Oorspronkelijk geplaatst door
TipTop
Nu heb ik dit wel helemaal goed aangepak. Gisterenavond lees ik op het andere forum een stukje over de Roemeens Corina. Gustomass hoopt van harte dat ze weer terug zal zijn. Mocht het zo zijn dat ze er a.s. vrijdag weer is, dan zou hij het ervoor over hebben om nog voor Calligula de poort van GT binnen te treden. Nou, GM, ik heb goed nieuws.:zauberkis :zauberkis Ze is weer in GT
, sinds afgelopen dinsdag. Sonny heeft er inmiddels ook van mogen snoepen, zie recensie hieronder.
inmiddels is mijn uiting van vreugde over het mogelijk terugkomen van Corina op dat andere forum al weer vakkundig gewist. Geen tijd en ruimte voor af en toe een leuke opmerking blijkbaar.
Ik heb een prima uurtje met deze twee jonge dames meegemaakt. We hebben veel gelachen, maar ook genoten van elkaar.
Beide dames hebben een dikke voldoende gescoord. Sandra wat ondeugend en Corina meer de serieuze. Beide heel verschillend. Terwijl ik met de eene bezig was, keek de andere toe. Helaas ben ik niet aan masseren toegekomen.
aaahhhhaaaa, zal Gusto zijn flesje nu maar alvast in de auto leggen, om er zeker van te zijn dat ie dat niet vergeet. jij de trio's ik dan maar een massage.
Komen wij en de dames toch goed aan ons/hun trekken.
Dat lukt gewoon niet met een trio.De volgende keer wil ik de dames een keer apart nemen. Het nadeel van een trio is dat je de aandacht moet delen. Ik heb gemerkt dat beide dames verschillend zijn en ik wil graag eens beide dames op een meer intensieve manier leren kennen. En dan natuurlijk met een heerlijke massage beginnen.
Al met al is het goede nieuws dat Corina weer in ons midden is. Ik heb in ieder geval gezegd dat ze a.s. vrijdag zeker moet gaan werken. Dit zou ze gaan doen. GM, ze kijkt naar je uit.
:
Heel fijn om te weten dat ze naar je uitkijken, maar dat zullen ze wellicht over iedereen zeggen.
Daar is Gustomass heel realistisch in geworden.
Een meisje Kati uit Bolivia, is die er nog, sloeg de spijker op zijn kop.
Ohh Mi amor, mi amor ... por una hora.
By the way, GT is om 11:00 uur open.:D
moet toch lukken om eens echt vroeg aan te komen.
BR, Sonny