Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 209
  1. #101
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    allebei van het een komt het ander, nee ze is echt een topper

  2. #102
    Geregistreerd
    2 mei 2009
    Last Online
    10 september 2018 @ 12:13
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funn Bekijk bericht
    allebei van het een komt het ander, nee ze is echt een topper
    Hey funn, bedoel je met topper dat ze graag bovenop zit?
    "A dirty mind is a joy forever"

  3. #103
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    8 maart 2024 @ 16:02
    Berichten
    78
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuck4Ever Bekijk bericht
    Hey funn, bedoel je met topper dat ze graag bovenop zit?
    Van mij mag ze dat ook :D

  4. #104
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Bestaat deze club nog ik hoor er de laatste tijd niks meer over en hoeveel vrouwen zijn er meestal en welke leeftijd?
    Ik heb zoveel clubs gezien op internet en nu weet ik niet wat ik kiezen moet, ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven, wie kan mij helpen?
    Ik ben van plan Doderdag of Vrijdag te gaan en ik wil niet naar Xanten want die vrouwen zijn iets te oud voor mij (40+).

  5. #105
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Bestaat deze club nog ik hoor er de laatste tijd niks meer over en hoeveel vrouwen zijn er meestal en welke leeftijd?
    Ik heb zoveel clubs gezien op internet en nu weet ik niet wat ik kiezen moet, ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven, wie kan mij helpen?
    Ik ben van plan Doderdag of Vrijdag te gaan en ik wil niet naar Xanten want die vrouwen zijn iets te oud voor mij (40+).
    Meestal 4 tot 5 dames, bij mij laatste bezoek waren er 2 donkere dames, Marlene en Annabelle midden 20, Viviene pools midden 20, Natascha begin 20, en de Roemeense Alexandra begin 20, ook de poolse Katja midden 30, was nog even aanwezig, de cubaanse Tanja (eind 30) deed die dag de theke.

    het beste kan je ze bellen om te vragen wie er zijn, met bovenstaande informatie in je rugzak, kom je er wel uit.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  6. #106
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 12 posts

    Standaard

    He Kinky, ik ga donderdag naar PT Dorsten. Misschien ook iets voor jou?

  7. #107
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Oke je hebt mij overgehaald (was niet veel voor nodig) ik ga morgen naar Dorsten wel zo gezellig als er nog een Nederlander is of ben je Belg?
    Ik kom al aardig vroeg ik denk tussen 10 en 11 uur en ga laat weer weg (als het me bevalt) ik heb namelijk vakantie en ik verveel me kapot.

  8. #108
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    8 maart 2024 @ 16:02
    Berichten
    78
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Laat maar weten hoe het daar is geweest. Misschien haalt men mij ook over om eens een keer daar langs te gaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Oke je hebt mij overgehaald (was niet veel voor nodig) ik ga morgen naar Dorsten wel zo gezellig als er nog een Nederlander is of ben je Belg?
    Ik kom al aardig vroeg ik denk tussen 10 en 11 uur en ga laat weer weg (als het me bevalt) ik heb namelijk vakantie en ik verveel me kapot.

  9. #109
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corragio Bekijk bericht
    Laat maar weten hoe het daar is geweest. Misschien haalt men mij ook over om eens een keer daar langs te gaan.
    Ik weet nog niet helemaal zeker of ik morgen ga want ik wil op zich ook wel naar de http://partytreff-mg-rheydt.de/ er is daar vrijdag een party (heb ik net gelezen) die mij erg leuk lijkt maar ik wil niet Donderdag naar Dorsten en Vrijdag naar Partytreff Mg want ik heb meestal wel een dag nodig om bij te komen.

  10. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Ik weet nog niet helemaal zeker of ik morgen ga want ik wil op zich ook wel naar de http://partytreff-mg-rheydt.de/ er is daar vrijdag een party (heb ik net gelezen) die mij erg leuk lijkt maar ik wil niet Donderdag naar Dorsten en Vrijdag naar Partytreff Mg want ik heb meestal wel een dag nodig om bij te komen.
    Ik heb net gekeken naar de foto's in Rheydt maar zie allemaal dames die uit de Roma familie komen en vele pondjes te zwaar zijn

    Dus voor mij gewoon naar LR en Gt morgen.

  11. #111
    Geregistreerd
    2 mei 2009
    Last Online
    10 september 2018 @ 12:13
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Wie is hier de laatste tijd nog geweest en kan berichten over de huidige bezetting en servicegraad?

    Klopt het dat de Poolse Monika er niet meer werkt? Als iemand weet waar ze tegenwoordig werkt hoor ik het ook graag.

    Wil er binnenkort weer een keer naartoe maar ben wat terughoudend door wat negatieve berichten op een Duits forum.
    "A dirty mind is a joy forever"

  12. #112
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben er zo,n 7 weken geleden nog geweest het was wel goed, er waren 5 meiden waarvan 2 mooie jonge meiden, 2 gewone en eentje wat minder , tja de service was redelijk tot goed niet meer zoals de begin tijd . Ben er 4 x van de bil geweest waarvan 1x niet geweldig. Ben met een tevreden gevoel vertrokken . Voor 70,00 ruim 2 uur lol.
    Een totaal andere bezetting dus van de meisjes van zo,n 3 jaar geleden is er niemand meer .

    gr Funn

  13. #113
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo Allemaal,

    Onlangs afgereisd naar Nottuln en met open armen ontvangen door Tania cubaanse die nu als thekevrouw aan het werk was. Best wel jammer want ze weet te neuken als geen ander, heet en geil als met je allerbeste vriendin zoals we het graag willen. Er waren 6 meiden een lief turks meisje 20 jaar kon geen woord engels of duits , maakt niet uit zeiden haar collega,s fikken kan ze wel. 3 roemeense van zo,n 25 jaar en een poolse gaby 30 plus en nog een meisje geen idee waar die van daan kwam. Nou onze turkse Gadia of iets wat daar op lijkt was prima eerst wat verlegen maar kwam later goed op dreef prima pijpen zonder en klets nat. Maar dat was jammer genoeg ook het enigste wat prima was de rest (2x roemeense meisjes) was plichtmatig zonder klik . Had gelukkig maar 2 uur en niet de hele dag had ik ook niet gered . Ze waren wel aardig te spreken en gezellig maar ja daar kom ik niet alleen voor. Pijpen met condoom , zere borsten liever niet aankomen, niet aan mijn haar komen raakt zo in de war, enz. Jammer ben daar anders gewent daar echte geile neukpartijen met geile dames die er wel pap van lusten Katrin , Monica, Tania, noem ze maar, de nottuln van een paar jaar geleden. Al met al dus weinig beleeft in Nottuln.
    Maar hopen op wat beters anders is de lol er zo van af.

    groeten Funn

  14. #114
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Last Online
    29 juni 2013 @ 17:29
    Berichten
    65
    Discussies
    1
    Thanks
    84
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Was vorige week nog even bij onze lovefucktory vriendinnen, de nieuwsgierigheid won het van het verstand vandaar mijn bezoek.
    Er werdt nu opengedaan door uiterst vriendelijke man, die vertelde mij dat er wel 5 vrouwen waren.
    Ik betaal dan altijd voor 2 uur, kun je altijd ff de kat uit de boom kijken.
    Bevalt het goed, betaal je bij en anders ben je pleitte.
    Boven gekomen was het er steen en steen koud , van de 5 vrouwen zag ik er maar 4 waarvan 3 niet veel zin hadden. Dus dat schoot lekker op zo!
    Geen Marlene, geen Alexandra, geen tanja, gewoon een volledig nieuwe stetting.
    1 latino van dik in de 40, was de enigste die er nog een beetje wat van maakte, verder was het uien.
    Leuk is ook dat de dames het met elkaar erg druk hebben, hallo er lopen nog klanten rond. Beetje jammer zo.
    Het zal wel aan de dag gelegen hebben, alleen dat komt mij de laatste tijd een beetje te veel voor.
    Als je naar een bekende naam vraagt, die er toevallig gewerkt heeft krijg je altijd het zelfde antwoord " urlaub " ja natuurlijk!

    Laten we hopen op betere tijden

    Mocht je toevallig die kant opgaan, vraag ieder geval om de metalen kluis.
    Die houtenkast die heb je zo open, best vervelend als je boven bent en beneden zit iemand in je kluis te buurten

    Grtz..........

  15. #115
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    woensdag naar la vita afgereisd,kwam rond 14.00 uur aan, maar kon de auto niet parkeren zo vol was de parkplatz, omdat ik geen zin had in lange wacht rijen en letterlijk een nummertje trekken, ben ik, met toch wel een beetje "lullig" gevoel doorgereden naar de pauschalclub in munster, daar aangekomen het zelfde verhaal als in wallenhorst, vol vol vol, de altijd vriendelijke bardame was ook zo eerlijk om te melden dat ik beter een andere keer terug kon komen, inmiddels goed chagrijnig door gereden naar nottulen (love fucktory) in de kleedkamer melde een vertrekkende medebeer, "je hebt ze allemaal alleen", boven aangekomen ongelofelijk inderdaad 5 mooie dames alleen voor mij, het paradijs bestaat!!!!!!!!! (niet voor niks zo'n lange zoekactie, joehoe) 4 latina's alle slank 2 met een a cup, en 2 met een goede D allemaal zo rond de 30 , plus een duitse van een jaar of 25 met een B clubje slank blond kwam uit Fkk heavsgate en gaat ook weer terug naar een Fkk, ben begonnen met een goede trio op de bank in de woonkamer, daarna nog 3 goede langdurige sessies op de kamer, geweldig als de dames liever sex hebben i.p.v verveeld in de woonkamer achterteblijven, al met al super dag gehad, herhalingsgevaar.................................. .groooooot
    het gras isgroener bij de oosterbuur

  16. Onderstaande leden hebben bb king bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 september 2011)

  17. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    8 juli 2016 @ 11:39
    Berichten
    46
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    zijn hier ook privekamers? of alleen een spielweise?

  18. #117
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:03
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brammetje83 Bekijk bericht
    zijn hier ook privekamers? of alleen een spielweise?
    beiden , maar vaak kom je de "woonkamer "nog niet eens uit .

  19. #118
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard waar vind je dit voor € 70?

    Vorige week vrijdag geweest.
    Had me voorgenomen om door te rijden als er te weinig dames waren.
    Kwam om half tien s avonds binnen, thekevrouw verzekerde me dat er vier dames waren,
    en drie beren.
    € 70 afgerekend en ik kon boven meteen tussen twee dames plaats nemen.
    De andere heren lagen al uitgeput achterover op de bank.
    Tot half twaalf intensief beziggehouden, en toen uitgemolken weer naar huis.
    Bemensing bestond uit drie latina's en een oost europese dame,
    gelukkig niet te klein en niet te jong.
    Hoe vergelijk je dit met Nederland waar een slap trio al € 250 voor een uur moet kosten.?

  20. Onderstaande leden hebben jan enschede bedankt voor deze bijdrage:

    bb king (28 september 2011)

  21. #119
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    helemaal mee eens Jan
    het gras isgroener bij de oosterbuur

  22. #120
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    22 november 2011 @ 22:39
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe was het in Dorsten?
    Ik ben van plan om morgen te gaan.
    Wil graag een trio uitproberen daar.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Meestal 4 tot 5 dames, bij mij laatste bezoek waren er 2 donkere dames, Marlene en Annabelle midden 20, Viviene pools midden 20, Natascha begin 20, en de Roemeense Alexandra begin 20, ook de poolse Katja midden 30, was nog even aanwezig, de cubaanse Tanja (eind 30) deed die dag de theke.

    het beste kan je ze bellen om te vragen wie er zijn, met bovenstaande informatie in je rugzak, kom je er wel uit.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

  23. #121
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben laatst nog eens op bezoek geweest in nottuln. Het lijkt wel of overal armoe troef is . Het was redelijk maar verwacht echt geen wonderen een snelle wip en hup de volgende maar . Tja jammer hopen maar op betere tijden.
    Het is niet zo dat het helemaal niks hoor maar weinig contact, geen klik enz...

    groetjes Funn

  24. #122
    Geregistreerd
    24 december 2011
    Last Online
    20 juli 2019 @ 19:49
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben hier enkele weken terug geweest. 5 dames, weinig heren dus alle tijd en de dames zijn erg rustig. Leuke club en voor herhaling vatbaar.

  25. #123
    Geregistreerd
    3 mei 2011
    Last Online
    4 april 2012 @ 16:39
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    laatst ook een bezoekje gebracht, helaas had ik deze reacties toen nog niet gelezen, dan had ik geweten dat het voor mij niets is. Dat heeft puur en alleen te maken met het feit dat ik niet zo zit te wachten op allerlei activiteiten op de bank tussen de medeberen. Dat, of met zn allen naar boven op het grote speelbed. Ben je lekker aan het stoeien op het bed komt er een beer die "Mahlzeit" roept bijzitten. Brr...
    Kortom, als je van allerlei open(groeps) activiteiten houdt, kun je je hier prima vermaken. Nu was het onmogelijk om een dame te vinden die naar een prive kamer meewilde. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven ;-)
    Smakelijk !

  26. #124
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    13 mei 2015 @ 18:35
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

  27. #125
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    leuk Liller dat je een foto van arabella plaatst, maar wat is de bedoeling,
    werkt ze in love fucktory, (dan ga ik er nu direct ernaartoe) haha
    of komt ze daar binnenkort?? v
    het gras isgroener bij de oosterbuur

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Babylon 468*60   Diamond 468*60