Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73

Discussie: Amanda (Indische)

  1. #51
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wil in de weekends in VM werken. Vorig weekend was haar eerste weekend. Kan dus weer verplaatst worden.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #52
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard was lang geleden

    Omdat het een prachtige nazomerdag was, ontmoette ik Amanda buiten. Ze kwam goeidag zeggen terwijl ik met Isabella en mede-beren in het zonnetje zat. Dat was precies weeral een eeuwigheid geleden dat ik haar nog gezien had. Al snel kreeg ik, tussen het gesprek en de grapjes door, de vraag of ik vandaag met haar zou gaan kameren. Ik liet dit voorlopig in het midden. Dat ze het daarbij niet zou laten :wink:, bleek verschillende keren later op de dag.

    Af en toe kwam ze dus nog eens polsen door lief en aanhankelijk te doen. Tegelijk zette ik, hoe verder de dag vorderde, steeds meer mijn zinnen op Isabella. Isabella zou ik misschien nooit meer zien, Amanda duikt toch telkens weer ergens op .

    Na de sauna kreeg ik af te rekenen met een sterke zet van Amanda. Ik was wat aan het zwemmen en ze kwam aan de rand van het zwembad staan. Een paar lieve woordjes, ondeugende handjes, een kusje…. Ze maakte het me niet makkelijk en dat wist ze! Als toemaatje kreeg ik nog wat wijn in mijn mond gegoten van op redelijke afstand zodat de helft van het glas niet in mijn mond verdween maar over mijn borstkas in het zwembad. Hoewel mijn elfde vinger positief reageerde, hield ik me toch bij mijn intens voornemen om met Isabella te gaan.

    Een laatste poging ondernam Amanda op de dansvloer. Ik was aan het dansen met Isabella en ze kwam even mee dansen, eigenlijk om te proberen of ze me toch niet van de dansvloer kon weghalen naar een bed op kamer. Vrij kordaat (al zeg ik het zelf) hield ik voet bij stuk. Het zou Isabella worden . Ik had Isabella dat immers min of meer al laten verstaan. Het zou niet mooi geweest zijn anders, van mij.

    Hoe het dan toch gebeurde dat ik toch met haar naar kamer vertrok na middernacht kan je lezen onder het item van Isabella.

    Ik liep dus rond middernacht haar richting uit. Ik begon haar lief te strelen, lief vast te pakken en trachtte haar duidelijk te maken dat ik zin had om met haar naar boven te gaan. Ik moet nogal duidelijk geweest zijn in mijn handelingen want ze vroeg me al snel of ik van gedacht veranderd was. We bleven nog even in de bar en vertrokken dan (niet naar boven) maar naar een benedenkamer.

    Op kamer was het weer een tof gebeuren. Misschien kwam het door de historie met Isabella maar ik was op kamer wat wilder dan anders. Het ging er allemaal speels aan toe. Hoewel ik eigenlijk meer haar verwend had dan andersom, vertelde ze na de sessie. Ze had ergens een punt maar omdat ze opging in mijn verwennerij, verwende ik ook mezelf en kreeg ik al een spontaan orgasme, nog bijna vooraleer ik het goed en wel besefte. De sessie was een beetje uniek op zich, wat het net zo tof maakte.
    Deze keer eens zonder ijsblokjes :wink:. Vooraleer we even gingen douchen verkenden we mekaar lichaam al en knuffelden we wat rechtstaand aan het bed. Een paar kusjes en uiteindelijk belandden we plof in het bed. Vooraleer het echt spektakel kon beginnen zijn we toch eerst gaan douchen. Terug in de kamer kleedden we ons uit en nam ik Amanda op mijn schoot, achterstevoren. Daar kreeg ik een aparte soort lap dance. Het ging allemaal nog wild en makkelijk omdat Amanda net met haar handen kon steunen tegen de muur van de kamer. Daarna op bed mekaar wat geteast en getonzoend. Op een gegeven moment lag ik op haar, zij met haar buik op de matras en kon ik op een beetje dominante manier haar een beetje plagen met mijn stijve lul in de omgeving van haar poesje. Daarna toverde Amanda een condoom over mijn sjarel en begon me te pijpen. Niet zo heel lang, heel even maar zelfs, maar dat lag aan mij. Pijpen is niet hetgeen ik absoluut niet kan overslaan en ik wou beginnen met de eigenlijke daad. Ook dit duurde niet al te lang. Seksenfun was er misschien nog niet helemaal bij maar vooral heel moe. Gewoon geen fut meer na ons gespeel daarvoor al en het nachtelijke uur. Nog wat tongzoenen, kusjes, strelingen en ondeugende strelingen en kusjes van mij over haar hele lichaam om zo uit te komen bij haar poesje. Mijn tong was blijkbaar niet zo vermoeid als de rest van mijn (innerlijk) lichaam , dus besteedde ik daar uitgebreid tijd aan omdat Amanda er duidelijk erg in op ging. Tijdens het vingeren liet Amanda zich helemaal gaan. Een fijn moment. Iets daarvoor, tijdens het beffen was seksenfun dus bijna voor ie het wist al klaargekomen. Doordat zij er zo van genoot en in opging. Dat maakt mij dus ook heel opgewonden.

    Toen we weer in de bar aankwamen stond er nog steeds de kaasschotel, die ik eerder al zag maar liet voor wat ze was (met enige spijt) omdat ik dus nog van plan was om in actie te schieten (letterlijk ). We hebben samen nog wat gesnoept van de kaas.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #53
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Amanda...een tipje van de sluier misschien??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door missmarple Bekijk bericht
    hallo Beertjes,
    Morgen en overmorgen zullen Manon en ik, en waarschijnlijk Ashanti weer te vinden zijn in de VM.
    Hopelijk word het een gezellig weekend.

    xxx
    Hey Amanda, mooi dat jullie er tijdens de Halloween party zijn!
    Weet je al hoe jullie verkleed gaan??
    Wel spannend voor ons als jullie niet al te onherkenbaar verkleed zijn.
    Gaat RP jullie misschien body painten???
    Wil je alvast een tipje van de sluier oplichten...of moeten we er zelf maar achter zien te komen??

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  4. #54
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Lächeln en dat lintje knippen in de Sans dan???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door missmarple Bekijk bericht
    Goede dag allemaal.....
    Morgen zullen Manon en ik weer gezond en wel op de verjaardag van Erpee aanwezig zijn.
    Dus hopelijk tot morgen!!!

    Dikke kus,
    Amanda en Manon
    Hey Amanda ,
    wie gaat er dan dat lintje doorknippen voor de opening van de Sans dan??

    Gustomass die nu snel naar zijn schaar gaat zoeken....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  5. #55
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    31 december 2012 @ 19:57
    Locatie
    ergens in z.o brabant
    Berichten
    286
    Discussies
    37
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    de eerste dame waarmee ik afgelopen zaterdag mee naar boven ging was Amanda. het was de slechste sessie die ik heb gehad die dag . ze likte meer langs mijn piel dan dat ze mijn dop voledig in haar mond nam. het was letterlijk en figuurlijk weggegooid geld. gelukkig was het maar 30min
    Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

  6. #56
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 00:09
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    ^ De term "ongelikte beer" is hier dubbel van toepassing

  7. #57
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @zedd, jeepie geeft zijn ongezouten mening. Kun je het mee eens zijn of niet, maar het is zijn ervaring en in ieder geval glashelder. We zijn niet allemaal mooischrijvers zoals jij.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  8. #58
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Inderdaad ZL, en misschien is niet iedereen zijn klik met een dame of verwachtingspatroon hetzelfde. Een negatieve ervaring neerpennnen moet kunnen, maar met respect voor de dame in kwestie, en dat mis ik hierboven toch wel een beetje.

  9. #59
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln benieuwd

    Ik ben enkel benieuwd of "jeepie" het ook zo tegen Amanda heeft verwoord, of dat ie enkel in de ongelikte beer uithangt op het forum, en de Meid in kwestie er niet over aangesproken heeft
    Misschien was je dop wel niet te vreten , laten we effe Amanda zelf aan het woord? Of is dat te gevaarlijk voor de egotjes hier, als de meiden ons gaan recenseren?

    erpee :wink:

  10. #60
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    @ dupke: wat vind je nou precies niet respectvol? Ik lees dit vrij toevallig, en ik ken geen enkele van de actoren, maar ik vind het vrij sec en objectief (binnen de persoonlijke subjectiviteit).
    Persoonlijk vind ik de reactie van rplover - over die niet te vreten dop - daarentegen vrij vulgair en onbeschoft... Alleszins van een ander kaliber... Een aanval ad hominem...
    Wat ik wel merk is dat een aantal beertjes blijkbaar o zo graag op een goed blaadje staan bij meelezende dames... Vind ik geen probleem, in een vorig leven heb ik ook één-tweetjes met schrijvende dames uitgevoerd (hè Willem), maar hou de discussie dan wel rationeel...
    Maar misschien triggert de hoop op een knuffel van Amanda bij sommigen verregaande (verblinde) reacties.

    @ Amanda: geen kwaad woord over jou overigens...
    I drown by the flood of your beauty.

  11. #61
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    ^ De term "ongelikte beer" is hier dubbel van toepassing
    Prachtige humor
    I drown by the flood of your beauty.

  12. #62
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool ik ben vulgair en onbeschoft, vraag het maar aan de Meiden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    @ dupke: wat vind je nou precies niet respectvol? Ik lees dit vrij toevallig, en ik ken geen enkele van de actoren, maar ik vind het vrij sec en objectief (binnen de persoonlijke subjectiviteit).
    Persoonlijk vind ik de reactie van rplover - over die niet te vreten dop - vrij vulgair en onbeschoft... Alleszins van een ander kaliber...
    Wat ik wel merk is dat een aantal beertjes o zo graag op een goed blaadje staan bij meelezende dames...
    Ik herhaal zijn woorden, namelijk "dop".
    Uiteraard was dat de bedoeling, Gondolas, en neen, ik wil niet op een goed blaadje staan bij Amanda, interesseert me geen ene moer.
    Ben alleen benieuwd of de "dop" ook aan Amanda zijn ongenoegen over de sessie heeft geuit, of dat ie enkel de ballen heeft dit op het forum te doen.

    Ik ben van een ander kaliber, beste Gondolas, ik ben van dat kaliber, dat de forumleiding het zelfs netjes vindt (tenminste ze laten het toe) dat mijn echte naam met bijbehorende foto op chat geplaatst wordt.
    Van onbeschoft en kaliber gesproken,gekker moet het niet worden hier... .


    erpee - die graag Meiden lastigvalt, bepotelt, onbeschoft en vlugair is

    En nu Amanda zelf aan het woord, alles kan en mag hier toch deze dagen, ik ben uitermate benieuwd wat zij hierop te zeggen heeft

  13. #63
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Ik ben van een ander kaliber, beste Gondolas, ik ben van dat kaliber, dat de forumleiding het zelfs netjes vindt (tenminste ze laten het toe) dat mijn echte naam met bijbehorende foto op chat geplaatst wordt.
    Van onbeschoft en kaliber gesproken,gekker moet het niet worden hier... .


    Waarom zo onduidelijk erpee
    Ben ik niet gewend van jouw.

  14. #64
    Geregistreerd
    6 juli 2008
    Last Online
    23 februari 2013 @ 17:40
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik plaats zelden berichten op dit forum omdat ik van mening ben dat wat er op de kamer gebeurd iets is tussen de dame en mij. Voor mij is dat respect richting de dame.
    De reactie van Jeepie over zijn kamer ervaring met Amanda schoot mij echter in het verkeerde keelgat. Oké het is zijn ervaring over de sessie met Amanda en zoals Dupke al zei mag je best een negatieve ervaring neerpennen, maar ik vind de reactie zoals die nu verwoord is getuigen van weinig respect richting Amanda. Ik ken Amanda al sinds haar eerste dag in saunaland en heb nog nooit een slechte ervaring met haar gehad. We hebben allemaal weleens onze dag niet (misschien Jeepie afgelopen zaterdag wel), maar dan hoef je dat nog niet in deze bewoordingen op het forum te zetten.
    Voor de goede ook ik ken geen van genoemde actoren persoonlijk.

  15. #65
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Puur academische belangstelling, maar welke bewoordingen zijn nou eigenlijk fout?
    Het is een erg negatieve recensie en erg subjectief (voor mij zou ze niet erg relevant zijn als ik Amanda eventueel zou willen bezoeken), maar ik vind er binnen de context van dit forum niks mis aan.

    Maak me even wijzer ;-) ?

    @pilot: weinig berichten, maar veel Amanda-berichten ;-)
    I drown by the flood of your beauty.

  16. #66
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Puur academische belangstelling, maar welke bewoordingen zijn nou eigenlijk fout?
    Pure interesse (en volledig off topic) van een beertje: wat levert zo’n academische YBF-studie nu zo al op?

  17. #67
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    31 december 2012 @ 19:57
    Locatie
    ergens in z.o brabant
    Berichten
    286
    Discussies
    37
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pilot44 Bekijk bericht
    Ik plaats zelden berichten op dit forum omdat ik van mening ben dat wat er op de kamer gebeurd iets is tussen de dame en mij. Voor mij is dat respect richting de dame.
    De reactie van Jeepie over zijn kamer ervaring met Amanda schoot mij echter in het verkeerde keelgat. Oké het is zijn ervaring over de sessie met Amanda en zoals Dupke al zei mag je best een negatieve ervaring neerpennen, maar ik vind de reactie zoals die nu verwoord is getuigen van weinig respect richting Amanda. Ik ken Amanda al sinds haar eerste dag in saunaland en heb nog nooit een slechte ervaring met haar gehad. We hebben allemaal weleens onze dag niet (misschien Jeepie afgelopen zaterdag wel), maar dan hoef je dat nog niet in deze bewoordingen op het forum te zetten.
    Voor de goede ook ik ken geen van genoemde actoren persoonlijk.
    zal wel te maken hebben dat ze voormij 2 uur gekamerd heeft. maar dan nog vond ik haar service slecht. en was ze goed geweest dan had ik vol lof over haar geschreven. maar nu heb ik het in een paar zinnen ff kort en krachtig beschreven. ik heb vantevoren nog wel gezellig gebabbeld met haar. en als ik daarna vind dat ze het niet goed doet op de kamer. dan hou ik gewoon mijn mond dicht. want mijn ervaring is. ga je met de dame in kwestie in disscussie dan kun je de rest van de dames ook wel vergeten. en vooral in zo'n kleine club als VM. want de dames zijn net kippen en kwebbelen alles door. en vooral als ze met 3 vriendinnen een weekendje naar VM gaan. en ik heb geen zin in om de rest van de dag tegeneen zure pruim aan te kijken. omdat ik tegen haar had gezegd dat ze slecht is. nu hou ik het voor mezelf en loopt ze elke keer lachend voorbij.

    ik zal voorlopig ook niet meer naar VM gaan. zie algemeen VM
    Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

  18. #68
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Oeps, niks zeggen ter plekke en het hier dan zo neerpennen. Ik wil je niet ongerust maken maar Amanda ga je misschien nog wel eens onder ogen komen in een andere club . Een gelukje voor jou, ze meldt zich gewoonlijk aan op het meeting point .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #69
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard nederlands

    Maar beren toch jullie weten allemaal dat de nederlandse dames een goede opvoeding hebben gehad.
    Deze dames pakken het gebruiks voorwerp altijd goed in voordat ze er mee gaan spelen .
    Wanneer ze een dildo gebruiken doen ze er nog een condoom om ,dat heet automatisme

  20. #70
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    31 december 2012 @ 19:57
    Locatie
    ergens in z.o brabant
    Berichten
    286
    Discussies
    37
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Oeps, niks zeggen ter plekke en het hier dan zo neerpennen. Ik wil je niet ongerust maken maar Amanda ga je misschien nog wel eens onder ogen komen in een andere club . Een gelukje voor jou, ze meldt zich gewoonlijk aan op het meeting point .
    die clubs waar ik meestal naartoe rij zullen hun wel te ver vinden. en VM ligt vlakbij de snelweg waar vanuit je zo van DenHaag of terug kunt rijden. en als ik haar nog eens tegenkom in een andere club dan negeer ik haar toch gewoon. en wie weet herkent ze mij dan nog niet eens

    en er zijn er genoeg die zijn mond dicht houden tegen de dames en het hier later gewoon neerpennen.

    daar is dit forum toch voor gemaakt om ervaringen uittewisselen over de dames. dat is het risco als je op je rug werkt
    Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

  21. #71
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Mediatraining, Jeepie.

    En dames die óns recenseren, daar zit ik op te wáchten!
    Maar helaas, het zal nooit gebeuren.
    #Ursi polari, aardig beest#

  22. #72
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Wat ik wel merk is dat een aantal beertjes blijkbaar o zo graag op een goed blaadje staan bij meelezende dames...
    Valt mij ook op en het trieste is dat ik niet anders had verwacht

  23. #73
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard nederlandse dames

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Valt mij ook op en het trieste is dat ik niet anders had verwacht

    Weet je waarom ik altijd naar duitsland rijd?

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

FKK Artemis 468*60