Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Eindhoven Baekelandplein 20, Polonia


    vandaag nog even bij de Poolse Polonia geweest.

    blond mooie meid
    borsten mooi vol cup c
    slank tot normaal
    lengte 165 cm

    service gewoon lekker een pmc met strelen tijdens deze handeling
    mooi voor de spiegel even tot het hoogtepunt.
    herhaling alleen als mijn auto kapot is en niet woensdag naar duitsland kan.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    :
    herhaling alleen als mijn auto kapot is en niet woensdag naar duitsland kan.
    Is toch niet zo lastig een lift te krijgen dan !

    Overigens ik zit wel meet een gigantisch probleem nu. Over het plein wordt maar sporadisch geschreven en nu op dezelfde dag 2 recensies van dames op het baekelandplein!

    Gaat wel om 2 verschillende dames op hetzelfde adres. It 's a miracle.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard twee stoelen en twee dames Ra Ra Ra wie is de middelste ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Is toch niet zo lastig een lift te krijgen dan !

    Overigens ik zit wel meet een gigantisch probleem nu. Over het plein wordt maar sporadisch geschreven en nu op dezelfde dag 2 recensies van dames op het baekelandplein!

    Gaat wel om 2 verschillende dames op hetzelfde adres. It 's a miracle.

    :wink::wink:

    ja de ene dame zit voor het raam op de rechter stoel (zwart haar) :thefinger

    en de andere dame zit op de linker stoel ( met blond lang haar ) en oordopjes in van de I.Pod. :thefinger

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2006
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Berichten
    157
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Zwart gat

    Een zwart gat is wat er overblijft als een zware ster "sterft". Alleen de zwaartekracht zorgt ervoor dat het zooitje bijeen blijft. Maar wat gebeurt er nu met een hele zware ster als de kernfusie stopt omdat de brandstof op is? Dan spat deze uit elkaar met de kracht van miljoenen sterren. Wat overblijft is een kern van extreme dichtheid met een zwaartekracht die zo sterk is, dat zelfs licht niet kan ontsnappen.
    Zo loop ik momenteel rond in een onhoudbare situatie die momenteel eigenlijk weinig zicht op wat leukers gaat bieden. Na een enorm slimme ingeving kwam ik op het idee om wat van mijn avonturen thuis te vertellen, wat resulteerde in veel ongeloof en weer ongeloof bij mij omdat ze het zo vreemd oppikte. Na een week is de rust weergekeerd en schijnt ze het niet erg meer te vinden, het is wel goed zo want ze hoeft nu niet meer te weten waar ik zoal heenga. Wel vervelend als je bedenkt dat ik juist het tegenovergestelde wilde bereiken.

    Na een rondvlucht boven Eindhoven kwamen er toch weer wat lichtpuntjes in beeld en zelfs ik kon weer schijnen., echter nog niet met de gewenste uitkomst. De wandelscène in Eindhoven valt in het niets bij hetgeen ik nu het meeste mis vanwege de drukte op mijn werk en thuis.
    Ik mis Duitsland in al zijn facetten, zijn natuurschoon, de bossen, de meren, de deernes en de supervrouwen die mij zo enorm kunnen bekoren.
    Na 3 verschillende clubs bezocht te hebben en een bezoek aan het bekendste plein in Eindhoven was het uiteindelijke resultaat er eentje om nooit meer te vergeten, namelijk een score van welgeteld 0 dvp, en dat voor iemand die nooit voor gaas wil gaan. Afgaande op de recensie van Jansen was ik hoteldebotel het plein opgerend, struikelend over mijn eigen voeten op zoek naar Polonia. Het mocht niet baten, nr 20 was leeg en na 2 rondjes goed rondgekeken te hebben en toegelachen te zijn door de diverse dames, was er verder niets wat mij echt aantrok.
    Wel heb ik daarna een uurtje aan de bar van mijn vroegere club gezeten en daar gesproken met een aardig exemplaar, zeer aardig, vriendelijk maar ook met een erg verdrietig verhaal, ik zal de details hier maar niet vermelden omdat je dan bijna de gedachte zou krijgen om nooit meer naar een club te gaan.
    Bij een andere club trok er ook een dame mijn aandacht en niet op zijn minst, door op kekke hakjes met ontbloot bovenlijf een verveeld dansje op te voeren met de elegantie van een bolderkar, hier hield ik het dan ook maar 10 minuten uit.

    Lichtelijk gefrustreerd loop ik nu al enkele dagen rond te stuiteren en kom haast niet meer van mijn plaats, de drang is er, maar ik wordt gebonden door externe factoren. De agenda zit volgeboekt en de gedachte om een eigen bedrijf te beginnen dient zich weer aan, de plannen liggen er, nu nog de stap maken. Ik begin zowaar een hekel aan mijn baas te krijgen en in gedachte denk ik terug aan een culturele excursie in Mexico die plotsklaps onderbroken werd door een naaktdemonstratie van een of andere indianenstam waarvan de edele delen van de mannen werden afgedekt door een foto van een politicus (waarschijnlijk om ermee aan te geven dat ze de ambtenaar in kwestie een lul vonden) misschien een idee voor op mijn werk. Na de luxe van enkele maanden een record aan bezoeken te hebben gehad, moet ik deze droge periode ook door zien te komen en dat terwijl mijn testosteronspiegel zo’n 100x hoger is dan normaal. Toch vreemd dat ik in de enkele uurtjes die ik er even tussenuit kon niets heb gescoord, want op dit moment ziet iedere vrouw van onder de 60 die niet in een juten zak loopt er voor mij uit als een volmaakte pin-up.
    Goh, wat benijd ik degene die zo vaak kunnen gaan en wil ze haast smeken om mij op te nemen in hun midden

    Een lichtpuntje dient zich aan, aan de horizon verschijnt deze in de vorm van een bezoek dat ik volgende week donderdag ga brengen aan VV, ik kan niet wachten maar het zal moeten. Omdat ik weet dat het de week daarna een bezoek gaat worden aan YY of een andere club begint er zowaar toch weer een glimlach op mijn gezicht te verschijnen.
    Tik tak, nog 1 week, de verhalen op het forum over de Villa doen me goed, schijnbaar mis ik enorm veel en ik wil eigenlijk nooit iets missen.
    Dan gaat de telefoon, een goede vriend belt me even op om te vertellen dat hij in GT aan is geschoven en dat er een bult nieuwe vrouwen rondloopt, allemaal mijn smaak, de rat, hij weet als geen ander dat ik momenteel niet kan gaan. Ik zie ze meteen voor me, gehuld in de meest prachtige kleding en kleuren wachtend alleen op mij.:o
    Nou ja, de week zit er bijna op en het was afzien met een grote a, nu nog een lang weekend naar Italië en op naar de donderdag.:wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60