Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 244
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch 3e dag van mijn wandelvierdaagse. PHG-day.

    PHG-day.
    Na ergens in een wegrestaurant een uitsmijtertje naar binnen te hebben gewerkt om de verloren gegane reserves aan te vullen, naar PHG getogen. Ik ging om pakweg half vier naar binnen. Om een uur of zes zouden een paar vrienden arriveren. Gelukkig had ik de laatste weken wat commentaren op het forum bijgehouden met betrekking tot deze gelegenheid en de dames. Daar bovendien Big30 zijn envelop met mijn stemming en euro’s niet in ontvangst kwam nemen, had ik ook weinig vertrouwen in zijn “aanrader” Samyra. Ik was gelukkig op mijn hoede en toen ze haar naam noemde viel meteen het kwartje. Na pakweg een half uurtje was ze al gauw een keer of vijf bij me geweest met een heel arsenaal van pseudo-motieven om met haar naar de kamer te verdwijnen. Had ik niet beter geweten, dan was ik gegarandeerd voor de bijl gegaan, ze is echt heeeeel lkrr.
    Ik was natuurlijk vrij groen in PHG en bij gebrek aan info-beren, besloot ik voor mezelf al vrij snel na binnenkomst met wie ik de kamer zou gaan delen. Tenminste proberen te delen. Ik moest er bijna vier uur op wachten, maar het was de moeite meer dan dik waard. Geruime tijd na het eten kon ik haar strikken. Ik begon in het duits maar daar had ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord, dus maar snel overgeschakeld op engels. Ik wist dat ik snel moest handelen dus deed ik dat ook. Na een tiental minuten kwam ze met Schlüssel, sorry the key back en volgde ik deze russische schone, wat bedeesde dame naar room sexteen.
    Mmmmmmm Mila ! Een naam om nooit meer te vergeten. Ik moet echt een beetje van mijn GT-tik af , en af en toe mijn neus en zo in PHG laten zien.
    Ik heb de dikke Vandaele er nog niet op nageslagen, maar als de uitdrukking “volle bak tongzoenen” bestaat, dan is mmmmmm Mila degene die deze tot in de perfektie beheerst.
    Sjongjongejongejongejongejongejongejongejongejonge jonge.....enz. Op het moment dat je een keer in een recensie leest dat een beer is “klaargezoend”, dan ben ik er 1000% zeker van wie dat voor elkaar heeft gekregen. Ongelofelijk!
    Het werd een oraal feest van begin tot eind, waarin ik haar ook een tijdje heb getracht te imiteren. Kan nooit van zijn leven zo goed zijn geweest als wat ik ervoor terug kreeg, maar 1-1 is 1-1 en de punten tellen!
    Kortom een beregezellige avond gehad met mijn 2 vrienden en een aantal gezellige dames. Over Samira nog even heel kort. Een van mijn collega’s is ondanks mijn waarschuwing toch met haar op de kamer geweest. En ondanks de opgelegde beperkingen was hij zeker niet ontevreden. Dus voor diegenen die het erop willen wagen.......

  2. #2
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Tja PHG is bij mij ook flink sterren aan het verdienen Het is nu zelfs al zo 1x per week PHG en nog maar 2x per week GT:p En wie weet wanneer het tij keerd. De gezelligheid en de sfeer in GT wint het voorlopig nog. En natuurlijk het bubbelen

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a
    und eine Neue, für mich namenlose, die aufgrund extrem üppiger Körperfülle eigentlich für zwei durchgehen könnte :D

    reicht
    Anderung: kein Latoya wie von mir behauptet sondern Anastasia (Turkin)

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard PHG zat 30.12

    Afgelopen zaterdag toch nog even PHG bezocht om het jaar in stijl af te sluiten. Zoals verwacht aantal aanwezige dames beperkt (ca. 25) maar wel in overeenstemming met aantal aanwezige ijsberen. Het werd al gauw weer gezellig met vele aanwezige bekenden waaronder van forum: Tiga, Obelix, Rex, 11cc, Manni1A, Nemo, Jojo en Robin en zelfs de Samstagsabendgast (ich suche eine heiratsfaehige Frau). Avondeten was zoals vaker de laatste tijd subliem. Iedereen had zich dusdanig tegoed gedaan, mede vanwege late tijdstip van sereveren, dat pizza om 10u vrijwel onaangeroerd bleef. Tot mijn verbazing/verrassing/schrik bleek Hongaarse Emma sinds donderdag ook weer aanwezig te zijn. Eens kijken hoe dat afloopt de komende weken... Eerst deze week maar eens terug om het nieuwe jaar in te luiden.

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Daar ik behoorlijk last van mijn schouder had, vanmiddag al besloten de reis richting Oedt in te zetten.
    Normaliter is op dinsdag Alexander, in mijn ogen de beste masseur, en dat mijn gevoel juist was bleek wel bij aankomst.
    Aan de deur gelijk 'frohes Neues' gewenst door Nadine en Maggy (later ook nog drie smakkers gehad van Vivian ) en na de omkleedpartij gelijk een afspraak gaan maken met Alex.
    Gelukkig had ie tijd en na een sauna en een korte wachttijd me een uur onderworpen aan de kneedtechnieken van hem. Een soort herboren Scoobert was het resultaat.
    Eten was inmiddels geserveerd en dat heb ik me ook lekker laten smaken. Aan tafel even geklets met een Belg die zijn debuur beleefde in PHG.
    Menno kwam nog eens informeren waar NKG was, hij had hem al een tijd niet gezien...heb naar alle eerlijkheid geantwoord dat ik het ook niet wist.
    Kort daarna me verplaatst richting bar/hal om te kijken of er nog iets leuks vrouwelijks te vinden was. Op zich niet veel meiden aanwezig, schat een stuk of 20 en het werd vond ik toch vrij druk op deze dinsdagavond qua beren.
    Aanwezige dames die ik van naam ken : Mel, Mila, Liba, Loredana, Miriam, Emma, Nadja, Samira, Wan Li, Elena, Laura (blonde poolse ??), Anja en nog een stuk of 10 anderen die ik van gezicht weliswaar ken, maar de naam niet bekend is.
    En opeens stond daar ook...Willem let op...Natasja .
    Gelijk kwam ze me zoenen en wenste me het beste voor 2007 toe. Ze had honger en wilde ff gaan eten dus ik liet haar verder gaan. Na een kwartiertje kwam ze terug, wrijvend over de buik....mompelend van dat ze wat veel had gehad hehe.
    Bleek ik net te laat te zijn om met dr naar de kamer te gaan (tja het zou mijn premiere worden met haar), maar ze zou erna wel zich melden. Dat deed ze dan ook maar wel met de mededeling dat het niet haar dag was. Van de enthousiaste Natasja was ineens niet veel over.....was het eten zwaar op dr maag gevallen of iets anders....
    Ik besloot dan ook maar af te zien van onze afspraak (wie weet een volgende keer) en heb nog ff staan kletsen met HM (insiders wel bekend) en besloot toen toch maar tegen half 9 de thuisreis aan te vangen.
    Nogmaals drie kussen van Vivian rijker, het donker in gedoken......wie weet eind van de week nog eens op herhaling
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 januari 2007 om 21:36

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Freitag, der 28. Juli und Samstag, der 29. Juli: (Part I)

    nkg, ebenfalls aus Hool-Land, versuchte den Hausmeister zum Schwimmen zu "überreden", war aber eindeutig zu schwach. Vielleicht sollte er etwas mehr von dem köstlichen Grillfleisch essen... :thefinger
    Willi69 du bist mir was zu "glibberig".......Aber das kommt nog. Mit ein freihaus auf dein kopf wirst du sicher nicht enttauscht werden.

    :teuflisch

    Muhahahahaha
    Tja, das Jahr ist zu Ende, und ich bin sehr enttäuscht! :D

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Gelijk kwam ze me zoenen en wenste me het beste voor 2007 toe. Ze had honger en wilde ff gaan eten dus ik liet haar verder gaan. Na een kwartiertje kwam ze terug, wrijvend over de buik....mompelend van dat ze wat veel had gehad hehe.
    Bleek ik net te laat te zijn om met dr naar de kamer te gaan (tja het zou mijn premiere worden met haar), maar ze zou erna wel zich melden. Dat deed ze dan ook maar wel met de mededeling dat het niet haar dag was.
    Een kwartiertje wachten is dodelijk als je ze vangen wilt....dat blijkt wel weer.. Scooby, mijn advies: volgende keer meteen die hut inslepen en toeslaan!!

  8. #8
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Frage wie wirds denn wohl a. Freitag im Garden aussehen ???

    :wink: :zauberkis hallo Kollegen !
    erstmal nochmals ein gutes Jahr 2007 mit vielen geilen Erlebnissen wünsch ich allen.
    wie aber mag es wohl mit der Besetzung am Freitag dort aussehen ??? Wollte gern das Jahr mit einem PHG-Besuch beginnen und mich auch mit den Kollegen treffen.
    aber ? mag sich das denn auch lohnen ?
    die Experten sind gefragt, bitte sich nachfolgend doch mal zu dem zu erwartenden Personal am 5.1. zu äussern.

    hartelijk bedankt Egon :keineahnu :ficken:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler
    :wink: :zauberkis hallo Kollegen !
    erstmal nochmals ein gutes Jahr 2007 mit vielen geilen Erlebnissen wünsch ich allen.
    wie aber mag es wohl mit der Besetzung am Freitag dort aussehen ??? Wollte gern das Jahr mit einem PHG-Besuch beginnen und mich auch mit den Kollegen treffen.
    aber ? mag sich das denn auch lohnen ?
    die Experten sind gefragt, bitte sich nachfolgend doch mal zu dem zu erwartenden Personal am 5.1. zu äussern.

    hartelijk bedankt Egon :keineahnu :ficken:
    Anscheinend wird das angebot der damen sich etwas steigern aber am 7. Januar feiert die Russische gemeinde das orthodoxe Weihnachten. Deswegen kann es sein das die damen noch nicht zurück sind. Vielleicht können andere kollegen dir weiter hilfen.

    grs
    Tiga
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Anscheinend wird das angebot der damen sich etwas steigern aber am 7. Januar feiert die Russische gemeinde das orthodoxe Weihnachten. Deswegen kann es sein das die damen noch nicht zurück sind. Vielleicht können andere kollegen dir weiter hilfen.

    grs
    Tiga
    Ich bin kein PHG expert, weiss nur das am Freitag 5-1 wieder einige Mädchen aus Roemenien zur stelle sein werden.
    Diana, Tricky und ich glaube noch 2 Freundinnen sind zu Viert abgereist und würden am Freitag wieder da sein.
    Angabe ist ohne Gewähr ! Alles was ich sage ist ohne Gewähr :p!

    Gr., Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Daar ik behoorlijk last van mijn schouder had, vanmiddag al besloten de reis richting Oedt in te zetten.
    Normaliter is op dinsdag Alexander, in mijn ogen de beste masseur, en dat mijn gevoel juist was bleek wel bij aankomst.

    Ik zal eens wat adressen van massagesalons voor je opzoeken :D In plaats van Alexander


    Für Egon
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Aanwezige dames die ik van naam ken : Mel, Mila, Liba, Loredana, Miriam, Emma, Nadja, Samira, Wan Li, Elena, Laura (blonde poolse ??), Anja en nog een stuk of 10 anderen die ik van gezicht weliswaar ken, maar de naam niet bekend is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    En opeens stond daar ook...Willem let op...Natasja .
    Gelijk kwam ze me zoenen en wenste me het beste voor 2007 toe. Ze had honger en wilde ff gaan eten dus ik liet haar verder gaan. Na een kwartiertje kwam ze terug, wrijvend over de buik....mompelend van dat ze wat veel had gehad hehe.
    Bleek ik net te laat te zijn om met dr naar de kamer te gaan (tja het zou mijn premiere worden met haar), maar ze zou erna wel zich melden. Dat deed ze dan ook maar wel met de mededeling dat het niet haar dag was. Van de enthousiaste Natasja was ineens niet veel over.....was het eten zwaar op dr maag gevallen of iets anders....

    Daarom heb ik Natasa 's nacht nog maar even gebeld of het wel goed met haar ging. En het ging weer helemaal goed met haar. Ze moest wel lachen dat het zo snel op het internet was gekomen. De reden van het mislopen had te maken met haar vorige gast :green_smi en inderdaad het eten dat wat zwaar op de maag viel. Dus scoobert : catch her if you can ...........:D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Hi Leute,
    die regelmässigen PHG-Besucher unter Euch möchte ich um einen kleinen Gefallen bitten.

    Könnt Ihr mir sagen wenn (oder ann) die Polinnen Natalya, Jessica oder Domenica wieder da sind.

    Posting, private Nachricht, trommeln oder was Euch auch immer einfällt

    Freitag bin ich wieder vor Ort in Oedt. Bis dann.

    Thanks a lot!

    bitchhunter
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 januari 2007 om 15:33

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ze moest wel lachen ..........Willem2 :wink:
    Of moest ze lachen dat jij al bezorgd aan de telefoon hing meteen :green_smi :thefinger

  14. #14
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Tiga

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Anscheinend wird das angebot der damen sich etwas steigern aber am 7. Januar feiert die Russische gemeinde das orthodoxe Weihnachten. Deswegen kann es sein das die damen noch nicht zurück sind. Vielleicht können andere kollegen dir weiter hilfen.

    grs
    Tiga
    Hi Tiga. bedankt für die Antwort. Treff mich ja ca. 17 h mit Willi69, aber was Genaues wusste der auch nicht. Gruss Egon:wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  15. #15
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ bitchhunter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter
    Hi Leute,
    die regelmässigen PHG-Besucher unter Euch möchte ich um einen kleinen Gefallen bitten.

    Könnt Ihr mir sagen wenn (oder ann) die Polinnen Natalya, Jessica oder Domenica wieder da sind.

    Posting, private Nachricht, trommeln oder was Euch auch immer einfällt

    Freitag bin ich wieder vor Ort in Oedt. Bis dann.

    Thanks a lot!

    bitchhunter
    Hi Freund. Freut mich zu hören. Willi69 und meinereiner sind gegen 17 h vor Ort. Gruss Egon:wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #16
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ WillemII

    Hi geachte Willem ! Mila ? Is dat so eine kleine blonde süsse Russin ? Wenn ja, hab ich die schon mal so Stücker 2 h durchgefickt. Hat gut mitgemacht. Wenn sie das ist ??? Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  17. #17
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler
    Mila ? Is dat so eine kleine blonde süsse Russin?
    Ja, das ist sie!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. #18
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard PHG 03.01

    Diegenen die nog twijfelen om te gaan... Niet doen, gewoon gaan. Inmiddels alweer redelijk aantal Poolse, Hongaarse en Duitse meiden terug en niet de minste.

    Mezelf beperkt tot bekende programma van Lunchen/Massage/Sauna/Knallen/weer eten/weer sauna en aansluitend de avond vol lullen. Dit ging prima gezien aanwezigheid van MIJsbeer, 11cc en Bart. Zelfs oude mozes was er weer. Helaas alleen ook de bekende A4 poeperd. Het avondeten was weer prima maar het zitten in zijn zichtveld beperkte met tot slechts 1 bord vol. Dame die dit ter ore kwam ging nog naar hem op zoek. Indien de betaling genoeg zou zijn kwam dit goed uit, ze moest nu toch net na het eten... Is geloof ik op niets uitgelopen.

    Weet niet of dit al ergens ter sprake gekomen is, maar de thekenfrauen Marion, Tanja, Lilly en al in een eerder stadium Ladja, hebben ontslag genomen. Dit vanwege gekissebis tussen de thekenfrauen onderling over met name de houding naar de klanten toe. Juist bij deze dames voelde ik me erg prettig dus ik heb wel een vemoeden hoe dit gelopen is. Jammer, maar ben wel benieuwd of ze weer ergens in het circuit opduiken.

    Inmiddels wel een nieuwe dame, genaamd Christina, aan het werk. Niet onaardig!

  19. #19
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Weet niet of dit al ergens ter sprake gekomen is, maar de thekenfrauen Marion, Tanja, Lilly en al in een eerder stadium Ladja, hebben ontslag genomen. Dit vanwege gekissebis tussen de thekenfrauen onderling over met name de houding naar de klanten toe. Juist bij deze dames voelde ik me erg prettig dus ik heb wel een vemoeden hoe dit gelopen is. Jammer, maar ben wel benieuwd of ze weer ergens in het circuit opduiken.
    Knabbeltje, Knabbeltje, je maakt me niet blij met dit bericht.

    Als Tanja de deur open deed was mijn dag al goed ...

  20. #20
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Weet niet of dit al ergens ter sprake gekomen is, maar de thekenfrauen Marion, Tanja, Lilly en al in een eerder stadium Ladja, hebben ontslag genomen. Dit vanwege gekissebis tussen de thekenfrauen onderling over met name de houding naar de klanten toe. Juist bij deze dames voelde ik me erg prettig dus ik heb wel een vemoeden hoe dit gelopen is. Jammer, maar ben wel benieuwd of ze weer ergens in het circuit opduiken.

    Inmiddels wel een nieuwe dame, genaamd Christina, aan het werk. Niet onaardig!
    Sjees zeg dat wist ik niet....was me wel opgevallen dat ik Ladja al een heel lange tijd niet gezien had. Maar dat ze nu ontslag hebben genomen..pfffff das slecht nieuws vind ik.
    Niet dat ik de anderen niet sympathiek vind, maar Marion, Tanja, Lilly en zeker ook Ladja waren toch altijd bereid tot een leuk onderhoud aan de bar. De nieuwe Thekenfrau heb ik wle gezien, maar is eerder Thekenmeisje ....klein en slank maar op zich wel een leuke verschijning met haar brilletje

    Voor de rest wel goed nieuws dan....morgen dan maar gaan kijken wie er weer is geland :P

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD

    Als Tanja de deur open deed was mijn dag al goed ...

    Als Willem2 voor je deur staat dan is je dag pas goed :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Freitag, der 5. Januar 2007

    Hier kommt sie endlich, die erste ausführliche Anwesenheitsliste des neuen Jahres:

    Anwesende Mädels (ca. 46, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), Agatha (Polen), Aisha (Polen), Andrea (Ungarn), Anja (D), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Diana (Rumänien), Elena (Russland), Emma (Ungarn), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Jeanette (D), Katja (Polen), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Louisa (Rumänien), Lula (Polen), Marie (D), Melana (Ungarn), Milla (Russland), Miriam (D), Monique (Rumänien), Nadja (D), Raffaela (D), Rita (Kasachstan), Rosa (Russland), Sabrina (D), Samira (D/Sri Lanka), Sarah (Tunesien), Tatjana (Russland), Vicky (OE), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. #23
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Freitag, der 5. Januar 2007

    Hier kommt sie endlich, die erste ausführliche Anwesenheitsliste des neuen Jahres:

    Anwesende Mädels (ca. 46, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), Agatha (Polen), Aisha (Polen), Andrea (Ungarn), Anja (D), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Diana (Rumänien), Elena (Russland), Emma (Ungarn), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Jeanette (D), Katja (Polen), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Louisa (Rumänien), Lula (Polen), Marie (D), Melana (Ungarn), Milla (Russland), Miriam (D), Monique (Rumänien), Nadja (D), Raffaela (D), Rita (Kasachstan), Rosa (Russland), Sabrina (D), Samira (D/Sri Lanka), Sarah (Tunesien), Tatjana (Russland), Vicky (OE), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
    ok woensdag


    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  24. #24
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter
    Ich war Gestern von ca. 15.00 bis 16.00 Uhr im PHG. Der Parkplatz war -obwohl es doch sehr früh war - recht voll.
    Das ich nur eine Stunde blieb, hatte einen einfachen Grund. Es waren für PHG-Verhältnisse sehr wenig Frauen da.
    Ich bin ein schlechter Frauenzähler. Vielleicht auf 7 Eisbären eine Frau.... also rein statistisch natürlich.
    Zudem waren es auch die für mich "falschen" Frauen.

    Ich war im PHG mit einem Freund verabredet.
    Er war noch unterwegs und ich konnte ihn telefonisch kurz vor seinem Eintreffen noch ins Golden Time "umdirigieren".

    Gruß
    bitchhunter

    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #25
    Geregistreerd
    14 mei 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:43
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    wat een tegenvaller!
    ik was voor de eerste keer in phg,ik ging er om de toppertjes te ontmoeten zoals natasa, loredana ,mila, liba, aisha en milana. een tegenvaller! geen van allen was aanwezig! eerst ging ik dan met een zekere maria,een bulgaarse jong en slank.de tweede keer met adryanne een blonde poolse en dan tweemaal met jula één met hele grote tieten en zijzelf is ook groot!en blond.pfff,waarom moest mij dit overkomen??? maria wou niet gebeft worden,adryanne deed heel erg alsof en jula,dat was nog de beste van de drie.met piercing in haar grotje en een getattoeerde roos juist erboven.zij tongkuste wel graag!iemand ooit al gehoord van deze drie???

 

 
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Babylon 468*60