Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard Lange Lisa uit hongarije

    Wegens omstandigheden was ik hier verzeild geraakt, 2 roemeense gehad wat slecht bevallen was, even lekker een massage gehad van semmy, wat heeft die kerel een sterke handen, ik dacht mijn rug gaat doormidden, maar na 40 minuten was ik toch echt nog heel en nieuw
    Toen ging ik zitten bij de danspaal en kwam een lange naast mij zitten, ik schatte haar rond de 30, na lang gekut op de bank, ik had eigenlijk geen zin, kwamen we op de kamer terecht, want ze zou zo goed kunnen pijpen.
    Of het de kombi was, van de goede kamer, en dat ze twee glaasjes sekt op had, of de klik tussen ons, maar wat er toen gebeurde, heb ik nog nooit meegemaakt.
    Deze volslagen pikverslaafde nymfomaan, ging mijn paal zo diep pijpen, en tegen haar gezicht slaan, op de tong, diep pijpen, veel "spuk" en gore taal uitslaan dat ik even dacht also, also, also
    ik werd zo gepijpt dat ik ook echt in een soort trance kwam met haar, ik schat dat ze ongeveer 40 minuten mijn paal bewerkt heeft, en toen kwam de bulderene power vanuit mijn ruggegraat, via "meine eiere" vol eruit,
    wat deed ze, zo diep mogelijk nam ze mijn paal en ik voelde echt haar huig.....................
    je begrijpt wel dat ik dit even kwijt moest aan jullie. Zeer geil en heftig een soort privat GGG film x 100
    ze is 1.78 zonder schoenen en met 1.83, ze heeft veel sproetjes op haar bovenlijf, helblauwe ogen, donker haar opgestoken, niet te grote busen,
    try her out!!!!

  2. Onderstaande 6 leden hebben Ronald35 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 september 2011),bad pritt (10 september 2011),Dalton (11 september 2011),duivenmelker (11 september 2011),lustman (11 september 2011),Megaboob (10 september 2011)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.

  Living Room 468*60