Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    20 augustus 2008
    Last Online
    18 juni 2014 @ 10:24
    Berichten
    9
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Mening locatie raamprostitutie Groningen

    Beste leden van het ijsberenforum,

    Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen van raamprostitutie in het Noorden van het land. Graag wil ik voor een onderzoek gesprekken voeren met klanten die gebruik maken van raamprostitutie in Groningen. Hoewel het ijsberenforum grotendeels wordt gebruikt door bezoekers van saunaclubs en FKK's, probeer ik toch via deze site in contact te komen met bezoekers van de ramen in Groningen.

    De aanleiding voor het onderzoek is het volgende. De gemeente Groningen heeft twee gebieden aangewezen waar prostitutie mag plaatsvinden: het A-kwartier en de Nieuwstad. In het A-kwartier gaat het om drie straten, de Hoekstraat, de Vishoek en de Muurstraat. De gemeente wil (laten) onderzoeken of de prostitutie in het A-kwartier kan worden verminderd en mogelijk op termijn geheel kan worden afgebouwd. INTRAVAL is in dit kader gevraagd informatie te verzamelen over de prostitutiemarkt (vraag en aanbod) in de stad Groningen, met name de raamprostitutie in het A-kwartier en de Nieuwstad.

    Ik houd hiervoor gesprekken met onder andere exploitanten en dames, maar ik wil ook graag de mening horen van bezoekers. De komende tijd zal ik vaker in de Nieuwstad en in het A-kwartier te vinden zijn en kan ik met iemand afspreken in bijvoorbeeld café d'Olle grieze, café Klein Mokum, Land van Belofte of een andere locatie naar wens. Zouden jullie op dit bericht willen reageren zodat we vervolgens een afspraak kunnen maken? Anonimiteit blijft natuurlijk gewaarborgd.

    Ik ben werkzaam bij onderzoeksbureau INTRAVAL; een onafhankelijk bureau dat sociaal-wetenschappelijk onderzoek verricht. Het onderzoek en advies concentreert zich voornamelijk rond de vier werkterreinen verslaving, leefbaarheid, welzijn en jeugd. In 2006 hebben we eveneens contact gehad met leden van het ijsberenforum in het kader van een evaluatie van de opheffing van het bordeelverbod. Deze informatie is mede gebruikt voor de succesvolle totstandkoming van het rapport: verboden bordelen (voor de samenvatting van dit rapport zie de website van het wodc.nl)

    vriendelijke groet,

    Rick Nijkamp
    Laatst gewijzigd door Intraval; 13 oktober 2008 om 13:58

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Berichten
    41.803
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.564 in 8.582 posts

    Standaard

    Meer info onder www.intraval.nl
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Intraval Bekijk bericht
    ...
    De gemeente wil (laten) onderzoeken of de prostitutie in het A-kwartier kan worden verminderd en mogelijk op termijn geheel kan worden afgebouwd.
    ...
    Want? Wordt de prostitutie (op termijn) geheel afgebouwd, of is het meer een verplaatsing? Zonder inzicht hierin zou ik zelf niet meewerken... :D
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60