Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 73
  1. #1
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Elena (Roemeense) ex-Elisa GT/VV/Vulkan

    Naam : Elisa

    Nationaliteit /taal : Rumänisch, spricht bischen english und wenig deutsch

    Leeftijd : 22-23 (sieht aus wie 18 1/2, Conversation wie 28, also denke ich 22 könnte passen

    Haarkleur/lengte : mittelblond, halblang

    Lengte : 1,62 mit HH, also 1,50 ohne

    Tatoeage /Piercing : ohne (so wie ich es mag)

    Postuur /Cupmaat : sehr schlank, b-cup

    Service : ZK, vingeren, GFE, PZC (zaghaft, wird wohl besser werden), NMC

    Gestern drehte sich in der Villa (fast) alles ums pokern, Spinde für Männer fast ausverkauft, nur wenige Frauen (schon 15 bis 20, ca. 115 Rotbären).
    Also für mich freie Auswahl:D
    Die kleine Maus sah ich schon beim Einchecken, jemand den ich beim hereingehen traf bemerkte meine stockende Konversation (ich musste einfach diesem Knackarsch nachsehen).
    Kaum war ich aus der Dusche wurde sie auch gleich gebucht, es dauerte auch mindestens 50 Minuten bis ich sie wieder sah. Klar, so eine süße "heirate" ich auch mindestens für eine Stunde

    Sie vergaß ein Bettlaken mitzunehmen, wir wollten auch keines holen, also gab es "Schmalspursex" auf einem Handtuch, ca. 45 x 80 cm, bei einer so kleinen und gelenkigen Maus braucht man auch keine größere Arbeitsfläche.
    Erst zaghaften, denn intensivere Küsse, beim Lecken sah sie mich an (aber nur wenn ich sie nicht auch ansah )
    Das blasen ohne Dunlop wird sie sicherlich erlernen (hatte das Gefühl dass sie dies noch nicht so oft machte), sehr zaghaft nicht sehr tief, "freihändig" wäre es super gewesen, Weil sich durch fehlende franz. Stimulation mein Arbeitsgerät nicht auf voller Gefechtsgröße befand gestaltete sich das "Einlochen" etwas schwierig. Also erst mal ein Kissen unter den Knackarsch und ich kam rein (Moin :D)
    Dann kam ihrerseits gute Arbeit mittels Muschimuskulatur, geiles Gefühl, Blicke ohne Blickwechsel, sie massierte mich in Richtung großes gelbes Postrohr und wir legten eine Punktlandung hin 85 Minuten, also Zeit für die Ziggi danach und sie hat sich einen Hunni redlich verdient.
    In der Bar wurde die letzte Runde gepokert (nach Vegas will ich nicht, ein gutes Handy besitze ich auch, also wozu 3 Stunden Karten kloppen um eine 30 Minuten Nummer zu gewinnen? Deshalb habe ich den Einsatz verdoppelt und Elisa genossen und es war für mich der Hauptgewinn )
    Nach 24 Uhr erblickte ich noch Carmen (wäre auch eine Sünde wert gewesen, warum schreibt niemand etwas über sie?).
    Harry, fix und fertig vom Nichtpokern

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Nationaliteit /taal : Rumänisch, spricht bischen english und wenig deutsch
    Hmm, ist "bischen english" mehr als "wenig deutsch"?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Elisa is sinds een paar dagen in de Villa samen overigens met 2 zwartharige vriendinnetjes van haar die er wat meer "typisch" Roemeens uit zien.
    Een ervan heeft wel wat weg van Louisa en de ander met een redelijk fors uitgevallen voorgevel ziet er ook wel apetijtelijk uit, die heeft trouwens net als Elisa een voor Roemeense begrippen redelijk blanke huid.

    De naam van een van die 2 vriendinnetjes is trouwens Carolina de naam van dat ander vriendinnetje wist ik maandag nog wel maar is me nu even ontschoten :p!

    Back to Elisa :D! Tis een klein meisje, excusez le mot maar het is zeg maar een Lolita type. Daar val ik doorgaans niet op maar op de een of andere manier was ik afgelopen avond zo hormonaal gestoord dat ik dacht "ach waarom voor de verandering niet eens een keer een jonge Roemeense " (die er overigens niet typisch Roemeens uitziet)!

    Dus samen met Elisa een kamer opgezocht. Na wat streelwerk begon ze me oraal te bevredigen dat was laten we het zo zeggen ruim voldoende. Toen de drang op kwam naar een penetratie leek het wel zo verstandig een rubbertje om te doen maar dat was ze vergeten !
    Maar even gewacht en toen ze zich had voorzien van dat gereedschap waren we klaar voor de daad. Aldus gezegd aldus gedaan :p.

    Ze excuseerde zich wel veelmaals voor deze beginnersfout. De daad werd aangevangen in de klassieke M-stand, gevolgd door de stand die men als doggy style gewoonlijk omschrijft. Het hoogtepunt werd bereikt in de cowgirl stand enuhm dat deed ze bepaald niet slecht .

    De daad werd bedreven niet op het bekende VV beddegoed maar ook in dit geval op een VV handdoek. De maat heb ik niet opgemeten :p.
    Het bedrijven van de daad op handdoeken is zeer gebruikelijk overigens in bepaalde clubs in de Frankfurt Arena .

    Al met al een zeer redelijke tot goede sessie met deze dame die volgens haar eigen zeggen 20j oud is en nu 1 maand in Germany verblijft. Haar Engels is redelijk haar Duits is mangelhaft net als haar Frans trouwens :p.

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Elisa is maar kort in VV gebleven. Nu al meer dan een week in LR. Ze gaf hedenavond ook nog wat tekst en uitleg over het hoe en waarom :p. Het zal wel .

    Ze was in VV samen met 2 vriendinnetjes. Carolina en die is nu ook ook in LR. De naam van dat andere vriendinnetje was trouwens Carla. Bij Carla weet ik niet zeker of ze hedenavond ook in LR was.
    Dat weet ik van mezelf trouwens ook niet zeker :p.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Böse Elisa, nun LR

    Gestern war Party im LR, gute Stimmung, von Elisa wurde ich herzlich begrüßt. Später wollte ich sie auch buchen, sagte ihr sie solle sich in die Warteliste eintragen lassen weil das gestern bis zu einer Stunde dauerte bis man endlich auf ein Zimmer gehen kann. Sie ging auch kurz in Richtung Büro, kam einige Minuten mit einem Eisbären händchenhaltend und ignorierte mich für den Rest des Abends:o

    Musik und Stimmung war klasse ich sag nur "Tequila", es war inzwischen 0 Uhr, also eine Stunde auf ein Zimmer warten, 90 Minuten dort bleiben geht ja noch knapp, aber nur 1/2 Stunde Zeit um ein Mädel "klarzumachen"
    Denn fand ich Tanja, blonde Rumänin and she made my day
    Sie wollte nicht dass ich explizit schreibe deshalb steht es nun unter Elisa, die wohl gestern keine Lust auf Männer über 50 hatte

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Elisa is maar kort in VV gebleven. Nu al meer dan een week in LR. Ze gaf hedenavond ook nog wat tekst en uitleg over het hoe en waarom :p. Het zal wel .

    :wink::wink:
    Inderdaad het zal wel want afgelopen avond was ze weer terug in VV ! Ach ja Roemeense dames he ... .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen runter Doet de verkeerde job!

    Dat dit dametje alle 5 dagen van club verandert zal ze inderdaad zelf wel mooi uitgelegd hebben maar heeft natuurlijk alles te maken met haar archislechte prestaties op kamer, als er hoegenaamd al van prestaties kan gesproken worden. Zij heeft er alle belang bij om niet bekend te geraken.

    Aan de bar bestelde ik op een gegeven moment een colaatje. Ik wrong me in de drukte tussen (links van mij) wat beren en rechts van mij een dametje dat in zekere zin tot het Alini-type-PHG kon gerekend worden. Kenners zal het niet verbazen dat ik contact legde met haar. Dit was geen probleem omdat ze zelf al lief lachte.
    Na enkele minuutjes over koetjes en kalfjes gebabbeld te hebben, legde ze al snel haar hand op mijn billen en kon er wat later zelfs een tongzoentje af. Samen met haar spontaniteit en het lieve dat ze gaf en uitstraalde op dat moment aan de bar liet ik haar een sleutel gaan halen.
    Heel tevreden wandelde ik met haar naar kamer. Ik had jammer genoeg niet eens meer gehoord (ook al door de drukte allicht) dat twee mede-beertjes mij riepen om mij alsnog van deze catastrove te redden.

    Dus toch op kamer toegekomen. De deur gesloten en ik in gedachte een reuze sessie tegemoet te gaan. Hoe kan een mens zich toch laten bedriegen. Haar uitkleden? "Nee, ik doe dat wel zelf" en haar rode slipje en bh-tje was in één wip uit, mijn berenvel ook. Op bed begon ik haar wat te strelen en masseerde ik haar borsten. Ze gaf een totale desintresse-indruk. Nooit in zo'n mate meegemaakt. De rest van mijn initiatieven werden afgewezen (borsten kussen, het strelen kittelde plots overal, net als de kusjes, vingeren = verboden, zelfs haar poesje benaderen mocht niet, kussen, laat staan tongzoenen was ineens verboden...). Wat haar initiatieven dan waren, zal je je afvragen? Goede vraag, eenvoudig antwoord: ze speelde met haar hand een beetje met mijn lul, ook al ongeînteresseerd en op een onhandige klungelige zwakke manier. "Dit ging nooit lukken", dacht ik, zo komt die nooit stijf. Dan maar andere geile gedachten in mijn hoofd tevoorschijn getoverd, waardoor ik wonder boven wonder een stijve kreeg. Ik vroeg maar snel om een condoom. Ik dacht: "zakje vullen en opkrassen". Nu begon het theater maar pas. Het condoom moest ze nog zoeken in haar tas. Pfff... dat duurde nogal, dan het condoom er rond doen en dan ging haar gsm, effe chequen, dan crème tevoorschijn halen (ha ja, haar opwinden liet ze niet toe, dan moet je wel crème gebruiken), ze smeerde op heel trage manier haar poesje er mee in, één maal, twee maal, drie maal... was ze zich aan het masseren? Dan mijn condoom nog eens insmeren. "Sebiet voel ik niets meer tijdens het penetreren" . Dan een hele uitleg van zo mag niet en zo niet en zus niet... enkel missionaris bleef nog over. En dan diende het nog voorzichtig en traag te gebeuren (en ik ben écht niet zo geschapen als bijvoorbeeld Zeppos :smile. Dan stak ze nog twee vingertjes in V-houding voor haar poesje... enfin, alles gebeurde en werd door haar als het ware in werking gesteld opdat ik een haflslappe zou krijgen en de daad niet zou kunnen gebeuren. Die daad is dan ook niet gelukt. Ik had nergens nog zin in, ook niet in haar sorry-woordjes :green_smi. Snel van kamer en de eerste keer dat ik zonder woorden na 15 à 20 minuten 50 euro heb overhandigd aan een dame zonder woorden, zonder kusje....

    Ik stel voor dat als je de blunder van je leven niet wil begaan je deze dame laat voor wat ze is. Nochtans blijkt uit bovenstaande recensies dat ze wel weet hoe het min of meer moet. Het minste dat je kan stellen is dat ze onbetrouwbaar en soms vals kan handelen. Dit alleen verdient al niet veel meer dan niets.

    Ik vernam in de loop van de dag dat het alle mede-beren voorgevallen is en las dus bij algemeen geleuter dat dit vrijdag ook al zo was. Ik heb dit dus ter plekke mee helpen rondgaan als een lopend vuurtje en hoop andere ijsberen met dit bericht van ellende te besparen.

    Dit was mijn allerslechtste seksdate in heel mijn 15-jarige wandelcarrière! Bovendien ben ik de zachtheid zelve en ondervond ik nooit enige terughoudendheid qua kussen etc. Dus, zonder pretentie durf ik hier te stellen dat de fout volledig bij haar ligt.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #8
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Ook ik heb vrijdag j.l. getracht deze - overigens zeer bevallige! - jongedame een diepte-interview af te nemen....met ongeveer hetzelfde trieste resultaat als door Sexenfun omschreven. Gelet op de reacties van Elisa, zowel fysiek als emotioneel, bekroop mij het vervelende gevoel dat deze dame weliswaar werkt, maar in ieder geval ABSOLUUT GEEN PLEZIER heeft in hetgeen ze doet! En ook aan de bar zie je, wanneer je haar vanuit een ooghoek wat langer observeert, een triest, wat gespannen meisje. Wat bij mij vervolgens weer de vraag oproept of dit meiske hier überhaupt wel wil zijn, uit eigen vrije wil wel te verstaan.
    Dit werk is in ieder geval duidelijk niks voor haar! En soms moet je mensen tegen zichzelf ( of tegen derden? ) in bescherming nemen. Simpelweg door er niet mee naar de kamer te gaan....

  9. #9
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Twee redelijke en twee zeer slechte recensies over Elisa. Hmmm...

    Ik zag haar eigenlijk wel zitten, maar had net te weinig tijd om haar de sleutel te laten halen. Ik beloofde haar een volgende keer aan te spreken. Ze komt inderdaad wel wat schuchter over, maar dat hoeft niets te zeggen over haar service. De twee slechte berichten over haar had ik vrijdag niet paraat.

    Dat zou de flops die dag dan op 2 hebben gebracht (na Alisha), of niet...

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Daumen hoch

    Ik ben inmiddels 2 maal met Elisa de kamer op geweest en verbaas me over sommige opmerkingen cq. veronderstelling die in dit topic worden gemaakt!

    Buiten de kamer komt ze vriendelijk en zeker niet gespannen over. Gisteren met haar lang over koetjes en kalfjes gepraat onderwijl wat Manele muziek op onze beide Handys uitgewisseld .

    Voor geen enkele dame zal gelden dat een job in een club "een goede job" is. Op zijn hoogst kun je zeggen dat ze het werk, mocht daar reden toe zijn niet goed uitvoert.
    Daar was bij mij echter geen sprake van ! Integendeel zelfs.

    Heb in dit topic een comment van MM verwijderd omdat daar een link tussen deze dame en schoenenverkopers wordt gemaakt.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ben dan nu zelf maar eens op onderzoek gegaan en het is een super lief meisje. Klein van stuk (1m60), echte roemeense oogopslag, naturel cup B en 45 kilo, kortom: een echt MY-meisje!

    Na gezellig buiten te hebben gezeten, samen de kamer op gegaan. Alles gaat heel ordentelijk, maar het is echt heel duidelijk dat ze een programma afdraait. Ze is o zo vriendelijk hoor (dat is wel gemeend) maar de handelingen op de kamer zijn duidelijk niet haar ding. Je ziet haar tijdens het sexen gewoon aan andere (leukere?) dingren denken. Ook oraal is ze niet echt goed geschoold, maar door haar schitterende lijfje en omdat ze het goed bedoelt, komt het nog wel tot een aardig hoogtepunt.

    Ook nog even nagepraat. Zou mijn geschrapte opmerking maar weet terugzetten Big30, jammer maar helaas :green_smi

    Morgen is ze er nog, dan is ze weer even naar Roemenie en komt dan mogelijk weer terug (lastig he, die papieren regelen telkens).

    Cijfer: 7 (vanwege lieve karakter)

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht

    Morgen is ze er nog, dan is ze weer even naar Roemenie en komt dan mogelijk weer terug (lastig he, die papieren regelen telkens).

    Cijfer: 7 (vanwege lieve karakter)
    Ze is zoals zovele dames nu gewoon op vakantie. Heeft niets met papieren regelen te maken !

    Maar twijfelachtig of ze na haar vakantie zal terugkomen. Misschien ook maar beter voor dit meisje ... .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ze is zoals zovele dames nu gewoon op vakantie. Heeft niets met papieren regelen te maken !

    Maar twijfelachtig of ze na haar vakantie zal terugkomen. Misschien ook maar beter voor dit meisje ... .

    :wink::wink:
    Ben blij om dit te horen. hopelijk vergaat het haar goed verder.

  14. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ben blij om dit te horen. hopelijk vergaat het haar goed verder.
    Het vergaat haar goed!

    Ze is nu trouwens wel weer terug in de Villa ... .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #15
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ongelooflijk mooi meisje! In de bar heel aangenaam gezelschap, niet pushend, maar wel subtiel verleidend. Leuk gesprekje en wederzijdse handtastelijkheden, wel netjes want VV is een nette tent.

    Op de kamer is het minder want ze heeft overduidelijk weinig plezier in het bedgedoe. Ze doet wel haar best maar het is duidelijk meer uit plichtsbesef. Going through the motions. Aandoenlijk en treurigstemmend. Zo'n meisje gun je graag een ander baantje. Jajaja, er zijn meer DVPs die het ook niet makkelijk hebben, ik weet 't. Maar deze ervaring is toch schrijnend.

    Maar oh, wat is ze moooooooi.... In mijn top3 van mooiste DVPs 2008.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  16. #16
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Vrijdag met deze meid naar de kamer geweest. Een sessie om onmiddellijk te vergeten. Inspiratieloos, zonder enig gevoel, beloften niet nakomen. Kortom een slechte ervaring. Na een 10-tal minuten zaten wij wel op dezelfde golflengte; zo snel mogelijk de kamer verlaten was voor beiden het beste. De sessie afgebroken. Overkomt me zelden. Gelukkig konden Sonja en Ouana later alles weer goed maken.. Toch nog tevreden naar huis, maae Elise nooit meer.

  17. #17
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Last Online
    19 december 2015 @ 12:30
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch

    Elisa is een klein fijn meisje met een onschuldige en rustige blik. We wisselden al geruime tijd die dag glimlachen uit en telkens als we elkaar passeerden waren er nonchalante en licht ondeugende aanrakingen. En zo nestelde ze zich op mijn wenslijst.
    Ik ontwaarde haar alleen bij de bar waar ik aanschoof om een glas met water te bestellen. contact was eenvoudig gemaakt. ze vertelde me dat ze diverse talen beheerst, waaronder italiaans en spaans. haar spaans is zelfs uitstekend, ze heeft enkele jaren in spanje gewoond, we hebben sindsdien onze conversatie in het spaans voortgezet.
    na wat gezellig praten kreeg ik echt zin in haar, dit voelde ze goed aan, en haalde een sleutel voor een kamer voor ons beiden. haar ranke meisjeslichaam is opvallend blank en ze heeft mooie borsten en ook mooie schaamlippen. ik penetreerde haar gretig en terwijl ik kalmpjes aan pompende bewegingen bovenop haar maakte zag ik haar simpelweg genieten van onze sex. we vervolgden met een standje zijdelings waarna we met haar 'on top' op mij onze sessie spetterend besloten. Elisa is een lekker meisje.

  18. #18
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Last Online
    19 december 2015 @ 12:30
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    ik zat in een zetel toen Eliza aan haar 'shift' van de dag begon. ze betrad de ruimte enkel gekleed in een tangaslip, topless dus. oogcontact was er snel en ons wederzien veroorzaakte een prachtige glimlach op haar gezicht. ze nam een drankje van de bar en liep naar me toe waar ze plaats nam op m'n schoot. ze nipte van haar glaasje en begon me direct te 'kuscheln' en ze testte mijn gewilligheid door me in het geniep kusjes te geven.
    ik vroeg haar waarom ze dat fraaie jurkje waarin ze de vorige keer gehuld ging, niet aanhad. ze antwoordde dat ze eens iets anders wilde. ik zei haar dat ik hoop dat ze een volgende keer iets leuks aan heeft.
    ik zei dat ik al uren op haar wachtte. 'echt waar?' was haar respons en ze keek me vol verbazing aan. ze vroeg me of ik sex met haar wilde. ik vroeg of zij daar ook zin in had, ze zei dat ze daar veel zin in had. ik ook, zei ik haar maar eerst wilde ik nog wat drinken. dus bracht ze me op verzoek een glaasje cola. een drankje gebruik ik vaak als vertragingstaktiek. maar deze keer gaf ik blijk dat ik mijn eigen gekozen taktiek niet volledig begreep, met een enkele teug was het glas al geleegd. laten we dan maar snel naar boven gaan.
    boven op de kamer ging ik even snel naar het toilet, Elisa maakte ondertussen het bed klaar voor onze dadendrang. toen ik de badkamer verliet legde Elisa een laatste kussen op de juiste plaats op het bed. ze was al naakt en zo had ik een fraai aangezicht gevormd door haar benen en billen.
    ik ging snel bij haar liggen en we namen elkaar kussend in onze armen. we speelden met onze lichamen, handen waren overal te vinden, onze benen waren inelkaar verstrengeld, alle vier onze tepels werden gezoend en gesabbeld. Elisa's vraag van een woord, 'condoom?', was erg goed getimed. mijn eikel beroerde al enkele keren haar lippen. na afwikkeling van het rubber was penetratie een logisch vervolg. heerlijk rustig genietend lag ze onder me terwijl ik haar in rustig tempo bereed. haar ogen waren gesloten en met een glimlach net zoals Mona Lisa kreunde ze zachtjes telkens als ik kalmpjes ietsje dieper in haar innerlijk inging. ze streelde haar eigen borsten als ik het niet deed.
    goede sex is net als de tango. je hebt er twee artiesten die elkaar goed aanvoelen voor nodig. en zo was het gister wederom bij haar. de fijne sex werd, misschien iets te prematuur, besloten met een heerlijk orgasme mijnerzijds.

  19. #19
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Tijdelijk gestationeerd in Duisburg, maar binnenkort weer te bewonderen in Villa Vertigo. Maakt overigens een zeer aangename en ontspannen indruk en spreekt ondertussen behoorlijk goed Duits.

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Tijdelijk gestationeerd in Duisburg, maar binnenkort weer te bewonderen in Villa Vertigo. Maakt overigens een zeer aangename en ontspannen indruk en spreekt ondertussen behoorlijk goed Duits.
    Waar in Duisburg heb je haar trouwens gezien? Vulkanstrasse, Villa Venus??

    Gr.,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Waar in Duisburg heb je haar trouwens gezien? Vulkanstrasse, Villa Venus??

    Gr.,
    Big30
    Achterzijde van Vulkanstrasse, Haus 69, kamer naast nummer 34

    € 30.- 20 min., € 50.- 30 min., incl. PMC. PZC is plus € 20.- en zoenen alleen bij sympathie, maar normalerwijze dus ongebruikelijk.

  22. #22
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Ik ben sinds haar vertrek uit de villa op zoek naar Eliza, maar krijg haar maar niet gevonden. Ook in de Vulkanstrasse heb ik een paar keer gezocht, maar haar niet kunnen vinden, tot mijn grote spijt...

    Heeft iemand recente info? Alvast bij voorbaat dank!
    luctor et ejaculator!

  23. #23
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door george101 Bekijk bericht
    Heeft iemand recente info? Alvast bij voorbaat dank!
    Heb haar afgelopen Augustus nog gezien in de Vulkanstrasse in één van de laatste huizen aan de "achterkant" in het straatje waar de leden van brommerclub "Bandidos" hun theehuis hebben.

  24. #24
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Heb haar afgelopen Augustus nog gezien in de Vulkanstrasse in één van de laatste huizen aan de "achterkant" in het straatje waar de leden van brommerclub "Bandidos" hun theehuis hebben.
    Heet ze daar ook Eliza ? Dan zit ze in huis 69 direkt tegenover de trap.
    Kleine lolita dame, erg skinny, erg klein.

  25. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    Heet ze daar ook Eliza ? Dan zit ze in huis 69 direkt tegenover de trap.
    Kleine lolita dame, erg skinny, erg klein.
    Dacht het wel. Charlotten str. 69 is inderdaad het huis dat Knabbel bedoelt. Kleine skinny lolita dame dat is ze. Heb haar daar in de zomer ook 1 maal gezien. Vreemd weerzien ... .

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.

  FKK Artemis 468*60