Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 209
  1. #76
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Vrijdagavond in Nottuln geweest, kwam om 20.00u binnen en ging om 23.55u weer weg. Er waren in totaal 6 dames, en buiten mij een of twee duitse beren.
    Heb tweemaal een kopje koffie gedronken, en ben verder onafgebroken door de dames bezig gehouden. Soms met drie tegelijk, meestal met twee, en een enkele keer met één.
    Twee dames uit Cuba, een blonde dame uit Polen, die nog weinig duits kent, en de crazy redhead russian, volgens een voorganger Katryn.
    Blijven twee dames over waar ik niet mee gepraat heb.
    Katryn is echt een monster, gaat door tot het einde en vecht voor de laatste druppel. Het is bovendien een heel aardige vrouw.
    De Lovefuctory is de netste en best onderhouden partytreff die ik gezien heb.
    Er branden kaarsjes, er hangt een geurtje, er is een klein buffetje, maar dat ziet er zo smakelijk, luxe en verzorgd uit dat ik er haast niet aan durfde te zitten.
    Door het aanbod van dames geen tijd gehad de sauna te testen.
    Ik ga zeker weer, hopelijk ook weer op een rustige dag.

  2. #77
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Last Online
    5 mei 2011 @ 15:28
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hey kan ik een keer meerijden kom uit apeldoorn! Mijn eerste keer naar een partytreff. Liefst een keer door de weeks.

  3. #78
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard nottuln

    Vandaag weer 2 heerlijke uurtjes vertoeft in the lovefucktory .
    Was weer super, steeds vaker kun je gewoon sexen met z,n allen in de woonkamer (zoals ze het zelf noemen), ik wil er wel vaker een poosje wonen.
    Ben als eerste met Katrin van de bil geweest heerlijk zoals zij je weet te pakken met haar geile blik in haar ogen ,heb haar gebeft en stevig geneukt op de bank .
    Daarna kwam Tania de speelse cubaanse stoeipoes binnen, mooi slank en ook natuur geil, heb haar heerlijk genomen ook op de bank in allerlei standjes met haar ondeugende ogen en blik is het geen straf, ik likkend en zij pijpte me heerlijk en weet met haar vingers op plekjes te komen waar je snel van op temperatuur komt, na een poosje kwam ook zij heerlijk schokkend klaar
    Als laatste twee sessie gehad met Monica 1x boven mmmmm en 1x beneden op de grond voor de tv was ook zeer goed, ze heeft er zelf altijd ook veel zin in . Het zijn topmeiden waar je voor euries je heerlijk kunt vermaken met prima sex en lekker eten toe wat wil je nog meer

  4. #79
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funn Bekijk bericht
    Vandaag weer 2 heerlijke uurtjes vertoeft in the lovefucktory .
    Was weer super, steeds vaker kun je gewoon sexen met z,n allen in de woonkamer (zoals ze het zelf noemen), ik wil er wel vaker een poosje wonen.
    Ben als eerste met Katrin van de bil geweest heerlijk zoals zij je weet te pakken met haar geile blik in haar ogen ,heb haar gebeft en stevig geneukt op de bank .
    Daarna kwam Tania de speelse cubaanse stoeipoes binnen, mooi slank en ook natuur geil, heb haar heerlijk genomen ook op de bank in allerlei standjes met haar ondeugende ogen en blik is het geen straf, ik likkend en zij pijpte me heerlijk en weet met haar vingers op plekjes te komen waar je snel van op temperatuur komt, na een poosje kwam ook zij heerlijk schokkend klaar
    Als laatste twee sessie gehad met Monica 1x boven mmmmm en 1x beneden op de grond voor de tv was ook zeer goed, ze heeft er zelf altijd ook veel zin in . Het zijn topmeiden waar je voor euries je heerlijk kunt vermaken met prima sex en lekker eten toe wat wil je nog meer

    Kun je een korte beschrijving geven van de aanwezige dames? de homepage van deze club helpt niet echt zullen we maar zeggen

  5. #80
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag Japie

    Meestal zijn er zo,n 5 dames soms 6 . De vasten zijn daar Katrin begin 30 vrolijk en speels roodharig russisch superslank en mooi is voor veel in houd van harde sex is een leuke meid, Tania cubaanse liefe superslanke donkere meid van ook plusminus 30, lekker geil ding kan en mag veel en is altijd in voor gein. Monika poolse ik schat haar op 35 jaar super geil bij haar kan en mag echt alles houd van sex en veel sex. En nog een een Hongaarse dame ben even haar naam kwijt slank en aardig ook prima service verder.
    Vaak zijn de andere meiden beginners en jonger maar met wisselende service verwacht daar niet te veel van . Had laatst echt supersex met een prachtig jong blond tiener meisje zoog me helemaal suf had een schitterend figuur en neukte als een ster.
    De laatste keer dat ik er was waren er twee jonge hongaarse meiden aan de mollge kant van in de begin 20 wat onzeker ik heb er niets mee gedaan .
    Ben bij verschillende partytreffs geweest soms OK en dan weer vlut maar heb in Nottuln nooit een zepert het is daar voor mij altijd prima

  6. #81
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Forgetskinnyletsgetfatty heeft deze club inmiddels ook een aantal keer bezocht, en is zeer tevreden over de faciliteiten en inrichting van de club, meerdere sanitairruimten, gescheiden eetkamer, meerdere speelweide's, rokerssalon en een niet-rokerssalon.
    Het spel speelt zich voornamelijk af in de rokerssalon, de niet-rokerssalon lijkt wel een vergeet-mij-hoekje
    Meerdere dames aangetroffen, persoonlijk denk ik dat de russische Katryn, poolse Monica en de cubaanse Tanja de toppers zijn.

    Heeft deze club ook nog zwakke punten? jazeker.

    1. kwam tot de ontdekking dat er meerdere hangsloten (van de lockers) met dezelfde sleutel te openen zijn. (tip: eigen hangslot meenemen)
    2. De bereikbaarheid vanuit de richting Amsterdam is niet ideaal, lange afstand over provinciale wegen of vele kilometers om.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  7. #82
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Vrijdag avond geweest.
    Kwam pas om 22.10u binnen en kon voor
    E 70 tot 24.00u blijven.
    Twee rondes gehad, beide trio's.
    Eenmaal in de woonkamer,
    en eenmaal op de speelweide.
    Om 23.30u was de fut eruit bij de dames,
    en ben ik maar vertrokken

  8. #83
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Olla [Poolse].

    Love Fucktory Josef is daar verleden jaar geweest.
    En heb daar een helen leukendag en zeker met die Poolse Olla.
    Wat was die Olla goed ze leek wel een nymfomaan.
    Ze kon er geen genoeg van krijgen,een en al berust op sex.
    Ook vertelde ze mij dat ze 2 weken achter elkaar werkte,en dan weer 2 weken naar Polen ging.
    En 2 weken op en 2 weken af.
    Olla had blond haar tot op of iets over haar schouder,en ze was wel stevig.
    Niet dik of zo ! Maar zeker niet een slank meisje.
    Ben er laast nog geweest,maar een dame ook een Poolse herkende Josef nog.
    En voor de rest waren er 2 Cubaanse en Donkeren dame,ander blank die donkeren was Teresa.
    En ook was er een lange dame uit Hongarije ,maar ik heb niet met haar geweest.
    En ook was er een stevige blonde Russin,die pijpte met condoom en zette haar tanden erin zeker geen pretje.
    Maar die Poolse was het best en aardigst.
    Ik weet haar naam niet meer?
    Maar ze zij Josef dat Olla er niet meer werkte.
    Ik vroeg nog of ze wist waar ze nu werkte! maar ze zij in een anderen club.
    Maar ze kon of wist niet waar ze werkte.
    Nu is mijn vraag aan jullie weet iemand waar deze Olla nu werkt.
    In een partytreff,of een saunaclub/FKK club en waar .
    De groetjes van Josef.

  9. #84
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    13 mei 2015 @ 18:35
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    You will find her in Münster "Pauschalclub"

  10. #85
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    13 mei 2015 @ 18:35
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Pics

    New pics been made yesterday in "Lovefucktory", Claudia asked me if I could put some of them in and by the way to say "Hello" to Tiga.
    If its not allowed to publish these pics-sorry for making circumstances, will delete them immediatly Alexandra.jpg

    berit78.jpg

    berit68.jpg

    berit83.jpg

    berit114.jpg

  11. #86
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard nieuwe gezichten in lovefucktory

    Afgelopen vrijdag geweest.
    Bij aankomst, s avonds rond een uur of negen stonden er twee auto's voor, aan de nummerplaten te zien mensen uit de buurt.
    Auto achter gezet, ook daar verder leeg.
    Er waren vier dames, Wendy en Katja zijn vrij groot en had ik eerder gezien.
    verder twee kleinere, op zich wel knappe dames, volgens Frank turkse bulgaren.
    Het licht in de speelweide was uit, en alle actie was in de woonkamer.
    Eerst met de beide bulgaarse dames, en een half uur later met Wendy en Katja. Standaard procedure is, één dame pijpt, de nader gaat wijdbeens op de bank voor je staan en biedt haar kutje aan.
    Bij de twee ronde ging het kennelijk niet snel genoeg en kwamen de andere twee dames helpen. Vier is dan wat veel, zeker als de dames denken, wat harder knijpen, dan komt hij wel. Het ene moment voel je een nagel in je anus, dan Oeps knijpt een ander te hard in je tepel, en vervolgens spring je omhoog omdat iemand je ballen als walnoten probeert te kraken.
    Frank vroeg na afloop hoe het bevallen was, slecht kan ik niet zeggen, maar het fingerspitzengefull van Katrien hebben deze dames nog niet.

  12. #87
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Last Online
    29 juni 2013 @ 17:29
    Berichten
    65
    Discussies
    1
    Thanks
    84
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Soort gelijke ervaring gehad de laatste keer. Sinds januari nu 5 maal deze club bezocht en iedere keer is het totaal verschillend.
    In februari trof ik het goed,de poolse Monica, die rus en de 2 cubaanse dames waren toen van de partij. Die dag was het absoluut top!
    In de kamer ging iedereen los, en later namen de dames iedereen mee naar boven voor 1 grote orgie. Super leuke ervaring!
    Vorige maand liep het anders, alleen monica had er echt zin in en de rest vondt het wel prima. Een bulgaarse dame sloeg echt alles, zag er goed uit maar de service was zo slecht ik ben bijna gaan klagen!
    De wat mollige Beatrice gaf het zelfde recept, op de bank heel leuk verder nauwlijks inzet.
    Een mede ijsbeer beproefde ook met haar zijn geluk, maar kwam al na enkele minuten terug met een gezicht van " zo hoefd het van mij ook niet "
    Het is een leuke club maar je moet het zoals bijna overal gewoon treffen. Normaal ga ik doordeweeks en is het niet bijzonder druk, in het weekend weet ik niet.
    De verbinding met NL vindt ik niet super, vanuit arnhem via Oberhausen of eindeloze wegen binnendoor, twee baanswegen, vracht verkeer, rotondes enz...
    Door gemoedelijke sfeer en de toppers als je geluk heb, kun je een hele leuke dag hebben maar je moet gewoon geluk hebben!

    Grtz

  13. #88
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    19 november 2023 @ 17:05
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik ben hier ook een aantal keren geweest met wisselende ervaringen. Van topdagen tot werkelijk waardeloze dagen. Hun website wordt niet onderhouden en is weinig informatief. Je weet nooit vantevoren wie er is, of je moet bellen. Ze hebben nooit meer speciale events, althans die staan niet op de website. De gastvrouw had vroeger de club op de warendorfer strasse, toen was er elke maand wel een event. Toch naar mijn mening nog steeds een van de betere partytreffs.

  14. #89
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdagmiddag om twee uur geweest.
    Situatie was omgekeerd.
    Drie dames en zeven hongerige beren.
    De dames kozen ervoor de heer één voor één met z'n drieën af te werken.
    Een stevige beurt dus. Toen ik de mijne had gehad besloot ik om maar niet te wachten op de tweede, en ben doorgereden naar Heavensgate.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 mei 2010 om 17:42

  15. #90
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Maandagavond geweest,
    vier dame's en een zevental heren.
    Sfeer is rustig, één poolse dame en
    drie spaanssprekende.
    Tweemaal wel redelijk en tweemaal wat minder.
    Maaltijd bestond alleen uit broodjes en beleg.
    Standaard procedure was weer anders,
    dame klojoot een beetje met een heer in de Wohnzimmer,
    daarna naar boven.
    Een kalme avond dus.

  16. #91
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Hallo mede ijsberen,

    Nog mensen de laatste tijd bij de Love Fuctory geweest?
    Ben er al een tijdje niet meer geweest, het is er altijd wel goed.
    Iemand nog informatie over de dames.

    Denk dat ik binnenkort weer een kijkje ga nemen in Nottuln

    Groeten Fons.

  17. #92
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard love fuctory

    3-4 weken geleden was ik daar, er waren twee roemeense dames die niet zo leuk overkwamen was ook een wat rare stemming, ik moest er zijn i.v.m. wat handel dus koste me niks .
    Was de eerste keer dat het me een beetje tegen viel, denk dat die twee er waren vanwege de vakantie

  18. #93
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Last Online
    29 juni 2013 @ 17:29
    Berichten
    65
    Discussies
    1
    Thanks
    84
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Vorige week zaterdag weer eens een bezoekje gebracht. Opnieuw weer een nieuwe thekevrouw voor de verandering, en verder de mededelingen de douche beneden en de sauna is stuk!
    Binnen een 4 tal dames aanwezig, waaronder een roemeense en een lithouwse die er beiden geen zin in hadden. De twee andere dames waren niet slecht, maar het waren geen toppers zoals ik daar al diverse keren tegen gekomen ben.
    Ik heb het ook maar bij 2 uur gehouden, dat was deze keer weer lang zat!
    Jammer dat de andere dames die er voorheen een topdag van maakte zich niet of nauwlijks meer laten zien.
    Misschien dat het na de vakantie beter wordt, maar ik heb mijn bedenkingen!

    Grtz.....

  19. #94
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    wenn ich das jetzt richtig verstehe sind nur 2 - 4 Frauen vor Ort. Ganz anders
    als zu den Glanzzeiten am Anfang.

    ABer wer ist jetzt da und was wird an Service geboten?

    Und sorry für die frage, ahb nicht alles gelesen (verstanden) ist Monika noch dort?
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  20. #95
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoorde dat Monica met vakantie was Laursone, ze is de enigste nog van,, den Glanzzeiten am Anfang,, jammer genoeg . Ben 2x naar DEJA VU geweest in Melle nabij Osnabruck was echt prima daar.

  21. #96
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard Monica

    Hoi,

    Denk dat Monica niet op vakantie is, ben daar paar keer geweest.
    En heb haar al een paar maanden niet meer gezien daar.

    Wel jammer want ze was wel de topper daar vond ik.

    Misschien weet iemand waar ze nu werkt.

    Groeten,

  22. #97
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    gisteravond ff 2 uurtjes in nottuln geweest (voor 70 euri),er waren 4 dames en 2 mede ijsberen, 1 jong klein iets te dik bulgaars meisje die geen woord duits of engels kan, ik heb er wel een redelijke sessie mee gehad, verder was er een grote duitse (niet mijn ding) en 2 ex dorsten meisjes alexia roemeens en een poolse, alexia (slank kleine tietjes) ze is een toppertje, ze loopt naakt rond en doet eventueel ook alles in de woonkamer, de poolse is een beetje te dik en niet echt in de mood, al met al prima avond gehad, ook lekker gegeten trouwens, de sauna is helaas nog steeds stuk.

  23. #98
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Last Online
    26 december 2011 @ 21:06
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    HeiSS

  24. #99
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag allemaal van weekend naar nottuln geweest er waren 5 meiden waaronder ,katja ,marleen , alexia, en nog 2 sorry naam onbekend , was weer prima alle 5 gehad maar nu komt het, Marleen slank jong lenig noem maar op bloed mooi uit porta rica het is een prachtig mooi vrolijk spontaan meisje die je neukt als geen ander pffffffffff anders eerst even bellen of ze er is.

    groeten Funn en veeel plezier

  25. #100
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    8 maart 2024 @ 16:02
    Berichten
    78
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funn Bekijk bericht
    Dag allemaal van weekend naar nottuln geweest er waren 5 meiden waaronder ,katja ,marleen , alexia, en nog 2 sorry naam onbekend , was weer prima alle 5 gehad maar nu komt het, Marleen slank jong lenig noem maar op bloed mooi uit porta rica het is een prachtig mooi vrolijk spontaan meisje die je neukt als geen ander pffffffffff anders eerst even bellen of ze er is.

    groeten Funn en veeel plezier
    Hey funn, bedoel je nou dat je marleen als geen ander neukt of dat zij jou als geen ander neukt?
    Getint lichaam hoop ik?

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Diamond 468*60