Pagina 38 van 161 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 926 t/m 950 van 4013

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #926
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 06:02
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ze komen toch weer op het oude nest terug!

    Een tijdje geleden kreeg ik via de inbox, een uitnodiging om op een verjaardag te vieren in Babylon.
    Natuurlijk, na gekeken te hebben of ik geen andere verplichtingen had, kwam ik graag.
    Afgelopen zaterdag om 14.30 belde ik aan, bij de sundenpuhl, kon al zien aan de vele auto's op de parking,dit wordt een druk dagje.
    Omkleden douchen en op zoek naar de jarige, die kwam ik al gelijk tegen, een handdruk en gefeliciteerd op naar het buffet.

    Daar stond Bella, nu had ik mij voorgenomen een Bella loze Babylon, maar nee, die bambi oogjes van haar, slik argh, ik was al verkocht!
    Afgesproken met haar dat ze de laatste zou zijn vandaag.
    Dus maar genoten van het buffet en zag al wat bekende veelplegers.
    Roken en daarna de whirlpool in, daar zaten: dvs, jooploop,pret ,en ?, ff later kwam Cheasehead erbij.
    Een heel gezellig zooitje ongeregeld.

    Na een tijdje begon het te borrelen, kreeg zin om een kamertje te doen!
    Zag Dolli, maar die was al bezet en eigenlijk de hele dag door.
    Hongerige ogen keken mij aan, dus ff maar een drankje, loop naar het zwembad en daar lag Emma op die lange bank.
    Ik had al gelezen dat ze terug op haar oude nest zou zijn.
    Ze zag mij en begroette mij vriendelijk, ff wat gesproken met haar, ze was iets aangekomen, dat zou door veel water drinken zijn, nou zeg ik, je eigen lekker eten in Roemenie was het probleem.
    Al snel was het van een gesprek geen sprake meer .
    Haar en mijn handen zaten op de gevoelige plekken, laat staan waar mijn tong in het roeren was.
    Op naar een koele kamer die wist zij wel, het laken op het bed en we lagen al te tz-en, strelen en mijn god wat nog meer.
    Het werd met de minuut beter, haar poesje werd goed nat en ik steeds geiler.
    De bekende duikvlucht volgde en ondertussen zocht ze mijn bbztje op met haar mond.
    Ze begon me een top bj te geven, waar ik af en toe met mijn leuter tegen haar tong sloeg en weer in haar mondje duwde.
    Ze vroeg nog, anaal stimuleren, maar nee daar moet bbz niks van hebben.
    Neuken zegt ,ja en ja hoor die verrekte rode kondoom, was dus een korte rit , hij weigerde!
    Af dat ding en ze bracht mijn bbztje in no time weer op oorlogs sterkte!
    Subtiel bracht ze het zo op een einde, daarna verwende ze hem nog ff goed na.
    Dit was de beste sessie ooit met haar en haar ook met een stevige fooi betaald.
    Wat ben ik blij haar weer te treffen, kamertjes met haar TOP!!!!!!!!

    Weer tijd om wat te eten en daar kwamen jp en ch aangelopen, en een voor mij onbekende oud veel pleger, mr pussy!
    Hele gespreken volgde en het werd tijd om ff de whirlpool op te zoeken.

    Ach ja ff een rondje lopen, op zoek naar Shana, nee helaas, daar zat Katja.
    Af en toe een schokomaus heeft deze ijsbeer graag, ik zat nog niet goed en wel en mijn keel werd door haar tong goed onder zocht.
    Haar presales zijn altijd goed en ja ze vroeg kamer, ik zeg wat denk je wat hier met je te liggen rommelen en dan geen kamer!
    Daar houd bbz niet van, rommelen met een dvp is ook kameren.
    Nu maak ik een fout, vergeet haar te zeggen koele kamer, ok het was stau wat kamers betreft.
    We hebben een hele tijd staan te wachten aan de tafel, wat ik niet erg vond de presales ging maar door.
    En ja een een 15 minuten op naar een helaas te warme kamer.
    Ook nu vol tz , duikvlucht standje 69, heerlijk aan haar uitvallende schaamlippen sabbelen.
    Ze verwende mijn tepels stevig met haar handen en tanden, tong en lippen.
    Oei, voel het nog!
    Daarna zij on top neuken,en in missio terwijl ze mijn tepels verwende, het zweet liep van onze lijven af!
    Toen doggy, zie haar handdoek op bed liggen, pak die handdoek en sla die om haar middel.
    Ze kijkt om en ik pak ze aan het uit einde vast, ze kon niet meer weg en stevig neukte ik haar.
    Wat een heerlijk gevoel, het duurde niet lang en ik kwam trillend klaar van vermoeidheid!
    Ze zegt ok, zo kan het ook en wat na geknuffelt,

    Haar bedankt voor haar diensten en nu was het tijd om af te koelen.
    Weer wat eten en roken en daar kwamen de veelplegers weer bij mij zitten.
    Leuke gesprekken volgde en ervaringen werden gedeelt.
    Nu had jp net als mij mindere ervaringen met Melanie, dit is geen toeval dus, want in h7 zei een veelpleger mij dat ook.
    Verrek die meid Beatrice had ik zien staan, ze kwam Cheasehead verleiden voor een kamertje.
    Wat een mooie meid met hele lekkere borsten, ze bleef hem maar paaien, en ik kon mijn ogen niet van haar borsten af houden, wat zijn die mooi, zeg nog tegen haar ,die zijn goed voor Russischs.
    Jp zegt, je blijft maar naar haar borsten kijken, nou jp ik kon ook haar poesje zien, daar had ik anders ook wel graag een duikvlucht naar willen maken.
    Maar daar vertrok Cheasehead gaf geen spier, respect kerel dat heb ik voor jou, ik was voor de bijl gegaan.
    Had haar als een neanderthaler, naar een kamer gesleept!

    Na een tijdje , was ik aan mijn laatste kamer toe, loop naar Bella en zie dat ze verschrikt kijkt.
    Niet nu, niet nu, schreeuwde ze naar mij, dat ben ik niet gewend van haar.
    Ik zeg wat is loos, niet nu, hoezo heb je een klant dan, ja zegt ze!
    Ok, zeg dat dan gelijk, ik hou niet van dat geschreeuw.
    Een beetje verbouwereerd liep ik naar het zwembad, daar zaten de twee veel plegers.
    Wat aan het mokken was ik nog en vertelde wat er loos was.
    Ach, dacht ik dan maar geen Bella, samen met die twee een hoop geouwehoert en gelachen.
    Aardig wat geiligheid gezien daar, Emma lachte nog naar mij en dacht dan maar met haar.
    Maar he, daar kwam Bella mij opzoeken, op haar hurken kwam ze naast mij zitten.
    Ik had de scheidings papieren al klaar liggen, maar ze keek mij aan en lachte naar mij.
    Wat ben ik toch een watje, ik zeg nooit tegen mij schreeuwen, daar hou ik niet van!
    Ze zegt sorry, maar in het begin van de dag kwamen 4 mannen naar mij toe, we maken vandaag een kamer.
    Twee niet meer gezien en net toen jij kwam, was er een man zich klaar aan het maken om met mij op de kamer te gaan.
    Ik raakte in paniek, zegt ze.
    Ok dan gaan we nu naar de kelder om te kameren.
    Hier zeg ik alleen over pure soft gfe en dat 1 1/2 uur lang.
    Ik zou haar zo mee naar huis kunnen nemen, voor mij hoe een bbz meid moet uit zien en haar service, toppie!!!!!!!!!!!!!!!

    Nu was het tijd om naar huis te gaan, afscheid genomen van de jarige.
    De twee veelplegers, top kerels zijn het!
    Dvs die zag ik als een stoomtrein door het gebouw lopen.
    En niet te vergeten die Pret ,die mij nog attendeerde op Jenny, waar hij met gekamert had.
    Jenny kwam met stockings zijn kamer binnen , hij zei na die kamer dat was wat voor jou.
    Blijkt toch dat mijn verhaaltjes gelezen wordt, ahum.
    Emma nog eens een knuffel gegeven en gezegt dat ik blij was haar te zien.(en te kameren).
    En niet te vergeten, mijn miss Babylon, der is geen meid, waar ik zoveel met gekamert heb.
    Zo, hoppa als de vliegende brandweer Babylon verlaten.

  2. Onderstaande 28 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 juli 2018),Beflap2 (18 juli 2018),biged (18 juli 2018),blauwebeer (18 juli 2018),buttlover (19 juli 2018),cheasehead (18 juli 2018),duivenmelker (18 juli 2018),fg22 (18 juli 2018),Goedemorgenallemaal (18 juli 2018),GrandCru (22 juli 2018),Hooker lover1 (18 juli 2018),Jack42 (18 juli 2018),jansenroy (18 juli 2018),Jooploop (18 juli 2018),Klatergoud (19 juli 2018),le_belge (18 juli 2018),Manureva (18 juli 2018),mentholbear (18 juli 2018),Mr Bluenose (22 juli 2018),noglangnietuitgewandeld (18 juli 2018),pret (18 juli 2018),saralai (20 juli 2018),Schietgraagft (23 juli 2018),Sjeufke (17 juli 2018),swazontneuf (18 juli 2018),waterrat (18 juli 2018),Wijze grijze (17 juli 2018),yylover (18 juli 2018)

  3. #927
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Goede avond!
    Wat zijn de actuele prijzen van de dames? En wat is de entre prijs?

  4. #928
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    entree 60euro, half uur 50euro en 1 uur 100 euro.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  5. Onderstaande leden hebben hotmister1985 bedankt voor deze bijdrage:

    DennisR33 (20 juli 2018)

  6. #929
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdagmiddag ben ik na bijna 3 jaar nog eens naar Babylon afgereisd. Ik was benieuwd naar het zwembad en de tuin, want deze had ik nog niet gezien. Moet zeggen dat het er nu erg mooi uitziet, genoeg ligbedden en zonneschermen om lekker in de schaduw te kunnen liggen. In GT mis ik de schaduwplekken wel eens op een warme zomerdag. Ook de nieuwe parkeerplaatsen achter de club zijn mooi aangelegd. Rond 13 uur binnengekomen, maar helaas geen welkom door een groep dames in eva-kostuum . Maar ik zag hier en daar toch al wat moois lopen toen ik aan de theke stond. Na het omkleden eerst maar eens met een drankje bij het zwembad relaxen.

    De line-up viel niet tegen, er waren ook vroeg in de middag al genoeg dames aanwezig. Als snel zag ik de jonge Jenna samen met Franceska zitten. Jenna had ik vantevoren al op mijn lijstje gezet, vanwege haar heerlijke slanke figuur met toch volle stevige borsten. Maar ik wilde nog even wachten met kiezen en kijken wat er nog zoal voorbij kwam. In de binnenplaats bij de bar nog even op de loungebanken gezeten, waar Franceska even polshoogte kwam nemen. Daarna ben ik nog even onder in de kelder gaan kijken maar de touretappe, hier herkende ik Jenny van de AWL en ff met haar gebabbeld. Had goede dingen over haar gelezen, maar ik vond haar toch wel erg skinny, heb liever wat meer rondingen.

    Boven in de bar zag ik Jenna weer zitten op de banken tegenover de bar. Ben bij haar gaan zitten en vond haar wel een beetje terughoudend en onervaren overkomen, maar ze is wel een lieve meid. Het communiceren met haar gaat wat lastiger, omdat ze niet zo goed Engels of Duits spreekt. Maar volgens mij was de klik er wel dus met haar een half uurtje naar een kamer. We hadden een kamer boven die half open was naar een andere kamer. Aan de andere kant was een stelletje bezig. In andere clubs zie je dit niet vaak, vond het af en toe toch een beetje afleidend. Op de kamer merk je dat Jenna nog onervaren is, maar ze tongzoent echt lekker, net alsof ze je vriendinnetje is. ik heb haar lekker gevingerd en haar mooie volle borsten verwend. Daarna over op oraal, waarbij je bij het omdoen van het rubber merkt dat ze nog niet zo ervaren is. Toch pijpt ze lekker. Toen gewisseld naar 69 en ze genoot er net zo van als, werd ook lekker nat. Wegens de hitte had ik niet zo'n zin om te neuken, dus Jenna lekker verder laten zuigen. Ik hield ik het ook niet meer lang vol en kwam heerlijk klaar. Daarna nog lekker gezoend en geknuffeld en toen was het half uurtje alweer om.

    Na de kamersessie nog lekker gerelaxed aan het zwembad en genoten van het mooie uitzicht. Rond 17 uur ben ik weer vertrokken na een heerlijke middag. De club heeft me na de verbouwing positief verrast. Voorheen kon ik er niet zo mijn draai vinden, maar nu met de extra aanbouw en mooie tuin is het zeker een club om vaker terug te komen.

  7. Onderstaande 14 leden hebben hotmister1985 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2018),biged (23 juli 2018),brombeerzuid (22 juli 2018),duivenmelker (23 juli 2018),Elmo3108 (23 juli 2018),GrandCru (22 juli 2018),Hooker lover1 (23 juli 2018),Husky (22 juli 2018),Manureva (23 juli 2018),Mr Bluenose (22 juli 2018),Schietgraagft (23 juli 2018),waterrat (23 juli 2018),Wijze grijze (22 juli 2018),yylover (23 juli 2018)

  8. #930
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    22 mei 2020 @ 17:11
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    70 in 20 posts

    Standaard

    with a little delay, I write you my visit last Sunday

    I start slowly with julia, ok room, but no feeling, just ok for once

    Later, I go to meet Alice, it's been a long time since I wanted to go to bed with her, and it's not bad at all, gently, it's not the most slim of all girls, but I find his body very nice, several position later, I can only enjoy ...
    very nice girl, I love


    while I watched the finale, I see a girl touching her vagina, in a couch

    the match finished, I'm going to join her, it's denisa

    and there, I love her lollipop, so much, that I only do that for 30 minutes, no sex

    she loves to suck, it shows, and it's very energetic, it is not likely to fall asleep with her, several days later, I still had sex on fire
    at the top this girl


    and to finish my day, I went back to Alice, just before her departure, for 30 minutes of cuddly, very soft, but after denisa, I could not stand it anymore …

  9. Onderstaande 10 leden hebben lifouvea bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 juli 2018),blauwebeer (23 juli 2018),brombeerzuid (23 juli 2018),duivenmelker (23 juli 2018),Husky (23 juli 2018),Manureva (23 juli 2018),Mr Bluenose (23 juli 2018),Schietgraagft (23 juli 2018),Wentelt Eefje (23 juli 2018),yylover (23 juli 2018)

  10. #931
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:39
    Berichten
    2.058
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.489 in 1.044 posts

    Standaard

    Babylon am 14.07.2018
    Schon seit Wochen habe ich die Einladung via PM von einem sehr netten IJSBEREN erhalten, um mit ihm seinen Jubeltag im Babylon zu feiern. Danke mein Freund!
    Auch durfte ich noch meinen Kumpel mitbringen und so war alles angerichtet. Sonne schien, die Mädels waren wegen dem großen Andrang – es feierten noch
    2 Andere Geburtstag – etwas verunsichert. Da mich aber mein erstes Date schon anviesiert hatte und auch gleich zu mir kam, war meine Zeit am Pool und dann fürs
    Zimmer schon verplant. Alice, frisch aus dem Urlaub, mit Zungenpiercing das den schönen Blowjob heute nicht erlaubte. Kein Problem, Wir Beide hatten viel Spaß
    auf dem Zimmer, diesmal sehr sexlastig aber mir passte es. Ihr auch, denn nach ihren Worten hungerte Alice nach Sex. Ja Klar!
    Mit Weißbier bewaffnet erholte ich mich bei netten Gesprächen am Pool und so nebenbei bekam ich mit, dass schon ab 15.00 keine neuen Gäste mehr eingelassen wurden. Der
    Club war voll!
    Ehh, wenn sah ich da. Maya ist heute doch da und gleich wiedererkannt! In dem Moment war das zweite Zimmer schon gesichert. Sie war mir gutgelaunt eine Kußhand zu, kam zu mir und versprach
    mir bald wieder zu kommen. „Halbe, maximal eine Stunde, dann bin ich bei Dir!“
    Klar!
    Doch Maya, mit vielleicht 3,4 Pfunde mehr auf den Rippen doch ich mag diese weiblichen Rundungen an Ihr, weiß was Sie will und was ihr guttut. Keine Stunde später
    tauchte Sie auf. „Lass Uns in den Pool gehen zum Abkühlen“. Abkühlen, was da passierte war Anheizen auf höchstem Niveau. Knutschen, fummeln, aneinanderreiben, im Wasser
    treiben (nein, nicht das!) ….bei etlichen Zuschauern wölbte sich nur vom Hinsehen das Handtuch. „Wollen Wir auf dem Rasen…?“. „Maya, nein. Da kann ich mich nicht so
    Gehenlassen“. So wie Wir waren ging es ins Zimmer. Nahtlos ging es weiter mit allem was Spaß macht und beim Sex….ich glaube ich war oben, unten, hinten, vorn. Die Stunde war
    einfach nur geil. Und zu Maya müssen keine Details mehr geschrieben werden. Wenn Sie Will, dann Will Sie!!!
    Die Stimmung war im Club soweit ganz gut, von der Serviceseite gab es nichts zu meckern. Ich fühle mich im ‚Sündenpfuhl‘ mit den Frauen und mit einigen Gästen wohl, besser wie
    im Urlaub.
    Später im Wintergarten gesellte sich Maya zum Rauchen zu mir und Was und vorallem Wie hat Sie das gemacht? Ich wurde so geil auf Sie dass ich Sie zum Zimmer reservieren
    schickte und Wir Uns (eigentlich nur Sie mich) in der zweiten Runde und zweiten Stunde sexuell nochmal *schafften*! Ich glaube, Maya hat leicht nymphomanische Züge.
    Klar!
    Aber geil, kein Gezicke hier, kein da mag ich nicht oder das mag ich nicht. Symathie und Vertrauen bringt mir sehr gute Zimmer. Aber auch ein Riesenloch in meinem
    Portemonaie.
    Danke an meinen netten IJSBEREN, an das Babylon….und bald sehen Wir Uns wieder.

    vanKees

  11. Onderstaande 8 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 juli 2018),brombeerzuid (24 juli 2018),duivenmelker (24 juli 2018),Eddy_V (24 juli 2018),le_belge (24 juli 2018),Manureva (26 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),swazontneuf (24 juli 2018)

  12. #932
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:35
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.651
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Toch naar Babylon

    Na een minder geslaagd bezoek aan SS had ik me voorgenomen om YY nog eens te bezoeken. Het bericht van Partycrasher dat de Bulgaarse Elli inmiddels verkast was naar PHG bracht me echter aan het twijfelen: gaan voor het onbekende in YY of kiezen voor de zekerheid in Babylon. Aangezien ik niet houd van verrassingen werd de navigatie ingesteld op Elsdorf.

    Bij aankomst stond de parkeerplaats al aardig vol. Er waren ook diverse auto’s met Nederlands kenteken. Onder de bestuurders waren ook bekende en minder bekende ijsberen. Tijdens mijn bezoek heb ik enkele keren gesproken met Ricardo Banana en kennis gemaakt met de ijsberen Cupido en Cucumber.

    Er was geen ontvangstcomité. Ik had het idee dat er minder dames waren. Misschien al een voorbode voor de grote vakantietrek naar de Balkan.
    Vaste waarden zoals Adelina en Roberta heb ik niet gezien. De Bulgaare DVP’s Stephanie, Jenna, Micky en Franceska waren er wel, evenals drie zwarte dames.
    De blonde Bibi liep ook rond op haar elegante pumps. Een mooie landgenote van haar met prachtige borstjes en een opvallend diamantje in haar onderlip paradeerde ook door de club. Op de vraag van Ricardo hoe ze heette kwam het antwoord Elina. Ricardo liet haar weten dat ik in haar geïnteresseerd was. Ik had echter andere plannen.

    Mijn vaste waarde Bella zat op haar vaste stek. Ze verplaatst zich alleen als ze naar de WC moet, eten/drinken nodig heeft en met iemand naar de kamer gaat. Jagen is haar volkomen vreemd.
    Ik liet haar weten dat ik later op de middag met haar wilde kameren. De eerste basisbehoefte in de piramide van Maslow is echter eten en drinken. Dit gaat nog voor seks. (Voor mijn lijn zou het beter zijn als dit omgedraaid was maar helaas kan ik de natuur niet veranderen.)

    Een lekker stukje worst met gebakken groenten en aardappelen waren voldoende om mijn maag te vullen. Na een hazenslaapje en een verfrissende douche was het tijd om Bella op te zoeken.
    Deze had echter gezelschap van een ijsbeer die met haar tongde. Toen ze vervolgens met hem een kamer opzocht wist ik hoe laat het was.
    Ik besloot niet te wachten en mijn heil bij iemand anders te zoeken.

    Bij een eerder bezoek had ik gekamerd met de blonde, Roemeense, Casandra. Deze had ik nog niet gezien. Wel haar vriendin Aisha. Zij was een gezelschap van een jongedame die mij onbekend voorkwam. Beide lagen bij het zwembad. De andere dame bleek Joanna te heten. Desgevraagd zei Aisha dat Casandra gestopt was met werken en terug gekeerd was naar Roemenië. Beide dames wilden met mij een trio doen. Toen ik vroeg of ze ook elkaars pussy zouden likken riepen ze in koor: we are not lesbians.
    Omdat ik niet wist wat de middag nog zou brengen, besloot ik niet op hun aanbod in te gaan maar te kiezen voor een alleingang met Aisha omdat ik haar het beste ken.

    Aisha bleek zeer goed te kunnen pijpen. Tongzoenen was ook ok. Conversatie verliep iets moeilijker omdat haar kennis van Engels niet zo goed is. Aisha is vrolijk en lacht erg veel. Helaas is ze erg gevoelig waardoor masseren moeilijk is. Bij het minste of geringste is het “kitzelig”.
    Begonnen werd in cowride waarbij ik haar parmantige borstjes goed kon bewerken. De finale vond plaats in missionaris positie.
    Bij het napraten verteld Aisha dat ze die dag al vier triootjes samen met Joanna had gemaakt. Ik sluit niet uit dat ik bij een volgend bezoek nog eens met haar kamer waarbij ik dan zal gaan voor 60 minuten. Eerst wil ik echter haar vriendin Joanna uittesten.

    Na een douche was het tijd voor de afsluiting met Bella die net haar bordje eten naar binnen had gewerkt. Ik was blij dat we een kamer konden krijgen in de kelder. Deze blijdschap was helaas van korte duur toen bleek dat er in de kamer een zware rokersgeur hing. Alternatieven waren er niet, ook niet omdat Bella niet houdt van seks in de publieke ruimte.

    De eerste 30 minuten heb ik haar poesje verwend. Een zwaarder wordende ademhaling, blosjes op de wangen en een ritmische contractie van de buikspieren lieten zien dat ik haar blijkbaar een bepaalde mate van genot verschafte. Haar liefdesmossel werd erg vochtig. Of ze nu wel of niet is klaargekomen heb ik haar niet gevraagd.
    De tweede 30 minuten heb ik me door Bella laten verwennen. Mijn pielemans was echter weerbarstig. Blijkbaar was er nog niet genoeg tijd verstreken sinds de paring met Aisha. Een vakkundige handjob bracht echter uitkomst.

    Bella gaf aan dat ze de komende tijd op vakantie zal gaan. Ze wist echter nog niet wanneer en voor hoe lang. Wetende dat de AWL niet altijd actueel is zal ik andere wegen moeten vinden om te weten of Bella er over twee weken zal zijn.
    Laatst gewijzigd door Agronymus1; 25 juli 2018 om 23:04

  13. Onderstaande 16 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 juli 2018),brombeerzuid (25 juli 2018),ButtinSky (25 juli 2018),cheasehead (26 juli 2018),duivenmelker (26 juli 2018),Elmo3108 (26 juli 2018),Hooker lover1 (25 juli 2018),jansenroy (26 juli 2018),Jooploop (25 juli 2018),le_belge (26 juli 2018),Manureva (26 juli 2018),Mr Bluenose (25 juli 2018),Sjeufke (25 juli 2018),Wentelt Eefje (26 juli 2018),Wijze grijze (25 juli 2018),yylover (26 juli 2018)

  14. #933
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Na met veel moeite gisteravond de weg naar mijn hotel hebben kunnen vinden, (na een bezoek aan PSR, zie recensie) werd ik vanochtend wakker. Tenminste.. ik moest hard nadenken waar ik was en welke taal ik moest spreken toen ik naar het ontbijt liep Omdat ik niet op gang kon komen was het al snel 11 uur voor ik het hotel verliet. Had ingezet op Golden Time maar dat was nog 1 uur en 20 minuten rijden en ik was bang dan niet meer te kunnen uitbrakken op de ligbedden. Vervolgens koers gezet naar Babylon omdat dit maar 35 minuutjes rijden was. Onderweg nog getwijfeld om gewoon door naar huis te karren maar het geld brandde in mijn kontzak

    Bij aankomst op de parkeerplaats (eindelijk gevonden, vorige keer had ik hem voor de deur op de stoep geknald) telde ik zo'n 8-10 auto's, veel minder dan verwacht.
    Na de betaling de handdoek omgeslagen (wel jammer dat ze geen badjassen hebben) en een broodje met koffie genomen. Ik was eigenlijk op zoek naar een lekkere donkere dame maar bij binnenkomst vielen deze wat tegen.
    Ik heb nog een poosje met Naomi geflirt maar die had toch wel erg veel striemen op haar kont en dat deed me twijfelen.

    Vervolgens een ligbed bij het zwembad opgezocht en daar lag het al vol met dames. Mijn oog viel op Beatrice omdat ze wel een apart type is voor een Roemeense. Lichte huidskleur, krullen en grote (doch iets hangende) borsten. Helaas was haar humeur niet opperbest vanwege de hitte en ze had weinig interesse in mannen. Ze wilde vooral bruin worden en smeerde zichzelf en Anja in met een fles olijfolie
    Tijdens een gezamenlijke zwempartij toch nog geprobeerd wat contact te maken maar ze had duidelijk andere plannen...

    Ik ben bij het zwembad blijven liggen en werd af en toe aangerand door wat actievere (maar ook niet zo fraaie) skinny meisjes die op me kwamen zitten en mijn pielemans (bedekt met handdoek) begonnen te berijden.
    Tijdens het drinken halen af en toe een rondje gelopen en kwam nog bijna in verleiding door Alesia maar zag dat er duidelijk siliconen waren geïmplanteerd..
    Mijn oog viel daarna op Johanna maar die had blijkbaar een langdurige afspraak met een grijzende beer...

    Tijdens drinken halen aan de bar vroeg ik een cola en Beatrice begon vanaf de klantenzijde voor mij in te schenken. Uiteraard greep ik dit aan om weer ff praatje te maken.
    Heb haar gevraagd wat haar plan was vandaag, zonnen of kameren. Ze gaf aan nog een uurtje te willen zonnen en terwijl ik aan haar borsten/kutje zat beloofde ze mij daarna gelijk op te zoeken.
    Na nog ruim 2 uur bij het zwembad te hebben gelegen was er nog geen enkele aanstalten om iets anders te doen als insmeren met olijfolie en zonnen. Ik nam mij gelijk voor deze dame te negeren de rest van de dag vooral omdat ze telkens overdreven klaagde over de hitte.

    Rond 14.00 had ik het wel gezien in de club en probeerde nog iets te vinden met redelijke borsten. Het viel mij wederom op dat een aantal dames vastgeplakt zaten aan 1 beer zonder de kamer op te zoeken... niet dat ik jaloers ben maar vindt het toch wel irritant als ik een van die dames zou willen neuken

    Tijdens het ronddolen kwam er een schuchter meisje binnen onder begeleiding van een 2x zo oude man met oost Europees uiterlijk. Het meisje was duidelijk niet zo op haar gemak toen haar alles werd uitgelegd.
    Mijn nieuwsgierigheid was gewekt en tot mijn verbazing verdwenen ze samen naar een kamer. Toen ze later weer er uit kwamen volgde ik ze naar de lockers en daar keken ze alleen even op haar horloge en zonder betaling ging het weer dicht. Vervolgens gingen ze samen aan de bar staan drinken. WTF? Was er een 'breng je eigen bitch mee' thema dat ik had gemist? Ik overwoog nog een poging te wagen om mij er tussen te wurmen en haar mee naar een kamer te vragen maar ze was nogal skinny en slungelig.. beetje als olijfje uit de Popeye tekenfilms.

    Om 15.00 nog gekeken of ik Naomi kon vinden maar die was al bezet evenals al het andere dat ik nog interessant vond. Tot ik tegen Alesia arm in arm met een van de vervelende aanranders aan liep, ze wilden graag een trio. Ik zei dat ik op zoek was naar 1 en zonder te veel woorden droop het vervelende kind af.. Omdat ik eigenlijk niet meer in de stemming was gevraagd of ze ook kon masseren. Dat kon ze niet maar ze had wel wat andere trucjes. Bij gebrek aan opties toegezegd en samen naar de kamer gegaan.

    Ik ging op mijn rug liggen en ze begon mij te tongzoenen. Dit was niet al te best, meer de automatisch mixer stand.
    Vervolgens pakte ze een flesje olie uit haar tas en begon mijn buik in te smeren. Daarna volgde mijn pik en tot mijn genot was dit een warmte genererende olie. Terwijl de tinteling door mijn penis en lichaam trok was ze mijn penis heerlijk aan het masseren. Nadat ik een keiharde eifeltoren had pakte ze een condoom en begon heerlijk te pijpen. Ik hield het bijna niet meer en heb haar in missionaris stand keihard geneukt.
    Helaas was de hitte mij toch teveel want na een poosje kon ik gewoon niet meer. (moet zeker weer naar de sportschool terug...). Alesia was vol begrip en pakte wederom de olie en dit keer was de prikkeling nog intenser dan de eerste keer. Ze heeft mij eenvoudig naar een hoogtepunt gebracht die werkelijk vanuit mijn tenen kwam.

    Ik had mij duidelijk in deze dame vergist. Vond haar op het eerste oog een beetje uit de hoogte overkomen en door alle tatoos leek ze een beetje een bitch. Niets is minder waar, deze dame was lief, grappig en intelligent.
    Na afloop een flinke fooi gegeven en nog een drankje gehaald. Beatrice was inmiddels uit het oog verdwenen, maar het heeft niet zo mogen zijn.

    Het enige minpuntje van de dag was dat er een zichzelf veel te serieus nemende fotograaf aanwezig was die de dames op de foto's kwam zetten. Hij was nogal lomp en dwingend want sommige dames (zoals Beatrice) hadden nergens zin in. Zijn gedrag is tot daar aan toe maar ik hou er niet zo van om op de foto te gaan in een dergelijke setting, net als de meeste van jullie waarschijnlijk. Hij maakte zo veel foto's dat alle beren vanuit alle hoeken ook in beeld waren. Hopelijk wordt zijn laptop niet gejat of zijn account gehacked.

    05b.jpg
    Attached Images Attached Images

  15. Onderstaande 17 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 juli 2018),biged (27 juli 2018),brombeerzuid (27 juli 2018),cheasehead (28 juli 2018),duivenmelker (28 juli 2018),Elmo3108 (28 juli 2018),Firehawk (30 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty (27 juli 2018),goolfy69 (30 juli 2018),Manureva (29 juli 2018),mentholbear (30 juli 2018),Mr Bluenose (27 juli 2018),Schietgraagft (30 juli 2018),Smouse (28 juli 2018),Wentelt Eefje (28 juli 2018),Wijze grijze (27 juli 2018),yylover (27 juli 2018)

  16. #934
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Het kwik kwam al net boven de 30 graden toen in net na de middag in Elsdorf aan kwam. Dacht nog niet te gaan daar het zo warm was. Toen dacht in aan dat lekkere zwembad en toch mijn fun-mobiel die kant op geknald. Meteen onder de douch en het water in geplonsd
    De ligstoelen waren natuurlijk allen bezet met ijsberen dan wel handdoeken, lijkt wel de costa hier
    Bij het halen van mijn drankje kreeg ik de verrassing van de dag, een dvp die ik al ruim 2 jaar niet meer gezien had en nog kende van de goede oude tijd van Haus Panthera. Het was Denisa
    Tijdje gekletst en een afspraak gemaakt, daar ik nog wat wilde aansterken eerst. Ik wist dat ik dat bij haar wel nodig had
    Later op de middag een uur topsport verricht met haar, en zij wist precies nog wat deze jongen allemaal lekker vond
    Wat een dag weer, binnenkort maar weer snel eens terug gaan

  17. Onderstaande 11 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 juli 2018),biged (27 juli 2018),cheasehead (28 juli 2018),duivenmelker (28 juli 2018),Klatergoud (27 juli 2018),Manureva (29 juli 2018),mentholbear (30 juli 2018),Mr Bluenose (27 juli 2018),Schietgraagft (30 juli 2018),schoolmeester (28 juli 2018),Wentelt Eefje (28 juli 2018)

  18. #935
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotrod68 Bekijk bericht
    De ligstoelen waren natuurlijk allen bezet met ijsberen dan wel handdoeken, lijkt wel de costa hier
    Ik ben bang dat ik mij daar ook schuldig aan heb gemaakt. Nu zag ik dat veel beren 2 grote handdoeken hadden.
    Ik ging naar de receptie om een extra handdoek te vragen voor op het ligbed. De theke was bezet dus vroeg ik het aan de schoonmaakster (type 65+, grijze haren, crocs...).
    De schoonmaakster begon gelijk te steigeren toen ik er naar vroeg Nein Nein Nein! Alleen kleine handdoekjes kun je krijgen, geen grote!

    Wat is de truc om een 2e grote handdoek te scoren?

  19. #936
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    25 april 2024 @ 07:35
    Berichten
    309
    Discussies
    2
    Thanks
    910
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Heb anders ook gezien dat handdoeken op ligbedden werden opgeruimd, ben je er niet in de buurt dan is jouw "reservering" weg en lijkt me ook logisch

  20. Onderstaande 2 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (28 juli 2018),lekkersfan (28 juli 2018)

  21. #937
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwant Bekijk bericht
    Heb anders ook gezien dat handdoeken op ligbedden werden opgeruimd, ben je er niet in de buurt dan is jouw "reservering" weg en lijkt me ook logisch
    Ja, niets zo vervelend als handdoekje leggen... Ik heb alleen mijn kleine handdoekje laten liggen als ik even naar de waterkoeler in het welnessgedeelte liep, was amper 5 stappen vanwaar ik lag naast de tuindouches (met lekker warm water zelfs).

    Niettemin zou ik het wel fijn vinden als er handdoeken voor de ligbedden waren, hoef je niet op het kont en rugzweet van een voorganger te liggen

    Ze besparen al op de badjassen (waarom in hemelsnaam) en een extra handdoek is dan geen overbodige luxe.

  22. #938
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:09
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Er is gemakkelijk ruimte voor een 2e rijtje ligbedden op het gras, dus stuk of 15 erbij zou ik zeggen

  23. #939
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:09
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Cool Op een tropische zomerdag

    Op een tropische zomerdag had ik deze week een keer vrij genomen. Behalve werken in een airconditioned ruimte is het met deze temperaturen alleen uit te houden bij het water. Ik had geen zin in jeuk veroorzaakt door blauwalg, nee het mag wel gaan jeuken maar dan om iets heeeel anders

    Gekozen om naar BBL te gaan, flinke rit met de auto, maar met airco aan is dat te doen. Vroeg in de middag aangekomen en na een douche met een klein handdoekje op de laatste vrije ligstoel gaan liggen. Heerlijk genoten van een biertje en de lekkere dametjes. Hoewel ik er wel een paar miste, zoals Jenny en Jenna (allebei niet aanwezig). Beetje zwemmen, biertje erbij mooie meiden, ik had het prima naar de zin. Had me voorgenomen om bij het halen van een biertje bij een klik met een van de dames in de buurt van de bar een kamergang te doen. Aanvankelijk lukte dat niet, net zoals dat gepruts achter de bar met biertappen. Ik sta werkelijk versteld dat in zo'n kwaliteitsclub zulk slecht personeel achter de bar staat. Het betreft deze keer een kiloknaller en een bardame die eerder ook in VGoch werkte. Doen er 5 minuten over om een biertje te tappen. En ben je dan toevallig niet heel scherp aan het opletten, dan zijn ze het vergeten of geven zomaar je biertje mee aan een ander, echt waardeloze bediening daar!

    Afijn na deze ergerlijke ervaring deed het me goed te zien dat er verschillende donkere dames waren, waarvan ik Naomi nog herkende van een tijdje terug. Deze dame geeft heel goede service en ben dus bij 1 van mijn wandelingetjes naar de bar voor de bijl gegaan. Uurtje gekamerd en heerlijke ervaring gehad, haar blowjob is echt geweldig

    Teruggekomen bij het zwembad had een Duitse stamgast het noodzakelijk gevonden mijn handdoek en slippers opzij te leggen en mijn ligstoel in te pikken. Tja, hij zag niemand, maar die sukkel zat dus de hele dag daar maar een beetje boekjes/tijdschriften te lezen i.p.v. de dames ook een beetje omzet te gunnen, ophoepelen dit soort gasten! Hoogst vervelend, daar er ook geen andere stoelen vrij waren (een aantal gereserveerd met een handdoek). Was echt van plan bij de eerste de beste move van die kerel 'mijn stoel' terug te pakken. Gelukkig voor hem kwam er een andere stoel vrij op een betere positie.

    Tijdje lekker in het zonnetje gezeten afgewisseld met zwemmen, eten en beetje drinken. Vroeg in de avond op zoek gegaan naar een meisje voor de 2e ronde, en dat werd skinny Betty. Leuk koppie, met een ingehouden lach (vanwege slecht gebit), en aardig gebruinde body. Mij eigenlijk beetje te skinny, maar goed veel keus in mijn genre was er niet. En ik moet zeggen dat het met Betty een heel prettig half uurtje werd.

    Vroeg in de avond teruggereden naar huis. Inmiddels begon ik van het BBQ vlees aardig aan de race te geraken, dus was net op tijd thuis om de druk eraf te halen

    Al met al toch een lekker zomerdagje bij BBL, waar de temperatuur soms aardig oploopt

  24. Onderstaande 19 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 juli 2018),Beflap2 (28 juli 2018),biged (28 juli 2018),brombeerzuid (28 juli 2018),cheasehead (29 juli 2018),duivenmelker (29 juli 2018),Firehawk (30 juli 2018),jansenroy (29 juli 2018),Klatergoud (29 juli 2018),Manureva (29 juli 2018),mechelen (29 juli 2018),mentholbear (30 juli 2018),Mr Bluenose (28 juli 2018),Patjax (28 juli 2018),Schietgraagft (30 juli 2018),schoolmeester (29 juli 2018),Sjeufke (28 juli 2018),Wentelt Eefje (29 juli 2018),Wijze grijze (28 juli 2018)

  25. #940
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Am I the only one?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Everhard Bekijk bericht
    Rating 2 of 5 for feeding.

    The food is not bad, but the higher price must be considered. My two complaints about this club would be:
    1. The breakfast is never refilled, no matter how many guests. After 11.30 or so all the good stuff is gone.
    2. Although you get free beer, the glasses are dutch sized (max 20 cl) so you have to spend all your the time going back and forth to the bar. Before you could circumvent that by drinking Weissbier coming from 50 cl bottle but the past month or so they save money by serving unbranded weissbier from tap. Tastes like budget (Aldi?) and the glass is smaller than before.

  26. #941
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.414
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    The food is not bad, but the higher price must be considered. My two complaints about this club would be:
    1. The breakfast is never refilled, no matter how many guests. After 11.30 or so all the good stuff is gone.
    2. Although you get free beer, the glasses are dutch sized (max 20 cl) so you have to spend all your the time going back and forth to the bar. Before you could circumvent that by drinking Weissbier coming from 50 cl bottle but the past month or so they save money by serving unbranded weissbier from tap. Tastes like budget (Aldi?) and the glass is smaller than before.


    Always take 2 beers... Have you ever tried Leffe? It is much better than the unbranded (?) beer from tap. And if you drink enough beer you don't bother anymore about the food.

  27. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (31 juli 2018),Manureva (29 juli 2018),Mr Bluenose (29 juli 2018)

  28. #942
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Always take 2 beers... Have you ever tried Leffe? It is much better than the unbranded (?) beer from tap. And if you drink enough beer you don't bother anymore about the food.
    Thanks! That is probably what I have to do. I am not a big Leffe fan. If they can afford Leffe, one would think they could to afford to serve weissbier from a bottle, like before.

  29. Onderstaande leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (29 juli 2018)

  30. #943
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    I think most people drink the Benedikter from tap, which is a brand btw. More expensive than Paulaner in the supermarkets here in the Netherlands.

  31. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (29 juli 2018),Mr Bluenose (29 juli 2018)

  32. #944
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    I think most people drink the Benedikter from tap, which is a brand btw. More expensive than Paulaner in the supermarkets here in the Netherlands.
    Correct, Benediktiner is what the sign says. Regardless, I do not prefer the taste over other brands, expensive or not. I guess I have to buy Benediktiner in a store and compare the taste. Maybe it is like drinking coke served from a bottle, compared with coke from a dispenser at Acapulco... I doubt no one could NOT tell that difference.
    Laatst gewijzigd door Everhard; 29 juli 2018 om 17:58

  33. #945
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    O, I agree. I like Paulaner better and Franciskaner (in LR) as well. I'm not to fond of Erdinger, which to me has the same weak taste as Benedikter. That's mostly a question of taste though, not of being cheap. I personally don't like Heineken for instance, but that doesn't mean that places that serve Heineken are "cheap" because they don't have Hertog Jan or Grolsch.

  34. #946
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Slightly off topic, but I never used the word cheap. But it is a fact that any bar saves money be serving beer on tap instead of bottles, if it is sold at the same price. Though it takes some effort of the bar to keep the quality at the same level.
    Laatst gewijzigd door Everhard; 29 juli 2018 om 17:55 Reden: added sentence

  35. #947
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:42
    Berichten
    2.052
    Discussies
    53
    Thanks
    3.932
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    A beer tap needs maintenance plus it has installation costs. Beer kegs aren't exactly cheaper than bottles (look it up). If people drink a lot of beer, then tap beer gets economical, but mainly because it's easier for personnel to handle it.

  36. #948
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    mainly because it's easier for personnel to handle it.
    You nailed it. That is exactly why the bar saves money with the same beer on tap.
    Laatst gewijzigd door Everhard; 29 juli 2018 om 18:53 Reden: inserted 'the same'

  37. #949
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:42
    Berichten
    2.052
    Discussies
    53
    Thanks
    3.932
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Yeah, but a club like babylon isn't exacly like a pub where beer is sold in liters per minute. Although some ijsberen (and the bar owner ) tend to have a habit to drink way too much.

  38. #950
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    From what I have seen the beer is consumed at liters per minute on weekends...

 

 
Pagina 38 van 161 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

  Babylon 468*60