Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 60

Discussie: Mia (Russische)

  1. #51
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Zo we gaan dit draadje mooi afsluiten.

    Indien Big30 tijd heeft morgen dan gaat hij de desbetreffende ijsbeerkinderen het nog eens trachten uit te leggen

    Ik was er al letterlijk en figuurlijk doodziek van

    Nog een prettige 2de kerstdag :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #52
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Zo we gaan dit draadje mooi afsluiten.

    Indien Big30 tijd heeft morgen dan gaat hij de desbetreffende ijsbeerkinderen het nog eens trachten uit te leggen

    Ik was er al letterlijk en figuurlijk doodziek van

    Nog een prettige 2de kerstdag :wink:
    Big30 heeft ZL via IM oneindig vaak tekst en uitleg gegeven! Gisteren moest hij Zl uitleggen waarom dit topic gesloten was. Big30 deed zijn best. Gisteren vroeg ZL om dit topic open te houden voor verdere discussie en nu vraagt hij om dit topic te sluiten ?

    Big30 heeft volstrekt geen behoefte om aan de armen der geest, meer in het bijzonder ZL en RPL tekst en uitleg te geven.

    Ik word van de opmerkingen van ZL en RPL ook doodziek en geef er nu de voorkeur aan te gaan slapen! Het verzoek door Zl uitgesproken willig ik in d.i. vervolg je discussie met RPL per IM.

    Met Vriendelijke groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #53
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard You've lost that lovin' feeling,

    Met Mia altijd een mooie cinematografische tijd beleefd. Ze ziet eruit als een filmster en daardoor krijg je ook de indruk dat je zelf meespeelt in een leading role. Die ene keer waande ik mij Omar Sharif in Doctor Zhivago, de ander keer zat ik middenin een romantische scene uit West Side Story ...

    Als je dat niet gewoon bent, dan ga je vliegen, heel hoog. Oh wat is het mooi om af en toe in hogere sferen te vertoeven. I took week-long vacations in the stratosphere. Maar dan, I came crashing down like a drunk on a barroom floor...

    Gisteren was zo'n bluesdag, zo'n dagje dat je geen leading role meer speelt, maar slechts een figurantje in de zoveelste casting ...
    Ach, het zal wel niet alleen aan Mia liggen, maar ook aan mij. Zij heeft een job te doen, maar ik heb ook een job te doen.

    Nadien was ik de kluts zodanig kwijt dat ik per ongeluk de verkeerde deur open deed (binnen er was volop een show aan de gang...) en ook nog een paar glazen omver gestoten en gebroken aan de bar (sorry Anna ...:o). Als een broken Hero terug in de wagen gestapt ... I was spinning around a dead dial. Just another lost number in a file. Driving through a dark hole. Just searching for a world with some soul. En toen hoorde ik die stemmen door de speakers:

    Now there's no welcome look in your eyes
    when I reach for you.
    And now your're starting to critisize little things I do.
    It makes me just feel like crying, (baby).
    'Cause baby, something in you is dying.

    You lost that lovin' feeling,
    Whoa, that lovin' feeling,
    You've lost that lovin' feeling,
    Now it's gone...gone...gone...woooooah



    Bij de thuiskomst nog eventjes het nachtcafé op de chat van YBF bezocht. Ponnetje, Joop, Pling, Sonny boy, Kees en anderen zaten daar. Altijd super dat je na een bezoekje je verhaal toch een beetje kwijt kunt, tegen wie moeten we het anders vertellen, je hond, een imaginaire vriend, ... En Tiga kwam in het nachtcafé nog met een ultieme mop: 'Jullie mogen nog 1 berichtje posten want de server loopt vol ...'Hahahahahaaaaa, goede mop Tiga, goede mop

  4. #54
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard you play the loving woman

    Mia gaat nu nog een weekje in de Villa of dreams blijven alvorens te genieten van een welverdiende vakantie. Bon voyage my lovely Tsarina.
    Hopelijk blijft ze niet te lang weg ...

    En nog de beste groeten aan al die broekschijters die niet durven schrijven

    ps: en mochten jullie het niet weten, maar die "You've lost that loving feeling" ging eigenlijk over mij, niet over Mia. Ik wist me toen geen raad met mijn gevoelens, you play the loving woman, I play the faitfull man, well just don't look to close in the palm of my hand ....
    Haar service is nog altijd tops en haar verschijning in de Villa is aantrekkelijker dan ooit

  5. #55
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Mia gaat nu nog een weekje in de Villa of dreams blijven alvorens te genieten van een welverdiende vakantie. Bon voyage my lovely Tsarina. Hopelijk blijft ze niet te lang weg ...
    ... ik dacht dat ik de primeur had, maar Radio Villa blog heeft dan toch figuurrlijk en letterlijk de puntjes op de i gezet: Mia will stay until February.

  6. #56
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik heb vandaag een Mia ontmoet die voldoet aan jullie beschrijvingen, werkt 6 dagen in de week, had een paarse jurk aan, zeer vriendelijk en zeer goed op de kamer, lijkt een beetje nors te kijken is druk bezet maar een topper! is dit dezelfde?

  7. #57
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    ik heb vandaag een Mia ontmoet die voldoet aan jullie beschrijvingen, werkt 6 dagen in de week, had een paarse jurk aan, zeer vriendelijk en zeer goed op de kamer, lijkt een beetje nors te kijken is druk bezet maar een topper! is dit dezelfde?
    Mia draagt vaak een jurk, eigenlijk bijna altijd! Ze kijkt wel eens een beetje nors is vaak druk bezet en vele IJsbeertjes vinden Mia een Topper!

    Ik denk dat je inderdaad een sessie hebt gehad met Mia !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #58
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    helaas was mijn wandelvriend 2 dagen niet van haar zijde af te slaan dus ik heb haar nog niet mee mogen maken maar ze staat hoog op mijn to do list!

  9. #59
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Mia is spoorloos.......mods verplaatsen naar topic "spoorloos" van de KRO
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  10. #60
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard lost but not forgotten

    Afgelopen week was ik tijdens een wandeling stommelings naar de titelsong van 'Once upon a time in the West' aan het luisteren. Een boel herinneringen aan Mia kwamen toen naar boven. Ik heb die titelsong toen eens tijdens een kamersessie in de Villa of dreams laten horen.

    Tot mijn grote verrassing was Mia blijkbaar een grote fan van dit soort (klassieke) muziek. Ik heb haar toen een groot plezier kunnen doen door de soundtrack van die spaghetti-western cadeau te kunnen doen.

    Componist Ennio Morricone maakt gebruik van een beklijvende, woordenloze vrouwelijke zang op het belangrijkste thema waarvan je stil wordt. De onvergetelijke film gaat over een overgangstermijn in de Amerikaanse geschiedenis met de bouw van de spoorweg transamerican door middel van een slaperig, wijdverbreide Arizona stad: een ex-prostituee die een nieuw leven voor zichzelf, een monsterlijke revolverheld, een goedkope-maar-sluwe opportunist, een rustige, mysterieuze wreker en het Oude Westen zelf, maar het zou zich evengoed in NRW kunnen afspelen :smile:
    De muziek vertolkt de verschillende gevoelens en emoties die spelen in de fysieke sfeer van de westen.

    Bij het afscheid zei Mia dat ze bij het luisteren van deze filmmuziek aan mij zou denken. Ik ben haar alvast nog niet vergeten ...
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

  Diamond 468*60