Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Isabelle (Hongarije)



    Naam: Isabelle
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Engels dat voor verbetering vatbaar is
    Leeftijd : 20jaar
    Haarkleur/-lengte : Bruine haren, in dotje bij elkaar
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita lichaam / Kleine strakke kont / B-cuppies (hele mooie trouwens)
    Tatoeages/Piercings : niks
    Roken: ja
    Voordelen: Tienermeisjes-GFE, lief, rustig, mooi lichaam, toch wel fingerspitsengefühl navenant leeftijd
    Nadelen: moeilijk gesprek voeren wegens beperkt Engels, iets te weinig initiatief, geen mooi gebit
    Prijs : 50€ + 5€ fooi voor halfuurtje
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 7.2/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE, klungelig (al dan niet gespeeld) doch met vakkennis.
    Service: TZ, PZC, beffen, NMC

    Presales:
    In GT is het altijd moeilijk om pre- of aftersales te beoordelen omdat het er niet echt de gang van zaken is. Maar laat ons stellen dat de presales aangenaam waren, daar ze toch wel haar tijd nam, me liefdevol kwam knuffelen en totaal niet aandrong. De vraag om naar de kamer te gaan, kwam van mij.
    De betaalde tijd:
    Met zo’n jong Hongaars ding kon het alle kanten op, maar tot mijn grote verbazing was het toch wel goed hoor. Het pijpen liet ik aan me voorbij gaan en ik begon, na wat geknuffel en gezoen, meteen met beffen. Heerlijk en mooi kutje, dat gaandeweg wel vochtig wordt. Na een tijdje deed ze me een condoom aan en neukte ik haar missonaris-gewijs. Steunend op mijn armen, want haar poot zat nog tussen onze lichamen in omdat ze terwijl over haar eigen klitje aan het wrijven was. Bij aanvang vond ik dat onnodig, maar naar mate het vorderde vond ik dit wel iets geil hebben. Ik voelde haar poesje natter en flexibeler worden… Uiteindelijk begon het nog te soppen en te klotsen ook. Ik streelde terwijl haar tieten en haar buikje; haar lichaam voelt zo jong en ongerept aan. Ik voelde me op gegeven moment weer puberaal jong en het leek op de tijd toen ik in mijn tienerjaren met een leeftijdsgenootje aan het seksen was. Toen ze klaar was met spelen, zakte ik wat meer door. Ik likte en zoog aan haar vingers, waar haar slijmerige kaasdraden aanhingen. Zoenend en schurend gingen we zijdelings verder neuken. Op die manier voelde haar flamoesje nog nauwer aan. Ik streelde haar dijbeen en nam gretig haar kont beet in mijn klauwen. Korte, zachte en intense stoten kreeg ze te verduren en haar kinderlijke gehijg en tienerkreuntjes maakte me helemaal wild. Nog net binnen het halfuur kwam ik klaar met veel ornaat. Nog even heerlijk blijven liggen en knuffelen met mijn pik diep in haar… Daarna onze handel schoon geveegd en van de kamer vertrokken.
    Aftersales:
    (Zie presales) Al was de aftersales nihil, als je wat naar elkaar lachen of even hoi zeggen niet meetelt. Verder contact is er niet meer geweest. Als occasioneel GT-bezoeker kende ik haar niet en weet ik niet hoe lang ze reeds daar is, maar ze is wel gekend, want ze heeft het na mij nog tamelijk druk gehad.
    Verdere opmerkingen:

    Ze viel me eerder al op op de barkruk. Al een echt dametje, die je door de make-up evengoed 23 zou kunnen geven. Wanneer ze voor je staat, geef je haar dan toch de werkelijke leeftijd van 20 jaar. Maar naakt op de kamer kon het evengoed tussen de 16 en 19 geweest zijn. Een heerlijk ongerept minderjarig lichaam om op te vreten. Zuivere en gave huid, licht gebruind. Hele mooie tieten cup B en alles is nog strak en stevig. Ze is zeer zeker ook gezegend met een aantrekkelijke kut. Alleen van hoofd is ze niet volmondig mijn smaak… Ze heeft wel mooie fonkelende bambi-oogjes, maar haar tanden zien eruit alsof er een granaat in haar bek ontploft is. Dat is jammer… Maar wie ben ik om daar over te oordelen; mijn bakkes is ook niet perfect en bovendien is de rest aan haar wel heel aantrekkelijk.

    Een aanrader voor pedo’s die toch legaal willen wippen, voor GFE-lovers en voor diegenen die ook wel van rustige en zachtaardige seks houden. Wat mij betreft, zeker voor herhaling vatbaar. Nu de lijstjes van 2013 reeds ingezonden zijn, staat ze toch al in de lijst van volgend jaar als beste GFE!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 december 2013),Badslippers (28 december 2013),Mr Pussy (28 december 2013),Opa57 (28 december 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60