Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26

Discussie: Kate

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Kate

    Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang
    Lengte dame : 1.80
    Postuur/Cupmaat : Slank-Normaal/C-echt
    Nationaliteit/Taal : Estland/Duits
    Leeftijd : 31
    Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
    Service : Prima; TZ, FO met FT
    Voordelen : Altijd goede service
    Nadelen : niet bemerkt
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75,-.
    Extra’s bij het bezoek :

    Kate behoort tot de vaste crew van GT, al bijna anderhalf jaar. Na 'n kort uitstapje afgelopen zomer in YY is ze weer geruime tijd terug op het oude nest. Hoewel Kate aanvankelijk geen FT deed, is ze dat alweer 'n tijd geleden wel gaan doen. Kate is altijd 'n goede keuze, vanwege haar constante en goede servicenivo. Onderstaand verslag is van vorig jaar, toen HM GT nog regelmatig frequenteerde :D.

    Bij mijn laatste bezoek aan Brüggen had ik 'n nieuw aanwezige dame nog niet gerecenseerd; bij deze dus. Haar naam is Kate, 'n grote slanke blondine van 29, mooi zonnebankkleurtje, met fraaie (want echte) volle borsten. Ook zij heeft kersvers 'n transfer gemaakt vanuit haar vorige club, in dit geval Schneewittchen in Viersen. Ik ontmoette Kate in de Kino, waar ze het zich op de grote bedden achteraan gemakkelijk had gemaakt. Ik had Kate al aan de bar gezien en omdat ik nooit vies ben van lange slanke blondines, kroop ik 'ns lekker naast haar.

    Kate hielp me al vlot uit mijn veel te warme ijsberenvel. Als tegenprestatie mocht ik 'r uit haar witte lingeriesetje helpen, om vervolgens moeder natuur haar gang te laten gaan. En zo lagen we ongegeneerd en voor iedereen zichtbaar lekker in bioscoop te vrijen. Na enkele sappige tongzoenen en wat stevig vingerwerk begon Kate 'ns aan 'n lekker stukje pijpwerk, waarbij ik over haar hoofd 'n andere blondine op het witte doek iets soortgelijks zag doen. Vervolgens heb ik Kate met haar natte grotje op me gezet en hebben we elkaar in 69 'ns lekker gepakt. En daarna maar meteen doorgegaan met Kate in cowgirl zittend op me. O, wat lekker om ondertussen ook haar flinke memmen beet te kunnen pakken en tussendoor samen nog lekker te tongen !

    Na 'n minuuut of 20 besloten we toch maar om ons op 'n kamer terug te trekken voor de resterende 40 minuten. Want om Kate nou onder de ogen van de anderen flink te gaan liggen beffen, vond ik toch iets te publiekelijk worden. Op de kamer dus verder gegaan met 'n flinke befpartij, wat Kate heel graag had, getuige het vocht wat haar poesje produceerde. Daarna mijn favoriete standje, doggy, met Kate plat op haar buik en haar kontje lekker omhoog duwend. Dat deed ze zo ontzettend lekker dat ik onverwacht m'n rubbertje volspoot, omdat Kate zo'n lekker tegenspel bood. Ze liet me flink zweten, maar dat was het zeker waard !

    Ik voelde me na drie kwartier nog zo goed bij Kate, dat ik haar vroeg om me nog 'ns lekker af te zuigen voor 'n tweede shot. Nou, geen probleem hoor, zei Kate. En dus zette ze zich tussen mijn benen om nog 'ns flink aan mijn inmiddels weer knalharde paal te slurpen. Ik mag dat graag in 'n combinatie van mondje en handjes hebben, tegelijkertijd. En ook dat deed Kate kundig en enthousiast. En zo kwam ik na 'n uurtje voor de tweede keer bij Kate lekker klaar. Deze keer over haar handjes, waarmee ze me op het laatst lekker leegtrok. Prima uurtje met 'n flinke blonde stoot die gewoon lekker enthousiast met je meedoet :smile:.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Kate pendelt GT/YY

    De laatste weken was Kate in YinYang. Op en neer pendelen tussen GT en YY doet Kate al sinds 'n half jaartje. Overigens heeft ze FKK-Artemis/Berlijn recentelijk ook bezocht. Wie weet waar Kate binnenkort nog meer opduikt .
    Founding Member

  3. #3
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Kate was gisteren weer in GT volgens eigen zeggen was ze alweer 3 of 4 weken daar.
    dit vriendelijk meisje is al sinds de opening van GT 1 van mijn favorietjes
    gisteren ook weer met er naar de kamer geweest. nog steeds dezelde uitstekende services. van mij mag ze in GT blijven!!

  4. #4
    Geregistreerd
    26 november 2005
    Last Online
    2 februari 2011 @ 21:11
    Berichten
    32
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kate lijkt het bronsgroene eikenhout van Ying Yang weer verruild te hebben voor het GT pretpark in Bruggen. Deze fraai gewelfde Russische blondine (cup C naturel) kan bij mij een potje breken : ze is vriendelijk, lief, sexueel ongeremd en ze doet haar best om het je naar de zin te maken. We hebben het hele reportoire weer doorgenomen van kuessen, lecken, blasen, ficken tot quatschen. Alleen tongzoenen met Kate blijft toch een aparte ervaring. In eerste instantie verslik je je bijna in haar tong, maar door wat tegengas te geven wordt het toch lekker. Al met al was het weer als vanouds, dus top.

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ja ik liep tegen Kate aan. Die lange meid is precies mijn lengte . Wat ouder en wat langer kan heel aangenaam zijn. En dat was het ook. Ze zoent inderdaad wat al te krachtig, je hebt haar tong overal zitten, maar de orale verwenbeurt was heerlijk. Pijpen was gewoon goed. En ik heb verschillende standjes uitgeprobeerd.

    Babbel :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag

    'K Heb afgelopen donderdag op het terras van Golden Time even met Kate zitten praten - nou ja, heb wel wat meer gedaan, eigenlijk.... Ze heeft de afgelopen anderhalf jaar heel wat tenten van binnen gezien, zowel in Duitsland als in andere landen, maar zit (voorlopig) weer in Brueggen. Ze vindt de sfeer er relaxed en de flexibele arbeidstijden spreken haar wel aan.

    Service is weer als vanouds, ze is een schat met 200% inzet en dat een vrouw er zo uitziet op haar leeftijd, chapeau. Alleen dat tongzoenen vind ik persoonlijk net iets te.

    W-L

  7. #7
    Geregistreerd
    7 mei 2006
    Last Online
    22 mei 2016 @ 13:53
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Zoals op hookers al aangegeven is Kate een van mijn 'all time favorites' en na mijn recente herstart (of doorstart) van het GT-bezoek heb ik al weer 3 keer prettig in haar gezelschap kunnen verkeren. Een van de bijzonder aardige dingen van Kate is dat ze je herkend en (althans in mijn geval) enthousiast je begroet, een babbeltje maakt en dan wel ziet of je zin hebt. Gaat dat laatste te langzaam dan gaat ze 'vissen' zoals ze zegt. Bij mij is het daartoe nog nooit gekomen, ik ben haar voor
    Als het gaat om vaste waarden in GT waarbij je 'op zeker' zoals onze zuiderburen zeggen, een fijne tijd kunt hebben dan is Kate een goede kandidaat voor je! Van dat tongzoenen is heel persoonlijk; ik kan er geen genoeg van krijgen, zelfs wetende dat ik drie dagen spierpijn in mijn tong en kaakgewricht zal hebben

  8. #8
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    12 juli 2022 @ 10:31
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT

    Hey ijsberen! Was laatst een paar keer in GT,
    weet iemand of Kate nog actief is in GT??, mmmm dat tongspel wil ik nog eens... of zou deze pracht meid ergens anders te bewonderen zijn?

  9. #9
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    al heel lang niet gezien,of ze moet alleen in het weekend werken

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Toch beter opletten Diablo :teuflisch , ik heb haar vaak gezien in december en januari en dat was door de weeks. Ze heeft haar haar flink blonder gemaakt, vandaar misschien dat je haar niet ziet? En ze is niet jouw type denk ik zo . Maar Kate biedt zeker goede service!

    Kate is ook wel te vinden in YinYang. Effe bellen van te voren?

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Ze heeft haar haar flink blonder gemaakt, vandaar misschien dat je haar niet ziet? En ze is niet jouw type denk ik zo . Maar Kate biedt zeker goede service!

    Kate is ook wel te vinden in YinYang. Effe bellen van te voren?
    jawel hoor ik hou van blond
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #12
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard gisteren in LR

    Kate was zaterdagavond in LR Kaarst.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 maart 2007 om 21:10

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Kate was zaterdagavond in LR Kaarst.
    en vandaag zondag weer in GT
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  14. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Daumen hoch

    Afgelopen vrijdag 6-7 was zij in GT. Geweldige meid. Super figuur, alles er op en en er aan. Tjonge, wat een heerlijke natuurlijke borsten. Ze neemt ruim de tijd ook voordat je naar de kamer gaat, pijpt heerlijk en ook tongzoenen is goed. Met als afsluiting FT. Weer een nieuwe ervaring rijker. Voor mij een toppertje.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Kate is gesignaleerd in Acapulco
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ben benieuwd wanneer, want ze was er niet op vrijdag (toch 1 van de drukekre dagen).

  17. #17
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Kate 6-7-2007!!!!

    Ik weet nog dat ik aan het einde van mijn sessie met haar aan haar vroeg wanneer zij hier vooral zou zijn. Dat was dus normaal gesproken niet op de vrijdag. Ik kan me nog herinneren dat ze mij aangaf meestal op de rustigere dagen te werken, dus vooral op zondag en maandag. Dat zal ze dan wel bij deze club hebben doorgezet. Ze hield niet zo van die gestressde dagen.

    Goh wat heb ik toch een geheugen!! Of kwam het nu omdat zij mijn eerste dvp in het saunawerldje was!! En zo'n ervaring met zo'n heerlijke dvp raak je nooit meer kwijt!! Ik heb haar vaak nog gezocht en gehoopt haar nog eens te zien, maar nooit meer mogen ontmoeten.

    Nog steeds denk ik vaak aan deze ervaring terug, net als aan de 2e met Janice (Zie foto bij mijn naam). Ze nam ruim de tijd voor mij, we gingen heerlijk in het atrium op een van de toen nog 2 bankjes zitten waar nu de masseur zijn tafel heeft staan. En we praten honderduit. Daarmee haalde ze bij mij de spanning van het hele gebeuren in de club aardig weg. Ik weet nog dat ik de instructies van het forum wilde gebruiken en haar vragen moest wat ze allemaal wel en niet deed en voor hoeveel. Maak je daar maar niet druk om, dat komt wel goed. Daar kreeg ze nooit klachten over. Ze was zo lief. Ik mocht haar tongzoenen! Gratis!!! Nou in de privéhuizen waar ik al geweest was hoefde ik daar meestal nieteens over te beginnen. En voordat ze uitgesproken was begon ze dit daar midden in het atrium te bewijzen. Dit was heerlijk, zo met gevoel, oh heerlijk. En tijdens het zoenen pakte ze mijn allang stijf staande jodokus kwak vast en rolde het velletje over de kop naar beneden. We bleven doorgaan met tongzoenen en het betere trekwerk en ik had het gevoel dat ik nu al kon komen. Dat wilde ik toch wel voorkomen. Ook zij merkte dit want het voorvocht stroomde er al uit. Ze kuste me op mijn wangen en zei dat ze toch maar snel een kamersleutel wilde gaan halen.

    Daarvan kwam ze snel terug en gaf aan dat dit nog wel even zou gaan duren. Daarna herhaalde de stappen zich, praten, tongen en en zachtjes trekken, nu gevolgd door een heerlijk pijpbeurtje. Mijn eerste ontvangen pijpbeurt zonder condoom. Wat gebeurde hier! Ik was nog zo bleu. Ze pijpte me teder, zacht harder, zeer hard, en haar tong drukje mijn lange jan bijna plat. En opnieuw wist ze precies op tijd te stoppen om aan te geven dat ze nog een keer ging kijken voor de sleutel.

    Ze had nu meer geluk. Welke kamer we kregen ben ik vergeten, maar het gevoel op deze kamer en de sessie op zich zelf nooit meer. Op de kamer ontdeed ook zij zich van haar kleding en kreeg ik volop de tijd haar heerlijke volle borsten eens goed onder de loep te nemen. Wat waren ze heerlijk, zo naturel, zo geil. Ze waren echt om te kussen, waar ik dan ook snel mee begon. Ook zij liet zich van haar beste kant zien en begon mij opnieuw te tongzoenen. Wat was dit toch heerlijk. Haar lange haren bedekte de zijkanten van haar gezicht, ik kon me volledig concentreren op haar gezicht en mooi was ze. Na bijna 2 jaar kan ik haar gezicht nog steeds zo uittekenen in mijn gedachten. Hoe ze het deed weet ik niet meer, maar opeens had ze een rubbertje om mijn jaknikker gewikkeld en werd deze geloodst naar haar warmste plek van haar lichaam. Heerlijk zacht schoof mijn pijpleiding diep bij haar naar binnen en zocht naar haar olievelden. Al snel begon mijn jaknikker te kijken waar de olie zat en begon op en neer te gaan in haar fantastisch grotje. Almaar sneller en met veel gevoel ging Kate tekeer op mij. Ze begon harder/feller adem te halen, begon te zweten, bleef dicht bij mijn mond om die, zo gauw ze even kon, nog te voorzien van een kus en af en toe steeg ze op om mij een blik te geven van haar heerlijke borsten. Ik hield het niet meer uit, ik wilde komen, ik wilde haar, ik wilde, ik wilde, wilde.... Op het moment dat ik begon te schokken en mijn zaad eruit wilde gaan spuiten ging ze van mij af, haalde het rubbertje eraf en begon me te pijpen of haar leven ervan afhing en al snel begon ik opnieuw te schokken en kwam heerlijk in haar mondje klaar. Ze ving het allemaal op, ik verontschuldigde me dat het zo veel was, maar zij vond het heerlijk, kwam vlak bij mij en slikte het in een keer door. Mijn zaad zat voor eeuwig in haar lichaam. :D

    Ik was afgepeigerd, maar nog niet klaar, want opeens verscheen haar prachtig achterwerk boven mijn gezicht en kwam vlak boven mij tot stilstand. Ik kreeg zicht op haar heerlijke flamoes en zij gaf aan dat ik mij nog een keer moest bewijzen om ook haar het genot te geven waar ze naar op zoek was. Zo geschiedde en niet al te lang daarna, nadat ik haar bewerkt had met mond, tong, neus en vinger(s), begon ze hevig te schokken, te kreunen en te steunen en kwam ook zij vol overgave en viel doodmoe naast me neer. Ik voelde mij de gelukkigste man ter wereld en ook zij lag met een grote glimlach naast me. We genoten nog even na van elkaar, streelden elkaar nog eens en ik wilde dus graag weten, wanneer ze hier normaal gesproken werkte om terug te komen op het begin van dit bericht. Ik heb haar nooit meer gezien, jammer, jammer, maar helaas. Maar in mijn geheugen is zij voor eeuwig opgenomen!

    Gr.
    Cupido

  18. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    wow, wat een geheugen die Cupido.......weet je ze allemaal nog zo gedetailleerd?

  19. #19
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mooi verhaal Cupido, herkenbaar. Toeval of niet, zij was ook mijn eerste dvp in een saunaclub (GT). Haar gespierde tong staat mij nog zeer bij.
    Ik heb haar het laatst in YY gezien, ergens in 2007.

    Iemand enig idee of zij in Acapulco ook onder de naam Kate werkt??

  20. #20
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    wow, wat een geheugen die Cupido.......weet je ze allemaal nog zo gedetailleerd?
    Nee, zelfs van Janice (mijn nummer 2 die dag) niet meer. Sterker nog ik kwam Janice een paar maanden geleden nog tegen en herkende haar haast niet meer. En dat terwijl ik die dag ook met haar een fantastische kamerbezoek had en nog foto's op een site van haar stonden. Maar ook van andere dvp heb ik vaak niet veel meer van in de herinnering en is het goed dat ik meestal wat van ze heb genoteerd op het forum.

    Gr.
    Cupido

  21. #21
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Ohohoh... zeer herkenbaar voor mij Cupido (what's in a name trouwens! ).
    Mijn eerste bezoek aan een privéhuis staat bij mij ook in het geheugen gegrift om nooit meer gewist te worden.
    Gek, maar het meisje in kwestie heeft voor mij toen een wereldje geopend dat ik voorheen niet kende en dat heb ik nooit vergeten. Ik heb haar dikwijls bezocht en er is toen iets tussen on gegroeid, dat wel meer was dan een klant/leveranciers-relatie. Zij is ondertussen al sinds november vorig jaar gestopt in deze sector. Het was een zware klap voor mij, maar ik wens haar nog steeds al het beste toe in haar verdere leven.
    Hierdoor ben ik terug wat gaan zwerven in het DVP-landschap en ben uiteindelijk terecht gekomen bij YY.
    Hier heb ik een stekje gevonden, dat me echt aanstaat. Een leuk concept en leuke vrouwtjes... Wat wil een beer meer!
    Voor dit sterk staaltje van braintraining kan ik niet anders dan je nomineren voor beste recensie, proficiat !
    Bootyfan

  22. #22
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Bootyfan,

    Bedankt, je bent een echte genieter. Ik ook. Ik had al enkele jaren ervaring in privehuizen opgedaan, maar eigenlijk is mij daar in vergelijking met GT haast niets van blijgebleven. Ik had vaak het gevoel van, nou ja met veel pijn en moeite is het kwakkie er weer uitgekomen (wat ook haast niet anders kan, want hij stond vaak al op ploffen), de spanning is weer voorbij, geld kwijt, en een illussie armer. Ik ben daar dan ook redelijk snel mee gestopt. Ik had er gewoonweg geen plezier meer aan. Er zat geen enkele verrassing in, geen emotie en van nagenieten was ook geen sprake, want je was bijna net zo veel kwijt in een kwartier als nu een hele dag. Een kwartier ja, want vooraf wilden ze zo snel mogelijk naar de kamer en eenmaal op de kamer weer zo snel mogelijk naar de bar. En dan alles met condoom en totaal gevoelloos. Als ik er op terug kijk, het was vaak helemaal niks. Wat ben ik toch blij dat ik uiteindelijk enkele jaren later via het forum bij GT en dus bij Kate ben uitgekomen. Bij deze wil ik het forum (en met het forum bedoel ik dan alle moderatoren, schrijvers, ijsberen en eigenlijk ook wel alle dvp's) nomineren, want zonder hun had ik deze recensie nooit kunnen schrijven!!

    Bootyfan, heel veel plezier in YY en misschien zien we elkaar nog eens als je nog eens gaat zwerven.

    Gr.
    Cupido

  23. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2007
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ben benieuwd wanneer, want ze was er niet op vrijdag (toch 1 van de drukekre dagen).
    Vorige week woensdag was ze er wel. Het was dan wel donker maar ik ben er vrij zeker van dat zij aanwezig was.

  24. #24
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    12 juli 2022 @ 10:31
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey beren ;-) Willem2, Samstagabendgast ;-)

    Weten jullie wanneer Kate in Acapulco aanwezig is?

  25. #25
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    @oscar

    het laatste poste was van maart 2009 ik denk niet dat iemand van de heren kan zegen waar zij nu is...

    Misschien bellen in Acapulca???
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Babylon 468*60