Haarkleur/-lengte : Donkerblond/schouderlang
Lengte dame : ca 165
Postuur/Cupmaat : slank/c
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens, Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :
Service: pzc, nmc, el, zoenen
Voordelen: vrolijk, spontaan
Nadelen: ?
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50,00
Extra’s bij het bezoek:
Vrijdag 27 januari heb ook ik een tijdje zitten dollen met Juana. Het is een vrolijk spontaan meisje en ze kon het niet laten mij herhaaldelijk uit te dagen. Hoewel de afstand vrij groot was lukte dat haar verbazend gemakkelijk Uiteindelijk ben ik naast haar gaan zitten en na een korte conversatie zijn we naar de whirlpool gegaan. Daar zaten inmiddels al enkele van mijn kompels te wachten. Maar met zo'n aardig jong ding om je heen vergeet je je omgeving al snel. Het water was iets te warm, maar dat kon ook aan mij of aan Juanita gelegen hebben en we besloten na een minuutje of 10 binnen wat te gaan drinken en ons gesprek wat intiemer voort te zetten. Dat duurde echter ook al niet lang en ik vroeg haar - enigszins buiten adem - om de sleutel te gaan halen.
Op kamer 8 gebeurde het, we bedreven de liefde alsof we elkaar al jaren kenden. Oh, wat weet Juanita goed wat een kleine man groot maakt. Daarna heeft ze me als een volleerde cowgirl bestegen en het werk glorieus afgemaakt. Dat smaakt naar meer, Juana ik kom bij je terug. Het lijkt wel of er in Roemenië (maar ook in Polen) speciale opleidingen bestaan om kennis en kunde te vergaren om te mannen naar de hoogste sferen te brengen... Moet ik toch eens nakijken met google; misschien bestaat er iets van een OHS of zo. (Oral High School)
Caligula