Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 400 van 419
  1. #376
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:55
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    271
    Thanked
    82 in 40 posts

    Standaard

    Zuletzt im Sixsense begegnet. Frau mit toller Ausstrahlung. Für meinen nächsten Besuch vorgemerkt.

  2. #377
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    Afgelopen week voor de 2e keer in 2 jaar (en de 2e keer in 2022 in Hamminkeln) mijn ijsberen-outfit uit de mottenballen gehaald en in Club Venus neergestreken. Japie heeft nog niet helemaal zijn draai gevonden. Onbekende ijsberen (ben toch al niet iemand die zijn soortgenoten snel opzoekt) maar ook dames die zich vooral met elkaar lijken bezig te houden, maar weinig contact proberen leggen met een onbekende prooi...
    Liana bleek een uitzondering. Verscheidene keren oogcontact en vriendelijk lachen. Daarna haar aan het 'werk' gezien samen met een andere dame in de kino, waarbij de betreffende ijsbeer goed oraal verwend werd (zowel met tongzoenen als wat lager). Daarbij heeft ze iets geils over zich, een geile blik, wat meer gevormd lijf dan de erg slanke hertjes en een vrolijke, uitnodigende oogop slag.
    Na een uitnodiging om bij me te komen zitten was de wedervraag of ik niet even met haar naar buiten wou? Zeker, het was lekker weer, en heerlijk rustig daar. Alvast een beetje kennis gemaakt, de wensen doorgenomen (Liana: 'Ik hou van zoenen, maar alleen met 'gentlemen')... en daarna de kamer opgezocht.
    Op spiegelkamer 6 ontspon zich een sessie die wat mij betreft hoog in de top van sauna sessies stond. Zoenen kan ze inderdaad geen genoeg van krijgen, en is heerlijk actief, waarbij ze niet schroomt het gevecht met je tong aan te gaan. Pijpen diep, maar met gevoel, weinig hand inzet en tijdens het neuken heerlijk strak, ondanks dat ze toch al wat jaartjes verder is dan de jogere dames in Venus (ze zegt 34 te zijn). En ze geniet er zelf merkbaar van: tijdens het beffen werd ze heerlijk vochtig, het neuken in verschillende standjes is actief en ze moedigt actief aan. Japie hield het dan ondanks de laatste sessie van de (korte) sauna dag niet lang droog en de zwemmers werden keurig in het condoom gedeponeerd.
    Nadien geen enkele haast om van de kamer te komen, nagenietend lekker kletsen en alvast met de presale voor volgende sessie beginnen. Het is dat ik geen tijd had, anders had ik die er direct achteraan geplakt.
    Een dame om te koesteren en van te genieten wat mij betreft. Volgens eigen zeggen is ze komende week op vakantie om op 4-5 weer present te zijn. Nu nog tijd vinden om helemaal naar Hamminkeln te tuffen...

  3. Onderstaande 12 leden hebben snellejapie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 april 2022),Bluebear (24 april 2022),claudius (27 april 2022),hasta la pasta (25 april 2022),Liefje (24 april 2022),mentholbear (26 april 2022),mynasch (25 april 2022),Patjax (17 mei 2022),schoolmeester (25 april 2022),Siberische tijger (26 april 2022),WANDELAAR5 (24 april 2022),Wentelt Eefje (25 april 2022)

  4. #378
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Zoenen houdt ze zeker van. Ze kon er geen genoeg van krijgen. Herhaling is zeker voor mij; dat wordt dringen voor mijn favorietjes

  5. Onderstaande 2 leden hebben DutchZeus bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 mei 2022),WANDELAAR5 ( 5 mei 2022)

  6. #379
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    topsessie samen met Sabina doorgemaakt met deze dame recent, zie :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...718#post780718

    Ik moet zeggen, ik ben zeer van haar gecharmeerd! Ze pijpt zachter, beter dan Sabina en is echt een top zoener. Dame om te koesteren. 'Helaas' is ze aardig populair momenteel (en daarmee op kamer). Hoog verslavingsgevaar voor mij. Ze geeft zelf aan dat ze niet met iedereen een klik voelt, maar dan ook gerust een kamer weigert, omdat ze dan naar eigen zeggen geen goede service kan geven. Ik geloof haar, er is voldoende animo en ze lijkt zich ook te geven tijdens een sessie (en wekt de indruk er plezier mee te hebben)

  7. Onderstaande 2 leden hebben snellejapie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 mei 2022),WANDELAAR5 (10 mei 2022)

  8. #380
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Vorige week was het voor 1 uur stil in Venus. Alle dames waren bezet en mijn favorietjes waren er niet of nog niet. De geweldige bardame had door dat ik letterlijk liep te ijsberen. Toen kwam Liana binnen; ik had haar 2 weken eerder wel gezien en ook zien lonken maar was er niet op in gegaan. Ik zag haar op de bank naast de deur neervlijen, ik meen haar vaste plekje, en keek om het hoekje (ik zat bij de kooi), ze keek terug. De bardame maakte met gebaren aan haar en mij duidelijk dat er een match was. Liane zwaaide maar een andere ijsbeer zag dat er iets gaande was en was me voor en ging een praatje maken. Helaas gebaarde de bardame; sufferd was maar sneller geweest. Ik besloot achteloos lang het tweetal langst te lopen naar de bufffetkamer om vervolgens weer terug te komen om het in de gaten te houden. En ja, de andere ijsbeer vertrok en ik nam mijn kans waar. Liane vroeg me om in de cinema verder kennis te maken. Wat een leuk koppie heeft ze en wat een open karakter. Uiteraard mocht ze de sleutel halen. In de kamer begon ze te zoenen als de beste. Toch maar snel uitgekleed en op het bed plaats genomen voor een vervolg van de tongzoen sessie; geweldig wat een feest. Uiteindelijk was er aandacht voor mijn kareltje en kregen mijn pik en ballen voldoende aandacht. Ook haar kutje was lekker strak en ik kwam helaas al snel klaar. Daarna een heerlijke massage en het uur zat erop; achteraf had ik nog lang door kunnen gaan met deze geweldige dame. Ze vond het zelf ook leuk en en waardeerde mijn gezelschap. Dit gaat nog vaker herhaald verwacht ik; ik heb zo het idee dat ze me nog vaak gaat verrassen.

  9. Onderstaande 6 leden hebben DutchZeus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 mei 2022),mentholbear (14 mei 2022),Patjax (17 mei 2022),snellejapie (13 mei 2022),WANDELAAR5 (13 mei 2022),Wentelt Eefje (14 mei 2022)

  10. #381
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ik heb zo een vermoeden wie het was. Afgelopen keer een dame ontmoet voor een hapje en praatje die ook op die plek zat.

  11. #382
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Reden

    Makkelijk te herkennen aan haar plakplaatjes veelvuldig aanwezig. De strikjes op haar achterbenen zijn opvallend vindt ik.

    Over het algemeen altijd goede service hoewel ze net als elk ander mens haar dagen kan hebben.
    Je zal haar maar genomen hebben toen ze 19 was en net begon……..slank als een tiener en ook toen al die bruine grote Bambi ogen 😁
    LFFFHTE

  12. Onderstaande 2 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 mei 2022),WANDELAAR5 (14 mei 2022)

  13. #383
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Ja dat moet geweldig geweest zijn

  14. #384
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Makkelijk te herkennen aan haar plakplaatjes veelvuldig aanwezig. De strikjes op haar achterbenen zijn opvallend vindt ik.

    Over het algemeen altijd goede service hoewel ze net als elk ander mens haar dagen kan hebben.
    Je zal haar maar genomen hebben toen ze 19 was en net begon……..slank als een tiener en ook toen al die bruine grote Bambi ogen ��
    Klopt! Was een feest destijds in Schüttorf in het toenmalige Golden Dreams met haar te kameren. Al was ze ruim 10 jaar geleden natuurlijk al een paar jaartjes tiener af, maar wel nog echt slank en natureller in haar doen en laten…
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  15. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (15 mei 2022),Husky (17 mei 2022)

  16. #385
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 07:48
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard Heerlijke kennismaking met een nieuwe favoriet

    Vorige week dinsdag trof ik voor het eerst Liana. Rond 12 uur 's ochtends was de zaal leeg maar ik kwam haar tegen in de gang bij het eetzaaltje. Ik had goede recensies over haar gelezen en besloot mijn kans te grijpen. Het werd een fantastische sessie van een klein uur. Meestal ga ik voor een half uur, zeker bij een eerste keer met een dame. Maar het was zo fijn en lekker met Liana dat een half uur te kort was. Op de kamer meteen uitgebreid zoenen, wel tien minuten lang, gevolgd door langdurig pijpen wat ze erg goed deed. Bij het likken van haar kutje leek ze er echt van te genieten, maar dat kan natuurlijk fake zijn dacht ik. Het leek alsof ze klaarkwam maar zeker wist ik het niet. Liana vroeg daarna of ik wel doorhad dat ze was klaargekomen, ze was daar echt aan toe zei ze en ze bedankte me uitbundig. Nou ja, graag gedaan hoor. Na de befbeurt was het tijd voor het echte werk: diverse standjes met veel tongzoenen tussendoor, tot ik het niet meer hield. Daarna nog wat liggen kletsen en zoenen.

    Liana is een heerlijke dame. Er lopen slankere meiden rond in Venus maar ze is zeker niet dik. Een heerlijk zacht lichaam met fraaie borsten. Wel veel tattoos maar dat stoort me niet. En erg mooie ogen. Liana is nu één van mijn favorieten in Venus.

  17. Onderstaande 8 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (19 mei 2022),Husky (17 mei 2022),Liefje (17 mei 2022),mentholbear (20 mei 2022),Patjax (17 mei 2022),Viscamessi (17 mei 2022),WANDELAAR5 (17 mei 2022),Wentelt Eefje (17 mei 2022)

  18. #386
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Oh ja Liana is een nieuwe favoriet

  19. #387
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    uit mijn verslag van 2 juni 22

    sessie 2 met Liana


    Na mijzelf weer bij elkaar geraapt te hebben zag ik tot mijn genoegen ook Liana de bar ruimte betreden. Ze herkende me nog (vaagjes) van een vorige kennismaking, en vleide zich heerlijk naast me neer om wat small talk te bezigen. Gelukkig bleek er ook small touching in het programma, en ik werd eigenlijk tamelijk opgewonden. Probeer dan nog maar eens wat zinnigs te zeggen. OP naar een kamer. Nog een voor mijn zeer goede sessie met een natuur talent op het gebeid van mannen behagen. Heerlijk zoenen (het kon niet lang genoeg), heerlijk mijn lichaam verkennen. Helemaal blij toen ik haar eens letterlijk onder handen nam, met de daarbij horende zoen en bef activiteiten. Wat een vrouw zeg deze Liana. Na een spetterend (bijna letterlijk) orgasme aan haar kant was ik aan de beurt. Hemeltje lief, ik lust er wel pap van. Ik geloof dat zo tegelijkertijd mij tongzoende, haar borsten mijn borst strelen, en haar vagina mijn lul uitmelkte. Wat een inzet zeg. En dat na mijn eerder sessie met Melody. Kortom onvergetelijk. Veel dank aan een heel plezierig en sexy uurtje. Wat leuk om te merken dat twee totaal verschillende dames zo diverse seksuele ervaringen kunnen teweeg brengen. Reden temeer om weer eens op saunaclub bezoek te gaan en wat meer te experimenteren nietwaar???



  20. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 3 juni 2022),Liefje ( 3 juni 2022),mentholbear ( 8 juni 2022),Peter NL (10 juli 2022),Wentelt Eefje ( 5 juni 2022)

  21. #388
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Vandaag het genoegen gehad nader kennis te maken met deze dame. Heerlijke kamergang.

  22. #389
    Geregistreerd
    1 mei 2022
    Last Online
    23 september 2023 @ 10:36
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    60 in 12 posts

    Standaard

    Mijn sessie met Liana vandaag was goed. Ze is open en is actief op de kamer. Pijpen deed ze goed. Bij het beffen kreunde ze overdreven. Enige minpuntje was dat ze wat aan het moeilijken was met het condoom en tijdens de daad continu met haar hand het condoom vast hield. Voorlopig geen herhalingsgevaar, ik ga eerst andere dames proeven.

  23. Onderstaande 5 leden hebben Maatje te groot bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 augustus 2022),CVARIA (18 augustus 2022),Liefje (17 augustus 2022),mentholbear (18 augustus 2022),Wentelt Eefje (17 augustus 2022)

  24. #390
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    uit mijn verlag Venus 19 augustus sessie twee: Liana


    Nadat ik de bar weer binnen kwam (verblind nog door het zonlicht buiten) ontwaarde ik in een soort mist (er werd ook net gepaaldanst) in een hoekje Liana. Oh my god. Een andere favoriet. Ik ging naast haar zitten en ze nestelde me zich als een oude bekende heerlijk tegen mij aan. Verleiden is haar eerste natuur. En ik was als boter in haar handen (in feite in haar lichaam). Hemeltje. De tweede kamer diende zich aan. Sapperdeflap wat een vrouw is Liana. Prachtige zoenen, genieten van mijn liefkozingen. Met spetterend orgasme. Leuke conversatie, geile handelingen. Ze masseert heerlijk, en haar blowjob mag er beslist zijn. Neukend is ze voor mij onweerstaanbaar. In een ouderwetse girl om top verwende ze tegelijkertijd met haar kut mijn kleine mynasch, met haar heerlijk zachte borsten bewerkte ze mijn buik en met haar mond zoende ze afwisselend mijn mond en mijn tepels. Vrouwen en multi-tasking. Liana kan er wat van….Met extra grip in haar kutje melkte ze de laatste druppeltje van mijn sperma uit mijn ballen.. Daar moest ik echt even van bij komen. Met een heerlijke massage door haar (een echte body to body) maakte ze het uurtje vol. God allmightly. Nog zo’n super sessie.

    dank je Liana!!!


  25. Onderstaande 8 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 augustus 2022),CVARIA (20 augustus 2022),Husky (20 augustus 2022),mentholbear (20 augustus 2022),Schietgraagft (22 augustus 2022),snellejapie (22 augustus 2022),WANDELAAR5 (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (21 augustus 2022)

  26. #391
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Liana saved my day last spring because the 2 other girls I knew were full busy (Anka and Catalea) and all the other ones were totally indifferent ! They were also mostly indifferent to my friend who was making his first visit, not sure he will come back. I told it to the reception, they said that maybe I was not clear enough with my intentions. Well next time I'll force their faces on my dick, maybe they will get the message...
    Liana's kissing is stellar, passionnate and very exciting. The BJ is good too, wet and sweet. As for the sex she wanted to ride me until the end, funny because she had been busy all day but I was virgin, so with lots of energy to spend. That was 100460 very well spent. She gave me some news about one of her former colleagues in 6S who was my favorite.

  27. Onderstaande 3 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (23 september 2022),Schietgraagft (28 september 2022),WANDELAAR5 (23 september 2022)

  28. #392
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    The girls in Venus don' t usually animate. They don't hunt the guys like in some other clubs.
    So the men need to approach the girls to make contact.

  29. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (23 september 2022),Husky (23 september 2022)

  30. #393
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    The girls in Venus don' t usually animate. They don't hunt the guys like in some other clubs.
    So the men need to approach the girls to make contact.
    It's difficult to make contact when the girl ignores you despite the fact that you've been staring at her for 5 minutes.

  31. #394
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Try just walking up to her, put out your hand and say: “Hi, I am …. What is your name?” If you start introducing yourself, the ladies always appreciate it, will take your hand and say their name. And then you can start the conversation. Especially in an FKK club there are many men who are staring and not necessarily want to go to the room.

  32. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (23 september 2022),mentholbear (24 september 2022)

  33. #395
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Try just walking up to her, put out your hand and say: “Hi, I am …. What is your name?” If you start introducing yourself, the ladies always appreciate it, will take your hand and say their name. And then you can start the conversation. Especially in an FKK club there are many men who are staring and not necessarily want to go to the room.
    I know, believe me that's not my first club. Many times in this club, girls don't even look back and don't smile when you look at them. Two times, I tried to engage the conversation with a girl and the girl just left. I don't come to talk for free but I like to have a litte bit of conversation before going to the room, it's not the RLD. First time I've been with Anka, she approached me (I knew her from LR and I was looking at her like I was interested). Same thing with Catalea, we made eye contact before the conversation.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 september 2022),WANDELAAR5 (23 september 2022)

  35. #396
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bub Bekijk bericht
    She gave me some news about one of her former colleagues in 6S who was my favorite.
    The tiny girl with lots of tattoos and red lipstick ?

  36. #397
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bub Bekijk bericht
    I know, believe me that's not my first club. Many times in this club, girls don't even look back and don't smile when you look at them. Two times, I tried to engage the conversation with a girl and the girl just left. I don't come to talk for free but I like to have a litte bit of conversation before going to the room, it's not the RLD. First time I've been with Anka, she approached me (I knew her from LR and I was looking at her like I was interested). Same thing with Catalea, we made eye contact before the conversation.
    Those behaviors might have many different reasons. Some girls are a bit more shy when looked at. But when you approach them they might become interested.

    Some girls might not speak their languages so well. And might want to avoid a conversation. Like when Sofia started she was understandably quite shyb without knowing much English or any German at all.
    But she puts effort in the room.

    Some girls might misunderstand your talking as chit chat and not having interest in a room.

    And sometimes the girls don't feel a connection/don't feel comfortable to go with a client to the room/etc.
    And they might not feel comfortable to decline a client.
    For example Anka and Cataleya feel comfortable to tell me when they are busy for most part of the day and don't think it will happen that day.
    But also experienced that some girl did not felt comfortable to decline a client (again?) and used me as a human shield.

    So their might be many reasons why it didn't work out. But I get that you at least tried and was not only staring.

    I myself experienced that sometimes it the wrong timing/mood/moment with Annabel. But last time in Babylon the stars alligned and had a great room.

    So if you really want a girl, maybe someday... And otherwise there are like they say many other fish in the sea...

  37. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (24 september 2022),Schietgraagft (28 september 2022)

  38. #398
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    ijsberen forum is Nederlands forum
    dus berichten in Nederlands
    als je het in andere taal wilt dan zelf kopiëren
    en vertalen met Google of deepl.com

    北极熊论坛是荷兰论坛
    因此,荷兰语的信息
    如果你想用另一种语言,那就自己复制吧
    并用谷歌或deepl.com进行翻译

  39. Onderstaande 3 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    fingerprint68 (24 september 2022),Maatje te groot (24 september 2022),schoolmeester (24 september 2022)

  40. #399
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Je bericht is denk ik goed bij de ijsberen en pandaberen aangekomen, en niet bij de eisberen en polar bears

  41. #400
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:51
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Liana/lidia is terug aanwezig!!! Kunnen jullie terug berichten schrijven over de geweldige service die ze geeft . Want die geeft ze zeker

 

 
Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

FKK Artemis 468*60