Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 400 van 409
  1. #376
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard iemand nog iets voor de rondvraag?

    Eindelijk was het dan zover: de 4e woensdag van de 11e maand, een 30-tal vooraf opgegeven agendapunten en enkele diehards die zich vrijwillig hadden aangemeld voor de kwartaalmeeting.

    Telkens is het weer een opgave om een geschikte locatie te vinden, maar aangezien de naakte waarheid deze keer maar eens op tafel moest komen, werd voor het altijd gastvrije Babylon gekozen.
    De huur van de vergaderruimte is recentelijk omhoog gegaan naar 60,- pp, vermoedelijk om de gedane investeringen enigszins binnen een verantwoorde termijn terug te kunnen verdienen.
    Dat mag de pret echter niet drukken, want alle voorzieningen waren aanwezig om een lange vergaderdag zowel efficiënt als comfortabel te laten verlopen. Weliswaar heeft de bediening weinig tot niets om het lijf, de inzet komt uit een goed hart zullen we maar zeggen.

    Een van de deelnemers had zich onder voorbehoud bij mij aangemeld en zowaar.. Vrijwel gelijktijdig reden we het parkeerterrein aan de achterzijde op. Zijn naam doet geen recht aan zijn staat van dienst, maar het is een feit dat Newbear veruit de jongste van het mannelijke gezelschap was. Terwijl deze formeel reeds gepensioneerde deelnemer snel naar binnen liep vanwege de kou, moest ik nog even de koffer induiken voor mijn entreebewijs.
    Feitelijk was ik vandaag illegaal aanwezig en als puntje bij paaltje zou komen, dan zou ik mij zelfs van stemming moeten onthouden en zou mijn potlood ongebruikt blijven.

    Wat was namelijk het geval? Een gewaardeerd lid die voornamelijk de vergaderingen kan bijwonen in combinatie met een sluitend alibi, bleek deze maand te druk te zijn met andere activiteiten zoals de reallifesoap serie Gouden Tijden Slechte Tijden.
    Sportief als hij is, stelde Pistoleeke zijn entreebewijs aan mij ter beschikking waardoor ik voor de zesde keer dit jaar Babylon als klaploper bezocht heb. Met dit valse identiteitsbewijs werd mij probleemloos toegang verschaft tot de vergaderzaal.
    Dank voor deze geste en zoals aangeboden volgt er voor de eerste kwartaalmeeting in 2016 een aanbod retour aan Pistoleeke.

    Nieuwsgierig hoe de rondvraag zich zou presenteren, besloot ik om deze keer niet de leveranciersbel te gebruiken maar mij gewoon als "gast" aan te melden bij de ingang. En verdraaid! Uit alle hoeken en gaten kwamen de vragen op mij afgevuurd!
    Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik nog tot in de avond de tijd zou nemen om op alle vragen in te gaan, kreeg ik de gelegenheid om mij even op te frissen. Vervolgens in het prachtige rode clubuniform op weg naar de lunch ruimte.
    De tijden dat een clubstropdas nog tot de verplichte dresscode behoorde, ligt gelukkig al weer geruime tijd achter ons. Toch heb ik aan het begin van de vergadering altijd even een wat "naakt" gevoel.

    hasta la pasta bleek op dat moment reeds wat voorwerk aan het doen te zijn en Lesyeux stond samen met Bubbelbader aan de vergadertafel. Prettig kennis te maken met deze liefhebber van ehhh.. bubbelbaden en in de loop van de dag wat ervaringen met elkaar uitgewisseld zoals dat collega's betaamt.

    Één van de agendapunten betrof het onderwerp ontboezemingen en gênante momenten. Hiervoor was een tot driezitter gepromoveerd tweezitsbankje gevonden. Lag het aan de ontboezemingen of aan het feit dat we akelig gezellig dicht tegen elkaar aan zaten? Ik kreeg het in ieder geval behoorlijk warm!
    Ik zie dat de details het forum (nog) niet bereikt hebben en vertrouw ook op de discretie van de aanwezigen om dit zo te houden.
    Laten we wel wezen...de oudste dvp ooit is nog tot daar aan toe, maar een dvp die geen dvp maar een hvp bleek te zijn, is echt te gênant om in detail in de notulen op te nemen!

    Gedurende de middag wat rondgekeken, bubbelbad benutzt, saunaatje gelijktijdig met Lesyeux gedaan en smalltalks met de mij bekende meisjes als Bianca, Gabriëlla, Alice, Claudia, Monica en de grappige bardame die na een jaar van afwezigheid weer terug was (Renate als ik mij niet vergis).
    De rechaud werd in de middag telkens aangevuld met pannekoeken/flensjes. Errug lekker, heb er uiteindelijk 5 gegeten met kersen en poedersuiker (het effect hiervan daags erna laat zich raden..).
    Echt behoefte aan een 1-op-1 gesprek met één van de aanwezige dames had ik nog niet. Zoals Newbear elders ook al schreef: Aan de ene kant vraag ik mij af wat ik hier deed, aan de andere kant blijft het bezoeken van oa Babylon toch trekken, zelfs als de opkomst van de vaste bewoners wat tegenvalt.
    Viel het dan zo tegen? Dat dan ook weer niet, maar de aanwezigheid van de dames geeft mij niet meer het opwindende gevoel zoals voorheen. Het rustige middagje relaxen en kletsen met de andere gasten was prettig. Deze keer wat minder met Newbear met wie het fijn praten is over het leven buiten de clubs. Heb veel aan de vergadertafel gestaan en nader kennisgemaakt met oa Bubbelbader en een Duitse bezoeker die stamgast is geworden, sinds de keer dat ik hem in de zomer aantrof. Aardige personen met gevoel voor humor!
    Dat kan je van de meeste Duitse bezoekers daar niet zeggen.., arrogant en zonder één keer te lachen zie je ze de hele dag in de club staan. Ik begin de dames steeds meer te geloven dat zij het liefste met Nederlandse bezoekers te maken hebben (en met enkele Vlamingen uiteraard ��).
    Pas tijdens een hapje eten rond de klok van half zes werd mijn nieuwsgierigheid gewekt door een slanke blondine.

    Er bleken die avond uiteindelijk nog twee agendapunten te bespreken zijn:
    -1 de langharige Roemeense slanke blondine (girl next door type)
    -2 een langharige zwarte parel

    Ad1 Roemeense blondine
    Na een kort praatje op de ronde bank in de bar verplaatsen wij ons naar de kino. Het was niet zo druk deze woensdag en ook haar had ik deze middag het merendeel van de tijd op haar bankje zien liggen. Mooi meisje, naam vergeten (leek een beetje op Tina). In de kino leek het wel of zij werkelijk nog niets gedaan had die dag..en toen had ik mijn tong nog keurig in mijn mond gehouden!
    Overtuigd van haar sterke punten werd dit 1-op-1 gesprek vervolg in één van de kamertjes bij de kino. Wat het was weet ik niet, maar nadat zij van beneden terugkwam leek haar geile bui over. Een standaard half uurtje volgde, waar niks mis mee was, maar waarvan ik het prima vond dat zij het allemaal binnen 30 minuten wilde afronden.

    Terug gekomen in de bar nog wat mededelingen in de groep besproken en ineens werd mijn oog getrokken door een zwarte parel met een verleidelijke glimlach. Subtiel schuurde zij haar kontje tegen mij aan toen ze een drankje "moest" halen. Door de waarschuwende opmerkingen van hasta la pasta besloot ik nog maar niet op haar avances in te gaan.
    Bubbelbader en hasta la pasta begonnen weldra aan de terugreis en we namen vast afscheid voor het geval ik alsnog op een kamer zou belanden.
    Ik ging nog een rondje lopen en met een bak koffie op een bankje plaats genomen.
    Na 5 minuten was er nog niets gebeurd en kwam Lesyeux er nog even gezellig bij zitten zodat hij goed uitzicht had op Bianca... (wat daarvan het effect was heeft hij zelf inmiddels al beschreven, al moet ik zeggen dat hij nogal bescheiden in zijn verslag was...als je zag hoe die twee met elkaar bezig waren...!).
    Op naar de kino dan...als er geen leuke dame zou zijn dan zou ik ook mijn boeltje pakken en op huis aan gaan.
    Maar het lot was mij gunstig...

    Ad2 Zwarte parel
    Het was die glimlach en haar zachte huid die mij aantrokken. En dat dit gebeurde mag gerust een wonder genoemd worden. In een grijs verleden heb ik nog eens een aantal maanden gehokt met een Surinaamse. De herinneringen aan deze furie stonden altijd in de weg om met een zwarte dame te gaan. Zowel door de zeer positieve als de minder aangename herinneringen.
    Maar nu gebeurde het dan toch. Zij was mij gevolgd richting kino en kwam gelijk op mij zitten en begon te zoenen als of ze niet alleen genoegen nam met mijn amandelen maar zelfs m'n strottenhoofd wilde beroeren met haar tong!
    Dit ging zo een tijdje door waarbij mijn hand subiet richting haar poesje gedirigeerd werd...wauw...oude tijden leken te herleven.
    Kamertje in de kelder opgezocht en een uurtje of zo intensief gedebatteerd met Juliet, naar eigen zeggen een Française, maar met haar roots duidelijk in donker Afrika, Guadeloupe, Frans Guyana of één van de andere Franse koloniën (u weet wel, de goede oude tijd, toch...?)
    Heb geen paspoortje aangetroffen in het Babylon topic. Zij vertelde dat zij hier nog niet zo lang aanwezig was.
    En ik heb mij aan mijn goede voornemen kunnen houden, om mij voortaan niet meer zo in de achtergrond van de dames te verdiepen en aldus kan ik niet meer zeggen dat zij een leuke, lekkere, geile gekke meid is.

    En zo kwam er in de loop van de avond een einde aan een lange, onthullende, gezellige, zo nu en dan geile en vooral relaxte kwartaal meeting!
    En Garde

  2. Onderstaande 16 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 2 december 2015),Bluebear ( 2 december 2015),Bubbelbader ( 2 december 2015),Cat ( 2 december 2015),hasta la pasta ( 2 december 2015),Lesyeux ( 2 december 2015),licky luke ( 2 december 2015),mechelen ( 5 december 2015),NB100 ( 5 december 2015),palimo ( 2 december 2015),salitos ( 2 december 2015),SeX++ ( 3 december 2015),Sjeufke ( 3 december 2015),VAZKOR ( 5 december 2015),why not me ( 3 december 2015),Wijze grijze ( 2 december 2015)

  3. #377
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Babylon een dependance van Samya en Finca?

    Stap je Babylon in, denk je even een momentje dat je in Samya belandt bent: circa 6 ex-Samya dames zitten bij elkaar in een hoekje. Deel ook nog ex-Finca Erotica (en Sharks, Oase, etc).

    Kortom: voldoende nieuwe aanwas, totaal zowaar 38 dames aanwezig (waarschijnlijk hadden de dames Sjeufke op de AWL zien staan, maar die was er niet, veel dames dus uitermate teleurgesteld, Alice nog het meest ). Optiek van de dames door de nieuwe aanwas een stuk beter dan normaal, maar...........helaas de hit-n-miss ratio een stuk slechter dan normaal. Als dit zo door gaat wordt het bijna een "normale" club en verliest het haar stempel "service club"

    Gelukkig zat er nog voldoende kwaliteit tussen, zowaar ook nog bij de newbees, waaronder de slanke Theodora (Roemeense met perfect figuur, en prima service) en de al eerder aanwezige 1m77 lange Hongaarse Theressa. Met 2 Poolse MILFs, wat Duitse deerntjes en natuurlijk een handvol black ladies, is de line up ig zeer gevarieerd voor zo'n kleine club. Toch gek dat we Picasso1 hier nooit zien (zitten toch ook aardig wat PSE dames tussen ).

    Voor het eerst trouwens dat beide dance poles tegelijk in gebruik waren, de newbees waren zich flink aan het profileren, en dat allemaal op de muziek van Alice, die dit gelukkig sportief opvatte.

    Als een aantal bloedmooie ijskonijnen (zoals Raluca) ontdooien of vertrekken, kan Babylon nog voorkomen zijn oude USP te verliezen. We gaan het zien.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  4. Onderstaande 8 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 december 2015),Champollion ( 5 december 2015),fervent ( 5 december 2015),mechelen ( 5 december 2015),Nedlovefkk ( 5 december 2015),noglangnietuitgewandeld ( 5 december 2015),SeX++ ( 5 december 2015),VAZKOR ( 5 december 2015)

  5. #378
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Er was een jarige en een feestje op 150 km afstand van mijn huis en wel in babylon elsdorf. en gelukkig op een zaterdag .wat ik dan niet laten kan is me inschrijven voor zo feestje dit keer was zuidpool beer de jarige . zijn tractor zonder cabine stond al geparkeerd op de parkeerplaats achter babylon en ik mos me toch nodig pissen dat ik ma tegen dat grote wiel heb aan staan zeiken lekker uit de wind

    Om 15.00 uur trad ik binnen en trof daar een vrolijke teke die mijn wis te melden dat dhr N ook zal komen ze was helemaal in haar nopjes . ze heeft me ook ingeschreven voor een gratis toegang na zoveel keer en na me 30 euro geruild te hebben voor 2 handdoeken een kleine en een grote mocht ik de kleedkamer betreden daar trof ik kwant even de hand geschut . me uitgekleed een doesje genome handdoek om de bar in en de jarige de hand geschut . een praatje gemaakt met dhr n die dit keer geheel alleen was. tijdens dat gesprek viel annete me al op. ik vroeg aan de heer N wat me bezielde de laatste tijd val ik alleen ma op oudere vrouwen. annete is 42 jaar oud dhr N zij dat kom door je leeftijd .voor de gene die willen weten wat annete allemaal doe hier een link http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/472.php later in de avond met haar ma een kamer opgezocht . weer veder de toko door gewandeld en daar Hong Alice aan me lippen tja ik was al 5 maanden niet meer in babylon geweest en ze kwam vragen hoe dat kwam . haar eerlijk de waarheid verteld dat er 2 toppers angie en kesja niet meer waren en ik verplichtingen had in andere clubs en natuurlijk de vulkaanstrasse . later trof ik edy en hij blijf ma vol houden dat ik uit poolen kom

    . bij de balie zie ik een bloed mooie dame nog in de kleren mijn ogen zitten vast geplakt op haar lichaam wat later blijk uit ons gesprek in de zetel is dat ze een Duitse is en haar naam is Jeannette ik vind het een grote aanwinst voor babylon in haar pakket zitten geen extras ma dat mooie lichaam geef voor mijn al veel extras met deze dvp me eerste kamer gedaan en geheel te vrede de kamer verlaten hier nog even de link http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/501.php

    Om 20.00 uur was er chapanje en vlaai helaas was de koffie automaat stuk

    Of ik babylon weer 5 maanden laat wachten nee 19-12-2015 ben ik weer van de party op het Herdenkingfeest van een vriend die iedereen graag als vriend had Het spreekt voor zich dat alle ijsberen, youppieneuten, Freiers, wandelaars, rakkers allemaal welkom zijn .....

    het was een geslaagde dag ma door me vermoeid heid vertrok ik om 0.00 uur richting huis ik zeg ma zo oost west thuis slaap toch het best

  6. Onderstaande 5 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver ( 6 december 2015),Eddy_V ( 5 december 2015),Kwant ( 6 december 2015),MiniME ( 6 december 2015),SeX++ ( 5 december 2015)

  7. #379
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard 28.11 Verjaardagsfeest PollekeZuid01 in Babylon

    28.11 vierde wingman PollekeZuid01 zijn verjaardag in Babylon. Als feestvarken moet je dan natuurlijk maximaal van de dag genieten, dus nadat de kreunende ZP-tractor de luttele 60 Km overwonnen had, arriveerden we al om 13:00. Wijze Grijze fungeerde als Tom Tom en bij het tankstation achter Babylon zei mijn chauffeur: “Oh, ja, nu weet ik het weer”, met als resultaat dat we niet rechtstreeks rechtsaf-linksaf de parkeerplaats opreden, maar mijn chauffeur zonder postduiveninstinct slaagde er toch nog in een kleine omweg in te lassen.

    Terwijl PollekeZuid01 zijn vlaaien afleverde en incheckte, had ik ruimschoots de tijd me aan de aangetrippelde naakte dames te verlustigen. Blijft toch altijd een mooie traditie.

    We hadden om (grotere) lockers in de kelder gevraagd. Dat was geen probleem. Daarna ben ik gaan douchen en daar zag ik een klein bruin kruimeltje dat een invalide man heel lief aan het verzorgen was. (Bij binnenkomst van de club hadden we al gezien dat deze gast zijn scootmobiel pal voor de deur geparkeerd had). Maar deze meid deed dat met zoveel toewijding en zorg. Je zag gewoon dat dit geen routineuze DVP-mentaliteit was. Deze meid bleek Bulgaarse Anni te zijn die na een lang, lang verblijf in haar thuisland nu kortstondig teruggekeerd was om de kerstkas een beetje aan te spekken. Het was daadwerkelijk bijna 3 jaar geleden dat we voor het eerst nader met elkaar kennis gemaakt hadden, en dat stond nog steeds in mijn geheugen gegrift. (En ook dat van haar, zoals zou blijken). Wil je het nalezen? Dit verhaal staat hier

    Anni maakte er een showtje van door zich sensueel met olie en bodylotion te gaan insmeren en me een onbeschaamd uitzicht op haar kleine glanzende poes te gunnen. Regelmatig boog ze diep voorover met haar kontje naar me toegekeerd om elke teen apart met olie in te smeren. En dan altijd verleidelijk over haar rug naar me kijken en naar me lonken. Ach ja, ze zal er wel niets aan hebben kunnen doen, maar hierdoor stond ik nota bene met een behoorlijk Wijze Stijve onder de douche. Een leuke binnenkomer van de dag. Mijn beoogde kamergang(en)doel voor vandaag stond vast.

    Aangezien Anni toch voorlopig wel met haar klant afwezig zou zijn, eerst maar eens een beetje socializen met de aanwezige gasten. Vandaag waren er o.a. Vazkor, Kwant, Peetoom Benijsbeer, Dhr N., Sjaakpikhaak, De Duisburg Spesjalist. Een beetje triest trouwens dat sommige mensen zich voor een feest aanmelden en het dan zonder afmelding laten afweten. Ik heb ook de indruk dat het altijd dezelfden zijn. Wie de schoen past, trekke hem aan. Dat is toch gewoon een kwestie van goed fatsoen of opvoeding? Als organisator reken je met een bepaalde hoeveelheid bezoekers en neemt daarvoor vlaai mee.

    Later op de dag trof ik dan toch Anni. Ze memoreerde meteen aan haar politiepakjesactie van die bewuste eerste keer. Ze had me er destijds een foto van willen geven, maar door mijn toenmalige digibetisme was het me niet gelukt daar iets mee te doen. Dus geautoriseerd door haar, maar wel geAnninimiseerd, bij deze nu wel.

    Anni - Police 05.jpg

    De kamergang met Anni was uiteraard als vanouds en van uitstekende kwaliteit. Net als destijds heb ik haar dan ook met een gerust hart aan andere aanwezigen aangeraden, hetgeen haar toch weer zeker 3 nieuwe fans heeft opgeleverd die met haar gekamerd hebben. Mooi was ook dat Anni een kamer geregeld had met spiegel, waardoor ik maximaal zicht op onze activiteiten had. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10

    Later op de avond ben ik dan nogmaals bij Anni in herhaling gevallen. Ze was een beetje moe, dus ik bood haar een rust- en knuffelmomentje in de kino aan. Dat was op zich wel aardig, totdat er een meute Roemeentjes bijkwam die met luide stem aan roddel en achterklap begonnen te doen. Het leek wel alsof er een wedstrijd gestart was om te bepalen wie het grootste viswijf van de club is. In elk geval kunnen deze dames later altijd nog op de markt gaan solliciteren om met luide stem groente en fruit aan te gaan prijzen. Dus het was gedaan met de rust.

    We verkasten naar een kamer op de begane grond. De enige die vrij was op dat moment, dus er werd vandaag genoeg gesport hier. Jammer alleen dat iemand het raam had opengelaten, want het was er nogal fris. Echter de pauze had Anni goed gedaan, want al snel was de kamer broeierig warm door onze activiteiten. Al met al leidde dat tot een super fonteinorgasme dat helemaal uit mijn teennagels kwam aangeschoten. Anni was haar kunstjes nog steeds niet verleerd. Integendeel, ze had bijgeleerd. Wow. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10

    Anni gaat midden December weer naar huis.

    En ook ontmoette ik mijn peetoom Benijsbeer. In Mei 2012 trof ik hem in McSex in Hamm en hij attendeerde me op het bestaan van fora zoals dit. Ik meldde me aan en de rest is geschiedenis. We trokken destijds regelmatig met elkaar op en overnachtten ook wel eens samen in McSex. Legendarische tijden waren dat. Onze wegen scheidden zich op een gegeven moment. Dus we hebben heel uitgebreid weer bijgepraat. De jacuzzi was vandaag in ieder geval “the place to be”. Regelmatig werd er door iemand wat te drinken gebracht, want van al dat gelul krijg je natuurlijk dorst.

    Ik was door alle andere prioriteiten helemaal vergeten te eten, dus toen om 20:30 de vlaai geserveerd werd, met een glas sekt, heb ik me dat met een behoorlijke toef slagroom goed laten smaken.

    ’s Avonds zaten we weer in de jacuzzi, toen we tegen 00:40 gevraagd werden er een eind aan te breien. Het was goed geweest voor vandaag. PollekeZuid01 en ik waren zowat de laatsten die de club verlieten. Maar zo hoort het ook als je het feestvarken bent.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  8. Onderstaande 14 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer (22 december 2015),biged ( 5 december 2015),de duisburg spesjalist ( 6 december 2015),Eddy_V ( 5 december 2015),fervent ( 5 december 2015),Kwant ( 6 december 2015),Mr Bluenose (10 juli 2016),Nedlovefkk ( 6 december 2015),noglangnietuitgewandeld ( 6 december 2015),PollekeZuid01 ( 6 december 2015),Punter (12 juli 2017),salitos ( 5 december 2015),SeX++ ( 6 december 2015),VAZKOR ( 5 december 2015)

  9. #380
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard Tweedaagse

    Vorige vrijdag 4 december heb ik me nogmaals naar mijn favoriete clubje verplaatst. Ik sluit me grotendeels aan bij de indrukken van MiniMe. Hij was me voor, of ik ben nogal traag met het plaatsen van reacties.
    Bij het binnenkomen iets voor 13u, zag ik al dat er meer nieuwe dan bekende gezichten aanwezig waren. Maar ik had enkel de gelijkvloers verkend en realiseerde me dat er boven ook nog twee speelautomaten resideren. Soms, maar niet te vaak, brengen die apparaten meer op dan een ijsbeer. Rose had het dan ook moeilijk om te kiezen, want ze was net aan het winnen. Maar mij laten weggaan deed ze niet. Zij inde haar gokwinst en ik wist dat zij voor mij geen gok is. Net zoals vorige keren was Rose opnieuw een super GFE kanjer.
    Nadien de gangbare rituelen: saunaatje, whirlpool, TV kijken, gekende en minder bekende stoeipoezen die een babbeltje komen maken... In de vooravond uiteindelijk met Anabelle in bed beland. Geen kwaad woord over deze zwarte parel. GFE zou ik het niet noemen, daarvoor was ze te terughoudend. FK, NMC, PZC was aanwezig en van hoogstaand niveau.
    Tegen de klok van 11u. in de avond kreeg ik het gezelschap van Juliet. We waren waarschijnlijk allebei zo hitsig dat we op ons bankje aan een lange tongkus begonnen, wauw. Nadien vroeg ze me of ik met haar wilde kameren en als ik bevestigend antwoordde kreeg ik eerst nog een publkieke pzc. Zijn er misschien ijsberen die eerst vijf minuten tongen en dan vertrekken zonder een koop te sluiten? Wat er volgde in de kamer was van een onbeschrijfelijke heerlijkheid, top GFE. Hopelijk blijft ze nog jaren.

    Het was de bedoeling 's avonds terug te reizen, maar bij vertrek even informatie ingewonnen over hun kamerverhuur. Er hangt hieromtrent al enkele maanden een berichtje aan de receptie. Of het toeval is weet ik niet maar er was nog een kamer beschikbaar en aan de democratische prijs van 50euro.

    's Anderendaags iets voor 11uur een ontbijt genomen en niet aan de verleiding kunnen weerstaan om opnieuw 60euro inkom te betalen. Nadat Juliet me opnieuw een excellent uurtje bezorgde en Shana eindelijk beschikbaar was voor ook een uurtje GFE, zei mijn portemonnee dat het tijd was om naar huis te keren. En zo geschiedde. Hopelijk zal de geldbeugel spoedig een seintje geven om terug oostwaarts te keren. Aan gokautomaten waag ik me niet, dus dat moet lukken.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  10. Onderstaande 9 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 december 2015),de duisburg spesjalist ( 6 december 2015),Eddy_V ( 6 december 2015),hasta la pasta ( 6 december 2015),licky luke ( 6 december 2015),mechelen ( 6 december 2015),Sjeufke ( 7 december 2015),stimpy3 ( 7 december 2015),Wijze grijze ( 8 december 2015)

  11. #381
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard Babylon tweedaagse 5 en 6 december 2015.

    Zo rond een uur of twee kwamen we aan in Babylon na een reis van ongeveer drie uur uit Hessen. In World had het bier al rijkelijk gevloeid en er stond nu nog een dag drinken en neuken op het programma. Anderhalve week geleden had ik voor het eerst het hotel van Babylon gereserveerd wat pal naast de club ligt. In het pand zijn drie kamers aanwezig met een gedeelde douche en toilet. Vooral de bedden vind ik een onwijs pluspunt, omdat deze best hard zijn. Ik heb daarom prima kunnen slapen. Het ontbijt kun je overigens de dag erna in de club nuttigen vanaf een uur of half 11.

    Aamu en ik startten de dag met een wat a-typische brunch; schnitzel met aardappelkroketten met een Leffe. Door het geclub van de dag ervoor stond mijn hoofd nog niet naar kameren. Na de tweede Leffe ging het licht even uit en heb ik me tot een uur of 6 gedeisd gehouden. 's Ochtends had ik al een app van Licky Luke gehad dat hij ons waarschijnlijk gezelschap zou komen houden met Bob0808. En de heren hielden woord, het is een gezellige boel geworden. We trokken als laatste gasten de deur achter ons dicht.

    In de avond kwam de goesting weer terug en besloot ik na een douche de aandacht te gaan verleggen en op zoek te gaan naar een kamergenote. Ik had nog geen flauw idee wat te doen. Ik stond wat te kletsen en besloot een praatje te maken met Steffi. Ze kwam vrijwel direct om mijn nek hangen en liet blijken totaal geen beroeringsangst te hebben. Dit moest een vervolg krijgen, vond ik. Koud op de kamer aangekomen werd ik echt overvallen door haar temperament. Mijn God, gordels vast en plankgas gaan. Op een zeker moment wil ik voor de zoveelste keer met haar omdraaien op het bed en word ik net op tijd gewaarschuwd dat we van het bed af flikkeren. Dan maar de andere kant opdraaien. Ze wist bij mij de juiste knopjes te vinden. Tering wat geil. We hebben denk ik wel een minuut of 40 liggen likken, zuigen, heel veel pussysliden, totdat ik het niet meer kon houden, er een condoom om laten monteren en na wat standjes snoeihard in missio afgegaan terwijl onze tongen overuren draaide. Wat een geil mokkel! Ze durfde me te vragen of het "a good fuck" was. "It was shit" was m'n antwoord, terwijl ik nog lag uit te puffen. Bij het afrekenen heb ik haar beloond met een kleine, m.i. welverdiende tip.

    's Middags had ik tijdens een power nap die ik beneden deed al even wat aandacht van Juliet gehad. "Why you don't like me?", vroeg ze me terwijl ik lag te soezen. Afgelopen zomer had ik al eens een kamer met haar gedaan die ik na een minuut of 20 maar had afgebroken. Sindsdien heb ik haar wat op afstand gehouden. Ik stond na de zoveelste Leffe met Bob0808 te kletsen, toen ze bij ons kwam zitten. Ze heeft er even bijgezeten en vooral mij ongegeneerd zitten observeren. Op een zeker moment gebeurde het dan toch en werd ik verleid voor een kamer gang. Gedurende het spel dat met me werd gespeeld had ik me al voorgenomen dat dit alleen zou gebeuren als de TZ test met vlag en wimpel werd doorstaan. Ze hing wat om m'n nek heen en ik werd afgelebberd. Ik zeg tegen Bob0808 dat ik pas weg ben als er gezoend wordt en krijg terstond hulp van hem aangeboden en hij vertelt haar dit direct. En klapbam, daar was-ie dus, een kletsnatte zoen. De kamer order kon worden doorgegeven. Terwijl ik nog rustig verder praatte, vond Madame dit waarschijnlijk maar ongepast en werd ik plein public van een pijpbeurt voorzien aan de bar. Toen vond ik het mooi geweest en zijn we een kamer gaan opzoeken. De kamergang was in schril contrast met de eerste. Mierzoete seks, lief doen en overvloedig heerlijk zoenen. Helaas zat klaarkomen er niet meer in. Gelukkig heb ik dat de dag erna goed kunnen maken tijdens een herhaal sessie. Toen de tijd er op zat en en we beneden kwamen was de tent al dicht, maar kregen we nog een afsluiter aangeboden door Eddy.

    Toen het licht bij me uitging ben ik naar de hotelkamer gewandeld en in een diepe slaap terecht gekomen. De volgende dag hebben de rest van de dag heerlijk in de club verder gerust. De zaterdag met wat prettig gezelschap met een lading bier en de zondag erna in de club wat uitrusten en je zonden overdenken gaat op zeker een vervolg krijgen.
    Pluk de dag of een bloemetje

  12. Onderstaande 11 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (10 december 2015),biged ( 7 december 2015),Bubbelbader ( 8 december 2015),Eddy_V ( 7 december 2015),licky luke ( 7 december 2015),mechelen ( 7 december 2015),Mistralwind ( 7 december 2015),SeX++ ( 7 december 2015),Sjeufke ( 7 december 2015),why not me ( 7 december 2015),Wijze grijze ( 8 december 2015)

  13. #382
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Wat een leven!

  14. #383
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Daumen hoch Babylon als vanouds

    Afgelopen vrijdag was het de hoogste tijd om weer eens naar Babylon te vertrekken; ik dacht even mijn vrijkaartje al te hebben laten verlopen, maar gelukkig nog een paar dagen binnen de marge. Eerst even naar de Arnoldusstube gekart en al snel werd duidelijk waarom ze de telefoon niet hadden opgenomen: bord “te koop/te huur”. Nog even naar Kramers gebeld en daar doen ze niet meer aan kamerverhuur. De stek om te maffen zou ik later wel bedenken, besloot ik.

    Zo dus iets na twaalven mijn kaartje ingewisseld; ondanks dat Anita dan altijd vooral zucht: dank aan Willem en Eddy&Anita. Later beiden overigens in goede bui en bij de hotelkamerregeling zowaar enkele grapjes. De club nog in opstartmodus en zelf ook eerst maar wat ontbeten terwijl meiden als Alina en Tanja al behoorlijk blij leken me weer te zien (geen idee waarom overigens).

    Nou eerst maar eens wat randzaken bespreken. Eitjes met spek waren lekker en de twee varkenssteaks met spinazi en “Jagersosse” prima (beste sausje naar mijn ervaring). Net als vroeger bij Panthera werkt dat prima zo: die a la carte gerechtjes zijn zeer lekker en doordat je moet bestellen zit je jezelf ook niet constant onnodig vol te proppen als je weer eens langs het buffet loopt. Frisjes en koffie uit de daaruit bestemde automaten en genoeg Leffe en Kolsch voor de clientèle op deze vrijdag. Wellness heb ik links laten liggen, maar alles leek prima te werken.

    De line up zeer behoorlijk met iets minder dan 40 vrouwen. Veel vaste dames maar ook een hele riedel dames die ik er nog niet gezien had… maar over het algemeen wel bekend voorkwamen. Duurde even voordat ik enkelen kon plaatsen, maar dat bleek dus een batterij Samya meisjes te zijn. De meesten van hen hadden hier een stuk meer te doen dan doorgaans in Rodenkirchen en leken ondanks het missen van de “Ladieees” van DJ Efe, wat danseriger en vrolijker dan ik ze gewend ben. Voor de rest meisjes die ik een tijdje terug nog wel interessant vond (Melinda) of heel lang geleden zelfs (Alexa), maar dezen leken de interesse in mij ook tamelijk verloren te hebben. Dan nog iets van 5 choco’s … blijft voor de liefhebber toch de place to be.

    Dan het hekelste punt bij mijn laatste bezoeken: de sfeer. De laatste keer dat ik er was ben ik uit pure verveling om een uur of 6 naar Samya vertrokken geloof ik. Deze vrijdag was de sfeer echter bijzonder gezellig. Mede doordat ik twee gezellige bekende medeberen tegenkwam (schrijven wat minder, maar clubben in ieder geval meer dan ik). Maar ook de dames en overige heren leken in goede doen, zou er misschien iets mee te maken hebben dat die slinkse kabouter Melinda regelmatig stiekempjes wat Salam opzette (zoals je van een Hongaarse verwacht) met vele dansende meisjes als gevolg. Nog nooit zoveel Manele-achtige mueke gehoord in Babylon. Ook een enkele carnavalskraker en in de middag leuke golden oldies… eigenlijk gewoon passende muziek de hele dag. Niet alles echter als “vanouds”… zoals de laatste keren al opviel, werd ook nu om een paar minuten voor 1 de feierabend aangekondigd, terwijl de file in de kleedkamer toch het idee gaf dat nog lang niet iedereen naar huis wilde. Ook heb ik nog herinneringen van Babylon bezoekjes waarbij je de hele avond lang nog zoentjes en plagerijtjes van “oude liefdes” kreeg; dat zie je nu toch minder, al kan dat natuurlijk aan mijn dameskeuzes hebben gelegen.

    Speaking of which… zo rond een uurtje of twee was de line up nagenoeg op volle sterkte en een slanke brunette kwam langslopen en staarde me erg indringend en lachend aan. Bij de tweede passage waren de radertjes uitgewerkt en kon Anastasia met haar oude naam uit Samya begroeten. Glunderend stond ze enige tijd later aan mijn zijde bij die eettafel. In Samya heb ik haar regelmatig een tijdje op schoot gehad, maar nooit meer mee gedaan… daar had ik dan ook nooit opgemerkt dat ze zo een ontzettend strak lijfje had. Erg spraakzaam waren we eigenlijk niet (nog vroeg voor hoeren en hoerenlopers), maar ze had het een beetje koud en stond stevig tegen me aan. Na een ruim kwartier zijn je handen dan toch op allerlei plekje geweest die je in een non-FKK club niet zo snel bereikt. Eigenlijk kun je dan weinig anders meer he… tongzoenen in de club vond ze maar eng, want verlegen: “we zijn niet meer in Samya he”. Met de handen als “gordijnen” dan toch een paar korte tongzoentjes, maar ja… daar kan ze nog wat leren (al leek dat later op de avond snel te gaan).

    Even een signalement. Slank en zeer strak, met mooie A cupjes en een lekker kontje. Halflang zwart krullend haar en groene ogen (bijna iedereen in Babylon lijkt groene ogen te hebben op het moment). Tongzoenen was op de kamer ok, maar meer ook niet. Beetje terughoudend… in Samya zou het bovengemiddeld zijn geweest. Voor de rest wel erg knuffelig en close, wat je ook als afwachtend kunt typeren. Lange tijd zoenend liggen knuffelen en droogneuken. Na een tijdje rustig spelen mocht voorzichtig vingeren ook, maar het instaleren van het rubber en het neuken zelf waren beiden wat onhandig. Nou ja, lief meisje met een lekker lijf, maar geen reden om langer te blijven of zo. Lijkt me niet ondenkbaar dat ze bijleert, want ze leek het behoorlijk naar haar zin te hebben… en ook het paaldansen is heel behoorlijk.

    Eventjes met collega’s Samyameisje-rapportjes vegreleken. Twee keer “redelijk maar niet top” en eenmaal “goed” was het oordeel. Mijn volgende pino (nette mensen hier he) was blonde Laura en ik werd enigszins onnodig, opzichtig in haar buurt gedeponeerd. Ze was op haar eten aan het wachten, wat het gesprekje (zat een bankje ernaast) plezierig doch doelloos maakte. Tijdens het eten met een bekende gekletst en toen madame weer klaar voor actie was even met haar in een bankje gekropen. Even een paar woorden over de kwaliteit van het eten en na en seconde of twintig tongzoenen werd een kamergang voorgesteld… nog een zoentje uitonderhandeld en naar een neukhokje gesloft.

    Een blondje van midden in de twintig met een mooie lach, slank en zacht lichaam met wederom groene ogen. De service op de kamer was prima met ook best wat leuk gegiebel. Veel tongzoenen, droogneuken, vingeren werd aangemoedigd (tamelijk letterlijk want in eerste instantie kwam ik niet diep genoeg voor haar “plekje”, dat werd door madame zelf gecorrigeerd; was overigens niet haar G spot, want die voelt anders aan). Pijpen best goed en ook neuken was prima en close. Als je echt op zoek wilt naar spijkers in het plasje, dan kun je zeggen dat ze wat meer had kunnen bekken tijdens het neuken. Toch een wat gemixt gevoel over de sessie, want buiten de service (het belangrijkste) was er ook een wat minder (profi) kantje… zo werd bij vertrek naar boven naar de klok gekeken en bij een tijd van “x uur 38”, “x uur 35” opgeschreven; eenmaal in de kamer eerst nog een laken halen; toen bedacht ze dat ze geen condooms meer had en na afloop waren er nog zeker 10 minuten op de klok terwijl zij de schoenen weer aan had en stond te wachten tot ik zou opstaan. Aftersales zoals je zou verwachten matig, buiten dat ik haar laat op de avond van een ongewenste klant moest redden (gerekruteerd door Tanja)… loop je samen een half rondje door de club om dan weer je eigen weg te gaan en prompt tegen die kerel aan te lopen.

    Voorlopig was ik wel weer even uitgeblust en op de een of andere manier belandde ik met eerder genoemde bekenden in de kino, zonder vrouwen in de buurt. Een tijdje liggen lullen, waarbij we (ik eigenlijk) na een tijdje gezelschap kregen van Theresa (die eerder heel blij was geweest dat ik zelfs haar naam nog wist van ruim 2 jaar geleden; typisch en die meiden die ik 3 weken geleden nog sprak kan ik dan niet plaatsen). Ik was duidelijk niets van plan en dat ging een hele tijd nog goed, maar ondanks het ontwijken van de tongzoenen, bleef ze toch hangen. Na enige tijd werd ik door de medestrijders aan mijn lot overgelaten… en dan ben je natuurlijk kansloos. Tongzoenen meteen gulzig en goed met vingers die “enthousiast” ontvangen werden. Wel een beetje jammer dat je dan moet wachten tot ze beneden voor de kamer intekent. Geilheid liep weg en ik bedacht me dat ik nog helemaal geen zin had om weer te neuken. Wel leuk, want dit soort spontaan gedoe is hoe jaren geleden veel kamers in Babylon tot stand kwamen. Bijvoorbeeld de eerste keer ooit met Amalia: bezopen uitgebreid bekken in de bar, terwijl Foots (rip) hoofdschuddend er wat over opmerkte…

    Maar goed op de kamer een intens half uurtje met nul kans op een happy end. Heel veel tongzoen, droogneuken, nat vingeren, goed pijpen en enkele pogingen tot neuken die weinig kans van slagen hadden (tot haar frustratie). Desondanks toch duidelijk de beste service van de dag. Leuke meid en een aanrader. Ook blond met groen (blauwe) ogen overigens.

    Nu gelukkig een wat langere pauze en wat gegeten en naar dansende meisjes en paaldansshowtjes gekeken. Komt volgens mij niet vaak in Babylon voor dat er aan beide stangen meisjes ondersteboven hangen en op de weg naar beneden hun poesjes even tonen. De Samya dames (Daniela en Anastasia) overtroffen vaste waarde Alice behoorlijk, maar zoals je bij haar zou verwachten nam ze het sportief op. Ook even het immer leuke damesskiën bekeken en bij gemis aan “nasa Tina” even gegoogled om erachter te komen dat ze (waarschijnlijk) is gestopt. Zal Eddy_v het ook moeilijk mee hebben.

    Al redelijk laat op de avond (naar Babylon begrippen) kwam de vrolijke Gina bij me op de bank zitten en babbelde er vrolijk op los. Leuk meisje – blond met groene ogen - en zowaar echt een part timer. De ontvangen waarschuwingen sloeg ik in de wind, want ze was toch wel grappig. Moet je ook niet doen he. Op de bank was het zoenen al tamelijk matig met lipjes die open gingen en een nat tongetje dat als Gandalf the Grey de doorgang blokkeerde. Nog even kwebbelen en bepotelen en het volgende rondje zoenen was ietsje beter, dus toch nog wat hoop toen we naar de kamer gingen.

    Helaas werd het op de kamer alleen maar minder en besloot ze al snel mijn Balrog toch definitief de doorgang naar haar bekkie te ontzeggen. Beetje liggen prutsen en een vingertjes in haar (voorbe)vochtig(d)e poes was geen probleem. Nek zoenen of haren aanraken overigens wel. Ook de gezellige communicatie was verdwenen en toen ze wilde gaan pijpen meldde ze dit alleen met condoom te doen. “Is dat een probleem”… tja wat moet je zeggen als je daar met een vinger in haar kut zit. Pijpen was overigens behoorlijk goed en mijn lul stond zowaar paraat. De vraag “Darf ich mich auf dir setzten” deed dan weer veel teniet, maar goed. Een tamelijk halfslachtige poging om dat ding naar binnen te krijgen. Dat zou nog alleszins mogelijk moeten zijn, maar dat vond ze zelf van niet: “hoe vaak ben je al op de kamer geweest?”. De volgende vraag was of we even op mijn horloge zouden kijken, maar ook zonder te kijken wist ik dat het tijd was om te gaan. Dus na een ruime twintig minuten van de kamer en madame moest nodig de residuen van deze trol van zich af wassen en zou later wel voor de betaling komen.

    Nu even een tijdje dansmeisjes gekeken en nadat ik vrolijk werd opgehaald voor de betaling, met een welverdiende leffe in de hoek gaan zitten waar vlak voor onze neus de kleine verlegen Samya meisjes Ina en Anastasia met zijn tweetjes een kerel pijpten, zoenden, etc tot het einde; gaat snel met die verlegenheid. Beetje jammer dat Eddy het nodig vond om iets met een fotocamera te gaan doen…

    Zoals het een old school Babylon avondje betaamd zou er nog een laatste kamertje volgen. Enigszins onorthodox belande ik bij Roberta op schoot en zonder te veel woorden te wisselen tongden we een tijdje voor we een geinig en leuk half uurtje gingen seksen. Het meisje – voor de verandering donker haar en donkere ogen – deed me een beetje aan Geo van een tijdje terug denken denken: jong, wat voller en het lijkt er op dat ze gewoon lol in seks heeft. Tongzoenen goed, pussysliden, droogneuken, vingeren, goed pijpen, stevig neuken. Gewoon een ongecompliceerd en leuk kamertje.

    Snel hierna volgde de melding van de feierabend en met een pilsje wachtte ik nog even tot ik naar mijn (halverwege de avond geregelde) hotelkamer werd geleid.

    Epiloog
    Na een goede nacht ging ik tegen kwart over tien kijken hoe het met het ontbijt zat. Iets te vroeg en dus maar even met Eddy een kopje koffie gedronken, terwijl de ondersteunende dames al hard aan het werk waren. Langzaam kwamen wat dvps binnendruppelen (Samya meiden zagen er al gewoon goed uit) en even wat gegeten, voor ik verder ging. Zoals Eddy zelf al zei/vroeg: “Gisteren was een goede avond he.”

  15. Onderstaande 14 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (10 december 2015),biged (13 december 2015),Bluebear ( 9 december 2015),ButtinSky (11 december 2015),Eddy_V ( 8 december 2015),Goedemorgenallemaal (12 december 2015),hasta la pasta ( 8 december 2015),Kwant ( 8 december 2015),Laatbloeier (11 december 2015),licky luke (10 december 2015),MiniME ( 9 december 2015),noglangnietuitgewandeld ( 9 december 2015),SeX++ ( 8 december 2015),Sjeufke ( 8 december 2015)

  16. #384
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.034
    Thanked
    5.494 in 1.285 posts

    Standaard

    Novemberbezoekje aan Babylon.
    28 November 2015

    Na een bevredigend bezoek in SixSens, vervolg ik het weekend in deze club waar ik opnieuw gebruik maakte van hun goede hotel-service. Ik kon dus gerust in de drank vliegen, de splinternieuwe auto mocht rustig blijven staan. Die is nu club-ontmaagd.

    Dit keer ging het vlotter dan vorige keer: geen password for admittance noch from the house, een lijstje en m'n naam werd keurig gevonden. 30€ betaald en het omkleed-ritueel tot Babyloniër ondernomen.

    De club oogde rustig. Uiteraard, komende van SixSens dat drukker bezet was maar ook in vergelijking met vorige maand. Ik zag weinig dames, maar er waren er waarschijnlijk veel op kamer. Toch bleef het in mijn optiek eerder rustig. Geen probleem, zo is het ook goed. Ik feliciteerde Zuidpoolbeer met z'n verjaardag en praatte bij. Ook Wijze Grijze en de vulkaan expert waren er en ik kon weer wat nieuwe namen op gezichten plakken.
    Gelukkige verjaardag Zuidpoolbeer!



    Het werd vooral gezellig in de wellness waar ik vaak vertoefde met andere beren. De temperatuur stond lekker warm: 39°. Een temperatuur waar de volgende club op mijn programma, Planet Eden, serieus over zou vallen. Er werd goed gekletst met een Leffe erbij. Daar heb ik meer van gedronken dan anders, ik moest toch niet meer rijden. Zalig toch?

    In de jacuzzi was ik bepaald moment ook alleen maar niet voor lang. Tina kwam binnen en ging even de bio-sauna in, dan op een ligzetel. Ik werd zeer goed in de gaten gehouden door Tina.

    Ze keek me geil aan en ging vervolgens de Jacuzzi in. Kriebels. Opwinding, nu voor Tina, sexy als steeds met dat secretaresse-brilletje: dè ultieme seks-fantasie voor drukbezette bazen. Geile verwachting van dat hete geile lichaam wrijvend tegen me aan in dat lekkere warme water, haar tong glijdend over haar warme lippen. En ze klom de jacuzzi in en kwam bij me. M'n Leffe was buiten bereik maar dat was helemaal niet erg nee. Tina was zo vriendelijk me die aan te reiken en terug te zetten: echte bar-service.

    Toen kwam Alina erbij en die wilde graag meedoen maar een trio is niet aan mij besteed. Wijze Grijze kwam erbij en redde me in deze vrouwelijke overmacht te weerstaan. En dan kwamen er nog beren erbij. Tina bleef me verleiden en het werd allemaal erg gezellig.
    Na de jacuzzi werd het tijd voor de enige kamer in Babylon dit weekend met Tina. Deze was nog beter dan de vorige keer een maand terug:

    Tina - Score ****1/2
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...117#post458117

    Tevreden gedoucht en verder werd de tijd gevuld met ouwehoeren in de bar en in de jacuzzi met de partners in crime. Ik vergat bijna de sauna's eens in te gaan. Dat deed ik vlug voor de boel op slot vloog.

    Toen was het tijd om naar de overkant te gaan en te maffen. Nog niet moe maar erg tevreden, dronken van een goede dag en heel wat bier nog muziek geluisterd dan geslapen. De volgende dag ontbijt genomen samen met Alina en de thekes. Deze keer ben niet in de verleiding verkeerd te blijven en ben rechtstreeks naar een leeg Planet Eden gereden.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 12 december 2015 om 16:14 Reden: LINKS
    De zwarte wolf

  17. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 december 2015),Eddy_V (19 december 2015),lustman (13 december 2015),MiniME (14 december 2015),noglangnietuitgewandeld (13 december 2015),PollekeZuid01 (12 december 2015),SeX++ (13 december 2015),Wentelt Eefje (13 december 2015),Wijze grijze (13 december 2015)

  18. #385
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Na uitermate lange afwezigheid de postbus van elders leeggemaakt en met vrijbrief s´zaterdags naar Babylon gekacheld. Enkele aimabele Franstaligen zouden ook hun opwachting maken dus dat scheelt weer een avondcursusje Frans voor domoren. Vlakbij geparkeerd en het ontvangstcomité bestond uit 10 tieten waarvan 6 chocolakleurig, Alice zoende me welkom, de overige dames gingen even snel als ze kwamen opdagen, een ritueel dat zich doorheen de dag telkenmale herhaalde leek me stellig. Daags ervoor was er een Nikolausfeesje dixit dames en enkele heren die de "dubbel" maakten, kort samenvattend gedistilleerd kon die worden samengevat als tegenvallend qua bezoekersaantal/sfeer doch overgecompenseerd door König Al. Kohol. Het ganse personeelsbestand liep er dan ook ietwat beneveld bij, egal, als ze het maar leuk vinden. Vrijkaart werd rimpelloos geaccepteerd ondanks dat ze eerst niet leek door te hebben dat het géén 30E-Rabattkaart was, doch na haar daarop te wijzen kwam het goed. M´n nietige eigendompjes in de minilocker gepropt en onder de douche om als een fris gewassen konijn de bar in te huppelen rondom 14 uur.

    Line-up: 25-tal dames ongeveer naar traditie een aantal AWL-dames niet komen opdagen maar alla, redelijk overeenkomend zeg maar. Voor fans van Chokomausen immer nog een prima adresje, een 6-tal donkere dames aanwezig. Précieuse had een soort van gekke bloemen in d´r haar, haar "Darling"-verwelkoming was echter dusdanig over the top dat ´k haar meteen in parkeerstand plaatste en daar bleef ze voorts ook keurig, not my cup of tea (anymore). Een 10-tal voor me onbekende dames aangezien halfjaarse afwezigheid, louter qua opticks 4 interessant ervan, 3 echter notoire Servicenullen dus 90% der novietes ook in parkeerstand. Met Theresa wat over Oase gekeuveld aan de eetdis, Melinda vorgewarnt voor de komst van haar schattebol en voorts wat dommig Schatzi en Baby-geneuzel van sommigen gepareerd met onverschilligheid, blijkbaar weinig flair bij sommige dames. Een LR-transfer(Raluca) trachtte ook offensief aan de bak te komen doch ontbeert euhmm., Dorothea en Claudia leken me interessant doch de ene liep continu richting umkleide en de ander was vastgekleefd aan een amper kamerende doch drank aankopende medebeer, owké dan maar. Voorts waren de Daddelautomaten bijna volcontinu bezet door dames, Alexa en Sascha spendeerden er méér uren dan op de kamer leek me stellig. Een Samya-transfer werd "publiekelijk" gevogeld door een ware FKK-liefhebber aangezien ie zelf ook naakt wenstte rond te lopen, wel koddig dat ze wuifde onderwijl, haar nagellak uitvoerig checkte en het via handgekar tot een finale explosie diende te komen, tja. Voorts weinig tot geen publieke actie, een heleboel kamergangen werden zelfs zonder TZ bedisselt, euhm, naja.

    Heuglijk nieuws voor kiekjesfanaten: de huisfotograaf was ter plekke en het halve damesbestand werd voor de lens ontboden dus binnenkort -tig foto´s op de site veronderstel ´k. Zal me voorts verdommen doch alla, ik geef het maar mee ter info.

    Culinair verantwoorde alinea: een beetje noedels als ontbijt, een pannekoek met Nutella als toetje en rondom 20 uur een steak met zigeunersaus en frietjes...Smaakte allemaal ok, behoudens de Steak dan want het was blijkbaar niet in de keukenprinses opgekomen om effe te melden dat m´n "bestelling" klaar was, ik stond namelijk aan de bar te kletsen met een Franstalige die net was binnengelopen en ze hadden er niks beters op gevonden dan die schotel simpelweg naast de "sausijskast" neer te zetten...Naja, zelf ns gaan checken hoe het met het eten zat en toen zei ze dat ie al 10 minuten naast de frigo stond, top geregeld . Dranken ruim voorhanden en net en snel voorgeschoteld door de bardames. Eddy auch da en hij kletste alleraangenaamst met de stammies, en het dient vermeld, hij was niet dronken ...Dit in tegenstelling tot doorgaans dus absoluut het vermelden waard dunkt me. Voorts ook wat vastgeroeste stammies en een Franstalige Smartchauffeur die Sixsens maar best een tijdje kan vermijden lijkt me. Het zal best een aardige kerel zijn, doch verstandig kan ´k hem met de beste wil van de wereld niet noemen en dat voorval zal best nog ´n staartje krijgen, doch dat hoort niet in dit topicje thuis. Samenvattend culinair: in Ordnung doch met kinderziektes enzo. Wat5 wel nog steeds uitermate knudde is is het compleet ontbreken van genoeg zitgelegenheid om je eten te verorberen: 6 zitplaatsen waarvan zelfs bij zeer matige bezoekersbezetting zoals gister bijna continu alle plekjes bezet waren. Sommige Stammies en verbouwers maken er hun stammtischje van en zitten ook superleuk recht boven je kouwe steak een sigaretje te paffen. Dat men -tig geld smijt tegen de verbouwing (die an sich erg mooi en geslaagd te noemen valt) doch over het hoofd ziet daar een deftige eetgelegenheidsopportuniteit aan te koppelen zal ´k maar wijten aan ...kortzichtigheid of andere prioriteit.

    Bezoekerstrafiek enzo: s´namiddags Tote Hosen, een 10 tot 15-tal bezoekers tot een uur of 18 meen ´k waarvan het gros in z´n uppie zittend, quasi enkel Stammies leek me. Nadien een stijgend bezoekersaantal met vooral Franstalige bierfans enzo. Dansende dames niet gespot op een enkele paaldansact van Samyamoppie na. Enkele Nederlandstaligen ook meen ´k. Weinig tot geen interactie met de dames, Melinda/Laura blond en Tanja op anderhalve handdoek de uren voorttellend. Wat donkere dames die mannen in de kino aanvielen. Daddelautomaten op hoogtouren, wat aan de bar kletsende mannen met Eddy, Stammtischmeeting van die hardBabfans die het forum volzeiken met Lobeshymnen enzo, tja. Rondom 20u30 de vertrekken verlaten omdat ´k het wel gezien had in la Bab en ik nog gaarne een prettigere "club"invulling wenstte...Opvallend dat veel bezoekers het vroeg voor bekeken hielden. Bij het gros van de dames een weinig vrolijke gelaatsuitdrukking, het bezoekersaantal laat te wensen over...al langere tijd...Géén wonder dat er van zondag tot woensdag slechts een gedeelte des dames komt opdagen, met een summier herenaantal wordt het dan behoorlijk harken om in plus te komen.

    1 sessie ondernomen: Laura (blond): een hooggelobt kuiken uit Roemenistan. 1m60, slank figuur met A/B-cuppies van de licht pendante variante. Ze spreekt prima Engels en heeft iets in ´dr koppie. Zoals haar alias al mag doen vermoeden heeft ze blonde haren enzo. Presales erg lang en uitermate grappig vond ze. ss vond het dan weer grappig dat 1 of andere halfstalkende klant van haar om de anderhalve minuut kwam checken hoe het ervoorstond. De beste man heeft dus 30 maal kunnen opstaan/weggaan/rechtsomkeer maken enzo...Tongzoenen in de sofa terughoudend en niet haar favoriete bezigheid. Blowjob in de sofa vond ze niet nodig, ss ook niet per sé dus na 3 kwartier keuvelen naar een kamer getogen.

    Service:

    TZ: goed zonder superlatiefbenodigdheid...tijdens NMC dient men ze zelf te gaan vissen, dat is toch weinig erectiebevorderend.
    PZC: ok doch ontbeert variatie/diepgang/etc...Redelijk wat handinzet en wat dommig geschmatz dat dient te verhullen dat het kwalitatieg niet jé dat is. Eierlecken géén forté van haar, dient men ook te bevragen.
    Lecken/Fingern: yup, möglich
    Droogneuken/Schlittenfahrt: yup doch amateuristisch en monotoon
    NMC: solide doch standaardmässig...TZ dient men actief te gaan opzoeken.

    Fazit: solide clubservice ohne Schwachen oder Höhepunkten...keurig een uurtje op de kamer en afrekenen. Aftersales ok doch niks bijzonders. Herhalingsgevaar: nein...en al helemaal niet aangezien ze binnenkort de naaldhakjes in de wilgen gaat hangen enzo... Als dit één der actuele servicehighlights van Babylon was ontnam me dat alle zin om met de rest van de niet-donkere afvaardiging aan de slag te gaan eventueel...Om het in puntensocre uit te drukken: een 6-je...

    Nadien dus nog wat socializen met enkele Collègues en Kollegen doch alla, zoals voorvermeld andere prioriteiten gesteld en elsewhere op hoger niveau gaan clubben...C´est la vie.

    Fazit Babylon: vrijkaart was een incentive, 60E is de club uiteraard geenszins waard qua prijskaartje. Illustratief daarvoor het enorme aantal verjaardagsfeesjes en andere met verminderde entree, dat lijken me nog de enige dagen dat de toko an sich vol genoeg is om zeg maar een 40-tal dames van voldoende inkomsten te kunnen voorzien, iets wat toch niet onbelangrijk is voor clubs an sich..tevreden dames...Die liepen er gister weinig rond, half strontverveelde dames wel. Er waren uitzonderingen zoals Claudia, Précieuse en de immer gutgelante Alice doch het gros zat zich stierlijk te vervelen en dat ademde weinig clubambiente uit...Althans niet op mensen die slechts 2 biertjes dronken omdat ze nog auto dienden te karren...

    Voor Blackiefans een prima adresje, voor de rest weinig verheffends aan te treffen en zelfs semilangeweile om het eufemistisch uit te drukken. Het mag duidelijk zijn dat gezien de huidige gang van zaken (sinds de verbouwingen enzo) en het aangepast prijsbeleid richting klanten én dames het niet m´n toko is en behoudens incentives van buitenaf zou ´k wel kierewiet zijn om er uit eigen beweging naartoe te karren. Dan ken ´k toch leukere adresjes met bessere Preis-Kwalitätleistung en bottom line ook betere mokkels. Over het incident met de sponsorwagen enzo zal ´k uit medelievendheid(nog) niet uitweidden...Alles op z´n tijd. Samenvattend: een teleurstellende dag in la Bab alwaar het bedroevend was voor het gros des dames en heren leek me stellig.

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  19. Onderstaande 19 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 december 2015),Ace2 (20 december 2015),Badslippers (13 december 2015),biged (13 december 2015),Bubbelbader (14 december 2015),Champollion (13 december 2015),Costana (13 december 2015),Eddy_V (19 december 2015),Flurkman (21 december 2015),hasta la pasta (13 december 2015),Kwant (13 december 2015),mechelen (13 december 2015),Megaboob (13 december 2015),noglangnietuitgewandeld (13 december 2015),Oudebelg (13 december 2015),SeX++ (14 december 2015),Sjeufke (13 december 2015),vrije jongen (13 december 2015),Wentelt Eefje (14 december 2015)

  20. #386
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik nu een gezicht kan plakken op onze satanische surfer. Ik was er dezelfde dag en kan me 100% vinden in zijn beschrijving.

    De algehele sfeer was vreselijk met Alice als enige hoogtepuntje van de avond. Met moeder Theresa kwam het niet verder dan een theologische discussie waaruit ik concludeerde dat, hoewel zij vond van wel, ik geen kamergang wilde riskeren. Jasmin blijkbaar bekend om slechte service toch n kans gegeven en me dit beklaagd. Een dvp die haar benen niet wil openen, kan beter thuis blijven en dus met die woorden ook afscheid van haar genomen. Tanja bleef proberen, maar wanhoop is niet erotiserend. Melinda negeert me om de één of andere reden. Ze boeit me echter niet genoeg om te vragen waarom. Monica heeft me een orgasme ontfutseld, maar teveel wratjes tussen de benen samen met due nepborsten, maakten het er toch eentje met gemengde gevoelens. Maira was naast Alice de enige vrolijke noot, wat n kamertje verdiende. Maar haar al dan niet gefakete drievuldig orgasme kwam sowieso te ongeloofwaardig over om er zelf ook eentje uit te persen. Laura is daar wel in geslaagd, maar enkel op basis van dat keischattige snoetje van haar dat ik wel eens wilde plamuren. Een 19jarig poppetje dat me al twee maal de sleutelvraag stelde na vijf seconden bleef me intrigeren en dus n derde keer op haar toegestapt. Nu wilde ze me ineens n uur of drie uur aansmeren. Toch maar erop gewaagd. Ze was niet onverdienstelijk, maar haar toch meegegeven dat ze een langere kamerduur niet moet vragen, maar verdienen. Hierop zette ze wel n tandje bij, maar ik geef ze met moeite een vijf op tien.

    Raluca kwam nig langs met n vlotte babbel en de vraag wat ik met haar wilde doen op kamer. Helemaal niets dus. Een sympathiek uitziende bulgaarse kwam voor n babbel en slaagde erin om me weg te jagen uit de zetel waar ik zat. Lag het aan mij of aan haar, ik weet t niet, maar smalltalk lukte niet en ik denk dat we beiden gewoon geirriteerd raakten door elkaar.

    Alice werd weer als afsluitertje geschaakt door mij voor n uitzonderlijk goede kamergang. Haar achterdeurtje was vandaag echter gesloten dus heeft ze anderhalf uurtje op alle mogelijke andere manieren moetrn afzien. Ik had haar spelletjes beloofd en ze speelde gretig mee. Daar kan de rest nog wat van leren. nog wat met haar nagepraat tot de tent sluitte.

    Ander hoogtepunt van het dagje: de spaghetti a la cheffe. Best wel goed te pruimen. Voor haar kom ik nog wel eens terug. En Alice, maar op haar moet ik zuinig zijn. Ik wordt dames anders te snel beu en dat zou zonde zijn.

  21. Onderstaande 9 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (14 december 2015),Champollion (14 december 2015),Eddy_V (19 december 2015),hasta la pasta (14 december 2015),mechelen (14 december 2015),Megaboob (14 december 2015),satanic surfer (14 december 2015),SeX++ (14 december 2015),Wentelt Eefje (14 december 2015)

  22. #387
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Dag 1:

    Licht geschrokken dat ik nu al half wakker was – ondanks dat ik een dekbedovertrek voor het raam had gespannen, omdat het stukje gordijnstof dat de luxe kamer van 27 euro had maar het halve raam bedekte. Wat ik dan altijd doe als ik wakker schiet is een assessment van mijn dronkenschap. Zeker als ik nog moet rijden. Ik probeer te bedenken aka in te beelden:
    a.) het is nog te vroeg om op te staan (*hoopvol* toch?)
    b.) zou ik zo meteen mogen autorijden?

    Soms schrik ik wakker met de gedachte “Kut ik ben nog toeterlam en ik moet zo weg”. Meestal is het dan pas iets van 07:30 en is mijn biologische klok gewoon een beetje in de war. Dit keer na een avond goed doorhalen in World voelde het senang. Duf, dat wel. Maar senang. Ik kleedde me aan en opende deur waar ook Pasta de deur opende en vroeg hoe het ging met het hoofd. “Prima eigenlijk”, vertelde ik. “Ach hij zit er nog op, da’s het belangrijkste”, zei hij. We hadden ons 3 euro ontbijtkosten uitgespaard en zette vlot koers richting Kolsche heuvellandschap om ons een Babylonisch ontbijt aan te meten. Een tocht die toch wel een ruime 2 uur en de nodige inspanning vergde.

    Nog nooit heb ik zo brak aan de brunch tafel gezeten bij Babylon volgens mij. Een beetje ongeïnspireerd prikkend, prakkend in een Schnitzel, de wanhopige verhalen van Gina aanhorend die het die avond op een zuipen zette. Mijn maag verwelkomde de vette voedingstoffen na het Koning Pinterman Regime de afgelopen avond. Geen Babylon ontbijt zonder Leffe dus hasta rukt al snel aan met twee blonde schonen. Direct had ik ook een Roemeentje op schoot maar daar was het nog veel te vroeg voor. Alina heeft altijd wat moeite om afgewezen worden, wat ik toch wel volhoudend moet doen en ze laat me de rest van de dag dan weer links liggen – maak ik weer een kamer met haar (die zijn immers goed) – dan kan krijgen we verheiratet taferelen, laat ik haar weer een keertje liggen dan komt het weer goed. Een push/pull roemeentje zeg maar.

    Hasta gaf al aan dat de 2e Leffe te hard ging en dat een 3e niet verstandig was behalve als je onder de tafel wilde eindigen. Met licht cynische ongeloof keek ik hem aan, maar na de 2e Leffe verorberd te hebben voelde ik ook dat een 3e geen goed plan was. Mijn partner in crime trof ik even later aan – slapend – in de jacuzzi en ik zocht voor mijzelf ook mooi bankje beneden om een uiltje te knappen. Forty blinks noemen ze dat ook wel. Niet wetende of ik geslapen had, keek ik toch maar op mijn klokje toen Roberta mij een goede morgen toe wierp en was zo waar een uurtje naar dromen land geweest. Zelfs een beetje een ODBVDAL. Ik ging maar weer naar boven om te zien wat er loos was. Niet veel, ik besloot maar wat eten te bestellen. Mijn clubmattie hoorde mijn slaapverhaal aan en ging ook maar even tukken.

    Wachtend op mijn avondmaal werd ik verleid door Dorothea die mij probeerde mijn maaltje te laten staan. “Kom eerst met mij mee, dan kun je daarna eten”. “Oh je hebt nu honger, dan neem je toch wat van het buffet?”. Terwijl ze sensueel tegen me aan vlijde – had ik geen eten besteld, had ik waarschijnlijk mee gegaan. Later op de deze avond – na een klein incidentje – zou Dorothea helaas van het lijstje afgehaald worden – jammer, wel.

    Na het eten en de terugkeer van mijn metgezel hebben we ons genesteld in de zetels in het nieuwe Babylon. Monica zat tegen over ons en we hadden vandaag al plagend wat kusjes uitgewisseld. Ze zou wel eens mijn eerste kamertje kunnen worden, bedacht ik. Met wat zicht op de ingang zagen we welkom versterking oprukken in de vorm van Licky Luke en bob0808. Een duo wat we in onze staat ook wel verwelkomde voor de gezelligheid maar ook voor wat frisse energie. “Kom we gaan naar ze toe”, zei hasta. Ik liep achter hem aan. Halverwege kwam ik Monica tegen, stond voor me. Kuste me. Nam het koord om mijn nek in haar hand en begeleidde me naar haar bankje achter in de zaal. Ik kreeg nog net de kans om me om te draaien en te zwaaien naar de mannen.

    Sessie 1: Het kamertje wat er al de hele dag aan zat te komen
    Monica (Roemeens)


    Keuvelen op het bankje met dit leuke meisje met wie ik van de zomer voor het eerste sinds Heaven7 weer eens een kamertje deed en me toen afvroeg waarom het zo lang heeft moeten duren. In het zeteltje kussend kwam er langzaam een bobbeltje in de handdoek. Voorzichtig werd de handdoek weggetrokken en kreeg pula een paar likjes voordat hij in het mondje verdween. Handen achter mijn hoofd keek ik om mij heen, terug naar Monica en dacht bij mijzelf - “Wat een leven hebben we toch ... !”.

    Ik verwierp Monica’s voorstel om het op de zetels te doen en we verkozen een achterkamertje. Een sessie met veel gelach, heerlijk gepruts en een goede poging tot seks had ik een leuke tijd. In de dagen vooraf waren Sharks en World al tezamen 10 dames de revue gepasseerd dus werkelijke lust was wat ontbrekend. Ik vertelde dit en werd verbouwereerd aangekeken. Niet zozeer vanwege mijn libido, maar maar vanwege de rekensom op de kamers die ik al gemaakt had en zo het stempel “welbedeelde heer” opgepakt kreeg, qua bani.

    Na het kamertje mij bij de heren gevoegd en de Leffe’s met de Kolsch afgewisseld en zo de rest van de avond staan praten. Licky Luke ontbrak en toen ik in de kelder naar het toilet ging lag hij uitgeteld op een bankje – nog net zwaaiend. Terug uit de wc lag dhr. Luke er nog steeds exact hetzelfde erbij - er lag alleen een chocomaus boven op hem als een vis op het droge te spartelen. Het tafereel was te grappig en ik kan niet anders dan ze hartelijk uitlachen; met een vinger wijzend enzo.

    Boven bleven we Leffe's & Kolsch wegtikken. Op een moment ben ik dan gewoon te lam in Babylon. Het is druk en dan wisselen de dames rap van partner in een paringsdans bedekt onder de mantel der leenliefde. Ik weet dan nooit of ik nog wil kameren en met wie en als ik dan een idee heb is de dame weer gevlogen of wordt voor mijn neus uit elkaar getrokken. Het enige remedie is dan gewoon stevig doordrinken totdat het feierabend is en Eddy en Anita gaan ruziën over de sluittijd. Dan in je gewone kleren nog Kolsch drinken tot je eruit gekieperd wordt. Dit keer in gezelschap van Alice die hele bossen met mandarijnen pelde en de gastvrijheid van Eddy (en Anita) die ons nog tot 2 keer toe een BVO’tje aanboden en in de bar al opende. Hasta was al pasta en ik volgde rap naar het Babylon-hotel.

    Op kamer wachtte mij nog 2 Kolsch (weet niet of dat hoort of – zo had hasta geen bier op de kamer) die ik liet voor wat het was.

    Dag 2:

    Nu moest ik vanuit Babylon doorzetten richting Parijs dus ik voelde er niets voor om te veel terug Duitsland in te rijden. Hetgeen in de buurt qua opties was eigenlijk SixSens op de route en wellicht zou Planet “Remi” Eden niet te ver uit de richting zijn. Samya en Mondial op een steenworp afstand, maar de een niet open tot 15:00 en de ander - sjah niet de moeite als je tot 18:00 kan blijven.

    We besloten er gewoon een 2e dagje Babylon aan te plakken. Dus hesen we ons weer vrolijk in Hessen-dress om ons ontbijt op te scheppen. Zo rond half 12 was het inmiddels al wat gevuld met dames en heren. Of jongens en meisjes zoals de baas altijd roept. Een donkere dame die wellicht beter op haar plaats was in Xanten besprong me direct bij binnenkomst – en mij niet alleen. Desperaat en onsmakelijk, anders kan ik het niet noemen. Een aantal mannen hadden ook chocolade meegenomen voor sinterklaas en deze man had na het uitdelen aan “zwarte piet” de grootste moeite om haar af te poeieren. Uiteindelijk lukte het hem en terwijl ik mijn broodje met ei nuttigde zat ze hijgend als een drachtig molenpaard naast me. Veel te dicht op me. Dacht ik dat ze misschien honger had, want het eten kon van mijn vork zo haar mond in. Na wat vriendelijke woorden – ik probeer altijd een beetje sociaal te blijven – wat duidelijkheid gegeven. Iets in de trant van “If I could just sit enjoy my breakfast and first coffee … I would be sooooo happy”.

    Sessie 1: Miss Romantica
    Alina (Roemeens)


    Alina waagde een poging twee op de vroege morgen. Nadat ik wat afstand nam, deed ze meer haar best en Galina zette de mood met wat softe nummers waardoor we schuifelend en kussend ons klaar maakte om dan toch wel weer te kameren. Melinda wierp ons nog iets zoets toe en maar toen we met open armen stonden van kom er bij, giechelde ze alleen nog maar.

    Kamertje met Alina was wederom goed. Het is zo jammer dat ze dan weer gelijk de volgende keer claimerig wordt, wat ik dan daar assertief moet afwijzen. Het blijft push/pull. Alina was niet helemaal gelukkig met de afsluiting van de kamer – het ontbreken van een proteineshot – en was dus zelf niet tevreden over de kamer. Sta je daar in de kleedkamer met een sip kijkend meisje, te verzekeren dat je een goede tijd had. Ja, laat het dan ook maar, ze geloven maar lekker wat ze willen geloven.

    Bij de bar kwam ik pasta tegen die een revanche met zijn Juliette had – Juliette die mij de avond ervoor in de bar in het oor had staan hijgen, geprobeerd te kussen, maar het deed me toen helemaal niets, hoewel het best een knappe meid is. Het te snel, te veel-syndroom wat Latinas ook wel hebben werkt bij mij eerder negatief dan positief.

    Een beetje chillen met pasta in de banken. Alexa was aanwezig maar of ik daar behoefte aan had wist ik ook niet echt. In een grijs verleden een goede kamer met haar gedraaid – op een dag dat ze wist dat ik een vast meisje had die eerder weg moest. Toen richtte ze haar pijltjes op mij – met succes. De keer erop toen B. er ook niet was, liep ze me spontaan voorbij. Of ik daar een vervolg aan wilde geven. Ik zou nu toch echt zelf het initiatief moeten nemen ... “Neuh niet vandaag”, bedacht ik me.

    Terwijl we daar zo zitten komt Tanja buurten. Gisteren in de bar bood ze haar service al aan voor 1000 Eur - Tina had allemaal kaartjes gemaakt voor de dames. De dame pakten die over hun BH en liepen er mee te koop. Die kaartjes werden natuurlijk al snel doormidden gescheurd en zo stonden op eens meisjes met beteuterde gezichtjes prijskaartjes van 10 Eur om hoog te houden. Ik had Tanja’s offer voor 1000 euro om een half uurtje nur kussen afgeslagen – ook al had ze naar eigen zeggen een Duitser gevonden die zou betalen.

    Sessie 2: When stars align ..
    Tanja (Roemeens)


    Tanja dus. Misschien iets geleerd in de aanpak van Alina eerder die dag, vlijde zich tegen me aan en begon me zowaar lief te kussen. Rookte en sigaretje met me en haalde wat te drinken. Kroop innig tegen me aan en vervolgende het kussen. Was er al de afgelopen dagen vaak genoeg tegen gekomen en dan waren we nooit verder gekomen dan “haide zimmer” en “haide fute” of iets in die trant. Dit was dan toen wel andere – betere – koek. Pasta had ons de ruimte gegeven en in de setting voelde ik wel iets voor een herhaling met miss Tanja – een tienertje naar mijn smaak, qua looks.

    Wat gekeuvel later aanstalten gemaakt om een kamer onder te betreden – mevrouw had een eigen kamer toegeëigend op de begane grond, maar een nieuwe kamer leek me beter. Iets met aftekenen en voorzichtig zijn met nieuwe liefdes. Bij de trap gaf Tanja aan dat ze mijn op rug kon. Dat kon – mits ze mijn peuken even vast hield. Voorzichtig stapje voor stapje met Tanja op mijn rug de kelder in – een licht verdwaasde blik van een persoon in de jacuzzi – nog vreemder keek de gast onder de douche. “Hallo” begroette het meisje op mijn rug allen, terwijl ik met haar naar achteren liep. “Welke kamer?”, vroeg ik. “Tien!”. Ik liep tellend “7,8 .. ah 10” en duwde met mijn voet de deur open. Draaide me om liet mevrouw kukelen. Sprong bij haar op bed om na gelach wat voor te prutsen.

    Standaard koek als bed opmaken en elkaar wat onzedelijk betasten bij het rand van het bed. Dit ging toch allemaal best prima – een wereld verschil met de keer in de kino. Soms moet je gewoon het geduld hebben dat de dames, die normaal niet jagend zijn, zich met het juiste humeur komen aanbieden. Weinig illusie daarbij dat het echt iets met mij te maken had – ik was nu gewoon op de juiste plaats, op het juiste moment. Schatte de situatie goed in en eindigde met een zeer goed gemutste Tanja die plat gezegd een goede beurt nodig had. Missio en doggy vol intimiteit, maar een geil meisje is – vind ik – het mooist in cowgirl. Zij drukt zich ongelooflijk dicht tegen me aan en bepaald het tempo van lange diepe slagen terwijl ze me kust. Draai haar om naar missio en merk dat het echt soppen is - genietend van dit alles ontgaat me niet de gedachte dat dit heel speciaal en onverwacht is. Geil en intiem kamertje dat ze afsloot met de eis om nog een uur te slapen, zodat ze dubbel kon cashen (was ze ook eerlijk over). Ik kon er dubbel om lachen en we liepen goed gemutst richting lockers om af te handelen. Mevrouw nestelde zich vervolgens verveeld in de zetels alsof de kamer amper had plaats gevonden ...

    Ik bestelde wat eten wat wederom lekker was en liet hasta la pasta achter met Gabriella. Zei Alina gedag (Tanja keek amper dus die liet ik) en begaf me rond de geplande tijd richting de auto.

  23. Onderstaande 17 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 december 2015),Bezitos (15 december 2015),biged (14 december 2015),Bubbelbader (14 december 2015),Eddy_V (19 december 2015),fervent (14 december 2015),Goedemorgenallemaal (14 december 2015),hasta la pasta (14 december 2015),Laatbloeier (21 december 2015),lustman (18 december 2015),Nedlovefkk (15 december 2015),noglangnietuitgewandeld (14 december 2015),Oudebelg (14 december 2015),SeX++ (15 december 2015),Wentelt Eefje (15 december 2015),why not me (16 december 2015),Wijze grijze (14 december 2015)

  24. #388
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Prima line up met ook daadwerkelijk meer dan 30 aanwezige dames. Komende dagen zal eea echter snel afnemen (net als in de meeste andere clubs trouwens, wat altijd weer een droevig beeld oplevert van clubs met heel veel ijsberen, die nl vakantie hebben, en heel weinig dames, die nl met de feestdagen thuis willen zijn).

    Alice is er bv vandaag al niet meer, ondanks de grote aanmelding lijst op Meeting Point. Jammer voor haar twee favoriete ijsberen
    Deel van de Samya meisjes is weer vertrokken, maar gelukkig heeft Anastasia zich helemaal aangepast aan de Babylon mores: veel public action, goede orale performance, zeker voor een teenie met nog weinig ervaring. Nog niet het nivo van die andere teenie Roberta, maar prima aanwinst in ieder geval en met nog potentie omhoog.

    Dit in tegenstelling tot die andere teenie, Jasmine, die om onverklaarbare reden gehandhaaft wordt (schijnt door een stammie met invloed te komen) maar er na al die maanden nog totaal niets van bakt. Beginners onhandigheid kan nog schattig zijn, maar dit meisje heeft er totaal geen zin in en probeert ook niet eens haar best te doen. Ook die 2 blonde ex-LR meisjes (Raluca en nog 1) lopen hele dag doelloos rond en begrijpen totaal niet wat er van hen verwacht wordt, ongelooflijk dat ze het hier al 2 weken volhouden.

    Gelukkig nog voldoende andere dames aanwezig die wel goede performance leveren, maar blijft jammer dat de hit-n-miss ratio hier nog steeds niet op het oude nivo is. Maar met Alexa (in zeer goede doen, dat scheelt!), Mila, Marina, Romina met nieuwe coup, en nog een hele rits goede dames, is het nog steeds goed mogelijk 3 of 4 goede sessies op een dag te hebben, en die clubs waar dat kan zijn helaas zeer schaars geworden.

    Veel plezier voor alle ijsberen die vandaag naar Babylon gaan, geniet er nog maar van, want de komende 3 weken zal het behelpen zijn in de meeste clubs.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  25. Onderstaande 10 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 december 2015),cavediver (19 december 2015),duivenmelker (19 december 2015),fervent (19 december 2015),Goedemorgenallemaal (19 december 2015),Kwant (19 december 2015),lustman (20 december 2015),noglangnietuitgewandeld (19 december 2015),SeX++ (21 december 2015),Sjeufke (19 december 2015)

  26. #389
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:49
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    34
    Thanked
    139 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ook die 2 blonde ex-LR meisjes (Raluca en nog 1) lopen hele dag doelloos rond en begrijpen totaal niet wat er van hen verwacht wordt, ongelooflijk dat ze het hier al 2 weken volhouden.
    Van Raluca heb ik een totaal andere mening. Ik heb al 2 keer met haar gekamerd en was er heel tevreden van. Ten eerste is ze volgens mij de mooiste van de momenteel aanwezige dames : mooi gezicht, heel mooie lichaam en vooral prachtige mooie natuurlijke borsten. Presale is goed en interessant : ze spreekt heel goed engels en heeft een interessante conversatie. In de kamer is de service ook bijzonder goed : zoent goed en langdurig, blowjob van de fijnste, 69. Het neuken was ook bizonder goed. Voor mij is herhalingsgevaar 100 % Ik hoop dat ze nog lang zal blijven in de Babylon.
    PS : ik ben geen beginneling in Babylon, ik kom er gemiddeld 2 keer per maand sedert 5 jaar en ik heb al gekamerd met zeker de helft van de aanwezige dames. Maar ik schrijft hier niet veel want ik ben niet nederlandstalig.

  27. Onderstaande 3 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (19 december 2015),MiniME (19 december 2015),SeX++ (21 december 2015)

  28. #390
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Van Raluca heb ik een totaal andere mening. Ik heb al 2 keer met haar gekamerd en was er heel tevreden van. Ten eerste is ze volgens mij de mooiste van de momenteel aanwezige dames : mooi gezicht, heel mooie lichaam en vooral prachtige mooie natuurlijke borsten. Presale is goed en interessant : ze spreekt heel goed engels en heeft een interessante conversatie. In de kamer is de service ook bijzonder goed : zoent goed en langdurig, blowjob van de fijnste, 69. Het neuken was ook bizonder goed. Voor mij is herhalingsgevaar 100 % Ik hoop dat ze nog lang zal blijven in de Babylon.
    PS : ik ben geen beginneling in Babylon, ik kom er gemiddeld 2 keer per maand sedert 5 jaar en ik heb al gekamerd met zeker de helft van de aanwezige dames. Maar ik schrijft hier niet veel want ik ben niet nederlandstalig.
    Ze is zeker 1 van de mooiste dames die er rond loopt, maar blijkbaar hebben we een andere ervaring waar het gaat om perfomance, zou het eerder een ijskast noemen, maar soi. BTW, we hebben elkaar vast al vaker ontmoet aldaar.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. #391
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ze is zeker 1 van de mooiste dames die er rond loopt, maar blijkbaar hebben we een andere ervaring waar het gaat om perfomance, zou het eerder een ijskast noemen, maar soi. BTW, we hebben elkaar vast al vaker ontmoet aldaar.
    Als zij jou als een pak volle melk ziet dan verklaart dat wel eea.
    En Garde

  30. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (20 december 2015)

  31. #392
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ze is zeker 1 van de mooiste dames die er rond loopt, maar blijkbaar hebben we een andere ervaring waar het gaat om perfomance, zou het eerder een ijskast noemen, maar soi. BTW, we hebben elkaar vast al vaker ontmoet aldaar.
    Niet elke Ijsbeer krijgt dezelfde service van een dame. Veel hangt af van de persoonlijke klik en tot op een bepaald punt ook algemeen gemoed van de dag die de dame heeft.

  32. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (21 december 2015)

  33. #393
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Far side of crazy: jaarafsluiting babylon (19-12)

    "When the time comes that you're no longer there.
    Fall down to my knees, give in to my nightmare.
    Words spill from my drunken mouth
    I just can't keep 'em all in.
    I keep up with the racing rats
    And do my best to win."


    Eigenlijk sinds die samya-party op 11-11 is het een beetje bergaf gegaan. Deze racebeer had qua socializen best een goede avond daar, maar qua kamergangen niet de juiste keuzes gemaakt. De final nail in the coffon was die oen die mn bril verboog toen ie zn eigen bril er hardhandig bovenop drukte En nog vriendelijk bedankt hè. Gelukkig had ik een buigtangetje in mn tas. Sinds die tijd ben ik nog twee keer naar babylon geweest: begin december, toen het niet heel druk was en ik met vaste waarden Alice, Katja en Shana ben mee geweest (recensies in hun eigen topics volgen) en 19-12, toen de avond helemaal anders liep.

    Ik had eigenlijk het plan gehad om vrijdag 18-12 te komen, helaas ging dat niet door een reeks ongelukkige gebeurtenissen, maar daardoor struikelde deze racebeer er per toeval over dat er een feestje in naam van de vroeg heen gegane collega foots werd georganiseerd. Met een cdtje van Editors op de radio rustig die kant op; ik denk dat foots het zelf niet zoveel had gevonden, teveel muziek, te weinig geile wijven. Enfin, om de een of andere reden vind ik het toch wel bij hem passen, recht doorzee, geen fanfare, gewoon gasgeven!

    O.a. Nlnu, jeank, jptoo, duisburgspesielist en nog een lading andere collegae aanwezig, qua damesbestand zag het er ook goed uit: Katja, Maja, Iman, Sasha, Precieuse. Daar kunnen we wel een keus uit maken ja. Alice was helaas vrijdag voor het laatst (daarom ook dat ik de hele week een beetje nurks was) en Shana bleek er ook niet te zijn, maar voor de rest een prima lineup. Ik zette heel even de Formula E start op, maar mn aandacht werd al gauw getrokken door het Open Bulgaars kampioenschap sjoelen voor dames, dat achter ons plaats vond. Dorothea was uiteindelijk de beste met 19pt. De heren mochten het ding ook gebruiken om wat prijzen mee te verdelen en deze racebeer verbaasde zichzelf met twee openingszetten die ineens 7 pt opleverde, daarna ging het minder hard en kwam ik toch nog op 18pt uit (winnaar had er dacht ik 27, maar ik haal altijd getallen door elkaar, dus dat weet ik niet meer zeker.

    I don't like Maja, I love her!

    Gevaarlijke uitspraak, maar "Biene" Maja trok heel positief mn aandacht vandaag. Normaal is ze er na 20u al niet meer, dus het was leuk dat ze dit keer langer bleef. We waren er al vlug uit en trokken ons in de kelder terug. Blijkbaar moest Maya wat overtollige energie kwijt (of was ze gewoon nog vrolijk van dat gesjoel) maar het ging gezwind van kwaad naar geiler op nr 18. Om even op die uitspraak van Ryu hierboven terug te komen, in de AST liet ze vallen dat ze vrijdag naar eigen zeggen "niet zo'n beste dag" had gehad, dus of deze racebeer dan zo'n leuk uur met haar had beleefd als nu... ik durf er geen uitspraak over te doen.

    Feit is dat haar tongzoenen steeds natter werden, haar fanfare-uitspattingen af en toe de DT-grens bereikten en dat ze zich behoorlijk liet gaan. Met een wat rustgevend muziekje van TenCC probeert mn muziektic de boel te temperen, maar dat werkt niet echt, Honda-motortje ontploft hardhandig in doggy. Maja maakt de laatste tien minuten met een massage vol, dus een compleet verwenprogramma mogen we dit wel noemen. Kosten 100 euro, WGSA-rating: 9/10, plus een nominatie voor de Wings Award voor beste eenmalige belevenis.

    Pffff, vrijdag had ik al badmintontraining gehad, dus dit was een gevalletje "Sex na de wedstrijd", maar ik was eigenlijk lang zo moe niet als normaal. Keuken was helaas al dicht, dus maar gewoon soep van het buffet gepakt en de aardappelknollen met rundvlees erbij. Ik was achteraf blij niet zoveel te hebben gegeten, zo'n knol zetmeel vult behoorlijk kan ik u mededelen. Vrij kort nadat ik terug was liep ik Marina tegen het lijf, maar op een korte massage van mij gebeurde er verder niets (zij zat geloof ik nu in die Maja-modus, veel socializen, niet zoveel kamers). Toch zag je uit de groep waar ik op dat moment mee zat te kletsen (lustman, Vazkor, jptoo, NLNU) herhaaldelijk mensen voor minimaal een half uur verdwijnen. Ook hier trad een bekend verschijnsel op, veel gasten die vroeg als gekken de kamer op moeten (was veel loos vroeg op de middag) maar later op de avond bleek de pijp leeg (gebeurt in Bernds ook vaak). Over een lege pijp gesproken, een paar heren van het Ordnungsamt kwamen ook nog even langs om de tent te checken op handhaving vh rookverbod. Soms zijn e-sigaretten zo gek niet

    Dancing on glass

    Wat mezelf betreft, de keuze was lastig en toch ook helemaal niet lastig. Ik zat op Precieuse te azen, maar die was met een andere gast aan het babbelen. Ik liep dus al aan alternatieven te denken toen bleek dat de vent weg was, maar Precieuse er nog stond, in een omhelzing met Sasha. Beide draaiden zich breed lachend mijn kant op toen deze racebeer eens poolshoogte ging nemen. Een aparte combi, maar ik had me dankzij Shana en Alice al eens voorgenomen een zwart-wit trio te proberen. Alleen zijn door omstandigheden de actrices iets anders uitgevallen dan gedacht. Precieuse hoefde Sasha dankzij ons vorige triootje niet eens aan te prijzen, ze was al weer net zo lekker aan het zoenen als de vorige keer. Wat dat aangaat bieden ze elkaar ook perfect tegenwicht, Precieuse is een grappige flapuit, vrolijk en soms wild, Sasha kan dat ook zijn, maar acteerde nu express veel rustiger. Mn muziektic flapte er iets totaal fouts van St. Lucia (niet dat duitse schlagerhitje, maar een jaren 80 nummer dat per tijdmachine in 2015 is geland

    Het bleef dan ook niet lang rustig, Sasha pijpte de eerste minuten vrij rustig, tot Precieuse dat overnam en ik haar een tijdje kon beffen. Daarna ging ze niet echt sneller, maar wel veel dieper pijpen en werd veel aanhankelijker. Nadat ik ze allebei gebeft was het ook opvallend dat Sasha heel snel riep: "me first" toen ik eens wat actiever wilde worden in doggy. Halló, niet alleen zat deze racebeer letterlijk klem in Sasha, ze trok echt op als een Tesla in "Insane mode" en had ook geen zin meer om te stoppen. "Never gonna stop until it's broken, never gonna stop until it's broken.". Precieuse ligt een beetje op te geilen, laat zich vingeren en deelt dan plots een pets op Sasha's achterste uit waar die flink van schrikt, maar we moeten er allemaal om lachen. Zelf blijkt Precieuse ook aardig nauw te zijn geworden en ook zij van deze afsluiting een gek en grappig PSE-triootje. Ook hier ga ik na een uur in doggy af, Honda 2 naar de schroothoop In het nakletsen word ik weer voor gek uitgemaakt als het om de afwezigheid van dames tijdens de feestdagen gaat en ik er een oud hitje van Chicago doorheen gooi. Precieuse simuleert een huilbui, maar kan haar lachen niet houden, Sasha geeft me een stomp, maar ook een diepe tongzoen (heeft ze helaas van Alice afgekeken ). Kosten 200 euro totaal, WGSA-rating: TILT en nominatie voor de Powerplay-award voor beste trio (noot: heette dat niet anders racebeer? klopt, ook in je awards moet je met je inspiratie meegaan)

    Crazy on a feessie

    Was een leuk avondje Babylon, tevens de laatste van 2015. Nadat ik van beide dames afscheid had genomen bleef ik nog even bij Katja kleven. Opvallend, Katja zat met een Franse gast te kleppen, betrok me er af en toe ook bij en het valt me op hoeveel makkelijker het is om vergeleken met vorig jaar gesprekken te volgen. Daarna douchen en nog even aan Eddy en Anita uitleggen dat dit allemaal niet gepland was, maar dom toeval. "Jij bent stiekem een slecht persoon" voegt een aangeschoten Eddy me toe. Ik moet erom lachen en citeer Rijk de Gooier: "Het is als schurk soms veel leuker omdat je dat ook lachend kan doen, de held uithangen gaat maar op één manier." Dan is het echt mooi geweest en loop ik met lustman en Vazkor de deur uit. In de auto zoek ik dan maar het meest schurkachtige nummer uit wat ik op de usb stick heb staan en kom uit bij Wall of Voodoo, dat na het opstappen van Stan Ridgway in Andy Prieboy een nieuwe zanger vond. "Far side of crazy" bevat een referentie aan Mark Chapman, de fanatieke fan die John Lennon neerschoot. Misschien kwam dat in 1985 ook iets té dichtbij voor de talloze beatlefans ter wereld, en het nummer werd dan ook alleen in Australië een echte hit. De clip trok wel de aandacht omdat het gerucht ging dat "de clown met camera" gespeeld werd door Beach Boy Brian Wilson en zowel de band als Wilson ontkenden nog bevestigden dat en lachen alleen minzaam als er naar gevraagd wordt.

    "I'm Pilate and Jesus, and I wept when Lennon died
    Yet I envied his assailant when I visited the shrine
    I cried for all those Beatle Fans, so old so quick they grow
    I follow the example to destroy what I love most

    And I remain on the far side of crazy
    I remain the mortal enemy of man
    No hundred dollar cure will save me
    Can't stay a boy in no man's land."


    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  34. Onderstaande 12 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 december 2015),biged (21 december 2015),fervent (21 december 2015),hasta la pasta (22 december 2015),Kwant (22 december 2015),lustman (22 december 2015),Megaboob (21 december 2015),MiniME (22 december 2015),SeX++ (22 december 2015),Wentelt Eefje (23 december 2015),why not me (30 december 2015),Wijze grijze (21 december 2015)

  35. #394
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    5/12/2015 eerste keer naar Babylon FKK in Elsdorf :
    Na ongeveer 2u rijden daar aangekomen, gemakkelijk de parking achteraan gevonden (op basis van info van een andere beer), vraag mij wel af waar het nu het veiligst parkeren in de straat of achteraan.

    vriendelijke ontvangst en vrijkaart aangenomen. rondleiding door Alice.
    Zoals gezegd, eerste keer in een FKK in Duitsland, andere ervaring dan in SS en YY, met alle vrouwen in hun eva outfit.

    Club omschrijving : ziet er goed uit, geen probleem met grootte van de lockers aan de ingang, mooie douches, jaccuzi en sauna, kamers ook in orde, mss iets te warm, eten zag er goed uit, vriendelijke bediening aan de bar.

    Aanwezigheid dames, ik vermoed 3 keer meer dames dan mannen, verschillende types.

    aangekomen rond 12u en terugvertrokken rond 16u, dus had mij voorgenomen om 3 kamergangen te doen, uiteindelijk zijn het er 4 geworden van een halfuur.

    Dus kamergang met Tanja, Theodora, Laura B en Adriana, meer details mbt kamergangen volgen nog.

  36. Onderstaande 6 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (28 december 2015),mechelen (28 december 2015),MiniME (28 december 2015),Nedlovefkk (28 december 2015),SeX++ (28 december 2015),Sjeufke (28 december 2015)

  37. #395
    Geregistreerd
    13 januari 2008
    Last Online
    22 juni 2023 @ 05:43
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hoi, wie kan mij vertellen of volgende week donderdag en vrijdag babylon open is. Ik zie op die data geen dames bij de aanwezigheidslijst staan.

  38. #396
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimfredrix Bekijk bericht
    Hoi, wie kan mij vertellen of volgende week donderdag en vrijdag babylon open is. Ik zie op die data geen dames bij de aanwezigheidslijst staan.
    Ben je van plan om Babylon te bezoeken als er geen dames zijn?
    Pluk de dag of een bloemetje

  39. #397
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:29
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.729
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Ben je van plan om Babylon te bezoeken als er geen dames zijn?
    Wimfredrix heeft blijkbaar voornemens om om in het nieuwe jaar clubs zonder dames te bezoeken

  40. #398
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimfredrix Bekijk bericht
    Hoi, wie kan mij vertellen of volgende week donderdag en vrijdag babylon open is. Ik zie op die data geen dames bij de aanwezigheidslijst staan.
    Die dagen zijn ze dus dicht. Je kunt Babylon (en veel andere clubs ook) sowieso beter gewoon vermijden tussen midden december en midden januari vanwege de jaarlijkse winterslaap van veel van de dames (en juist een overmaat aan ijsberen). Er zijn slechts een paar clubs die in deze periode nog de moeite waard zijn, zie de verschillende draadjes.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  41. #399
    Geregistreerd
    13 januari 2008
    Last Online
    22 juni 2023 @ 05:43
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Een prachtige illustratie van de kracht van forums. Van MiniMe kreeg ik nog een enigszins antwoord wat er toe doet. Mijn dank. De antwoorden van pret en hasta la pasta doen er m.i. helemaal niets toe en hebben daarom ook geen toegevoegde waarde voor een forum. Mijn vraag was ingegeven door het feit dat ik inderdaad niet naar een club wil waar geen meisjes zijn. Het verwondert mij dat die twee dagen geen dames zijn ingevuld, op de website van babylon niets vermeld staat over eventuele sluiting op die dagen, voor zover mij bekend geen Duitse feestdagen zijn en dat ook deze week (31 -12 en 1-1) geen dames aanwezig zijn. Dat is te verklaren door oudjaar en nieuwjaarsdag. Dat er volgende week donderdag en vrijdag niets vermeld staat kan ook komen door knippen en plakken van de agenda van de week ervoor.
    Alhoewel ik weet dat ik tegen dovemans oren praat wil ik toch graag een oproep doen om alleen te reageren als er ook daadwerkelijk iets zinnigs te vermelden valt. Dat zou de overzichtelijkheid van een forum erg ten goede komen

  42. Onderstaande leden hebben wimfredrix bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (29 december 2015)

  43. #400
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimfredrix Bekijk bericht
    Alhoewel ik weet dat ik tegen dovemans oren praat wil ik toch graag een oproep doen om alleen te reageren als er ook daadwerkelijk iets zinnigs te vermelden valt. Dat zou de overzichtelijkheid van een forum erg ten goede komen
    Welkom op het Ijsberenforum, waarbij je gelijk al kennis gemaakt hebt met de mores hier........

    Hopelijk laat je je hierdoor niet afschrikken en schrijf je ook over je bevindningen, where ever you go.

    Zelf had ik jou vraag trouwens dus niet goed genoeg gelezen, dacht dat je het over deze week had. Volgende week zou het normaal weer elke dag open moeten zijn, maar idd een kwestie van copy/paste, vanaf maandag is de agenda voor die week redelijk goed bijgewerkt meestal. Ondanks dat zou ik komende weken toch niet naar Babylon of andere Gay Clubs gaan met (te) weinig vrouwen. Sixxens zou nog wel wat kunnen zijn, net als Freude39 en mogelijks zelfs Aca (Gold).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

 

 
Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

  Living Room 468*60