Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    Vandaag @ 15:46
    Discussies
    4644
    Thanks
    46

Lächeln Eindhoven, Yvonne's Privéhuis, Hofstraat 87, Demi

Naam : Demi

Internet adres : www.demidemi.nl

Nationaliteit / Taal : Nederlandse

Leeftijd : 39 - 42 jaar

Haarkleur / lengte : Blond halflang

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot slank / B - Cup

Tatoeages / Piercings : nee

Service : NMC, PMC, PZC, Zoenen, Beffen, Russisch, SM (rollenspel etc)

Extra :

Druk eens op de plaatjes
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 februari 2006 om 15:52
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    6 september 2010 @ 17:33
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Reden Demi wat een super dame

Vandaag mocht ik twee uurtjes genieten van een van mijn favorieten
    Ik had de vernieuwde kamer 9 gekozen voor twee uurtjes met mijn lieve lerares Het is echt een schitterende kamer geworden. We hebben eerst heerlijk in het bad gezeten. En daar heerlijk zitten knuffelen en kussen. Daarna heb ik haar heerlijk afgedroogt en zijn we naar het bed verhuist. Daar hebben we er een boeltje van gemaakt letterlijk en figuurlijk. Ik ben lekker met Demi aan de gang gegaan Waarna we even een pauze in moesten lasten omdat we even moesten na genieten en bijkomen. Daarna had ze me schoon gemaakt en begon ze me te pijpen en ik kwam na een tijdje nog een keer Het was echt een super samen zijn met mijn lerares ik heb heerlijk maar dan ook heerlijk genoten van haar. Demi je bent echt een super dame bedankt voor de heerlijke uurtjes

Last Online
    30 juli 2006 @ 10:15
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Demi.. is een geval apart. Een hele mooie slanke dame, met een inzet die ongekend is, en ook hele bijzondere (goede) pijp- (en andere) vaardigheden.. onder andere benoemd tot "Brabants lekkerste" van 2004 meen ik en als beste pijpster van Yvonne's Privehuis.. en dat is niet voor niks!

Last Online
    6 september 2010 @ 17:33
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

@JohnnyM

Even een kleine correctie ze is uitgeroepen tot "Het lekkertje van Brabant 2005"
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 14:14

Last Online
    10 november 2013 @ 10:24
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ypfan
    Demi , van harte gefeliciteerd ...
    Wat een verrassing om hier een felicitatie tegen te komen, wat ontzettend lief, dank je wel.
    Wie je bent dat is me een raadsel maar wel heeeeel erg lief van je.

Ik ben nu letterlijk een ouweh..r aan het worden , hiihihihihihi maar daarom zeker niet minder geil. :D

Wel wil ik even zegen dat ik zeker nog niet aan mijn 10jarige jubileum begonnen ben hoor, dat duurt nog een paar jaartjes

Fijne weekend allemaal en een kus van mij
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 14:15
    Vurig - Dynamisch - Oprecht

Last Online
    Vandaag @ 06:21
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Tuurlijk ook mijn Felicitaties! Tis heel lang geleden dat ik nog aan de Hofstraat kwam, was daar zelfs eens op de kamer met een dame die zo vertelde ze me veel bezig was met het maken van artistieke foto's en een website .
    Naam ben ik vergeten :D .

Eindelijk ook eens een berichtje van Demi op dit forum, :p ! Enuhm ouwehoeren mag, hier wel :thefinger :teuflisch !!

Gr., big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ypfan
    Dus Demi liefhebbers klim in de pen en laten we met zijn alle kenbaar maken dat we niet naar Duitsland hoeven te gaan om aan ons genot te kunnen komen dat kunnen we ook bij deze dame krijgen aan de Hofstraat.
    Ik wil de oproep van ypfan iets uitbreiden en ook leden die over een andere dame willen schrijven dan Demi aanmoedigen hun ervaringen op dit forum te plaatsen .

De parkeermogelijkheden aan de Hofstraat 87 en de fysieke beschikbaarheid van Demi zijn natuurlijk ook niet ongelimiteerd, ik bedoel om nu alle Duitsland gangers op te roepen naar Demi te gaan dat wil ik haar niet aandoen!

Wie meer over Demi wil weten moet haar eigen web-site www.demidemi.nl maar eens bezoeken (of druk op de plaatjes hierboven) en om te weten hoe goed ze is in fotografie moet je weer een andere site bezoeken, de naam is me even onstchoten !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het moet inmiddels om en bij de 10 jaar (kan dat?) geleden zijn dat ik een supergeweldige (soft-sm) sessie had met haar.
    Met dit te lezen, ach, misshien moet ik haar nog maar eens gedag gaan zeggen?
    Op haar eigen site vind ik die tips zo grappig. En dat van die rode pepers dan . Onlangs nog aan tafel gezeten met een DVP die groene pepers at en ze zei: "als ik nu mijn tanden niet goed poets, ahoe voor de man dan.

btw, ik kan het niet zo direct opmaken uit haar site (en de laatste recensie dateert ook al van een jaar terug) of ze nog actief is. Iemand een idee?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    btw, ik kan het niet zo direct opmaken uit haar site (en de laatste recensie dateert ook al van een jaar terug) of ze nog actief is. Iemand een idee?
    Volgens mij is Demi nog steeds actief aan de Hofstraat 87 (goh ik ken het adres nog uit mijn hoofd ).
    Maar wie beter dan Demi zelf kan dat bevestigen !

:wink::wink:
    Big30

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

Dag seksenfun,

je schrijft dat je niet direct kan opmaken uit mijn site of ik nog actief ben,
    ik ben zeker nog wel actief en als je gewoon op de hoofdpagina van mijn site kijkt dan zie je direct wanneer ik aanwezig ben.

:D

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Hey Demi,

Dat heb je nu hè, als je meteen naar de fototjes gaat .

thanks!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    13 augustus 2013 @ 11:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Demi Bekijk bericht
    Dag seksenfun,

je schrijft dat je niet direct kan opmaken uit mijn site of ik nog actief ben,
    ik ben zeker nog wel actief en als je gewoon op de hoofdpagina van mijn site kijkt dan zie je direct wanneer ik aanwezig ben.

:D
    Tsjonge, Demi, ja jou ken ik nog wel. Een erg leuke ervaring om nooit te vergeten (en die heb ik veel) Of zit ik er nu echt langs

Kan me herinneren dat ik heel wat jaartjes terug gebeld heb en jouw aan de lijn heb gehad. Je kende me niet maar wilde tegen jouw principes in toch afspreken. Je vond me een goede zoener en ik heb toen je hele specialiteiten menu gekozen.
    Maar gezien je aangegeven leeftijd begin ik toch te twijfelen of jij dat wel was.
    Kan eigenlijk niet anders, maar je weet nooit

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

En jij maar denken dat ik me jou niet herinner Ariebier, slapen doe ik 's nachts :p
    Kamer 3, einde van de gang rechts.
    Ja ik was en ben het nog steeds en mijn leeftijd klopt ook, drama maar waar.

Last Online
    13 augustus 2013 @ 11:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Verhip, nu zie ik je site, yep je bent het dus echt, en van die kamer, ja die lag inderdaad rechts.
    Ik heb eigenlijk nog een schuld in te lossen alleen ga ik dat waarschijnlijk nooit meer doen. Mijn excuses hiervoor
    Jij weet vast nog wel waarover ik het heb.

Maar, in mijn turbulente loopbaan zijn er (in verhouding) maar erg weinig vrouwen die een onuitwisbare indruk hebben achtergelaten, van die weinige vrouwen ben jij er eentje
    Gezien het aantal vrouwen in huize Yvonne alleen al ben je sowieso de enige die ik nog bij naam ken, en weet ik alleen nog hoe mijn allereerste ervaring daar eruitzag, dit was er ook een om nooit te vergeten(wel haar naam vergeten :green_smi)
    De laatste keer dat ik bij jullie was, was een ervaring om direct te vergeten, niet echt best te noemen. Maar goed dat was ook alweer enkele jaren geleden.

Hmmm. . . nja nou uhm, je doet het weer he, zit er nog vol van:D

En dan te bedenken dat ik ook nog mijn 100e post hier aan jou weggeef.
    Weer een prijs.......
    Laatst gewijzigd door Clan; 18 april 2008 om 21:19

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Arabier, ik moet me bijna volledig aansluiten bij jouw post. Inderdaad in Huize Yvonne zijn steeds heel veel vrouwen paraat. Mooie, lieve vrouwen, stuk voor stuk, doch ook ik wachtte (mijn eerste niet, dan toch mijn tweede sessie, ja de tweede vermoed ik) aan de bar bij een drankje geduldig op die Demi die méér dan de moeite waard was/is . Ik kwam toen vanuit België overgereden naar ginder, spéciaal voor haar . Ook ik herinner me ze nog steeds, ondanks de weinige sessies met haar. Of zij mij nog zal herinneren? Als ik genoeg details neerschrijf allicht wel.

Ik herinner me in ieder geval nog dat ik op een keer, zonder te bellen, zonder afspraak, weer eens langreed, voor haar. Helaas, pindakaas (op z'n Hollands ) verdween een andere wandelaar voor langere tijd met een stuk of 6 dames naar een kamer. Hij zal zich wel 'kostelijk' geamuseerd hebben met heel die harem. Demi kwam me melden dat een sessie met haar d'er niet meer zou inzitten :o.

Maar goed, da's maar een detail (dan toch één) :smile:.

Zij is het die mijn fantasieën, die ik toch wel had, (en nog wel ergens vanachter in mijn hoofd wat heb) waar gemaakt heeft, mij die heeft doen beleven. Erotische sm, waarbij zij op een geweldige manier het heft in handen nam en mij intens liet genieten.
    Ik wandelde toen nog lang niet zo lang hoor. Ik was nog een beetje verlegen over mijn specifieke ideetjes, mijn wensjes in verband met erotische sm en omdat één en ander soms toch nog als 'not done' bestempeld wordt, ook onder wandelaars/ijsberen hou ik m'n fantasietjes voor mezelf. Dus vertelde ik haar niet alles. Het was des te verschietachtiger toen ik een reactie kreeg van haar op een advertentie die ik geplaatst had op één of andere (sm)-zoekertjessite.
    Toen liep er ook iets mis, helaas, dus zag ik haar nooit meer.

Enfin, niet m'n zaad, maar wel m'n ei, ben ik weeral kwijt :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten