Pagina 108 van 109 EersteEerste ... 85898104105106107108109 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.676 t/m 2.700 van 2714

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 01:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ramon kannon Bekijk bericht
    zeker als ik dat vergelijk met clubs als bijv Samya en Six Sense waar je gewoon 50 euro betaald. Enige voordeel van Babylon is wel dat de vrouwen naakt zijn, dat spreekt mij heel erg aan. Ik ken geen andere grote club in de omgeving waar de vrouwen naakt rondlopen. Dat vind ik het grote pluspunt van deze club. Dat is helaas wel het enige. Je hebt natuurlijk de RTC clubs maar daar zitten een stuk minder vrouwen.

Het eten vond ik op zich prima. Maar niet beter dan clubs als Six Sense of Samya. Voor die hoge entreeprijs verwacht je dan eigenlijk toch net wat meer. Waar ik mij ook aan irriteerde was dat er soms geen plek was om te eten omdat het eetgedeelte gewoon simpelweg te klein is.
    Het eten bij Babylon is toch echt wel stukken beter als bij SS of Samya ,je kunt er zelfs van de kaart bestellen.... en ook de wellness is een klasse apart.
    En als je van naakt houdt en mooie dames met goede service.... zou ik toch meer eens een bezoek brengen aan Club Venus.

Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Discussies
    152
    Thanks
    2.353

Standaard

DE ander plek waar dames naakt lopen ligt voorbij Keulen, aan de Schieferhof te L. En wat betalen we daar voor een nog eenvoudiger maaltijd en mindere wellness ?
    Dat ze in Babylon bij alle verbouwingen ook wel eens aan uitbreiding van de eethoek hadden mogen denken, dat is wel waar natuurlijk, ook dat is bij Bernd's nog veel kleiner maar daar komen ook minder mensen en minder dames.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Discussies
    97
    Thanks
    1.172

Standaard

Brand geweest in den Babylon...

https://www.radioerft.de/artikel/kel...nt-362239.html

Als die Feuerwehr um kurz nach 6 Uhr am Saunaclub eintraf, war das Gebäude schon komplett verraucht. Laut Feuerwehr waren aber keine Personen vor Ort, niemand wurde verletzt. Mit einem Großaufgebot wurde das Feuer schnell unter Kontrolle gebracht und gelöscht. Weil der Saunaclub sehr verwinkelt ist, war es für die Feuerwehr anfangs aber gar nicht so einfach den Brandherd zu finden.

Zie ook bij onze vrienden: https://www.rheinforum.com/threads/b...abylon.179798/
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

4. Onderstaande 3 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (10 oktober 2019),Siberische tijger (17 oktober 2019),stimpy3 (10 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    2.353

Standaard

Jammer dat je weer lid moet worden van Rheinforum voor meer berichten. Kelder, daar wordt gewassen, vast een droger of doeken met olie van massage

Behalve gewicht

Last Online
    Gisteren @ 23:37
    Discussies
    4247
    Thanks
    46

Standaard

De club is gewoon open.
    Er is inderdaad een wasdroger die in brand is gevlogen. Voor de rest weinig schade.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Discussies
    37
    Thanks
    2.987

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    De club is gewoon open.
    Er is inderdaad een wasdroger die in brand is gevlogen. Voor de rest weinig schade.
    Zeer knap het gebouw stond vol met rook!
    Geen roet en stank schade?
    Maar goed we horen het wel.

Last Online
    Gisteren @ 23:37
    Discussies
    4247
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    De club is gewoon open.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Zeer knap het gebouw stond vol met rook!
    Ja, er is anders ook geen nieuws in Elsdorf.

Geen roet en stank schade?
    Zoals geschreven, minimaal want het betreft 1 wasdroger in de kelder. Ja in de kelder is wat schade

Maar goed we horen het wel.
    Ja van mij. Zoals je hebt gelezen. Ik kan ook bellen ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    2.353

Standaard

Willem, kun je een paar vrijkaartjes naar de Brandweercollega's van Elsdorf sturen?

Behalve gewicht

Last Online
    Gisteren @ 23:43
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    103
    Thanks
    7.594

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Willem, kun je een paar vrijkaartjes naar de Brandweercollega's van Elsdorf sturen?
    Hebben die 70,- moeten betalen om binnen te kunnen komen met hun spuit ?
    En Garde

11. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Viscamessi (11 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 15:33
    Discussies
    41
    Thanks
    2.451

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Hebben die 70,- moeten betalen om binnen te kunnen komen met hun spuit ?
    Zal er wel heet aan toe zijn gegaan...

13. Onderstaande 4 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (10 oktober 2019),hasta la pasta (10 oktober 2019),schoolmeester (10 oktober 2019),Viscamessi (11 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:17
    Discussies
    72
    Thanks
    886

Standaard

Sinds vandaag is er wel een darkroom
    Gr.

Cupido

15. Onderstaande 7 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (10 oktober 2019),JonnyFontane (11 oktober 2019),mechelen (11 oktober 2019),Sjeufke (10 oktober 2019),Sphinx (10 oktober 2019),Viscamessi (11 oktober 2019),Wijze grijze (10 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Discussies
    97
    Thanks
    1.172

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Brand geweest in den Babylon...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolfl
    Im Club gibt es keinerlei Einschränkungen durch den Brand. Keinerlei Geruch oder Ruß, Dreck oder Schäden.
    Es hat nur ein einzelner Trockner im Wäscheraum gebrannt.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Discussies
    30
    Thanks
    421

Standaard

Ik was vandaag in Babylon. Alleen aan de twee buitendeuren is te merken dat er iets aan de hand is geweest. Voor de rest draait alles als van ouds. Ook beneden niets te merken van brand/rookschade.

18. Onderstaande 6 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

Cupido (11 oktober 2019),Husky (11 oktober 2019),hvdk52 (13 oktober 2019),pret (11 oktober 2019),Siberische tijger (17 oktober 2019),yylover (11 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    72
    Thanks
    886

Standaard

Scrotum Ramptoerist
    Gr.

Cupido

20. Onderstaande 4 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (12 oktober 2019),hvdk52 (13 oktober 2019),pret (11 oktober 2019),Scrotum (12 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:43
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    103
    Thanks
    7.594

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Scrotum Ramptoerist
    Scrotum kwam nablussen.. iemand moet het doen!
    En Garde

22. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Scrotum (12 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    72
    Thanks
    886

Standaard

Volgens mij hoopte hij dat door de brand van de wasdroger alle handdoeken op zouden zijn en de dames nu echt fkk moesten
    Gr.

Cupido

24. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

Scrotum (12 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 07:06
    Discussies
    68
    Thanks
    26

Standaard

Sinds vandaag is er wel een darkroom
    Dunkelkammer oder "Räucherkammer"???

VanKees

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    421

Standaard

Scrotum Ramptoerist
    Eddy heeft het bij het juiste eind. Ik kwam voor de grote wasjes, kleine wasjes, en maar draaien, stop maar in de wasmachien.

27. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (12 oktober 2019),hvdk52 (13 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    421

Standaard

Vrijdag 11 oktober Babylon bezocht. Om even na 12.00 me aangemeld. De club was al aardig bevolkt. Even rondgekeken naar brandschade maar buiten de twee buitendeuren bij de ingang die provisorisch zijn gemaakt, is er niets te zien. Ook beneden niet.

Na een paar broodjes met omelet en een cola me eens rustig neergezet om eens te bekijken wie er voor een kamergang in aanmerking zouden komen. Dat was nog knap lastig want naast enkele dames die ik al kende en waarvan ik wist dat het goed zat, waren er ook een aantal nieuwe opties. Het liefst combineer ik een "oude" met een "nieuwe".

Het werd Julia. Een mooie meid met momenteel rood haar. Volgens eigen zeggen werkt ze er al 6 jaar, maar ze is me nooit echt eerder opgevallen. Op de kamer volgde een zeer bevredigende sessie. Ze kuste prima, pijpte prima en kwam zelf tot een hoogtepunt bij mijn liksessie. Het was bepaald geen straf om haar rijdend op me te hebben!! Wat me wel verbaasde was dat ze ondanks een kletsnatte flamoes toch nog wat gel aanbracht :-P.
    Ik geef haar een 7,5. Niet hoger omdat het niveau van prima standaard niet werd overstegen. De vonken spatten er niet van af en dan is het toch wat meer plichtmatig.

Dat was anders bij Mila. Niet zo knap en jong als Julia maar bij haar krijg je de indruk dat er aan "echte sex"wordt gedaan. Vol passie, grenzen opzoekend, zo heb ik ze graag. Heerlijk zoenen en pijpen. Echt diep. Soms spuug er bij. Mijn ballen werden gelikt en geslikt, ook de ruimte daaronder werd opgezocht. En wat genoot ze er van toen ik haar tepels en flamoes onder de tong nam. Ze bewoog heftig met haar bekken mee en kwam heftig klaar. De flamoes kon je uitwringen
    Daarna heerlijk geneukt. Ik vond de sessie met deze Russisch-Letse milf nog beter dan de vorige keer. Score: 8,5.

Verder nog gebruik gemaakt van de mooie wellness. Sauna en stoombad op goede temperatuur. Whirlpool was wat aan de lauwe kant.

Het was oktoberfest. Bediendend personeel liep in dirndl-kleding (nee Eddy niet). En een aantal dvp's hadden miniscule minijurkjes aan, uiteraard met niets er onder. Maar de meeste liepen fkk. Verder waren er pretzels, was het eten Bayerisch en werd er een verjaardag gevierd, namelijk van Babylon zelf. Eddy zette de happy birthdaymuziek op en sneed een reuzentaart aan. Voor iedereen was er een stuk.

Verzadigd en tevreden zette ik om 19.00 weer de thuisroute in.

29. Onderstaande 22 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 oktober 2019),brombeerzuid (12 oktober 2019),duivenmelker (12 oktober 2019),Elmo3108 (12 oktober 2019),Firehawk (12 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty (13 oktober 2019),goldstar (12 oktober 2019),hasta la pasta (12 oktober 2019),housefreak5 (12 oktober 2019),hvdk52 (13 oktober 2019),jansenroy (12 oktober 2019),Kwant (12 oktober 2019),man (12 oktober 2019),noglangnietuitgewandeld (12 oktober 2019),rmjhexe (13 oktober 2019),Siberische tijger (17 oktober 2019),Sjeufke (12 oktober 2019),Sphinx (14 oktober 2019),Vendezz (12 oktober 2019),Viscamessi (13 oktober 2019),Wijze grijze (12 oktober 2019),yylover (13 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:36
    Discussies
    4
    Thanks
    6

Standaard

Afgelopen zaterdag naar Elsdorf gereisd voor een bezoek aan Babylon. Bij de entree viel meteen op dat de deur geforceerd was. Dit bleek te komen door de brandweer, die een paar dagen eerder een brand in de kelder heeft geblust, veroorzaakt door een oververhitte wasmachine. De brand- en rookschade bleek wel mee te vallen, er was weinig meer van te zien. Het was er al flik druk, maar de verhouding beren/dames was in orde.

Na een verkenningsrondje heb ik mij aan de bar genesteld voor een drankje. Kwam al gelijk Emma om mijn nek hangen. Met Emma heb ik in het verleden al een paar goede kamergangen gehad, maar ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik vandaag wilde kijken of het gras ergens anders nog groener is.
    Even later viel mijn oog op een dame met zwart krullend haar die heel elegant op de trap naar boven ging. Zij had mij in de smiezen en wenkte met haar vinger naar mij om haar te volgen. Boven ben ik naast haar gaan liggen in de kino. Ze begon gelijk heerlijk te tongzoenen. Normaal begin ik eerst met een kennismakingsgesprekje, maar dat heb ik dit keer maar overgeslagen. Daarna begon ze mij heerlijk te pijpen, dit deed ze alsof ze nog nooit zoiets lekkers had gedaan. Geweldig! Bij het afrekenen heb ik pas haar naam gevraagd. Ze heet Sandra.

Ik heb de indruk dat ze bij Babylon iets meer aandacht hebben besteed aan de keuken sinds de prijsverhoging (mag natuurlijk ook wel). Tijdens de lunch viel mij op dat er meer keuze was dan de vorige keer, en bij de warme maaltijd kun je a la carte bestellen.
    De tweede kamergang heb ik beleefd met Christina, een heerlijke girl next door. Ik had met haar een leuk gesprek en haar service was top. Heerlijk tongzoenen en pijpen kon ze als de beste. Een heerlijke GFE-sessie waarbij de ervaring ervan af droop.

Tijd voor een rondje wellness. Na de sauna heerlijk ontspannen in de jacuzzi. In de jacuzzi had ik gezelschap van vijf andere Nederlandse beren. Hier was ik getuige van een opmerkelijk staaltje van kamerwerving die ik nog niet eerder had gezien. Twee dames kwamen ons plotseling vergezellen. Ze gaven een showtje weg waarbij ze heel sensueel met elkaar aan het zoenen waren. Heel opwindend allemaal! Ondertussen was één van de dames bij de verschillende beren in het kruis aan het voelen om te inspecteren of daar al iets aan het groeien was. Kennelijk was dat bij mijn buurman het geval want op een gegeven moment richtten ze hun pijlen op hem. Ze begonnen hem met z’n tweeën tegelijk uitgebreid te zoenen. Dit had voor de dames het gewenste effect, want even later vertrokken ze met hem naar de kamer voor een trio. Ik denk dat ik ook overstag was gegaan!

Het was inmiddels tegen acht uur en ik wilde nog een kamer doen. Maar het viel nog niet mee om een geschikte partner te vinden. Drie keer kwam er een dame voorbij voor een snuffelstage. Maar ze zakten alle drie voor het examen omdat ze niet of onvoldoende wilden tongzoenen. Toen heb ik uiteindelijk zelf maar Emma opgezocht. Emma is voor mij een zekerheidje. Met haar dan ook een uitstekende kamergang beleefd. Een mooie afsluiter voor een topdag.

31. Onderstaande 5 leden hebben Charly76 bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (13 oktober 2019),Getrouwd (14 oktober 2019),hvdk52 (13 oktober 2019),le_belge (13 oktober 2019),man (16 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Discussies
    23
    Thanks
    86

Standaard

Drieëndertigste clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 12 oktober, Oktoberfest en verjaardag Cupido/Odipuc.

Een verjaardag en een feest in Babylon... Dat betekende in het verleden dat ze er met de benen uithingen in de club, zo druk! Helaas is de werkelijkheid nu anders... Nog nooit heb ik zo'n rustige zaterdag meegemaakt als vandaag... Als Cupido er geen verjaardag had gehouden, kon je de klanten op één hand tellen. Een beetje overdreven natuurlijk, maar er zouden dan wel meer dames dan klanten zijn. Ik schat dat er zo rond de 30 dames aanwezig waren en zonder de verjaardagsgasten waren er zeker minder dan 30 klanten aanwezig.

De eerste 2 uur waren saai binnen. Er was weinig te doen. Weinig gasten, maar ook weinig dames op dat moment. Dames komen pas rond een uur of 1, terwijl ze vroeger gelijk om 11 uur op je stonden te wachten bij de ingang...

Het ontbijt was verder wel goed, daar zeker geen klagen over. Daarna een saunaronde gedaan en dat is ook prima in Babylon. Terug in de bar was 't een dooie boel. Tis dat Cupido en een paar andere verjaardagsgasten er al waren, anders was ik bijna alleen in de club.

Dani
    Ik had mijn zinnen op Dani gezet vandaag. Dani is een klein Bulgaars girl-next-door meisje, met een stel hele mooie tietjes. Ik had een paar weken geleden een leuke ontmoeting met haar in de bar, maar een kamer is er niet van gekomen.

Toen Dani de kleedkamer uitkwam, greep ik gelijk m'n kans. Ik ging op haar af en voor ik het wist, zaten we al op kamer. Een gesprekje hebben we vooraf niet gehad.

De kamer zelf viel wat tegen of beter gezegd, ik had meer van Dani verwacht. Tongzoenen deed ze wel, maar niet echt overtuigend. Ze heeft een tongpiercing, maar tijdens het zoenen en pijpen is daar niets van te merken.

De sessie had iets weg van afwerkseks, hoewel ik haar daar wel iets te kort mee doe, maar het was zeker geen Babylonservice. Het was m'n pik snel stijf maken met pijpen en me daarna klaarrijden. Daarna nog 5 minuten een praatje en voor dat 't half uur voorbij was de kamer af.

Op dat laatste had ik haar kunnen aanspreken, maar was er zelf ook wel klaar mee. Herhaling zal niet plaatsvinden, door deze matige sessie.

Naam: Dani
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 19
    Haarkleur: op dit moment lila
    Lengte dame: 1,65 mtr volgens de website, maar volgens mij kleiner, eerder 1,55mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

Na Dani, zoals gebruikelijk de sauna en jacuzzi opgezocht en daarna in de bar wat gesproken met verschillende verjaardagsgasten.

Roberta
    Van Dani had ik een onbevredigend gevoel overgehouden en eerder dan gepland, had ik zin in Roberta. Met Roberta een tijdje gezeten op het nieuwe overdekte terras. Daarna een kamer op gezocht met haar en zoals altijd is dat goed met Roberta.

Dit keer had ik een nieuw speeltje bij me en zij was de eerste bij wie ik het wilde proberen. Het speeltje bleek een groot succes. Een kwartiertje later ook mijn oude speeltje geprobeerd bij haar en dit was een nog groter succes

Zelf had ik wat moeite om te komen, misschien omdat er relatief weinig tijd tussen de sessie met Dani en nu de sessie met Roberta zat, maar met Roberta ben ik in goede handen en die weet 't altijd wel weer voor elkaar te krijgen.

Naam: Roberta
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

Na de sessie met Roberta had ik niet meer echt de behoefte om nog een kamer te gaan doen en de avond moest nog beginnen.

Helaas was er geen a la carte eten, hoewel dat best had gekund, vanwege het beperkt aantal bezoekers vandaag. Het eten in de bakken was niet helemaal mijn smaak. Echte Duitse kost, zoals knoedels, maar dat zal wel met 't Oktoberfest te maken hebben gehad.

Er waren gelukkig ook wel positieve momenten in Babylon vandaag, zoals Anna en haar vriendin, waarvan ik de naam niet weet. Beide nieuwe dames in Babylon. Anna is een flink getatoeëerde meid, die ik een paar weken geleden voor 't eerst zag. Haar vriendin zag ik vandaag pas voor 't eerst. 2 keer heb ik ze vandaag meegemaakt in de jacuzzi. Ze kwamen “gezellig” bij ons zitten in de jacuzzi en begonnen daar aan elkaar te friemelen en te frummelen. Op een gegeven moment begonnen ze te zoenen en te tongzoenen met elkaar. Meer dan de helft van de gasten zaten met een stijve in de jacuzzi, want dat werd door Anna persoonlijk even gecontroleerd Beide keren hadden de dames succes en gingen ze er met een gast vandoor naar een kamer.

Sorana kwam ik nog tegen in de sauna en met haar en Vazkor een behoolijke tijd mee gesproken. Normaal blijft een dame maar heel kort in de sauna, maar Sorana zeker 10 minuten. Ik heb Sorana al vaak gezien in Babylon, zonder dat ik wist dat zij Sorana was. Op de foto's is haar huidskleur wat donkerder, waardoor ik haar niet direct herken.

Ook nog een leuk gesprek gehad met Bella. Deze meid is altijd vrolijk en spontaan. En nog even gebabbeld met Daniella ook een erg leuke meid. Beide dames blijven ook netjes en leuk als je niet met ze op de kamer gaat.

Tijdens de verjaardagsceremonie probeerde Dora me nog op te geilen, door me en public een bowjob te geven, maar dit afgekapt, omdat ik niet meer echt geil was. Gelukkig vatte ze het sportief op. Kort daarna gaf ze nog een showtje met Micky, waarbij Dora een erg geil kort spijkerbroekje droeg.

Gina en nog een andere nieuwe dame gaven nog een showtje aan de danspaal, maar verder was er niet heel veel sfeer.

Het is de laatste maanden al wat rustiger in Babylon en dat vond ik helemaal niet erg, maar afgelopen zaterdag was het wel erg rustig. Vooral pak en beet eerste 2 á 3 uur en na 10 uur 's avonds was er bijna niets te doen. Komt ook mede door de dames, die later komen en eerder al uit de club verdwijnen (vaak in de kleedkamer). Ik kan het ze niet kwalijk nemen, want als er geen gasten zijn, wat moeten ze dan in de club? Benieuwd wat den Ed de komende tijd gaat doen. Hij zal toch wel actie moeten ondernemen en als je het mij vraagt, niet alleen dat tientje van de entreeprijs af halen. Dat is niet genoeg om zijn klanten weer terug te krijgen. Die zitten nu in andere clubs, waar het ze waarschijnlijk ook prima bevalt of zelfs beter. En te lang wachten moet ie ook niet, want z'n dames staan op 't punt om één voor één de club te verlaten als de gasten wegblijven...

Résumé 2019:
    33 saunaclubbezoeken
    33 verschillende dames
    vs 19 – 10
    vs 10 – 23

33. Onderstaande 22 leden hebben azis bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 oktober 2019),brombeerzuid (13 oktober 2019),Charly76 (13 oktober 2019),cheasehead (14 oktober 2019),Elmo3108 (13 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty (13 oktober 2019),Getrouwd (14 oktober 2019),gignnl (14 oktober 2019),HellaHolla (14 oktober 2019),Husky (13 oktober 2019),hvdk52 (13 oktober 2019),jansenroy (13 oktober 2019),le_belge (13 oktober 2019),man (16 oktober 2019),Patjax (14 oktober 2019),Player (13 oktober 2019),pret (14 oktober 2019),Richte (13 oktober 2019),Siberische tijger (17 oktober 2019),Sjeufke (13 oktober 2019),Sphinx (13 oktober 2019),Viscamessi (13 oktober 2019)

Last Online
    21 oktober 2019 @ 22:25
    Discussies
    11
    Thanks
    1.562

Standaard

Het is de laatste maanden al wat rustiger in Babylon en dat vond ik helemaal niet erg, maar afgelopen zaterdag was het wel erg rustig. Vooral pak en beet eerste 2 á 3 uur en na 10 uur 's avonds was er bijna niets te doen. Komt ook mede door de dames, die later komen en eerder al uit de club verdwijnen (vaak in de kleedkamer). Ik kan het ze niet kwalijk nemen, want als er geen gasten zijn, wat moeten ze dan in de club? Benieuwd wat den Ed de komende tijd gaat doen. Hij zal toch wel actie moeten ondernemen en als je het mij vraagt, niet alleen dat tientje van de entreeprijs af halen. Dat is niet genoeg om zijn klanten weer terug te krijgen. Die zitten nu in andere clubs, waar het ze waarschijnlijk ook prima bevalt of zelfs beter. En te lang wachten moet ie ook niet, want z'n dames staan op 't punt om één voor één de club te verlaten als de gasten wegblijven...
    Azis, ik deel deze analyse volkomen, beetje zorgwekkend wel, zo een mooie, fijne club, die zo achteruit kachelt.....
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

35. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (13 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 16:13
    Discussies
    2
    Thanks
    1.237

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht

Azis, ik deel deze analyse volkomen, beetje zorgwekkend wel, zo een mooie, fijne club, die zo achteruit kachelt.....
    En de grote vraag:
    Hoe is dat zo gekomen?

Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Discussies
    37
    Thanks
    2.987

Standaard

Dan lees maar eens de berichte terug, daar staan de antwoorden!

38. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Husky (13 oktober 2019),Sjeufke (13 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 11:44
    Discussies
    14
    Thanks
    118

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvdk52 Bekijk bericht
    En de grote vraag:
    Hoe is dat zo gekomen?
    Ik zal heel eerlijk zijn. Ik ben de afgelopen jaren met grote regelmaat in Babylon geweest en nu al geruime tijd niet meer. Dat heeft echter niets met de entreeprijs te maken. Als ik naar het Hof in Hennef ga betaal ik 70 euro voor veel mindere faciliteiten. De emotie rond dat tientje is aan mij niet besteed.

Wat ik veel belangrijker vind is dat de Babylon-toppers doorgaans nooit beschikbaar komen voor de reguliere bezoekers. Zij worden vaak al ruimschoots gereserveerd en blijven de rest van de tijd in de kleedkamer of aan de eettafels zitten. Dan doel ik op Aranca, Barbie, Maya, Michaela, Alexis, Dolly, Jeanette, etc. etc. Ik heb het gevoel dat dit onderhandse reserveringssysteem in Babylon veel meer wordt gebruikt dan elders.

Op zich ieder goed recht, maar het is toch altijd weer een demotivatie voor de lange reis naar Elsdorf.

40. Onderstaande 2 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (14 oktober 2019),stimpy3 (14 oktober 2019)

Pagina 108 van 109 EersteEerste ... 85898104105106107108109 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten