Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 82
  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen runter Ongepast taalgebruik ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buddha666 Bekijk bericht
    om me eigen ego heb ik de volle lading in haar bek gedumpt.. die ze vervolgens gelijk weer uitspuugde..
    Nou nou, volgens mij was je niet helemaal tevreden...

    Deze wordt zeker voorgedragen voor de beste recensie van de maand. Eerste bericht en dan meteen zo van leer trekken. Dat wordt nog wat.

  2. #2
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Nou nou, volgens mij was je niet helemaal tevreden...

    Deze wordt zeker voorgedragen voor de beste recensie van de maand. Eerste bericht en dan meteen zo van leer trekken. Dat wordt nog wat.
    haha ik zal hem gelijk genomineren want ken me iets voorstellen bij die reactie

  3. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Deze wordt zeker voorgedragen voor de beste recensie van de maand. Eerste bericht en dan meteen zo van leer trekken. Dat wordt nog wat.
    Met het eerste kan ik moeilijk akkoord gaan gezien de 'nogal' respectloze toon. Of het wat wordt zullen we nog even moeten afwachten, me dunkt

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  4. #4
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Met het eerste kan ik moeilijk akkoord gaan gezien de 'nogal' respectloze toon. Of het wat wordt zullen we nog even moeten afwachten, me dunkt

    :wink:
    Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon ? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon ? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.
    Terechte opmerking natuurlijk!

    Er wordt wel eens meer geschreven over het spuiten in bekjes, sommige mensen hebben nu éénmaal weining stijl. Om dan gelijk te gaan wissen is ook niet altijd een oplossing. Met jonge ijsbeertjes moet je ook wat geduld hebben. Af en toe leren beren meer van de reacties op hun bericht dan wanneer het bericht gewoon gewist wordt... Ervaringsgericht onderwijs noemen ze dat

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  6. #6
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Terechte opmerking natuurlijk!

    Er wordt wel eens meer geschreven over het spuiten in bekjes, sommige mensen hebben nu éénmaal weining stijl. Om dan gelijk te gaan wissen is ook niet altijd een oplossing. Met jonge ijsbeertjes moet je ook wat geduld hebben. Af en toe leren beren meer van de reacties op hun bericht dan wanneer het bericht gewoon gewist wordt... Ervaringsgericht onderwijs noemen ze dat

    TSB
    :wink:
    Had betrokkene ook al een bericht gestuurd met de vraag om ons dan ook maar iets over die 2 goede ervaringen te berichten..........
    Alleen het negatieve melden, komt ook niet zo goed over bij de medeberen.

  7. #7
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    inderdaad een beetje aan de grove kant, al vind ik het nog wel meevallen, behalve dan dat in de bek dumpen. Het is in ieder geval wel duidelijk. Voor de rest beschrijft hij eenzelfde soort ervaring als die ik met haar heb gehad. En ik in het begin maar denken dat dat aan mij lag. Blijkbaar komt ze er nog steeds mee weg en trappen er nog steeds ijsberen in op dat vriendelijke koppie.

    Wees overigens nooit echt eerlijk tegen haar, want dat moet je dan bekopen. Na mijn slechte ervaring met haar heb ik haar, nadat ze voor de zoveelste keer kwam aandringen om weer de kamer op te gaan, aangegeven dat ik haar een lieve meid vond buiten de kamer, maar niet meer met haar op de kamer wilde met de reden daarbij. Vanaf dat moment ben ik haar geen blik meer waardig geweest.

    Ben overigens ook wel benieuwd naar de goede ervaringen.

    Gr.
    Cupido

  8. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ....nadat ze voor de zoveelste keer kwam aandringen om weer de kamer op te gaan, aangegeven dat ik haar een lieve meid vond buiten de kamer, maar niet meer met haar op de kamer wilde met de reden daarbij. Vanaf dat moment ben ik haar geen blik meer waardig geweest.
    Ook verschillende dames kunnen volledig respectloos zijn en dat mag ook best wel worden benadrukt bij dit soort gedragsvoorbeelden.

  9. #9
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Blijkbaar was mijn sarcastisch bedoelde toon in mijn bericht niet voor iedereen duidelijk, in ieder geval niet voor Toppie en TSB.

    Iedereen die mijn recensies leest weet dat dit nu juist niet de manier is waarop ik schrijf. Van mijn kant heb ik ook wel eens een slechte ervaring, maar dat kun je ook op een normale manier kenbaar maken. Wat hier werd geschreven vind ik zwaar RESPECTLOOS :thefingeren het verdient geen navolging. Ik ben benieuwd hoe de schrijver het zou vinden als iemand eens zijn zaad in zijn bek zou dumpen tegen betaling van € 25,00 extra...

    En ja, als je dan zo'n eerste bericht leest dan vrees ik het ergste voor de vervolgberichten.

    Wissen is inderdaad geen solution TSB, dat ben ik helemaal met je eens. Maar je mag het mij niet kwalijk nemen dat ik hier op reageer.

  10. #10
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon ? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.
    Pfff ik ben wel nieuw hier maar we zijn toch niet Roomser dan de Paus hopelijk? Straks komt de Politiek Correcte Politie nog langs... Niks wegmodereren, dat doenze op Hookers al zoveel hopelijkniet hier ook al.

    Respectloos, ach, veel schrijvers zijn op een forum helden maar in het echie stukken minder stevig. Niet alles zo serieus nemen besteExtince, krijg je maar hartstress van. Ik ken die Ellie ook wel, geen haar op mijn blonde godenkop die in haar streken trapt (is overduidelijk toch?).

  11. #11
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ook verschillende dames kunnen volledig respectloos zijn en dat mag ook best wel worden benadrukt bij dit soort gedragsvoorbeelden.
    Kijk dat is nou eens iets waar ik het HELEMAAL mee eens ben. We zijn toch op dit forum om de goede van de slechte meiskes te kunnen bepalen of niet soms? En als iemand dat wat fors schrijft als de boodschap maar duidelijk is.

  12. #12
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 16:50
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard De toon in een bericht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon ? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.
    Ieder ijsbeertje zingt zoals het gebekt is (vrije variant) en ik denk niet dat ons fijne forum erop vooruit gaat als dit soort zaken meteen weggemodereerd worden. Maar zelf zou ik zo'n ervaring anders hebben beschreven.
    Het leuke van ijsberenforum vind ik eigenlijk wel dat je de ijsberen al kent via hun schrijfsels voordat je ze ontmoet. En met de een zal je het qua stijl en toon beter kunnen vinden dan met de ander.

  13. #13
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Wat maakt het uit hoe je het omschrijft, als je maar lol hebt
    de hoeren lusten er wel pap van

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Rotes Gesicht Ongewenst Taalgebruik ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    ik heb dit ding er laatst ook flink van langs gegeven.
    nou nou ....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #15
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    ik heb dit ding er laatst ook flink van langs gegeven.
    Het taalgebruik wordt er niet beter op...

    We hebben het hier wel over "Dames", jongeman.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. #16
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    ik heb dit ding er laatst ook flink van langs gegeven.
    Klinkt een beetje als een wegwerpproduct, komaan zeg we hebben het wel over mensen
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  17. #17
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Adje 10 als de 10 voor je leeftijd staat dan kan ik het begrijpen dat je zo over de dames schrijft maar dan kan je natuurlijk nooit in een club geweest zijn.
    Alleen volwassen mensen laten ze binnen maar op een laptop kan een kind van 4 al tikken.

  18. #18
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

  19. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    het getuigt dan inderdaad niet van respect als er vervolgens uitgebreid over "de plinten van de muur ketsen" wordt geschreven en er hierdoor weer een volgende lading ijsberen op dit slachtoffer af gaan komen!

    Goed dat we er in ieder geval over kunnen discussiëren hier, en zolang je met respect schrijft, hoef je je ethisch niet bezwaard te voelen lijkt me.
    Wellicht dat ik het uit de context haal want ik weet niet of de quoot "de plinten van de muur ketsen" uit een folder afkomstig is of op dit forum te lezen is.

    Ik moest even zoeken of er al een "Topic" over taalgebruik bestond. Ja dus.

    Laat ik het zo zeggen. Als we alle levendige franje van onze avonturen in keurig nette bewoordingen weergeven en het grof taalgebruik als verrotte houtsnippers wegschaven, is het risico aanwezig dat we met ontelbare onpersoonlijke en bloedeloze riedeltjes opgescheept worden. Van lezen en genieten komt dan niet veel terecht. Ieder heeft zo zijn stijl van schrijven. Ik zou het zeer jammer vinden als dat weg-gemodereerd wordt. Soms wordt er ook een relatie vermoed tussen grof taalgebruik van de schrijver en het respectloos om gaan met de dames. Dat lijkt me een verkeerde perceptie.

    "Je sperma in de bek van die geile trut dumpen" kan best op een respectvolle manier gebeuren!!!

    Vreemd trouwens, dat 'we' zo'n zinnetje niet kunnen appriciëren en de handeling zelf als het ultieme genot ervaren

  20. #20
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Misschien mag ik even reageren omdat ik persoonlijk niks heb met CIM, Im Mund spritzen, of hoe je de handeling ook noemen wil.
    Natuurlijk kan de act an sich respectvol gebeuren (ik denk dat een aantal dames anders de betrokken man een paar extra plinten gaan laten zien).
    Ik vind fellatio (ff kicken op chique woordjes ) overigens behoorlijk leuk en in een privécontext is het best wel eens gebeurd that I came in mouth, per ongeluk of experimenteel...

    Het is alleen zo dat woordenschat als bek en trut signaleren dat je de betrokkene als minderwaardig beschouwt: een trut is geen partner, en een mens heeft geen bek, zoiets...

    Heel anders wordt het als iemand een bepaald stijlregister gebruikt, maar als uit de inhoud blijkt dat hij best wel respect heeft, ondanks de gekozen terminologie.

    En breek me nou de bek niet open om ff te zeggen welke smoel van welke gozer ik bij die verwijzing nou door jullie strot zou willen rammen.
    I drown by the flood of your beauty.

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ieder heeft zo zijn stijl van schrijven. Ik zou het zeer jammer vinden als dat weg-gemodereerd wordt. Soms wordt er ook een relatie vermoed tussen grof taalgebruik van de schrijver en het respectloos om gaan met de dames. Dat lijkt me een verkeerde perceptie.

    "Je sperma in de bek van die geile trut dumpen" kan best op een respectvolle manier gebeuren!!!

    Vreemd trouwens, dat 'we' zo'n zinnetje niet kunnen appreciëren en de handeling zelf als het ultieme genot ervaren
    Ik begrijp je punt wel een beetje maar dat wil nog niet zeggen dat dus alles maar geschreven kan worden in welke bewoordingen dan ook. We zijn geen kantklosforum (zal een nieuw topic hier over openen) das evident, we zijn een hoerenlopersforum tis nie anders!

    Laat ik het zo zeggen. Het zinnetje wat je aanhaalt, los van enige context en content vind ik net over de grens dan wel er tegen aan schurken. Heeft alles met de woorden bek en trut te maken, dat zijn in principe gewoon scheldwoorden lijkt me.
    Maar in een bepaald bericht met wat ironische kwinkslagen door bepaalde schrijvers geschreven zou het wat mij betreft wel weer kunnen, hoewel dan nog een grensgeval.

    Waar je wel gelijk in hebt is dat sommige leden soms zo schrijven dat men het aanstootgevend vindt, terwijl als je de schrijver zelf kent en weet hoe de dames over hem denken je het opeens heel anders ziet. Ik zou het zelfs aan een concreet voorbeeld kunnen illustreren maar zal het niet doen!

    Overigens, het gebeurt maar hoogst zelden dat we hier berichten moeten aanpassen wegens onwelvoeglijk taalgebruik. In bepaalde gevallen laten we het soms bewust staan om duidelijk te maken hoe het in bepaalde clubs toegaat.

    Ikzelf modereer en veeg eigenlijk nooit. Vind alles wel goed, maar weet wel dat Willem2 en Tiga en Carpe veel strenger zijn .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Ben het zowel met Badslippers als met Gondolas eens
    Ik denk dat het gaat om een balans te vinden. Hier en daar wat grover mag en tegelijk proberen met je schrijfstijl niet te landen op het vlak van minachting, belediging en disrespect.

  23. #23
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Over het algemeen vind ik dat er zelden grof over dames op dit forum wordt geschreven. Soms zitten er misschien wel (iets mildere) zinnen tussen zoals BS die aanhaalt, maar het gevoel dat ik heb als ik een dergelijke post die zo'n zin bevat lees is dan eigenlijk zelden tot nooit een gevoel van disrespect (of iets dergelijks ) jegens de betreffende dvp. Meestal "past" het dan wel in de recensie cq schrijfstijl van de desbetreffende beer, en heb ik totaal niet het gevoel dat er enige kwetsende lading aanwezig is. Wat dat betreft lijkt teveel politieke correctheid op dit gebied overbodig, we gaan geen hosti in de kerk halen als we een hoer in haar keeltje spuiten.
    Anderzijds heeft ieder zijn stijl, mijn schrijfstijl is niet zo "explicit" maar zoals gezegd vind ik dat beren die wel wat meer de grens opzoeken dit bijna altijd wel op een manier doen die wellicht soms grof maar wel "natuurlijk" aanvoelt, het "past" dan zoals al gezegd wel en daar is voor mij niks mis mee
    (L) NCV (L)

  24. #24
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    "Je sperma in de bek van die geile trut dumpen" kan best op een respectvolle manier gebeuren!!!

    Je kan toch ook op een nette manier zeggen dat je de zaadcontainer aan het vullen bent
    Alleen dat gezicht al als die sperma langs haar kin loopt wonderbaarlijk
    Het beste is toch wel dat ze het doorslikken en nog een poosje doorgaan met dat sabbelen aan je leuter
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 augustus 2011 om 02:46

  25. #25
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Dalton wat zeg je dat prachtig je bent wel een heer met smaak ...dat zoek ik ook altijd
    En al die smerige trucjes, als je een FT doet net doen alsof de lading eruit is en je leuter er al uithalen zodat er nog wat klodders op mond komen die uiteindelijk aan haar kin komen te hangen, ik doe het zelf allemaal nooit want ik vind het de ethische grenzen ver overschrijden maar lekker klinkt het wel
    (L) NCV (L)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60