Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 351
  1. #151
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    14 juni 2017 @ 18:07
    Berichten
    119
    Discussies
    0
    Thanks
    375
    Thanked
    206 in 35 posts

    Standaard

    Het klinkt als een relaxruimte zonder sauna....?
    Ik denk dat je Ellena bedoelde? Bedankt voor de tip.
    Was het druk?

  2. #152
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Zwembad heeft inderdaad plaatsgemaakt voor een relaxruimte.

    Verder heeft LV zichzelf een beetje in de voet geschoten. Ze hebben wat dames van de oude garde eruit gegooid wat tot gevolg had dat de rest van de toppers het niet meer naar hun zin had en ook zijn opgestapt.

    O.a. Zitten gabi en julia nu in mcsex2, christina in osnabruck en er zijn er wat naar bunde vertrokken. Nathaly zit nog in de kliniek en komt waarsch. Ook niet terug.

    De nieuwe groep vrouwen is niet van je het, niet voor de beren maar ook niet voor de andere vrouwen, vandaar dat vrijwel de hele oude garde weg is. Alleen angelique en margot zitten er nog....
    Ik heb het over Julia van de oude garde die in MCS2 zit, die julia die er nu loopt is vrij nieuw.

    De Julia die ik bedoel is die lange blonde met cup E/F, kan even nergens meer een foto vinden online.

  3. #153
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    ik bedoel inderdaad ellena rob, de relaxruimte is een extra ruimte waar je een boekje kan lezen of bijkomen van de sauna, de sauna is er nog gewoon.

  4. #154
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    ik bedoel inderdaad ellena rob, de relaxruimte is een extra ruimte waar je een boekje kan lezen of bijkomen van de sauna, de sauna is er nog gewoon,

    het was niet druk gemiddeld zo'n 10 beren, ik was er van 2 tot 7

  5. #155
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    14 juni 2017 @ 18:07
    Berichten
    119
    Discussies
    0
    Thanks
    375
    Thanked
    206 in 35 posts

    Standaard

    Guusg en Krukar, bedankt voor jullie reacties!

  6. Onderstaande leden hebben rob333 bedankt voor deze bijdrage:

    krukar ( 9 januari 2013)

  7. #156
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    De Julia die ik bedoel is die lange blonde met cup E/F, kan even nergens meer een foto vinden online.
    Krukar,
    Neem aan dat je deze bedoelt.
    http://www.partytreff-buende.com/index02.html

    Dan girls aanklikken, naar 2de blad en Delia kiezen.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  8. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    krukar (10 januari 2013)

  9. #157
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Klopt dat is inderdaad die Julia, die site is ook niet zo up-to-date want in bünde werkt ze al 6 weken niet meer

    Ze ziet er ook heel anders uit nu want ze is 30kg afgevallen (geen grote buik meer).

  10. #158
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    9 september 2018 @ 17:39
    Berichten
    48
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    10 in 7 posts

    Standaard

    Nataly zit in een kliniek ???

  11. #159
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    14 juni 2017 @ 18:07
    Berichten
    119
    Discussies
    0
    Thanks
    375
    Thanked
    206 in 35 posts

    Standaard

    Het lijkt erop dat Beatrice vanaf de kerst is gestopt bij LV.

  12. #160
    Geregistreerd
    24 oktober 2012
    Last Online
    1 april 2020 @ 21:52
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob333 Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat Beatrice vanaf de kerst is gestopt bij LV.
    Jammer.. Beatrice was niet super mooi maar deed wel haar best.. Ook de enige dame die echt spuitend klaar was gekomen tijdens een sessie..

  13. #161
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Onbewerkte copy/paste van mijn summiere telefoonaantekeningen:

    Het was alweer maanden geleden dat ik in een tref was.
    Het blijft geinig zoon tref.

    Kort geleden de gelegenheid gehad om er weer eens een te bezoeken, door een verplicht bezoekje aan een Nederlands grensplaatsje.
    Niet langer dan 4 uurtjes gebleven.

    Sinds Badslippert' zijn bezoek: https://www.ijsberenforum.com/forum/...742#post220742
    had ik ik deze tref al in de smiezen. Af en toe keek ik ff naar de plaatjes op de site om te zien of degenen die naar mijn smaak te lelijk waren om aan te zien, verdwenen waren uit de club; daarnaast uiteraard tevens bei Zeit und Weile gekeken op hun site om te zien of er (een groep) nieuwe aanwinsten waren bijgekomen.

    Dat was nu het geval en gelukkig kon ik het combineren met een prive-aangelegenheid.

    De line-up is thans mijns inziens voor een tref erg goed.

    Kijk maar naar de damens op hun site:
    http://www.partytreff-lavita.de/girls.html
    en kijk maar naar sommige door mij aangemaakte paspoortjes:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ta-Osnabr%FCck

    Ik vind sommigen qua looks (gezicht en/of body) & service aardig conceptoversteigend goed/mooi.

    Laura is ook leuk & goed. Zo licht als een veertje. Een lief meisje:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Roemeense%29

    Deze Julia van PT dorsten werkt er ook
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-ex-pt-Dorsten

    Ik vind dit een prima tref.
    Eigenlijk een verademing t.o.v. pt. dorsten.

    Beter dan pt. Osnabruck (grotere woonkamer, meer plekjes om je terug te trekken met een damen, complete relaxness, damens zijn over het algemeen goed in pre-sales, geen keiharde teringherrie)

    Uiteraard beter dan pt. Emmerich.

    Aan welness doe ik bijna niet gezien mijn vaak korte verblijven in clubs.
    Geen idee dus of die goed is.

    Geen zwembad. Thans relaxruimte. Stom. 2 ligstoelen in een donkere ruimte en dat is het.
    Kun je ook doen in de woonkamer. Niemand die je lastigvalt als je je ogen sluit.

    Zulke schreeuwerige kampers als er soms in Emmerich aanwezig waren tijdens mijn paar bezoekjes aldaar; zulke typetjes werken niet in pt. la vita.
    De meeste damens komen evident uit een beter milieu.

    De theke dame "Mina" is best aardig.

    Dank aan ons architectje en alle anderen voor hun bijdragen.
    Ik heb weliswaar niet de tijd gehad om ze allemaal te lezen, maar zeer goed.
    Je kan wel merken wat Krukar voor ze beroep doet (gezien zijn plattegrondkaartjes).
    Puik werk.

    Ik herrinerde me dat hij eens zei altijd een blauwe badjas te dragen. Ik herrinerde me dat hij zei dat ie een jonge knaap is.

    Dus die huge mofo (1.95m , 180 kg) kort blond haar, middelbare leeftijd, die ik in een blauwe badjas zag lopen van middelbare leeftijd kon hij niet zijn.
    Geen schaamte, die vent. Zijn badjas kon niet dicht. Had medelijden met dat Alyssa toen ze achteromkeek met een help-gezichtje alvorens ze met hem naar een kamer vertrok. Bij terugkomst was ze uit haar doen: Alyssa werd naar haar zeggen geplet. Magda moest lachen toen ze dat voor me vertaalde. Alyssa was toen helamaal pissed.

    Ik zou trouwens wel eens willen weten waarom meneer Niemeyer opeens cold turky gaat m.b.t. la vita.

    P.s. als je van ver komt en zeker wilt zijn dat je favorietjes er zullen zijn, bel dan op.
    Mina spreekt Engels.

    Waarom opbellen?

    Niet alle damens die op de aanwezigheidslijst staan, zijn ook altijd aanwezig.
    Sommige die ik hoopte te zien waren er niet.

    Andere beren vertelden me daarnaast dat Julia en andere knapperen niet altijd aanwezig zijn op de dag dat ze zijn ingeroosterd.

    Het komt ook voor dat damens later komen dan ze staan ingepland.
    Zo stond een Marion ingeroosterd voor 12:00, maar kwam ze pas op 16:00.

    Dit euvel schijnt vaker voor te komen.
    Kan me voorstellen dat dit niet leuk is voor diegenen met enen beperkte tijdsgelegenheid.

    Kamers zijn wel allemaal een beetje te donker. De enige verlichting is zoon kitschig lichtbolletje.

    Douches, 8 stux, warm water, schone ruimte.

    Ik denk dat dit de beste tref is die ik tot nu toe heb bezocht.
    Ik weet niet welke nieuwe ik nu nog zou kunnen uitproberen.

    Mc-sex te hamm is te ver en de vrouwen op de site vind ik consequent spuuglelijk.

    Misschien ooit nog:
    http://www.partytreff-dolcevita.com/
    http://www.partytreff-buende.com/
    http://www.saunaclub-dejavu.de/
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...g-Haifischclub

    En toen kwam er een grote olifant met een grote snuit, die blies het partytref verhaaltje uit!

    Deze toko heeft mijn voorkeur boven Golden Screams te Schüttorf.

    Pt. La Vita
    Aanrader!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 januari 2013 om 08:40 Reden: link

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 januari 2013),guusg (18 januari 2013),hansdordt (28 januari 2013),jaro (19 januari 2013)

  15. #162
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    14 juni 2017 @ 18:07
    Berichten
    119
    Discussies
    0
    Thanks
    375
    Thanked
    206 in 35 posts

    Standaard

    Hallo Cuties,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. De line-up bij LV lijkt momenteel inderdaad niet slecht. Dat kan soms snel veranderen. Vorige maand was dat bijvoorbeeld wat minder.
    Je merkt terecht op dat de aanwezigheid van dames niet altijd overeenkomt met de lijst op internet. Dat is ook mijn ervaring.

    Ik denk zelf dat de dames van Pauschalclub.de die van LV overstijgen qua looks en service, maar baseer dat uitsluitend op wat ik gelezen en gezien heb op internet.
    Kan iemand dat bevestigen?

  16. #163
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Rob ik vind de dames in la vita en de pauschalclub van een gelijk niveau (jong en strak) de foto's zijn gefotoshoped op de site van de pauschalclub, bij LV niet, in la vita is een relaxter sfeertje, in de pauschalclub is het meestal veel te druk, waardoor wachttijden ontstaan bij de kamers/dames, voor mij is op dit moment la vita absoluut nummer 1,

    krukar heeft een maand kaart gekocht bij mc sex en brand nu zijn oude favo club af, beetje vreemd inderdaad.

  17. #164
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Last Online
    22 januari 2024 @ 12:14
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    61 in 16 posts

    Standaard

    Ik zal de zondag een een bezoek brengen aan La Vita. Spijtig genoeg lees ik in een ander Forum dat er tegenwoordig veel Beren zijn en veel wachttijden.
    Heeft iemand meer info hoe het er op zondag is. Volgens de tegenwoordigheidslijst zouden er heel wat dames in La Vita zijn.
    Mijn tweede vorstel was naar Hamm te rijden in MCSex 2 maar daar schijnen de Dames minder atraktief.
    Ik zal in de voormiddag daar zijn tot ongeveer 14 of 15 uur , ik denk dan is er nog niet zoveel verkeer in de Club.

  18. #165
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    de zondag is inderdaad meestal een drukke dag, ga zo vroeg mogelijk, en als de parkplatz vol staat (meer als 15 auto's) gewoon doorrijden genoeg alternatieven in de buurt

  19. #166
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.259 in 711 posts

    Standaard

    Mijn ervaringen (maar van langer als 1/2 jaar geleden), is dat het zondags juist vrij rustig is,
    alleen tussen 14:00 en 18:00 wil het wel eens druk zijn.
    Na 20:00 zijn er vaak nog een paar beren over ...

  20. #167
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    14 juni 2017 @ 18:07
    Berichten
    119
    Discussies
    0
    Thanks
    375
    Thanked
    206 in 35 posts

    Standaard

    Ik ben afgelopen najaar 2 keer op zaterdag geweest. Toen viel de drukte mee (ik heb beide keren 1 keer moeten wachten op een vrije kamer), maar zoals ik al opmerkte in mijn verslag, waren er op die dagen elders aardige party's. Dus dat kan een rol gespeeld hebben. 's Avonds werd het inderdaad rustiger, zeker na 22.00 uur. Maar dat is logisch want rond die tijd vertrekt de vroege shift dames.

  21. #168
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guusg Bekijk bericht

    krukar heeft een maand kaart gekocht bij mc sex en brand nu zijn oude favo club af, beetje vreemd inderdaad.
    Tussen de huidige damesgroep oninteressant voor mij noemen en de club afbranden zit lijkt mij toch een behoorlijke afstand

  22. #169
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens wezen buurten in La Vita.

    M'n binnenkomst was anders dan ik hier gewend was; vroeger kende ik alle vrouwen en hingen er meteen 3 om m'n nek. De meeste vrouwen die er nu zaten heb ik pas één of twee keer gezien.
    Omkleden en douchen, altijd wel een genot hier in de immer zeer cleane en ruime douches, als je andere PT's bent gewend is het hier echt luxe.
    Maar eens aan de bar gaan zitten om het vrouwelijk schoon te aanschouwen. Vrij snel werd ik gewenkt door Monika, mooi vrouwtje en ik ben al eens met haar op de kamer geweest een tijd terug. Ze kende mijn naam nog, op zich bijzonder. Na een tijdje bankhangen maar eens naar de kamer, op zich deed ze goed haar best maar ze heeft één nadeel, een terugkerend thema in m'n verslag van vandaag: ze pijpt alleen met condoom. In de PT wereld is dat toch net een stapje terug van wat je gewend bent, en als de vrouw dan ook niet heel goed kan pijpen, voel je er weinig van en kan ze net zo goed niet die pmc uitvoeren. Bij het neuken was ze liever lui dan moe en ging plat op haar buik liggen om genomen te worden. Voor mij geen probleem want het is één van m'n favoriete standjes.

    Tweede ronde met een bekender gezicht, margot zoals altijd een geweldige pijpbeurt, maar wat ziet ze er slecht uit zeg, die is echt overwerkt... Met m'n ogen dicht en de gedachte aan een andere vrouw lukte het haar toch om mij klaar te pijpen. Na afloop vertelde ze mij nog dat ze moe is van dit werk en dat ze er mee gaat stoppen. Ik moet het nog maar zien.

    Derde ronde met Sabrina, blijft ene fantastisch mooie meid, ook met haar ben ik éénmaal eerder geweest. Sabrina pijpt ook met condoom, maar zij kan wel pijpen en probeert zelfs te deepthroaten. Al had ik liever pzc, het was niet verkeerd. Ik wou nog wat langer voorspel dus ik bood aan om te masseren met olie, eerst d'r rug en benen waarbij ze al uitdagend haar benen steeds wijder uit elkaar legde, dan uitgebreid haar mooie achterwerk gemasseerd. Daarna de voorkant waarbij ze er fel op was dat ik haar borsten ook zou masseren. Toen ik klaar was moest van haar ook d'r poesje "masseren", nou geen probleem Bij het neuken deed ze erg actief mee en spoorde mij aan om haar steeds harder te nemen, daar werd ze zelf steeds natter van. In doggy gefinisht.

    Tijd voor wat avondeten, in vergelijk met wat ik hier vroeger gewend was was het erg matig, een soort kippenragout met te lang gekookte pasta. Het was nog wel te eten maar niet echt lekker.
    Daarna in de sauna, deze was echt veel en veel te heet afgesteld waardoor het vrijwel onmogelijk was om er langer dan 5 minuten in te liggen, jammer want deze sauna is erg mooi en groot. Ik heb aansluitend meteen de nieuwe relaxruimte geprobeerd, een soort budda-achtig iets met van die pingelmuziek en een geurtje. Weet niet precies wat ik er van moet denken, het oude kleine zwembad vond ik zelf denk ik fijner.
    Wat wel een goede vooruitgang is zijn de nummerbordjes bij de kamers en de mooie kledinghaakjes in de kamers.

    Sessie vier was met Samantha, ook hier eigenlijk een beetje dezelfde trend als de rest van de dag, pijpen met condoom, wel goed neuken. Ook dit is een poppetje.

    Na deze sessie had ik het eigenlijk wel gezien, waarom? De vrouwen die er werken zijn allemaal mooie vrouwtjes, maar bij allemaal mis ik net die extra "klik". Vroeger kon ik in LV extreem veel lol hebben, gek doen met de vrouwtjes en dollen. De huidige groep kijkt wat duf voor zich uit en een fatsoenlijk gesprek is er echt nauwelijks mee aan te knopen, niet omdat ze geen Duits spreken, want dat doen ze prima, maar gewoon omdat er niets uit komt. De kamergangen zijn prima, maar niet bijzonder. Misschien ligt dat ook wel aan mij, in een PT zoek ik net dat extra, die lolletjes die er voor mij bijhoren en af en toe dat leuke gesprek met die dame, hier in LV vind ik dat niet meer en dat is erg jammer want de ambiance van de club blijft geweldig.

    Toen ik net wou gaan viel mijn oog op een oude bekende, en haar ogen op mij. Angelique maakte m'n dag weer als van ouds goed. Fenomenale sessie op de kamer waarbij weer niets te gek was. Zeker in de huidige staat van LV is zij een mega lichtpunt.


    Op zich heb ik het dus redelijk naar m'n zin gehad gisteren, maar toch zal ik niet snel weer terugkeren naar LV, want ik mis de klik die ik ooit had hier, erg jammer maar voorlopig zoek ik mijn heil in andere oorden.

  23. Onderstaande 7 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 3 februari 2013),Badslippers (28 januari 2013),Carpe Momentum (28 januari 2013),fr_loper (28 januari 2013),hansdordt (28 januari 2013),rmjhexe (28 januari 2013),Toulouse-Lautrec (28 januari 2013)

  24. #170
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    14 juni 2017 @ 18:07
    Berichten
    119
    Discussies
    0
    Thanks
    375
    Thanked
    206 in 35 posts

    Standaard

    Ik heb het gerucht gehoord dat Angelique misschien stopt over niet al te lange tijd. Kan iemand dat bevestigen?

  25. #171
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Angelique is al 3 keer eerder gestopt, ze is al eens bijna een jaar weggeweest uit de scene en kwam toen weer vrolijk binnenlopen op het 3-jaar feest van LV.
    Of ze nu definitief stopt? Wie zal het zeggen, de vorige keer was het ook "definitief" De enige die er wat over zou kunnen zeggen is Margot, aangezien Angelique zelf geen facebook/06 weggeeft (zover ik weet i.i.g.), zal het eens vragen aan haar.

  26. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    rob333 ( 2 maart 2013)

  27. #172
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Last Online
    31 december 2022 @ 16:49
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Nathaly zit nog in de kliniek en komt waarsch. Ook niet terug.
    Krukar, beetje late reactie want ik ben een tijdje hier niet geweest. Wat voor kliniek? Wat is er met Nathaly aan de hand?

  28. #173
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel1960 Bekijk bericht
    Krukar, beetje late reactie want ik ben een tijdje hier niet geweest. Wat voor kliniek? Wat is er met Nathaly aan de hand?
    Is wat te gevoelig voor publiek forum, check je prive

  29. #174
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Last Online
    27 december 2022 @ 17:41
    Berichten
    69
    Discussies
    5
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Deze club heeft toch wel iets en opzichte van andere soortgelijke gelegenheden.

    De meiden benaderen actief de beren, waardoor er niet zo'n "hangerige" sfeer ontstaat zoals bij andere wel vaak het geval is.

  30. #175
    Geregistreerd
    23 november 2012
    Last Online
    5 januari 2021 @ 20:55
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    45 in 16 posts

    Standaard

    Ga dr eens heen met pasen, zal een verslagje doen.

 

 
Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

  FKK Artemis 468*60