Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 60

Discussie: Mia (Russische)

  1. #26
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxen Bekijk bericht
    i like russian girls and especially mia ... is she still there?
    She ist

  2. #27
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    16 juni 2018 @ 13:51
    Berichten
    68
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    she ist?

    you wanna say she isssssss :-)

  3. #28
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Doctor Zhivago

    Vrijdag regen dag. Vrijdag file dag. Vrijdag Villa dag. Vrijdag Mia dag
    Na mijn eerder mislukte en timide pogingen is het nu eindelijk gelukt om samen met Mia af te zonderen naar een rustige plekje: de dubbele kamer helemaal boven in het dakgebinte (met douche!). Ze heeft enkele minuten nodig om zich in de badkamer klaar te maken. Intussen bedenk ik wel: vandaag al 3,5 uur gekamerd in de Villa met een budget van 300 euros? Oeps, foutje en ik ga vlug de portemonee eens beneden checken: nog 60 euros over (voor noodgevallen). Juist wanneer het Star time is, dan heb je maar een budget voor kortfilmp ...
    Maar zelfs die korte tijd is voldoende geweest zijn om mijn al mijn dromen over Mia te bevestigen: ik Docter Zhivago en zij Lara. Ze heeft een tijdloos filmisch gezicht, en dat voor de momenteel oudste lady van de Villa, 34 lentes. De Oscar van de kleding heeft ze al. Niemand is beter gekleed in FKK-land. En de star quality spat heel de kamer door, vooral als ze de blonde bos in full wetlook strak naar achteren gebonden in een tijdloze elegantie uit de doucheruimte treed, recht in de eenzame armen van de wachtende ijsbeer. En je weet, de winter komt eraan, het wordt frisser, maar de warmte van Mia's passie straalt en verwarmt letterlijk, dat voel je fantastisch goed in een innige omhelzing ...

    Na mijn 30 minutes of star time samen met Mia was het tijd om te vertrekken, een lange weg terug naar huis met de batmobile. Diegenen die alleen reizen, reizen het vlugst.. .
    Maar het reizen onderweg brengt ook raad. Ergens op de verkeerswisselaar van Venlo kwam de goddelijk inspiratie en heb ik een U-turn gemaakt terug naar Grefrath. De weg was donker, het regende hard, op zoek naar de Sparkasse verloren gereden in the middle of Grefrath, bijna botsing met een andere wagen (all wheels locked, very close) ...en ik was terug in de Villa with some good old cash! En dan (opnieuw) het geluk gehad om met Mia deze crazy vrijdag een vervolg te geven en een langer romantisch filmpje te maken.

    Mia is een van de toppers in de Villa, maar zondag 2 november is haar laatste werkdag in Vertigo ...



    The moon was yellow, and the night was young.
    A smile brought us together, and I was wondering whether
    We'd meet again someday.
    The moon was yellow, and a song was sung.
    That vocal inspiration gave me the inclination
    To give my heart away.
    Here we are! Is our romance to continue?
    May I look that far? Ah! My love is
    Ah, my love is yellow and the night is young.
    Laatst gewijzigd door Local Hero; 25 oktober 2008 om 18:52

  4. #29
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Stopt ze dan permanent, of enkel een tijdelijke pauze?

  5. #30
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard ik zou zelfs meer zeggen...

    Mia zat zaterdag helemaal niet lekker in haar wel heel mooie velletje...
    ... doet altijd pijn een Meid zo te zien zitten ergens in een hoekje....

  6. #31
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat hebben de 2 voorgaande berichten met recensies over de dame te maken? Mag wel gewist, net als dit bericht
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  7. #32
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Wat hebben de 2 voorgaande berichten met recensies over de dame te maken? Mag wel gewist, net als dit bericht
    Voor dat soort praktijken en wisgedrag ben je bij hookers aan het juiste adres.
    Wat dat met Mia te maken heeft? Dat ze zich niet goed voelt, dus als de bliksem erheen, haar gaan opfleuren.

    Er wordt weleens meer naast de kwestie geluld in de topics van de Meiden, ik kan zo tientallen voorbeelden van jou aanhalen. Of ambities om terug modje te worden?

  8. #33
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dat ze zich niet goed voelt, dus als de bliksem erheen, haar gaan opfleuren.
    voila, that's the spirit!
    en dat is wat ik dan ook ga doen

  9. #34
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Spanish Johnny drove in from the underworld last night
    With bruised arms and broken rhythm and a beat-up old Buick but dressed just like dynamite
    He tried selling his heart to the hard girls over on Easy Street
    But they said, "Johnny, it falls apart so easy and you know hearts these days are cheap"
    And the pimps swung their axes and said, "Johnny, you're a cheater"
    And from out of the shadows came a young girl's voice
    Said "Johnny don't cry."


    Mijn goodbyes en thankyous nog gaan overbrengen bij Mia.
    Op de kamer hebben we dan in onze fantasie nog een mooie straat opera nagespeeld: West Side Story
    Och, wat ben ik toch een bofkont om op het juiste moment, op de juiste plaats, zo'n fine fine lady tegen te komen die niet alleen interessant of grappig is, maar ook nog versterkend werkt :smileysex
    Je emoties maken gekke bokkesprongen: je voelt je tegelijkertijd verrijkt en onwaardig, gered en verdoemd
    Dat is wat het op de deze aardkloot eigenlijk om draait, de zin van het leven
    En toch besef je, life can be never this good
    Maar gelukkig is er nog de Villa of Dreams ...

    Well like a cool Romeo he made his moves, oh she looked so fine
    Like a late Juliet she knew he'd never be true but then she didn't really mind
    Upstairs a band was playing and the singer was singing something about going home
    :smile:

  10. #35
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Und zur Sicherheit noch einmal auf Deutsch: Mia kommt auf jeden Fall bald wieder in die Villa zurück - hat sie mir heute noch bestätigt

  11. #36
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Halloween Hexe

    Mia is een prachtige klassieke schoonheid, die met een licht tragische uitstraling en melancholieke oogopslag zeer bedreven het ene beertje na het andere inpalmt, en uit haar hand laat eten. In de beertjes roept ze beschermingsdrift op en ze kunnen die lieve, kwetsbare, hulpeloze vrouw toch niet zomaar tussen ruwe, brallende, bonkige en horkerige beren als een Jansen, Toppie33, RPLover of ondergetekende loslaten? De afgelopen weken daar zeer treffende staaltjes van mogen waarnemen in de bar. Kostelijk theater!

    Willem2 had me haar eens aangewezen en na een kort gesprekje met haar voelde ik me al zeer gevleid door haar aandacht. Helaas had ik al een afspraak gemaakt met een ander lekker ding dus die avond zou het niet gebeuren.

    Zoals gezegd haar vaak gezien de afgelopen weken, maar het kwam er steeds niet van. Vrijdag haar alleen getroffen achter een cocktail aan de bar. Ik zag haar kijken, 'waar zijn mijn beschermers nu ik ze zo hard nodig heb?' Overmand door plaatsvervangende schaamte en boosheid op mijn egoistische mede-beertjes die haar in de steek hadden gelaten voelde ik in mezelf een emotie die ik niet herkende. Een warm gevoel in de buikstreek, hartkloppingen, een soort Kerstgevoel, vrede op aarde en dat soort suikerspinsels. Vlot naast haar gezeten merkte ik dat er geen woorden uit mijn mond kwamen. Ook niet uit de hare. Zwijgend keken we elkaar aan. Ze legde haar hand op de mijne, kort, en nam een slokje. Mijn keel was droog en ik bestelde nog maar eens een watertje, dat ik prompt in mijn zenuwen omstootte. Kom, ZL, waar ben je mee bezig, man? Dus toch maar een kletsgesprekje gestart. En hier komt haar talent naar boven: Mia weet je ongelooflijk goed de illusie te geven dat je de enige ware bent. Op dat moment is dat ook echt zo, en dat voelt uiteraard lekker. Ze plaatst je subtiel op de roze wolk van haar volledige aandacht en off you go, destination unknown!

    Kortom, sleutel! Maar zo makkelijk gaat dat niet bij haar. 'Weet je het zeker?' 'Hoezo?' 'Nou ik heb je hier met heel andere types naar de kamer zien gaan, en ik ben niet jouw type'. Ai, ze houdt blijkbaar toch veel in de gaten. Ik wist niet dat ik zo belangrijk voor haar was maar het klopt wel, ik was met heel andere types geweest de laatste tijd. Bang dat ze misschien nee gaat zeggen, zeg ik: 'das war nur Spass, du bist die einzige grosse Liebe in meines Lebens!'. Ze verslikt zich prompt in haar cocktail en proest het uit. 'Du bist verruectk!' 'Ja, kann sein, aber trotzdem will ich gerne mit dir...' Mijn charmes werken prima, en ze gaat een sleutel halen. Ik ga alvast maar douchen. Ik ben er nog niet aan gewend dat dat in de meeste kamers ook kan.

    Als ik terugkom in de bar komt ze naar me toe en verkassen we naar boven. We chitchatten wat over gemeenschappelijke beertjes die zij intiemer kent dan ik (en dat hou ik graag zo), ze is overigens uiterst discreet heren dus ik weet niets verder . Dan gaat ze douchen, en ik lig in zalige afwachting van wat komen gaat.

    Heerlijk fris komt ze in mijn armen liggen en ...






    (ja, hier stopt het verhaal. Voor ik het weet zijn we van de kamer. In mijn beleving 10 minuten, maar het blijkt ruim anderhalf uur later. Een tovenares, dat is ze. Zeer gevaarlijk want o zo goed in het verleiden en geboeid houden van onschuldige beertjes. ZL ontspringt haar dans enigzins, want ook al weet ze hem op zijn zwakke punten volledig in te palmen, hij ziet toch wel wat en hoe ze dat doet. Zeer geraffineerd drukt ze al zijn knopjes in tot hij als een hijgend hondje aan haar voeten hangt. Was ZL een beginnend beertje geweest, dan had hij zijn hart en ziel compleet en onherroepelijk aan haar verpand, al zijn wereldse bezittingen aan haar voeten gelegd, niet helemaal voor niets, maar slechts wat aandacht was genoeg geweest. Ze is een artieste van topklasse, en verdient dan ook op de ZL schaal een 9+.)
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #37
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Morgen weer in VV!
    euh ... is Mia nu al terug in de Villa of Dreams

  13. #38
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    euh ... is Mia nu al terug in de Villa of Dreams
    Gisteren niet gezien... Ik heb verkeerde info doorgekregen van een 'bevriende' ijsbeer... Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig Als ik hem weer zie zal ik hem kielhalen, nadat hij 30 zweepslagen heeft gekregen, een paar uur aan de schandpaal heeft gestaan en wat ik nog meer voor moois kan verzinnen... :teuflisch
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  14. #39
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    euh ... is Mia nu al terug in de Villa of Dreams
    Nee hoor, de wens was vader van de gedachte bij zakkenleger. Gebeurt hem wel vaker... :green_smi
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  15. #40
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Nee hoor, de wens was vader van de gedachte bij zakkenleger. Gebeurt hem wel vaker... :green_smi
    Ik wens nu dat Extince eindelijk zijn recensie van Mia eens ging schrijven :teuflisch maar ook daar moeten we waarschijnlijk nog tot het eind van dit jaar op wachten (hint, hint :thefinger)
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  16. #41
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Ik wens nu dat Extince eindelijk zijn recensie van Mia eens ging schrijven :teuflisch maar ook daar moeten we waarschijnlijk nog tot het eind van dit jaar op wachten (hint, hint :thefinger)
    De ultieme recensie over Mia is al geschreven en wel door ene zakkenleger en daar heb ik niets aan toe te voegen. Het was de spijker op de kop :D. Mia is een artieste, maar wel een van de betere...
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  17. #42
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Warming up to the ice age

    De Russische Tsarina is terug in de Villa of Dreams, taking control of all attention. Ik was in drukke romantisch pourparlers met Sina waanneer ik ze zag opduiken. Alvorens mijn dreamdate met Sina boven af te werken, nog effe vlug poolshoogte gaan nemen bij Mia. Ze zou blijven tot 28, en ik dacht direct, O wauw tot 28 december, maar eigenlijk bedoelde ze: tot 28 november ...

    Oh oh oh, nog altijd moeilijk te geloven dat Mia terug op haar troon zit in de Villa of Dreams

  18. #43
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Mia's Room

    Understanding Mia... why it is that she is so misunderstood... just because she is popular... the fact is that many men love her... they call her number and some even bring her gifts... toys... anything she wants... so because of this she has been thought of as a woman who uses her beauty and talents to her advantage... She is a pretty woman... desirable... but sometimes she is sad and lonely... there is a dark hall that leads to her heart... Who is brave enough to walk up the stairs and that dark hall of her past to save her? A wall has been built around her heart and on that wall hangs the pictures of ... the Heroes... who couldn't keep her safe... that sadness that shows in her face... but she hides her true desire... and when the Hero comes knocking she smiles pretty... cause she knows he wants to be her boy... he doesn't just want to have her.... he wants her to have him... she can trust him with her heart and surrender... to his passion... cause he is hers... and so... he enters Mia's Room... they kiss... and explode into each others.
    She says "baby if you wanna be wild... you got a lot to learn, close your eyes... let them melt, let them fire, let them burn."
    She takes him into the darkness of her past...but in that darkness there are hidden worlds that shine... she has something special... and when he holds her close she makes those hidden worlds his... she is amazing and he knows it... he knows that he's never gonna let her go... and he makes sure that she knows that he's gonna give all that he's got to give... she can be sure that she is all that he wants... and all that he lives for is to make her his... Tonight!!

  19. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    De discussie waar Mia in een kwaad daglicht werd gezet is verplaatst.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #45
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Mia, ik zou haar zo kunnen opeten, haar zo kunnen naar een kamer dragen, en haar behandelen als een Koningin.....
    ...je ferai un domaine.... (neen, geen eigen forum) ou l'amour sera roi.... ou l'amour sera loi ... ou tu seras Reine....
    Mia, een goddelijke Meid op mooie steltjes, en als ze zo door de Villa flaneert, word ik een beetje warm, warm vanbinnen.
    Ik wil de plinten doen trillen, haar sjoepap gewoon vernietigen, haar binnenband binnenste buiten keren....

    Helaas, driewerf helaas, Mia heeft meer dolgedraaide momenten dan goede.
    Sommigen noemen het kieskeurig, en een spelletje van haar, ik noem het meer gewoon compleet van God los, totaal van de wereld af.
    :wink:

    I can feel your pain erpee, ik heb op diezelfde Boulevard of broken dreams gezeten als jij, vruchteloze pogingen gedaan om met Mia die Easy Street binnen te rijden ... De scene die jij uitbeeld doet mij denken aan bepaalde schilderijen van Edward Hopper, Nighthawks en ook aan New York Movie ...

    ... het doet mij ook denken aan een bepaalde avond in oktober. Ik was juist terug aan de bar na enkele uurtjes samen met Yvonne. En Mia zat alleen aan de bar. Opnieuw mijn kans gewaagd, maar het gesprek vlotte niet erg. Zelfs Yvonne (die druk bezig was) kwam even poolshoogte nemen. Ik probeerde Yvonne duidelijk te maken dat indien het (opieuw) niet zou lukken met Mia die avond wij er dan maar nogmaals een tweede romantisch date van de avond moesten maken...

    ... maar toen gebeurde het, onbewust sprak ik eigenlijk de magische woordjes uit om tot Mia door te dringen: ik vroeg haar of ze graag een massage wou en het antwoord was volmondig JA! En toen ging alles vanzelf. En ik moet zeggen dat Mia mij heeft geïnspireerd, dan ik dankzij Mia toch weer wat bijgeleerd heb, toch weer een heel klein beetje een beter mens ben
    geworden.(Her)lees niet alleen de commentaren op over Mia op dit forum, maar ook en vooral, de commentaren over Mia van de youppienautes op youppie.net spreken voor zich:

    ... Mia l'incarnation de la douceur féminine
    ... Peut être très langoureuse, et féline, à déconseiller aux amateurs de sexe pur et dur
    ...( pas de détails, nous sommes dans le grand art, et c'est une lady....)
    ...La prochaine fois, j'irai voir un astrologue pour connaître la meilleure conjonction utile à une rencontre charnelle avec Mia. Je
    devais avoir mon Jupiter qui ne devait pas coller avec Saturne...à quoi ça tient !!


    Als we van een ander forum kunnen leren om zelf beter te kunnen worden, dan moeten we dat zeker doen, nietwaar Laurent :D

    Maar als het dan toch niet echt lukt, probeer die frustatie, die verlangens voor iets positief te gebruiken, voor iets creatief. Ik weet dat je dat kunt erpee ... Trouwens was jij het niet die tegen mij zei dat er nog zoveel andere dames in de club zitten? Ze zitten zelfs op dit forum

    Het laatste beeld van Mia is opnieuw aan de bar tijdens de Weihnachtsparty: Mia staat samen met Yvonne te praten aan de bar. Een mooier beeld van de Villa of dreams kan ik mij niet inbeelden. Een symbolische wisseling van de wacht: Yvonne, my first lady en Mia, waarmee ik de laatste maanden de meeste uren heb samen doorgebracht...




    Nu op kerstdag, na het feest voor de familie en de beste vrienden vergeet ik onze vriendinnen ook niet, so the stars shine bright with you in my heart Mia, my beautiful Tsarina ...

  21. #46
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Om te voorkomen dat dit topic weer ontspoord gooi ik het nu even op slot. Ik ben vandaag niet meer on-line en momenteel zijn er geen andere mods aanwezig, vandaar.

    IK heb geen zin in geroddel over een dame en verdachtmakingen.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #47
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Op slot? Is het nu echt op slot?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Om te voorkomen dat dit topic weer ontspoord gooi ik het nu even op slot. Ik ben vandaag niet meer on-line en momenteel zijn er geen andere mods aanwezig, vandaar.

    IK heb geen zin in geroddel over een dame en verdachtmakingen.

    Groet,
    Big30

  23. #48
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Nee was een grapje van Big30 :D. Heerlijke humor
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  24. #49
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln piep zei de muis in ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Nee was een grapje van Big30 :D. Heerlijke humor
    Piep..... Oei, het werkt toch nog .....

    Herkansing.... voor mij of Mia......ik heb duidelijk gesteld... ik zou haar willen omarmen, haar in mijn armen sluiten, naar de kamer dragen, en jacques Brel citeren.

    En dan nu genuanceerder, Mia is geweldig, als ze bereikbaar is, maar ik zou nooit met haar de kamer opkunnen, als ze zich gedraagt zoals de laatste weken. Dat kan en wil ik haar niet aandoen.
    En (deze neem ik voor eigen rekening) ik kan niet begrijpen dat er beertjes zijn die haar in deze toestand wel mee de kamer op willen. Ik vrees dat Mia momenteel hulp nodig heeft.

    Als we dit als achterklap en geroddel beschouwen, dan vraag ik me af wat jullie doen met Damestopics, waar een Meid op haar kamerperikelen volledig met de grond gelijk gemaakt wordt. Of dat beschouwen we dan wel als objectief, nuttig en informatief?
    Als Mia zich tegen mijn "achterklap" niet kan verdedigen, wat dan met die andere Meiden, die droog gepakt worden? Kunnen die zich verdedigen, hebben die dan geen recht op antwoord? Of is dat niet eens zo belangrijk? Ze moeten ons maar niet bedotten?
    Heel dit forum verliest alle geloofwaardigheid, als we niet meer open en eerlijk EN objectief mogen weergeven wat er zich werkelijk afspeelt in onze clubs, en een Meid als Mia heeft momenteel jullie lovende verhalen echt niet nodig, ze heeft geen seks nodig, ze heeft een andere attitude, en hulp nodig.
    En als we dit niet meer kunnen vermelden, dan gaat het de totaal verkeerde kant op met dit forum.....

    En ik herhaal:Moi je t'offrirai....des perles du pluie....venues de pays...où il ne pleut pas......je creuserai la terre.....jusqu'après ma mort.....pour couvrir ton corps.....d'or et de lumière....je ferai un domaine.....où l'amour sera roi.....où l'amour sera loi....où tu seras Reine.....
    :wink:

  25. #50
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...
    Ik vrees dat Mia momenteel hulp nodig heeft.
    ...
    Gaaaaap... Nee, niet weer, toch? Mods, svp wissen, en desnoods even een ban van een paar weken. Totdat rplover eindelijk begrijpt dat

    a) dit forum gaat over onze ervaringen met de DVPs, en hun dienstverlening
    b) dit niet een hulpverleningsforum is voor al dan niet hulpbehoevende DVPs
    c) als een of meer beren toch hulp willen verlenen, ze dit dan maar via IM, email of telefoon of zo moeten organiseren.
    d) de 'hulp willen verlenende' beertjes zich eens goed moeten afvragen wat hun motief nou eigenlijk is. Ik ben niet zo van de altruistische school...

    ZL, die voor M hoopt dat R een tijdje uit haar vaarwater blijft...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Diamond 468*60   Living Room 468*60