Pagina 32 van 161 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 776 t/m 800 van 4014

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #776
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Een paar keer de wellness opgezocht nadat, de mij inmiddels bekende Duitse schlagermuziek, in volume werd omhoog gedraaid.
    Die rot harde muziek, daar ergerde ik me steeds aan.
    Ben een keer op zondag geweest, oh zo heerlijk rustig.
    Maar mis de service van enkel meiden wel!

  2. Onderstaande 4 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (25 maart 2018),Manureva (24 maart 2018),Mr Bluenose (26 maart 2018),yylover (24 maart 2018)

  3. #777
    Geregistreerd
    8 augustus 2016
    Last Online
    31 maart 2019 @ 18:54
    Locatie
    @home
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    252
    Thanked
    64 in 12 posts

    Standaard

    Vrijdag 23 maart 2018,

    Vazkor’s verjaardagspartij in Babylon.
    Even voor 12 aangekomen, bij de theke het password gezegd en alles ging soepel.
    Na het omkleden een ontbijtje spek/ei met broodje genuttigd.
    Veel bekende en een aantal nieuwe gezichten bij namen kunnen voegen.
    Vazkor arriveerde ook en tegen de namiddag was het een gezellige bende beren en meiden.
    Het eten was in orde en voldoende en dus werd het tijd om nog iets te doen of beter te laten doen.
    Bij binnenkomst al door Bianca begroet en dit moest blijkbaar nog eens over gedaan worden.
    1 ½ uur later kamer 7 voldaan/ leeggezogen verlaten.
    Overdag ook van de wellness sauna /jacuzzi gebruik gemaakt, alles netjes in orde hiermee.
    De muziek keuze blijft altijd een kwestie van smaak.

    Resume leuke gezellige dag,
    Vazkor & ijsbeerforum bedankt.

    Bearke

  4. Onderstaande 16 leden hebben Bearke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 maart 2018),blauwebeer (26 maart 2018),brombeerzuid (26 maart 2018),cheasehead (27 maart 2018),duivenmelker (26 maart 2018),Firehawk (26 maart 2018),hasta la pasta (26 maart 2018),Husky (26 maart 2018),jansenroy (26 maart 2018),Klatergoud (27 maart 2018),Manureva (29 maart 2018),mechelen (27 maart 2018),Mr Bluenose (26 maart 2018),Sjeufke (26 maart 2018),VAZKOR (27 maart 2018),yylover (26 maart 2018)

  5. #778
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 21:55
    Berichten
    2.059
    Discussies
    111
    Thanks
    83
    Thanked
    2.489 in 1.044 posts

    Standaard

    Vazkor’s verjaardagspartij in Babylon

    23.03.2018
    Ein glücklicher Zufall bescherte mir einen freien Freitag, bei VAZKOR stand ich auch auf der Gästeliste. Nichts wie hin in den „Sündenpfuhl in Elsdorf“!.
    Gute Strasse gehabt und mein ‚Puffmobil‘ brachte mich wieder sicher auf den Parkplatz hinter dem Club.
    Rabatt-Ausdruck wurde mit einem Lächeln entgegengenommen, mich mit den Utensilien ausgestattet zum Duschen und danach erstmal das gut gewohnte späte Frühstück
    mir einverlaibt. Energie braucht der triebige Freier. Uiiih, Karla zieht ihren Koffer hinter sich her, das sieht nach Urlaub ist was ich später auch als Auskunft bekam.
    Die AWL war für einen Freitag etwas dünner aber noch immer genug hübsche und gute Frauen da. Von einigen mit Küßchen begrüßt worden, dass fängt doch schon
    mal gut an.
    Einige bekannte Ijsberen begrüßt, etwas Small-talk zum ‚Aufwärmen‘! Dabei aber auch schon die erste Abfuhr erhalten: „Heute keinen Sex, und Du gehst
    eh nicht mit mir“! Na bravo, dass wird heute doch kein Selbstläufer im Babylon wie sonst die meisten Besuche vorher. Aber Angst essen Seele auf, doch eine halbe Stunde
    später bekam ich schon den zweiten Korb. Holla die Waldfee, da muß ich heute einmal Mr. Charming herausholen. Lächeln, flirten… das volle Programm und bei einigen Damen
    zeigte es Wirkung. Gottseidank, nicht verlernt wie Frauen bezirzt werden wollen.
    Doch jetzt wollte ich erobert werden. Gerade die Zwei bemühten sich jetzt um mich und ich blieb ‚King Cool‘. Das hast die Mädels an ihrer Ehre gepackt, doch sollten Sie im
    Verlauf des Abends keine Chance mehr bei mir bekommen. That’s Life (war aber schon hart, sind mit die zwei Besten und Hübschesten!).
    Auf Vazkor’s Geburtstag angestoßen, ihn hochleben lassen und ich habe weiterhin die
    Partystimmung mit einigen musikalischen Extra’s genossen. Wie immer Service sehr gut, das Buffet überrascht mich immer wieder mit abwechslungs-
    reicher Hausmannskost auf hohem Niveau.
    Die im Babylon machen schon viiiiiiel richtig und Danke Vazkor für die Einladung.
    Bis bald

    vanKees

  6. Onderstaande 17 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 maart 2018),Bearke (27 maart 2018),biged ( 1 april 2018),blauwebeer (27 maart 2018),brombeerzuid ( 1 april 2018),cheasehead (27 maart 2018),duivenmelker (27 maart 2018),Eddy_V ( 1 april 2018),Firehawk (27 maart 2018),Jooploop (27 maart 2018),Klatergoud (28 maart 2018),Manureva (29 maart 2018),mechelen (27 maart 2018),Mike1977 (28 maart 2018),Mr Bluenose (28 maart 2018),Sjeufke (27 maart 2018),VAZKOR (27 maart 2018)

  7. #779
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Is welness nu volledig in orde? Is het buitenzwembad al in gebruik?

  8. #780
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Ja en ja. Vanuit sauna kun je zo naar buiten en in het zwembad springen. (Als je daar zin in hebt bij deze temperatuur)

  9. Onderstaande leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 1 april 2018)

  10. #781
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    Vandaag @ 16:00
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Temperatuur van het water was vrijdag ongeveer een graad of 7 schat ik. Bijna ijswater, maar wel heerlijk na een saunaronde.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  11. Onderstaande leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 1 april 2018)

  12. #782
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op vrijdag 23 maart naar de verjaardag van de Wolf van Vlaanderen: Vazkor!

    Al een tijdje niet meer in Babylon geweest, maar bij binnenkomst voelde het meteen vertrouwd. Met Tina als de premium theke. Een paar smakkerds, een doppelXL handdoek en een locker op ooghoogte.
    Al vroeg veel bekenden aanwezig. Ook bij de meiden een paar opvallende aanwezigen die ik uit het verleden ken, maar al lang niet meer heb gezien: Inna en Adelina. Adelina al zeker een jaar niet meer gezien in Babylon.
    Het overdekte terras is nu een feit. De zoveelste verbetering van de afgelopen maanden. Volgens mij is alles nu wel af voor zo ver ik de plannen van Babylon ken.

    ADELINA
    Ik zat op het terras toen ik Adelina spotte aan de andere kant van het venster. Ze herkende me meteen en kwam even aan pre..presales doen. Heel verstandig van haar. Want toen ze haar bordje met lichte kost later had leeg gegeten, kwam ze weer terug. Haar TZ zijn nog steeds diep en vooral opwindend. Ik stond op spanning, dus niet lang gewacht en een knutselhok opgezocht. Adelina heeft van beiden wat: GFE en PSE. Dus na een knuffel half uur was het tijd voor de nodige rek en strek oefeningen inclusief een wasje op 90 graden. Het plafond werd weer prima gewit. Laat Adelina maar schuiven.


    Na de kamer tijd voor een bordje met caloriehoudende kost, want er was veel verbrand het afgelopen uur. Een vino mag niet ontbreken. Smaakte prima!
    Met de nodige verjaardagsgasten alle nieuwtjes weer uitgewisseld. Voor zover ik ze al niet wist.
    Ik vond het jammer dat Alice er juist op vrijdag niet was, want met Alice heb ik een afspraak staan. Helaas kon ik die niet inlossen, maar dat moment komt nog wel. Ik miste ook Anna en Karla. Anna heeft een ander onderkomen gevonden. Ik hoop tijdelijk. Karla had gewoon haar break, zoals we gewend zijn. Ook een aantal nieuwe gezichten. Kreeg nog een tip voor Amira. Die zal ongetwijfeld erg goed zijn, want ik kon ze niet vangen deze dag. Inna was goed boekbaar, maar die liet ik maar eens voor wat het was.
    Bibi aanwezig en daar had ik wel een potje mee willen stoeien. Misschien wel te vangen, maar zoals zo vaak stond ze klef te zijn met andere meiden. Kortom, dat werd 'm ook niet.

    ROSE
    Een Imp die ik nou altijd heb ontlopen is Rose. Nog nooit mee gekamerd. Haar service zou goed zijn, maar ze trekt me optisch niet echt aan. Had ik mijn gevoel maar gevolgd. Met Rose aangepapt en daarmee op de kamer beland. Het werd het net niet met Rose, zoals ik de recensies van haar heb gelezen. Het ging mij allemaal veel te snel. De service an sich was wel goed, maar het had iets van afwerkseks. En zo stond in precies 23 minuten en 17 seconden weer buiten de kamer. Oh ja, ook met Rose een gewit plafond

    Een herhaling zal er niet in zitten verwacht ik.

    Terug in de bar zag ik dat de Duitse Tamara zich present had gemeld. Voor mij een van de mooiste meiden die er rond loopt. Ik heb haar nog niet zo vaak in Babylon getroffen. Ik stond aan de bar met Eddy te vertellen, toen hij ineens Werbung voor Tamara begon te maken. Ik dacht shit! Had ie dat maar een uurtje eerder gedaan. De haren van Tamara behoorlijk in een wild kapsel. Een beetje a la Aranca. Die Tamara komt nog een keer aan de beurt.

    Ik had maar een beperkt alibi en moest weer op tijd naar de gebreide broek. En zoals altijd dat alibi ook gerespecteerd.

    Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  13. Onderstaande 24 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Agronymus1 ( 2 april 2018),biged ( 2 april 2018),blauwebeer ( 2 april 2018),brombeerzuid ( 2 april 2018),cheasehead ( 2 april 2018),duivenmelker ( 3 april 2018),Firehawk ( 2 april 2018),gignnl ( 2 april 2018),hasta la pasta ( 5 april 2018),Hooker lover1 ( 3 april 2018),jansenroy ( 4 april 2018),Jooploop ( 2 april 2018),Klatergoud ( 2 april 2018),Manureva ( 2 april 2018),mechelen ( 2 april 2018),Mr Bluenose ( 2 april 2018),Partycrasher ( 2 april 2018),Schietgraagft ( 4 april 2018),snaal88 ( 2 april 2018),Sphinx ( 4 april 2018),VAZKOR ( 2 april 2018),Wijze grijze ( 2 april 2018),yylover ( 3 april 2018)

  14. #783
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard Een niet zo stille zaterdag (31.3)

    "Don't give in, don't you dare quit so easy
    Give all that you got on the soul
    Don't say that you want it forever
    I know, I know

    It's in your blood, and it's in your making
    So don't hold your tongue, 'cause it's, it's no longer working
    Don't fall on your sword, just follow your instinct
    Like an old lesson learned, like an old lesson learned

    Only you know what it, what it is to see through
    See through the eyes that are trained on me now
    I can, I can only tell you how it, how it looks from here
    I think you made up your mind, I think you made up your mind"


    Deze racebeer was een klein beetje in de war nadat ik de eerste keer "Don't give in" van Snow Patrol hoorde, had Gary Lightbody ineens Rob Hyman er bij gehaald? Nee, hij doet wel een heel goed imitatie van het hese stemgeluid van Hyman, maar het verschil is dat Hyman zelf niet echt goed kan zingen en dat achter een hese stem verborg, terwijl Lightbody veel zuiverder zingt, maar nu express hees klinkt. Leuk om Snowpatrol na zeven jaar afwezigheid weer eens te horen, het nieuwe album was ook een goede test voor mn nieuwe vervoermiddel. Na twee maanden sappelen in dat Franse koekblik kreeg ik een week geleden het verlossende telefoontje dat de Japanners uit Hiroshima mn nieuwe auto in elkaar hadden geschroefd en opgestuurd met langzaamste boot die ze konden vinden: In eigen land staat ie als Demio bekend, in Europa gewoon als "de 2". Het kostte weinig moeite om weer aan turboloos rijden te wennen en tot mn verrassing ben ik zelfs met een vol opties geladen auto nog goedkoper uit dan de Seat) Ondertussen was er zaterdag nog een klein dingetje uit te zoeken, gaan we naar Lemiers of gaan we naar Elsdorf. Ik weet niet of die Japanners AI-besturing in de auto verwerkt hebben, maar voor ik het wist zat ik op de A61 en was het nog 10 km naar afrit Bergheim. Ok, ik weet genoeg.

    De tekst van Snowpatrol sloeg ook wel een beetje op de dagopening. Deze racebeer heeft al een paar keer naast Alice gegrepen doordat ik na de initiële begroeting te lang wacht, nu kwam ik haar na een halfuurtje tegen en vroeg ik maar gewoon meteen of ze tijd/zin had. In beide gevallen ja, dus lagen we algauw op een kamer lepeltje-lepeltje. "Truste" zegt ze dan ook nog en kan zich vijf minuten slapend houden voor mijn snurkgeluiden een typische Alice-reactie oproepen, een elleboogje en vervolgens wordt mn tong vriendelijk doch dringend in beslag genomen. Bijna een a-typisch Alice-nummertje dit keer, want ze pijpte heel rustig en kalm, zelfs nog rustiger en dieper nadat ik haar even met een befpauze onderbreek. Mn stappenteller registreerde dat eerste halfuur dan ook niet. De tweede helft wel, maar die was dan ook een stuk heftiger met meerdere positiewisselingen. In doggy ploft uiteindelijk ronde 1 eruit: nog nog 800 stappen geregistreerd, oh my.

    Black or white?

    Na die eerste ronde een uurtje uitdrijven en eens wat bijpraten met de rest van de dames en beren die ik tegenkwam. Reagen was ik al vroeg tegengekomen, later trof ik ook shadow en zijn vriendenclub. De ouwe snoeper had zich met Joanna en Bibi (een leuke Duitse met een flink Kölsch accent) in een hoek verschanst en was niet veel later voor een uurtje op kamer verdwenen. Ik plaatste maar gelijk een reservering voor later op de avond. De grootste verrassing kwam echter een half uur daarna, toen ineens Katja voorbij wandelde en me uitbundig begroette. Helaas had ze geen versterking van Shana gekregen dit keer, maar leidde ze een nieuwe dame rond: een zekere Sasha, ook Rwandees en een hoofd langer dan Katja. Van Shana had ze ook nog nieuws, die zou misschien komende zaterdag weer meekomen (nu maar hopen dat dit geen Afrikaanse 1 april grap was).Met zo'n avond in het vooruitzicht leek het me slim om even rust te pakken, voetbal te kijken (niet over FC Köln beginnen, dat ging net zo fout tegen Hoffenheim als bij Dortmund door Bayern werd ingepakt) en wat eten. Shadows collega's zaten ook even te pauzeren, waaronder een man uit Kirchroa die een compliment voor zijn baardgroei verdient. Ze twijfelden nog over een 1 april uitstapje, yinyang, sixsens of toch GT... Wat het ook was, ik hoop dat ze er lol aan hadden.

    Daarna belandde deze racebeer weer aan de bar en werd ik door Katja in een knuffel getrokken. Ontsnapping was niet mogelijk en ook niet nodig. Wat wel even vervelend was is dat een stel kapers vergeten waren zich in te schrijven, maar ook dat kwam in orde en zo landde ik opnieuw met twee Afrikaanse op een kamer. Een bekend hitje van Michael Jackson gaat zich er in mn hoofd tegenaan bemoeien en het komende uur ben ik wel onder de pannen. Katja nam het leeuwendeel van de actie voor haar rekening, tot ze klaargekomen was tenminste, toen was ze even weg. Sasha had tot op dat moment weinig meer gedaan dan zoenen, wat strelen her en der. Nadat ze wat meer op haar gemak was bleek ze heel aardig te kunnen kussen, beffen vond ze ook wel lekker, pijpen heeft ze geheel aan Katja overgelaten. GV daarna was prima omdat ze haar rug bij doggy niet hol maar juist gekromd hield, wat de wrijvingswarmte deed oplopen en al gauw plofte ronde 2 eruit.

    Leave your hat on

    En eigenlijk te vroeg daarna gaat het dan "mis" en land deze racebeer iets meer dan een half uur na dit avontuur weer aan de bar. Naast Joanna die me meteen een knuffel geeft en Bibi erbij haalt. Blijkbaar hadden beiden iets in gedachten, want de muziek gaat van een vervelend pitbull-wrapje over op een klassieker van Joe Cocker en Bibi trekt me in een soort stripdans voorstelling mee, die mn handdoek en mn bril kost, maar het maakt me weinig uit omdat Joanna ons weer komt lastigvallen, heb ik tenminste iets om me op te concentreren. Het eindigt met een driewegzoen en een paar highfives van het publiek. Gek is dat hoe ik iedere keer als Joanna erbij zit in zulke toestanden verzeild raak Op kamer blijkt Joanna helemaal op stoom te zijn gekomen, Bibi is iets rustiger, maar gaat lekker mee in de maelstrom die twee NL'ers in Babylon ontketenen. Deja vu is compleet als Bibi zich laat beffen door Joanna terwijl ik haar in doggy neem en Bibi vrolijk vraagt of ze even weg moet gaan blijkbaar gingen we er iets teveel in op. Niet veel later ben ik zelf de onderliggende partij als Joanna zich in cowgirl uitleeft terwijl Bibi zich nu door mij laat beffen. Zoals ik het nu opschrijf lijkt het alsof vooral Joanna me heeft liggen gebruiken als stress-uitlaatklep, maar Bibi liet zich ook niet onbetuigd tussendoor. Een derde plof zat er ondanks hun inspanningen niet meer in, maar dat kon me eigenlijk weinig schelen. Ik bleef dan ook even voor pampus liggen als Stefan Stasse die door een op hol geslagen cameltoe is overrompeld.. Activiteit kwam tot bijna 1500 stappen, we geven er tevens een nominatie voor de Powerplay Award voor beste trio voor.

    With a little help

    We blijven nog een paar minuten doorkletsen over nerds, computerproblemen en andere sociale kwesties, maar dan is het toch "illusie uit, realiteit aan", want er moet nog even afgerekend worden. Al met al een heel onverwacht succes afgelopen zaterdag, ook een vrij dure zaterdag trouwens (100+200+200). Opvallend ook hoeveel gasten er nog door dames richting het omkleedlokaal geholpen werden (zowel door feromonen als drank beneveld?). Nachtzoen van Joanna en Bibi, stevige hand aan shadow en kompanen gegeven en dan door de regen weer terug naar huis, radio op standje 10 en Joe Cocker die met Steve Winwood en Jimmy Page in zn begeleiding zingt hoe ver je kan komen met een beetje hulp van vrienden

    "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?
    Lend me your ears and I'll sing you a song. I will try not to sing out of key

    Oh, baby I get by (Ah, with a little help from my friends)
    All I need is my buddies (Ah, with a little help from my friends)
    I say I'm gonna get high (Ah, with a little help from my friends)
    Oh yeah (Ooh)

    What do I do when my love is away?
    (Does it worry you to be alone?)No no.
    How do I feel at the end of the day? (Are you sad because you're on your own?)
    I tell ya I don't get sad no more

    Gonna get by with my friends (Ah, with a little help from my friends)
    Yeah yeah, I'm gonna try (Ah, with a little help from my friends)
    Keep on getting high, oh Lord (Ooh)"


    Laatst gewijzigd door Sphinx; 2 april 2018 om 22:12
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  15. Onderstaande 21 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Agronymus1 ( 2 april 2018),bettman ( 3 april 2018),cheasehead ( 3 april 2018),duivenmelker ( 3 april 2018),fervent ( 3 april 2018),Firehawk ( 3 april 2018),hasta la pasta ( 5 april 2018),jansenroy ( 4 april 2018),JonnyFontane ( 2 april 2018),Klatergoud ( 2 april 2018),Megaboob ( 5 april 2018),Mr Bluenose ( 2 april 2018),Panky5b2 ( 4 april 2018),Partycrasher ( 2 april 2018),pret ( 3 april 2018),satanic surfer ( 3 april 2018),Schietgraagft ( 3 april 2018),Sjeufke ( 2 april 2018),Wijze grijze ( 2 april 2018),yylover ( 3 april 2018)

  16. #784
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    12 maart 2023 @ 22:04
    Berichten
    34
    Discussies
    0
    Thanks
    9
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    @stamgasten

    Welke meiden van de huidige line-up zijn wel in voor een bubbeltje (whirlpool), alvorens naar de kamer te gaan? Ik las ergens dat Julia dit wel doet. Nog meer suggesties?
    Ik ben van plan om a.s. vrijdag te gaan.

    Bedankt alvast!

  17. #785
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Johanna en Paris al diverse keren bubbeltjes zien doen met klanten.

    Er zullen vast meerdere dames bubbelen. Beste even van te voren vragen

  18. Onderstaande 2 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    billydekid ( 3 april 2018),Manureva ( 4 april 2018)

  19. #786
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 21:10
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Zolang er een kamer belofte wordt gedaan, zijn alle dames ervoor in om te bubbelen.

  20. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    billydekid ( 3 april 2018),goolfy69 (10 april 2018)

  21. #787
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:55
    Berichten
    2.053
    Discussies
    53
    Thanks
    3.936
    Thanked
    3.188 in 1.078 posts

    Standaard

    Dat klopt niet helemaal. Genoeg dames die niets van gededdel in een bubbelbad moeten hebben en liever direct op kamer gaan. Ook niet als je ze vraagt om de klok direct te beginnen zodra je in bad zit. Teveel gedoe.

  22. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 4 april 2018),Husky ( 4 april 2018),Sjeufke ( 3 april 2018),Toetebel ( 4 april 2018)

  23. #788
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:47
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Ik ken daar ook een dame die bang is voor water. En dus mijn voorstel voor een bad resoluut afwees.

  24. #789
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 21:55
    Berichten
    2.059
    Discussies
    111
    Thanks
    83
    Thanked
    2.489 in 1.044 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Ik ken daar ook een dame die bang is voor water. En dus mijn voorstel voor een bad resoluut afwees.
    fervent,
    ich glaube es gibt kaum eine Frau die Angst vor dem Wasser hat. Es ist nur immer eine Extra-Arbeit Haare zu föhnen, neues
    Makeup aufzutragen... zu viel Zeit die für eine neue Session verloren geht.

    vanKees

  25. #790
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard



    Babylon - Verjaardagsfeest


    23 Maart 2018




    Fazit

    Positief
    * Verjaardag prima georganiseerd door de topclub der verjaardagen!!!
    * Zeer goede clubsfeer!!!
    * Het weerzien van Adelina
    * Goed evenwicht ijsberen vs dames
    * Line-up erg goed
    * Goed gezelschap van mij bekend en sommige nieuwe ijsberen!
    * 2 topsessies met Adelina, 1 matige sessie met Michelle, meer vanwege de kamer
    * Adelina
    * Wellness erg goed (maar dat wist je al)
    * Zeer mooi veranda-gedeelte
    * Heb ik al gezegd dat Adelina terug in da house is?

    Neutraal
    * Zolang de biosauna er nog is, kan die evengoed aan staan? Wat gebeurt er nog met dit onbenut gedeelte?
    * Beetje raar moment bij de voor mij onverwacht gebrachte verjaardagsaankondiging
    * Zwembad ijskoud! Wanneer deze weer opgewarmd wordt, no idea. Nu diende het als 'groot dompelbad' of om je Wim Hof-ademhalingsmethodiek te verfijnen.

    Werkpunten
    * De jacuzzi heeft normaal 2 standen, de rustige 'PSR-stand' (bovenste schakelaar) was buiten werking en dat was jammer.
    * Bibi of Tamara niet hebben geneukt, een trio as requested was me nu in huidige situatie te duur (dat moet 1u. en dan kost het 200€ + ik ken de dames niet)
    * Ik vermijd voortaan de kamers 2, 5 en 6 boven en de kamers gelijkvloers als den Eddy z'n volumeknoppen omhoog zet.
    * Dat de muziek vaak te luid wordt gezet als... Eddy weer onaangenaam dronken is op gegeven moment.


    KAMERGANGEN

    => 2 Kamergangen met Adelina - De exotische Wonder Woman - 2 x 10 / 10 !!! Verjaardagsbabe

    => 1 Kamergang met Michelle - de nogo room - 7,5 / 10

    GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES BABYLON: 9,2 / 10



    Directives en aankomst

    Ik was somber uit het bed gestapt na wat mijn eerste echte aanvaring met een DVP mag genoemd worden in PSR. Je zou zelfs zo ver kunnen gaan te stellen dat de lust en de goesting uit m'n kop geslagen waren die dag. Ja ik ben een gevoelige mens die alles goed wil doen en het niet kan hebben dat ik iets fout doe of ergens van beschuldigd wordt ondanks dat ik het beste voor heb.

    => Parksauna Residenz - Verjaardagsfeest warmup


    Deze schaduw bleef helaas wat hangen (gecombineerd met de privésituatie dan nog wel) en het is pas met de verdiensten van Adelina en de zeer goede ambiance van mijn stamclub dat ik wat kon opmonteren.

    Vanuit mijn hotel in Keulen was het een dik 30 minuten naar Babylon. Ontbijten hoefde niet in het hotel, dat kon ik wel in Babylon, alleen: dat vergat ik te doen voor de eerste maal ooit.

    Het ontvangst was hartelijk en de theke wist al meteen dat de jarige voor haar neus stond. Voordeel als je vaak komt, geloof ik. Ik zat er wat mee dat de lijst van genodigden misschien wat te kort was. Per slot van rekening was de organisatie van de verjaardagsparty nogal slordig verlopen waarbij de oorspronkelijke datum niet kon, ik de week daarop ziek werd en ik alles dus op de 23ste ipv de 9de Maart liet doorgaan. Volgende maal ga ik op nieuwjaar alles doorgeven...

    Maar alles verliep goed en ik kon gratis binnen. De taarten werden overhandigd om later rond 19u naar boven te halen (dat werd door omstandigheden vroeger voorgezet) en mijn hotel werd geregeld. Ik zette m'n gerief in de kamer.


    Clubverslag

    Impressie

    Het werd een behoorlijk rustiger verjaardag als vorig jaar zoals ik had vermoed. Geen 'gay-party', geen overcrowded gedoe. Er waren meer dan voldoende dames aanwezig al was één naam op de lijst voor mij voldoende: Adelina. Ik zag haar pas later. Ik ontmoette een aantal ijsberen die ik al kende waaronder Sjeufke, Yylover, Hasta La Pasta en zag nieuwe gezichten zoals ondermeer Agronymous1, Bearke, Blauwebeer, duivemelker. Aan allen die gekomen zijn, hartelijk bedankt!

    De veranda in het kleine buitengedeelte naast de barruimte is klaar: deze werd verwarmd en men kan er roken. Dat is een voordeel waardoor er niet meer in de barruimte wordt gepaft. Die buitenruime is daarmee dus nog wat kleiner geworden. Het neveneffect daarvan is dat er vooral in de veranda wordt gesocialiseerd en al helemaal als de muziek te luid staat. Heel wat dames roken als schoorstenen en nogal wat ijsberen evengoed waardoor het daar drukker wordt.

    Al bij al was het een typische ouderwets gezellige clubdag in m'n favoriete club en de impressie van de ambiance is positief.


    Wellness

    De wellness is nu geweldig: de sauna en de jacuzzi zijn goed op temperatuur. Ik heb wel een tweetal zaken opgemerkt: als eerste punt werkte de bovenste schakelaar niet zodat de zachtere 'PSR-stand' niet actief was (of stond het te zacht?). De bubbelstand is aangenaam en sterk bubbelend al krijg je te vaak een hele klots water in je gezicht. Voor wie om hygiënische redenen bang is wat van dat water in de mond te krijgen, kan dit een ernstig minpunt vormen.

    Een tweede punt dat niet noodzakelijk een nadeel hoeft te zijn: tegenwoordig kan je na een lange saunabeurt een sprong wagen in het zwembad met de nadruk op 'wagen' want het water is erg koud! Nu weet ik niet welk criterium Babylon gebruikt om te beslissen wanneer het zwembad terug verwarmd mag worden. Men voorspelt 20° het volgende weekend gevolgd op dit schrijven dus wie weet wordt dat binnenkort realiteit. Fans van de Wim Hof Methode kunnen hier wel hun hart ophalen in het Babylonische zwembad, in acht genomen dat je er al in gevorderd bent, uiteraard want het is afgeraden al in het water te beginnen met de ademhalingstechnieken die je immuunsysteem schijnen te verhogen:

    * Wim Hof Methode

    * A Babe demonstrating



    Ik denk wel dat de club de kans heeft gemist om hier een turks stoombad neer te planten, dat had zeker gekund gezien de plek die ze hebben.

    De enthousiastelingen van speeltjes: er is een mooi blauw badeendje en een geel visje ter beschikking in de jacuzzi. Ik zag wel dames in de jacuzzi zitten, het interessantere 'speelgerief' voor ons ijsberen. Laat je echter niet intuinen door Aylin. Ze dacht dat ik haar erbij wilde op het laatst...nope. Ik voelde goed de afwezigheid van een dame die hier continu rondhing als ze al niet in de kelderverdieping was: Jenny. Hoe vaak ik niet aan haar heb gedacht in de jacuzzi. De grotere speeltjes komen wel weer boven als het weer warmer wordt.

    Ik vraag me af wat er verder gebeurt in de kelderverdieping waar de 2 sauna's in onbruik zijn geraakt. Ik zou het spijtig vinden als de biosauna zou verdwijnen, dit was een leuke ruimte om je eens helemaal terug te trekken van alles. Hierin heb ik mijn allereerste sessie van Babylon gehad met de Afrikaanse Naomi (een andere dan de laatste). De loopband is nauwelijks in gebruik.


    Line-up

    Ik zag behoorlijk wat dames die een optie kunnen zijn voor een kamer: Tamara, Bibi, Adelina, Erika, Michelle en andere dames. Julia was er helaas niet bij. Ik zag maar één zwarte parel, eenzaam en alleen: Pink. Verder was er één latina half Braziliaans half Mexicaans (naam vergeten), ze werd getipt als heel goed en staat zeker op mijn verlanglijstje samen met Pink, Tamara en Bibi! Die laatste 2 hengelden naar een trio maar zoals ik mezelf stelde: geen trio's met mij onbekende dames. Het is iets waar ik me toch al zelden mee inlaat gezien de kostprijs: een goede trio duurt minstens 1 uur en dat betekent 200€ en dat kon ik nu budget-gewijs niet opbrengen ondanks de gratis kamergang dat ik mocht hebben als jarige. Met wie werd die gunst gedeeld? Zelfs wie de ellenlange fazit heeft gelezen tast mogelijks nog in het duister! Ik ontdekte nog een dame met mooie grote tieten. Ik miste ineens de verschijning van de aardige Valentina met het lieve gezichtje en haar prachtige borsten en Alesia eveneens rondborstig, beide afwezig. Lulu zag er prachtig uit. Deze keer droeg ze haar ravenzwarte haren los tot op haar kontje. Ze lachte me toe maar een kamertje laat ik toch aan me voorbijgaan. Wie weet geef ik haar later weer een kans maar de miscommunicatie van vorige keer zit nog te vers in de herinnering. Het Hongaarse (b)engeltje Erika was weer aanwezig en zei gedag. Voelbaar afwezig: Jenny, immer rondhangend bij de wellness-faciliteiten waarmee Babylon een attractie armer is geworden.


    De verjaardagskamergangen: Adelina ster van de dag!

    Ik deed het rustig aan en dacht niet meteen aan kameren. Ik deed het zelfs zo rustig aan dat ik bij binnenkomst was uitzonderlijk vergeten te ontbijten bij het aanschouwen van al dat moois en de zoektocht naar die ene parel.

    Ik gaf het even op en besloot op bepaald moment mijn boek over Big Brother (1984) verder te lezen in een van de zetels van de kelderverdieping...en de rest kan je lezen in het draadje over Adelina.

    Later kwam ze nog naar me terug toen ik in de 'wachtzaal' van de barruimte de verleidingen van een andere dame met kort haar weerstond. Adelina liep op me af en kon me in no time weer geil maken waarop een tweede sessie volgde met evenveel plezier en vreugde.

    => 2 Kamergangen met Adelina - De exotische Wonder Woman (2x) Verjaardagsbabe


    Tussen deze 2 stoeipartijen met Adelina ging ik nog met Michelle op kamer. Ik moet noteren en voor mezelf onthouden dat de kamers 2, 5 en 6 nogo kamers zijn. Er zat veel meer in onze sessie en Michelle deed zeker haar best. De warme donkere kamer waar je de buren erg goed kon horen was een ware sfeerbreker.

    => 1 Kamergang met Michelle - de nogo room


    Verjaardagsmoment

    Na mijn sessie met Adelina werd dit gevolgd door een goede jacuzzi en saunagang met het gebruik van het zwembad als 'dompelbad'. Deze was nog kouder dan in PSR! Ik kwam in de bar en meteen kwam Sjeufke me zeggen dat de big boss Eddy me zocht. Ik had al aangegeven dat het moment suprême om 19u mocht zijn ttz mijn taarten mochten dan worden uitgedeeld. Dat was waarschijnlijk te laat gerekend want men wilde al zo rond 17u30 of daaromtrent aan het feestmoment beginnen. Dat heeft mij even verrast. Ik was nog bedrukt van de dag ervoor en in de wolken door Adelina tegelijkertijd. De glazen en de champagne werden boven gehaald en ik mocht wat sterkere drank drinken. Het werd even gênant te merken dat ik de bijna enige aan de toog was en zowat de meesten of op kamer waren of in de veranda zaten. Na een verwonderde opmerking waar de vrienden bleven, mocht ik deze even snel optrommelen.

    Ze hadden zelfs een mooie taart boven gehaald met 3 kaarsjes die mijn verstrooide zelf ietwat laat uitblies. Het was zeker een erg lekkere taart en heb er een paar stukken van gegeten. Het was allemaal erg goed en dit is wat deze club de beste maakt om een verjaardag te vieren in een zo familiaire setting en dat top weet uit te pakken. Al ben ik wel liever iets beter voorbereid op het moment zelf door dit vooraf af te spreken, dat is gewoon een trekje van mij.

    Voor de goede organisatie wil ik ijsberenforum en Babylon enorm bedanken!


    Natuurlijk hou ik bij deze in het achterhoofd dat ik de datum veel eerder ga doorgeven dan dit jaar waar de omstandigheden om de juiste datum te prikken veel minder gunstig was dan vorig jaar wat mogelijk op de opkomst woog. Wie aanwezig was, wil ik hartelijk bedanken voor de komst en ik merk van de verslagen die al online zijn, dat het ook voor hen een leuke dag was.


    Restaurant en nieuwe kennismakingen

    Ik heb gegeten na de sessie met Michelle gevolgd door wellness. Een voordeel van het verandagedeelte is dat je er diverse tafels hebt om rustig te eten. Die ene houten tafel als enige eettafel is niet langer een issue al bleef ik er traditioneel zitten wachten op m'n eten en bleef ik er eten. De wachttijd daarvan is een gekend nadeel: de keuken is erg klein en onderbevrouwd. De meesten kunnen gelukkig uit de warmhoudbakken eten opscheppen. Ik had kip (weeral, ja) met zigeunersaus, frieten en groente en liet het me smaken met een blonde leffe: het gerecht is een gewoonte geworden, hier.

    Tussendoor maakte ik kennis met Duivemelker op wiens naam ik nu een gezicht kan plakken en ik kreeg terug wat kusjes van zijn Mila want ze was me al eerder om de nek gevallen voor mijn verjaardag, de schat. Ik ben slechts eenmaal met haar geweest en dat was geen goede keer door miscommunicatie vooraf. Wie weet volgt er ooit een herkansing? Het blijft een aardige meid, die Mila. Ondertussen was het duidelijk dat Eddy te vaak in de bodem van zijn alcoholglazen kon beginnen staren wat immer tot bitsige communicatie en vreemde reacties kan leiden. men heeft er zelfs een spreuk neergezet boven de bar in de hoek bovenaan.


    Naar het einde toe

    Na het eten uitgerust met een biertje erbij gepakt en de voetbal van Duitsland tegen Spanje gezien of een gedeelte ervan. Blauwe beer kwam er later even bij zitten en praten. Ik deed nog een rondje, zag dat de club leger was geworden. Ik ging weer naar de wellness om vervolgens op dezelfde plek te zitten. Zoals eerder beschreven, kwam Adelina terug naar me toe en gingen we nog een keer op kamer. Ik had er geen spijt van dat ik niet met een nieuwe dame probeerde deze maal, Adelina is alle aandacht meer dan waard! Na de tweede maal met haar was ik voldaan en hoefde geen verdere kamergangen meer. Pink ondernam nog een poging me te verleiden terwijl ik van een laatste jacuzzibeurt genoot. Ik kon voet bij stuk houden al was het erg moeilijk.

    De volgende afspraak, de verjaardag in SixSens, liet ik vallen omdat trop nu eenmaal teveel is en ik liever nageniet van mijn tijd met haar tijdens een wandeling in de Noordelijke Eifelstreek alvorens ik naar mijn volgende afspraak ging.

    Vroeger dan anders verliet ik Babylon (0:30 is vroeger dan anders...), schudde Eddy de hand terwijl die vroeg of alles naar wens was. Ik weet niet of ik dat voldoende heb kunnen benadrukken: dat was het heel zeker, een nieuwe topdag voor het jaar 2018. Deze verjaardag gecombineerd met andere zaken de dag erop maakte van dit weekend een gevarieerde topervaring waarop ik tevreden terug kijk. In een jaar vol onzekerheden geniet ik daar maximaal van.


    Ontbijt

    Ik had een goede nachtrust genoten en de volgende dag stond ik tijdig op, de kuisvrouw hoefde me deze keer niet uit m'n bed te lichten. Voor het ontbijt was alles rond 10u15 al voorhanden. Ik ontbeet rustig en kreeg een kus van Michelle ter afscheid voor het naar huis gaan. Nadat ik de deur achter me dicht deed, bleef ik nog wat op de parking hangen om wat sms'en te controleren en tijdig te zien dat de tijdsboog van de volgende afspraak gevoelig werd vervroegd waardoor mijn verblijf in SixSens te kort zou worden. De plannen werden omgegooid en in een tussentijds wandeling langs de Ruhrsee dacht ik tevreden terug aan de verjaardag en dan vooral aan Adelina.

    Babylon, tot de volgende!
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 april 2018 om 16:54
    De zwarte wolf

  26. Onderstaande 21 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Agronymus1 ( 5 april 2018),Bearke ( 4 april 2018),biged ( 7 april 2018),blauwebeer ( 4 april 2018),cheasehead ( 5 april 2018),deket ( 4 april 2018),dennisw ( 8 april 2018),duivenmelker ( 4 april 2018),Eddy_V (17 april 2018),Elmo3108 ( 4 april 2018),Firehawk ( 4 april 2018),Hooker lover1 (15 april 2018),jansenroy ( 4 april 2018),Klatergoud ( 5 april 2018),Manureva ( 4 april 2018),Partycrasher ( 5 april 2018),Schietgraagft ( 5 april 2018),Sphinx ( 6 april 2018),swazontneuf ( 4 april 2018),yylover ( 4 april 2018)

  27. #791
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:47
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    fervent,
    ich glaube es gibt kaum eine Frau die Angst vor dem Wasser hat. Es ist nur immer eine Extra-Arbeit Haare zu föhnen, neues
    Makeup aufzutragen... zu viel Zeit die für eine neue Session verloren geht.

    vanKees
    vanKees,
    Ik zeg echt niet zomaar iets: de dame in kwestie was zeer serieus daarover en het leidde tot een gesprek daarover. Het ging echt niet over het föhnen van de haartjes.

  28. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 april 2018)

  29. #792
    Geregistreerd
    10 februari 2007
    Last Online
    25 april 2024 @ 08:08
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    105 in 19 posts

    Standaard

    Ik plan op 19/4 een bezoekje aan Babylon. Hoe zit het dan met de verwachte AWL ivm orthodox pasen?

  30. #793
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Gewoon de awl lijst in de gaten houden, dan weet je het.
    Hebben ook geen glazen bol, waar we in kunnen kijken.
    Kan meevallen of juist niet, maar dat geldt voor elke club.
    Trouwens niet alle roemeense dames zijn orthodox!

  31. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 april 2018),Sjeufke ( 7 april 2018)

  32. #794
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Zaterdag 14 april 2018

    Een dagje Babylon.
    Geschreven onder het genot van een heerlijk zonnetje.
    Op tijd uit de veertjes en mijn maatje Jooploop opgepikt die al geruime tijd op springen stond en hij was hoognodig aan een sauna club bezoek toe.
    Onderweg naar Elsdorf ook nog Bodaboda opgepikt die zijn debuut in Babylon zou gaan maken die dag.
    Iets voor 11 gearriveerd op het parkeerterrein en een paar minuten voor 11 werden we al binnen gelaten door de dienst doende theke.
    Over haar zijn nog wel wat op en aanmerkingen te plaatsen, want je moest onderhand smeken om een iets grotere locker te bemachtigen en dit moest je ook nog goed onderbouwen waarom.
    Uiteindelijk toch mij grotere locker gekregen.

    Jooploop was nog wat aan het na mopperen over dat hij geen groot kluisje kreeg en wie komt daar binnengewandeld, ja ja het was YYlover die het gas flink open had gedraaid op de autobahn.
    Het magic trio kwik, kwek en kwakje waren weer compleet.
    Eerst even drinken besteld bij de lieftallige Lori die mijn voortaan hele grote glazen fris geeft, want anders kom ik te vaak drinken bestellen.
    Daar heerlijk wat eitjes gegeten, maar daar moet je tegenwoordig wel snel bij zijn want ze zijn snel op een worden niet goed aangevuld. Jooploop wilde rond de klok van 1 lekker eitjes gaan eten, maar die waren op en snarste een keukendame tegen hem.
    Dus reden om weer te mopperen, hij had echt een mopper ochtend in Babylon.

    Lekker tussendoor genoten van de wellness en ook mooi om te zien dat Babylon ook rolstoel vriendelijk is, want er was een beer in een rolstoel aanwezig.
    Mooi om te zien dat met een handicap toch gewoon een SC kunt bezoek.
    Achter op de rolstoel stond trouwens een hilarische naam “Quicky”.

    Swazontneuf en zijn partner en crime waren ook in the house en zij voegde zich toe aan het illustere gezelschap. De line up was redelijk oké, maar er waren te weinig dames en te veel beren. Dat alles gaf een jagers gevoel en dit keer waren de rollen omgedraaid. De mannen jaagde op de vrouwen en lagen op de loer bij het eetgedeelte en als er een dame naar beneden kwam die ze als interessant hadden bestempeld dan vlogen ze er meteen op af.
    Ik had geen haast en we zaten met een gezellig gezelschap dus ik vermaakte me eigen wel door wat rondjes wellness te doen en wat bij te kletsen met de rest.
    Omstreeks 4 uur begon het dan toch te kriebelen en ging ik ook de jachtvelden betreden.
    Eens kijken of ik het nog niet was verleerd naar al die jaren geleden gejaagd te hebben in de Pauschalclubs.

    Kamer 1:
    Mijn prooi had ik al uitgekozen, want de dame in kwestie had ik in de middag verrassend gespot.
    Waar ik haar 2 weken geleden nog in LR zag en waar ze op mijn to-do list voor de volgende keer aldaar, trof ik haar nu verrassend aan in Babylon.
    Het was de prachtige Sofia, een mooi blonde Roemeense met een zeer strak lichaam en een heel mooi koppie.
    Uiteindelijk had ik haar dan toch gevangen en ze vertelde me dat ze alleen vandaag in Babylon zou zijn en daarna weer op doorreis ging naar andere Duitse clubs met als eindbestemming Sharks.
    Deze dame is een echte clubhopper , want een poos geleden was ze ook al werkzaam geweest evenals in LR.
    Van de kamer had ik geen hoge verwachtingen, omdat ik haar als optiek fuck bestempeld had.
    Beneden op de kamer beland en braaf op bed gaan liggen om te wachten wat komen zou gaan.
    Heerlijk begon ze met rustig aan pijpen en had ik een prachtig uitzicht over haar mooie body met een leuke A-cup. Daarna klom ze voorzichtig op mijn dop en begon ze me heerlijk te bereiden en dat werd steeds wilden. Mmm heerlijk om te zien zo een mooie meid.
    Daarna nog missio en doggy wat ook goed was en heerlijk klaargekomen.
    Al met al toch een prima kamertje met een goede kwaliteit seks, maar het is geen toppertje maar wel leuk om gehad te hebben.
    HHG 50%

    Inmiddels begon het wat rustiger te worden in de club en konden we even lekker wat eten.
    Ook nog een grappig ding gezien in de nieuwe overkapping buiten.
    Een dame wilde vanuit de overkapping naar de binnenplaats toe lopen alleen ze was even vergeten dat de glazen schuifpui dichtstond en niet open wat resulteerde dat ze vol tegen de glazen pui aanliep en er een afdruk van haar neus achterbleef op de ruit.
    Gelukkig mankeerde ze niks en kon ze er zelf ook goed om lachen
    Daarna weer wat rondje wellness en zo rond 8 uur was de verhouding weer prima, maar er werd nog steeds druk gekamerd.
    Inmiddels begon die slappe worst tussen mijn benen weer een teken van leven te geven.
    Dus op naar kamer 2.

    Kamer2:
    Andrea stond op het lijstje. Een dame waar ik gedurende de dag al diverse keren mee had gesproken en natuurlijk wat gedold.
    Voor mijn neus in de jacuzzi werd ze weggekaapt door een Duitse beer wat ik prima vond, want ik wilde pas over een uurtje kamer 2 doen.
    Op mijn gemak gedoucht en een tactisch verkenningspunt uitgezocht om in de gaten te houden wanneer ze terug was.
    Dit duurde en duurde en blijkbaar was ze pannenkoeken aan het bakken met die beer.
    Uiteindelijk toen ik het bijna opgaf en over wilde schakelen naar een zeer mooie Bulgaarse dame kwam ze plots tevoorschijn.
    Nog wat rustig op de bank gezeten en daarna naar de kamer gegaan en wederom braaf op bed gaan liggen en wachten op de dingen die kwamen.
    Toen madam eenmaal op bed lag stopte ze haar glibberige tongetje in mijn mondje en begonnen we even lekker te zoenen.
    Daarna werd pielemans oraal verwend en daarbij raakte ze wat gevoelige snaartjes.
    Vervolgens de seks die ook prima was en uiteindelijk heerlijk het condoom volgespoten.
    HHG voor deze dame 70%

    Toen ik terug kwam van de kamer YYlover nog een hand kunnen geven en hij verliet het pand.
    Jooploop moest nog van zijn laatste zaaddruppels af en zat nog op de kamer.
    Niet veel later was hij ook moe en voldaan terug en zo konden we nog afscheid nemen van Swazontneuf en zijn kameraad.
    Nog een laatste drankje om de dag goed af te sluiten en omstreeks 11u verlieten wij het pand naar een mooi dagje.
    Bij de lockers nog Cupido tegengekomen die ook de reis naar Babylon had gemaakt.

    Alle beren van deze dag, bedankt voor de gezelligheid.

  33. Onderstaande 17 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Agronymus1 (15 april 2018),biged (16 april 2018),duivenmelker (15 april 2018),Firehawk (18 april 2018),Hooker lover1 (15 april 2018),Jack42 (15 april 2018),jansenroy (16 april 2018),Jooploop (15 april 2018),Klatergoud (16 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018),pret (15 april 2018),Schietgraagft (16 april 2018),Sjeufke (15 april 2018),swazontneuf (15 april 2018),VAZKOR (15 april 2018),yylover (15 april 2018)

  34. #795
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Gister maar weer eens een dagje naar babylon geweest

    Ik kijk er al meer als een week naar uit wand het was toch al een week of 4 geleden dat ik in de club
    Was geweest dus zaterdag was het eindelijk zo ver cheasehead was mooi op tijd bij mij met 5 min vertraging wand hij moest nog even de formule 1 kijken maar we hadden de tijd en moeten nog even een stukje om rijden om bodaboda op te halen toen met 3 man sterk naar elsdorf daar aan gekomen was het al redelijk druk met auto’s na nog even gerookt te hebben toch maar naar binnen gegaan en we werden ontvangen door de theke toen ik vroeg om een Groote lokker kreeg ik hem niet wand die had ik niet nodig oke maar vervolgens komen de andere 2 terug om zich om te kleden en die hadden er wel een waar op de irritatie een beetje toe sloeg denk dat ze met het verkeerde been uit bed was gestapt wand vriendelijk is ze niet echt dan geef mij die Andre theke Damme maar is altijd vriendelijk komt tussen door nog eens een praatje maken maar goed daar laad ik me dag niet door verpesten toen kwam yylover ook nog even en die hoorde ons al van uit de kleed ruimte natuurlijk en doen was het weer compleet en we gingen richting de bar en daar kwamen we valentina al tegen die ook weer terug is en die dacht van ow nee he maar we werden vriendelijk verwelkomt door haar even gevraagd hoe het met haar was om dat ze 3 maanden vakantie had gehad toen was het tijd voor een bakje koffie en om even wat bij te kletsen en de nieuwe rokers ruimte wat erg mooi is geworden en met het voorjaars zonnetje goed te hebben was toen goed gebruik gemaakt van de wellness toen wannen we swazontneuf en ze maatje nog tegen waar op we een gezellige dag hadden met ze alle toen ik om half een wilde gaan eten waren helaas de eitjes op ik dacht zal het eens vragen als ze nog bij gevuld worden maar kreeg een snauw van het keuken personeel dat ze dat niet meer deden ik dacht van oke dus weer lichte irritatie ik dacht vort het gaat goed hier maar gelukkig zijn er natuurlijk ook vriendelijk personeel en voor mij een les gewoon meteen gaan eten



    Wat deze dag mooi om te zien was dat er ook mannen met een handicap gewoon een club kunnen bezoeken en dat er ook mensen zijn die ze dan vriendelijk helpen en ook een paar dames die zo vriendelijk zijn om die mannen te helpen



    Wat op viel deze dag was dat de dames al op gewacht werden bij terug komst van hun kamer en een dame in het bijzonder was heel populier en als die rond liep dan kwam er beweging in de zaak dan werden er een aantal redelijk zenuwachtig als ze haar te pakken konden krijgen maar aranca was heel de dag bezet ik had ook wel interesse haar maar dat was gewoon niet te doen maar wel mooi om te zien hoe anderen mannen proberen haar te pakken te krijgen en hebben we ook regelmatig om moeten lachen het was voor de dames een goede dag wand er was een mannen overschot dus je moest vlug zijn als je een Damme wilde hebben maar we hadden de tijd toen maar eens rond gaan kijken voor de eerste ronde


    Kamer 1
    Ik was wat aan het rond lopen en kreeg niet echt wat gevonden en de druk was hoog dus toen toch maar is in het jachtveld begeven en er was niet zo veel keuzen maar me oog viel op stefanie een mooi lijfje en heb haar al vaker gezien en ik dacht ik waag de gok maar eens een keer en eerst even wat zitten praten en toen maar is naar de kamer gegaan het was kamer 6 boven en dat is niet de aller fijnste kamer maar goed dat maakt dan ook niet uit het bed werd op gemaakt en gingen liggen waar op we eerst even op verkenning giggen en toen begon ze te pijpen heel rustig en ze voerde het heel langzaam op dat was gewoon goed toen verschilden standjes gedaan en was wel goed en redelijk de kamer verlaten was geen hoog vlieger maar ook niet slecht gewoon standaard en goed voor de eerste kamer herhaling 50%



    Bij terug komst met me maatjes weer even wat zitten praten over alles en nog wat en nog wat in de wellness rond gedaan op de duur kregen we toch weer honger dus maar weer eens wat eten besteld wat natuurlijk weer goed smaakte en snel klaar was toen werd het ook wat minder druk met mannen en konden we ons weer eens klaar maken voor ronde 2 wand er zat weer leven in en ik had me eigenlijk wat voor genomen en dat was om met nora tegaan vorige keer al eens gespot maar dat bleek ook nog een op gaven te worden deze dag


    Kamer 2
    Dat werd dus wel nora na een tijdje kwam ze het rook hok in gelopen en yylover spotte haar iets eerder als mij en was zo vriendelijk om zijn stoel af te staan aan haar en dat ik met haar even een praatje kon maken en het voelde goed dus maar eens richting de kamer en daar aangekomen werd het bed op gemaakt en begonnen we lekker te zoenen en na 5 min dacht ik van ik maak er maar een uurtje van wat ik normaal nooit doe bij de eerste keer maar dit voelde goed en na eerst elkaars lichaam hebben ontdekt ging ze heel rustig naar beneden en begon heerlijk te pijpen wat zeer aangenaam was naar de pijp beurt vroeg ze als ik haar wilde beffen wat heeft ze een heerlijk poesje na haar befbeurt eerst even heerlijk potje tong worsten en ging ze heerlijk boven op zitten daar na nog doggy gedaan en dat was ook zeer goed waar ze de spiegel goed bij gebruikten en na een tijdje nog missionaris gedaan waar op ik het niet meer hield en het condoom vulden de resteerde tijd nog even zitten na kletsen over van alles en nog wat en toen was het tijd om tegaan en dacht deze Damme heeft wat extra verdiend en haar netjes betaald met een kleine fooi herhaling is gewoon 100%en ik denk ook wel een favoriete Damen er bij heb



    Na terug komst weer bij me maatjes en die waren wel nieuwsgierig hoe ze mij bevallen was waar op ik even ging roken en dat nora nog even met de Nederlandse bende kwam zitten en nog gezellig even hebben zitten praten met ze alle doen toen nog wat rond gehangen in de bar en zo en ik wilde na een tijdje nog wel een keer dus maar weer eens klaar gemaakt en yylover ging naar huis die was klaar voor deze dag en hebben we afscheid genomen van hem waar op ik nog maar eens ging kijken voor wat anders ik hat een dame op het oog maar helaas was die net bezet en moest ik naar een ander op zoek

    Kamer 3
    Ik kreeg zo snel niks gevonden tot dat ik valantina weer zag en dacht van waarom ook niet ken haar al van af de lr en al een aantal keer mee geweest op de kamer en ook in babylon en dat is altijd wel goed dus maar eens haar op gezocht voor en snel gevonden ze drukte haar heerlijke nep tieten tegen mij aan en dacht van hup naar de kamer normaal ben ik daar niet zo van maar zo af en toe is dat ook wel leuk om met een paar nep tieten te spelen en een maal daar bed op gemaakt en kwam ze heerlijk naast me liggen en wat is het toch een mooi meid en ook altijd heel vriendelijk en aardig na een goede pijp beurt ging ze er heerlijk boven op zitten en daar na nog doggy en dat was ook goed en daarna nog missionaris gedaan waar op ik het condoom weer vulden en weer tevreden de kamer verlaten



    Na terug komst nog even wat gedronken en afscheid genoeme van swazontneuf die we heel misschien nog zien op de konings dag in de lr en daarna nog wat gedronken en was het voor ons ook weer tijd om te gaan mede beren bedankt voor de gezellige dag

  35. Onderstaande 14 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Agronymus1 (15 april 2018),cheasehead (15 april 2018),duivenmelker (15 april 2018),Firehawk (18 april 2018),Hooker lover1 (15 april 2018),Jack42 (15 april 2018),jansenroy (16 april 2018),Klatergoud (16 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018),Schietgraagft (16 april 2018),swazontneuf (15 april 2018),VAZKOR (15 april 2018),yylover (15 april 2018)

  36. #796
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 21:36
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.672
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Het 3e verslag vandaag uit Babylon. Mede vanwege mijn kortingskaartje (met dank aan Agronymus1) is het niet anders dan normaal om hier verslag te doen.
    In een recordtempo mij om 11 uur exact aan de deur gemeld.
    Het is pas april, maar ik heb inmiddels mijn miss ijsbeer voor 2018 al genoemd, denk niet dat daar nog iets tussen komt. Maar ik benoem ook alvast de meest norse thekedame van 2018.
    Ook ik vroeg naar een grotere locker, wat werd beantwoordt met een chagrijnige 'NEIN' . Neem je jas mee, en dan krijg je m wel. Nou ja, ok dan. Het kortingskaartje werd overigens wel probleemloos geaccepteerd.
    Daarna een hartelijk welkom door Cheasehead, Bodaboda en een mopperende Jooploop, zie hierover bovenstaande verslagen.

    Na het gebruikelijke ochtendritueel, sigaretje, koffie, bubbelen, tijd voor het ontbijt. Het was inmiddels rond 12 uur en de volgende prettige verrassing zaten in het rookgedeelte, Swazontneuf en zijn maatje. Ook hier een hartelijke begroeting.
    Geen eieren meer helaas. Voor mij echter geen probleem, ik ben een grote liefhebber van de 2 keuzes soep in deze club.
    2 Mokken overheerlijke groentesoep met een paar broodjes, en deze jongen kan er weer tegenaan.
    Jooploop was er echter van overtuigd dat de roerei wel zou worden aangevuld, navraag leverde hem echter een (net zo) chagrijnige 'NEIN' op van de keukenprinses.
    Mopperend zat ie later een broodje met jam te nuttigen.

    Met genoemde beren lang zitten te kletsen in de serre, en we zaten ons kostelijk te amuseren aan het grote aandeel beren die zich hadden verzameld in het eetgedeelte.
    Het was mij allang duidelijk voordat deze dag zou beginnen. Met een line up van 25 dames op een zaterdag, gaat dit geen makkelijke dag worden qua dameskeuze.
    Het waren dan ook gedurende de hele dag de dames die hun keuze zouden maken en niet andersom.
    Iedere (populaire) dame die zich afmeldde na haar kamertje, werd direct belaagd door meerdere beren, en verdween weer snel naar het volgende kamertje.
    Ging je achter in de lounge zitten wachten op een dame, dan zat je slechts toe te kijken hoe een dame weer verdween in een van de kamers.

    Cheasehead heeft lang en geduldig gewacht op zijn eerste kamertje, maar Jooploop had inmiddels het duurrecord verbroken van rondjes lopen in bar/lounge en begon alweer te mopperen.
    Het mopperen was overigens geheel verdwenen toen ie zeer tevreden terug kwam van zijn date met Nora. Deze dame staat nu dus ook hoog op mijn todo lijstje. Had al een keer met haar gesproken en ook vandaag voegde ze zich een paar keer bij ons in de serre. Een leuke en vriendelijke dame.

    En voor mij ? Mijn eerste kamer met (de niet zo populaire) Antonia. Een prima uurtje, geen topkamer, maar haar wat agressieve uitstraling verdwijnt helemaal op de kamer. Een lieve correcte dame met een meer dan voldoende service. Herhalingsgevaar met haar blijft aanwezig.
    Niet lang hierna plotseling een van de populaire dames die eventjes zonder beer op de bank lag tegenover de bar, Flori. Nog te vroeg voor mijn 2e kamertje maar haar gevraagd om ze in de avonduren tijd voor mij had. Een knikje van haar kant en zo dacht ik mijn 2e kamer verzekerd te hebben. Nou nee dus, in de avond een hele tijd op haar gewacht. Maar telkens als ze terug kwam, stortte ze zich weer direct op een andere beer.
    Wat geergerd zat ik dit aan te kijken, ik weiger overigens om mij bij de kwijlende beren te voegen, maar achteraf wel begrijpelijk. Op zo'n dag waar veel geld verdiend kan worden, gaat een dame toch voor haar eigen klantjes.

    Het was Cheasehead die mij wees op een andere dame, de jonge Lea. Met haar een half uur op de kamer beland. Ook deze dame is zeer populair en ik moet toegeven, met haar (nog geen jaar) clubervaring is haar service al op een behoorlijk nivo.
    Maar het was het allemaal net niet voor mij. Tongzoenen en BJ, het was alles wel ok, maar ik denk dat ik nog steeds mijn kamer met Natalia van vorige week in mijn hoofd had.
    Na 20 minuutjes was het alweer gebeurd en YYlover's zakje was weer leeg. HHG met haar is nog niet zeker.

    Was het dan een wat mindere dag. Zeer zeker niet. Met de bekende beren een genoeglijke dag beleefd. Het weer was aangenaam en de tuin voor de eerste keer eens uitgeprobeerd.
    En dan die bardame Lori......oef...wat liep ze er vandaag weer prachtig bij.

    Rond 10 uur huiswaarts gekeerd.

    Groetjes uit Limboland

  37. Onderstaande 19 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Agronymus1 (15 april 2018),biged (16 april 2018),cheasehead (15 april 2018),duivenmelker (18 april 2018),Eddy_V (17 april 2018),Firehawk (18 april 2018),Hooker lover1 (15 april 2018),Jack42 (15 april 2018),jansenroy (16 april 2018),Jooploop (15 april 2018),Klatergoud (16 april 2018),lifouvea (15 april 2018),Manureva (15 april 2018),Mr Bluenose (16 april 2018),Schietgraagft (16 april 2018),Sjeufke (15 april 2018),swazontneuf (15 april 2018),VAZKOR (15 april 2018)

  38. #797
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:08
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Maar het was het allemaal net niet voor mij. Tongzoenen en BJ, het was alles wel ok, maar ik denk dat ik nog steeds mijn kamer met Natalia van vorige week in mijn hoofd had.
    Zolang je die kleine Russin als maatstaf blijft hanteren zal al de rest figuurlijk in haar schaduw staan.

  39. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (15 april 2018)

  40. #798
    Geregistreerd
    21 februari 2018
    Last Online
    10 augustus 2018 @ 20:29
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Is er een leegloop aan de hand in Babylon? De hele week minder dan dertig dames op de aanwezigheidslijst. Waar is de tijd dat er 35, 40 tot meer dan 50 op stonden, toch op vrijdag/zaterdag? Ik zie ook veel dames (toppers) in andere clubs. Vraag me af wat er aan de hand is en vind het jammer ook, want ik vind Babylon wel een fijne club.

  41. #799
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    664
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Ortodox Pasen wellicht

  42. #800
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door treftu Bekijk bericht
    Is er een leegloop aan de hand in Babylon? De hele week minder dan dertig dames op de aanwezigheidslijst. Waar is de tijd dat er 35, 40 tot meer dan 50 op stonden, toch op vrijdag/zaterdag? Ik zie ook veel dames (toppers) in andere clubs. Vraag me af wat er aan de hand is en vind het jammer ook, want ik vind Babylon wel een fijne club.
    Klopt, de meeste zwarte parels zijn verhuisd naar Black Pearl! Ik schat toch zo een stuk of 6. Tja dan neemt het damestal al snel 20% af.

 

 
Pagina 32 van 161 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60