la carte, beste biefstuk geproefd bereid in een club

    d) Contacten bezoekers: een aan ontbijt die lezend lid is van ybf en de Duitser die me in de sauna de complottheorieën in de Balkan uit de doeken deed. PCR tests worden betalend in Duitsland, zei hij. Dat kan een extra probleem met zich mee brengen.


    Kamergangen en overall service

    2 Kamergangen gemaakt die zeer goed zijn

    1) Betty – Babylon service post corona

    2) Melissa – Mooie weekendafsluiter


    GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***3/4


    CLUBVERSLAG

    Stiekem is dit wellicht de dag waar ik meest naar uitkeek en ook wat schrik voor had dat het zou misvallen: Babylon, na Corona en na er bijna 2 jaar niet meer geweest te zijn. Een contrast met vroeger jaren waar ik de volgende maand weer voor hun deur stond.

    Ik werd in het hotel tijdig voor de checkout wakker om me te klaar te maken. Net voor 11u stuurde ik de wagen richting Elsdorf waarbij ik onderweg voor een laatste maal dit weekend met de wegenwerken from Hell werd geconfronteerd. Na een uurtje stond ik weer voor de deur van de club en was het als thuiskomen na een lange lastige tijd weg te blijven. De deur ging prompt open en ging naar de Thekefrau die ik al herkende. Een weinig dames liepen in de club rond, geen welkomstcomité der naakte schoonheden meer. Toch was het net of er was geen 2 jaar verlopen waren. Ik gaf haar de vrijkaart van ijsberenforum en toonde mijn coronapas. Ik werd met prijsvermindering toegelaten en kreeg een kleine en grote rode handdoek. Terug naar de lockers en dan douchen. Vertrouwde beginrituelen voor een ontspannend dagje wellness met het nodige spannende erotische vertier met de naakt lopende dames van plezier.

    Ik nam ontbijt en sprak met een andere ijsbeer aan tafel. Ondertussen merkte ik al een eerste verandering op: aan de muur waarbij het buffet staat hebben ze helemaal spiegels behangen. Ja, zo ziet het “restaurantgedeelte” er imposanter en ruimer uit maar maakt het niet effectief ruimer uiteraard. Er liepen niet veel dames rond. Eentje, ene Georgina, was redelijk aanwezig en wat opdringerig overkomend. Ik hield ze eerst voor een andere dame maar ze is nieuw. Er zijn veel nieuwe dames en gevestigde waarden die normaal ook op Zondag de opwachting maken als Erika, Michelle, Denisa of Antonia waren nergens te bekennen. Jammer! Veel van het personeel is vrijwel dezelfde gebleven. De man met de snor zag ik niet, er was iemand anders en ook een andere vrouw in de keuken.

    Ik deed een rondje en ging zoals gebruikelijk eerst van de wellness genieten: jacuzzi is goed warm, de sauna was behoorlijk heet. De hamam of stoomruimte was niet in gebruik. Niet toegelaten wegens corona-maatregelen van de streek? Het zwembad was behoorlijk koud en ik ging er niet in. Er waren er wel die er gebruik van maakten. Het weer was niet zo uitnodigend om buiten te vertoeven: het was het typische herfstweer om lekker veilig binnen te warmen aan de gezellige omgeving en mooie vrouwenlijven van de hete dames in een willekeurige kamer. Hoewel heet, velen keken voor zich in de rode zetels: het was ook erg rustig qua beren. Ik had nu toch minder gevoel van zekerheid dan tevoren. Mijn opties zag ik als erg beperkt en de prijsverhoging van de kamersessies was niet meteen van die strekking om zomaar een gok te wagen. 10€ lijkt dan niet veel, als je graag meerdere dames kamert loopt dat bedrag aardig op. Je kan het besparen door bij 1 dame te blijven en de tijd langer te maken. De prijspolitiek zal dus geen effect hebben op pannenkoekers die zo al geneigd zijn tot fooien geven als ze toch al meer geld kwijtkunnen aan lange sessies. DVP-Hoppers worden hier dus gestraft. Een slimme zet of niet, het peil van koudwatervrees gaat toch fors hoger bij velen.

    Ik had een eerste kamergang met Betty: aan de bar een kort praatje, legde uit wat ik wilde en gingen samen de kamer beneden op. Ik sprak haar aan omdat ze een rustig en vriendelijk voorkomen had, mooie bruine ogen die me zacht aankeken, geen opdringerigheid, lekker slank en gebruind met lange zwarte haren. Mede dankzij de clubs is qua uiterlijk het favoriete type dame behoorlijk opgeschoven: van Keltisch slank, bleek en goud/rood haar naar lekker gebruind, exotisch aandoend uiterlijk met ravenzwart lang haar, slank, dikkere tieten. Dank voor de clubs, de keuze qua uiterlijk is minder zwaar. Maar servicegewijs? Gelukkig stelde Betty me niet teleur.

    => Betty – Babylon service post corona

    Een welverdiende wellness volgde en ging uitrusten boven in de kino. Deze is niets veranderd bij de vorige keer. Bij heel vroeger is die wel sterk vooruitgegaan, vooral de 2 aanpalende kamers.

    Buitengedeelte: er is in het naar buiten lopen een grote veranda of overdekt terrasgedeelte. Ik weet dat dit er al enige tijd aan was gewerkt, deze is nu helemaal af. Kijkend naar het zwembad is er nog een soort prieeltje met een bed en spiegel als je een sessie buiten wil in volle zon en in volle zicht van alle zwemmers en luie relaxende beren vanuit de stretchers. Als je graag de show wil stelen met je topdame, that’s the place to fuck around and find that out: kom dan vooral schreeuwend klaar. Ik herinner me dat ze dit ook hebben in Villa Vertigo (Vanilla) maar niet met zo’n mooie spiegel.

    Ik ging terug naar binnen en naar beneden naar de kelderverdieping. Hier is de meest drastische wijziging gebeurd sinds mijn laatste bezoek: de laatste wellness, twee sauna’s, was verwijderd en in plaats daarvan was er een gedeelte ingericht voor de dames met lockers, banken en een kaptafel met spiegel. Er waren daar rekken met allemaal typische hoge hoerenschoenen in alle maten en soorten en kleuren. Verder is er op deze verdieping nog de loopband, stretcher en nog een klein fitness toestelletje, de douches (nu meer voor de dames) en de toiletten verder waar Jenny me eens in meesleurde en de deur op sloot deed voor wat van haar pre – en aftersales. Het voelde er leeg en verlaten zonder onze ondeugende Kellergeist.

    Het is een algemene rode draad geworden dit weekend (en dat kan waarschijnlijk ook voor SixSens worden gezegd): elke club dat ik nu heb bezocht is er qua stijl, interieur en kwaliteit op vooruit gegaan, ze hebben geïnnoveerd en gerenoveerd: hier weinig en in gindse club weer meer. Overal is het aangenamer toeven geworden als je het louter over de faciliteiten hebt. Aantal beren? Way too much in Mondial, minder maar genoeg in Samya en pover in Babylon. Dames line-up? Overal lager dan voor corona en werd lager en lager van Mondial tot Samya tot hier waar ik tot een dozijn kon komen. In de sauna vertelde een Duitse beer me dat het kwam door Corona en meer bepaald door onzinverhalen die in de Balkanlanden de ronde worden gedaan waardoor dames schrik kregen om hun vruchtbaarheid te verliezen. Hoezo, het is hier toch al condoomplicht, so what? :D Overal had ik een waar-is-vroeger-naartoe gevoel dat ik niet nader kan omschrijven als een vreemde mix van nostalgie, thuiskomen, iets missen. Doet zo’n lange clubpauze nu dat met je? En het is dan nog niet eens gek lang eigenlijk. PCR tests worden betalend in Duitsland werd me verteld en dat kon nog meer een domper worden.

    Ik zag gedurende de dag Eddy, de chef en Anita terug: zowaar een aangenaam gesprek en leuk wederzien: ‘Ja het is lang geleden, hoe komt dat nu?’. Ik heb nog meer dan voldoende budget, vooral omdat ik het in Samya bij 1 sessie hield: een tweede kamer is zeker gerechtvaardigd. Ik had eerder die dag na een kort gesprek met Katja, een zwarte parel van een dame, de enige overgeblevene en naast Alice van de weinige die ik er nog herkende tussen de nieuwe lichting. Ze kon op dat moment niet met me kameren omdat ze een afspraak had met een klant die nog moest komen: later meer. Ze kende me omdat ik vaak met Iman ging. Deze is hier nu weg.

    De geilheid vloog toch alweer de hoogte in als ik Melissa zag zitten. Een echo van Adelina op alle gebied, ook service want met Adelina mocht en kon zo veel meer. Deze dame is redelijk nieuw en erg timide. Op voorhand wist ik dus al dat dit geen superdominantie supersessie zal zijn maar haar beeldmooie gypsie uiterlijk deed me voor de bil gaan. Bijl. Ik besloot niet op Katja te wachten want ik zag ze nergens, wellicht is ze samen met haar klant waar ze toen op wachtte. Een derde kamer kan altijd nog, met Katja zal dat niet mislopen.

    => Melissa – Mooie weekendafsluiter

    Het was beperkter in ervaring, die kamer met deze mooie dame, en toch heb ik er een goede afronding mee gehad qua sessies dit weekend. Verder bleef het bij bubbelen sauneren, rusten en rondlopen. En eten? Ja ook dat: in het eetgedeelte zag ik warmhoudbakken staan en keek erin. Lijkt me zeker ok. Ik was nieuwsgierig naar de à la carte en deze bleek beperkter te zijn met Corona als aangevoerde redenen. Je kan eten van 18u tot 20 of 21u (niet zeker meer).

    Het was klokslag 18u dat ik mijn keuze uit de à la carte op een papiertje zette en dat met een magneetje aan de deur hing. Ik kon kiezen voor een biefstuk in paddenstoelenroomsaus met frieten. Ik schepte alvast groenten op en vroeg om een Leffe. Terwijl ik wachtte was een dame aan het proberen me op kamer te krijgen. Ik zei dat ik al een Termin had met Katja. Daar ontstond verassing over en men riep haar dat haar klant hier was. Dit ontkende de bardame zowel als Katja zelf. Tijdens het wachten op het eten zat ik dan even samen met haar, bleek dat haar klant de Termin niet nakwam en ze was er echt niet happy mee. Ze heeft al anderen, ook ik, afgewezen en geld mislopen daardoor. Hij leek het op het weer te steken dat hij ineens erg laat berichtte. Dat weer was inderdaad beroerd in België zelfs met overstromingen, zo wist ik haar te vertellen. Dat maakte haar niet gelukkiger. Op de vraag alsnog een kamer te maken zei ze dat ze liever niet meer op kamer ging omdat ze vreesde dat het niet goed ging uitpakken. Kijk, dit soort eerlijkheid van een dame kan ik zeer appreciëren en zelfs dat afwijzen mag servicegarantie heten. Ik was wat teleurgesteld natuurlijk maar kon het begrijpen, wellicht heeft ze al haar Leffe te veel op. Ze had wel troost nodig dus ik bleef wat zitten en luisteren en we maakten dan een afspraak voor de volgende keer, ik stelde geen datum voor, alleen een mogelijke maand. Dit is dus een Termin geworden -mede doordat ik al meerdermalen door het bezorgde personeel naar haar werd teruggestuurd- dat als zodanig in Graniet is gehouwen dat archeologen van een niet nader bekende toekomstige ras of soort dit over tientallen miljoenen jaren wel moeten ontdekken en tentoonstellen als een voorbeeld over onze soort en onze wijze van communiceren en afspreken over seksueel vertier.

    Het eten werd gebracht en ik liet het me enorm smaken. Ook de keuken is erop vooruitgegaan! Erg lang moest ik ook niet wachten en dan nog, ik had alle tijd. Zeer goede biefstuk, lekker frieten, groentes van de bakken aan de spiegelwand.


    Einde van de dag

    Relaxen alweer en nog een laatste wellnessronde waar ik de jacuzzi mocht delen met 2 dames waaronder Melissa. Daarna nog een laatste Leffe en water en dan kleedde ik me met spijt om. Ik gaf de sleutel terug en werd uitgezwaaid door Katja, de belofte voor de Termin, die elke huwelijksgelofte in de schaduw stelt, werd herhaald. Even flitste in gedachten het beeld van Naomi terug, 8 jaar geleden, mijn eerste Babylonische dame die me vanaf diezelfde trappen richting de kelderverdieping uitzwaaide. De zoemer ging en ik kon weg van de illusoire wereld, de wereld van de desillusie binnen naar huis om te werken zodat ik hier tegen het eind van het jaar terug voor de deur kan staan om er het stalen deurgeluid te laten weerklinken en misschien zelfs weer geile hertjes bij de balie in het gelid te brengen.

    Tot rond de Kerstperiode, Babylon en Katja vooral!


    Hiermee is ook de Keulentour ten einde, het eerste weekend met meerdere clubs sinds eind 2019, het zindert tot vandaag nog na! In mijn herinnering zijn vooral Jacklin van Mondial en de mooie Melissa en daarna Betty mijn top 3….van de 4.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 25 oktober 2021 om 17:31
    De zwarte wolf

  9. Onderstaande 29 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 oktober 2021),brombeerzuid (25 oktober 2021),Eddy_V (25 oktober 2021),forgetskinnyletsgetfatty (25 oktober 2021),Getrouwd (28 oktober 2021),Herr Fick (26 oktober 2021),hvdk52 (30 oktober 2021),jansenroy (26 oktober 2021),Johan35 (26 oktober 2021),Klatergoud (26 oktober 2021),Kwakje (26 oktober 2021),Kwant (26 oktober 2021),Laatbloeier (27 oktober 2021),le_belge (26 oktober 2021),Massi (26 oktober 2021),mechelen (25 oktober 2021),mentholbear (26 oktober 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax (31 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Schietgraagft (26 oktober 2021),SeX++ (25 oktober 2021),Shakir (25 oktober 2021),Siberische tijger (25 oktober 2021),swazontneuf (31 oktober 2021),Ties85 (26 oktober 2021),uurtje (27 oktober 2021),Veli (27 oktober 2021),yylover (25 oktober 2021)

  10. #2632
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    935
    Discussies
    28
    Thanks
    2.198
    Thanked
    2.182 in 411 posts

    Standaard

    Waar staat de AWL ook weer?

  11. #2633
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    Waar staat de AWL ook weer?
    Die AWL gibt es nicht mehr, GPL (Grobe Prognose Liste) heißt es jetzt. // Die AWL bestaan nie meer nie, GPL (Rough Forecast List) word nou genoem.

    vanKees

  12. #2634
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.760
    Discussies
    168
    Thanks
    2.730
    Thanked
    8.059 in 1.587 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Die AWL gibt es nicht mehr, GPL (Grobe Prognose Liste) heißt es jetzt. // Die AWL bestaan nie meer nie, GPL (Rough Forecast List) word nou genoem.

    vanKees
    En die vin jou hier: https://www.saunaclubs.org/gpl/liste1
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  13. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (28 oktober 2021),WANDELAAR5 (26 oktober 2021)

  14. #2635
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:43
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.541
    Discussies
    121
    Thanks
    5.981
    Thanked
    5.056 in 2.189 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    Waar staat de AWL ook weer?
    Bij de A van AWL.........

  15. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (27 oktober 2021)

  16. #2636
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Bij de A van AWL.........
    Falsch!!! Siehe #2633 und #2634

    vanKees

  17. #2637
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.942
    Discussies
    95
    Thanks
    15.092
    Thanked
    9.759 in 3.528 posts

    Standaard

    @vanKees De Nederlandse humor van Jonny ontgaat je even.

  18. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (27 oktober 2021),Husky (27 oktober 2021),JonnyFontane (27 oktober 2021)

  19. #2638
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    Gisteren @ 13:38
    Berichten
    618
    Discussies
    24
    Thanks
    420
    Thanked
    2.175 in 419 posts

    Standaard

    Gistermorgen werd ik wakker, keek ik het uit raam en concludeerde: het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, op naar Babylon gauw. Rond 14:00 stond ik een kleine 200 kilometer verderop aan de deur in Elsdorf. De ontvangst was vriendelijk en voor 65 euro kreeg het vertrouwde setje handdoeken en sloesel uitgereikt. Na een korte verkleedpartij was het tijd voor een late lunch die prima was. Het was overigens gezellig druk in de tent. Man/vrouw verhouding eigenlijk prima in balans. Bij mijn laatste bezoek, op een zaterdag, waren er slechts 12 dames aanwezig. Gisteren waren het er 2x zoveel. Het zag er goed uit. Het duurde niet heel lang voor Alice zich aan het front meldde “you here on a Thursday?”. Ja het kan soms verkeren meid. Ik was schijnbaar ook nog gespreksonderwerp geweest toen ons jurylid er een paar dagen eerder op de koffie was. Waar het hart vol van is…. loopt mijn portemonnee van leeg. Over dingen die leeg lopen straks meer.

    Toen ik in de serre zat zag ik ineens iemand voorbij lopen die ik meende te herkennen als Johan35. Jeetje, die had ik al een hele poos niet meer gezien. Bij het zwembad bleek het echt om hem te gaan en hij had Scrotum als gezelschap bij zich. Gezellig met de heren zitten praten terwijl de schaduw over onze stoelen plaats maakte voor de zon. Prima te doen allemaal! Hierna gingen we alle drie afzonderlijk op jacht en liet ik mij zonder moeite en problemen schaken door Alice. Ik was pas twee uur later weer terug van het zoveelste hoofdstuk van het boek zonder einde. Ze staat momenteel eenzaam aan de top voor mij. Dat pijpen zonder handjes is toch wel een dingetje moet ik zeggen. Na de workout moesten er diverse waarden in het lichaam weer op peil worden gebracht en heb ik voor het eerst in mijn leven eens a la carte besteld in Babylon. De wachttijd loopt in het weekend altijd zo hoog op dat ik mij altijd maar over het buffet ontferm. Gisteren stond de keukenprinses van dienst na een tiental minuten al aan tafel met mijn maaltje. Het smaakte prima, mede dankzij de tip van WANDELAAR5 “ohne salz”. Zo zie je maar weer: ook voor een goed dieet kun je prima op het IJsberenforum terecht.

    De maaltijd werd genuttigd met Scrotom aan de andere kant van de tafel en Johan35 aan mijn linkerzijde. Iedereen had intussen gekamerd. Op naar de volgende ronde. Na een wellness ronde en wat rondkijken belandde ik bij Anne. Een Bulgaarse en, naar eigen zeggen, half-Arabische dame. Ik vond het geen hoogvlieger op de kamer. Eerder van het soort: grote stappen, gauw thuis. Het uur werd niet volgemaakt, maar wel betaald. Het zal zeer vermoedelijk bij 1x blijven.

    Zo was het alweer 22:00 en hadden Johan en Scrotum de club reeds verlaten. Ik deed niet veel later hetzelfde. Het was weer goed toeven in Babylon met aangenaam gezelschap, zowel mannelijk als vrouwelijk. Dankzij de topkamer ook geen naar gevoel aan mijn wat mindere tweede ronde overgehouden. Altijd handig: zekerheidjes kopen. Afijn, tot de volgende keer maar weer!


  20. Onderstaande 32 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 oktober 2021),brombeerzuid (29 oktober 2021),broodpoot (30 oktober 2021),buttlover (30 oktober 2021),Elmo3108 (30 oktober 2021),forgetskinnyletsgetfatty (29 oktober 2021),Getrouwd (30 oktober 2021),Goedemorgenallemaal (30 oktober 2021),hvdk52 (30 oktober 2021),jansenroy (29 oktober 2021),Johan35 ( 2 november 2021),Johnsonxxx (30 oktober 2021),Klatergoud (30 oktober 2021),Kwakje (30 oktober 2021),Kwant (30 oktober 2021),le_belge (29 oktober 2021),Massi (29 oktober 2021),mechelen (31 oktober 2021),mentholbear (31 oktober 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax (31 oktober 2021),pcenter (31 oktober 2021),Scrotum (30 oktober 2021),SeX++ (29 oktober 2021),Shakir (31 oktober 2021),Siberische tijger (29 oktober 2021),swazontneuf (31 oktober 2021),VAZKOR (31 oktober 2021),WANDELAAR5 (29 oktober 2021),Wentelt Eefje (30 oktober 2021),Wijze grijze (29 oktober 2021),yylover (29 oktober 2021)

  21. #2639
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Bewust de keuze gemaakt om het “Oktoberfest” op vrijdag en zaterdag te mijden en op de zondag koers te zetten richting Elsdorf. Voorafgaande aan deze zondag, sinds mijn ‘Saunaclub comeback” medio augustus dit jaar drie keer Babylon op de zondag bezocht. Hetgeen mij meer dan uitstekend was bevallen.

    Geen behoefte aan drukte, waaronder “Partyleuten” en “Bundesliga Guckers” (‘Saufen, gucken, anfassen aber nicht f..ken!’ aldus menige DVP).

    Line-up op die zondagen zo rond de 15 dames. Meer dan voldoende voor mij, aangezien kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit. Bedienend personeel ook veel relaxter als op de drukkere vrij- en zaterdagen.

    Op deze “the day after the Oktoberfest” was het, in vergelijking met de vorige 3 bezoeken, nog rustiger. Had ik van tevoren ook ingecalculeerd, dus geen negatieve verrassing. Rond het middaguur ingecheckt en na anderhalf jaar eindelijk “Siberische tijger” in levende lijve getroffen. Aan de lunchtafel een mede-landgenoot getroffen en zijn verslagje zojuist te hebben gelezen, deze kunnen herleiden naar “hasta la pasta”.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    - Wat gekletst met een volgens mij met een mede-ijsbeer gekletst zonder het over het forum gehad te hebben overigens.
    Jacuzzi, sauna, prima op orde. Geen “a la carte” die dag, we moesten het doen met de “kliekjes” van het Oktoberfest. Hetgeen goed te doen was.

    Had mijn zinnen een beetje op Karla of Roxanna gezet, maar al vrij snel was al duidelijk dat dat vandaag er niet inzat. Beide dames zaten en lagen, zoals Siberische tijger het al omschreef, “vieze spelletjes” te doen met een zeer potent (al dan niet voorzien van één of meerdere blauwe pilletjes en zeker al jaren AOW genietend) heerschap. De goede man werd meermaals, ook “in de openbaarheid” vakkundig afgekloven door deze twee schoonheden, beiden helaas, helaas inmiddels voorzien van kunstmatige vulling van hun (boven)lippen. Ik moest die zondag met grote regelmaat denken aan de legendarische uitspraken van Theo Reitsma tijdens het EK 1988: “Ja, dit is een goed stel hoor!” en “Paal, paal, weer die paal van….!”

    Na veel wikken en wegen tussen Mary, Betty (dank voor info hasta la pasta), Bella (ook dank voor info Siberische tijger) mijn keuze laten vallen op Katja, de op dat moment enige aanwezige “Schoko-Maus” im Haus. Afspraak gemaakt om na het avondmaal elkaar “achter gesloten deur” wat uitgebreider te leren kennen. Een kink(y) kwam echter in de kabel en Katja kwam zich oprecht verontschuldigen dat onze eerste date alsnog niet kon plaatsvinden die avond. “Pas de probleme”, die dingen kunnen gebeuren. En die kennismaking met Katja gaat er zeker komen, hopelijk nog in dit kwartaal.

    Uiteindelijk aan de bar “vakkundig” door Karla gekoppeld aan Mary en met haar voor het eerst “een stevig robbertje (lees uurtje) bridge” gespeeld. Haar zus Georgiana kende ik al qua dienstverlening, dus een kwalitatief familievergelijk was in deze goed mogelijk.

    Die vergelijking is bij mij in het voordeel van Mary uitgevallen. Los van haar fysieke schoonheid (Georgiana doet daar in mij optiek niet veel voor onder, maar dat is persoonlijk) is Mary, voor mij, een betere gezelschapsdame. Iets minder “profi” dan haar zus in haar doen en laten en beschikt (en dat vond ik echt wel een eye-opener) over GFE-kwaliteiten. Zo zie je maar weer hoe je je kan vergissen qua inschatting vooraf.

    Na het uurtje in Mary’s gezelschap nog een klein dessertje genomen, een slotbabbel met een provinciegenoot en met een smile van hier tot Elsdorf weer koers gezet naar Nederland. Een volgend bezoek aan Eddy’s Sundenpuhl” zal niet al te lang op zich (hebben) laten wachten.
    Laatst gewijzigd door swazontneuf; 31 oktober 2021 om 09:01
    Salutations,

    Swazontneuf

  22. Onderstaande 29 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 oktober 2021),boy56 (31 oktober 2021),Elmo3108 (31 oktober 2021),fervent (31 oktober 2021),Getrouwd (31 oktober 2021),hasta la pasta (31 oktober 2021),Herr Fick (31 oktober 2021),hvdk52 (31 oktober 2021),Jack42 (31 oktober 2021),jansenroy (31 oktober 2021),Kwakje (31 oktober 2021),Laatbloeier (31 oktober 2021),le_belge (31 oktober 2021),Massi ( 1 november 2021),mechelen (31 oktober 2021),mentholbear (31 oktober 2021),Mooiejoke ( 3 november 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax (31 oktober 2021),pret (31 oktober 2021),SeX++ (31 oktober 2021),Shakir (31 oktober 2021),Siberische tijger (31 oktober 2021),VAZKOR (31 oktober 2021),Viscamessi ( 1 november 2021),WANDELAAR5 (31 oktober 2021),Wentelt Eefje ( 1 november 2021),Wijze grijze (31 oktober 2021),yylover (31 oktober 2021)

  23. #2640
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Bewust de keuze gemaakt om het “Oktoberfest” op vrijdag en zaterdag te mijden en op de zondag koers te zetten richting Elsdorf.
    ...
    Op deze “the day after the Oktoberfest” was het, in vergelijking met de vorige 3 bezoeken, nog rustiger.
    ...
    Leuk dat jij 's morgens om 8u17 al weet hoe het die dag in Babylon wezen zal. Voor andere bezoekers openen ze pas de deuren om 11u.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  24. #2641
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.942
    Discussies
    95
    Thanks
    15.092
    Thanked
    9.759 in 3.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Leuk dat jij 's morgens om 8u17 al weet hoe het die dag in Babylon wezen zal. Voor andere bezoekers openen ze pas de deuren om 11u.
    Voordat je grappig reageert, misschien eerst maar even nakijken wanneer dat Oktoberfest was: 15-17 oktober.

  25. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    swazontneuf (31 oktober 2021)

  26. #2642
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Voordat je grappig reageert, misschien eerst maar even nakijken wanneer dat Oktoberfest was: 15-17 oktober.
    OEPS ... Verwarde met het "Hochfest Allerheiligen".
    Sorry @swazontneus
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  27. Onderstaande 2 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 november 2021),WANDELAAR5 (31 oktober 2021)

  28. #2643
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Pas de probleme @SeX++
    Salutations,

    Swazontneuf

  29. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (31 oktober 2021)

  30. #2644
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    27 april 2024 @ 09:35
    Berichten
    1.656
    Discussies
    22
    Thanks
    3.245
    Thanked
    3.694 in 1.176 posts

    Standaard

    - Zaterdag 23 oktober: Babylon (met kortingskaart)
    - Zondag 24 oktober: Het Trappenhuis

    Vorig weekend heeft W2 me op pad gestuurd naar Babylon met een kortingskaart (waarvoor dank). Het was precies een jaar geleden dat ik de bruinkoolstreek nog onveilig had gemaakt. Vanwege de gekke bokkensprongen die Babylon sedert de tweede heropening maakte was ik er immers nog lang niet van overtuigd om nog eens een kijkje te komen nemen. Met de volkomen van de pot gerukte verhoging van de entree leek de neerwaartse spiraal te zijn ingezet... Donkere gedachten traden op de voorgrond tijdens de zomermaanden, en op zeker ogenblik dacht ik zelfs dat ik Babylon misschien wel nooit meer van binnen zou kunnen zien. De recente verlaging van de entree (€75-->€65) en de daardoor hernieuwde stroom van ijsberen (en dus ook dames) brachten dan weer terug wat hoop en mijn keuze tussen de vrijkaartjes viel dus op Babylon.
    Eigenlijk heeft Confrater Vazkor met zijn uitgekiende inventaris alles al gezegd, zijn verslag is dan ook helemaal mijn ervaring (alsof ik er zelf bij was). De club is verder afgewerkt en lijkt nu helemaal af te zijn:

    - Het rokersgedeelte aan de kant van de bar is verder opgesmukt.
    - De oude sauna's hebben plaats gemaakt voor een lockerruimte voor de dames.
    - Er is een spiegelwand geplaatst aan de resto hetgeen ik eerlijk gezegd iets minder charmant vind. Nu voelt het geheel iets meer "metaal" aan. Vroeger was beter.

    Ik had nog een beetje aanspraak met NLNU die hier blijkbaar ook kwam laden en lossen. Voor de rest was er geen bekend forumlid.

    De AWL gaf aan dat er 25 dames (maximum) present zouden zijn, wat ietsje te weinig is voor een kieskeurige beer zoals ik (zeker voor een zaterdag). De gezegende jaren 2016-2018 waarbij de club op vrijdag en zaterdag met gemak meer dan 45 dames kon optekenen liggen jammer genoeg al een tijdje achter ons. Maar goed, vorig jaar waren er immers ook maar een 20-tal dames en toen ontdekte ik een nieuwe Slavische parel die mijn dag maakte. Vjaro (of Bjaro) heette ze. Alhoewel ze slechts ééntalig Bulgaars was beleefde ik met haar tot op de dag van vandaag één van mijn beste sessies in Babylon. De Ongeletterde Liefde is mooi. Helaas heb ik ze dit jaar niet meer gezien op de AWL dus zal het wel bij die ene mysterieuze ervaring blijven, vrees ik...

    Ik zag heel wat bekende en nieuwe gezichten, maar de meesten vielen met niet zo in de smaak. Voor de liefhebber van de zwarte parels: er waren maar liefst 4 Afrikaanse dames aanwezig! Black Lives Matter-aanhagers zullen nu wel in hun nopjes zijn omdat ook zwarte vrouwen zo'n vet betaalde job kunnen krijgen.

    Ik was noglangnietuitgekleed toen Georgiana al kwam buurten. Georgiana vind ik één van de mooiste dames van Babylon: naturel, een mooi blanke huid en de lekkerste C-toeters van NRW. Net voor de coronacrisis had ik al een avontuurtje met haar gehad en dat kon je toen het best omschrijven als snoeiharde porno. De grote struikelblok voor velen is haar neurotisch gedrag. Er hangt vaak een (onaangename) nerveuze spanning rond haar. Het is voor mij vrijwel onmogelijk om met haar een goed onderhouden gesprek te hebben. Bon, ik had ze toch maar op mijn reservelijst geplaatst mocht ik geen geschikte bedpartner scoren vandaag.

    Nog een ander dame van hetzelfde kaliber is Tanja met wie ik vorig jaar ook op de kamer belandde. Net zoals Georgiana levert deze dame een spijkerharde PSE, maar kan ik voor de rest geen enkele aansluiting vinden. Het verschil tussen beide dames was dat Tanja probeerde om de sessie te rekken, terwijl Georgiana de tijd listig probeert in te korten. Ook proberen ze je te laten komen op niet-klassieke wijze, maar ik had me voorgenomen om dat dit jaar veel minder te doen (de teller loopt dan aardig op).

    Een dame die me altijd opviel was Sasha. Vroeger pijpte ze met een geraffineerde techniek veel in het openbaar. Toen dacht ik: "Dat mag ze bij mij ook nog wel eens een keertje doen." Alhoewel ik een trouwe fan ben van haar openbare pletspartijen is het nog nooit tot een sessie gekomen. Sasha heeft namelijk een weinig uitnodigende air over zich en dat schrok me eerlijk gezegd altijd een beetje af. Toen NLNU me vertelde dat ze best een leuke dame is, maar dat je er eerst doorheen moest prikken, besloot ik om een move te maken. Toen ze eindelijk vrij kwam bereide ik me zenuwachtig voor en zou ik me met een aarzelende pas richting Sasha slenteren. Helaas pindakaas, ze vertrok op dat moment naar huis.

    In totaal heb ik dus slechts twee maal een halfuur gekamerd (Georgiana & Tanja). Qua beleving voelde dit iets te weinig aan om speciaal naar Duitsland te reizen. Daarnaast heb ik me vermaakt met de prima wellness en plonsde ik me na elke saunabeurt naar hartenlust in het onverwarmde zwembad. (We zijn toch ijsberen, nietwaar?) Leuk is dat je veel bekijks hebt vanuit de rokersruimte als je lekker stoer in het koude water duikt. Eén van de dames kwam me vragen of ik wel OK was.

    Op zeker ogenblik werd Babylon opgeschrikt door een luide rookdetector. (Plezant als je op dat moment zit te bonken). Blijkbaar had ene pippo er niets beter op gevonden om honing over de saunastenen te gieten, met een brandgeur tot gevolg. Het was nota bene de honingpot die bij de koffie stond.

    Jammer dat de club vanaf 20u stilaan leeg begon te lopen en dat de sfeer inviel. Vanaf 21u zaten er nog 10 tot max 15 ijsberen in da house en waren er nauwelijks nog dames te bekennen. De grote zaal achterin was met momenten gewoon leeg! Om 22u heb ik dan maar de handdoek in de wasmand geworpen want ik had geen zin meer om nog langer door een quasi-lege club te dolen.

    Ik was trouwens niet de enige die zich scheen te vervelen. Vandaag liep er de ganse dag een badgast rond met een bedrukt gezicht van: "Wat moet ik hier nou?". Vermoedelijk leken de dames hem ook niet te deren want ik zag hem op geen enkel moment flirten (hij leek me trouwens niet gemaakt om te neuken). Toen ik vertrok zat hij nog ijverig rondjes te lopen in de leegte. Het leven is zinloos.

    Faziterend was dit bezoek eerder matigje (iets wat me zelden overkwam in Babylon). Vroeger, toen ik nog een simpele halfuurwipper was, zou ik de beide korte sessies van vandaag super gevonden hebben. Heden ten dage ben ik echter meer geëvalueerd naar een GFE-beer (liefst ook met PSE-tint) die meestal voor een volledig uur naar kamer gaat. Soms ook 1.5 uur. Laat ons zeggen dat ik wat pech had met de line-up. Ik weet niet of ik dit jaar nog in Babylon zal belanden. Terugkomen zal ik wellicht doen na een verse aanvoer van dames en als alles terug wat meer aantrekt.

    De dag hierna heb ik mijn GFE-achterstand ruimschoots kunnen inhalen met de boomlange bebrilde Evelyne uit Het Trappenhuis. Hiermee werd het weekend nog gered.

  31. Onderstaande 27 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 november 2021),Elmo3108 ( 1 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 november 2021),Herr Fick ( 1 november 2021),hvdk52 ( 2 november 2021),jansenroy ( 1 november 2021),kees1000 ( 1 november 2021),Kwakje ( 1 november 2021),le_belge ( 1 november 2021),Massi ( 1 november 2021),mechelen ( 1 november 2021),mentholbear ( 1 november 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax ( 1 november 2021),pret ( 1 november 2021),Schietgraagft ( 3 november 2021),SeX++ ( 1 november 2021),Siberische tijger ( 1 november 2021),swazontneuf ( 1 november 2021),Ties85 ( 1 november 2021),Tonio ( 1 november 2021),WANDELAAR5 ( 1 november 2021),Wentelt Eefje ( 1 november 2021),Wijze grijze ( 1 november 2021),wooley ( 1 november 2021),yylover ( 1 november 2021),Zapzarap ( 1 november 2021)

  32. #2645
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Halloween in Babylon. Dat werd wel duidelijk toen ik binnen kwam. De mevrouw achter de balie zag er behoorlijk eng uit. En ook Eddy, maar dat was meer aan het eind van de avond vanwege de drank. Ondanks dat het niet heel erg druk was (het was er gezellig druk, genoeg zodat elke dame voldoende klantjes had) en ook niet alle dames aanwezig waren die op de GPL stonden (Sonja, Susi, Sascha, Cristina en nog een dame geloof ik stonden wel op de lijst maar waren er niet) was het wel de gezelligste club dag die ik dit jaar heb meegemaakt. Er gebeurde tenminste wat, wat vooral kwam door een oudere blonde man. Die liep rond in een full body maillot pak. Zelfs zijn gezicht was helemaal bedekt. Zag er grappig uit. Later zag ik hem nog met een paar dames (Leah, Chayna en Elena) die live sex met hem hadden op de bank tegenover de bar. Ook Georgina zag ik een keer in de paal springen. Verder liepen sommige dames in halloween outfits. Bella was verkleed als heks en Rose zag er niet slecht uit in een lederlook minrokje en topje. Lulu trok aan het eind van de avond nog een leuk lingerie setje aan. Dat stond haar goed. Ze ziet er beter uit in lingerie dan helemaal naakt. Zou ze vaker moeten doen.

    Roberta stond niet op de lijst, maar was er wel. Met haar een van de beste sessies tot nu toe gehad. Als ze er zin in heeft en dat had ze klaarblijkelijk dit keer is het een schat van een meid. De tweede dame was Mary. Wat een mooie meid en wat een service. Dat vind je niet vaak bij mooie meiden. Bea uit Venus (maar schijnt nu in Oceans te werken) komt een klein beetje in de buurt, maar verder ken ik geen mooie meiden met top service. Ik kon er vandaag niet genoeg van krijgen dus aan het eind van de avond nog een kamer gedaan met Rose. Een wat oudere dame. Ik geloof 38 of zoiets, maar met zeer goede service blijkt. De doorslag was haar outfit om eens een kamer met haar te proberen. Soms zien dames er met lingerie toch beter uit dan zonder. Rose is daar ook een voorbeeld van.

    Tussendoor de dag goed doorgekomen in de bar, sauna en bubbelbad, hoewel het bubbelbad wel iets warmer had gemogen. Die was aan de frisse kant. Zal wel door de hoge energieprijzen komen zullen we maar zeggen. Babylon blijft toch een prima club. Wanneer de juiste klanten en dames aanwezig zijn brengen die veel sfeer.

  33. Onderstaande 22 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 november 2021),Elmo3108 ( 2 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 november 2021),Getrouwd ( 3 november 2021),Herr Fick ( 2 november 2021),hvdk52 ( 2 november 2021),jansenroy ( 2 november 2021),Klatergoud ( 2 november 2021),Kwakje ( 2 november 2021),le_belge ( 1 november 2021),Massi ( 2 november 2021),mechelen ( 1 november 2021),mentholbear ( 1 november 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax ( 1 november 2021),pret ( 1 november 2021),Schietgraagft ( 3 november 2021),SeX++ ( 1 november 2021),Shakir ( 1 november 2021),WANDELAAR5 ( 1 november 2021),Wentelt Eefje ( 2 november 2021),yylover ( 2 november 2021)

  34. #2646
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:21
    Berichten
    581
    Discussies
    38
    Thanks
    715
    Thanked
    2.085 in 373 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag 28okt met Johan35 naar Babylon gereden. Geen verkeersproblemen waardoor we geheel volgens planning om 14.00 aanbelden. Door twee eerdere bezoeken dit jaar wist ik dat gebroken is met de oude traditie om bij aankomst door een aantal naakte dames verwelkomd te worden. Helaas. We moesten het doen met de theke Deze deed net als de vorige keer vriendelijk (ik kreeg er de vorige keer zelfs een lach bij!). De kortingskaart van dit form, (dank Willem en Bab!) werd vlot geaccepteerd. Even later stond ik in Hessendress te kijken naar een aangenaam gevulde club. Vooral het aantal dames dat rondliep, beviel me uitstekend. Het lijkt er op alsof de club langzaamaan weer een beetje naar de oude situatie toe gaat. Maar dan zijn er nog een paar treden te gaan.
    Na een paar stokbroodjes met kaas en ham en een koffie ben ik met Johan35 in het zwembadgedeelte gaan zitten want het zonnetje scheen aangenaam.
    Inmiddels zijn er in het rokersgedeelte schuifdeuren aangebracht zag ik. En elke keer als die open worden geschoven komt er een golf koude lucht binnen, goed te zien aan de gezichten van de rokende dames die er zitten

    Bij het poolgedeelte kwam HellaHolla aanschuiven. Na een tijdje met elkaar gepraat te hebben, ging ieder zijn eigen gang om een zekere behoefte tegemoet te komen. In mijn geval was dat Dolly. Ik was nog niet eerder met haar geweest. En eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik vlug weer voor deze Hongaarse kies. Ze is vriendelijk maar tegelijk had ik erg het gevoel dat ze zo snel mogelijk de kamer weer uit wilde. Ik moest haar een paar keer temperen. Na een pijp en korte befbeurt volgden drie standjes waarna ze me met veel spuug tenslotte klaar pijpte. Ik denk dat ik na 20 minuten weer buiten stond, maar heb eerlijkheidshalve de tijd niet bijgehouden.

    Eddy was inmiddels ook gearriveerd en nam zijn favoriete plek in, bij de bar. Ik heb hem nog even gedag gezegd.
    Heerlijk de sauna in en daarna even bijpraten met HellaHolla en Johan35 terwijl ik een heerlijk a la carte steak verorberde. Ik hoefde er maar 5 minuten op te wachten!!

    Ik had inmiddels een afspraak staan met Bella waar ik al een aantal goede sessies mee heb gehad. Ze kwam al een paar keer haar lieve gezichtje om de hoek steken om te kijken waar ik bleef. Dus er op af. Weer een heerlijk uur met deze schoonheid doorgebracht. Ze heeft me betoverd met haar grappige stem, mooie ogen en fijn figuur.
    Me heerlijk door haar staande laten pijpen. Daarna haar een befbeurt gegeven waarbij ze steeds harder kreunde en haar poesje steeds zachter werd. Vervolgens haar heerlijk in een aantal standjes genomen. In de doggypositie keken we geil naar elkaar in de spiegel. Ze reed me als een volleerde amazone klaar. Er volgde geen barrage meer. Wel nog even fijn knuffelen.
    Ze informeerde al weer naar mijn volgende komst naar Babylon. Dat wist ik niet, maar het is fijn te weten dat zij er in ieder geval tot de Kerst nog is.

    Het was inmiddels 20.00 en al duidelijk minder druk dan gedurende de dag. Na een koffie de club met Johan35 om 20.30 verlaten. Tevreden in al mijn vezels
    Voor mij is Babylon de club in Duitsland.

  35. Onderstaande 26 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 november 2021),Badslippers ( 2 november 2021),brombeerzuid ( 2 november 2021),Eddy_V ( 3 november 2021),Elmo3108 ( 2 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 november 2021),Getrouwd ( 3 november 2021),GrandCru ( 3 november 2021),jansenroy ( 2 november 2021),Johan35 ( 3 november 2021),JonnyFontane ( 2 november 2021),Klatergoud ( 3 november 2021),Kwakje ( 2 november 2021),le_belge ( 2 november 2021),Massi ( 2 november 2021),mechelen ( 2 november 2021),mentholbear ( 3 november 2021),noglangnietuitgewandeld ( 2 november 2021),Patjax ( 2 november 2021),pret ( 2 november 2021),Schietgraagft ( 3 november 2021),SeX++ ( 2 november 2021),Shakir ( 2 november 2021),Wentelt Eefje ( 3 november 2021),Wijze grijze ( 3 november 2021),Zapzarap ( 2 november 2021)

  36. #2647
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.369
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    Het lijkt er op alsof de club langzaamaan weer een beetje naar de oude situatie toe gaat. Maar dan zijn er nog een paar treden te gaan.

    Inmiddels zijn er in het rokersgedeelte schuifdeuren aangebracht zag ik. En elke keer als die open worden geschoven komt er een golf koude lucht binnen, goed te zien aan de gezichten van de rokende dames die er zitten
    Nu de prijzen van de dames nog terug naar de oude situatie

    Als je via de wellness naar binnen komt, voorkom je die dodelijke blikken

  37. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Scrotum ( 3 november 2021)

  38. #2648
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:49
    Berichten
    41.912
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.721 in 8.654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Het is gewoon slecht beheer van deze lijst, maar beter iets dan niets ....
    Ik zal er nog eens over praten want het voeren van lijsten is niet geheel ongevaarlijk vanwege o.a. de belastingen.
    Nu is het dus inderdaad, beter iets dan helemaal niets ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  39. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx ( 4 november 2021)

  40. #2649
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Am 11.11. wird im Babylon die Faschingszeit eingeläutet! Mit deutschen Schlagern???

    vanKees

  41. #2650
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:49
    Berichten
    41.912
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.721 in 8.654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Mit deutschen Schlagern???

    vanKees
    Je hebt geen verstand van muziek. Dat zijn geen Schlagern
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 106 van 162 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.

Diamond 468*60   Freude 468*60