Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Waarheen PHG, GT, VV, YY, LR, etc ???

    Ik ga naar GT óf PHG, in de agenda staat nu dat ik naar PHG ga...

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelj Bekijk bericht
    Ik ga naar GT óf PHG, in de agenda staat nu dat ik naar PHG ga...
    Prima, maar ik had geen zin om er 2 in te vullen ( net als bij Ronald35)

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Als ik michel was zou ik niet naar de neukfabriek gaan willem wil je voor de dark force behoeden

  4. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    PHG dan beter om er heen te gaan?

  5. #5
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Ja roep eens wat ik heb zin om morgen te gaan kan niet kiezen, iemand goeie tip? waar zijn de meeste tongpiercing facial sletjes?

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Als ik michel was zou ik niet naar de neukfabriek gaan willem wil je voor de dark force behoeden

    Misschien geef ik wel ongemerkt een advies

    Nee, mij maakt het niet veel uit waar je naar toe zal gaan maar ik vind het wel belangrijk dat je vantevoren aangeeft naar welke club en er niet een zoek en raadspelletje van maakt
    " Make up your mind" voorjezelf en je mede-ijsbeer die je eventueel wilt ontmoeten.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Reden

    Beste Michelj,


    De vraag is niet waar je lekkere dames vind, is bij beide het geval. De vraag is hoe lang wil je gaan en wat wil je eten. Het drinken is namelijk bij beide inbegrepen, maar het eten is een groot verschil.

    PHG is duidelijk veel beter qwa eten, in de zomer bij de BBQ maakt het ook weer niet veel uit heb ik gehoord, niet zelf getest.

    Verder is het in GT altijd druk (ben er maar 1 keer geweest, maar dat hoor ik altijd) en in PHG is het doorgaans op zaterdag gezellig druk en verder wat rustiger.

    In GT kijken de dames bloedgeil en hebben doorgaans als introductie vraag "zimmer ?" kortom er wordt veel meer gejaagd, ideaal als je zelf geen dame aan durft te spreken. Gewoon even kijken en zij doet de rest. In PHG is de sfeer wat relaxter, maar ook daar hoef je niet de dames te vragen hoor, durven de dames daar ook, alleen beginnen ze vaak iets "beschaafder" (oei, met dit woord krijg ik commentaar, want ik ben zelf verre van subtiel).

    Om het verhaal nog wat te complementeren, in GT heb je een goede whirlpool mooi overdekt en apart opgesteld, is zeker een voordeel. Er is een kino (bioscoopje) waar je naar filmactie en live actie kunt kijken en meedoen. Vind ik ook een leuke attractie, beide hebben ze helaas niet in PHG.

    Wel hebben ze in PHG 2 sauna's, in GT hebben ze er 1. Maakt verder niet uit, maar dan ben ik volledig. In beide kun je veel plezier en goede of slechte dames tegenkomen, het is vaak zoals onze Gustomass het zo vaak zegt:
    Ge het ut zo ge ut makt, of wel je krijgt het zoals je het zelf maakt. Suc6 !

    Groet, Foots :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Reden

    P.S.

    Oh ja beide zijn € 50,- entree en bij beide kun je gratis parkeren. Ook zijn ze beide net over de grens bij Venlo, maakt ook al niet uit.

    P.S. 2. De een noemt GT een neukfabriek met kotsfreet voor viezerikken, ik noem het een drukbezochte club met slecht eten en veel jagende dames.
    Over PHG is het wat traditioneler, wat wil zeggen iets minder modern, ok, noem het ouderwets, maar wel een gezellige sfeer, als voldoende beren zijn.

    P.S. 3. En als je perse mijn mening wil weten, ga naar PHG, zeker voor de eerste keer en ook de volgende, heb ik zelf uiteraard niet gedaan, maar ik ben wel wat gewend.

    Groet, Foots :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch heren heren heren..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    .......... een neukfabriek met kotsfreet voor viezerikken.......
    :wink:
    Die tsunami van scheldwoorden en zware discussies hebben we precies één week terug al gehad...
    Laten we deze benamingen asjeblief achterwege laten.
    Wat moeten al de nieuwe ijsbeerforumleden en degenen die zich pas hebben aagesloten wel niet denken. ???:o:o
    Wat zouden wijzelf gedacht hebben , indertijd toen we voor het eerst over dit forum surfden???
    Dekken deze benamingen op enigerlei manier de ware aard van de clubs waar we ons plezier halen en vinden. ik dacht het niet

    Dus graag wat normalere benamingen gebruiken als je het mij vraagt.
    Maar da's mijn persoonlijke ingeving.

    Het bed inclusief de kussens zijn afgelopen weken weer eens goed opgeschud, tis aan ons om weer lekker plezier te maken met een dame naar keuze.....wat willen we nog meer heren?? Toch..

    Gustomass , die best serieus kan zijn........tot ie weer met een dame op zo'n mooie kamer komt waarop een bed staat zojuist netjes is opgeschud....yummi yummi yummi...!!!
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  10. #10
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    @Willem2
    Het was niet de bedoeling om er een raadspelletje van de maken; ik ben nieuw in de wereld van de ijsberen. Er wordt hier en op de het andere forum veel gesproken over GT en PHG en wat minder over de andere clubs. Ik ga er dus logischer wijs vanuit dat GT en PHG het 'beste' zijn (in hoeverre kun je van 'beste' spreken...)

    Ik ben laatst voor het eerst naar GT geweest (alleen). Het was een bijzondere ervaring, maar al met al geen succes. Wellicht omdat het 1. erg druk was en 2. ik toch enigzins nerveus was, aangezien het de eerste keer was en niet precies wist wat ik kon verwachten. Ondanks de mindere ervaring was het zeker niet de laatste ervaring.

    Ik had dus 2 clubs opgegeven waar ik maandag naar toe wil, omdat ik dan meer kans het dat er een meer evaren ijsbeer maandag ook naar één van de 2 clubs gaat.

    @foots
    bedankt voor de duidelijke info! In GT was inderdaad een aantal dames dat echt op jacht is. "blablabla blablabla...nu naar de Zimmmer want ik ga zo naar huis" was een veel voorkomende zin. Ze zullen ongetwijfeld ook zien dat ik een nieuweling was, maar gelukkig ben ik er niet ingetrapt. Ook in de 'valkuil' bij de Kino ben ik niet gevallen.

    @Gustomass
    Inderdaad er wordt soms over (een) club(s) hier gesproken dat het niet echt uitnodigt is om er heen te gaan, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Indien er iets slechts/negatief is, moet dat zeker gezegd worden, maar ik denk zeker niet dat GT een ordinaire neukfabriek is.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    @MichelJ

    Ik ben blij dat je na je wat mindere ervaring bij eerste stappen inziet dat je best start onder de vleugels van een wat meer ervaren beertje.

    Gt is inderdaad een club waar dames nieuwelingen van ver opmerken en trachten op te vreten. Dit gaat niet het geval zijn als ze je zien in gezelschap van een of meer bekende gezichten.

    Tracht inderdaad eens een afspraak via het forum te regelen met een bekend beertje dat in het meetingpoint aangeeft in bv gt of phg aanwezig te zijn.

    ik zou zeggen : veel Success.

    En wie helpt hem maandag uit de nood ?

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln daarheen

    Je moet gewoon daarheen gaan waar je je het beste voelt.
    En dat kan je slechts weten als je al die tenten in de omgeving hebt uitgeprobeerd, de ene voelt zich super in GT, de andere in PHG of VV of YY of SS.
    Ja, ik heb in het verleden geschreven dat GT een ordinaire neukfabriek is, en dat vind ik dan ook. Dat neemt echter niet weg dat heel wat mensen die sfeer geil en goed vinden, aan het succes van de club te zien (drukste club van allen).
    Ja, PHG is misschien iets beter voor een beginnend beertje, is niet zo overweldigend, een beetje meer relax.
    VV is ook een optie, YY is een optie, SS is een optie.
    Het hangt er gewoon allemaal vanaf wat je wil, en vooral hoe je het wil.
    Seks krijg je overal, en ik durf zelfs te zeggen, als je een beetje uit je doppen kijkt, ook goede seks. Daarvoor zit je nu eenmaal in een saunaclub.
    Anderzijds is het natuurlijk waar, dat de Meiden die de kantjes ervan af lopen, een newbie herkennen van op mijlen afstand, en wees maar gerust dat ze zich rond jou verzamelen als vliegen op een stront. Prijs zal je hebben, genaaid zal je worden, maar naargelang je een dikker ijsberenvel krijgt, ga je leren. En komaan, je wil toch niet op je geweten hebben dat je enkel leuke en super kamergangen hebt gehad in de saunaclubs, de leukste verhalen, die je je jaren later nog herinnert, zijn diegenen die oftewel supergoed, oftewel superslecht waren:teuflisch.
    In mijn geheugen staan dingen gegrift, waar ik totaal onder de voet van de kamer kwam, maar die me nu nog vers in mijn geheugen liggen. En dat kan niemand me meer afnemen. of hoe slecht toch goed kan zijn.
    Een beginnende ijsbeer moet af en toe eens gepakt worden, behoort gewoon tot ge groeifase van ijsbeertje tot volwassen beer, je krijgt er alleen een dikker vel van.
    Net zoals verliefdheid ook een deel uitmaakt van je ijsberenbestaan. het overkomt ons allemaal, velen zijn je voorgegaan, en velen zullen je volgen

    Of neem gewoon een ijsbeer mee, of kijk naar het meeting point.
    Als je beslist naar GT te gaan, zullen Ace2, Toppie, Jack42, onze vriend Zakkenleger je zeker kunnen behoeden van het kwaad, en je wegwijs maken in de wereld van GT (dit om er maar enkelen te noemen)
    Kies je voor PHG, kijk maar eens wie er zoal vertoeft, maar vermijdt iedere raad van die geile Foots of die relnicht, want die willen alleen maar foute Meiden heden ten dage :D
    Willem2, Knabbel, Babbel, Tiga, Big30, Jansen, Sony, Rex, Flipper, Dupke, Picasso1, 10cc, Seks&Guns,........ om maar enkele beertjes te noemen die je raad kunnen geven over de Meiden.

    En uiteindelijk blijft het jouw keuze, zowel qua club als qua Meiden.
    Wat ik lekker vind, gaan de anderen van lopen, en omgekeerd.

    Een pluspunt voor een beginner in PHG is dat je rustig de kat uit de tuin kan kijken :teuflisch , zonder echt aangevallen te worden.
    Villa Vertigo is ook een degelijke optie voor je hoor, wat rustiger qua Meiden, en daar moet je er bijna zelf op afstappen, om hen mee te krijgen.


    Om te besluiten, wil je het allemaal wat geiler en heftig, ga je dan eens goed laten pakken in GT. Niet naar het eten kijken, maar je gaat voor de seks toch
    Wil je het wat rustiger, PHG of de Villa.
    Wil je genieten en naar een nonnenklooster, kies dan Sans Soucis. Weinig Meiden, maar lees GustO er maar eens op na, hij woont er bijna :D


    :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35 Bekijk bericht
    Ja roep eens wat ik heb zin om morgen te gaan kan niet kiezen, iemand goeie tip? waar zijn de meeste tongpiercing facial sletjes?
    Living Room :green_smi:green_smi:green_smi

  14. #14
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...
    Als je beslist naar GT te gaan, zullen Ace2, Toppie, Jack42, onze vriend Zakkenleger je zeker kunnen behoeden van het kwaad
    ...
    Sorry, vriend Zakkenleger zal vooral in VV te vinden zijn de komende tijd O tempora, o mores!
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Sorry, vriend Zakkenleger zal vooral in VV te vinden zijn de komende tijd O tempora, o mores!
    Niets zo labiel als een ijsbeer:D
    Tamara al gespot? Dan kunnen we onze deal van "voor je gedaanteverwisseling" toch nog waarmaken

  16. #16
    Geregistreerd
    15 oktober 2008
    Last Online
    7 december 2008 @ 10:30
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Je moet gewoon daarheen gaan waar je je het beste voelt. /knip/

    Wil je genieten en naar een nonnenklooster, kies dan Sans Soucis. Weinig Meiden, maar lees GustO er maar eens op na, hij woont er bijna :D

    :wink:
    Een nonnenklooster???????
    Pfffff, tja misschien ligt het wel aan jou dat de dames zich als non gedragen als jij er bent.....:D:D:D:D:D:D
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 oktober 2008 om 20:22

  17. #17
    Geregistreerd
    27 februari 2008
    Last Online
    25 april 2010 @ 21:26
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    stond op het punt om morgen naar ss te gaan maar reis toch maar af naar jenny in xanten ,want daar vindt ik het super en veel tongpiercings

  18. #18
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard YY of SS

    Ik weet het niet. Vast staat dat ik nu woensdag bij een van de twee om 11u00 aan de deur sta? Maar waar ???

  19. #19
    Geregistreerd
    27 oktober 2008
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 16:07
    Berichten
    27
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik hoop morgen overdag af te reizen naar YY. Ik ben 2 wkn geleden voor het eerst naar een saunaclub gegaan. Het is mij prima bevallen hoor, goed eten en over het algemeen gezellige meiden.
    Jammer dat er weinig NL sprekende meiden zijn in YY, mijn talen zijn niet zo denderend, en de seks wordt bij mij fijner als je ook nog een btje gesprek kan voeren.

    Wie van de ijsberen is morgen nog meer aanwezig in YY, en kan ik er ook achter komen welke meiden er aanwezig zijn??

    Gr.

    WH

  20. #20
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    WH kijk eens op meeting point Geen dameslijstje, de club bellen is je beste optie.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #21
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    vrijdagavond omgeving dusseldorf enzo tips????

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35 Bekijk bericht
    vrijdagavond omgeving dusseldorf enzo tips????
    Eitje :D! Er zijn natuurlijk in de omgeving van D wel meer opties maar ik zou naar LR gaan.
    (Taalkundig klopt dit niet zou mijn leraar Nl zeggen want er is altijd maar 1 optie )

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    ik heb zin in partytreff zaterdafg 06-12 iemand voorstel/idee/advies

  24. #24
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35 Bekijk bericht
    ik heb zin in partytreff zaterdafg 06-12 iemand voorstel/idee/advies

    Weer op het allerlaatste moment
    De spanning is zeker weer hoog opgelopen :D

    :zauberkis
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #25
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    haha ik ga misschien wel naar VV ben er nog niet uit

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.

FKK Artemis 468*60