Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Princes

  1. #1
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard Princes

    Naam : Princes

    Haarkleur/-lengte : Lange graue Extension?

    Lengte dame : ca. 1,65

    Postuur/Cupmaat : Normaal, B- Cup (zonder silliconen ?)

    Nationaliteit/Taal : Bahamas ?? / ENglish, Spanish, etwas Deutsch
    Leeftijd : ca. 30
    Tatoeages/Piercings : Ja/Vergessen

    Service : Optisch u. verbal top, Poppen muss mann ihr schon was sagen

  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    154
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Tot nu toe was ik slechts eenmaal onverbiddeljk hard en duidelijk in mijn oordeel.Dat was lang geleden na een wanvertoning van ene Katja.
    Nu moet ik helaas ook deze dame hetzelfde statement meegeven:
    Ik had mijn geld beter in de maas kunnen gooien, dan had ik tenminste nog "PLONS" gehoord!
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard plons

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Tot nu toe was ik slechts eenmaal onverbiddeljk hard en duidelijk in mijn oordeel.Dat was lang geleden na een wanvertoning van ene Katja.
    Nu moet ik helaas ook deze dame hetzelfde statement meegeven:
    Ik had mijn geld beter in de maas kunnen gooien, dan had ik tenminste nog "PLONS" gehoord!
    Dat van Katja kan ik me nog herinneren van ellende heb je toen een aantal sauna's genomen.:D

    Groetjes jansen net terug uit Antwerpen ramen Valerie zie mijn verhaal ik ben blij dat ik mijn geld niet in de Schelde heb gegooid.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 september 2008 om 00:33

  4. #4
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Tot nu toe was ik slechts eenmaal onverbiddeljk hard en duidelijk in mijn oordeel.Dat was lang geleden na een wanvertoning van ene Katja.
    Nu moet ik helaas ook deze dame hetzelfde statement meegeven:
    Ik had mijn geld beter in de maas kunnen gooien, dan had ik tenminste nog "PLONS" gehoord!

    Dann bin ich ja noch richtig gut bei Ihr weggekommen :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Altijd spannend om recensies te lezen van een dame die je voor de eerste keer nam.
    Er komst eerstdaags een A4-tje hier over de avonturen van seksenfun met Princes :zauberkis.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Of het een keukenprinses is, weet ik niet....

    Omdat recensies toch wel het belangrijkste blijven doorprik ik even mijn gewoonte om eerst een sfeerverslag te schrijven (die vervelen toch :green_smi).

    Buiten aan een tafeltje, in gesprek met Sir Wankalot (SW) en een andere beer, vernam ik van die andere beer dat zijn maat vandaag al 1,5 uur op kamer was geweest met Princes en dat hij nu voor de tweede keer al lang weg was. Deze tweede keer zou 5 uur in beslag nemen. Slecht kon Princes dus eigenlijk niet zijn, normaal gezien.
    Terwijl ik binnen in het nachtcafé een babbeltje aan het slaan was met SW, hij in de eenpersoonszetel en ik in de 3-persoonszetel, kwam er een donkere dame binnengewaaid. Omdat er dinsdag maar één donkere dame aanwezig was moest dat Princes wel zijn die net 5 uur op kamer was geweest. (Wat ben ik toch slim :D) Ik lachte eens naar haar en kon het niet laten om te zeggen dat ik ze sexy vond. Ze was op weg naar de sauna maar was er plots niet meer in geïnteresseerd. Ze kwam op mijn schoot gedoken en begon lekkere ondeugende dingen te doen en over mijn lul te rijden. Mooie ogen, sexy lichaam… ze had me bijna uitgekleed… allé… daar gaan we weer. Wat kunnen we zoal zeggen om een kamersessie te verzekeren :smile:? Ik mocht haar overal al betasten en aanraken, ze liet haar poesje zien…. Niets wees erop dat ze uitgeteld was van 5 uur stomende seks met die andere beer. Tjonge wat stond die geil. En niet zij alleen. Ik wilde dolgraag met haar naar de kamer. Voor alle zekerheid vertelde ik haar nog dat ik erg graag goed tongzoen op de kamer en dat dat misschien een probleem zou zijn voor haar. “Helemaal niet”, zei ze. Zo kwam het dus dat twee geile mensen wat later de kamer indoken. Kamer 14. We begonnen meteen terug mekaar lekker op te geilen. Tongzoenen, goed vastpakken…. Ze wierp mijn badmantel op de grond en ik duwde haar zachtjes tegen de muur en begon met mijn stijve lul langsheen haar poesje te wrijven. Dat was niet zo moeilijk met dat streepje stof, met dan nog gaatjes in, dat ze aanhad (gebroken wit, het stond haar prachtig). Even later nam zei de dominante rol over en duwde zij mij met m’n rug op bed. Ik was al heel erg opgegeild natuurlijk. Ze kwam op me zitten, tongzoende en al kussend (brrr… ik krijg het al terug als ik dit neerschrijf) zakte ze naar beneden. Daar begon ze mij een heerlijk pijpbeurt te geven. Heel afwisselend en duidelijk rekening houdend met hoe ik het erg graag heb, zoals ik haar ook aangaf. Gelukkig ging ze er niet voor om mij zo snel mogelijk klaar te laten komen. Ze teasde me bijgevolg dus heel erg, waardoor ik, ondanks dat ik overliep van geilheid, toch nog niet kwam. Daarna toverde ze er met haar mond een condoom over . Ze kwam reverge op me rijden. Geil, gevarieerd, lekker… pfff… al wat je maar kan verlangen. Bahamas temperament ten top . Ik pakte haar borsten beet en masseerde ze. Net voor ik me weer bijna niet meer kon houden draaide ze haar om en begon me weer geil en wild te berijden, zoals ik het nog niet te veel tegenkwam. Weer stopte ze op het juiste moment. Wat strelen, kussen, geile praat… en ze kroop weer naar beneden, op weg om weer mijn geile paal oraal te verwennen, uiteraard zonder condoom. (Shit, ik voel weer wat in m’n broek, was ik maar bij haar. Kan je je voorstellen hoe hard ik op mijn tanden moest bijten om niet een tweede dag naar Planet Happy Garden te gaan deze morgen, zeker nu ik in dat hotelletje zat, nog geen 7 kilometer van de club.) Wanneer ik het weer bijna écht niet meer kon houden pakte ik ze langs achter. Ik duwde ze op dominante wijze goed naar voren zodat ik tijdens het pompen haar ook kon tongzoenen. Nog even mezelf kunnen bedwingen maar niet zo heel lang, zeker niet wanneer ze samentrekkende spierbewegingen begon toe te passen. Moe en voldaan spoot ik het rubbertje vol. “Wil je voor nog een keer gaan?”, vroeg ze. Alsof ik nog maar 20 ben. Vooraleer we naar de kamer gingen stoefte ze nog over haar massages. Ik stelde dan ook voor om de resterende tijd op te vullen met een stevige massage. Hups… weeral een (even beangstigend ) complimentje over mijn kont. Geen ‘lebberkont’ (what’s that?) zoals de meeste mannen. Ze kreeg zin om een voorbinddildo te gaan halen. Zwanzende ze ermee of meende ze het echt? Ik liet haar voor alle zekerheid maar duidelijk verstaan dat ze het bij de massage mocht houden. Daar deed ze dan mee voort, terwijl we ontspannen verder grapten. Haar massage was stevig, zoals ik vroeg én heel goed. Op een bepaald moment vroeg ze of ik in slaap was gevallen. Zo bijna voordat de tijd om was. Ik antwoordde ontkennend en zei haar dat ik ervan genoot en bovendien aan het denken was over haar en mij. “Waar dacht je dan aan”? “Dat als ik me nu omdraai en jij mijn voorkant begint te masseren ik meteen weer nen parate klaxon zou hebben”. We hadden de sessie zeker en vast ook nog niet beëindigd ware het niet dat SW zo vriendelijk was om mij naar het hotel te voeren en ik voordien met hem afgesproken had om niet tot 1 uur weg te blijven maar maar maximum 1 uur. Dus… afronden maar. Tongzoenen en terwijl met m’n vingers langsheen haar poesje, dat gewoon (nog) kleddernat stond. Haar nog eens goed gevingerd en van haar lekkere sappen geproefd. Dit noemen ze stoppen als je nog goed voort zou kunnen doen. Maar ach… het was wel goed geweest, al bij al, voor vandaag, vond ik. 2 erg goeie sessies. Begonnen met een hele goeie en geëindigd met een sublieme sessie. Trouwens… de portemonnee wil ook nog wat te zeggen hebben… .
    Ze vroeg nog of ik volgende week niet met haar meeging naar Hawaï. Dat bedoelde ze precies niet als grap. Ze fantaseerde maar door en door. “Lekker met mij en vele andere Bahama girls…. Nee, nee, … af en toe moet ik nog werken ook hè en wat zou dat kosten….
    Nadat ik onder de douche was geweest en net een colaatje op had beneden aan de zitruimte in het nachtcafé, zag ik Princes afkomen. Ze liep het trapje af, van de kleedruimtes naar het nachtcafé. Ik kon er niet aan doen, ik stuurde aan op ondeugende handelingen van haar. Ik ging uitdagend met mijn rug tegen de balustrades staan. Ze liet er vooral geen gras over groeien om tegen me aan te komen staan, te wrijven tegen mijn ding en mij serieus binnen te draaien. Geloof het of geloof het niet. 20 minuten geleden nog maar net klaargekomen en mijn lul stond weeral meteen keistijf. En ze bleef maar doorgaan. Ik dacht nog: “Sebiet kom ik hier ter plekke klaar”. SW kwam ook van onder de douche en zag het allemaal gebeuren. Hij zei dat hij een glas koud water zou gaan halen en hij voegde daad bij woord maar dronk het gelukkig leeg en kieperde het niet over mijn elfde vinger. Princes zei dat ik absoluut snel weer terug 30 minuten naar kamer moest met haar. Tja… ik zei dat ik eens flink over haar zou dromen en vroeg aan SW om tussen te komen. Hij zei dat we écht wel moesten vertrekken omdat er ons nog een hele trip naar België te wachten stond. Dit begreep ze. Ik mocht echter niet vertrekken. Toch niet zonder dat ik ze nog eens flink binnendraaide. Dat was maar een woord natuurlijk .

    Btw, toen ik daar zo stond, met m’n stijve, aan die balustrade, keek het klikje meiden in de sofa’s met grote ogen en lachten ze, ze hadden pret. Ze konden wel niets zien maar de hele situatie verklapte genoeg wat er gebeurde. De meiden hadden wel niet genoeg lef om te komen kijken hoe het met mijn ding was gesteld .


    Tja… sommige sessie zijn toch altijd nog een heel stuk beter dan andere. Soms denk ik: “Het beste heb ik nu wel gehad”. Tot hiertoe klop ik nog steeds mijn eigen ‘beste’ sessie of staan er toch verschillende, van verschillende aard, op nummer 1.

    Of hoe je na een hele dag clubbezoek, 2 geweldige sessies (waarvan eentje nog maar net achter de rug) toch nog met een broek vol goesting de club kan verlaten.

    Of er herhalingsgevaar is? Misschien kan Brenda wat tegengewicht in de schaal werpen als ze er is?

    Brenda, Alini en Princes in Planet Happy Garden, Shari in Yin Yang… seksenfun die blijkbaar hoe langer hoe meer de smaak te pakken heeft van de Caribian girls .

    Ze heeft verschillende tatoes, geen siliconenborsten en ik vind haar eerder mooi slank.
    Services: wat heb ik dan niet vermeld in bovenstaande?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #7
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard

    Schade dass ich das nicht lesen kann (zu viel u. dann viel zu schwer für mich)!

    Denke mal dass man mit P auch ganz guten sex haben kann. Für mich wars auch nicht schlecht, aber nach einem stundenlangen richtig geilem vorgeplänkel an der Bar und anderen Orten musste ich Ihr im Zimmer schon klar und deutlich machen (freundlich mit Humor) dass da richtig was passieren muss, dann hat`s auch geklappt. Denke mal ohne die Chemie und sone Ansage endet es bitter.

  8. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Versuchen Sie sonst noch einmal. Die sessie war fuer mich super
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 september 2008 om 00:36
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #9
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    schöner Bericht seksenfun, danke. Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  10. #10
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    kan inderdaa goed pijpen maar was niet echt korekt bij het afrekenen wou 100 voor 1/2uur met FT, ze beweerde dat we een uur op kamer waren en ja het was misschien we 35 minuten maar daar betaal ik geen 25 extra voor. Nu na wat discusieren gaf ze enigsinds toe maar wou ze toch extra. Haar dan maar 10€ extra gegeven met de idee dat ze me dat geen twee keer zal lappen. Dus een tweede keer zal ik ze niet nemen, op termijn is ze dus een klant kwijt, hoe lekker ze ook was
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze is weer terug van thuis . Ze mag zeer zeker gezien worden. Haar haar wat anders. Ze toont volwassener nu. Ik zag dat ze wat afgevallen was en de gok van 3 kilo was er recht op. Ze ziet er nu dus gewoon nog veel mooier uit. Nog altijd even lief en nog altijd de plezante lach die je door zowat heel de club hoort.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Auf unbestimmte Zeit in Spanien.

    Viele Grüße

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60