Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Lächeln Eindhoven, Eindhoven Privé, Mecklenburgstraat 19, Patty

    Naam : Patty

    Nationaliteit / Taal : Nederlandse

    Leeftijd : 18 - 21 jaar

    Haarkleur / lengte : bruin

    Lengte : 1.65m

    Postuur / Cupmaat : Normaal /slank / B - cup

    Service : NMC, PMC, Beffen, Zoenen beperkt, Aftrekken, Massage

    Extra : www.eindhovenprive.nl
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 mei 2006 om 19:37
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Het was al weer een eeuwigheid geleden dat big30 in Eindhoven aan de wandel was geweest, de tijd van de zilveren dukaten en postkoets zo iets .
    Vrijdag jl. stond een bezoekje (al zeeeer lang geleden beloofd) aan de topper van EP op het programma, maar de lokroep van het terras bleek toen iets groter :D . Kan gebeuren .

    Was dinsdagavond niet van plan bij EP lang te gaan, maar bij 2 andere huizen was of de dame niet (meer?) aanwezig dan wel bezet. Zo kwam ik dus toch bij EP terecht, toch wel het beste Prive huis in Noord-Brabant :D, sorry de Benelux bedoel ik natuurlijk .

    Er waren 4 dames aanwezig waarvan de eerste drie die zich voorstelden niet aan de criteria voldeden , ja ik ben streng , Patty die zich als vierde voorstelde bepaald wel. Gewoon een mooi meisje, slank half lang steil haar, donker rood geverfd, lief gezichtje, vrij tenger, weinig borstjes.

    Dacht eerst "he een nieuw meisje" maar twijfelde bij haar naam. Ik dacht haar toch wel eens eerder bij EP gezien te hebben en bij de naam Patty wist ik nog vaag Oh dat zit wel goed meende ik me ook weer een recensie op een ander forum over haar te herinneren. Klopte dus inderdaad!

    Kennismaking was een beetje plagend, maar wel leuk. Laten we zeggen de timiditeit (goed woord?) die ze in haar begin tijd nog had er wel vanaf was! Het pijpen deed ze goed, daarna wat streel en stimuleer werk, vervolgens amazone en doggy style afgemaakt waar ze actief meedeed .

    Kortom absoluut een goede ervaring, toch miste ik wel een beetje passie en enthousiasme.

    Maar ze gaf zelf al aan op de vraag "hoe issie?", "hmmm". Ach was gewoon een goede ervaring met een mooie meid die big30 met zijn standaard wat plagerige opmerkingen goed van repliek diende .

    Ze zei dat ze 3 dagen in de week werkte maar niet op vaste dagen. Dat ding op haar rug is een beetje jammer, maar dat is historie begreep ik. Ook iets te profi om met de tijd 5m te smokelen, maar OK meisje wou weer op tijd thuis zijn denk ik .

    Tot slot de vraag toppertje Y/N. Nee dus, maar zeker een heel mooi meisje waar de sex prima mee is. Herhalings gevaar ... misschien !

    Oja, profiel Patty klopt hoewel zoenen (hoeft voor mij niet overigens) niet een voorkeurs handeling van Patty is.

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30

    Herhalings gevaar ... misschien !

    Gr. big30
    Tsja wat heet misschien :thefinger !
    Na een record periode van huizen en dames onthouding in het Eindhovense toch maar weer eens bij het beste Prive huis van NL binnen gestapt, twas ff zoekuh, maar uiteindelijk toch gevonden !

    Werd een zeer genoeglijk half uurtje met Patty, een bijzonder fraaie dame van 21 jaar met een mooi lichaam. Klein, fijn typetje, nu half lang zwart haar.

    Apart meisje met gevoel voor humor, niet op haar mondje gevallen. Toonde zeer goede orale vaardigheden en heerlijk tegenwerk tijdens de doggy sessie (wat sexistisch he :p).

    Smokkelde ze een half jaar geleden nog wat met de tijd, was het nu zo dat we na afloop een zeer geslaagde small-talk sessie hadden en wat over de tijd heen gingen.

    Wist zich nog veel te herinneren van wat ik toch bijna een half jaar geleden had gezegd .
    Zeer leuke en vriendelijke meid die als gezegd niet op haar mondje gevallen is. Duitse standaard service is mogelijk maar das wel 50 Euro extra boven op de standaard 30m prijs van 60 Euro, soit!

    Haar cupje is meer een volle A dan B , absoluut 1 van de betere en leukere dames in het Einhovuhse! Doet me heel in de verte denken aan Lucy :p, voor wie die naam wat zegt dan he!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    23 oktober 2016 @ 11:07
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    een tijdje geleden is patty gestopt bij eindhoven prive.
    Heeft iemand mischien een idee waar ze is heengegaan?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Babylon 468*60