Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 76

Discussie: Sandra (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sandra (Roemeense)

    Haarkleur/-lengte : zwart, golvend, schouderlengte
    Lengte dame : 1.65-1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B-C en erg fraai!
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels, beetje Duits
    Leeftijd : ongeveer 22?
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service: Prima, ZK, PZC, beffen, NMC. Geen FT.
    Voordelen: prachtig figuur, mooi gezicht, vriendelijk.
    Nadelen: beetje kat uit de boom kijken in het begin.
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s : Ook bekend in andere clubs onder de naam Jasmin of Sandra ( GT/LR/VV,)


    Sandra is one of the cutest girls I have seen in NRW. She came recommended by Knabel as a young Lolita worth knowing. She has medium length black hair and a perfect little slim body with tiny kont and c cup echt borsten. But she is indeed very quiet and this comes across as she is "doing her duty" with absolutely no connection and no pleasure on her part. The pijp was very boring- hard, fast, and way too much hand action. Any position I wanted was OK, but again, no connection at all. Pure optikfick, for me at least. Pity, because I would take the little cutie for hours if she was responsive. So, unfortunately, I had to end my trip with yet another "professional" experience, no GFE for pepto

    Doog
    Pepto
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 november 2009 om 10:58

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard !

    Mooie vrouw, perfect lijf. De sex was goed, aanwijzingen neemt ze meteen over. Absoluut geen GFE, niet geïnteresseerd in een gezellig babbeltje, maar gewoon kamerbezoek en weer snel terug voor de volgende klant. Geen herhaling.

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepto
    But she is indeed very quiet and this comes across as she is "doing her duty" with absolutely no connection and no pleasure on her part.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Absoluut geen GFE, niet geïnteresseerd in een gezellig babbeltje, maar gewoon kamerbezoek en weer snel terug voor de volgende klant..
    Ze doet haar 'ding'; is misschien niet in voor een gezellig babbeltje....
    Toch heb ik te doen met dit meisje wat bijna wanhopig probeert er niet te zijn...

    Caligula

  4. #4
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Ze doet haar 'ding'; is misschien niet in voor een gezellig babbeltje....
    Toch heb ik te doen met dit meisje wat bijna wanhopig probeert er niet te zijn...

    Caligula
    Donderdag 16 februari was uw vliegende reporter al weer vroeg in GoldenTime. Het was nog rustig zo rond het middaguur. Maar het werd later bijzonder gezellig.

    In de loop van de middag kwam Sandra binnenwandelen; ik heb haar op gepaste wijze begroet en we hebben even zitten praten. Hoewel ze erg teruggetrokken is ben ik blij dat ze zich wat vrijer bij me begint te voelen. Ik voel grote sympathie voor haar en toen ze me enkele uurtjes later wenkte voor een klein praatje samen met Mika was ik 'verkocht'! We dronken nog een laatste slokje en vertrokken naar een van de thuinhuisjes. Ik was al eerder met Sandra naar de kamer geweest, echter zonder daarvan verslag te doen. Ze wist zich nog veel te herinneren wat er toen gebeurd/gezegd was. Dat stemde me blij! Na eerst nog wat gepraat te hebben zijn we heel rustig begonnen en ik kreeg niet get gevoel van ''She is just doing het duty'. Nee, ze deed haar best om het me naar de zin te maken en dat was ook omgekeerd zo. Voor zover je in de betaalde liefde van passie kunt spreken gaf ze me het gevoel daarvan en kreeg ik de indruk dat het beter tussen ons begon te klikken.

    Sandra is voor mij een erg sympathiek meisje dat haar gevoelens dicht onder het opppervlak heeft; ze waardeert het absoluut wanneer ze met tederheid en respect behandeld wordt.

    Sandra, ce mai face? As'a s'i as'a ... NU ! ... BINE !!!!
    Sandra, Te ubesk .......................

    Caligula

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula

    Sandra, ce mai face? As'a s'i as'a ... NU ! ... BINE !!!!
    Sandra, Te ubesk .......................

    Caligula
    Ik zal het doorgeven aan Knabbel

    Babbel :snoopysle

  6. #6
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    20 juni 2011 @ 18:14
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Sandra, Te ubesk .......................

    Caligula
    Caligula, Caligula... it comes to quick to fell in love with some of the romanian girls. I like them all because they are really very nice. But you are right, Sandra is really a very lovely girl and I think, If somebody wants it, she can be very communicative. The challenge is to get the right theme :-))
    I can only say good things about Sandra and her Service and if I would come back to GT and she is there, I would be glad to go with her once again.

    Robin H.

  7. #7
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Hallo mede genieters...

    Als je haar dan toch plat smst of schrijft......Te iubesc is het juiste...... na een lange relatie met twee Roemeense........... kan nog wel wat meer woordjes die je kunt sms'en

    Dragostea mea........ my lover.......

    Ben nog niet met haar gewwest, maar ga het zeker eens proberen........ijs breekt vrij snel na een paar woordjes in hun taal.......... en ach.........dames uit die contreien genieten nou eenmaal mijn voorkeur......

    Groet

  8. #8
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard Sandra (Romenia)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin Hood
    Caligula, Caligula... it comes to quick to fell in love with some of the romanian girls.
    Dear Robin, You are very right. I better could write I realy like her. Such a cute breakable girl...

    Caligula

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sandra, 2 juni

    Haarkleur/-lengte : zwart, golvend, schouderlengte
    Lengte dame : 1.65-1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B-C en erg fraai!
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels, beetje Duits
    Leeftijd : ongeveer 22?
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service: Prima, ZK, PZC, beffen, NMC. FT weet ik niet.
    Voordelen: prachtig figuur, mooi gezicht, vriendelijk.
    Nadelen: beetje kat uit de boom kijken in het begin.
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:

    Ook een van het Roemeense klasje. Ook een heel aparte uitstraling, zeer fraai figuur, vooral als ze alles uit heeft, en voorzien van alle Roemeense vaardigheden die een verblijf op de kamer zo aangenaam maken. Ik was eventjes bang voor een optik fick, en we moesten ook eventjes aan elkaar wennen, maar de volgende keer zeker een herhaling. Wat een schatje! Wees lief voor haar, heren.

  10. #10
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    22 mei 2023 @ 00:21
    Locatie
    Noord-Nederland
    Berichten
    63
    Discussies
    5
    Thanks
    9
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter Het spel en de werkelijkheid ...

    Sandra is het boezemvriendinnetje van Carmen. Ze heeft stevige borstjes en die laat ze dan ook graag zien. Samen doen ze af een toe wat erotisch getinte dingetjes met elkaar en proberen mannen over te halen tot een trio. Omdat ik dacht dat ze net zo lekker zou zijn als Carmen wilde ik wel een keer met haar naar de kamer. Helaas werd ze vlak voor m'n neus weggekaapt dus dacht ik een half uurtje te moeten wachten. Tot m'n verbazing liep ze echter na 20 minuten alweer met haar gast naar de kleedruimte om af te rekenen. Dat had me natuurlijk aan het denken moeten zetten maar hormonen zijn daar niet zo geschikt voor. Na een kort gesprekje op de bank naar een blokhut gegaan. Maar zo opwindend als ze in de bar is, zo passief vond ik haar in de blokhut. Nauwelijks zoenen, vrij hard pijpen met veel handarbeid waarbij ik het gevoel kreeg dat ze me snel klaar wilde hebben. Ook tijdens het neuken in missy geen respons. Een wereld van verschil met Carmen. Tenslotte in doggy afgemaakt en na 20 minuten de douche opgezocht.

    VJ
    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

  11. #11
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    11 november 2023 @ 10:53
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sandra, Gt

    Deze dame was mij al opgevallen in de bar omdat ze volgens mij hele mooie borsten heeft.
    Ze is inderdaad 22, uit Roemenie.
    Ik ben een uurtje met haar op de kamer gebleven en ze doet inderdaad wel FT.
    Vooral een lief meisje, geen GFE.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 19 juli

    Voor de 2e keer met Sandra naar de kamer. Ze praat weinig (zeg maar: niet), maar is wel lief en zeer profi in de goede zin des woords. En wat een prachtig figuur heeft ze toch!

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Wat opvalt is dat Sandra nauwelijks nog klanten heeft. Afgelopen week heb ik haar 3 keer gezien en 3 keer nauwelijks klanten. Ze zit flets op een kruk in afwachting van de mannen die niet komen, want die hebben over het algemeen haar slechte service al eens meegemaakt.
    Nu het Roemeense klasje verhuist is naar Roemenie en Frankfurt kan ze haar rol niet meer vervullen. Een ietwat treurige aanblik.

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Wat opvalt is dat Sandra nauwelijks nog klanten heeft. Afgelopen week heb ik haar 3 keer gezien en 3 keer nauwelijks klanten. Ze zit flets op een kruk in afwachting van de mannen die niet komen, want die hebben over het algemeen haar slechte service al eens meegemaakt.
    Nu het Roemeense klasje verhuist is naar Roemenie en Frankfurt kan ze haar rol niet meer vervullen. Een ietwat treurige aanblik.
    Helaas een herkenbare situatie.
    Afgelopen donderdag leek toch even het ijs gebroken toen een collega ijsbeer haar wenkte even bij ons plaats te komen nemen. We zaten met een groepje van 4 ijsberen en hier zagen we waarachtig een heel andere Sandra. Lekker opgewekt, vriendelijk lachend en pratend en jawel haar lichaam is toch wel goddelijk mooi. Zeker als ze haar halflange, maar gelukkkig steeds langer wordende haren lekker los heeft hangen.
    Zoals gezegd best lekker wat met haar gekletst en ze kwam zelfs nog een keer heel gevat uit de hoek. Toen een collegabeer aangaf dat ie 4 weken fietsvakantie had moeten doorstaan in een tropisch land , dus hij gaf aan dat hij wel weer eens toe was aan een kamerbezoek maar dat hij er rekening mee hield dat het na 5 of 10 minuten wel bekeken zou zijn riep ze heel gevat en luidkeels; "Those guests are my favorite!!" een net zo eerlijk als goed geplaatste opmerking.
    Maar inderdaad, de rest van de dag zat ze vaak helemaal alleen op die lange hoekbank in de bar bij de whirlpool. Jammer eigenlijk maar wel een beetje een triest gezicht. Ze zat nu met haar haren bijeengebonden, maar dat zal toch op andere beren niet zo'n uitwerking hebben als op Gustomass.??


    Wat dat betreft weet Hongaarse Tina er tegenwoordig beter mee om te gaan. Die neemt 's middags een slachtoffer beer op sleeptouw en laat hem niet meer los.

    Gustomass realiseert zich dat de dames het in GT ook wel eens moeilijk kunnen hebben.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 juli 2006 om 17:12

  15. #15
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Woensdag 26 juli, Trio met Corina

    Nadat ik feierabend had deze woensdagavond, reed ik nog door het Duitse land. plotseling stoof me het onderstaande bericht van Gustomass door mijn hoofd:
    QUOTE=gustomass
    Gusto is helemaal vergeten de dames te verwittigen dat er voorlopig geen amateur en licht erotisch getinte massages gegeven kunnen worden.
    Nu valt me toch die Sonny met zijn flesje in. Wellicht zou hij de honeurs kunnen waarnemen.
    In dit verzoek schuilt wel een gevaar, Pericolo!!!.
    Als Sonny het niet houdt bij licht erotische massages, dan kan Gustomass het na terugkomst wel schudden. natuurlijk.
    Lijkt me een mooi idee, toch wel. Wie zegt dat er niet voor meedere beren een massage plekje in Golden Time zou zijn.
    [/QUOTE]

    Shit, ik heb nog helemaal niet zijn honeurs waargenomen. Dit moest ik dan maar gauw eens goedmaken en hup GPS richting Brueggen.

    Nu heb ik dit wel helemaal goed aangepak. Gisterenavond lees ik op het andere forum een stukje over de Roemeens Corina. Gustomass hoopt van harte dat ze weer terug zal zijn. Mocht het zo zijn dat ze er a.s. vrijdag weer is, dan zou hij het ervoor over hebben om nog voor Calligula de poort van GT binnen te treden. Nou, GM, ik heb goed nieuws.:zauberkis :zauberkis Ze is weer in GT , sinds afgelopen dinsdag. Sonny heeft er inmiddels ook van mogen snoepen, zie recensie hieronder.

    Ik was dus onverwachts naar GT gereden. In de loop van de avond tref ik Corina op haar bekende plek op de kruk. Ik spreek haar aan en we raken aan de praat. Ze spreekt voortreffelijk goed Engels. Even later komt Sandra erbij staan. Die was vrolijk vanavond en was ook zeer commercieel ingesteld. Ze mengde izich in ons gesprek en stelde hele stoute dingen voor Wij met z'n drieen naar de kamer. Corina speelde het spelletje mee en toen was het vlees van Sonny zwak. Toe dan maar, haal de sleutel maar.
    Ik heb een prima uurtje met deze twee jonge dames meegemaakt. We hebben veel gelachen, maar ook genoten van elkaar.
    Beide dames hebben een dikke voldoende gescoord. Sandra wat ondeugend en Corina meer de serieuze. Beide heel verschillend. Terwijl ik met de eene bezig was, keek de andere toe. Helaas ben ik niet aan masseren toegekomen. Dat lukt gewoon niet met een trio.De volgende keer wil ik de dames een keer apart nemen. Het nadeel van een trio is dat je de aandacht moet delen. Ik heb gemerkt dat beide dames verschillend zijn en ik wil graag eens beide dames op een meer intensieve manier leren kennen. En dan natuurlijk met een heerlijke massage beginnen.

    Al met al is het goede nieuws dat Corina weer in ons midden is. Ik heb in ieder geval gezegd dat ze a.s. vrijdag zeker moet gaan werken. Dit zou ze gaan doen. GM, ze kijkt naar je uit. :

    By the way, GT is om 11:00 uur open.:D

    BR, Sonny

  16. #16
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Corina, Corina, Corina.......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop

    Nu heb ik dit wel helemaal goed aangepak. Gisterenavond lees ik op het andere forum een stukje over de Roemeens Corina. Gustomass hoopt van harte dat ze weer terug zal zijn. Mocht het zo zijn dat ze er a.s. vrijdag weer is, dan zou hij het ervoor over hebben om nog voor Calligula de poort van GT binnen te treden. Nou, GM, ik heb goed nieuws.:zauberkis :zauberkis Ze is weer in GT , sinds afgelopen dinsdag. Sonny heeft er inmiddels ook van mogen snoepen, zie recensie hieronder.

    inmiddels is mijn uiting van vreugde over het mogelijk terugkomen van Corina op dat andere forum al weer vakkundig gewist. Geen tijd en ruimte voor af en toe een leuke opmerking blijkbaar.

    Ik heb een prima uurtje met deze twee jonge dames meegemaakt. We hebben veel gelachen, maar ook genoten van elkaar.
    Beide dames hebben een dikke voldoende gescoord. Sandra wat ondeugend en Corina meer de serieuze. Beide heel verschillend. Terwijl ik met de eene bezig was, keek de andere toe. Helaas ben ik niet aan masseren toegekomen.

    aaahhhhaaaa, zal Gusto zijn flesje nu maar alvast in de auto leggen, om er zeker van te zijn dat ie dat niet vergeet. jij de trio's ik dan maar een massage.
    Komen wij en de dames toch goed aan ons/hun trekken.

    Dat lukt gewoon niet met een trio.De volgende keer wil ik de dames een keer apart nemen. Het nadeel van een trio is dat je de aandacht moet delen. Ik heb gemerkt dat beide dames verschillend zijn en ik wil graag eens beide dames op een meer intensieve manier leren kennen. En dan natuurlijk met een heerlijke massage beginnen.

    Al met al is het goede nieuws dat Corina weer in ons midden is. Ik heb in ieder geval gezegd dat ze a.s. vrijdag zeker moet gaan werken. Dit zou ze gaan doen. GM, ze kijkt naar je uit. :

    Heel fijn om te weten dat ze naar je uitkijken, maar dat zullen ze wellicht over iedereen zeggen.
    Daar is Gustomass heel realistisch in geworden.
    Een meisje Kati uit Bolivia, is die er nog, sloeg de spijker op zijn kop.
    Ohh Mi amor, mi amor ... por una hora.


    By the way, GT is om 11:00 uur open.:D

    moet toch lukken om eens echt vroeg aan te komen.
    BR, Sonny

    wat zit het leven toch vol mooie dingen als je het maar wilt zien....

    Gustomass is counting down loud. Over exact 24 uur moet hij de bel al ingedrukt hebben.

    Hasta Luego.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 31 okt

    Sandra is weer terug na twee maanden thuisland bezoek. Nog steeds met de mooiste borsten van GT (sorry Dunya!), en het mysterieuze dat de meeste Roemeense dames hebben, voor mij onweerstaanbaar.

    Elkaar lekker lang gemasseerd, en vervolgens elkaar fijn verwend. Een prachtige afsluiting van deze dag.

  18. #18
    Geregistreerd
    3 april 2006
    Last Online
    22 maart 2024 @ 11:58
    Berichten
    22
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Alleen Sandra,of meer members van het roemeense schoolklasje???

  19. #19
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pelikonjoe
    Alleen Sandra,of meer members van het roemeense schoolklasje???
    ik heb alleen inderdaad sandra gespot,zonder bovenstukje:p de andere uit het klasje zitten al een tijdje in frankfurt.


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  20. #20
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latiano
    eerlijk gezegd snap ik deze berichten niet, ben met sandra geweest maar vond de service ongeinteresseerd, onpersoonlijk en het leek niet of ze er erg veel zin in had. Heb toch echt mijn best gedaan een leuk gesprek aan te knopen en haar ook een beetje te verwennen. Wat doe ik fout?
    zit wel wat waarheid in soms kan ze erg profi zijn,en straalt de arogantie er van af. Maar ze heeft er ook hele goede dagen tussen waarbij ze top service geeft. En het is bij alle dames wel zo net als bij ons dat het geval is bij de ene beer klikt het beter als bij een ander of voelen ze zich vertrouwder. zo hebben wij ook allemaal onze favorietjes.
    En het ligt niet aan jou,want ik krijg haar ook niet echt opgewarmd waarschijnlijk heeft Randy wat meer ervaring:p of gouden vingertjes


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latiano
    thanx diablo! vond het idd wel vreemd, normaal heb ik met bijna alle dames wel een goed klik. Maar ze heeft zo'n vreselijk mooie borsten dat ik het blijf proberen!!
    Lees het maar eens goed door hieronder (of hierboven, afhankelijk van je forum instellingen :D) en je ziet dat eigenlijk alleen Randy positief is. En tsja............wie kan Randy nu verslaan als het om versieren van Roemeense dames gaat! :D

    Een goedbedoeld advies: Sandra is qua looks een topper, maar echt, doe het niet en laat haar een mooie mysterie op afstand blijven!

  22. #22
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ik ben ook wel positief over Sandra. Ik heb samen met Corina en haar een trio gedaan. Is me zeer goed gevallen. Hoe Sandra solo is heb ik nog niet uitgeprobeerd.

    BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 november 2006 om 11:27

  23. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    En tsja............wie kan Randy nu verslaan als het om versieren van Roemeense dames gaat! :D
    Dat lijkt me iets te veel eer... Ik denk eerder dat de Roemeensen mij vakkundig inpakken... En ik protesteer niet, maar onderga het met genoegen! :D

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Sandra, 8 november

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik ben ook wel positief over Sandra. Ik heb samen met Corina en haar een trio gedaan. Is me zeer goed gevallen. Hoe Sandra solo is heb ik nog niet uitgeprobeerd.

    BR, Sonny:wink:

    Sandra was afgelopen woensdagavond in GT en ik zag ze weer rondhuppelen met die fantastisch mooie natuurlijke borsten. Een mooie gelegenheid om haar eens solo naar de kamer te vragen. Haar eerst lekker gemasseerd en toen genoten van een heerlijk sex spel. Top deze dame! Voor Sonny zeker voor herhaling vatbaar

    BR, Sonny:wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard I saw her first

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latiano
    ... Echt een meisje die een tweede kans verdient

    Now you tell me, Latiano . I was there Friday night, a very busy night indeed. There were one hour plus waits for a room with some girls accused of keeping the keys to find another client. It was great to meet Sonny and friend, Sonny recommended Yin Yang which was a fun and refreshing change.

    Since I first reported Sandra I have been thinking of her. Friday, Sandra looked so incredibly hot, I wanted to try again but alas I chickened out . She was free until about 10 PM when a guy took her and I didn't see her again. Next time for sure. I hope she gives ME a second chance.

    doog
    pepto
    Laatst gewijzigd door Befke; 11 januari 2007 om 11:31

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Diamond 468*60