Haarkleur/-lengte : Bruin/Halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank/AB
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : Geen
Service : Super; TZ, FO met FT
Voordelen : Altijd topservice
Nadelen : Niet bemerkt
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100,-.
Extra’s bij het bezoek : 3x FT

Tanya is echt 'n meisje van "klein maar fijn." Ze is 'n beetje het buurmeisjes-type; niet superknap, wel zeer vriendelijk, en geeft superservice. Rond de jaarwisseling had ik 'n absolute topervaring met Tanya, die ook nu nog in m'n persoonlijke top-10 staat. Tanya was eerder vrij lang in PHG.

Heb met Tanya 'n absolute topervaring beleefd. Want voor 'n dame die HM 3x in 'n uur 'n hoogtepunt bezorgt, is die kwalificatie volledig op z'n plaats ! Alles is absolute top met Tanya; van passioneel tongzoenen, via stevig doch gevoelig neuken, tot aan heerlijk nat, diep en geil pijpen inclusief FT. Dat alles vergezeld van 'n portie girlfriend-experience van heb-ik-me-jou-daar, waarbij Tanya niet schroomt je zo vaak te laten klaarkomen als fysiek maar mogelijk is. Nog nooit meegemaakt in 1 enkele sessie !

Zittend op de rand van het bed begonnen, waarbij Tanya me op haar knietjes lekker stijf zoog. Daarna op bed verder in 69 met 'n perfecte close-up van haar natte draaiende grotje boven me. Vervolgens 'n lekker langzame blowjob, met Tanya's neusje frequent tegen m'n buik gedrukt, pfwhoeh ! Daarna in cowgirl en doggy geneukt; dat Tanya met haar kleine lichaampje en nauwe grotje toch zo stevig gepakt wil worden. Ze kan het goed hebben en meer dan dat, Tanya liet ook zichzelf bepaald niet onbetuigd. Wat Hollandmale lang zal bijblijven zijn haar heftige tongzoenen, in doggy liggend op haar. Dat kan ook alleen maar met 'n klein meisje zoals Tanya, waarbij tongzoenen in doggy mogelijk is.

Heb al vaker gezegd dat neuken-met-rubbertje niet HM's ding is: hij laat dat dan ook meestal achterwege. Dat wil zeggen, tot de sessie met Tanya kwam. Voelde in doggy al snel iets lekkers opkomen; daarom gestopt en Tanya gevraagd oraal aan te leggen. Resultaat: op 'n half uur heerlijk leeggezogen, waarna Hollandmale tien minuten later 'n tweede keer Tanya's mondje mocht vullen. Tja, zo blijkt maar weer: als 'n dame echt goed is, herstel je werkelijk pijlsnel. Zo snel, dat we besloten om het uur nogmaals liggend in doggy vol te maken. Hetzelfde ritueel als in het begin van de sessie, met dien verstande dat Hollandmale's passie nu de vrije loop kreeg. Mocht diep in Tanya's supernauwe grotje m'n rubbertje heerlijk volspuiten, onder het genot van enkele hele lange natte tongzoenen. Een geweldig einde aan 'n topervaring met 'n heel lief en geil meisje !

Afsluitend hebben we nog lekker gedouchet in de herenkleedkamer, waarbij we mekaar nog 'ns flink hebben ingezeept. En als je dan ondertussen alweer enkele warme tongzoenen krijgt, tja, dan sta je dus binnen de kortste keren letterlijk voor paal. Tanya is me later op de avond nog koffie komen brengen en kwam me tegen enen welterusten kussen. Je zou werkelijk willen dat alle dames in GT zo zorgzaam voor je zijn. Ook -of beter: juist- om die reden is Tanya echt 'n klassemeid !