Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Jenny (Duitse) ex-Sarah PHG

    Naam: Sarah
    Haarkleur/-lengte : Brunette (donker), schouderlang
    Lengte dame : 1,70 m
    Postuur/Cupmaat : slack, B
    Nationaliteit/Taal : Duits, Duits (ze is het resultaat van een Duitser en Tunische dacht ik)
    Leeftijd : 20-25
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
    Service: Update 05-2009: zeer goed volgens Extince
    Voordelen: onzettend lekker lichaam
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: euh nee

    Bericht van juni 2005
    Sarah had ik zaterdag al zien lopen. Een van de mooiste meiden in oedt momenteel, vind ik. Ze zegt dat ze er pas een paar weken werkt. Ze komt uit Tunesië maar woont al 6 jaar in Duitsland. Hiervoor heeft ze in The Palace gewerkt.

    Zaterdagavond liep ze rond 1 uur naar huis, in een spijkerbroek op haar heupen gedragen, witte hakschoentjes en een roze topje 8)

    Zondag een weerzien met haar. Ze had een witte biniki aan met afwisselend een zwart of wit broekje. Ze kijkt koel uit haar mooie ogen, echt iets voor iemand die voor het uiterlijk gaat.

    Op de kamer was ze wel erg vriendelijk tegen me, maar ze zoende niet want ze had een lip een beetje kapot en dat deed pijn zei ze...en met pijpen niet natuurlijk (yeah right). Dat laatste was wel lekker maarde houding die ze erbij aannam niet erg openstaand. De seks was wel lekker maar ze deed het niet met volle overtuiging. Daarna wel nog wat liggen knuffelen terwijl ik verwacht had dat ze wel meteen wilde gaan. Dat viel weer mee. De avond ervoor was ze tot 5 uur gaan stappen en ze was nog erg moe. Na het half uur heb ik zelf het initiatief genomen om te gaan (hast du es eilig? vroeg ze nog) al was het maar om te voorkomen dat ik ook nog 25 extra moest betalen voor het slapen...

    Kortom; een heerlijke meid, wel vriendelijk, neemt de tijd maar de overtuiging mist. Misschien zoent ze volgende keer wel.
    Laatst gewijzigd door Tiga; 4 mei 2009 om 18:46

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Diamond 468*60   Babylon 468*60