Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 351
  1. #276
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Ik lees net dat we van La Vita de komende 2-3 weken geen gebruik kunnen maken. Problemen met verwarming. Volgende week woensdag maar weer TCO bezoeken. Mijn uitwijk plek.

  2. Onderstaande leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (25 mei 2018)

  3. #277
    Geregistreerd
    4 mei 2016
    Last Online
    7 mei 2023 @ 17:06
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    50 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer63 Bekijk bericht
    Ik lees net dat we van La Vita de komende 2-3 weken geen gebruik kunnen maken. Problemen met verwarming. Volgende week woensdag maar weer TCO bezoeken. Mijn uitwijk plek.
    Ik weet het zo nog niet denk dat er meer aan de hand is.
    Als de douche vernieuwd is was de club gewoon geopend.
    Een fameuze streep door de rekening van de dames 2 tot 3 weken niets.

  4. #278
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Ben benieuwd,

    Ik ben er in januari nog geweest maar toen was het zo sfeerloos. Vroeger was het de PT met leuke spontane meiden. Het saunaclub beleid in Duitsland geeft een heel andere cachet aan de clubs momenteel.

  5. Onderstaande leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (30 mei 2018)

  6. #279
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    28 juni gaat de club weer open, ruim een maand dicht geweest. Vraag me wel af wat er gebeurd is met die kachel??

  7. #280
    Geregistreerd
    28 juni 2015
    Last Online
    4 maart 2024 @ 10:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Ze hebben bezoek gehad van de duitse justitie en er werden handelingen verricht die in strijd waren met de nieuwe wetgeving

  8. #281
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Ik had ook zon vermoeden, miss konden de dames niet goed lezen��

  9. #282
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo007 Bekijk bericht
    Ze hebben bezoek gehad van de duitse justitie en er werden handelingen verricht die in strijd waren met de nieuwe wetgeving
    Bezoeken waren overigens zeer de moeite waard. De line-up en sfeer was in La Vita steevast beter dan in bijvoorbeeld Totalclub Osnabrück.

    Enkele hoogtepunten van mijn laatste bezoek:

    Sussy: wat volle Duitse meid, zal net voorbij de 30 zijn, die geweldig kan pijpen en mij 2x oraal naar een heerlijk hoogtepunt bracht. Had nog niet eerder zulke goede blowjobs gehad vandaar dat ik haar nog een tweede keer mee naar een kamer heb genomen. Met deze meid kun je daarnaast nog een goed gesprek voeren. Van haar vernam ik dat wanneer je nog Spass keren overhoudt na afloop van je bezoek, deze toevallen aan La Vita en niet aan de dames. Opmaken dus, desnoods met een massage.

    Chayenne: goed Duits sprekende Poolse dame met een prachtige boezempartij. Omdat de kamers bezet waren heb ik haar in het hoekje voorbij de tv ruimte geneukt. Ze ziet er echt goed uit en ik kwam veel te snel klaar.

    Cassandra: zij behoort tot de vaste line-up en is voor mij zonder twijfel een van de leukere dvp's bij La Vita. Bij haar heb ik de indruk dat ze oprecht kan genieten van een goed nummertje. Ze weet mij altijd snel op sterkte te krijgen en kent mijn zwaktes. Ik verraste haar deze keer door haar in het bargedeelte te vragen ter plaatse door te gaan met aftrekken, nadat ze voorstelde om op een kamer verder te gaan (voor het toeziend oog van andere dames en gasten te genieten van een geile sessie is toch wel een van mijn 'dirty pleasures') Ze begon ondeugend te lachen en trok mij mee naar de grote ligbank, trok haar resterende schaarse kleding en mijn Berenvel uit en begon mij daar te pijpen. Al snel had ik het niet meer en nam ik haar in missio naar een schokkend orgasme waarvan ook Cassandra op adem moest komen. Wij waren niet de enigen die hadden genoten. Later die dag bleek dat ik de aanzet had gegeven tot twee andere openbare sessies tussen Cassandra en een heer in het bar gedeelte. Bij Cassandra kon ik het die dag niet meer stuk maken. Iedere keer als ik haar tegenkwam, knipoogde ze naar mij en deed ze voorstellen voor een volgende sessie (is er niet meer van gekomen; na de spetterende seks in de bar voelde ik dat het alleen maar kon tegenvallen, dus andere keer vervolg).

    Na een onbevredigende sessie met Anita (ze was ondanks haar jonge leeftijd weinig strak beneden en passief) werd ik op het terras door Sandra vrij onverwacht bij mijn ballen gepakt en afgetrokken. Ik kon haar voorkomen en initiatief waarderen en liet haar haar gang gaan. Op de kamer pijpte ze mij iets te hardhandig tot een hoogtepunt. Ik was inmiddels door mijn credits heen (ik bleek zelfs een kamergang extra te hebben gehad) en verliet voldaan en met een lege zak Wallenhorst. De thekevrouw grapte nog of ik morgen weer zou komen!

  10. Onderstaande 5 leden hebben Ferdi45 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (24 juni 2018),koosje12 (25 juni 2018),Kwakje (25 juni 2018),snow.m (25 juni 2018),Wijze grijze (25 juni 2018)

  11. #283
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Blijkbaar is de "kachel" toch nog steeds stuk. Pas op 3 juli verwachten ze nu weer open te gaan.

  12. #284
    Geregistreerd
    30 juni 2018
    Last Online
    2 juli 2018 @ 19:18
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vreemd is wel dat nu (30 juni) de prijslijst ook leeg is, op de entree van de club na.

  13. #285
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:00
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Prijslijst website ook leeg, heeft waarschijnlijk met de nieuwe wet te maken.
    Dat systeem met die muntjes mag volgens de nieuwe wet niet, daarom zullen ze de website wel aanpassen.

    Groet, schoolmeester.

  14. #286
    Geregistreerd
    4 mei 2016
    Last Online
    7 mei 2023 @ 17:06
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    50 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Prijslijst website ook leeg, heeft waarschijnlijk met de nieuwe wet te maken.
    Dat systeem met die muntjes mag volgens de nieuwe wet niet, daarom zullen ze de website wel aanpassen.

    Groet, schoolmeester.
    Dat weet ik nog niet dat die muntjes niet mogen.
    Onbeperkt is verboden als ook als pzc en nzc.
    Maar de wet is er om te omzeilen sommige organisaties slagen daar in.
    Hoe dat dat ga ik hier niet vertellen Duitse justie leest misschien mee.

    Maak zo min mogelijk reclame over bepaalde handelingen als ook over de prijs en hoe het in zijn werk gaat.
    Ga er maar vanuit dat justitie forums mee leest en we gaan hun job toch niet makkelijk maken zeker.

    Zou nog ca 1 week dicht blijven volgens de web-site speel het eerlijk en kleef er een datum .
    Ik schat dat club ongeveer 3 maanden gaat dicht blijven.
    Speel gewoon open kaart wie kan je dat wijsmaken met deze temperaturen wijs maken de verwarming stuk is.
    Toen ze de douche hebben gerenoveerd was club toch ook gewoon open.

  15. #287
    Geregistreerd
    30 juni 2018
    Last Online
    2 juli 2018 @ 19:18
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den fietser Bekijk bericht
    Ik schat dat club ongeveer 3 maanden gaat dicht blijven.
    Is dat je gevoel of beschik je over inside informatie?
    Wat het ook is, ik hoop niet dat je gelijk hebt......

  16. #288
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Je zou er maar net bezig zijn als de justitie een bezoekje komt brengen...

    Nu nog geen nieuws. Ik denk dat ik maar uitwijk....

  17. #289
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard

    De kachel is weer gemaakt. Vanaf 10 juli weer open. Toegang 25 euro. Heb geen idee wat de service van de dames gaat kosten. Ik hoor het graag.

  18. Onderstaande 2 leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (11 juli 2018),ijsbeer63 (11 juli 2018)

  19. #290
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Ik heb een bezoek gebracht aan La Vita. Je betaalt nu inderdaad €25 entree. Voor iedere kamergang betaal je €25. Voor extra's betaal je iets meer (€5). Drank, met name alcoholisch is wat duurder geworden. Per saldo is het dus duurder geworden, maar voor mij nog steeds de moeite waard. Voordeel is dat je verblijf niet meer aan een bepaalde tijdsduur is begonnen. Je kunt dus de tijd nemen tussen de gangen door om op krachten te komen.
    Aan de club zelf is niets veranderd, behalve dat er meer posters hangen waarop de Kondompflicht is vermeld. Het bericht over de kapotte CV was niet te verifiëren.
    Er waren genoeg leuke dames aanwezig. Qua heren was het rustig, behalve een andere Nederlanderse stamgast slechte drie Duitsers. Genoeg keuze dus. Ik heb zelf gekamerd met Cassandra, Chayenne, Adina (aardige meid kende ik nog niet) en Daniela. Dat was als vanouds. De dames klaagden dat de klanten nog niet terug waren. Door de sluiting hebben ze allemaal voortijdig vakantie genomen en nu ze weer open zijn is het vakantie en rustig.

  20. #291
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:25
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Entree is nu 25 euro en de drankjes moet bij verlaten van pand worden betaald..
    service van de dames is 25 euro, dit is dan 20 minuten met vrij basic service.
    Voor alle extra handeling moet dan weer 5 of 10 euro extra worden betaald.

    Afgelopen zondag geweest, AWL was 8 dames, maar Tamara en Anita hadden besloten om naar een andere club te verhuizen.
    (mocht iemand weten waar ze naartoe zijn, wil ze graag weer bezoeken! )
    Waren dus maar 6 dames aanwezig, sfeer was niet zoals toen het een PT was, denk niet dat ik het weer bezoek,
    dan liever iets meer geld uitgegeven, zoals in een FKK 50 euro voor 30 minuten.

    Gehele pand hangt vol met briefjes met verwijzing naar de nieuwe wet, allemaal in het Duits!

  21. Onderstaande 2 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (23 augustus 2018),Wentelt Eefje (22 juli 2018)

  22. #292
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Morgenochtend (donderdag 23 augustus) rijd ik vanuit het noorden naar La Vita voor een dagje party treff. Als je wilt meerijden, laat het me weten.

  23. #293
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Hoef niet mee te rijden, maar ben wel erg benieuwd naar je ervaring.

  24. #294
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Gisteren een bezoekje gebracht aan Lavita. Zat in de auto nog te twijfelen tussen Zeus en deze, maar toch maar naar Lavita. Was er een jaar niet geweest, en wel benieuwd hoe het er nu is. Mijn twijfel zat hem vooral in de line-up. Geen Veronica, cassandra of Sandra. Die maken wel enigszins het verschil voor mij daar. Maar goed Chayenne en Nicoletta wel in de planning, dus het zal wel goed komen. Nou daar stond ik om 13:00, geen enkele auto op de parkeerplaats. Aan mij de eer om de eerste klant te zijn, en dat 3 uur na openen. Een overschot aan klanten is niks natuurlijk, maar dit is helemaal niks.

    Bij binnenkomst bleken Chayenne en Nicoletta er ook niet (meer) te zijn. Dus het was mij met Margot, Diana, Carla en een redelijk forse dame waar ik de naam niet van ken. Ik was nog niet binnen of Carla trekt me a zo’n beetje de badjas van het lijf. Maar op zo’n manier die ik niet echt kon waarderen. De eerste sessie dan maar met Margo. Ze is echt niet mooi. Maar wel vriendelijk en zwarte band pijpen. Was uiteindelijk wel goed en mooi een tijdje mee gekletst. Toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee, maar had toch niks te doen, dus ben buiten maar 2,5 uur een boek gaan lezen. Kreeg toch weer wat zin, dus contact gezocht met Diana. Die werkte ooit al eens in Münster. In het donker leekt het wel wat, maar op kamer niet echt. Ze probeerde het ook direct al af te raffelen, wat ik toch wel duidelijk heb proberen te maken dit niet echt te waarderen. Uiteindelijk was het redelijk, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Nou toen heb ik besloten toch nog met Carla op de kamer te gaan. Over de leeftijd liegt ze zeker een jaar of 10, maar wel een mooi kont en benen. Niet verwacht, maar een goede sessie met haar gehad en ook best wel een leuke/gezellige dame.

    Uiteindelijk was ik daar met 3-4 klanten tot 17:00. Toen ben ik gegaan. Wat ik vernam hebben de meeste dames wel ergens anders gewerkt tijdens de sluiting en werken Sandra en Veronica daar nog steeds. Die doen volgens mij alles samen, dus het is maar de vraag of die terug komen. Zou een gemis zijn. Voor de rest is er weinig veranderd. Roken mag niet meer binnen, service van de dames is net als vroeger. Kosten 25€ voor 25 minuten, en de entree ook.

  25. Onderstaande 4 leden hebben Magpiexl bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (28 augustus 2018),mentholbear (11 november 2019),Ruben6969 (29 augustus 2018),Sjaaksnaak (29 augustus 2018)

  26. #295
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Is Chayenne helemaal weg?

  27. #296
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterpost22 Bekijk bericht
    Is Chayenne helemaal weg?
    Nee, is er nog wel. Maar de planning klopt helaas niet altijd daar.

  28. #297
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard

    Een aantal weken geleden ook LV weer bezocht. Na 25 euro betaald te hebben, omgekleed en de grote barruimte in. Weinig te doen. Uiteindelijk bij Margo beland. Niet knap maar heel aardig, attent en prima service op de kamer. Ze bouwt het prima op in de 25 minuten voor 25 euro. Ondanks dat ze al wat ouder is en ook niet knap, is ze voor mij wel voor 100% te herhalen. Na een pauze, met Carla op de kamer. Wel aardige dame maar slechte en snelle afwerk service. Dat hoeft niet meer. Verder weinig te doen dus weer vertrokken. Jammer dat er weinig reuring in de tent zit. Hopelijk trekt het na de zomer toch weer aan. Hopelijk komt Sandra weer terug. Weet iemand waar ze nu werkt ?? Er werkt een Sandra bij club Yasmin, maar geen foto op de site...

  29. Onderstaande 3 leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 6 september 2018),Kwakje (30 augustus 2018),Sjaaksnaak (30 augustus 2018)

  30. #298
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Ik had het vorige week wat beter getroffen dan de mensen die hiervoor hebben bericht. Het viel mij op dat het een stuk drukker was dan de laatste keer dat ik langs ben geweest (ook na de sluiting). Er waren 6 dames aanwezig en heb gedurende de dag 9 heren geteld. 2 dames arriveerden later op de dag zo rond 2. Ik heb gekamerd met achtereenvolgens Daniela (+), Chayenne (++), Adina (++), en Margo (+). Het was een mooie dag en de dames waren vooral buiten te vinden. Sinds de sluiting mag er geen seks meer plaatsvinden buiten de kamers (uitgezonderd wat inleidende handelingen). Mij viel op dat de omheining van het terras te wensen overlaat. Er is een flink deel van de afrastering kapot gewaaid waardoor werknemers bij het naburige bedrijf inkijk hebben.
    Daniela en Margo waren nieuw voor mij, over de anderen heb ik al eerder in positieve zin bericht. Daniela heeft een mooi lijf en een leuk koppie. De interactie op de kamer viel wat tegen, de seks was heerlijk. Bijzonderheid: Daniela heeft pikzwarte condooms waardoor het net lijkt alsof je een dildo bij haar inbrengt...
    Margo heb ik al vaker zien rondlopen maar heb me nooit aan haar gewaagd vanwege haar leeftijd en afwezigheid van goede looks. Vanwege haar uitgebreide service pakket toch de stap gezet en ben positief verrast. Haar uitstekende service maken de uiterlijke minpunten meer dan goed.

  31. Onderstaande 4 leden hebben Ferdi45 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (30 augustus 2018),Sjaaksnaak (31 augustus 2018),snow.m (30 augustus 2018),VAZKOR ( 6 september 2018)

  32. #299
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:25
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snow.m Bekijk bericht
    Hopelijk komt Sandra weer terug. Weet iemand waar ze nu werkt ?? Er werkt een Sandra bij club Yasmin, maar geen foto op de site...
    Sandra werkt altijd samen met Veronika, op de website van Yasmin staat geen Veronika, dus is waarschijnlijk een andere Sandra.

  33. #300
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Ze staan later deze week weer in de planning.

 

 
Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Living Room 468*60