Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 46 van 46

Discussie: Mandy

  1. #26
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Vandaag in ieder geval wel...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijveke Bekijk bericht
    Sinds Mandy terug zou zijn in Babylon, is er, tot op heden, geen nieuwe recensie.
    Is ze wel terug aanwezig?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...3&postcount=21

    :zauberkis
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  2. #27
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Zal het morgen aan den lijve gaan inspecteren :teuflisch
    #Ursi polari, aardig beest#

  3. #28
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijveke Bekijk bericht
    Sinds Mandy terug zou zijn in Babylon, is er, tot op heden, geen nieuwe recensie.
    Is ze wel terug aanwezig?
    Sterker nog, Mandy was vandaag de énige aanwezige hostess in een voor het overige uitgestorven Schloss Elsdorf
    #Ursi polari, aardig beest#

  4. #29
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:47
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben met Sonny daar geweest. Toen was er geen Mandy maar wel 3 andere hostessen. 2 van de drie hostessen zaten met tamelijk overgewicht, de derde was amper beter.

  5. #30
    Geregistreerd
    18 oktober 2006
    Last Online
    21 juli 2023 @ 08:17
    Berichten
    146
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Jetliner schreef:

    Sterker nog, Mandy was vandaag de énige aanwezige hostess in een voor het overige uitgestorven Schloss Elsdorf
    Heb jij dan enig leven kunnen brengen in Schloss Elsdorf.... of in Mandy?

  6. #31
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Babylon = Mandy, werd wel ‘ns gezegd.
    Afgelopen zondag was dit meer dan een predikaat.

    De Verstrooiingsfee moest de hele club in haar eentje beredderen.
    Die rol stond haar niet aan. Regelmatig ging ze met Thekefrau Shana overleggen. Waar blijven de andere dames? Die waren aangekondigd, maar hadden hun kat gestuurd.
    Dit scheen de lorelei te ontstemmen. Ze kweet zich van een routineus rondje langs het handjevol gasten.

    De Duitser die onmiddellijk na het openingsuur het Schloss als eerste had bestormd, zag de tweede vroegeling voorglippen in de gading naar Mandy: Jet van de Petteflet had zich nl. ingedekt door de avond voordien telefonisch te reserveren. Dit strekt tot aanbeveling, wil je de kasteelkanjer strikken.
    De attenties, speciaal voor onze dauphine dorée meegebracht (het bijou en de suikerbommetjes) nam ze met de gulle lach in ontvangst.
    Mandy is één van de vriendelijkste meisjes uit het circuit. Ze heeft alle geduld met je.
    Waar onze vorige ontmoeting (lees recensie nr. 20) zo in passie sprankelde, bleven vandaag de schermutselingen van weerzijden wat afwachtend. Het contact op het rieten bankje brandde maar niet los. Geen aanleiding gevonden om bij te kletsen. Het zo belangrijke orale aspect bleef vluchtig. Vriendelijk vuur breekt geen potten. We waren geen van beiden in vorm. De geplande sessie van 1,5 uur werd voortijdig afgeblazen. Bij Mandy moeten de aftersales buigen voor haar populariteit: na intekenen van de sessie verdwijnt ze meteen achter de Privatdeur om zich te gaan verschonen en zoekt daarna haar volgende habitué op.

    Na amper een uurtje Mega Mandy nog op je honger blijven zitten lag niet in de lijn van de planning. Zouden er nog andere dames komen opdagen? Er werd bevestigd dat Maya uit Bernds (Hela heren, wie signaliseerde haar als eerste in z’n Hofrecensie?)’s weekends bijklust in ’t Kasteel, onder het pseudoniem (N)Elly. Wat een aanwinst!
    Met dit surplus zal de Babeltoren zeker kunnen pieken! Maar Maya had er voor geopteerd om toevallig deze zondag in haar Hof te blijven.

    Babylon bleef uitgestorven deze postcarnavaleske zondag. Drie andere beren toefden lijdzaam in de boite. Alledrie in hun uppie wachtend op Mandy. Soyez ours et tais-toi.
    Minstens evenveel binnenkomers namen weer de biezen nadat de gastvrouw hen moest meedelen dat er slechts één dame aanwezig was.
    De Duitse beer die mij een wat monkelende blik had toegeworpen (“voorkruiper!”) was nu eindelijk aan de beurt. Na een quickie van 25 minuten kwamen hij en Mandy alweer naar beneden. Hij had z’n kwak geloosd en ging weer naar huis. De klassieke ramenloop komt ook in het clubformat voor.

    Om het af te leren wat kleine observaties voor de varia.
    Verdwaalde confetti herinnerde aan de party van donderdag (Mandy: “heb niet mee gefeest, ik had het veel te druk”) Ballonnetjes, vandaag nog strak opwaarts wijzend, hingen er morgen vast als een verrimpelde balzak bij. Illustratief voor de sfeer.
    Van de tien lampjes boven de rieten luifel van wat we maar tegader “het buffet” zullen noemen, waren er twee defect, een blauw en een rood. Nota bene primaire kleuren! Ligt daar geen taak voor de Duitse overheid?
    Een blik op de droefenis der spijzen, een pallet van schaaltjes was het dit keer.
    Ondermeer een brak kostje, vol-au-vent van gisteren. Augurken in eigen nat. De toastjes, gedrapeerd met zweetkaas, waren ook weer van de partij. Ze zagen er net zo onaangeroerd uit als 10 weken terug. Twee plakjes zebracake zouden de maag wel bestendigen tot aan het tappanyaki-restaurant ter hoogte van de snelweg. Uw inspecteur zou uitzonderlijk ‘ns voor donker thuis geweest zijn, had hij niet dat etablissement langs de E314 ontdekt, waar het voor introprijs onbeperkt oosters tafelen is.

    Babylon is een adverteerder op YBF. Er mag gerust wat amuse zijn. Een club met slechts één hostess, dat is nog troostelozer dan een café zonder bier. Schloss Elsdorf blijft niettemin een ballenkraam naar mijn hart. De club heeft méér in huis dan enkel speerpunt Mandy. Met de charmante Shana, waarmee het gezellig nababbelen is, heeft het een streep voor op andere clubs, met hun stuurse Thekefrauen. De verwachting blijft open om het op een komende zondag eens aan te leggen met Hofmaya of paradepaardje Sabine. Met hen erbij heb je een presentatie om van te likkebaarden. Zij waren de grote afwezigen om de piëdestal van onze Fee te flankeren.
    Laatst gewijzigd door Jetliner; 26 februari 2009 om 19:37 Reden: Opschuren
    #Ursi polari, aardig beest#

  7. #32
    Geregistreerd
    18 oktober 2006
    Last Online
    21 juli 2023 @ 08:17
    Berichten
    146
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Blijkbaar was het zondag een vrij troosteloze bedoening aldaar. Ik vermoed dat Maya en haar collegae Layla(let wel, dit zijn de Benrdsnamen) hoogstwaarschijnlijk Keulen onveilig aan het maken waren .

    Dit is trouwens dikwijls het probleem met de populaire, goede service-verlenende meisjes. In het begin zijn ze spontaan, lief en heel GFE, maar na een tijdje moeten ze ook bezwijken onder het "ritme" en de wet der getallen (lees het aantal mannen die ze moeten bevredigen). Temeer dat Babylon door het geringe aantal meisjes, blijkbaar toch voor een groot deel steunt op Mandy. Om haar zelf te beschermen, moet ze waarschijnlijk een knop omdraaien en op routine overschakelen.

    In Bernds bvb is er ook geen massa meisjes (toch nog altijd het drievoud van Babylon), maar de druk is vééél minder omdat praktisch alle meisjes een top-service verlenen.

    Ik ga zeker nog eens terugkeren naar Babylon, maar toch niet meer enkel en alleen voor Mandy. Sabine en of course Maya mogen zich ook verheugen op mijn aandacht:teuflisch.

    @ Jetliner: Gelukkig ben je geen strenge inspecteur van de Michelingids.
    Over Michelin gesproken, waar is dit Teppan Yakirestaurant?
    Ik rijd meestal over Luik, mss is het eens nuttig om via de E314 te rijden.

  8. #33
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Cool Een wachtlijst - ook dat nog ...

    Ben met carnaval niet gegaan - ben er niet gek op en vreesde al dat menige dame zich in Keulen zou bezatten. Op donderdag (de 26-ste) dus gegaan. En zowaar: Mandy was er - en ze zag er weer wonderschoon uit. En wat er ook was: een wachtrij voor haar. Ik ben niet eens aan de beurt gekomen.


    W-L

  9. #34
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Berichten
    267
    Discussies
    12
    Thanks
    114
    Thanked
    192 in 38 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers van deze dame: Mandy heeft (voorlopig?) haar condooms en andere seksatributen aan de wilgen gehangen; met andere woorden, ze is gestopt.

  10. #35
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard Sto lat, Mandy!

    Een heildronk op dit schone, zachtmoedige meiske :essen2:

    Moge haar cursusboek Polski Ekonomski z'n vruchten afwerpen in haar verdere carrière. Zij is te goed om in de seksbranche te blijven vegeteren.

    Zeker, wij moeten onze favorieten een beter leven gunnen. Zeker na alles wat zij ons aan vertier gegeven hebben

    Laat haar maar fladderen in de vrije natuur. Het verbaast ons niks mocht ze ergens te velde toch weer opduiken Of ik haar nog terugzie of niet, Mandy heeft haar plaats afgedwongen in mijn favoriete clubelftal aller tijden :p
    #Ursi polari, aardig beest#

  11. #36
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    16 december 2015 @ 07:16
    Berichten
    149
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Volgens de HP zou Mandy weer terug zijn?
    Kan iemand dat bevestigen?

  12. #37
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag

    'k heb haar in ieder geval twee weken terug gezien - geheel in burger, dat wel... Ze zag er lief uit.
    Ze was in de keuken aan het kletsen met het Management. Terugkeer dus inderdaad niet geheel ongefundeerd.
    Maar vooruit: ik offer me op, en ga volgende week wel even kijken.

    uw

    W-L

  13. #38
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits Bekijk bericht
    ik offer me op, en ga volgende week wel even kijken.
    Wat een opoffering .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #39
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door limbo11 Bekijk bericht
    Volgens de HP zou Mandy weer terug zijn?
    Kan iemand dat bevestigen?
    ja, ze is inderdaad terug : http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=8696

  15. #40
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Lächeln opoffering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Wat een opoffering .
    Ik was er wel.
    Zij was er niet ...

    Goed dat Jessy, Mahe en Stella er wel waren... en een vat Koelsch.
    De opoffering viel al met al dus wel mee.


    W-L

  16. #41
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    8 januari 2024 @ 09:53
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Gister was Many er weer! Althans voor mij niet "weer", want ik had haar nog nooit eerder ontmoet maar wel over haar gelezen en haar foto's gezien. Toen ik om 1 uur binnenkwam, bleek Laura DE al bezet, maar Mandy kwam net tevoorschijn uit de dames-ruimte. Over Mandy is geen woord gelogen, het spettert en ze heeft er zelf ook enorme zin in. Zeer geile sessie. 1 puntje: er zijn nieuwe foto's nodig, want Mandy is een paar maatjes groter geworden.

  17. #42
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Lächeln Ietsje voller...

    Mandy had al een van de mooiste en lekkerste kontjes die Silvester ooit heeft mogen liefkozen, zal nu dus helemaaaal toppie zijn..!!

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  18. #43
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard wat een feest

    Toen Mandy de bar binnenwandelde viel het contrast met de gepubliceerde fotootjes erg hard op. Ze is groot heeft volle rondingen en een stel mooie borsten volle c-cup en half lang blond haar. Ik begroette haar met "ha du bist die lebende legende" waarop ze moest schatterlachen en het ijs direct gebroken was. We onderhielden ons een tijdje aan de bar waar ik met haar een afspraak maakte om na de lunch en een douchke lekker te gaan rollebollen. Terug van de innerlijke versterking nam ik plaats in één van de coaches en kreeg al snel het gezelschap van Mandy. We babbelden over allerlei leuke dingen en vingen aan elkaar te strelen op de plezante plaatsjes. Eens in de spiegelkamer werd het spel al rechtstaand aangevat en wist ik gelijk waar ze haar reputatie verdiende. Ze straalt sex uit. Ik duwde haar op haar rug en lanceerde gelijk een orale aanval op de muschi wat ze zich goed liet bevallen maar waarbij ze niet klaarkwam. Een stevige G-spot massage bleek wel het één en ander in gang te brengen, haar vervolgens mijn fierste stuk gepresenteerd voor een verwenbeurt van grote klasse. Ze pijpt hard en diep en had geen probleem om mijn piemel tot de wortel te laten verdwijnen. Mmmh als dit zo gemakkellijk gaat, wou ik wel eens proberen haar te keelneuken. Ik draaide ze op de rug met haar hoofd buiten het bed naar beneden hangend en begon haar mondje rechtstaand te neuken. Verdorie ze pakte het zonder gagging en leek er nog van te genieten ook. Ik werd zo heet dat ik als een waanzinnige, met mijn hoofd, tussen haar benen dook en haar begon te verwennen in hoogste versnelling. Dit beviel haar duidelijk want ze kreunde, schokte en gilde terwijl de zoete honing veelvuldig uit haar grotje liep. Eens dit geproefd werkte ik verder met tong, vingers in de muschi en het sterretje. Ze werd hier helemaal gek van en begon me, in 69 houding, te deepthroaten als een "verruckte". Haar orgasmes kwamen nu sneller na elkaar en ze stamelde " du hast ein electrische zunge". Toen ze voelde dat ik ging komen probeerde ze het nog uitstellen door te stoppen met pijpen maar het kwaad was geschied en terwijl ze me aftrok spoot ik mijn zaad op haar borsten en probeerde zij het in haar mond op te vangen. Wat een heerlijke sexpartij. We lagen genietend en strelend naast elkaar en toen merkte ik pas dat er spiegels boven, achter en naast ons waren. Toen ze dit hoorde schoot ze luidkeels in een lach maar beschouwde het gelijk als een groot compliment wat het natuurlijk ook was.
    Mandy is een erg lekker wijf die tegen een stoot(je) kan.

    Hopelijk blijft ze nog een tijdje want tegen een vervolg zeg ik geen neen
    " A dirty mind is a joy forever"

  19. #44
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    a.s. vrijdag en zaterdag is ze er weer volgens de site van Babylon, doe er je voordeel mee
    de hoeren lusten er wel pap van

  20. #45
    Geregistreerd
    25 augustus 2007
    Last Online
    13 maart 2024 @ 20:18
    Berichten
    138
    Discussies
    12
    Thanks
    0
    Thanked
    74 in 27 posts

    Daumen hoch Mandy wieder da!

    Mandy, unsere Polin der Extraklasse, vergnügt sich ab sofort wieder im Babylon.



    Bijlage 1655
    Attached Images Attached Images

  21. #46
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    De vlag wappert boven Kasteel Elsdorf. Het kanon is weer in stelling gebracht.
    De "Mandyfans" vinden vast blindelings hun weg.

    Met lood in de schoenen stond Jet de kleinkunstenaar-pantoffelheld te wachten tot zij naar beneden kwam. Zou ik haar nog herkennen?
    Drie jaar en drie dagen is het geleden dat we elkaar voor het laatst zagen Toen met ons beidjes in een godverlaten Babylon
    Haar onderbenen hadden de treden nog maar beroerd en het was al duidelijk: ze is nog dezelfde Mandy van weleer
    Hoewel, 'Het is niet meer zoals vroeger,' zuchtte ze. Ze is niet vertrouwd met het wereldje van de saunaclubs. Nooit geweest, eigenlijk.

    Nee, ze is niet opvallend verdikt. Vooral haar gelaatstrekken zijn scherper geworden. Haar ogen liggen wat dieper. Kraaienpootjes.
    Gelukkig steeds die gniffelende glimlach, die zalvende hitte en de tijd die maar niet vooruit wil

    Laat er geen twijfel over bestaan wie de domina van Babylon is. Vroeger had ze weinig concurrentie te duchten. Deze zondag bleven de negen collega's uit haar buurt.
    Sommigen hadden echt niks te makken Alleen de twee zwarte dames draaiden nog een frequentie aan kamers die met Mandy kon wedijveren.

    Er is ook iets veranderd in Babylon. De zithoek naast de zonnebank is nu met houten schuttingen afgezet tot een kamer. Hetzelfde is gebeurd in de benedenverdieping bij de jacuzzi. De vierkante rode poef aldaar is omtuind tot séparée.
    Er is nu, buiten de witte U-sofa in de bar, nergens zitplaats meer. Je kan enkel nog horizontaal stationeren. Er zal gekamerd worden, en niet rondgekuierd!

    Als Mandy de domina is, moet Inez de zwarte ridder zijn... Godzijdank zit die ergens ver weg in een dure wijnstreek.
    De dag dat die twee samen door één kasteelpoort moeten, blijft deze jongeheer gezellig thuis met een goed boek over heraldiek!
    #Ursi polari, aardig beest#

  22. Onderstaande 2 leden hebben Jetliner bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 maart 2012),satanic surfer ( 4 maart 2012)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

  FKK Artemis 468*60