Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 351
  1. #301
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard


    Op een vrijdagmiddag LV weer eens bezocht.
    Rond 13.30 uur naar binnen, maar het was erg rustig. Income 30 euro (incl 1 drankje). Wel zo'n 6 meiden aanwezig. Na een verfrissende douche een berevel aangetrokken. Deze zijn net vernieuwd. Keurig !! In de tv ruimte ben ik naast Diana gaan zitten.

    DIANA
    Zij was mijn eerste prooi. Een mooie blonde dame.
    Op de kamer hebben we lekker gevreeen. Ze heeft een lekker lichaam en een leuk snoetje. Mooie borsten en stevige heupen met een zalig kutje die ik lang mocht beffen. Lekker met haar liggen kroelen. Hierna een lekkere pijpbeurt en daarna afgemaakt door haar lekker te neuken in missio. Na zo'n 15 min was de eerste date gedaan. In de omkleedruimte haar 25 euro betaald. Een prima eerste sessie om de druk er af te halen. Mijn plan was om 3x te scoren. Dus nog 2x te gaan...

    NICOLETTA
    Omdat het mooi weer was kon je lekker buiten zitten. Een paar meiden waren daar wat aan het dollen. Waaronder Sandra en Nicoletta. Op een gegeven moment gingen de meeste weer naar binnen, maar ik ben met Nicoletta buiten gebleven. Zij is een dolle meid die voor veel in is. Ze begon mij buiten al lekker te masseren. Tevens begon ze al met tongzoenen. Daar werd ik bloedgeil van. Na zo'n 10 minuten naar een kamer gegaan. Hier gaat ze helemaal los. Tarief van 25 +5 afgesproken (incl tongzoenen). We gingen helemaal in elkaar op toen we nog staand tegen elkaar aan het oprijden waren. Ze ging door de knieen en pijpte zalig (voor 5 extra had het zc gekund, maar doe ik niet. Keep it safe). Ze ging op bed liggen en had een flinke klodder glijmiddel aan haar middelvinger gedaan. Ik hing op mijn knieen over haar heen en ze stak haar vinger in mijn kont. Wow. Ik lebberde haar body af, terwijl mijn kont in vuur stond. Hierna spreide ze haar benen en mijn supper harde lul verdween in haar kut. Ik neukte haar flink door en een explosie kon niet uitblijven. Ik kon lekker lang in haar blijven. Super sessie !

    SANDRA
    Na een uurtje pause, ben ik Sandra gaan opzoeken. Zij staat altijd op mijn lijstje. In de tv-kamer naast haar gaan zitten en ze begon mij een beetje te plagen. Maar hierbij masseerde ze mijn ballen en lul al lekker, Carla zat er bij en deed een beetje mee. Na een kwartiertje lol op de bank, naar een kamer gegaan. Sandra is zo gek als een deur en gaat ook altijd compleet los. Ook hier 5 euro extra afgesproken voor tongzoenen. Na wat vrijen en zoenen, ben ik op bed gaan liggen en Sandra begon aan een stevige pijpbeurt. Ze ontwikkeld een hoog tempo en masseert je lekker tussen je benen en je ballen. Haar energie had ik ook nodig om een 3e keer klaar te kunnen komen. Dat kwam uit mijn tenen. Super Sandra had het weer geflikt.

    De middag zat er wel op rond 17 u, dus weer douchen, omkleden en vertrokken. Totale schade was 115 euro. Het is anders als een jaar geleden, maar met deze sevice is het mij prima.
    Tot een volgende keer. Met de geile groeten van snowman.
    ...

  2. Onderstaande 5 leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

    Ferdi45 (19 oktober 2018),Koekkoek (27 april 2019),Kwakje (13 oktober 2018),Wentelt Eefje (13 oktober 2018),Wijze grijze (13 oktober 2018)

  3. #302
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.258 in 711 posts

    Standaard

    La Vita heeft de prijzen weer eens aangepast, met deze prijzen kan je beter door rijden naar Zeus..

    Preise

    15-20 Min. - 55€
    30 Min. - 75€
    45 Min. - 110€
    1 Stunde - 140€

  4. #303
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Dit heeft geen zin voor deze club. Dan zijn er inderdaad betere opties

  5. #304
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Voor 140 euro per uur kun je beter naar een privehuis gaan.

    Groet, schoolmeester.

  6. #305
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Ja of een club met 60 euro met fatsoenlijke inrichting en eten.
    Bij een uur ben je daar ook max 100 kwijt

  7. Onderstaande leden hebben Pieterpost22 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (10 januari 2019)

  8. #306
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Mij zien ze in La Vita niet meer met deze prijzen. Toen ik hier in december met de oude prijzen nog was, was het overigens een sneue vertoning. Vrijwel geen dames en welgeteld 1 klant (ondergetekende). Ik werd werkelijk besprongen door de niet zo aantrekkelijke dames die er nog wel waren. Mij werd aangegeven dat het financieel al een hele tijd niet zo geweldig gaat en dat de dames vertrokken.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Ferdi45 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (16 januari 2019),Pieterpost22 (16 januari 2019),snow.m (17 januari 2019)

  10. #307
    Geregistreerd
    17 januari 2019
    Last Online
    7 april 2020 @ 07:43
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fr_loper Bekijk bericht
    La Vita heeft de prijzen weer eens aangepast, met deze prijzen kan je beter door rijden naar Zeus..
    Ja de club was ooit mij favoriet maar mijn bezoek onlangs was echt de laatste echt geen aanrader meer!!



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. Onderstaande 2 leden hebben Rolls38 bedankt voor deze bijdrage:

    horny me (18 januari 2019),Pieterpost22 (18 januari 2019)

  12. #308
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Last Online
    22 januari 2024 @ 12:14
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    61 in 16 posts

    Standaard Lavita Prijzen zijn aangepast.

    Was ook mijn favoriet maar was de laatste keer daar in 2017.
    Met de nieuwe prijzen en als er weer eens meer Dames zijn zal ik er weer eens een bezoek brengen

    Eintritt plus 20 Minuten Vergnügen - 55€

    Weitere 20 Minuten können für 25€ gebucht werden.

  13. Onderstaande 2 leden hebben john747 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (25 januari 2019),Wijze grijze (26 januari 2019)

  14. #309
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    De prijsverhogingen zijn volgens mij weer teruggedraaid. Het is nu €30 entree en €25 per kamergang van 20min. Misschien moet ik toch weer een keertje langsgaan.

  15. #310
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Heren, hoe is de sfeer hier op een zaterdag avond? Is het een beetje feest? Of gelijk als overdag?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  16. #311
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Gisteren na een lange tijd nog maar weer eens club Lavita bezocht. Ik moest daar ergens in de buurt zijn en had me afgelopen week al voorgenomen om het nog maar weer eens een kans te geven. Ik had op de website al gezien dat de line-up volledig veranderd was, dus was ergens ook wel nieuwsgierig. Ik moet zeggen dat ik tot aan de deur nog wel mijn twijfels had, aangezien de laatste keer nou niet echt een succes was geweest.
    Op de parkeerplaats aangekomen, was er nog 1 plekje vrij, dus gelukkig dit keer niet de enige klant. Bij binnenkomst een kleine verandering. Elk kamerbezoek (25€) wordt nu bij de Theke afgetikt. Dit boek je bij binnenkomst, of betaald achteraf bij het verlaten van het pand. Eventuele extra’s regel je met de dame zelf en verdwijnt ook direct in haar handtas. In de kleedruimte spreek ik een Duitser met een glimlach op zijn gezicht, hij had zich goed vermaakt. Nou dat biedt dan al iets perspectief.
    In de club zelf is niet veel veranderd, hier en daar wat nieuwe meubels, zoals de hoekbank bij de TV en er wordt weer gerookt in de club. Verder valt direct op dat de sfeer wel iets beter is, de dames kletsen met elkaar of met klanten, er zijn redelijk wat bezoekers.
    Ik beslis impulsief om naast Stefania op de bank te ploffen. Op dat moment nou niet echt een goede keuze. Als ze begint te lachten missen er een paar tanden en ze blijkt geen woord Duits of Engels te kunnen. Op het moment dat ik even goed om me heen kijk zie ik dat er echt een paar hele mooie dames rondlopen vandaag. Shit! Maar wegkomen lukt niet meer, ze heeft m’n vriend al de handen en begint vol overgave de boel een beetje op te warmen. Dan maar met haar en dat blijkt meteen een goede keuze. Ze probeert er echt een succes van te maken op de kamer, neemt echt de tijd en is echt een lieve meid. Ik denk dat ik wel een half uur op de kamer heb gezeten en het was echt goed. Ze is echt niet de mooiste, maar ik had er geen spijt van.
    Toen ik bij de bar stond had ik Ema ondertussen ook al ontdekt en eigenlijk was daar de afspraak met nummer 2 ook al beklonken. Ze is een paar jaartjes ouder dan mij maar heeft echt een heerlijk figuurtje. Helaas ook deze weer geen woord Engels of Duits, maar de sessie met haar op de kamer ga ik nooit meer vergeten. Ik had 10€ bijbetaald voor zoenen, en dat was het zeker waard. Dit was echt goed. Ook Ema neemt alle tijd en waarschijnlijk ergens in het verleden Nuru masseuse geweest. Ik heb met haar 1 van mijn beste sessies ooit gehad. Ik had haar het liefst in de auto meegenomen om het vandaag nog eens te herhalen.
    Na een tijdje een boek te hebben gelezen had ik eigenlijk maar 1 dillema. Ik wou nog een keer op de kamer, maar kon niet kiezen. Ik had er nog wel een stuk of 4 die ik wel eens zou willen proberen. Na lang twijfelen werd de keuze voor mij gemaakt. 3 van de dames werden ondertussen opgepikt, dus bleef Ela over. Toen ik naast haar zat, zag ik ook pas hoe jong ze nog is. Een hele mooie meid, maar duidelijk nog nieuw in dit vak. Ze was wat onzeker, ook een taalbarrière en ik had het ook wel een beetje met haar te doen. Ze deed echt haar best op de kamer, maar ik liet het zelf ook wat afweten. Maar ze is echt mooi en lief.
    Ik geloof dat ze allemaal nu wel de tijd nemen. Het viel me op dat gasten in het algemeen wel wat langer wegbleven en degenen die ik daar gesproken heb waren allemaal wel te spreken over de dames. Het was gezellig druk en de sfeer was goed. Beetje jammer dat de dames die ik trof niet in staat waren om te communiceren, maar dat is op de kamer ruimschoots gecompenseerd. Het heeft mijn verwachting ruim overtroffen en ik ga binnenkort nog eens. Er lopen er nog wel een paar die ik graag eens wil proberen. De dames zijn ook niet opdringerig meer. Ze zoeken wel contact, maar het initiatief ligt bij jou. Ook het moment van naar de kamer gaan. Pas op het moment dat ik het aangaf, liepen we naar de bar. De dames begonnen er niet over. Ze warmen je altijd al wel wat op als je er naast zit, maar dat is ook wel leuk.

  17. Onderstaande 16 leden hebben Magpiexl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 november 2019),bierbeer (21 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 november 2019),fr_loper ( 1 november 2019),Giodude ( 1 november 2019),ijsbeer63 ( 2 november 2019),jan j ( 4 november 2019),Kwakje ( 2 november 2019),mentholbear (21 september 2021),Pandabeer82 ( 1 november 2019),ratje_ratje ( 3 december 2019),schoolmeester ( 1 november 2019),Sjeufke ( 1 november 2019),snow.m ( 1 november 2019),Wentelt Eefje (28 december 2019),Wijze grijze ( 1 november 2019)

  18. #312
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:01
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Vanmiddag hier geweest, entree 30€, 25€ per kamergang.
    1e keer met Ela meegegaan. Fijn gebouwd, lief en knap meisje, maar deed niet aan extra's. Standaard afwerksex.
    Na een kleine pauze met Ema meegegaan. Niet de jongste meer viel op van dichtbij. Extra's kosten respectievelijk 10 en 20 euro. Was dus totaal 55€ aan haar kwijt, maar wel besteed. Deed erg haar best, spetterend klaargekomen.
    Tijdje gerust en tot slot met plussize Bianca meegegaan. Zelfde pakket genomen als bij Ema, maar dit was een stuk plichtmatig, niettemin klaargekomen. Daarna weer huiswaarts.
    Al met al toch redelijk de moeite waard. Totaal dus 170€ (165€ + 5€ voor de drankjes). Gratis buffet stelde weinig voor, geen gebruik van gemaakt. Toen ik arriveerde, 14.15 woensdag, waren er 4 andere beren en zo'n 8 meisjes. Toen ik vertrok waren er een stuk of 10 klanten.

  19. Onderstaande 8 leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (15 september 2021),hasta la pasta (16 september 2021),Johan35 (16 september 2021),Kwakje (15 september 2021),Magpiexl (20 september 2021),mechelen (15 september 2021),mentholbear (17 september 2021),Wijze grijze (17 september 2021)

  20. #313
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:01
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Er werd trouwens ook naar vaccinatie gevraagd. Ik pakte mijn mobiel en toen zijn de theke gelijk; "ja, daar doen we niks mee. Het is wel goed."

  21. Onderstaande leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 september 2021)

  22. #314
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Fijn om te zien dat er nog clubs bestaan voor de budget neukers. Nu er zo veel tenten zijn omgevallen/gesloten en de prijsstijgingen elders, zou je denken dat zij niet meer van de ambiance van een saunaclub achtige ambiance kunnen genieten.

  23. #315
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Vandaag na bijna 2 jaar weer eens Lavita bezocht. Al met al wel een goede dag gehad. Er waren zo’n 8-10 dames aanwezig en zo overdag ook zo’n aantal aan klanten. En dat liep verder ook wel redelijk door. Wat betreft de klanten was het een saaie bedoeling. Veelal chagrijnig kijkende Duitsers van 60+. Maar ja, daar kom ik dan ook niet voor.

    Het is nu de bedoeling om bij binnenkomst alleen entree te betalen en voor elke sessie vooraf te betalen bij de bar. Daar heb je de enigszins vreemde keuze van 25€ voor 20 minuten of 50€ voor 30 minuten. Of die 25€ naast wat extra tijd ook nog wat meer te bieden heeft lijkt het niet op. Ik heb het maar niet uitgeprobeerd. Het gevaar in dit soort tenten is dat je in beide gevallen na 15 minuten weer buiten staat als het tegenzit. Uiteindelijk heb ik met 1 van de drie dames nog een half uur op de kamer gezeten, en daar hoor je ook niks over. Bij binnenkomst werd er wel gevraagd naar een vaccinatie bewijs, maar ik denk dat als mijn neefje van 5 een tekening maakt met een spuit en een duimpje omhoog dat dat ook geldig is hier.

    Vandaag op de kamer geweest met Nicoletta, Ema en Julia. Eerst met Julia, ik vond het een leuke en mooie dame. Geen hele spectaculaire sessie, maar wel goed. Paar euro extra gedaan en dat heeft zich ook terug betaald. Geen haast werk bij haar. 2e sessie met Ema. Dat stond al in de planning na mijn ervaring de laatste keer. Ik vond het weer erg goed. Ook haar extra betaald (20€) maar dat is het meer dan waard. Ik vind dat ze een heerlijk lichaam heeft weet en goed weet wat ze doet. Helaas nog steeds een taalbarriere.
    Toen begon ik enigszins te twijfelen. Huis of nog even blijven. Ik ben uiteindelijk toch gebleven en na anderhalf uur naast Nicoleta gaan zitten. Op de bank was ze wel gezellig maar ook enigszins terughoudend. Zelf zei ze dat ze niet zo van dat getrek op de bank houdt. Ja het zal wel. Maar achter de deur was ze na een paar rustige minuten helemaal los. Ik kon het goed met haar vinden. Dit was echt een goede sessie. Daar waar bij de anderen de extra’s ook betaald worden zat het er nu bij in. Apart was wel dat ze zo vanuit haar zelf begon te tongen en mij begon te vertellen hoe ze geneukt wou worden. Vaak moet het initiatief toch een beetje uit je zelf komen bij de dienstverlening.

    Dus zoals al geschreven, het was een goede middag voor 150 euro incl drankjes. Ik zit nu wel eens te twijfelen om eens naar Zeus te gaan. Ik weet dat daar ook een topic voor is, maar kan iemand mij eens wat advies sturen?

    Tot de volgende keer!
    Laatst gewijzigd door Magpiexl; 20 september 2021 om 19:23

  24. Onderstaande 7 leden hebben Magpiexl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (20 september 2021),fr_loper (20 september 2021),Kwakje (20 september 2021),mentholbear (21 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Wijze grijze (20 september 2021)

  25. #316
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Ik zit nu wel eens te twijfelen om eens naar Zeus te gaan. Ik weet dat daar ook een topic voor is, maar kan iemand mij eens wat advies sturen?

    Tot de volgende keer!
    Wat zou je willen weten over Zeus? Stuur me maar een bericht.

  26. #317
    Geregistreerd
    15 augustus 2021
    Last Online
    27 maart 2024 @ 16:49
    Berichten
    65
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    242 in 40 posts

    Standaard

    Was er vandaag maar nee de ziel die deze club ooit had en de gezelligheid kon ik niet meer vinden. Bij binnenkomst gaan ze laks om met de corona toegang als je zegt ik heb de app vinden ze het prima.
    Dit was mijn allerlaatste bezoek hier de entree 30€ en de kamergangen van €25,00 zonder extra’s is echt goedkoo p maar je krijgt er ook niks voor ja frisdrank, koffie een onverlichte sauna, en 1 alcohol houdend drankje. Als je geen eisen hebt en weinig wilt uitgeven trekken ze je gaarne af.
    Jammer ik had gehoopt op die goede oude tijd maar helaas we zoeken verder naar de perfectie. Iemand nog suggesties waar het beter vertoeven is in NRW.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  27. #318
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Stuur me maar een bericht.
    Zou het niet beter zijn om dat in het topic van Zeus te doen? Dan hebben andere ijsberen er misschien ook nog wat aan?

  28. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (25 september 2021)

  29. #319
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zou het niet beter zijn om dat in het topic van Zeus te doen? Dan hebben andere ijsberen er misschien ook nog wat aan?
    Klopt, maar daar heb ik al zo vaak iets geschreven. Je zou zeggen dat alles duidelijk is.

    Heb trouwens ook geen bericht meer ontvangen…

  30. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 september 2021)

  31. #320
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Komt misschien nog. Sommigen mensen hebben wel een leven

    Of misschien zelf een PB sturen. Als iemand niet terug gaat naar dit topic, ziet ie niet dat je een helpende hand uitreikt, die ze anders graag aangenomen zouden hebben.

  32. #321
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Cataleya bij club la vita is al een tijdje afwezig. Iemand hier enig idee waar ze nu aan het werk is ?

  33. #322
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diengo Bekijk bericht
    Cataleya bij club la vita is al een tijdje afwezig. Iemand hier enig idee waar ze nu aan het werk is ?
    31 mei is ze weer aanwezig volgens de website, ze ziet er woest aantrekkelijk uit op de twee minimale foto's!

    https://www.clublavita.de/girls/cataleya/

    M.v.G. Robglover

  34. #323
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:01
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Hemelvaartsdag hier geweest, reed eerst bij Zeus langs, volle parkeerplaats rond 13.00 uur. Bij Lavita stonden vier auto's. Blijft toch een donker hok met te harde muziek. Sessie gehad met Ema, niet de jongste meer, maar misschien daardoor ervaren en goed. Na een broodje en pauze met Anaïs gekamerd. Deed niets aan extra's, wat haar keuze en helemaal prima is, maar volgens de website kan er van alles. Dat vind ik wel echt slecht.
    Kan zij niets aan doen natuurlijk, was verder prima voor 25€...
    Anyway, was er toen wel weer klaar mee.
    Heeft niet veel gekost, maar volgende keer toch maar weer naar Zeus.

  35. Onderstaande 5 leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (30 mei 2022),mentholbear (30 mei 2022),Patjax (29 mei 2022),robglover (28 mei 2022),Wentelt Eefje (28 mei 2022)

  36. #324
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Is er een buitenterras bij de club die geopend is? Iemand recentelijk nog geweest?

  37. #325
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diengo Bekijk bericht
    Is er een buitenterras bij de club die geopend is? Iemand recentelijk nog geweest?
    Officieel is het antwoord “ja”. Echter is het een kleine smalle strook naast het gebouw waar ik nog niet iemand gebruik van heb zien maken.

    Wat mij betreft zou het antwoord dus “nee” moeten zijn…..

 

 
Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.